شمس النوبية عاملة محل التجميل

Story Info
Shams El-Shomos the Nubian girl.
1.9k words
0
6
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

شمس النوبية عاملة محل التجميل

الجزء الأول

ساقوم بحكي قصتي الحقيقيه ولكن مع اختلاف الاسماء فقط...

اولا انا احمد عمري 42 سنه يتيم الابوين من سكان محافظه القاهره بدات قصتي حينما تخرجت من الجامعه ومرت سنوات عديده لم اعثر فيها على عمل ولا وظيفه وانتقلت تماما للعيش بالاسكندرية بالمندرة قبلي لانسى القاهرة واحباطاتي فيها وان لم استطع الا ان اشعر باستمرار بالحنين اليها حيث فكرت بالنهايه في فتح محل ادوات تجميل من مدخراتي التي تركتها لي والدتي الراحله الخالده لتسليه اوقاتي.

وقمت بالفعل بفتح المحل في مكان مجاور لسكني بالزهور قرب شارع الحرمين وبدات العمل في المحل ولكن كثيرا ما كنت اغلق المحل للخروج مع اصدقائي وفي احد الايام صديق لي من المحل المجاور ابلغني بان هناك فتاه ترغب بالعمل فقلت له اهي جميله ؟ فقال لي نعم جميله جدا فقلت له ارسلها حتي اراها .

وبالفعل تاني يوم وصلت الفتاه الي المحل ودخلت وقالت لي انا التي ترغب بالعمل .

قلت لها تفضلي .

وقمنا بالتعارف علي بعض وكان اسمها شمس عمرها 20 عاما فتاه سمراء نوبية بين البياض والسمرة قمحية لكن ميالة اكثر للسمرة فرعونية الملامح ونوبية شعرها اسود وطويل جميله جداااا ذات صدر متوسط ومؤخره متوسطه وجميله جدااااا وبها كافه الاغراءات التي يحلم بها اي رجل . والدها نوبي من اسوان ووالدتها بيضاء من الاقصر. ولا يزالان يعيشان بالاقصر بشارع التلفزيون قرب محطة القطار بالمنشية هناك وقرب الكورنيش النيلي ومعبد الاقصر. ولاحقا زرتهما معها ذات مرة بل مرات وقضينا اجمل الاوقات هناك وبالبر الغربي حيث اخوتها وعماتها وخالاتها يسكنون بقرية القرنة. لكنها حين تزوجت كما علمت لاحقا انتقلت من الاقصر الى الاسكندرية لتعيش مع زوجها الذي نزح للاسكندرية كالكثير من اهل الصعيد لتوفر الاعمال بها اكثر من الوجه القبلي ثم لما طلقها انتقل لحي اخر وسكن اخر وبقيت هي تحيا بالشقه التي استاجرها لهما وحدها ووجدت في محلي ملجأ سريعا لها للعمل وللحصول على المال اللازم لبقائها هنا وعدم عودتها للاقصر حيث تخشى ان يزوجها اهلها سريعا لشخص اخر تعاني معه مجددا.

اتفقنا علي المرتب وكل تفاصيل العمل واستاذنت بالذهاب والعوده للعمل تاني يوم وانصرفت.

انتظرت تاني يوم بفارغ الصبر وتخيلت نفسي وانا العب في جسمها ونحن بالمحل ونمت .

وتاني يوم صحيت بدري جدا وذهبت فتحت المحل وانتظرت شمس حتي العصر ولكنها لم تاتي حتي العصر حين وجدتها قادمه في توب بنصف كم وجيبة طويلة وردية واسعه وجميله جدا كالهنديات واظهر توبها ذو النصف كم تاتوهات ملونة بالاحمر والاخضر والازرق ورود وطيور منمنمة صغيرة جدا مع كتابات الثرون فيرس اوف كوران و كتابات سوراه الكادر اوف كوران على اعلى ذراعيها اليمنى واليسرى بالخط العربى المتشابك جدا الرائع فرحبت بها وبدات اعرفها باسعار المنتجات وكل شيء موجود في المحل وابتدات العلاقه بيننا تنمو رويدا رويدا حتي اتى اليوم الذي كنت ارغب بمجيئه جدا وهذا ليس بعد فتره طويله ممكن تسعه شهور تقريبا كنت متحفظا جدا معاها وابلغتني انها تحبني بشدة حبا عقليا وروحيا وفكريا وجسديا وانسانيا وترى في الاخ والاب والام والصديق والابن وتركت المحل وذهبت لمنزلها .

ابتدات بيننا مكالمات طوال الليل رومانسيه وحب وبدانا نتكلم في الحب والسكس والسياسه والديانات والرياضات الاولمبيه والفنون والعلوم والاداب والتنوير والحريات والتسامح والاشتراكيه والمحبه والعلمانيه بعد فتره ودائما كنت معاها سواء في المحل او التليفون وفي احدى المرات اعطاني صديق لي لبانا وقال لي دا بيهيج اي واحده قلت اجربه علي شمس واديتها واحده قبل ماتروح وبعدها بشويه اتصلت عليها وكانت سخنه جدا يومها نمت معاها في الفون ومتعتني جدااا ووصفت ليا صدرها وكسها وطيزها وكل حاجه .

كده بقي كل حاجه تمام اقدر العب فيها وهي جنبي في المحل وابتديت فعلا العب في كسها وطيزها واحنا قاعدين ورا المكتب وارفع الجونله وادخل ايدي في كوسها وعرفت منها انها كانت متجوزه ومطلقه زى ما قلت ف البدايه.

صعقت لانها صغيره جدا للجواز والطلاق لكن فرحت جدا لان كسها مفتوح وهنيكه براحتي ونكون ف علاقه بويفريند جيرلفريند وربما مساكنه وكانت اول امراه وفتاه امارس معها الحب الحلو ونصنعه معا في حياتي وسالتها عن سبب الطلاق قالت لي كانت طيزي عجباه اوي وعايز ينيكها وانها كانت بترفض جدا فبدا يضربها على طول كل مايطلب وهي ترفض وبصراحه ليه حق طيزها جميله جدا واي حد يشوفها يبقي عايز ينيكها .

المهم بدات احط ايدي علي كسها من تحت الجونله والعب فيه لحد هي ماتنزل مرتين او اكتر واحنا قاعدين مع بعض وساعات انزل ايدي شويه لتحت علي خرم طيزها العب فيه من برة بس وارجع لكسها.

كده كله تمام خدنا علي بعض وبقيت بلعب فيها براحتي باقي مكان علشان اخدها انيكها فيه وهي كانت موافقه جدا ومش معترضه المهم انه يكون امان بس ...

ودا اللي هكمله الجزء الجاي باقي اجزاء كتيره لان الموضوع استمر فتره طويله ارغب بردكم لتنزل باقي الاجزاء

انتظروني

القصه ليست مسروقه وحقيقيه وحصلت معي فعلا ..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثاني

ابتدت علاقتي تزيد جدا بشمس ومكالمات طوال الليل وكلام حب وجنس وكان نفسي جدا اجرب كسها وطيزها كسها امره سهل لكن الطيز مستحيل.

فكرت في يوم في حيله كي انيكها في المحل وقمت باغلاق الباب كاننا نقوم بتنظيف المحل في وقت كان الشارع فيه هادي جدا حيث ان المحل بشارع جانبي ليس الرئيسي وبعد اغلاق باب المحل كانت شمس ترتدي توب ابيض وبنطلون جينز ازرق فاتح ضيق وتحتهما برا حمرا واندر اسمر صغير جدا لا يكاد يخفي كسها وكان صدرها متوسط والحلمات منتصبه قلت لها نامي علي المكتب .

وابتديت امص شفايفها جدا وايدي علي صدرها بفركه بايدي ونزلت علي رقبتها امصها جدا ثم اخرجت صدرها من البرا ومسكتهم افركهم اوووي وهي شغاله اهاااااا برااااحه .

نزلت ايدي علي كسها كان غرقان عسل قلعتها البنطلون الجينز من علي رجلها وشلت الاندر من علي الكس ونزلت لحس فيه وهي في قمه النشوه والاثاره وكانت لا تستطيع التحمل قالت لي نكني ارجوك كسي مووووولع اوووووي اهاااااااااا .

طلعت زبي وقلت ليها مصي يا شرموطه .

تمنعت في الاول قليلا وبسبب هيجانها بدات تمص وترضع فيه اووي وبعدين قالت نكني بقي شويه.

نزلت لتحت علي كسها احرك راس زبي علي شفرات كسها الساخن جدا والجميل اوووي قالت لي دخله .

بدات ادخله ببطء حيث انها منذ فتره كبيره لم تتناك حتي دخل زبي باكمله في كسها واخذت احركه سريعا بداخلها ثم قلت ليها نعمل وضع مختلف .

عملت وضع الدوجي وشوفت اجمل خرم طيز في حياتي بصيت ليه نظره اعجاب ولم اتحرك اخذت في النظر اليه طويلا حتي لاحظت هي قالت لي مستحيل تعمل اللي بتفكر فيه .

بدات انيكها من كسها وعيني هتتهبل علي طيزها الجامده اوي وبدات احرك ايدي براحه علي خرم طيزها الوردي الضيق جداااا وهي مستمتعه جدا وتقولي دخله كله اهااااااا اييييي نيك اوووووي .

حتي قربت انزل قلت ليها انزل في كسك ؟

قالت لا بره .

طلعت زبي من كسها وكان مولع قلت انزل علي خرم طيزها يمكن بعدين اعرف انيكها منه حطيت راس زبي علي خرم طيزها ونزلت لبن كتير جدا وقامت بالمناديل الفاين تمسح كسها وخرم طيزها من اثار النيك بس كانت متعه بلا حدود .

قالت لي المره دي ماتتحسبش عايزين شقه علشان اتناك براحتي وعلي السرير .

وعدتها المره القادمه تكون في شقه ونتمتع متعه اكبر من دي بكتير .

انتظروا الجزء الثالث قريبا واحداث شيقه اكثر.......

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

الجزء الثالث

بعد النيكه الجميله اللي كانت في المحل قلت أستني بقي شويه علي ما اظبط شقه صديق لي كانت شقته في نفس المدينه واكتفيت باللعب في شمس من تحت الملابس في كسها وطيزها من خلف المكتب الموجود بالمحل ولا استطيع اغلاق المحل كل فتره بسيطه بحجه النظافه حتي لا يشك احد بالامر .

وذهبت الي صديق لي وطلبت منه مفتاح الشقه. تردد في بدايه الامر ثم اعطاني المفتاح اتفقت معاه علي ثلاثه ساعات فقط .

وذهبت الي المحل وشمس كانت تنتظرني هناك ثم قلت لها سوف نذهب الي شقه صديقي التي كانت تقع في سيدي بشر.

خافت في بدايه الامر وقالت تمام لكن بدون نيك رقص وبوس وتقفيش فقط .

قلت لها مفيش مشكله.

حتي نذهب الي الشقه وهناك هعمل اللي نفسي فيه اتفقنا نذهب العصر بعد الغداء وذهبت شمس الي منزلها كي تقوم بترتيب نفسها وذهبت انا ايضا لمنزلي وقمت بترتيب نفسي ثم ذهبت لشمس بالسياره في المكان المتفق عليه بعيدا عن المحل طبعا وذهبنا الي الشقه .

بعد دخول الشقه كانت شقه شخص اعزب غير مرتبه فقلت لها احنا هنقعد شويه وماشيين.

وذهبت بها الي غرفه النوم واخذت امص شفايفها الجميله واعصر صدرها وهي تتاوه من شده المتعه وقالت لي اخرج خمس دقائق فقط .

فخرجت من الغرفه وكلي شوق لما سوف يحدث بعد ذلك بعد قليل قالت لي تعالا .

وكانت ترتدي قميص نوم احمر قصير وتحته اندر فتله لا يخفي اي شيء من كسها ثم مسكت الموبايل وشغلت اغنيه ورقصت وانا خلاص شايف جسمها ناااار وعايز اطفي نار زبي في كسها الصغير .

قمت ثم سحبتها للسرير ونمت فوقها وابوس في شفايفها اوي ونزلت لرقبتها وخلعت ملابسي ثم قميص النوم الخاص بها واووووو علي الجسم .

في المحل لم اتمكن من ان اري كل شيء بوضوح لكن الان شمس امامي عاريه وبدون اي ملابس اندر صغير فقط لا يكاد يخفي كسها .. شمس ذات صدر متوسط وحلمات بني وبارزه من شده النشوه. مسكت صدرها اعصره بايدي ثم قربت فمي من الحلمه واخذت في مصها ويدي تداعب كسها وهي اهاااااا اييييييي براحه.

ثم قمت بالنزول الي كسها وقمت بانزال الاندر واو علي جمال الكس كان لا يوجد به اي شعره. قربت فمي منه واخذت باللحس وقمت بادخال صباعي في كسها وانا بلحسه وانا في قمه الشهوه والاثاره من لحس كسها ونزلت لخرم طيزها اللي نفسي انيكه اوي ولحسته وحركت صباعي عليه وقمت بادخال عقله.

نظرت لي وقالت لا الطيز لا. كسي ملكك نيكه براحتك طيزي العب فيها من بره والحسها مفيش مشكله.

لم اقم بالاعتراض وقلت لها قومي يا شرموطتي مصي زبي.

قمت وحركت يدها علي زبي وبيوضي ثم قربت شفايفها من راس زبي وادخلته في فمها وايدها التانيه شغاله في البيوض لعب لقيت نفسي خلاص مش قادر قلت ليها يلا يامتناكه هدخله في كسك .

ابتسمت ونامت علي ظهرها ونمت فوقها وانا بحرك زبي بين شفرات كسها وهي شغاله اه براحه يلا دخله في كسي ومتنزلش جوه لحد ما اعمل حسابي بعد كده.

بدات بالفعل بادخال زبي ببطء داخل كسها اللزج من كثره هيجانها ثم قمت بقلبها علي بطنها حتي اري خرم طيزها الذي اتلذذ من النظر اليه اثناء نيك كسها ثم وضعت صباعي علي خرم طيزها ثم نظرت الي وقالت انسي بردو العب بس كده من فوق وخلاص .

حتي قربت انزل طلعت زبي ونزلت كميه كبيره من الحليب فوق طيزها الساخنه .

دخلنا الحمام خدنا شاور مع بعض ونزلنا رحنا المحل واحنا في قمه المتعه ..

فضلنا على علاقه رومانسيه وجنسيه تلات او اربع سنين وعرفت الناس ف العماره عندي عليها انها اختي من الام واديتها نسخه من كارت التلات اسانسيرات بتوع عمارتي بالزهور وكتير بقت شمس الشموس وده اسمها تبات معايا كأننا زوج وزوجته وتطبخ لي وتغسل وتوضب البيت وننزل المحل مع بعض والمحل ارباحه كبرت اكتر واكتر على وشها الحلو وبافكارها الواعيه وقررنا نتجوز رسمي اخيرا وسافرنا لاهلها ف الاقصر ورحبوا بينا

لما رجعنا لاسكندريه كانت شمس تعرف كذا بنت وست ف المنطقه منهم بنات عزلت مع اهلها او اتجوزت وعاشت مع اجوازها ف احياء تانيه ف المنشيه ومحطه الرمل والانفوشي والازاريطه وشارع سعد زغلول وشارع جمال عبد الناصر بالمنتزه وكفر عبده وسوتير وكليوباترا وسبورتنج والشاطبي وستانلي وسان ستيفانو وجليم ورشدي وميامي والمعموره ومنهم اللي نقلت وعاشت ف القاهره فانا وشمس كنا غاويين نزور صاحباتها نتسلى معاهم ويكون لنا اصحاب لاننا كنا وحدانيين وانطوائيين قبل كده واغراب عن المدينه بالاساس وكنا غاويين نركب التورماي بتاع اسكندريه وننزل ف اي محطه لان شمس بحكم شغلها ف المحل اللي كبر واشتهر وكان بيجيله بنات وستات من كل اسكندريه اتعرفت على صاحبات كتير وانا اتعرف على اجوازهم واخواتهم واتصاحبت عليهم برضه .. وكمان سافرنا انا وشمس للقاهره اوريها حيي الحلميه الجديده والسيده زينب والعباسيه والمغربلين والسروجيه والحسين والرفاعي والسلطان حسن والدرب الاحمر وسوق السلاح ولاظوغلي وشارع بورسعيد وعابدين وباب اللوق ووسط البلد وحلوان والمعادي والدقي وغيرها عرفتها على القاهره زي ما عرفتني على الاقصر واسوان وابو سمبل واتعرفنا سوا على اسكندريه .. وصاحباتها واجوازهم بالمقابل ساعات كانوا يزوروا قرايبهم ف الصعيد ف المنيا وبني سويف او ف الدلتا ف دمياط او بورسعيد او حتى ف بدو سيناء قرب شرم الشيخ وكانوا ساعات يعزمونا نسافر معاهم وده خلانا نتعرف على معالم كتيره ف مصر او على الاقل اتعرفت شمس الشموس اكتر لاني كنت كعب داير وشفتها كلها قبل ما اقابلها لما هربت من شر بلطجي ف اكتوبر الجيزه الحي الاتناشر مجاوره سته عمارة اربعتاشر وتلاتاشر اسمه ياسر الغرباوي..

وهنحاول نحكي ف الاجزاء الجايه حكايات صاحبات واصحاب احمد وشمس الشموس

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story