سمراء ولكن بهقاء

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

صبا المزيفه وهي بتحضن صبا الحقيقيه بحب: وحشتيني وحشتيني وحشتيني ي صباا

صبا ببتسامه وهي بتبادلها العناق: وانتي كمان ي يمنى وحشتيني

يمنى وهي بتطلع من حضنها: صبا انتي اتغيرتي كده ازاي انتي لما اتصلتي عليا وقولتيلي اقابلك واجيب قناع شبه شكل وشك الجديد ده انا معرفتكيش لولا اني عارفه صوتك وانتي حكيتليلي سر محدش يعرفه غيرنا مكنتش صدقت انك انتي خااالص

صبا وهي بتتنهد: مش وقته ي يمنى وبعد كده قالت بترجي بس كل اللي عاوزاه منك انك الفتره الجايه تكوني جمبي لاني هحتجلك اوي الفتره دي وغير كده شادي حاسه انه مش هيدخل عليه التمثليه دي بس **** يستر ويعدي الدنيا علي خير كانت بتقول اخر كلامها بخوف وكان واضح عليها بس كل الحاجات مش بتكتمل كانت شذا وقفه ورا الباب وسمعت كل حاجه

شذا بصدمه: يعني ايه... يعني مرات هادي هي نفسها مرات جوزي؟

الفصل العاشر

شذا بصدمه: يعني ايه... يعني مرات هادي هي نفسها مرات جوزي؟؟

شذا وهي وقفه بصدمه واتحركت: انا لازم اقول ل شادي بس وقفت فجاه وقالت بطمع

شذا بطمع: بس لو عرف ممكن يروحلها ويسيبني وهي تاخد كل فلوسه وانا اطلع كده ببلاش لا انا مش هقوله حاجه انا لازم امن نفسي كويس عشان لو حصل وهي حرضته ضدي يبقي انا مطلعتش كده فجاه اتفتح الباب وصبا اتخضت من وجود شذا وان هي ممكن تكون سمعت حاجه

صبا بتوتر: شذا.. انتي بتعملي ايه هنا

شذا بخبث: عادي انا كنت بتمشي ولسه جايه بس انتي اللي بتعملي ايه ي ي صوفيا قالت اخر كلمتها بسخريه

صبا اتنهدت انها مسمعتهمش: تمام وسعي كده خليني اعدي

شذا وهي بتوسع لها وعلي وشها ابتسامه خبيثه: اتفضلي

صببا طلعت وكانت بتدور علي هادي لحد م نزلت وشفته قاعد علي السلم وبصص في الاشئ

صبا اتنهدت بحزن وقعدت جمبه: هادي

هادي بصلها ورجع بص تانى قدامه: جايه ليه

صبا بصتله: هو اي اللي جايه ليه انا مراتك ي هادي يعني لازم اكون جمبك في حزنك قبل فرحك اومال ايه لازمتي

هادي: عادي ي صوفيا كل اللي بحبهم بيسبوني ايه لازمه بقا

صبا بحزن: هادي مش عشان مامتك تعبانه شويه تقول كده مامتك انش**** هتخف **** بيختبرنا ي هادي ولازم نكون قد الاختبار ده

هادي بصلها وبحركه سريعه حضنها

صبا اتفجئت بحركته تلك بس حست انه بحاجه للحضن ده: هادي متخفش انش**** هتخف

عند شادي

كان قاعد في ريسيبشن المستشفى وكان بيولع سجاير وبيشرب بخنق وكأنه بيطلع كل غ*له فيها

البنت جات عليه وقالت بصوت عالي: انت ي استاذ ممنوع تشرب سجاير هنا اتفضل اطلع بره

شادي بصلها ومصدق ان حد جه عشان يخرج اللي جواه: انتي ازاي ي حيوانه تتكلمي معايا كده انتي مش عارفه انا مين ي زباله

البنت بردح: لا دنت شكل لسانك طويل بقا ومينفعش معاك الكلام والزبا*له دي تبقي انت ي حلو ويلا برا عشان منديش الامن يحدفوك

شادي وهو بيرفع صوبعه في وشها وبيقول بتحذير: انتي متعرفيش انا ممكن اعمل فيكي ايه

البنت وقفت قدامه بثقه: وانت متعرفش انا ممكن اعمل فيك ايه لو ممشيتش دلوقتي

الممرضه وهي بتجري: في ايه ي دكتوره ولاء

الدكتوره ولاء بصت ل شادي بقرف: مفيش حاجه ي نعمه دي ناس مقر*فه وانا هعرف اتعامل معاها

ولاء وهي بتحذره: لو ولعت سجاير تاني انا هبلغ عنك وهقول بيزعج المرضي دي مستشغي محترمه مش خرا*به هو وبصتله بقرف ومشيت

شادي كان هيتجنن من غرورها ده': ازاي تتكلم معايا كدددده

نعمه وهي وقفه جمبه وشافت صبا وهي ماشيه مع هادي: مش دي البت اللي عملت عمليه تجميل ايوه هي ونفس الشخص برضو هو اللي جابها ... – جبريللا اقنعت هادى والممرضات ودكتور المستشفى بان تغيير شكل ووش وجسم ولون بشرة صبا نتيجة عملية تجميل لان جبريللا ظهرت بس لصبا لطيبة قلبها انما كانت مهمة جبريللا تنفذ طلب هادى بتحويل وش ضحية حادثة عربيته لوش حبيبته صوفيا لكن من غير ما يعرف انه عمل ملائكى امونرعى اعجازى -

شادي بصلها بصدمه

الفصل الحادى عشر

ايوه انتي اللي حاولتي تقت*لي امي ي صبااا اعترررفي بكدددده

صبا بصريخخخ: انا مقتل*تش حد فجاه البوليس دخل

الضابط: مين فيكم صبا راشد

شذا وهي بتشاور على صبا بخبث: هي دي يابشا

الضابط وهو بيحط الكلابشات في اديها: انتي مطلوب القبض عليكي بتهمه قت*ل المدام سميه الحديدي

صبا وهي بتبص ل هادي بدموع: هادي و**** م اتفقت مع حد هادددي.. هاددددي والللهيييي مظلووو*وومه

هادي بجمود: خدها من هنا بسرعه ي حاضره الضابط وبص ل صبا بكره وياريت تنقولها اقصي عقوبه ممكن يتخيلها الانسان عاوزها تعفن في السجن

صبا بصتله بدموع: واللهي مظلومه انت ليه مش راضي تصدق انا مستحيل اع*ض الايد اللي اتمدتلي ي هادي صدقني

هادي نفض ايده اللي كانت مسكها بعنف: انتي واحده رخيصةة وكدابه ي صبا كدبتي عليا وخدعتيني ليه كده ليه بعد م اعجبت بيكي وكنت هحبك خليتني العن اليوم اللي خبطتك فيه عشان اقابلك انتي كدبتي عليا وانا اكتر حاجه بكرها الكد*ب.. خدوووهااا منننن وشبيييي

صبا وهي ماشيه معاهم: هاااااددددي صدددقنييييي هاددددي

سليم مسك قلبه بتعب وقعد: يارب هون علينا

انما هادي بص علي شذا وشذا ابتسمتله ابتسامه مصطنعه

هادي بص ليهم وطلع فوق وقفل على نفسه الباب

هادي لاول مره عيط بسبب بنت: ليه ي صبا ليه ليه تكدبي عليا ليه عملتلك ايه انا حبيتك ايوه حبيتك مش علي انك صوفيا حبيت روح صبا بجد حبيتك ومقابل الحب الخيانه والوجع وصلت بيكي الجرءه انك تقتلي امي ي صبااا اللي حبتك ليه ليةةةةةةةةةة وحدف الفازه علي المرايه وات*كسرو

عند القسم

الضابط: اتفضلي امضي علي ورقه الاعتراف دي انك انتي اللي حاولتي تقت*لي المدام سميه الحديدي

صبا بصه لالشئ: مش همضي انا معملتش حاجه

الضابط: الانكار مش هيفيدك كل الادله ضدك حتى الشغاله اعترفت عليك انك حاولتي تقتليها

صبا بجمود: برضو مش همشي

الضابط: تمام... ي عسكرررري احمددد

العسكري احمد: نعم يباشا

الضابط: خدها ونزلها علي الحجز

عند شادي وشذا

شذا خارجه من الحمام بعد م خدت شاور وبتنشف شعرها لقي اللي ماسكها من دراعها بغضب ولطشها كف

انتي ازاي تتجرأي وتحاولي تقتلي امي ي شذا هانم اي كنتي مفكراني غبي ومش هعرف انك انتي اللي عملتي كده ولزقتيها ل صبا

شذا رفعت راسها بصدمه وقالت: انت..

الفصل الثانى عشر 12

انتي ازاي تتجرأي وتحاولي تقتلي امي ي شذا هانم اي كنتي مفكراني غبي ومش هعرف انك انتي اللي عملتي كده ولزقتيها ل صبا

شذا رفعت راسها بصدمه وقالت: انت..

هادي: ايوه انا وفجاه شدها من ايدها انتي لازم تجي معايا فورا عشان نخرج صبا يلاااااا

شذا شدت ايديها منه بكره: صبا.. صبا.. صباااا.. انااااا بكررررررره الاسم دااااا بكرررره.. واناا مش جايه في ايه حته سيبها تع"فن فيه لان لو طلعت انا انا انا هقتلها فاهم هقت"لهااااااا

هادي بخذلان: ليه ليه تحاولي تقت*لي امي ليه

شذا وهي بتلف وظهرها مقابل وشه وقالت بكره: هي السبب في جواز شادي منها بتحبها هي مع انها قالت بقرف شكلها وحش اوي بعد كده قالت بكره بس كانت بتقولي هي قلبها ابيض من وشي كانت.. كانت بتقولي الجمال جمال الروح وانتي معندكيش الصفه دي بتقولي اني.. اني حقوده وبغل كانت كل مره تقلل مني قدام الناس ملقتش فرصه احسن من دي عشان انتقم واخوك صدق اللي قولتهوله ان صبا هي اللي حاولت تقتلها مع ان انا اللي حاولت اقتلها هههههههه وبصتله انا اللي قتلتهااا هههههههه كانت بضحك بجنون ولمعه الكر*ه باينه في عنيها

هادي ضربها كف: انتي واحده زباله وانانيه وفعلا امي عندها حق لما قالت عليكي حقوده وبغل ي شذا والتسجيل دا ورفع ايده بالفون ايوه انا سجلتلك ومش محتاج اخدك معايا عشان خلاص انا معايا الدليل واجهزي لان البوليس جاي وهيخدك انا اتصلت بيه قبل م اجيلك والخدامه اللي خلتيها تشهد زور هناك دلوقتي وبتعترف عليكي

شذا كانت مصدومه: يعني ايه يعني انا هدخل السج*ن

هادي: وهتعف"ني فيه

شذا بسرعه جابت السكينه اللي علي طبق الفاكهه وقالت بجنون: انت مش هتعمل كده لان لو عملت كده انا انا انا هقت*لك هات التسجيل

هادي بضحك: انتي مفكراني هخاف من البتاعه اللي في ايدك دي لا يحبيبتي اللي بيخافو منها انتي والي ذيك فاهمه وانا هخرج صبا وانتي اللي هتدخلي بدالها فاهمه ولف عشان يمشي

شذا وهي بتبص علي السكي*نه بجنون وضحكت: يبقي انت اللي اخترت واااااااااه

هادي مسك جمبه بأيديه ولف وبصلها لقي الطع*نه التانيه في بطنه

والبوليس دخل والضابط مسك منها السك*ينه

شذا ضحكت بجنون: ما"ت ايوه ما"ت انا انا قتل*ته وعيطت انا مكنتش عاوزه اقتل"ه وفجاه ضحكت بس يستاهل.. ايوه يستاهل

الضابط بص عليها بشفقه: ي عسكري خدها علي البوكس

في المستشفى

هادي دخلوه اوضه العمليات وسليم وشادي بص ل هادي بحزن ودموع: انا اسف ي اخويا حقك علي قلبي انا مش مستعد اخسر"ك

سليم بحزن وهو بيطبطب علي شادى: ادعيله ادعيله ي شادي

فجاه صبا دخلت من باب المستشفي وسألت علي هادي قالولها في العمليات

صبا وهي بتبص علي هادي من لوح الازاز اللي كان فاصل بنها وبين الاوضه وقالت بدموع: هادي.. انا اسفه كله بسببي انا السبب في حالتك دي ارجوك قوم قوم عشاني وعشان عيلتك اللي مش عاوزه تخس*ر فرد تاني قوم

بعد عدت ساعات

الدكتور طلع وهو بيمسح عرقه بتعب واضح

صبا وشادي وسليم جريو عليه بلهفه

سليم: ابني عامل ايه ي دكتور

الدكتور ببتسامه متعبه: الحمد**** عدي مرحله الخط"ر وهنحطه 24ساعه تحت الملاحظة وبعدها هيتنقل اوضه عاديه

صبا برتياح: الحمد****.. الحمد****

تاني يوم هادي اتنقل اوضه عاديه وفاق

صبا كانت ماسكه اوكره الباب وخايفه تدخل لقت اللي حط ايده علي كتفها

سليم بحنان: ادخلي ي حبيبتي لجوزك واطمني عليه واحنا هندخل بعدك

صبا بصتله وبصت ل شادي

شادي ببتسامه: صحيح انا كنت بكر*هك بس دلوقتي انا اللي بقولك ادخليله وحاولي انك تصلحي علاقتك بيه هو قلبه طيب وهيسامحك ادخليله

صبا عيونها دمعت وبصتله وهزت راسها بشكر ودخلت

صبا مشيت بخطواط تقيله وكأنها بتقدم رجل وتأخر رجل بس بقت قدامه خلاص

صبا بدموع وهي بتحط ايده علي كتفه: هادي

هادي اول م سمع صوتها غمض عنيه اوي وبعد كده فتحها وبصلها بحزن وعتاب: ليه

صبا بتوتر وهي بتفرك في ايديها: ليه ايه

هادي بصلها بخذلان: ليه تكسري قلبي وتكدبي عليا ليه

صبا عيطت: انا.. انا اسفه

هادي بص قدامه وقالت بوجع: اسفه.. اسفه على اي ولا ايه ولا ايه علي انك كدبتي عليا ومكنتيش فاقده الذاكره ولا علي انك خلتيني لعبه بين ايديكي تحركيها يمين وشمال ولا علي انك اتجوزتيني عشان خاطر تنتقمي من اخويا ولا علي انك وبص في عنيها خلتيني احبك وخونتي*ني

صبا بشهقه من كتر العياط: واللهي مش انت لوحدك اللي حبتني انا حبيتك ايوه ومرضتش انتق*م من اخوك عشان كنت عاوزه ابني معاك حياه جديده ومختلفه و

هادي بوجع: تبني حياه جديده علي كد"ب لاسف ي صبا انتي جر"حتيني وجر"حك علم علي قلبي وخلاص خلاص

صبا بدموع: يعني ايه

هادي بصلها بوجع وعيونه دمعت: انتي طالق

صبا صوت شهقتها ودموعها زادو ووقعت علي الاوض: ااااااااااااه لاااا

الفصل الثالث عشر والاخير 13

هادي بصلها بوجع وعيونه دمعت: انتي طالق

صبا صوت شهقتها ودموعها زادو ووقعت علي الاوض: ااااااااااااه لاااا

وشادي وسليم دخلو علي الصوت واتخضو من منظر صبا

سليم راح ناحيتها: في ايه يبنتي

صبا اترمت في حضنه: خلاص طلقني ي عمي خلاص اااااه

سليم وشادي غمضو عنيهم بحزن

بعد مرور تلت ايام من محاولات صبا انها ترضي هادي

هادي وصل البيت وشادي وابوه ساندوه عشان يرقد علي السرير

هادي بتعب: كوبايه مايه

شادي نزل المطبخ وخبط علي كتف حد واول م هي لفت شادي صوت

شادي بخضه: ايه اللي انتي عملاه في نفسك ده ي صبا

صبا ابتسمت ببلاهه: شكلي حلو

شادي وهو علي وشك البكاء: يرعب **** يكون في عونك ي هادي

صبا: المهم جاي لي

شادي بيتنهد: هادي عاوز يشرب

صبا بحزن: يحبيبي عطشان حاضر وجابت كوبايه مايه خد اديله يشرب

شادي: لا روحي انتي

صبا وهي ماشيه: ماشي وقبل م تمشي مسك ايديها

شادي برجاء: والنبي براحه علي الواد الخلقه اللي عملاها في نفسك دي كده هيروح مننا تاني

صبا طلعت ودخلت الاوضه ولقته مغمض عنيه بتعب

صبا وهي بتحط ايدها علي كتفه وبحنيه: هادي بيه

هادي فتح عنيه وياريته م فتح الولا يعيني اتخض وتناه مبرقلها تقريباً بيستوعب

هادي وهو بيبعد وبيقول بخوف: انصرف.. انصرف

صبا بستغراب وهي بتقرب منه: هادي.. هادي مالك

هادي بخوف وهو بيرجع من ع السرير: انصرف.. يارب انا مظلمتش حد واللهي انصرررررف وهوب وقع

صبا وهي بتحاول تمسكه: هادي وهوب تقع فوقه

هادي بوجع وماسك جمبه وبطنه وجعته

صبا بخوف وهي شايفه بطنه بتنزف: هاااادي

هادي بصلها وركز في الصوت وعرف انه هي صبا

هادي بغضب وهو بيزقها من عليه واتحمل علي نفسه وقام: انتييي اززاي تتجرأي وتدخلي اوضتي

صبا وهي بتقوم: هادي انا

قطعها هادي بغضب: انتي اي معنكديش كر"امه طلقتك وانتي برضو بتلفي وتحومي برضو علي الفاضي انتي طول الفتره اللي فاتت بتحاولي علي الفاضي لاني مستحيل ارجعلك انصحك متقليش من نظري اقل من كده

صبا كانت شغلها جر'حه اللي بينز"ف: هادي جرح

قطعها هادي تاني مره بغضب اكبر: ملكيش دعوه بجر"حي وزفت انتي دلوقتي تخرجي برا بيتي فاهمههه ومش عاوز اشوف وشك انتي واحده كدابه وخا*ينه فاهممه ابعددي عنيي بقااا انااا بكرهكككك

صبا بدموع ومسكت ايده وقالت بصدق: بس انا بحبك وحفضل احبك لو حتي بقيت بتكرهني

هادي نفض ايدها بعنف: انتي اي معندكيش كر"امه اهلك مربوكيش وبعدين هيربوكي ازاي وانتي يتي"مه

صبا بصتله بصدمه والدموع مليه عنيها: أنت بتعيرني ي هادي اني يتي"مه وبعد كده هزت راسها مستحيل تكون انت هادي اللي انا حبيته اللي قلبه طيب مستحيل يجر"ح الناس حتى لو بكلمه مستحيل وبعد كده مسحت دموعها انا طول الفتره اللي فاتت كنت بحاول كتير بس كفايه استحملت اهانات بما فيه الكفايه لحد كده وخلاص فاض بياا وبعد كده بصت في عنيه اوعدك انك مش هتشوف وشي وطلعت لبرا والدموع مغرقه وشها

هادي وهو بيزعق: احسن يبقي ريحتي انا اصلا مش عاوز اشوف وشك تاني احسنننن

بعد مرور خمس شهور

في اليخت..

كانت صبا حطه راسها علي كتف هادي وهما بيبصو علي البحر.. ورجع لها وشها وجسمها الجميل الاسمر ابو بهاق جميل وكانت عاجبة هادى وحاببها اكتر بشكلها ووشها الاصلى الحقيقى اللى رجع لها زى ما وعدتها جبريللا

صبا بمشاكسه: شوفت ي هادي بيه لفيت لفتك ورجعت لصبرتك

هادي وهو بيبصلها: صبرتك..

صبا وهي بتقوم من علي كتفه: ايوه صبرتك انا اكتر واحده صبرت عليك تنكر كانت بتقول الكلام ده وهي رافعه صوبعها قدام وشه

هادي وهو بيمسك خدودها بحب: واكتر واحده بحبها في الكون كله

صبا وهي بتمسك خدوده هي الاخري بمشاكسه: واحلي اب بعد ست شهور

هادي بضحك: احلي بسبوسه في حياتي واللهي

صبا وهي بتضربه علي كتفه بخجل: هادي

هادي صوت ضحكته علي: مكنتش اعرف ان الطماطم احلي من البسبوسه كده

صبا وهي بتقوم بخجل: واللهي لاقوم من جمبك

هادي وهو بيشيلها وهو بيضحك: طب متيجي اقولك كلمه سر تحت

صبا بشهقه وضحكت: ي مجنووووون

وتزوج شادى يمنى اخت صبا التوام المتماثلة بسمرتها وبهاقها العجيب

تمت ..النهاية

12
Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story