امي المدرسة سحر

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

واسف لاني الجزء ده مش قد كده بس استحملوني....

الجزء العاشر

بعد الي شفتو ده والي لطفي عملو ف الشارع اتاكد اني لزم اكون زيو وخرجت حبه وقعدت ع قهوه شعبيه لول مره وقعدت افكر في الي حصل وفي اختي وازي هي رضيه اني واحد يمسكها ف الشارع عادي كده ويقفشلها اممم قولت هو الي دخلني بايتو بايدو المهم روحت المدرسه وزي اي حاجه لقيت امي اتحررت حبه من فكرت اني عرفت وبدات تهزر وبدات جسمها يبان من العبايه الي لبسها وفعلا كان بزازها وسط الفصل باين بنسبن 50% لاني هي مش بتحب تلبس اي لبس داخلي والفصل كلو سامعو بيتكلم والي يقول شرموطه والي عمل يبص ويخلي الكل يبصو ع جسمها وع الامكان الي بينه فيها وهي مبسوطه وانا مش مدي اي اهتمام والحصه خلصت وطبعا لم الحصه بتخلص بيحصل هيص ومهرجان وكده لقيت 2 استغلو الموضوع ده وقامو يقفشولها ف وسط الفصل بس كان قليل الي واخد بالو واتفجت من رد فعلها لم لقيتها بتحط ايدها ع ايدو الي ع بزازها وبتبصلو وبتضحكلو وانا خارج من الفصل لقيتها سبتهم وجاي وراي وبتقولي عايزك ف موضوع وقفت وبصتلها كده موضوع ايه قالتلي تعال ورايا مشيت ورها لغيط غرفه فاضيه ف اخر دور ودخلنا وقفلت الباب وراها لقيت امي بتبصلي وتقولي عايز اتكلم معاك ع بيض كده انا كنت بحول اني ابطل اتناك بس مش عارفه انا عارف اني انت مش ليك ذنب بس لو عايز انت ممكن ف اي وقت تنام معايا وبدات تقلع هدومها وبتبصلي وبتضحك ضحكت اوووي من الموضوع ده مش علشان هي وحشه او جسمها مش عجبيني بس الرخص ده مستغربلو اووووي وقفت وقولتهلها بس انا مش عايز انام معاكي قالتلي بس انا هموت وانام معاك مش عارف ليه حسه انك رجل اووووي بصتلها وقولتلها انتي رخيصه كده ازاي ده بسبب علاء ولا قبلو ولا انتي من زمان كده قالتلي عايز الصراحه انا من زمان كده انا اكتشفت اني رخيصه ولو مش نمت معايا دلوقتي هنزل كده ف الملعب وهتتفضح وكمان اخوتك جيين بكره المدرسه يعني هتنام غصب عنك وهي وقفه قدامي استغربت من طريقتها دي طب انتي عايزه توصليني لي ايه قالتلي عايزه نكون كلنا اوسخ ومتخفش انت اي وقت هتعوزني هتلقيني تحت رجلك قولتلها انتي مفيش امل انك ترجعي عقله تاني قلتلي انا شرموطها ومش عيش غير وانا شرموطه قولتها هو في كده المهم انا سخنت من كلامها ده ومش هقولك اني مش ملاك بلعكس انا كنت هايج من الاول بس فكرت اني هي متاحه للكل قرفاني منها بس خفت من كلامها ده وانا عارف اني هي فعلا لو مش نفذت كلمها هتنزل وتقف ملط ف الملعب اصلا كل المدرسه عارفه انها شرموطه ومش فارق معاها وقربت منها وبستها بوسه طويله ودي كانت اول مره انيك اصلا فكل الي اعرفو اني ابوس وامص كوسها وادخل زبي وبس وفعلا عملت كده وهي كانت متمتعه مش عاف متعت اني حلو ف النيك ولا متعت اني ابنها الي بينكها ولقيت نفسي وانا بنكها من هيجاني بقولها انا بحبك اووووي قلتلي بس انت يتقول انك بتكرهني قولتلها لا ده علشان الي انتي بتعمليها بس قالتلي بس انا هفضل اعمل كده لقيت هيجاني بيسيطر عليا اعملي يا ماما قلتي يعني انت مبسوط اني امك شرموطه قولتلها ايو عايز المدرسه كلها تنيكك وانا كمان قلتلي اطمن يا حبيبي مامتك بتتناك من المدرسه كلها حتي الطلابه ومن بره هتشوف حاجات تمتعك اوووي وفضلت انيك فيها وجبت وبعد ما جيبت شهوتي وافتكرت انا قولت ايه ندمت اووي لاني ده مش انا قولتلها انا مش اقصد الي اتقال ومش عايزك تعملي كده مع حد قالتلي اتمتع بكره بالي هتشوفو وخلاص واسكت بقي وع فكره اختك هتبات عند لطفي النهارده ماشي اصلا وحشه حبه وعايز يمتعها قولتلها وبتقولي ليا كده ليه عايزه تحوليني لديوث عليكي انتي وبناتك اطمني انا عمري ما هكون زي ما انتي عايزه ولسه بلبس لقيت الاتنين الشباب الي كانو بيقشلها دخلين عليها وبيضحكو وهي بتضحك لهم ومبسوطه اووي وبيقولوي معلش بقي عايزين امك ف نيكه سريعه روحت بصصلو كده ولسه هرد عليها وهضربو لقيت امي فاتحه رجليها وبتقولهم امو جهزه وعايزه الي يركبها اهو روحت خارج بسرعه وماشي من المدرسه وانا ماشي من المدرسه وانا بفكر لقيت نفسي قدام مدرست البنات ولقيت دعاء خرجه وكانت الفسحه واول ما شفتني جريت عليا وبتسلم عليا والصراحه البنت جسمها حكايه بزي المدرس المهم الكلام اخدنا ومره وحده روحت مطلع قلم من الشنطه وكتبتلها رقمي وقولتها هستنكي ترني لقيتها انكسفت وخدت الرقم ومشيت
روحت القهوه وبعديها بي 2 ساعه ليقت رقم غريب بيرن عليا فتحت وبقول الوءء لقيت دعاء بتقولي ازايك يا احمد قولتلها دعاء قالتلي ايو قولتها كنت خايف مش ترني قلتلي لا طبعا ده انا ام صدقت والكلام اخدنا ورمنسيه حبه وقلتلها هكلمك بليل قلتلي احنا مسافرين بليل قولتلها اها اوك لم تكوني فاضيه ابقي اتصلي قالتلي حاضر وانا ريح عن بيت يوسف صحبي علشان كنت بابت عندو فجت وانا قداام بيت يوسف بي حد بيدخل بيت لطفي وده الي هنعرفة الجزء الجاي معلش الشغل ضاغت عليا وعارف اني الجزء ده وحشه وملغبط حبه بس انا في دومت الشغل وبحول اني انزل القصه ليكي مش تزعلو مني ياريت وياريت تعجبكم

الجزء (11)

وقفنا المره الي فاتت لم لقيت حد داخل البيت ومكنش غريب مين هو الحد وكانت امي دخله البيت هي واخواتي وطلعو فوق بس الغريب اني امي اتصلت بيا ولطفي الي حسيت اني كده ع الابيض وكل حاجه بانت وهو اتكلم بكل جراء قالي انت عارف اني انا نايم مع امك واخواتك البنت واكتر من نص الفصل بتعنا جيين النهارده البيت عندي وانا بسمع وساكت وقالي النهارده اخواتك البنات هنفتحهم وامك موفقه ولم لقني ساكت امي اخدت الموبيل بتقولي تعال يا حبيبي متع نفسك انت كمان عادي لم صحابك ينكوني انا واخواتك قدامك اصلا هم كان بيتكلمو وكنت بتشوفني وانا بتقفش ف الفصل وبتبعبص وكلو كان بيتكلم قصادك يعني كل ع المكشوف روحت قفل السكه وسكت حبه وانا واقف ف البلكونت صحبي لقيت امي وقفه ف البلكونه بي سنتيال وبار واخواتي كمان وزمايلي الي في الفصل طلعين لها وانا ببص من البلكونه ولقيت لطفي بينيك امي في البلكونه واخواتي البنات بيفتحو الباب وجم جمب امهم يتناكو اضيقت اوووي بس اتجننت لم لقيت صحبي يوسف بس مجتش عليه دخلت جوه البيت وانا مخنوق لقيت دعاء بتتصل فضلنا نتكم كلام عادي خالص لحد الساعه 12 وكنت متصله بيا الساعه 10 وقولتلها بس لبس المدرسه عليكي مغري اوووي لقيتها ضحكت وسكتت حبه قولتلها معلش لو ضيقتك بكلامي وبقولها سلام وهقفل لقيتها بترد بسرعه لا مش مضيقه انا مكثوفه بس قولتلها يعني انتي مش زعلتي من كلامي قالتلي لا انا مبسوطه بيه قولتلها هو ينفع اقبلك بكره قالتلي انا وريا درس الساعه 5 المغرب قولتلها اوك هقبلك بس مش هتروحي الدرس سكتت حبه وقولتلها عايز اشوف احلي جسم سكتت تاني وانا مخنوق اصلا وبتكلم بطرف لساني من الي بيحصل ده وبقولها سلام بنرفزه وقفلت لقيتها بعته رساله ابوس ايدك مش تزعل كنت مكثوفه ومش عارفه اعمل ايه الصراحه مرديتش مع اني كنت نفسي ارد بس مش كان معايا رصيد بعتت اكتر من 15 رساله وفي اخر رساله انا مش ريحه الدرس وهلبس ليك احلي لبس بس انا بحبك بجد مش عايزك تسبني ولقيتها هي بتتصل رديت عليها قولتلها هتستنيني بكره فين قالتلي ع الكافيه الي عند المدرسه قولتلها ماشي لم تشوفيني امشي وريا اوك وقفلت معاها من غير ما اسمع ردها حبيت اني اجننها لقيتها بعتت رسال حاضر يا حبيبي ولقيت يوسف صحبي جه الشقه وكان مضيق بقول مضيق ليه قالي روحت عند لطفي وكان عايزني لقيت امك واخواتك وناس كتيره من المدرسه وفضلو ينكوهم وبصورهم واخواتك اتناكو في كسهم واتفتحو قولتلو عارف ومضيق اوووي لقيتو هو كمان مضيق بقولو وانت ايه الي مضيقكك اووي كده انت كمان يا يوسف قالي بصراحه انا بحب اختك ولاء اوووي حتي لم عرفت اني هي شرموطه لسه بحبها ونفسي اتجوزها قولتلو بعد الي شفتو سكت وقالي مش بايدي و.... يا صحبي انا مش عارف استغني عنها ومش عارف اعمل ايه رديت ع صحبيي رد يجننو وكنت قصدي اشوف مياه صحبي بصراحه كده هو جدع معايا اوووي بس مش عارف اذا كان فعلا راجل مسيطر ولا ايزي
زي ابويا يعني فري قولتلو اوك هجوزهالك بس بشرط قالي ايه قولتلو اني ولاء تاخد رحتها برضو يعني تعمل الي تحبو طالم مش مقصره معاك سكت حبه وقالي قصدك تتناك من غيري قولتلو ولو حبت قصادك كمان هترضي ايه ريك وافتكر موفق معاك مش موفق عمرك ما هتعرف توصلها وع فكره انا بقولك كده لاني ده فعلا الي هيحصل وانت عارف كده بس علشان مش تيجي لم تتجوزها تقولي دي بتعمل وتسوي انا حبيت اقولك لقيتو سكت قولتلو خد وقتك وفكر انا هنام وقت ما تحب ترد قولي بس ودخلت انام ولم صحيت الصبح كانت الساعه 12 نزلت القهوه الي في المنطقه ولقيت اختي ولاء ماشيه ووراها واحد صحبي بس اقولكم ميزه في ولاء اني هي بتختار الي تتناك منهم لقيتو بيبعبصها راحت بصتلو وقالتلو انسي الي احنا عملنه بليل خالص انا بختار الي ينكوني ابعد احسن ليك علشان مش اصوت ولم الناس راح باعد عنها روحت منديها قالتلي احمد قولتلها ايه خوفتي قالتلي انت شفت حاجه قولتلها انا عارف كل حاجه حتي انكم اتنكتم بليل واتفتحتو وكل حاجه سكتت حبه وقالتلي طيب عايزني اعمل ايه امك رخيصه واحنا عايزين نتمتع برضو قولتلها في واحد صحبي بيحبك وعايزك قالتلي مين قولتها اصبري بس اسمع ردو ع كلامي الاول قالتلي طيب قولتلها ريحه فين سكتت حبه وقالت مش تزعل ولو مش عايزني اروح قول انا ريحه لي واحد صحبي عايزه اتناك منو قوووي قولتها ع فكره انا مش قورني يعني اكيد مش عايز انا بحول اخلص من فضيحتك انت واختك باي عريس قالتلي طيب وبنتكلم لقيت موبيلها بيرن ردت بسرعه جايلك يا حبيبي قالها انتي اتاخرتي ليه يابنت المتناكه قالتلو والصراحه اول مره احس اني ولا دي ضعيفها اوووي انا اسفه ابوس ايدك سمحني قالها انا معايا واحد صحبي ناو مش تيجي هنيك واحده قالتلو انا جايه اهو قالها مش ايجي لقيتها بدت تعيط وقفل في وشها السكه بقولها بتحبيه اووي كده قالتلي رد خرفي انا كلبتو يعمل معايا الي يحبو يا احمد ولو اتجوزت صحبك يبقي علشا يجي حبيبي ينكني قدامو كل يوم قولتلها لدرجه دي قالتلي اكتر انا لو طلب اي حاجه هعملها قولتلها ماشي خلاص امشي انا اتخنقت اكتر قالتلي معلش بس انا بسمع كلامك بعد ع طول قولتلها مش فرقت مشيت هي ع الدرس وانا طلعت لصحبي يوسف حسيت انو عايز يتكلم بس مكثوف قولتلو خلاص عارف انك مش عايز ولاء سكت حبه كمان قولتلو انا هنسي كلامك ولا كاني سمعتو قالي انا موفق يا احمد ع كلامك وهخلي ولاء مبسوطه انا فكرت ومش هقدر استغني عنها قولتلو بتتكلم بجد يعني انت موفق اني مراتك تتناك من غيرك عادي قالي انا بحبها ومش موضوع موفق انا مش هسبها لحد تاني قولتلو بس هي بتحب واحد تاني قالتلي ايه يعني انا عايزها اتصلت بي ولاء وقولتلها كل الي حصل قالتلي اوك هو ده الي عايزو من الي هتجوزو واديت يوسف يكلمها وانا مسجل المكالمه الصراحه ولقيتو حاضر موفق قولت ام اعرف ايه الي قالتهولو واستغربت بجد من الكلام ده وازاي راجل يوفق عليه كده امممم الحلقه الجايه نعرف دعاء ايه الي حصل ويوسف صحبي والشروط بتاعت اختي ليه...

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story