هدير ورودي وسامي

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وطبعا انا عملت كدة عشان عماد يحرم يشك فيا واقدر اقابل سامي بعد ما كلمت رودي مجنونة مطرقعة وعرفت منها انها مرحبا بيا وبسامي

واتصلت بسامي

سامي :: عامله ايه يا روحى مالك فيه ايه

هدير:: انا سبت البيت ومشيت بعد اللى حصل من عماد

سامي :: ليه بس يا هدير تكبرى الموضوع

هدير:: ميتفعش يا سامي بعد كل دة ومستحمله قرافو وعيشو اللى تقصر العمر دى ويقولى الكلام دة

واسكت لازام اعمل لنفسى كرامه

سامي ::انا عايز اشوفك ياروحى مشتاق

هدير :: وانا كمان ياروحى موالعه عايز اخدك فى حضنى واشبع منك

سامي:: انا عندى شقه فى الزمالك تقدر نروح هناك وناخد راحتنا

هدير:: نتفق بعدين فى وقت مناسب

سامي ::انتى لبسه ايه دلوفتى

هدير:: قميص نوم يعنى حكون لابسه ايه ايه

واللى بين رجيلكى لبسه ايه

هدير:: لا الجو حر وقعدة عريانه كسى بايت

سامي :: حسسى على جسمك والعبى ببزاك تخلى ايدى عليكى

هدير: سامي ارجوك

سامي :: تخيلى ان زبى فى بوقك

هدير:: مش عايزة تخيلات يا سامي انا بحب اتناك بجد واشبع منك

سامي :: زى منكتك اخر مرة بالحمام عاوز اشوفك ضرورى

هدير :: بكرة حنزل اعمل حجه رودي مجنونة مطرقعة انى رايحه لرودي مجنونة مطرقعة وحعدى عليك

سامي : انا فى انتظارك تاخدى العنوان

هدير: لا مش ضرورى ابقى اتصل عليك وقت منزل من البيت يالا باى ياروحى اموااااااااااة اشوفك بعدين

سامي: رد القبله ومع السلامه يارووووووحى باى امواااااااااااة

___________________________________ ___________

---------------------------------------------------------------------

وجاءتى اتصال من رودي مجنونة مطرقعة الشرموطه وكانت بتكلمنى وهى حيحانه

رودي مجنونة مطرقعة:: بس انتى عجبتينى يابت لما سبتى البيت كدة مش حتديلو فرصه يشك فيكى تانى

هدير:: اكيد طبعا يا رودي مجنونة مطرقعة اعلم امو الادب مش كفايه مش بيكنى الخول وعامل فيه راجل

رودي مجنونة مطرقعة:: يعنى لو كان بينيك وسلاحو صاحى يا لبوة كنتى منكتيش من سامي

هدير: واتناك من سامي ليه طالما مشبعنى هى الواحدة عايزة ايه اكتر من زب يدلعها ويولع فيها

رودي مجنونة مطرقعة:: بضحكه بشرمطه : ههههههه ايوة عندك حق رجاله تخاف متختيشيش

هدير: انا صبرت على عماد كتير بس اعمل كسى كان عايز زبو ويفشخنى وينزل لبنو السخن فيا

توال: هو يا بت يا هدير جوزك مبيعرفش ينيك ولا ايه ايه شكلو خول

هدير:: لا عماد زبو حلو زكان بيمتعنى بس تعملى ايه الفلوس والشغل والسهر

وبيجى تعبان مفيش مجال انو يعمل حاجه انا كتير كنت بنام جتبوا وهو نايم

وكنت بلبس لبس يحرك الصخر مكنش بيهتم بيا ولا يبصلى

رودي مجنونة مطرقعة: فيه حد يبقى معاة الغزال دة ومبيصش عليه يبقى حمار ههههههههههه

هدير: هههههه لا انا اول شهرين جواز كان فاشخ كسى وخلى كسى نار وكان بينيك كل وقت

رودي مجنونة مطرقعة:: جوزاك دة فيه منو الامل بس عايز درس يفوقوا

هدير:: وايه هو الدرس يا حبيبتى

رودي مجنونة مطرقعة : عايز اللى يخليه يغير عليكى

هدير: ازاى يعنى مش فاهمه

رودي مجنونة مطرقعة:: دى فرصتك مش قتلى بيعغير من سامي اهتمى انتى بسامي وبعد كدة حيرجعلك راكع

هدير:: انتى شايفه كدة يا رودي مجنونة مطرقعة اة نسيتيتى سامي عايز يشوفتى وزبو موالع

رودي مجنونة مطرقعة:: مقولتك يا شرموطه هاتيه ونتمع احنا التلاته

هدير:انا حقابلو قريب وحتكلم معاة بخصوصك اجلى نفسك شويه

رودي مجنونة مطرقعة : يعنى ايه يا شرموطه انا كسى موالع انا كمان

هدير: انا حتناك منو وحكلمو عليكى اكيد حيوافق

رودي مجنونة مطرقعة: بس بجد يا هدير اوعى تنسينى زبرو ينسيكى صحبتك حبيتك وتطمعى لوحدك

هدير: لا يا روحى متخافيش حتتناك احنا الاتنين منو قريب

رودي مجنونة مطرقعة:: دة وعد يا روحى

هدير: وحياتك يا حبيبتى وعد وحيحصل

وفى الاحداث القادمه

هدير: حتروح لسامي وجنس مثير بعد اشتياق وحنان لهدير

وهل ستنجح هدير بان تجمع بين رودي مجنونة مطرقعة وسامي

دة حنعرافة بالجزء القادم

الجزء الرابع

رودي مجنونة مطرقعة:: جوزاك دة فيه منو الامل بس عايز درس يفوقوا

هدير:: وايه هو الدرس يا حبيبتى

رودي مجنونة مطرقعة : عايز اللى يخليه يغير عليكى

هدير: ازاى يعنى مش فاهمه

رودي مجنونة مطرقعة:: دى فرصتك مش قتلى بيعغير من سامي اهتمى انتى بسامي وبعد كدة حيرجعلك راكع

هدير:: انتى شايفه كدة يا رودي مجنونة مطرقعة اة نسيتيتى سامي عايز يشوفتى وزبو موالع

رودي مجنونة مطرقعة:: مقولتك يا شرموطه هاتيه ونتمع احنا التلاته

هدير:انا حقابلو قريب وحتكلم معاة بخصوصك اجلى نفسك شويه

رودي مجنونة مطرقعة : يعنى ايه يا شرموطه انا كسى موالع انا كمان

هدير: انا حتناك منو وحكلمو عليكى اكيد حيوافق

رودي مجنونة مطرقعة: بس بجد يا هدير اوعى تنسينى زبرو ينسيكى صحبتك حبيتك وتطمعى لوحدك

هدير: لا يا روحى متخافيش حتتناك احنا الاتنين منو قريب

رودي مجنونة مطرقعة:: دة وعد يا روحى

هدير: وحياتك يا حبيبتى وعد وحيحصل

رودي مجنونة مطرقعة : لما نشوف يالبوة ياخوفى الا تطمعى لوحدك

هدير: لا متخافيش يا حبيبتى انا مش طماعه انا عندى فضول وانا بشوفك بتتناكى منو يا شرموطه

رودي مجنونة مطرقعة :: اوووووووووووف يا ترى زب سامي يجنن يا لبوة ولا حيطلع مقلب

هدير:: لا يا شرموطه حيخلى كسك يتفشخ متقلقيش

رودي مجنونة مطرقعة : اوووووووووووووف كسى بياكلتى اوى بفرك فيه يالبوة

هدير: روحى هاتى خيارة من التلاجه بردى بيها كسك

رودي مجنونة مطرقعة :: ماتيجى انتى يا شرموطتى تبردى كسى

هدير:: حيحصل يا لبوة وسامي بينكى حلسك كسك

نول:: لا ما ينكنى انا وانا الحسلك كسك يا شرموطه

هدير:: كلو حيجى عليه الدور احيه مالك يالبوة كسك حيحان ليه كدة اهمدى شويه

رودي مجنونة مطرقعة:: معندكيش فكرة كسى بيولع بسرعه لما اسمع سيرة النيك وانتى معاكى سامي وعماد

هدير:: عماد مين يا حسرة هو لو فيه رجا كنت بصيت لسامي الا على طول مشغول بشغله والمكتب ويرجعلى هلكان

رودي مجنونة مطرقعة:: يا بنتى عماد دة لو جوزى كنت خليتو نسى المكتب وشغل المكتب وكنت اخليه يضرب نار على السرير

هدير: وحياتك عملت كل حاجه ونمت عريانه واعمل نفسى نايمه ولا اتحرك من مكانوا ولا فكر حتى يبصلى

رودي مجنونة مطرقعة: احيه دة لو تمثال ومعاة وحدة زى القشطه زييك كان اتحرك من مكانه

هدير: حعمل ايه بقى قسمتى ونصيبى كدة هو انا كنت بفكر فى حد ينام معايا ولا يعوض النقص بتاعو

رودي مجنونة مطرقعة: باين عليه خول يا بت هدير

هدير: وانا اعرف منين ياختى هو كان زى الفل ومش مخلينى محتاجه افكر فى حاجه

رودي مجنونة مطرقعة :: على رايك رجاله كلهم عايزيين الحرق معاهم كل حاجه حلو ومش حاسين بالعمه

هدير: يالا اسيبك انا يا شرموطه شوفيلك خيارة العبى فيها ولا فيلم يبرد كسك

رودي مجنونة مطرقعة: هههههههههههه مش حيبردو غيرك انتى يا لبوة

هدير: يالا سلام على تليفون اشوفك وانتى بتتناكى ههههههههههههه

ومضت الليل بطوله وانا افكر فى امورى الكثيرة ونمت ساعه وقامت امى بالخبط على الباب

انا: ايوة يا ماما ادخلى

ام هدير: يالا يا حبيبتى الغدا جاهز بابا برة وعايزة يتغدى معاكى

هدير: حاضر يا ماما انا حغير هدومى وطالعه يا حبيبتى

وطلعت على السفرة وكان بابا وماما قاعدين والاكل قدامنا اكلت معاهم

ابو هدير: هدير يا حبيبتى عايز اتكلم معاكى ممكن

هدير:: حاضر يا بابا تحت امرك

ورحت فعدت جنب بابا وبدا يتكلم معايا

فاضل :: يا هدير يا بنتى الست ملهاش غير بيت جوزها وانا شايف عماد موفرلك كل حاجه ويتمنالك الرضا وبيحبك

وغير كدة اتصل بيا اكتر من مرة وقولتو يابنى حكلم البت وحشوف ايه اللى مزعلها وسبها يومين تهدى اعصابها وتهدى

عايز اعرف يا بنتى ايه اللى حصل ودخل الشيطان بينكم

هدير: بص يا بابا انت عوداتنى على الصراحه ومربينى ومرب اخواتى ومعلمتش حد منا يكدب ولا يخبى عليك حاجه انت وماما

الموضوع باختصار انا نفسيتى تعبت من عماد

فاضل: ليه يا بنتى وليه كل دة

هدير:: حضرتك عارف يا بابا ان الجواز مش اكل وشرب ولا يوم يعدى والسلام زهقت و**** وكنت حوللع فى نفسى

كل يوم من شغله للبيت ويجى هلكان مفيش مناسبه يقعد معايا ولا يكلمنى كلمه حلوة ولا يحسننى انى وحدة ست زى كل الستات

يا بابا انا بشر وعايزة احس بكيانى وبنفسى دى مش عيشه

ولو حضرتك اجبرتنى انى ارجعلو انا حنزل واسيب البيت واخد شقه اقعد فيها ولا اروح لرودي مجنونة مطرقعة اقعد معاها

فاضل: كلام ايه يا بنتى اللى بتقوليه دة انتى بنتى حبيبتى وكل منايا اشوفك سعيدة

هو انا يا بنتى خلاص مش بحس دة حقك ولازام اجيبك حقك

فقاميت هدير واخدت ولدها بالاحضان

هدير::**** يخليك ليا يا سيد الكل ولا يحرمنى منك

___________________________________ __________________

---------------------------------------

وفى اليوم التالى خرجت من البيت بحجه زيارة هدير

ورحت الكوافير لهدير واستقبلتنى بالاشواق وكانت سعيدة

رودي مجنونة مطرقعة :: ايه يا قمر الفرص الحلو دى اللى بتحدف عليتل

هدير: ميرسى يا حبيبتى ليكى

رودي مجنونة مطرقعة تشربى ايه ايه يا قمر تعالى هنا على مخلص شعر المدام سلوى

هدير:: اوكى يا حبيبتى

وطلعت الفون واتصلت بسامي

سامي : ايوة يا حبيبتى واحشنى اوى عامله ايه يا قمررررررررر

هدير:: انا عند رودي مجنونة مطرقعة بالكوافير قعدة معاها وبعد الميكياج بتاعى

سامي:: مش حتجى بقى يا هدير نروح شقتى بالزمالك

هدير:: بصراحه يا سامي انا خايفه من حكايه شقتك دى وقلقانه الا حد يشوفنا ويبقى فضيحه

سامي :: متخافيش يا حبيبتى انا ولو قلقانه عندى شقه بالتجمع فى مكان هادى لسه مش متعمر ومفيش حد هناك

هدير:: ماتيجى يا سامي نروح شقه رودي مجنونة مطرقعة مفيش حد حيشك فينا ومكان هادى والعمارة تحت الكوافير

امان عن شقتك

سامي : ايوة بس حتقولى لرودي مجنونة مطرقعة ايه هى تعرف اللى بيننا

هدير:: اة طبعا رودي مجنونة مطرقعة صاحبتى ومبخبيش عليها حاجه وبالمرة ياعم سامي حيكون معاك اتنين مش ةحدة

سامي:: اوبا اتنين هههههههههههههههه انا محظوط بقا ورودي مجنونة مطرقعة بقى زى القمر كدة يا هدير ولا عايزة تجملى صاحبتك

هدير: اوووووف دى صاروخ يابنى حتنسيك اسمك

سامي :: حاضر يا شرموطتى امرك واجيلك فين ولا انتى حتعملى ايه

هدير:: استنى منى تليفون حقولك على التفاصيل

سامي: اوكى يا حبيبتى انا مستنى تليفونك وحفضى نفسى ليكى

هدير: اوكى باى دلوقت

سامي:: باى يا حبيبتى

_________________________________

ورودي مجنونة مطرقعة جابت العصير وكانت خلصت الزبونه اللى معاها

رودي مجنونة مطرقعة:: ايه يا قمر كنتى بتكلمى مين

هدير: تصورى يا ستى انا كنت بكلم مين

رودي مجنونة مطرقعة: ايه نتى بتكلمى سامي ولا مين

هدير:: ايوة يا شرموطه كنت بكلم سامي وحيقبلنا دلوقت

رودي مجنونة مطرقعة :: معقوله بالسرعه دى

هدير: اة بالسرعه دى ولا رجعتى بكلامك

رودي مجنونة مطرقعة: لا مرجعتش ولا حاجه بس ايه اللى حصل وقولتم ايه وكلامتيه عنى

هدير:: بقولك اة كلمتو وايه رايك حنتقابل بشقتك احنا التلاته

رودي مجنونة مطرقعة:: اوكى بكل سرور اووووووووووف اخيرا كسى حيبرد

هدير :: اة يا شرموطه وحيفشخك كمان ههههههههههههه

ومسكت هدير الفون وكلمت سامي وعطيتو العنوان وعطت رودي مجنونة مطرقعة الفون تكلم سامي

رودي مجنونة مطرقعة : ايوة يا استاذ سامي اة العنوان فى الحته _____________________:::::::::::

وجيه الميعاد المرتفب واتقابلو التلاته بالشقه

وقامت رودي مجنونة مطرقعة بعد ازنكم خدو راحتكم البيت بيتكم

هدير : رايحه فين يا قطه مليكش مزاج ولا ايه

توال: ههههههههههه لا طبعا انا رجعلكم بس حاخد شوار

وقلع سامي هدومو كلها وهدير بقميص النوم كان ابيض ووالكلوت واضح ومن الواضح ان القميص قصير

نزل عال يلحس كس هدير وكان الكلوت فتله وكس بازاز واخذ يلحس شفراتها وكان كسها ابيض وشفرات كسها وردى وكانت هدير تتمايل للخلف وفشخها رجليها

وسامي يلحس كسها كالكلب الظمان الذى يلهت من شدة العطش

ويلعب باضبعها بمهبلها الساخن

وهدير :: تتاواة من شدة اللحس وعبرت عما دخلها باهات خفيفيه وراح يعصر صدرها الجميل وواخذ يبادلها القبل ويمص شفتاها الجميله

وبعد براهه دخلت رودي مجنونة مطرقعة مرتديه قميص نوم جميل يبرز كل مفاتنها وونظر اليها سامي فى دهشه

ودعاها للانضمام اليهم واخذت هدير زبى سامي واخدت تمص فيه وشاركتها رودي مجنونة مطرقعة المص وكانت رودي مجنونة مطرقعة فى قمه الهيجان

والحرمان الجنسى نظرا لانها مطلفه واخد تلعب بكسها وتداعب شفرات كسها

وبدا سامي يتحسس مووخرة رودي مجنونة مطرقعة ببظى فكانت مثيرة وجميله للغايه

وبرمانسيه اخد يقبلها ويمسك خصرها وراحت حتى اخترق الاندر لرودي مجنونة مطرقعة ويتحسس كسها ورودي مجنونة مطرقعة تشهق من كثرة المتعه بنواح بسيط

اوووووووووووووووووووف اااااااااااااااااااح اووووووووووووووووووووة واخذ يلعب وهلى تلعب بفرجوا الجميل وهديدير تلحس خاضيتو

وامسك بفخد رودي مجنونة مطرقعة برفق ونامت على ضهرها وفى نشوى لم تنسى بدا يخترق لحم كسها الجميل وادخل براس قضيبو ورودي مجنونة مطرقعة

تشهق بنشوى فلم يلمس لحمها رجل من فترة واخد يدفع بقضيبوا ورودي مجنونة مطرقعة رافعه رجليها اووووووووووووف وبدات الضحيات الجنسبه

لرودي مجنونة مطرقعة تعلو وهدير تحضنه من الخلف بقوة وهو يدفع بقضيبه داخل رودي مجنونة مطرقعة ونزلت هدير لتلحس كس رودي مجنونة مطرقعة وسامي بدل يمهد ليخترق مهبل هدير من الخلف والصبيحات تتعالى هدير من شدة الدفع بمهبلها ورودي مجنونة مطرقعة

من كتر لحس هدير كسها ورودي مجنونة مطرقعة بدات ترتعش وتسيل مياءها

وهدير بداءت ترتجف من شدة قضيب سامي وهو يندفع بداخلها

وقام سامي باخراج قضيبوا وادخال القضيب بمهبل رودي مجنونة مطرقعة وبداءت رودي مجنونة مطرقعة تنهار من شدة الارتياح الجنسى

واهات كبيرة اوووووووووووووووووف كمان اح انا شرموطتك نكنى اكتر اووووووووووووووووووووة

ورودي مجنونة مطرقعة تمض كس هدير الذى سال مياوة اكتر من مرة

واخذ سامي يتبادل القبلات هنا وهتا ومعه اتين من الاجسام الجميله وكان جنس ثلاثى فى النشوة والامتاع

وبعد زلك اخذ سامي باخراج قضيب ويكتشف ان موخرة رودي مجنونة مطرقعة مفتوحه ليمارس جنس شرجى

وكانت رودي مجنونة مطرقعة تصرخ من شدة الالم فبات كتيرا ما استوعبت تلك اللحظات الجميله

وبعد فترة اوقضاء وقت ممتع مع كليهم

خرج سامي وجلست هدير ورودي مجنونة مطرقعة بلحس كل منهم مهبل الاخرى

حتى قضوا سحاق ممتع ودخلت هدير ورودي مجنونة مطرقعة باخذ شوار وبدوا يلهو تحت المياة الى ان فرغوا وجهزت هدير نفسها للرجوع للبيت

حتى لا يتكلم معاها احد

لقاء سامي ورودي مجنونة مطرقعة بشقه سامي

ترويه رودي

سامي اول ما شاف رودي مجنونة مطرقعة اخدها بالحضن ونزل على شفايفها مص وبوس

رودي مجنونة مطرقعة:: استنى يا مجنون عايزة اتكلم معاك وابقى اعمل اللى انت عايزو

سامي:: مشتاق يا قمر وعايز ارتاح بين احضانك انا هسيب هدير وعايزك انتي وبس بموت فيكي يا جوزائيتي بتفكيرك ورقتك وجمالك

رودي مجنونة مطرقعة:: سامي بجد انا حكون معاك فى ااى حاجه تعوزها بس سبنى اتكلم

سامي:: اتفضلى يا ستى سمعك

رودي مجنونة مطرقعة :: بجد يا سامي انا عايزة اعمل مشروع واكبر فيه اكبر من محل الكوافير بتاعي وانا شاطرة واقدر افهم الشغل بسرعه

سامي:: اشمعنى انا مقلتيش لحبيبك ليه ومولع وينفخ فى السيجارة بتاعته

رودي مجنونة مطرقعة:: افهم انك مش عايز تساعدنى صح

سامي:: لا طبعا بس بسالك

رودي مجنونة مطرقعة وبخبث ماكر انا غلطانه انا كنت عايزة اكون جنبك

سامي:: لو كدة معنديش مانع اعرفك على سارة شهاب سيدة الاعمال ومحتاجه شريك بمشروع كبير

رودي مجنونة مطرقعة:: وحنبتدى امتى

سامي مسك الفوون وكلم سارة ومن طريقه كلامو كان واخد عليها وكلمها بمشروعها ومكنش عندها مانع اننا نتكلم فى مكتبها

سامي:: انا سمعتك المكالمه ووحددت مقابله معاها فيه حاجه مطلوبه تانى تعالى بقى وضمها على صدرة

رودي مجنونة مطرقعة:: ميرسى يا روحى انا تحت امرك

وقلعت هدومى بقيت بقميص النوم وقعد يتغزل فى جسمى وانا هجت من كلام سامي ليا

وهو لاقانى هايجه قرب منى يعصر بزازى وايديه على كسى يلعب بصباعه ونازل بوس ويمص شفايفى ويعصرهم ويمسك طيزى وايدة

تغرس بطيزى ويقربنى لزبه المنتصب وكان بيشقط لسانى وانا اوووووووووووف حموت من الشهوة والنشوى

ومش قادرة اتحكم باعصابى كنت زى الفرخ المدبوح وكسى بيسل وقام ضمنى وايداة غرست بكسى بيعصر شفرات

وبقيت اتلوى زى المجنونه من كتر شهواتى ووشالنى بين ايداة واح بالرحه على السرير وانا فى دنيا تانيه من نار فى كسى وقرب متى بعد رجلى وقلعنى الاندر الغرقان وقرب من كسى براسه وانا اوووووووف نار من لسان سامي

مش قادرة لقتنى بصوت عالى بتاواة احاح اح اووووووووووف وهو عمال يدغدغ بلسانو ومش حاسه بجسمى وكسى نار موالعه وبقى عمال يعضض فيه وانا مش قادرة اخد نفسى وباعلى سوتى اصرخ اووووووووووووووف نا موالعه كسى

وطلع يمص سوتى ويمص صدرى ويشقط الحلمات ويعصررهم بقيت وامدخل صباع بكى صرخت اووووووووووف نار يا سامي

مش قادرة دخل زبك يا حبيبى وفعل بدا يدق زبه وحسيت بنار بتجرى اووووووووف اى نكنى ياسامي كسى محروم دخل زبك اى كمان دخلو كلووووووو وبقا ينيك زى الوحش وزبو يخترق كسى

انتي احلى بكتيرررررررررر من هدير ومن كل النسوان اللي ف الدنيا يا رودي بموت فيكي

وقام عدلنى بوضعيه الكلبه وبقى ماسك طيزى وزبو يغرس جوة كسى اووووووووووف وطيزى عماله صوت من ضرب زبو

وبقيت اترغش منو ونايمت سامي على ضهرو زطلعت على زبووووووووو بكسى واحك بزبووووووو وطايرة مش قادرة

وسامي قالى شهوتى قربت خدت اللبن بتاعو على بزى وبقيت امص زبرة ونام جانبى وعمال يحسس فيا من فوق تحت

نص ساعه وقام ناكنى باشد من الاول لحد ما ملا مهبلي بطوفان من لبنه وقالي هخليكي تحملي بتوام مني يا رودي يا متناكتي بنت المتناكة بصيت للساعه كانت 8

رودي مجنونة مطرقعة:: سامي انا حدخل اخد شور وامشى عشان عماد والمحامى

سامي:: اجى اوصلك يا روحى

رودي مجنونة مطرقعة:: ميرسى اوى يا سامي

12
Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story