وسيم وذواتا الأوكلادور الأحمر

Story Info
Waseem and his two stepsisters with the red nail polish.
11.5k words
0
17
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وسيم وذواتا الأوكلادور الأحمر

مقدمة وتمهيد محترم قبل الجزء الأول
بطل القصة وسيم شاب مصرى منطوى بتول خجول وجد بعد مدة من تقوقعه فى قوقعته فى العالم الافتراضى فى الفيسبوك والحوار المتمدن ومنتديات ويوتيوبات العلمانية واللادينية ومنتدى نسوانجى القديم والجديد، وجد أن علاقات العالم الافتراضى وهمية وغير كاملة وغير مثمرة وغير حقيقية سواء كانت علاقات صداقة أو علاقات رومانسية تحتاج أن تكون جنسية، خصوصا مع تشرب المتقوقعين داخل العالم الافتراضى بأفكار إخوانية سلفية متعصبة تكفيرية اقصائية .. خصوصا الأجيال الجديدة وحتى آباءهم من مواليد 2000 إلى مواليد الستينات حتى.. ممن تشربوا الساداتية والرأسمالية والبلطجة والجهل والعنف والارهاب والحجاب والنقاب والدعشنة.. المهم وجد هذا الشاب الأربعينى بعد سنوات من التقوقع بعالم افتراضى أن العالم الواقعى أكثر اتساعا ورحابة فكريا وأكثر تنوعا وأقل تقوقعا بكثير وأنه لم يخط فيه بعد خطوة واحدة تجاه صداقات عديدة مع أغراب وعلاقات رومانسية وجنسية مع بنات ونساء وبنات بنوت وأرامل ومطلقات ومتزوجات من مختلف الأعمار، وأنه تكاسل بالجامعة والثانوية عن فعل ذلك ولم تتح له الفرصة أصلا لأنه ليس بأمريكا حيث سهولة اقامة علاقات الجيرلفريند البويفريند مع زميلاته بالثانوية والجامعة مثلا.. ولم يجد عملا بعد وبقى عند أبويه حتى توفيا ولم يعلم سرهما .. ووجد أنه خلال فترة قوقعته الافتراضية الطويلة التى دامت لسنوات أنه قد أحب فقط السوريات واللبنانيات وغير المصريات عموما وهن من فهمنه وتقاربن معه فكريا وجسديا، ولولا حاجز البعد المكانى والمسافة بين البلدين والأزمة السورية 2011 وما بعدها، لكان قد تمكن من الارتباط بإحداهن، إضافة لكون بعضهن متزوجات أصلا، ووجد أنه قد تأخر كثيرا فى سن الزواج وتأخر على سن ممارسة الحب الحلو حتى بلغ الأربعين، وقد توفى أبواه المحترمان اللذان أحباه وأكرماه ولبيا له كل طلباته وأحلامه ومنحاه حرياته وتفرغه للتعلم والتثقف وموهبة الكتابة.. وكنا متنورين علمانيين لا سلفيين ولا إخوانيين.. ويعانى من إخوته البنين الأكبر منه وزوجاته وأولادهم بطمعهم وحقدهم، وما جرى له بسب تهكير صاحب الفرن لحسابه الفيسبوكى وموبايله الذكى ومحتوياته ومقالاته العلمانية واللادينية ونيته قتله أو ضربه عبر بلطجيته وشرطته الفاسدة،
وقد سارع بعد تخاذل وتواطؤ إخوته وتكاسل بعضهم عن حمايته.. إلى التيه فى محافظات مصر من دلتاها لسيناها لصعيدها ونوبتها، حتى استقر به الحال بالإسكندرية، وتمكن من إيجاد عمل بصيدلية عملا مجزيا ومرموقا بمساعدة سها التى قدمت له نفسها وتعرفت عليه، على أنها ابنة عشيقة أبيه أى أنها هز ستيب سيستر.. وتعرف معها أيضا على من تعمل معها وهى تعتبرها أختا لها نها والتى هى أيضا ابنة عشيق أمه أى أنها أيضا هز ستيب سيستر.. فقد علم من سها ونها أن والده ووالدته الإلهين الخالدين الراحلين قد أقاما منذ زمن بعيد بحب ورومانسية مع شاب وفتاة مراهقين متزوجين بآخرين عمرهما 19 سنة أصغر منهما بمراحل، علاقة رباعية، -كانت ماما وسيم وقتها فى الستين وكذلك باباه بعد انجابهما لوسيم بعشرين سنة، واستخرج طبيب بويضات وخلايا جذعية من جلد ماما لتحويلها لبويضات واخصابها بمني الشاب، وقررت الفتاة أن تكون أما بديلة لبويضات أمه ومني عشيقها الشاب وحبلت الفتاة بأبناء وبنات الشاب من أم وسيم، فى رحمها ، وحبلت الفتاة من والد وسيم أيضا بمني أبيه وبويضات الفتاة، لكن الشاب والفتاة لديهما من الأساس بنتان من قبل لقائهما بأبي وسيم وأمه من زوج الفتاة وزوجة الفتى هما سها ونها، والتقى وسيم بدعوة من سها ونها، بأبويهما .. وحين التقى وسيم الأربعينى بالرجل والمرأة عشيق أمه وعشيقة أبيه ببيتيهما، قررا استضافة وسيم عندهم نصف عام مع الرجل وأسرته وإخوته منه ومن أمه الراحلة، ونصف العام الآخر مع المرأة وأسرتها وإخوته منها ومن أبيه الراحل. كما عمل وسيم كما قلنا مع سها ونها بصيدليتهما .. ومن هنا بدأ التقارب والحب والاشتهاء منه تجاههما ولم يكن يعلم هل الشعور متبادل من ابنة عشيقة أبيه وابنة عشيق أمه أم لا. وساعده الرجل والمرأة وسها ونها بذلك بتوفير السكن له بعدما كان بفندق ثم بشقة مفروشة باهظة الإيجار، وبتوفير العمل المجزى له كجامعى، وعوضوه تيهه وغربته بين مدن مصر ومعالمها الجميلة وانفاقه ماله الذى منحته وادخرته له أمه، ومشاكله مع إخوته وتكفيرهم له، ومع صاحب الفرن البلطجى، واغترابه عن بيته.

الجزء الاول

انا اسمي وسيم عندي 40 سنه وبشتغل في صيدليه مساعد صيدلي كل الاشخاص في الصيدليه مش مهمين عشان اذكرهم مفيش غير حبيبة قلبي بنت عشيقة بابا سها ودي دكتوره مديره الفرع عندها 20 سنه متجوزتش قبل كده اول مشفتها معرفش حبتها ليه وارتاحت مع التعامل معاها لما عرفت انها مش متجوزه بدأت افكر ازاي واحده في جمالها متجوزتش لحد دلوقتي واكيد بتفكر في الجواز والجنس وهل بتمارس العاده السريه ولا لا اسئله كتير سألتها لنفسي – رغم اني عايش ست شهور ف السنة معاها ومع عيلتها والست شهور التانيين مع نها وعيلتها - لدرجه انها بتنده عليا وانا في الاوضه جوه وسرحان مش سامعها لقيت دكتوره سها داخله
سها /ايه يا ابني بنده عليك من ساعه مش سامع
انا/ معلش يا دكتور كنت سرحان شويه في حاجه
سها /ايه يا عم بتحب ولا ايه (احنا الكلام ما بنا كان في هزار بتعتبرني زي اخوها شغالين بقالنا فتره مع بعض)
انا /شكلي كدا وقعت وبحب بجد هههههههه
سها /طب تعاله يا اخويا الطلبيه جت رصها وبعدين نشوف موضوع الحب دا
انا/حاضر (طلعت رصيت الطلبيه وعملت كوبيه شاي وواقف قدام الصيدليه لقتها جاية عليا )
سها /ايه دا شكل الموضوع بجد بقا وبتحب
انا / لا ولا حب ولا حاجه بفكر شويه مع نفسي
سها /طب اسيبك تفكر مع نفسك وخلص شاي عشان عندنا شغل
انا / حاضر دقيقه وهكون معاكي (معرفش ليه كل مكلم معاها مبقدرش ابص في عنيها بكلمها وانا عيني بعيد عنها وبكلمها بكل احترام حاسس انها حاجه كبيره فعلا حتى رغم معيشتى معاها ومع عيلتها ست شهور ف السنة ورغم انها بنت عشيقة بابا) المهم خلصت الشاي ودخلت اعمل الشغل اللى ورايه خلصت شغل وروحت. صحابي كلموني في القهوه مردتش اروحلهم وروحت. قعدت علي السرير بفكر انا ازاي احب واحده زي دي جميلة ومن عيله وانا تايه ومغترب ومشرد وفقير واستحاله تفكر فيا وهي دكتوره وانا مجرد واحد شغال في صيدليه استحاله تبصلي جي في دماغي برضه عايز اعرف هي بتفكر ازاي في موضوع الجنس وهل هي فعلا بتفكر في حاجه دي ولا مش في دماغها اصلا عشان هي ملتزمه جدا ومحترمه الشهوة بدأ تلعب في عقلي وكان عندي اميل زمان كنت عامله بأسم بنت بشتغل بيه صحابي ونهزر مع بعض وبقالي فتره كبيره مفتحتهوش قلت حلو افتح ابعتلها طلب صداقه واكلمها اني بنت واشوف ايه الدنيا معاها. المهم فتحت وبعت لها طلب وقومت قولت اكل لقمه خليت اختي –اخت سها من الأم وأختى من بابا- تعملي اكل. كلت وبمسك التيلفون لقتها قبلت الطلب لقيت ضربات قلبي بدأت تزيد قولت حلو اوي ابعتلها واشوف ردها
انا /ازيك متشكرا علي قبول طلبي (استنيت ترد بعدها بي 10دقايق)
سها /انا كويسه بس مين انتي
فكرت ابدأ معاها بطريقه كويسه عشان متعمليش بلوك وكل دا يطلع في الهووا وملوش لازمه
انا/ انا اسمي سلمي ومعرفشكيش بصراحه انا ببعت ادد عشوائي كنت عايشه في الإمارات ومعرفش حد في مصر خالص فبكون صداقات جديده لو هيضايقك في حاجه انا اسفه ممكن تلغي (بعت الرساله ومستني ردها)
سها /لا يا قمر عادي ولا يهمك نورتيني انا اسمي سها وعندي 20 سنه
انا /اهلا بيكي انتي اختي الكبيره بقا انا عندي 21سنه وبدرس في تجاره انجلش وانتي
سها /طبعا يا قلبي اختي الصغيره انا دكتوره صيدلانيه
انا /حلو اوي كان نفسي ابقي دكتوره
سها /معلش يا حبيبتي انتي برده في كليه كويسه ومستقبلها حلو
انا /حلو بس يلا كويس انتي بقا متجوزه
سها /لا لسه
انا /انا اسفه مكنتش اعرف حقك عليا
سها /ولا يهمك يا حبيبتي حصل خير وانتي مرتبطه
انا /مرتبطه اه
سها/ربنا يوفقك يا حبيبتي
انا/ تسلمي يا قمر مبسوطه اوي بالكلام معاكي
سها /انا اكتر
انا /(قولت يلا بقا نخش في الجد واللى يحصل يحصل) بقولك يا سها ممكن اسألك سؤال ومتزعليش
سها /خير اسألي
انا /انتي زي اختي الكبيره وانا فعلا مليش صحاب ولا حد اسأله انتي تعرفي العاده السريه
سها/ليه السؤال دا يعني وليه تسألي
انا /عادي والله مجرد سؤال تعرفيها ولا ولو مش حابه السؤال كأني مسألتش
سها /اعرفها اه بس ليه
انا /اصل بعملها كتير ومش عارفه ابطلها ممكن اعملها مرتين في اليوم
سها /غلط يا بنتي وحرام صحتك
انا /معلش يعني انتي عاوزه تفهميني انك مش بتعمليها
سها /حتي لو بعملها مش هقولك اني بعملها
انا /مقصدش كدا انا اقصد انك بتقولي غلط وحرام بس انتي عارفه ان كان في سن المراهقه ومن ساعتها مش عارفه ابطلها
سها/مش عارفه الصراحه ارد عليكي اقولك ايه
انا /ممكن سؤال وتجاوبيني بصراحه
سها /قولي يا اختي
انا / انتي عملتيها قبل كدا صح
سها /انا قولتيلك هجاوبك بصراحه اه عملتها كتير بس مش علي طول يعني انا عندي 20 سنه فممكن اعملها كل شهر او شهرين مره
انا/(قريت الكلام وسكت معرفتش اقولها ايه كنت بتخيل وسها بنت عشيقة بابا بتلعب في كسها لقيت زبي وقف وبقا متر لقدام هههههههه)
سها /سكتي ليه
انا /طب ممكن سؤال تاني
سها /اسألي يا ستي
انا /انتي بتعمليها عشان شهوه صح
سها /مش بالظبط كدا انا بعملها وقت ما بكون محتاجه فعلا يعني بمسك نفسي لحد ما خلاص مببقاش قادره فعلا
انا /طب وانتي بتعمليها بتتفرجي علي فلم او بتفكري في حاجه (انا كل دا بكلمها وبلعب في زبي بعد متخيلتها )
سها /لا عمري متفرجت علي افلام انا ممكن اتخيل اه اني مع واحد لكن اتفرج لا انتي بتتفرجي
انا/الصراحه اه بتفرج والواحد دا بقا تعرفيه ولا اي حد
سها /يخرب بيتك بلاش تتفرجي تاني علي افلام مضرة جدا وبعدين خلي بالك ممكن تفتحي نفسك وانتي بتعمليها والواحد يا ستي واحد كنت بحبه ايام الجامعه هو اللى بتخيله
انا /هحاول متفرجش تاني وهخلي بالي حاضر ممكن طيب تحكيلي بتتخيلي ايه
سها /لا طبعا حاجات مقدرش اقولها
انا /ليه يعني
سها /عيب يا بت ومقدرش اقول الكلام دا
انا /طب ممكن سؤال اخير ومتزعليش
سها /اسألي ومش هزعل منك انا حبيبتك
انا /واحنا بنتكلم دلوقتي عن العاده اسفه في اللفظ كسك منزلش
سها /يخرب بيت الفاظك هههههههههه في بلل اه
انا /انا كسي غرقان ههههههههه شكلي هعملها دلوقتي
سها /هههههههه طب روحي يا اختي اعمليها بعيد عني انتي نصيبه
انا /يعني انتي مش هتعمليها بعد البلل دا
سها /.مش عارفه بصراحه حاسه اني عايزه اعملها خصوصا اني من اكتر من شهر معملتهاش
انا /طب متيجي نعملها سوا ههههههههه
سها /امشي يا بت انتي نعمل ايه لا طبعا
انا /طب ليه كل واحده تعملها لوحدها محنا نعملها مع بعض
سها /انتي مجنونه لا طبعا وبعدين هنعملها ازاي
انا /عادي هنتكلم مع بعض ونقول بنعمل نسخن بعض بدل ما كل واحده تعملها لوحدها كدا
سها /انا عمري ما عملت كدا ولا اتكلمت مع حد في حاجه زي دي انا معرفش ليه اتكلمت معاكي اصلا كلام زي دا
انا/ عشان حبتيني
سها /يا شيخه اتنيلي حب ايه
انا /يلا بقا وبعدين انا اختك الصغيره هتتكسفي مني يعني
سها /والله بتكسف من ماما مش هتكسف منك
انا /لا مش تتكسفي مني ويلا بقا كسي علي اخره
سها /ماشي يا نصيبه بس بلاش الالفاظ دي بجد بتكسف
انا / لا بصي احنا واحنا بنتكلم عادي اكيد مش هقول الفاظ دي لكن مادام هنعمل العاده انا وانتي يبقا هقول اي لفظ وانتي كمان تقولي
سها /لا انا مش هقول حاجه عايزه تقولي قولي واتنيلي قولي هنعملها ازاي
انا / انتي لابسه ايه دلوقتي
سها /بيجامه عاديه
انا /طب نزلي البنطلون والاندر والعبي في كسك
سها/حاضر
انا /(كان معايا صور كتيير لواحده اعرفها كانت بتبعتلي صور جسمها ) بعتلها صوره لصدرها ايه رأيك
سها /ايه دا يخرب بيتك
انا /صدري يا بنتي وحش
سها /لا حلو بس بعتي ليه
انا /ما احنا المفروض نبعت لبعض عشان نسخن بعض امال هنعملها ازاي
سها/مستحيل ابعت حاجه زي دي
انا /يا سها مانا بعتلك ووشي مش باين يعني مش ضرر ليكي ولا ليا
سها /صعب بجد عمري ما عملت كدا
انا /ولا انا بس انا وثقت فيكي وبعدين وشي ولا وشك هيبان يبقا فين الضرر
سها /طب ثواني يا سلمي هقفل الباب واقلع
انا /تمام (بقولها تمام دي وانا بلعب في زبي ومش قادر من الهيجان ولا متخيل نفسي انا هشوف جسم دكتوره سها اللى هموت عليها )
سها /اتفضلي يا ستي
انا /يخرب بيت حلاوه صدرك انا لو معاكي كنت مصتلك الحلمه دي
سها /يخرب بيت دماغك انتي مشكله
انا /.انتي بتعملي ايه
سها/ بلعب من قدام
انا /اسمه كسك يا اختك انتي دخلتي صباعك في طيزك قبل كدا
سها /لا خالص
انا /.طب اعملي زي كدا (بعتلها صوره والبت حاطه صباعها في طيززها)
سها / استني
انا /تمام (يا جدعان بجد مش متخيل اني هشوف طيز سها وهي بداخل صباعه بجد انا قلبي هيقف ولا كنت متخيل انها هتتكلم كدا معايا)
سها / اهي اتفضلي
انا /اوف ايه الحلاوه دي طيزك جميله اوي
سها /طيزك احلى
انا /هههههههه طب وكسك مش هتوريهوني
سها /كنت عارفه انك هتطلبي عشان كدا صورته امسكي
انا /يا لهوي علي الحلاوه ايه دا انا لو معاكي هلحسه واكله
سها /يخرب بيت كلامك دا انا مش قادره نزلت مرتين اول مره اعمل مرتين كدا كفايا عندي شغل
انا/وانا تعبت اوي برضه اول مره اتعب كدا
سها /انا هلبس بقا وهنام عشان الشغل والصبح اخد شاور
انا /ماشي يا قلبي تصبحي علي خير
سها /وانتي بخير
قفلت مع سها ومش مصدق حاسس اني بحلم اشوف صدر وكس وطيز سها بنت عشيقة بابا في وقت واحد انا بحلم من كتر التخيل والمتعه نمت
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول
باي


الجزء الثانى

وقفنا الجزء اللى فات لما نمت وانا بحلم وبتخيل اني الدكتورة سها المحترمه الملتزمه بنت عشيقة بابا الخالد الإله الراحل بعتت صورها ليا وهي عريانة وشفت صدرها وكسها وطيزها الجميله فعلا الهدوم بتخبي حاجات كتير تشوفها بلبسها المحترم اللى مش مبين حاجه من جسمها متصدقش اني دا جسمها خالص قومت من النوم خدت شور ولبست روحت الشغل واول مادخلت الصيدليه شفت سها كنت حاسس انها واقفه ملط قدام
انا /صباح الخير يا دكتوره
سها /صباح الخير يا وسيم جي متأخر ليه
انا /معلش يا دكتور الدنيا زحمه النهارده
سها /تمام بس متتعودش علي كدا وشوف لو هتفطر عشان عندنا شغل كتير النهارده ودكتوره نها مش جاية يعني انا وانت بس
انا /تمام حاضر(كل دا بكلمها وصوره صدرها ولا كسها ولا طيزها مش مفارقين خيالي) في نص اليوم فتحت الاكونت التاني قولت ابعتلها والشغل هادي كدا
انا /ايه الاخبار يا قلبي
سها /ازيك يا سلمي انا كويسه انتي ايه اخبارك
انا /تمام يا حبي فينك كدا
سها /انا في الشغل هخلص واكلمك
انا /تمام يا حبيبتي
اليوم خلص عادي وروحت مسكت التيلفون مردتش ابعتلها قولت اشوف هي هتبعت ولا هتعمل ايه فات حوالي ساعه وهي اون لاين بس مبعتتش حاجه 10دقايق فاتوا كأنهم سنه بالنسبالي لقيت رساله
سها /ايه يا زفتة فينك
انا /ليه كدا زفتة ليه
سها /بدلعك يا عسل دي اقل كلمه زفتة بعد اللى حصل امبارح
انا /ليه يعني انا حصل مني ايه انتي مش ست وليكي احتياجاتك برضه فكي يا بت
سها/ بت ايه يا جزمه انتي انا اكبر منك احترمي نفسك
انا /يا قلبي مش عاوزه اكبرك وبعدين انا حاسه انك اختي الصغيره مش الكبيره
سها /والله بعد اللى شفته منك انا فعلا صغيره
انا /شفتي بقا اني عندي حق عايزه اسألك سؤال بس من غير زعل
سهل /اسألي ومفيش زعل ولا حاجه احنا بندردش
انا /انتي مفيش راجل لمسك قبل كدا
سها / عمري ماحد لمسني ولا فكرت اسلم نفسي ل حد انتي اللى شكلك حد عمل معاكي حاجه صح
انا / (قولت اسخن الكلام )بصراحه اه وانا في الإمارات في ولد نام معايا من وره
سها /يخرب عقلك ليه يا بت كدا وعمل معاكي كام مره
انا /عمل معايا كتير من وانا عندي 17سنه لحد منزلت مصر كان بيعمل في الشهر ممكن 4مرات او 3
سها / يخرب عقلك وليه سبتي نفسك
انا /بصراحه يا سها انا شهوتي عاليه مش بقدر امسك نفسي زيك وخايفه اضعف هنا في مصر كمان مع حد
سها /لا اوعي يا سلمي لو احتاجتي حاجه انا جنبك ومتضعفيش
انا /.بجد انتي جميله اوي واحلى اخت طب انا كسي ولع تيجي نعمل بقا
سها /لا اهمدي بقا كدا كتير انا عمري ماعملت يومين وره بعض كفايا امبارح
انا /امال ايه بقا لو احتاجت حاجه انتي جنبي ومضعفش
سها / يا سلمي لو عملنا كل يوم دا غلط وهيضرنا جامد انا بعمل كل فتره لكن كدا انتي هتخليني اعملها كل يوم
انا / طب خلاص نعمل دلوقتي مع بعض وخلاص
سها /.لا معلش اعزريني مش هينفع
انا / طب في حل وتقفي جنبي ممكن
سها / لو في مش هتأخر عنك
انا / صوري لي جسمك وانا هعملها لوحدي بس صوري جسمك كام صوره بكام وضع هيساعدني انزلهم بسرعه ممكن
سها / ماشي يا سلمي عشان اساعدك هعمل كدا استني
انا / انتي احلى اخت في الدنيا (غابت حوالي 10دقايق ورجعت)
سها / اتفضلي ومتتعوديش علي كدا (بعتت صور لصدرها وكسها وطيزها وهي مفتوحه خرم طيزها لونه وردي اوف علي الجمال)
انا /بجد انتي جميله اوي انا لو ولد كنت هفضل انيك فيكي ليل ونهار
سها / بس يا جزمه الفاظك دي روحي يلا اعملي الا بتعملي ولما تخلصي تعالي
انا /حاضر يا قلبي (مسكت زبي اللى بقا عامل زى المسمار من كتر ما هو مشدود وفضلت اضرب عشره وانا بتفرج علي صورها ونزلتهم قومت خدت شاور ورجعت لسها)
انا /انا جيت
سها /خلصتي
انا /اه وخدت شاور كمان
سها /طب خلاص واقفلي الكلام دا بقا
انا /حاضر يا قلبي اطلب منك طلب
سها/.خير تاني
انا /انا مش هفتح الموضوع دا تاني معاكي بس لما انتي تحبي تعمليها اوعديني انتي اللى تقوليلي ايه رأيك
سها /خلاص وانا وعد مني اليوم اللى هعملها هعملها معاكي
انا /ماشي يا قلبي
سها /الولد اللى بتحبيه معاكي في الجامعه
انا /اه
سها/ وفي بينكم علاقه
انا /مش قولنا نقفل السيره دي خالص
سها /انا بسألك عادي يا بنتي
انا /مانا الكلام دا بيسخني وهيقلب معايا ومع ذلك لا يا سها مفيش علاقه بينا
سها / لا تمام انا مش هتكلم في الحاجات دي تاني انتي بتسخني علي طول
انا / اه وحياتك بلاقيه ولع لوحده
سها / لا خلاص اهو
انا /شاطره بتعملي ايه
سها /ولا حاجه كنت هنام عشان الشغل
انا /خلاص روحي نامي وانا هقوم اذاكر شويه
سها /ماشي يا قلبي تصبحي علي خير
انا /وانتي بخير ( قفلت مع سها وانا فعلا هموت وابقي في حضنها او المس بس جسمها كنت هموت عليها فعلا نمت وروحت الشغل الصبح عادي معاها في ميعادي بقيت كل ما اشوف سها ف البيت او الشغل احس انها ملط قدام مبقتش اشوف عليها الهدوم الواسعه دي خلاص انا عرفت ايه تحتها) فاتت ايام وشهور وانا زي ما انا انا وسها بكلمها بايميل سلمي وتبعتلي صورها عريانه وحبتني فعلا علي اني سلمي ومعايا وانا وسيم في البيت والشغل العادي والطبيعي هزار وضحك واي فرصه تيجي ان استغلها بلمسها فيها كأني مقصدش اني اعمل كدا وهي بتفوت عشان عارفه وسيم ابن عشيق أمها محترم لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتي وخلاني اتجرأ معاها وكنت بكلمها من ايميل سلمي وانا في الشغل
انا /ايه يا قلبي في الشغل
سها /اه في الشغل
انا /ايه مشغوله
سها /لا عادي قاعده والشغل قليل
انا/ امال بتعملي ايه
سها/قاعده بفكر في حاجه كدا
انا /في ايه قولي افكر معاكي
سها / مفيش المساعد اللى معايا وهو كمان ابن جوز ماما الأولاني (ماقالتش عشيقها طبعا)
انا/(انا سمعت كدا وقلبي وقف مش زبي) ماله في حاجه
سها / من فتره كدا بحس انه متعمد يلمسني والنهارده وهي بيعدي من جنبي لمسني من وره
انا / بتهزري بجد
سها/مش عارفه بقا اذا كان يقصد ولا غصب عنه فعلا خصوصا انه محترم وكويس
انا /طيب يبقا اكيد ميقصدش ولا انتي اللى عينك منه عشان كدا بتفكري كدا (انا قولت اشوف برضه هي بتفكر فيا ازاي)
سها /عيني منه ايه يا جزمه هو اه كويس ودمه خفيف وابن جوز ماما الاولاني يعني مش محارم ليا وساعات كنت بتخيله وانا بعمل العاده اني ابقي معاه بس هو اكبر مني اوي بعشرين سنة ومش مستعده اني اعمل حاجه مع حد مش هتجوزه وكمان شغال معايا
انا / ايه يعني اكبر منك وشغال معاكي ايه يمنع انه يبقا جوزك حتي لو في السر
سها /انتي اتجننتي خلاص سر يا بنتي اكيد لا مش هينفع طبعا
انا / ايه مش هينفعه مش هيبقا جوزك وتمتعي نفسك في الجواز معاه احسن من اللى انتي في
سها /طب سلام عشان معايا شغل ونتكلم بالليل
انا /تمام باي
قفلت معاها وخرجت لقتها سرحانه وقاعده قدام الصيدليه روحت وقولت ابدأ اقرب منها شويه
انا /سرحانه بتحبي ولا ايه وتقوليلي انا اللى بحب (احنا كلامنا عادي مع بعض هزار كدا واخدين علي بعض وتعتبر اختى رغم انها بنت عشيقة بابا ومش محارم ليا والدكتوره نها بنت عشيق ماما كمان بس دي دورها لسه مجاش)
سها/يا عم اتلهي بحب ايه
انا /يا سلام اتلهي ليه هما اللى بيحبوا يعني احسن مننا في ايه منحب ايه المشكله
سها /لا يا اخويا حب ايه انت انا مبحبش
انا /ايه دا يعني مش بتحبينا ولا انا ولا نها وعماله تشكري فينا وخلاص تعالي يا دكتور نها اسمعي (نهي دي بنت عشيق ماما اصغر مني بحاجه بسيطة وجسمها كيرفي ولبسها ضيق وبدهات ومسيبه شعرها زي سها برضه حاجه كدا من النوع اللى اول متشوفه يقف زبك احتراما لوحده علي طول)
نها /في ايه يا ابني عامل صداع ليه
انا / دكتوره سها بتقول انها مش بتحبنا شوفي بقا
نها/مصدقش الكلام دا دي اختنا وراحت حضنتها (نها بنت عشيق ماما دي اصلا حاجه كيوت كدا وغلبانه جدا )
انا /يا سلام كان نفسي في الحضن دا انا (رميت الكلمه بصراحه وكنت خايف من رد الفعل)
سها / ونفسك الحضن دا من مين فينا يا حلو
نها /سيبك منه دا عيل عبيط وبتطلعلي لسانها
انا / هقولك بعدين عشان نها واقفه
جيه حد يشتري حاجات من الصيدليه نها دخلت معاه وبعديها سها جت داخله وانا داخل وماشي جنبها
انا / كان نفسي حضن يكون منك بصراحه بحس معاكي بحنان الام
وضحكت وسبتها حستها اتغيرت مش عارف بقا رد فعلها هيكون ايه ولا ازاي عدا بقية اليوم عادي وحسيت ان دكتوره سها بتتلاشي الكلام معايا مكنتش عارف بقا هي زعلت وانا عكيت الدنيا ولا ايه لحد ما اليوم خلص وانا روحت وكنت مستني اشوفها هتبعت لي سلمي تقولها ايه اللى هو انا طبعا من الايميل التاني وكنت قاعد بفكر ودماغي بتروح وتيجي لحد مالقيت بعتت لسلمي

ودا اللى هنعرفه الجزء الجاي وايه اللى حصل وفي تطورات كتير ومتخافوش الجنس جاي كتير اوي لحد ماتزهقوا منه
ولو لقيت تفاعل هنزل الجزء التالت النهارده

الجزء الثالث

وقفنا الجزء اللى فات لما قولت لدكتوره سها بنت عشيقة بابا كان نفسي في الحضن دا منك وسكت وهي سكتت وبقية اليوم ماكانتش بتحاول تتكلم معايا كتير وبتتهرب مني وروحت انا وهى بيتها وعيلتها وكنت متأكد انها هتكلم سلمي تحكي لها اللى حصل وانا روحت فتحت اكونت سلمي ومستني منها الرساله لكن فات ساعه ومفيش اي رسايل وهي اون لاين اصلا ومش بعتت حاجه قولت ادخل اكلمها انا
انا / ايه يا بنتي ماكلمتنيش تاني يعني في حاجه ولا ايه اتضايقتي من كلامي
سها /(شافت الرساله ومردتش عليا)
انا /يا سها مالك ردي فهميني لو غلطت
سها /معلش يا سلمي بس بفكر مع نفسي شويه
انا/ طيب يا سها قوليلي بتفكري في ايه نفكر مع بعض مش يمكن عندي الحل
سها /مش عارفه حصل موقف كدا بعد ماقفلت معاكي (وحكت لسلمي كل اللى حصل بينا في الصيدليه)
انا / وهو قالك كدا فعلا كان نفسي احضنك انتي
سها /ايوه وانا من ساعتها انا مش عارفه دماغي واقفه ومش عارفه افكر يقصد ايه بكلامه دا
انا /طب ماتكلميه وافهمي منه وقوليله تقصد ايه
سها/ اكلمه اقول له ايه بس يا سلمي
انا /يا سها والله كلميه قوليله انت تقصد ايه بالكلمه اللى قولتها دي وشوفي رده هيكون ايه ابعتيلو رساله حتي لو محرجه تكلميه
سها /انتي شايفه كدا يعني
انا/اه يا بنتي عشان تفهمي كان يقصد ايه وتريحي نفسك من التفكير دا ويا سلام لو بيحبك يا بت هيظبطك
سها /يا بنتي اتلهي وشيلي الموضوع دا من دماغك صعب اوي انا ووسيم مع بعض
انا /ولا صعب ولا حاجه انتي لو مش حاسه بحاجه من ناحيته ماكنتيش هتسمحي يقولك كلمه زي كان نفسي احضنك دي لكن انتي تلاقي كان نفسك يحضنك يا اختي
سها / حقيقي انا بفكر في الكلمه اللى قالها كل شويه وبقول لنفسي طب الغبي محضنيش ليه