الأورجى والبايسكشوالية والزواج

Story Info
About orgies. Bisexuality. Real and imaginary marriage.
756 words
0
20
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

الأورجى وسنينه Orgy
بص يا سيدى.. الأورجى باختصار هو اجتماع مجموعة من الناس نصهم ستات ونصهم رجالة .. خمسة افراد فما فوق – لأن اتنين يعنى كبل وتلاتة يعنى ثلاثية ثريصم واربعة يعنى فورصم وخمسة يعنى فيفصم وستة يعنى جانج بانج لو ست واحدة وخمس رجالة او راجل وخمس ستات - .. بيجتمعوا فى جنينة أو على شط نهر أو بحر أو فى الغالب فى البيت بيت واحد أو واحدة فيهم .. وكله يقلع ملط وتبقى حفلة نيك وحب ومتعة ..
بالنسبة لى انا لو عملت اورجى انا وحبيبتى هحط قواعد وشروط معينة كله يلتزم معانا انا وحبيبتى بيها ..
انى مش هنيك حد غيرها وهى مش هتتناك من حد غيرى
واننا مش هنشرب خمرة ولا سجاير ولا اى مخدرات عشان نستمتع بالجنس والحب والفرجة على الاخرين والاخريات ونسمع اهاتهم
وبالنسبة لى افضل ان كلهم يكونوا كده زينا يعنى ميكونش فيه مخدرات ولا خمور خالص فى الاورجى .. وكل واحد مع حبيبته او حبيباته او حبيبه او حبايبه وكل واحدة برضه مع حبيبها او حبايبها او حبيباتها او حبيبتها وبس.. محدش ينيك حبيب او حبيبة حد تانى.. كله يلتزم مع حبيبه او حبيبته او حبايبه او حبيباته اللى معاه او معاها من الاساس طول الوقت قبل وبعد الاورجى وفى الاورجى ..
احنا بس هنتفرج على بعض واجسام بعض ونيك بعض واهات بعض . وكل واحد او واحدة ينيكوا ويتناكوا من حبايبهم وبس قدام الباقيين ..
ونكون طبعا عارفين بعض كويس واصحاب جدا او اقارب وبينا علاقة وتوافق وتكافؤ فكرى وثقافى ومادى وتشابه عام وعلاقة طيبة وطيدة قبل وبعد الاورجيهات ..

انت وحبيبتك او حبيبك بقى لو هتعملوا اورجى هتعملوه باى شروط وقواعد ؟

ازدواجية التوجه الجنسي أو البايسكشوالية Bisexuality

ازدواجية التوجه الجنسي أو البايسكشوالية Bisexuality (بالإنجليزية: Bisexuality)‏ هو واحد من الأنواع الأربعة الأساسية للتوجه الجنسي ويعني ميل الشخص عاطفيا رومانسيا أو جنسيا أو كليهما لنفس جنسه وللجنس الآخر أيضًا. أي امرأة تحب أن تمارس الجنس أو الرومانسية مع النساء والرجال معا وليس الرجال فقط. أو رجل يحب أن يمارس الجنس أو الرومانسية مع النساء والرجال معا وليس النساء فقط . وهي واحدة من أربعة تصنيفات أساسية للتوجه الجنسي عند البشر جنبا إلى الغيرية والمثلية واللاجنسية. لوحظت ازدواجية الميول الجنسية في عدة مجتمعات، وفي عالم الحيوان أيضا. تم صياغة كلمة bisexuality مع heterosexuality (مغايرة جنسية أي ممارسة جنس الرجل مع المرأة او ممارسة جنس المرأة مع الرجل) وhomosexuality (مثلية جنسية سواء بين امرأتين أو أكثر أو بين رجلين أو أكثر مثلية ذكرية أو مثلية أنثوية) في القرن التاسع عشر. وهناك أيضا البانسكشوالية والبانرومانسية Pansexuality or Panromance وهي حب الرجل لممارسة الجنس مع الرجال والنساء والشيميلات والمتحولين جنسيا والمتحولات أو حب المرأة لممارسة الجنس أو الرومانسية مع الرجال والنساء والشيميلات والمتحولين جنسيا والمتحولات. وتظهر البايسكشوالية الذكرية والانثوية في افلام امريكية عادية وايضا في افلام البورن خصوصا في الثلاثيات بين رجلين وامراة واحدة او امراتين ورجل واحد وايضا تظهر في قصص الايروتيكا وفي بعض الاغاني الامريكية. ومن الجدير بالذكر ان هناك ثلاثة مصطلحات تصف المثلية الذكرية وهي البوتوم bottom اي المتناك فقط والتوب top اي النايك فقط والفيرساتايل versatile وهو الرجل الذي ينيك الرجال ويتناك منهم أيضا. وتسمى المرأة التي تساعد الرجلين البايسكشواليين وهما ينيكان بعضهما او يعملان بلوجوب او هاندجوب او ريمجوب لحس طيز لبعضهما وهي المراة التي تمص زبر المتناك مثلا وهو يتناك تسمى عاهرة المثليين fag hag. وفي حالة البايسكشوالية الذكرية يمارس الرجلين المثلية اضافة لنيكهما المراة التي معهما وفي حالة البايسكشوالية الانثوية تمارس المراتان المثلية اضافة لانهما تتناكان من الرجل الذي معهما.

انواع الزواج الواقعى والخيالى باختصار

interfaith marriage الزواج بين فردين من دينين مختلفين مـسلم وغير مسلمة ايا كانت ديانتها او مـسلمة وغير مـسلم او لادينى
الزواج بين فردين من مذهبين مختلفين سنة وشيعة مثلا او مذاهب مـسيحية
الزواج بين فردين من كوكبين مختلفين
interracial marriage الزواج بين الاعراق زنجى واوروبية واوروبى وزنجية وابيض وسوداء واسود وبيضاء وصينى او يابانى الخ وغير اسيوية وصينية او يابانية الخ وغير اسيوى او هندى واوروبية والعكس او شرق اوسطى عربى واوروبية او اسيوية الخ او هندية حمرا والعكس
زواج المحارم incest marriage
زواج المثليين والمثليات
تعدد الازواج للمراة .. البولياندرى polyandry
تعدد الزوجات للرجل .. البوليجاينى او البوليجامى polygyny or polygamy
الزواج العرفى
الزواج المدنى
الزواج الابيض اى بدون جنس
الزواج الافلاطونى ايضا بدون جنس
الزواج المفتوح يعنى كلا الزوجين له علاقات جنسية رومانسية مع اخرين بعلم ورضا الزوج الاخر
الزواج بين انسان وجنية او جنى وانسانة
الزواج بين ملاك وانسانة او العكس
الزواج بين الهة وانسان او العكس
الزواج بين قنطورة وانسان او العكس
الزواج بين حورية بحر او نيمف عموما وانسان او العكس

- الزواج بين ساتير وانسانة
زواج محارم مثلى
زواج محارم متعدد مثلا الجمع بين اخين او اختين او ام وابنة او عدة اخوة توائم او غير توائم او الجمع بين اب وابن

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story