مراتي الفلسطينية زيى وانا وهووالقطر

Story Info
My Palestinian wife like me, me, him and the train.
2.4k words
5
11
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

مراتي الفلسطينية زيى وانا وهو والقطار

الجزء الاول (القطر)

كنا انا وزوجتي اصلا من فلسطين هي من مدينة غزة وانا من مدينة رام اللـه. فابوانا واجدادنا كلهم منها ولكننا لجأنا الى مصر واقمنا فيها بشكل دائم منذ طفولتنا عندما غادر ابوانا قطاع غزة والضفة الغربية بعد حرب الايام الستة فى يونيو 1967. وتعارفنا على بعضنا بالجامعة ووقعنا فى الحب وتزوجنا.

كنا في سفر لاحدي المحافظات القريبة منا فركبنا قطار الاقاليم وكان فاضي فقعدت امام مراتي مش جنبها كان القطر فاضي شويه وجه شابين وقعدوا واحد جنبي وواحد جنب مراتي وانا من تعب السفر ابتديت اغفل شوية ... والشاب اللي جنب مراتي كل شوية يقرب منها لغاية ما لزق فيها خالص وهيا مطمنه اني نايم بس انا كل شوية افتح بشويش من غير مايلاحظوا المهم لاحظت ان مراتي مش بتبعد رجليها راح الواد زود الحركات وعمل نفسه بيتربع قام مادد ايده علي بلوزتها من فوق لغاية ما وصل لجنب بزازها وقعد يحرك صوابعه لغاية ما وصل لاول زرار قام فاتحه من تحت الطرحة ازاي معرفش

واول ما مراتي تحس اني هاصحي تبعد ايده وانا اعمل نفسي رايح في النوم وافتح عيني بشويش واتابع الفيلم اللي قدامي

قوم الواد اتجرأ ودخل ايده من زراير البلوزة وهات يا دعك في بزازها وهيا رايحه في دنيا تانية .

وشويه راح حاطط ايده من تحت الجيبة وحسس علي وراكها لغاية ما وصل لكلوتها وقعد يلعبلها من برة الكلوت وزنق صابعة من بين حز الكلوت لغاية ما قدر يوصل لكسها وفرش لها لغاية قبل ما نوصل لبلدنا اتعدلت وشاورلها وشاورتله يظهر اخدوا ارقام بعض

طبعا روحنا وماقولتش اي حاجه عملت نفسي عبيط وهيا دخلت الحمام اخدت شاور(طبعا من تحت غرقانه) دخلت بعديها اخد حمام لقيت كلوتها مليان من عسلها ونسيت تحطه في الغسيل

المهم طلعت م الحمام لقيتها نايمة علي بطنها ولابسه قميص ينطق الحجر رحت جاي جنب ودنها وقعدت ادعكلها فيها واتمتم بكلام غزل وتحسيس علي كتفها ودراعاتها اللي زي الملبن

قامت صحيت وقالتلي مش تعبان م السفر؟ قولتلها انا تعبان من حاجه تانية اني نمت ف القطر وسبتك قاعدة جنب الواد وكان المفروض انك كنتي تنقلي مكانك جنبي قالتلي مرضتش اصحيك م النوم كنت تعبان اوي وبعدين الراجل كان قاعد باحترامه(قولت ف سري ماشي يالبوة لما اشوف اخرتها)

عملت واحد متين معاها علي حس اللي حصل ف القطر ونمت

قمت بعد 6ساعات من التعب بدور عليها مالقيتهاش جنبي

اتسحبت بشويش لاوضة الصالون لقيتها بتتكلم في التليفون الارضي بصوت واطي وسمعت الاتي من التليفون التاني اللي في اوضة النوم بعد مارفعت السماعة بشويش :-

ورغم ان الواد ده كانت مراته اول بخته

وعمره ما لمس بنت ولا ست قبلها

لكن كان كعادة عيال منتدى باسم17 اسطورة القصص

عامل عنتيل وفظيع وانه ناك نسوان وبنات الجمهورية كلها شرق وغرب وشمال وجنوب قبل مراتى

هيا: ايه الي عملته في القطر ده

هو: هوه انا لحقت اعمل حاجة

هيا :دانت داهية

هو: ليه بس

هيا : كنت جريء اوي مخفتش حد يشوفنا ولا جوزي يصحي وتبقي مصيبة؟

هو:انا مكنتش مصدق انك هاتسيبيني اعمل كده فما صدقت

هيا: دانا كنت مرعوبه

هو: بس اقولك علي حاجه؟

هيا : قول

هو: عمري مالمست جسم بالشكل الرهيب ده نعومه ايه وسخونة ايه دانتي كنتي مولعة ع الاخر

هيا : مانت ايديك وصوابعك مصيبه .

هو: نفسي اشوفك تاني علي رواقة ف مكان امين

هيا :- انت بتقول ايه ؟ مستحيل طبعا

هو:مش قادر انا علي اخري

هيا: اعقل ماتبقاش مجنون

هو: جسمك ولمستك طيروا عقلي

هيا :باي دالوقت احسن جوزي زمانه صحي

هو: هاستني مكالمتك علي نار واسمع ردك

هيا : بالليل لما يمشي جوزي

هو: باي حبي

هيا :حبك مرة واحده؟

هو: حبي وحياتي ودنيتي

هيا: اخ من كلامك باي يا مجنون

طبعا المكالمه دي سجلتها واحتفطت بيها ع الموبايل

دخلت عليا اوضة النوم وعايزة تتطمن اني كنت نايم

صحتني بشويش عملت فيها قتيل

بعد شويه صحيت وقولتلها هانزل بدري قبل وردية الشغل وكانت الساعة 7 بالليل والوردية الساعة 11قالتلي هاحضرلك اكل خدوا معاك قولت ماشي.

نزلت من البيت وانا فكري كله في اللي حصل ومش مصدق... جهزت التليفون اللي اوضة الصالون لوضع التسجيل

الساعة 12 ارن ع البيت مشغول ارن تاني برضه مشغول ساعتين بنت اللبوة

خلصت الوردية وروحت لقيت الهانم نايمة على بطنها وسكرانه ع الاخر ومتغطيه بالملايه ملط واللبن مغرق طيزها وخارج من بين شفايف كسها المتهدلة المورقة الغليظة العريضة زى بتلات الوردة وجناحات الفراشة

اتاكدت كده انها قضت ليلة سخنه جريت ع التليفون في الصالون وفتحت التسجيل وسمعت اللي عمري ما سمعته

هو:الو

هيا: ايوة مين؟

هو: حبك وحياتك ودنيتك

هيا اتاخرت ليه؟

هو: لسه راجع من برة جوزك فين؟

هيا : في الشغل بايت

هو:- قشطه هانقضي ليلة م الكتاب مش هاتنسيها

هيا : شكلك هاتخربها وتوديني ف داهية

هو: انا هاخليكي تعيشي احلي لحظات عمرك هاحسسك انك لسه مولوده ولسه متجوزتيش

هيا: انت كام سنه ؟

هو :41 وانتي اكيد ماتزيديش عن 30

== طبعا كان بيكدب ف سنه لانه عيل مراهق لسه وكانت عارفة بس عاجبها كدبه ومبالغاته ==

هيا :لا 34

هو: عزه

هيا عز ايه؟

هو: عز متعتك واحساسك بانوثتك وجمالك وجسمك الملبن اللي جنني

هيا: انت متجوز؟

هو: كنت بس حظي وحش ما عشناش مع بعض 6 سنين

== برضه بيكدب ده لسه ماوصلش سن الجواز الرسمى اصلا بس عايز يقولها انه خبرة يعني مش خام ولا غشيم==

هيا: نصيب

هو : قوليلي باه وخلينا في المهم لابسه ايه؟

هيا : بعينك

هو: عشان خاطري عايز احس اني معاكي وف حضنك وعلي سرير واحد

هيا :انت قليل الادب

هو: مفيش ادب مع الجمال ده والانوثة دي والحلويات اللي انا متخيلها دي

هيا : انت متخيلني ازاي؟

هو:حورية لابسه قميص ابيض وكلوت اسود وستيانه سودا

هيا: يامجرم

هو: صح كلامي صح؟

هيا :تقريبا

هو: قولي باه ولعتيني

هيا :خليك مولع كده علي طول

هو: تصوري مش عارف اسمك لغاية دالوقتي

هيا : مش مهم خليني حورية زي ما قولت

هو:ممكن نتكلم فيديو ع الموبايل؟

هيا : لا...... مش يمكن لما تشوفني تغير رايك؟

هو:احساسي بيكي اعلي من اللي بالك

هيا : خلينا كده احسن الخيال احلي من الحقيقة

هو:شكلك محرومه م الحنان والحب والدلع

هيا : اه

هو: حبي

هيا :نعم

هو: صوتك باين عليه انك عايزة

هيا :عايزة ايه؟

هو: عايزة تتدلعي وتتمتعي

هيا : وريني شطارتك

هو:عشان اعيش معاكي قوليليي لابسه ايه بالتفصيل

هيا: قميص بصلي زي لون جسمي

هو: وايه كمان؟

هيا: بس

هو: بس بس

هيا اختشي

هو : ومن تحت القميص

هيا: سوسو وكوكو اسود

هو: يا خرابي قصير ولا طويل؟

هيا: قصير اوي الدنيا ولعة

هو : وعريان؟

هيا: كاني ملط

هو: وبزازك باينه؟

هيا : كلها

هو :وحلماتك

هيا: واقفين

هو :عايزين ايه؟

هيا : يتفركوا ويتدعكوا

هو: وسوتك؟

هيا : هاتنط م القميص طبق منور

هو:ووراكك

هيا: بنور قشطه

هو: واللي بين وراكك؟

هيا : ملهلب وقايد ناااااااار

هو:مين ده اللي ملهلب ونااااار

هيا : اللي بين وراكي

هو: اسمه ايه؟؟

هيا : احححححححححح كسي يا مجرم

هو : افتحيه

هيا : علي اخره

هو: قلعيني البنطلون

هيا :اهو

هو: قلعيني البوكسر

هيا : اهو

هو: ايه رايك؟

هيا : يخرب بيتك ايه ده كله

هو : عجبك؟

هيا :اوي

هو : تحبي تدوقيه ؟

هيا :فين؟

هو : بين شفايفك الاول وبعدين لسانك وبعدين اسنانك

هيا :هاقطعهولك

هو: يلا بس بشويش

هيا: امممممممم اووووووف اححححححح

هو: كليه كله ماتخليش ولا حته بره

هيا: امممممممم اووووووف اححححححح

هو : نامي علي بطنك

هيا: اهو

هو: يخربيت دي طياز ايه يا قلبي ده؟ ايه يا شرموطه ده احييييييييه مفيش احلي من كده

هيا : نام عليا وغطيني بجسمك كله

هوه : اخخخخخخخخ اووووووف يابنت المتناكه هاجيبهم علي طيازك

هيا : هاتهم

هو: اخخخخخخخخخخخخخخ

هيا: باي باه نكمل بكرة

هو : عايز اجي دالوقت انيكك

هيا: مش قولتلك انت مجنون وهاتوديني في داهية ؟

هو : لو خايفة اجيلك تعالي عندي الدار امان

هيا : طب تعالى

الجزء الثاني

انتهينا في الجزء اللي فات لغاية مارجعت من الوردية الصبح دخلت عليها لقيتها نايمه علي بطنها ومتغطية بالملاية وملط واللبن مغرق طيزها وخارج من بين شفايف كسها وطبعا متفرهطة و اتروقت في التليفون امبارح سبتها نايمه ودخلت اخدت دش ولبست البوكسر بس وجيت جنبها وقولت لها صباح الخير يا عروسة ودار الحوار ده :-

هي: ايه عروسة دي

انا : انتي النهارده عروستي وليلة دخلتك

هي: يا راجل اعقل ونام انت جاي تعبان م الشغل فيك حيل؟

انا : انتي غريبة اوي النهارده سخنه اوي ومفرهطة واول مرة تنامي ملط كده

هي: اتهديت من شغل البت نمت ماحستش بنفسي وجسمي مكسر

انا: وانا هاكسرهولك اكتر يا لبوتي

هي: دانت رايق ع الاخر انت جاي منين؟ رحت زانق زبي في طيازها الملبن مصدق وقف زي الحديدة وتخن اوي

انا:عايز ك تتشرمطي ع الاخر

هي: ما انا شرموطة معاك دايما بس انت اللي مش واخد بالك

انا : شفايفك سخنه اوي كده ليه

هي: شفايفي بس؟

انا : وبزازك زي ما تكون متقطعة ومحمرة اوي

هي : وايه كمان ؟

انا : ووراكك لازقين في بعض وكسك مليان عسل انتي كنتي بتحلمي ولا ايه؟

هي: اه

انا : احكيلي

هي : حلمت ان 3 بيناموا معايا لغاية ما اتهديت ( وبتضحك )

انا : وانا مكنتش معاكم ؟

هي: لا يا حبيبي انت كنت في الشغل

انا :طيب تعالي يامنيوكتي اركبي عليا و قلعيني البوكسر

هي : يخرب عقلك عمري ما شفت زبك جامد كده ايه اللي حصلك النهاردة

انا : جاهزلك يا شرموطتي

هي : انت بقيت سافل اوي

وقعدت انيك فيها ساعة ونص كاملين وهيا تتغنج وتقوللي نيكك حلو اوي النهاردة يخرب عقلك هديتني

خلصنا ماتش النيك وقالتلي هاروح عند خالتي النهارده عشان تعبانه اوي وهارجع ع الغدا انا مجهزاه قولتلها متاخريش

قالتلي ماشي يا حبي

دخلت الحمام وانا رحت ع الصالون فتحت التسجيلات ع التليفون وسمعت الحوار ده:

هو: هاتيجي ولا اجيللك تاني واكيفك زي ما كيفتك امبارح

هي:يابني اعقل هاتفضحنا وبعدين انت كنت خام بطل فشر بقى وانا اللى علمتك امبارح

هو: خلاص هاستناكي النهارده

هي : هاشوف هاقدر ولا اطلع ولا لا

هو : هاستناكي علي نار ومحضرلك مفاجأه

هي : يا خوفي من مفاجاتك دي

هو: انت ما تتنسيش ومن ساعة ما شوفتك ولمست جسمك وكمان نكتك مش قادر اشيلك من دماغي ولازم اشوفك تانى

هي: طيب هاشوف باي

علي ما طلعت م الحمام كنت في ثواني كنت لابس ومتغطي كاني هاكمل نومي

لبست واتمكيجيت خفيف ونزلت بصيت م الشباك لقيها واقفة مستنية تاكسي

نزلت وراها بسرعة واداريت وركبت تاكسي وراها نزلت العجوزة واستنت خمس دقايق لقيت عربية وقفت جنبها وركبوا وطاروا ...وكان نفسي اروح وراها بنت اللبوة واشوفها وهيا بتتناك

رجعت الهانم الساعة3 العصر عملت نفسي لسه نايم دخلت عليا وقلعت كل هدومها ودخلت الحمام. رحت ع الموبايل بتاعها واخدت نمرة اللي كانت معاه وبقلب في الصور لقيت فيديو مصيبة ياتري ايه اللي فيه

هانكمل المرة الجاية تابعوني باراءكم

الجزء الثالث

الفيديو اللي كان علي موبايلها كان في منتهي الخطورة ازاي اتجرات تعمل كده مش كفاية انها اتناكت من ورايا كمان تسجل حفلة النيك دي علي موبايلها ؟ ايه اللي وصلت له مراتي ده ؟ انا عمري ماقصرت معاها خصوصا في موضوع السرير ده يمكن اكون انشغلت عنها شويه الايام الاخاري بسبب ضغط الشغل اللي كان احيانا ورديتين ورا بعض ويمكن عدم وجود اولاد كان سبب تاني في مللها

تاني يوم عملت نفسي معرفش حاجه والصبح قولتلها ايه رأيك انا اخدتلك اجازة 3 ايام وهانقضي شهر عسل جديد وهاعوضك كل حرمان الايام اللي فاتت لقيتها اتشعلقت في رقبتي بشعور مزدوج من الفرح والندم

انا : ها نسهر برة النهاردة

هي: بجد يا قلبي

انا : عايزك عروسة البسي واتمكيجي براحتك يلا

هي : امرك يا سبعي

طلعنا لفينا ع محلات وسط البلد واشتريت لها حاجات كتيرة برفانات ولبس برة وجوه وفاكهه وشيكولاته وبعدين كملنا السهرة في كازينو في الهرم شربنا ورقصنا وكانت سعيدة جدا بالتغيير ده.

روحنا وقالتلي هاعيشك احلي ليله استناني عشر دقايق ...طبعا كان عندي شعور وافكار متداخلة في بعضها اقول لها ع اللي عرفته ولا اشوف نتيجة التغيير ده عليها يمكن تندم ولا استمر في شعوري بالإثارة وانا عارف انها بتتاك من حد تاني؟؟؟؟؟ حيرة رهيبة وتفكير وسرحان ..

اتقطع التفكير والسرحان لما دخلت عليا ببيبي دول من اللي اشتريناه مع بعض كان رهيب ينطق الحجرلونه زهري سماوي فاتح قطعتين من غير ستيان ولابسة كلوت كحلي صغيروشعرها سايب علي ضهرها وحاطه برفان رهيب المنظر كله يوقف اجدعها زب

شغلت موسيقي رقص بلدي وهات يارقص وعشان مش لابسه ستيانه بزازها بتتنطط قدامي منظرها احلي م العريان وكل شويه تدوخ م الرقص وتترمي عليا امسكها من طيازها المثيرة ومرة من بزازها لغاية ماالاسد شد حيله ع الاخر

جت وقعدت جنبي ع السرير وقالتلي عايزاك تاخد بالك مني اكتر وتسعدني اكتر ...الواحده لما جوزها ينشغل عنها ويهملها الشهوة للجنس والحب بتلعب في دماغها وممكن تدخل في المحظور وتخون جوزها

(قولت ف نفسي يعني ما ترجعيش تعملي كده تاني ولا هاتسجديني لغاية ما انسي اللي حصل؟

انا: يعني انتي ممكن تعملي كده؟

هي:اعمل ايه؟

انا : تخونيني ؟

هي: انا ست وليا مشاعر ورغبات لما الاقيك موفيها حقها ايه اللي هايخليني اعمل كده؟ وانت كمان راجل وليك مشاعر ورغبات لما تلاقيني موفياك حقها ايه اللي هيخليك تعمل كده وتخوني ؟

انا : انا عمري ما هاقصر معاكي ابدا ولو الايام اللي فاتت حصل مني اي تقصير او اهمال ليكي فكان غصب عني مع ضغط الشغل والتعب والارهاق في الورديات وكل ده عشان اوفيكي حقك وطلباتك وطلبات البيت

وقضينا ليله حلوة اوي لغاية الصبح نيك ورقص ودلع بكل الاوضاع والاشكال

وتاني وتالت ليله زي اول ليله واحلي

صحيت الصبح بتصحيني ووشها منور زي البدر وجمالها زايد قولتلها صباح الخير يا عروسة قالتلي صباحية مباركه يا عريس

تالت يوم وقبل ما انزل الشغل بالليل قررت المواجهة عشان اخلص م الحيرة والافكار المجنونه والوساوس اللي كانت هاتموتني

انا : كلامك اول ليله قلقني ومش مطمن انك ممكن تبقي لحد تاني

هي: انت لسه بتفكر في الكلام البايخ ده؟

انا : ده مش كلام دي حقيقة .... (لقيت وشها جاب ميت لون واختفت النضارة والنور طفي من وشها )

هي: قصدك ايه؟

انا : الواد بتاع القطر

هي : مين ده؟

هو: اللي كان قاعد جنبك والمكالمات والشرمطة واخدك في عربية لشقته

هي : يامصيبتي انت عرفت ازاي؟

انا : مش مهم عرفت ازاي( وكانت في منتهي الخوف وبتعيط بحرقة ونزلت ع الارض مغمي عليها )

لما فاقت قالتلي سامحني انا مجرمة انا استاهل كل اللي هاتعمله فيا انا خدامتك وتحت رجليك لا يمكن اعمل كده تاني

انا : عشان بحبك سامحتك وانا برضه غلطان

هي: بس احتويني واوعي تنشغل عني

تجربة صعبة جدا عشتها علي اعصابي وتضارب في الافكار والاحاسيس

وبعد كام يوم قلتلها انا شايف انك اجمل من انك تكونى ليا لوحدى والواد ده ممكن يطلع منه حاجة كويسة وتنجريه وتخليه يبعد عن التعصب والدعشنة اللى شفناه عليها ويؤمن بالسلام والمحبة والتسامح والعلمانية والتنوير واللادينية والحريات الجنسية والدينية وكامب ديفيد والربوبية والكمتية وكل الديانات والميثولوجيات الهندية والابراهيمية والفارسية والرومانية والاغريقية والاسكندنافية ويبقى مثقف زيى وزيك وزى جدو سامى وصديقته ديانا احمد .. وممكن تكونى له ام واخت وصديقة وتخلفى منه وتكونى اهم ست واهم انسان وانسانة ف حياته واكتر بنى ادمة مؤثرة ف حياته وروحه وعقله وقلبه وتفكيره ومبادئه لخمستاشر سنة جايين على الاقل..

ارجو ان القصة دي تكون عجبتكم ... مستني تعليقاتكم وردودكم

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story