شموس تسطع فى سماء مصر

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

عند عوني وشموس

نزلت وهي متألقه بجملها

عوني / قمر متجوز قمر

بصتله بقرف / انا لبست العيال بس مهاب نام وايهاب هي الي صاحي

عوني بحب ولطف /خلاص خلي مهاب هنا وحاتي ايهاب يخرج معانا

شموس /وعلي فين العزم ان شاء ****

عوني ملكيش دعوه هتتبسطي وبس

شموس /لا منا متأكده من ده

خرجوا عوني وشموس وايهاب ابن شموس

في العربيه

شموس /رايحين فين ؟

عوني/ قلتلك هتتبسطي ملكيش دعوه بقي

شموس/ طيب

بعد وقت وصلوا علي مطعم

عوني بلطف / يلا يا صاصب

نزلوا

عوني مد ايده ياخد الطفل منعته شموس وشالت ايهاب بنفسها كان في حد رحب بيهم عند باب المطعم وعندما دخلوا لم يكن غيرهم احد في المطعم

شموس / هو فين الجرسون

عوني باستغراب / معرفش ثانيه وجايلك دخل في احد زوايا المطعم وخرج وهو يلبس ببيونه ومريله الجرسون

عوني انحني لها ومد يده بالمنيوا / اتفضلي يا فندم انا في الخدمه

شموس بصتله باندهاش وابتسمت ولمع في عيونها بريق الدموع

عوني مسك جهاز التحكم في التلفاز واشتغل علي فديوهات شموس في صغرها وفي لعبها مع فؤاد وعوني وسٍري

عوني قرب منها وهمس في اذنها / عيد ميلاد سعيد يا حته من قلبي

بصتله تاني ودموعها قد نزلت

عوني ابتسم ومسح دموعها ومسك وجهها بلطف وباس خدودها التي احمرت بمجرد لمسهم

عوني / هتاكلي اي يا قمر منور

شموس /انت عارف انا بحب اي

عوني ابتسم واخد المينوا تحت امر السنيوريته ودخل علي احد زوايا هذا المطعم

ظلت شموس تتذكر عوني ومعملته لها بلطف طول الخمس شهور ومعاملته اللطيفه اكثر مع اولادها الاثنان

قلبها كان سعيد لكن عقلها حزين

لنفسها / ياااااه لو كنت نص معاملته يا سٍري /بصت لايهاب وادمعت عيونها/ انا بحبك انت واخوك بس سٍري ميستهلش انكوا حته منه ودندوله يا بابا حتي

/مسحه دموعها /

شموس /هنستاك يا سٍري وهبدأ من جديد من غيرك نهائيا

وهعيش مع /حسه بأيدين بتتلف حول خصرها

عوني في اذنها / هتعيشي معايا انا معايا انا وبس

شموس لفت وهي لسه في حضنه / عاوز الورث صح

عوني بحب وصدق /عاوزك انتي اكتر

شموس /مش هتجبرني اني اروح اجيبه

عوني /لو مش عاوزه نرجع مصر براحتك مش هممني

شموس / عيالي

عوني قبلها بلطف / عيالنا

شموس /توعدني متعملش زي سٍري

عوني /اوعدك اني مجرحكيش ابدا

شموس /ليه مقلتليش انك بتحبني من زمان

عوني / هقلك امتي وانتي كل مره بتترمي في حضني علشان تشتكي من سٍري الي قلبك متعلق بيه بطرقه غريبه حتي بعد مخانك وسابك فضلتي تحبه بعد ما رجع واغتصبك فضلتي تحبيه كنتي عاوزاني اقلك امتي

حضنته شموس / اسفه اني كنت عمياء من الاول

عوني ابتسم بحب / اوعدك مش هتندمي يا شموس مش هتندمي وباس كتفها

شموس / عوني هو انت كنت معلق علي حاجه

عوني / يا لهويي الاكل في الفرن /سبها وجري علي المطبخ

جروا الاتنين علي المطبخ وحضروا الاكل وحطوه واكلوا

عوني / طيب انا طالع اشرب سيجاره في العربيه لما تأكلي ايهاب ابقي تعالي

خرج من المطعم علشان فاهم انها خجلانه منه

بعد فتره خرجه وكان ايهاب نايم في حضنها ركبوا العربيه وهي مفكره انها هترجع علي الفيلا لكن

في لندن وصلوا شموس وعوني وايهاب علي فندق ما

دخلوا علي احد القاعات

عوني / كل سنه وانتي حبيبتي

القاعه كانت متزينه بالورد بجميع الوانه والباللين

شموس حضنته وهو بادلها وايهاب عيط بصوله وضحكوا

عوني / عاوز اي يا رخم امك وبتحضن ابوك انت مالك بقي يا رزل

شموس بتضحك / عوني فين الحمام شكله عامل حاجه

عوني شاله /تصدقي صح طيب انا في مكالمه شغل ضروريه جيييدا ولاظزم اعملها عن اذنك بقي

شموس قعدت تضحك علي تهربه وبحثت عن حمام وخرجت تبحث عن عوني وكان فعلا بيتكلم مع حد وهي كانت بتسمع المكالمه ومش مصدقه

شموس /يعني عوني يعرف ........

في صباح مشرق

صحت شموس في احد غرف الفندق

شموس بتدور حوليها / هو فين

قامت ودورت عليه دخلت تاخد دوش وخرجت لافه علي جسمها منشفه تصل لفخديها خرجت واتجمدت مكانها لما لقته بيلعب مع ايهاب الي صحي

عوني بصلها من فوق لتحت / انا غى غ غلطان اني دخ دد خلت هنا

مكنش عارف ياخد نفسه قعد يبوس فى شموس وحضنها جامد وعراها من المنشفه وابتدا يمص حلماتها ويقفش فى بزازها ويبعبص كسها ابو شفايف عريضة كبيرة متهدلة وفى ثوانى كانت شموس بتقلع عوني ملط وراح شايلها ورزع زبره فى كسها راحت موحوحة وابتدت تغنج من المتعة ولا اجدها شرموطة وفضل ينيكها وقافى شوية وبعدين نزل يلحس كسها لحد ما جابت عسلها على لسانه وشفطه كله ومصت ودعكت له زبره بايدها وبوقها ورجع ينيكها وهى نايمة تحته على السرير ورافعة وفاتحة رجليها وشوية وقلبها معاه وبقت قاعدة فوقه ووشها فى وشه وبزازها زى المدافع قدامه وابتدت شموس تطلع وتنزل وتتنطط على زبر عوني بكسها لحد ما جاب طوفان من لبنه فى مهبلها وكسها..

في السفينه في عرض البحر

عوني /اي هتنزلي ولا لا

شموس /وايهاب طيب

عوني /سبيه مع الداده هو انا جايبها ليه يعني

شموس /خايفه منها

عوني مسكها من ايدها/ متخفيش هي بتعض بليل بس الصبح لا

نزلوا البحر وكانوا يغطسون سويا ويخرجون سويا

شموس //انا فرحانه اوووي

عوني //وانا

شموس // انا عاوزه اطمن علي مهاب

عوني /لما نطلع ابقي كلمي سميرةا

في المساء عند شموس وعوني

عوني / شموسااا

شموس /نعم

عوني / احنا هنرجع بكره علي الفيلا اوك

شموس /طيب ماشي

عوني باس دماغها / ماشي يا قلبي ............

بعد الكثير من الوقت وهم جالسون يشاهدون التلفاز كان عوني ينظر لها خلسه وهي حسه بده

شموس / طب انا هنام

عوني / طيب وانا هرجع اوضتي

شموس //ممكن تنام هنا عادي

عوني /بجد

وناموا الاثنان علي السرير. وايهاب كان في سرير خاص للاطفال

عوني معرفش ينام وكان بيتحرك كتير شموس حسه بتوتره

عوني قرب منهها وحاول احتضانها ولكن نهضت هي وقعدت بكسها على زبره وبدات تتنطط وترقص بالنيك وتضحك وتغنج وراح عوني رامي شموس على ايديها وركبها ولزق بطنها وجسمها كله فى السرير ونزل فى كسها وخرم طيزها نيك فى وضع المكواة او الفلاتايرون الكلب الكسول لحد ما جاب طوفان من لبنه فى كس ومهبل شموس..

صحي عوني ملقهاش جنبه اتذكر البارحه

تقرب منها والغريب انه لم يجد مقاومه منها غير مقاومه خفيفه جدا كان عوني سعيد في حضنها وهي ايضا

قام وخبط علي الحمام لكن لم تجيبه فدخل ولم تكن هناك دخل ليستحم وهو ينفض خوفه بعيدا ويقنع نفسه انها ذهبه لشئ ضروري في الفندق وستظهر قريبا

وبالفعل عادت شموس وظلت مع عوني عدة اشهر تتناك منه بكل الاوضاع وبالدلدو ايضا تمثيل لايلاج مزدوج .. ثم ذات مساء

________________

في المساء

عوني / يعني هربت

سميرةا / وواللهي هي قالتلي هاتي مهاب وعوني مستنيني في العربيه بعدين انا قلت خلاص هي اتقبلتك بعد ماسلمتلك نفسها البارح

عوني بحزن /كله كان خطه منها

سميرةا/ هتعمل اي دلوقت

عوني /هي متعرفش حد غير ليث هنا بعت رجالتي يرقبوه وقالوا انه سافر من الصبح

سميرةا / اكيد هترجع

عوني / يبقي متعرفيش شموس

___________________

في مصر اخيرا رجعت مصر تاني اخيرا هربت من سجن عوني

ليث /هترجعي لفيلا اهلك ولا

شموس / معرفش وشكرا لمساعدتك يا ليث انا كده تقلت عليك اوي

ليث /ولا يهمك بس انا برضوا مش مصدق عوني لسه عايش مفاجاءه الصراحه

شموس/كانت مفاجئه ليا انا كمان والهي

ليث / مش مهم يلا هنروح فندق

شموس /لا انا ليا شقه هنا هروحها

ليث / تعالي اوصلك

في صباح جديد في مصر

ليث خبط علي غرفه شموس

ليث/ انا جهزت وجبتلك واحده توعد مع الاولاد

شموس / يبقي يلا

ليث/انتي متأكده يا شموس

شموس بثقه /اه يلا

ركبوا العربيه ومشوا

في يوم جديد

في قارب في النيل كانت بتبص للنيل وبتعيط في صمت

علي بوجع من بعيد : هي اي الي حصلها

هادي : انا معرفهاش غير من فتره قصيره بس عرفت ان قلبها مكسور من اهلها اوي

علي اتنهد بوجع عليها : **** يصبرها

هادي بوجع خفيف حاول يداريه : يا رب

في المساء

علي : اتفضلوا هنا باب الاوضه الي فيها مفتاح الفيلا الي فيها الورث

الباب كان حديد صلب جدا ومش بيفتح غير بمفتاح الي في سلسله شموس الي ادتها لليث قبل متتخطف من عوني

و ده انا ذكرته قبل.كده بس اكيد مش فاكرين
[Image: 🙂]

/

هادي : المفتاح فين ؟

شموس: هو مع ليث

عم علي وهادي : مين ليث ده

شموس : دكتوري النفسي

هادي بعصبيه : اححلفي

شموس : هكلمه

هادي فقد السيطره علي اعصابه : اه و هو فاضي بقي

شموس : اكيد لو فاضي هايجي

عم علي : طب اهدوا دلوقت وبكره يحلها الحلاال

مشي عم علي وفضلت شموس وهادي لوحدهم بصوا لبعض شوية وكان هادي هيموت عليها من اول نظرة راح شافط شفايفها فى شفايفه بوس وغرق وشها ورقبتها بوس وهى بتتنهد من المتعة وبتبادله البوس وبداوا يقلعوا بعض هدومهم لحد ما بقوا عريانين وحافيين ونزلت شموس تبوس زبر هادي وتمصه وتلحسه وتدعكه وتدلكه بايدها وبوقها وهى بتبصله باغراء .. وراح هو راميها على الكنبة ونزل يلحس ويبعبص كسها ابو شفايف عريضة كبيرة متهدلة بصوابعه ولسانه ومص وباس قدمينها الحلوين وشفط عسلها ورزع زبره فى كسها وابتدا ينيكها وهى توحوح وتصوت وتشخر وتتنهد وتتاوه لحد ما جاب هادي طوفان من لبنه في كس ومهبل شموس وقعدوا حضنوا ويبوسوا ويلمسوا ويوشوشوا بعض ويبصوا لبعض.

في صباح جديد

شموس صحت ورنت علي ليث

ليث / ازيك

شموس / ازيك ليث عامل اي

ليث /الحمد لله لقيتي كنز بابا علي

شموس ضحكت / لا لسه الباب مش عاوز يتفتح

ليث / اه و الي يفتح الباب هتصيبه لعنه الفراعنا بقي و يموت

شموس ضحكه تاني / والهي احنا لسه بنكتشف القصر بتاع عمو علي

ليث / اي ده هو جدك اسموا علي بجد

شموس ضحكه بخفه /لا مش جدو كتب القصر باسم الجنايني اهو الجنايني ده بقي اسموا علي

ليث / ونبي تلاقيه هو الي عامل الموضوع ده كله وعاوز يقتلكوا وياكل لحمكوا

شموس / طب سبنا بقي من فقره التهريج دي و يلا انزلي اسوان يا معلم علشان المفتاح بتاع الباب معاك في السلسله

ليث ضحك / بس كده من عنيا استنيني اسبوع بس واجيلك

شموس / بتهزر

ليث ضحك بخفه / لاوالهي انا لسه نازل لندن من فتره علشان مؤتمر كده اخلصوا واجيلك او كسروا الباب واخلصوا

شموس بحزن / الباب حديد صلب

ليث / يا عيني يا بنتي طب هتطري تقعدي اسبوع عندك بقي

شموس بحزن / طيب بس حاول ونبي.

ليث /من عنيا

عند شموس

هادي / والعمل اي بقي

علي /انكوا تستنوا استاذ ليث ده هنا ده هو اسبوع يعني

هادي متعصب / طيب انا ماشي

شموس بحزن / يعني هو زعلان وانا لا انا الي سايبه عيالي لوحدهم علي فكره

علي /معلش يا بنتي يمكن علشان شغله

في مساء اليوم التالي ليث اتصل بشموس

شموس /اخبارك ليث

ليث /الحمد لله نازل بكره

شموس /احلف

/ليث /والهي

شموس / انا مش عارفه من غيرك هعمل اي

ليث /تسلمي بقلك سٍري طلع من المستشفي وحالتوا اتحسنت زميلي هناك قالي

شموس /اه منا عارفه

ليث بخوف /هو اتعرضلك

شموس /لا ابدا بس عرفت

ليث /علشان كده روحتي تقابليه علشان ترجعيله الامل في الحياه علشان يرجع لحالته الطبيعيه

شموس / اه شوفت برد القسية بأيه

ليث /يخربيت الحب بيكسر الواحد

شموس /و يزله

وبص ليث لشموس ودخلوا فى بوسة رهيبة ملهلبة وهى بتلف دراعاتها حوالين رقبته وتحسس على ضهره وطيزه ووشه وشعره وزبره من فوق البنطلون راشق فى كسها من فوق هدومها.. وفى ثوانى قلعوا بعض الهدوم لحد ما بقوا عريانين ملط وحافيين.. وكان كس شموس غرقان على صوابع ليث مش محتاجة لحس وهو كمان ماكانش مستحمل يستنى تمصله او تدعكله زبره بايدها او بوقها فراح رازع زبره فى كسها على الواقف وشالها ينططها وشموس توحوح وتغنج وتقوله احلى كلام رومانسى واوسخ كلام سكسى وعمالين يبوسوا بعض لحد ما جابوا شهوتهم مع بعض عسلها ولبنه طوفانين وملا مهبلها بلبنه ..

///////////////

في اليوم التالي علي العصر جه ليث وجه وقت فتح الباب

علي / يلا يا بنتي مالك افتحيه

رن الجرس

ليث / مالك

شموس ضحكه بخفه/خايفه يكون فستك

هادي /لا والهي ازعل يا جدوا

ضحكوا التلاته ...الي كان علي الباب

سٍري بعصبيه / شموساا

اتنفضت شموس وسط ليث و هادي

في اسوان

ليث بعصبيه /انت اي الي جابك هنا

سٍري بلطف بعض الشئ / شموس تعالي عاوز اتكلم معاكي

هادي بعصبيه / شموس اي الي تيجي معاك انت اهبل

سٍري عينه احمرت نتيجه لعصبيته وغضبه / وانت مين بقي يا لطيف

شموس كانت متسمره مش بتتكلم

ليث بصلها وعرف انها دخلت في حاله صدمه فحاول يفواقها ويهز فيها وده عصب سٍري اوي وهجم عليه وهنا هي اغمي عليها و السلسله وقعه منها

هادي شالها وده عصب سٍري اكتر

هادي طلع حطها علي السرير بلطف

ليث بدا يفوقها

و سٍري عاوز يقتلهم الاتنين

عم علي فضل تحت وفتح الباب

فوق

شموس بدأت تفوق و اول ما فاقت اترمت في حضن هادي الذي يجلس علي شمالها و ده كسر قلب ليث و سٍري

شموس / خليه يطلع

سٍري بحب / شموس اهدي بس انا والهي معاوز حاجه و مش هعملك حاجه عاوز بس اتكلم معاكي

هادي بخنقه من صوت عياطها / قالت بره اطلعوا انتوا الاتنين بره

سٍري / شموس طب انا عاوز اشوف عيالنا عيالنا يا شموس الي كنا بنتمناهم

شموس اتفتحت في عياط ملوش اخر في حضن هادي

هادي / اطلع بره يا زفه ليث طلعه بره طلعه

ليث طلع سٍري بالقوه و اول مطلع ضرب ليث وبدأه يتخانقوا

جوه

هادي باس راسها / مش هيقربلك طول منا عايش يا شموس اهدي

شموس /هياخد العيال

هادي / مستحيل اخليه يعملها يا قلبي اهدي بس بدايق و انا شايفك كده

بدأت شموس تهدي

و طلع علي هدي ليث و سٍري وخرج هادي بعد مشموس نامت مسك سٍري من هدومه وسحبه وراه ورماه بره القصر

هادي / تعرف لو اتعرضلها بعد كده هخلص عليك يا سٍري يا حديدي فاااااهم

في المساء القاطم في اسوان

صحت شموس علي حركات بسيطه في الغرفه تفتح عينه تلاقي سٍري قصدها و حط ايده علي فمها بسرعه

سٍري بهمس / اهدي والهي مهأذيكي ومش هقول حاجه انتي بس وحشتيني

/ شاف دموعها نازله بعد ايده براحه و مسح دموعها و قعد جنبها /

سٍري بهمس / انتي لسه بتحبيني

شموس / لا

سٍري / كدابه

شموس بعند تخفي الي في قلبها بيه / لا مش كدابه حتي حتي اني عملت علاقه مع عوني الي المفروض تكون قتلته بس الحمد لله **** انقذه منك يا وحش يا جبان

سٍري كان هادي جدا وبيبصلها بحب وبس

هي اتعصبت و اتنرفزت من بروده

شموس / وكتبت عيالك بأسمه كمان علشان قلبك يتوجع عليهم زي موجعت قلبي علي ابني

== طبعا واحد فيهم بس اللى ابن سري انما التانى ابن عوني اخصاب مختلف الاباء ده اللى حصل لشموس اغتصبها عوني وفى نفس الليلة اغتصبها سري==

سٍري ودموعه نزلت / ابننا

شموس عالت صوتها / الي قتلته يا حيوان يا سافل

وبدأت تضربه لحد موقع علي الارض وهي فوقه وفي حضنه قربها ليه لحد مهدأت خالص

/ اين الكرامه انا لا اراها هنا
[Image: 😂]

[Image: 😂]

[Image: 😂]

/

فضلوا كده طول الليل

بعد مرور سنه استيقظت بطلتنا علي اصوات اولادها الاشقياء مهاب وايهاب وسارة وناجي تخرج من غرفتها و تجد ايهاب يلعب مع مارك

شموس بملل : ايهاب اخوك فين

سمعت صوت كسر شئ ما في المطبخ لتجري لهناك و تجد ابنها واقف و في يده معلقه من علبه النوتلا التي وقعت من يده بدون قصد و حولين شافتيه نوتلا

احمر وجه شموس بسبب كتم ضحكتها علي منظره و هي لا تعرف ماذا تفعل الان هل تعنفه او تأكل هذه النوتلا التي اضافت الي منظره حلي اكثر من عيونه الزرقاء و انفه الصغير الذي ورثهم من والدته

شموس بتلقائيه : ااااه يا اخر صبري

كانت شموس مخنوقه من جو الحفله الصاخب فخرجت لمكان هادئ قريب لحق بها ليث

شموس : في اي

ليث : فكرتي

شموس : يووووو انت لسه مفقدتش الامل يا جدع دنا فقدته.

ليث : شموس انا بحبك و الي بيحب بينتظر.. بيتفهم بيتقبل

شموس:بيتقبل بعد الي حكيته و الي عارفه عني انا و سٍري و عوني

ليث بتردد : اه متقبل و متأكد ان لسه في وجع محدش يعرفوا غيرك و نفسي تشاركيني فيه

شموس اتوترت : متقبلني بعيلين

ليث بمرح :يا بنتي دول عيالي انا انتي بتقولي اي بس

دناناقص ارضعهم

ضحكة شموس فهو فعلن اكتر من ابوهم

ليث : وااافقي بقي

شموس : لازم تعرف الحقيقه الاول

سكت ليث و هو بيستعد ليسمع ما هو اسوء من ما حدث لها امامه

( ملخص الرواااايه كلها هنا )

شموس : انا و سٍري فضلنا نحب بعض 8 سنين و بعدها خاني فسبته و شلته من دماغي بس هو مشلنيش واستني الفرصه وقدر يغصبني اني اتجوزه و خلال شهر كمان و بعد ما عرف حقيقه الاتفاق بينه وبين كريم (كريم) و لما واجهته و حاول يتهجم عليا ايوا سٍري اغتصبني يومها و انا وقتها مشيت من شقته و انا مش بنت بنوت بسسس ...... بعدها نزلت انا و هو نشوف الفستان و ( لمعت الدموع في عيونها ) و احنا راجعين في ناس اتهجموا علينا و كانوا ملثمين و اتكتروا عليه و (نزلت دموعها و اكملت بحرقه و قهر) اغتصابني واحد منهم جوه العربيه ادامه و هو بره و سامع صوت صراخي كان ملثم و مقدرتش اشوف وشه و في الاخر اضرب سٍري علي دماغه جامد و ده خلاه يفقد الذاكره محدش يعرف حاجه عن كل ده غير هشام هو الي لحقنا في المستشفي و قولنا بعدها انه عمل الحادثه لوحده و اني مكنتش معاه و بعد ما فقد الذاكره هشام اتفق معايا اني اقله ان انا و هو يعني عملنا علاقه سوي وبس وماقولوش على ال****** بتاع الملثم و هو ناسي دلوقت و الموضوع يعدي بس انا عرفت اني حامل قبل الفرح بيوم و لما سٍري اكتشف اني مش بنت قلتله انه اغتصابني و اني حامل في ابنه و لما عمل التحاليل بالقوه عرفت اقول لهشام علشان يتصرف و اتصرف فعلن والدكتورة بالاتفاق مع هشام قالت لسري ان الجنين اللي في بطني يبقى ابنه واحنا وقتها مكناش عارفين هو ابنه ولا ابن الملثم لانهم اغتصبوني فى ليلة واحدة وبعدين عرفت ان مهاب ابن سري وايهاب ابن عوني حصلي اخصاب متعدد الاباء و لما سٍري شك فيا و رجع اغتصابني كنت لسه حامل في مهاب و ايهاب و بعد كده روحت لندن بقي و طلقني و رجع ردني و انا معرفش و انا اتخطفت و اتجوزت عوني واتناكت منه شهور وحملت منه ببنتي سارة ورجعت و عرف هادي واتناكت منه ومنك يا ليث وحملت من هادي بابني ناجي و رجعت لسٍري و بعدها عرفت من عوني يوم الحادثه ان هو الي اغتصابني اعترف و هو بيموت بين ايديا و بعدها سٍري رجعتله الذاكره بس مش كامله و علشان كده كان شاكك فيا لسه و لما جيت اقوله الحقيقه مات و هو بيضحي بحياته علشاني

( هاااا فهمتوا كل حاجه صح انا معروفه في رواياتي بتتفهم في النهايه

12
Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story