الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 1

Story Info
الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 1
39.4k words
5
3
00
Story does not have any tags

Part 1 of the 5 part series

Updated 11/25/2023
Created 11/21/2023
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

في البدايه حابب اوضح ان القصة هي من وحي خيال الكاتب وليست لها اي علاقة بالواقع لا من قريب او من بعيد

القصة

.....

الساعة اتنين بعد الضهر امل قاعد في الصالة بتذاكر ل ابنها محمود درس الأنجليزي شوية سمعت اشعار رسالة خاصة علي تليفونها من الواتس مسكت تليفونها وفتحت الواتس وكانت رسالة من جوزها رجب وباعتلها صور زب اسمر طويل امل اضايقت جدا وبعتت له رسالة امل :: وبعدين يارجب مش قولتلك مليون مرة قبل كدة متبعتليش صور من دي انا مبحبش اشوف حاجة زي كدة رجب :: يعني بزمتك مش الزب ده احلي من زبي امل :: معرفش.. ومتبعتليش حاجة زي كدة تاني علشان مزعلش منك.. انا مش عايز اشوف اي حاجة مش بتاعتك رجب :: وانتي عارفة امنية حياتي اني اخليكي تتفرجي معايا علي سكس.. واعرف انطباعك من الحاجات دي امل :: انا مش بحب اشوف غيرك انت رجب :: خلاص امسحي الصورة امل :: مسحتها في ساعتها رجب قفل الواتس وهو مضايق جدا لانة بقاله سنتين بيحاول انه يخلي مراتة متحررة تتفرج علي سكس معاه وتتمني انها تتناك من راجل تاني غيره لكن امل مكنتش عايزة توصل للمرحلة دي ولا حابة الموضوع ده من الأساس والحاجة الوحيدة اللي كانت بتستمتع بيها مع جوزها انها تقرا قصص جنسية وهي معاه او جوزها يحكيلها عن تخيلات جنسية بينهم وان فيه راجل تالت بينام معاها وده بردو مجاش بسهولة ولا امل تقبلت ده غير بعد محاولات استمرت لشهور من جوزها امل بعد ماقفلت الواتس مع رجب جوزها كملت مذاكرة ل ابنها محمود ورجب فضل قاعد في محل الأحذيه بتاعة وعمال يفكر في مراتة اللي هيموت ويحس انها بقت شرموطة ونفسها تجرب زب تاني غير زبه لكنها كانت في كل مرة يحاول فيها انة يفرجها علي فيلم سكس او صور ازبار منزلها من علي النت كانت تضايق وممكن تبات معيطة رجب بعد ما خلص الشغل علي المغرب اشتري شوية طلبات للبيت وفاكهة وروح البيت لقي مراتة امل قاعدة ومشغلة مسلسل بتتفرج عليه رجب :: ايه ده امال محمود فين امل :: نزل عند عمة بيلعب مع فارس رجب :: طيب عاملة اكل ايه امل :: عاملة روز معمر وفراخ رجب :: طيب حطي الفاكهة دي في التلاجة علي ما ادخل اخد دوش وانتي جهزي الأكل رجب دخل اخد دوش وامل مراتة دخلت جابت له بوكسر وفنلة وشورت والفوطة وبعدين دخلت عملت الأكل وحطت الفاكهة في التلاجة.. ورجب خلص الحمام وخرج قعد اتعشي وبعدين امل عملت له كوباية الشاي رجب بعد ما اتعشي وشرب الشاي بقي عمال يبص علي مراتة وعايز يسألها تاني عن الزبر اللي بعتهولها وهيموت ويعرف من جواه ان كان عجبها ولا لا لكنة مقدرش علشان كان خايف تزعل رجب قعد شوية مع مراتة وبعدين دخل الاوضة وطلع تليفونة وبقي عمال يقلب في صور مراتة.. لانة كان عاشق تصوير مراتة سواء بلبس النوم او اي هدوم مثيرة كانت بتلبسها يروح مصورها وطبعا هي كانت عارفة انة بيعشق جسمها خصوصا ان جسمها مليان شوية ومجسم وطيزها بارزه لورا وبزازها منوخة ده غير كسها المنفوخ واللي كان بيترسم في اي بنطلون استرتش تلبسة

رجب نام علي السرير وبقي بيقلب في الصور وهو بيتخيل انه منزل صورها علي النت وبيتخيل التعليقات اللي ممكن تنزل علي جسم مراتة شوية وراح فاتح الواتس تاني وباعت صورة لمراتة من صورها وهي لابسة بنطلون فيزون احمر وكسها وطيزها مرسومين رسم علي طيزها وكتب تحت الصورة عارفة يا بت يا امل لو الصورة دي نزلت علي اي موقع سكس هتهيج الشباب عليكي امل :: لا ياحبيبي انا عارفة انك لا يمكن تنزل صوري علي النت رجب :: يابت انا بقول لو.. مانتي عارفة اني بعشق التخيل امل :: ايوة عارفة ياحبيبي رجب :: طيب انتي عارفة الصور دي ممكن تخلي الشباب تنزل لبن عليها امل :: مش للدرجادي.. رجب :: لا للدرجادي طبعا.. انتي مش حاسة بقيمة نفسك ولا ايه امل :: وانت نفسك طبعا تشوف التعليقات رجب :: تعرفي انا لما بشوف واحدة جسمها نفس جسمك علي اي موقع من اللي بدخل عليهم وبشوف التعليقات. بيبقي نفسي. تكون الصور دي صورك انتي امل :: عارفة انت هتقولي... التليفون هيفصل شحن خد بالك رجب :: يوووووه بقي هو تليفونك ده ديما كدة فاصل شحن امل :: اعمل ايه مانا قولتلك قبل كدة مليون مرة عايزة اصلح التليفون بتاعي بدل ما بشحن البطارية في التليفون اللي شاشتة مكسرة وبايظ وكل شوية اشيل البطارية واحط البطارية رجب :: حاضر هبقي اصلحة بس الدنيا تمشي معايا رجب قفل مع مراته ودخل موقع سكس وبقي عمال يتفرج علي الأفلام ويحرق في علبة السجاير وهيرمون الدياثة عنده علي اخره بعدها شوية رجب خرج من الأوضة وكان ابنة محمود طلع من عند عمة وامل بتعملة العشا

بعد ما محمود اتعشي ونام علي الكنبة وهو بيتفرج علي التليفزيون رجب :: ما تدخلي تلبسي قميص حلو امل :: دلوقت؟ رجب :: ايوة دلوقت امل :: طيب بس الفيلم ده يخلص علشان متبعاه رجب :: قومي يا وليه انا علي اخري امل قامت ودخلت الأوضة جابت قميص نوم ابيض من الدولاب وكلوت ابيض فتلة وفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش ورجب دخل محمود علي السرير بتاعة وعدها راح استني مراتة علي السرير بعد ما امل اخدت دوش ولبست قميص النوم وحطت برفان طفت النور وطلعت علي السرير ونامت جنب جوزها رجب اللي كان محضر ليها قصة جنسية زي ما متعود قبل كل نيكة لازم يقروا قصة جنسية مع بعض وطبعا القصة كانت عن الدياثة امل مسكت التليفون بتاع جوزها وهي نايمة علي ضهرها ورجب جوزها نايم جنبها وعينة علي القصة بيقرا معاها شوية وبدأت امل تشعر بالهياج ورجب بدأ يحسس علي جسم امل ويفرك في حلمات بزازها ولما حس انها خلاص بقت علي اخرها رجب :: بصوت واطي ايه ياقلبي وصلتي لفين امل :: لما البواب بتاع العمارة طلع لتهاني وذنقها في المطبخ رجب :: وبيعملها ايه في المطبخ امل :: بينكها رجب بصوت كلة هيجان وصوابعة بتفرك في حلمات بزازها.. يعني البواب بينكها دلوقت امل بصوت مشحور وواطي وعيونها مليانة هيجان..... اه يارجب رجب :: مالك يا وليه انتي شكلك هجتي من القصة تحبي اجبلك البواب ده ينيكك امل هزت دماغها بالموافقة وهي بتعض في شفايفها وطلبت من رجب ينزل يلحس في كسها. زي ما البوب بيلحس في كس تهاني رجب نزل بين فخاد امل وبصباعة باعد فتلة الكلوت وقرب بلسانة علي كسها وبدأ يحرك لسانة علي كس امل اللي حطت ايد علي راسة والأيد التانية ماسكة الموبايل رجب :: يخرب بيت كسك ده غرقان عسل امل :: ااااااااااه. اوووووووف. مشي لسانك بشويش علي كسي ااححححححححححح رجب :: وصلتي لفين ياقلبي امل :: البواب بيلحس في كس تهاني وبيبعبصها في طيزها بصباعة رجب :: بيحط صباعه في طيزها زي كدة امل :: اوووووووف.اوووووووف.. ااااااااااااااه ااااااااااااااه.. مص زنبري ياحبيبي ااااااااحححححححححححح رجب بيبعبص في طيز مراتة امل وبيلحس بلسانة كسها وهي بتتأوه من المتعة واللذه وبعد ما هري طيزها بعبصة امل سابت التليفون جنبها علي المخدة وقامت علي رجب اللي نام علي ضهره مشيت علي ركبها وايدها لغاية ما وصلت لزب رجب بطرطيف صوابعها بدأت تحسي علي زبه المنتصب ونزلت بشفايفها علي زبه اللي كان واقف تحت البوكسر وبدأت تمشي شفايفها عليه وايدها بتحسي علي فخاده رجب :: ايه يا وليه هي القصة هيجتك اوي كدة امل :: يخرب بيت كدة. دي سيبت اعصابي خالص رجب :: طب ايه اكتر حاجة عجبتك في القصة امل طلعت زب رجب من البوكسر وبقت عمالة تاخده بشويش في بوقها وتمصه وقالت لرجب. فكرة ان البواب استغل عدم وجود جوز تهاني في الشقة وبدأت يتحرش بيها رجب :: وانتي اتخيلتي نفسك تهاني مش كدة امل :: ايوة.. ااااااه. انت زبك ماله تخين اوي الليلة اووووووف.. زبك جميل اوووووي اممم امممم اااااااه ونزلت بشفايفها علي بيضانة وبقت عمالة تشفطهم وتمص فيهم ورجب حاطط ايده علي راسها وعمال يدوس عليها من كتر ما كان هايج تحت منها امل :: قوم بقي حط زبك في كسي.. قوم نكني اوووي رجب قام وامل راحت نايمة علي المخدة ورجب نزل علي رجلين امل وبقي بيبوس فيها ويمص صوابع رجليها ويطلع بلسانة علي فخادها لغاية ما وصل لكسها الحار لحس كسها شوية وبعدين قام وفتح رجليها ودخل مابينهم وحط زبه بين شفرات كسها وبدأ يمشي زبه علي كسها وامل تحت منة بتترجاه يدخل زبه في اعماق كسها الساخن دخل بقي زبك.. اوووووف مش قادرة ياراجل.. عايزة احس بزبك جوايا رجب :: زب مين اللي علي كسك؟ امل :: زب رجب جوزي حبيبي رجب :: لا يا شرموطة ده زب البواب امل :: ماشي بس دخلة يلا ااااااااخ ااااااااخ ايووووووووه كدة. نكني بقي اوووووي رجب حط راس زبه علي فتحتة كس مراتة امل وبدأ ينزل بجسمة ويضغط بزبه اللي انزلق بسرعة لداخل كسها وامل شهقت من احساسها بالمتعة وكسها بيستقبل زب رجب اااااااااااححححححح ياخرابي علي زبك نكني اووووي ياحبيبي.. نكني ااااااااه اااااااه رجب دخل زبه بالكامل في كس امل وبدا يحرك زبه من تحت لفوق وهو بيدخلة وكان احتكاك زبه بجدار كس امل. خلاها تتأوه اكتر واكتر من المتعة وشوية وبدأت وتيره السرعة تذاد وجسم امل بيهتز كل ما رجب يدفع زبه بقوه لداخل كسها ايووووووه كدة.. ايوووووة نكني. نكني جامد.. حاسة زبك وصل لمصريني رجب :: نفسك انتي تتناكي كدة من غيري امل :: هو انا اكره يعني.. شد حيلك انت وهاتلي اللي ينكني. اااااااااه ااااااااااه كلام امل خلي زب رجب يقف اكتر واكتر رجب :: بتتكلمي بجد يا امل يعنب انتي نفسك تتناكي من حد تاني امل :: مش انت اللي عايز كدة.. خلاص وانا كمان موافقة بس يكون برضاك رجب :: وانا بتمني اشوفك بتتناكي وبتمني ان يكون الكلام ده بجد من جواكي امل :: طب نكني جامد يلا.. اووووووف اووووووووف.. نكني يارجب ااااااااااحححححححح رجب فضل يتحايل علي امل انها تحلف انها بتتكلم بجد وامل مرضيتش تحلف. ومن كتر زن رجب عليها امل فصلت وخرجت من المود امل :: انت ليه مصمم تفصلني؟ رجب :: نفسي اصدقك امل :: هو احنا مش متفقين ان اللي بيتقال بينا ده لحظة السرير مجرد تخيلات رجب :: يعني انتي بتضحكي عليا ومش نفسك تتناكي من غيري امل :: لا طبعا انا ست متربية وعمري ماافكر اني اعمل حاجة زي كدة رجب قام من علي امل امل :: زي كل مرة.. زعلت صح رجب :: لا بس خارج اولع سيجارة امل :: انا مش عارفة اعمل ايه علشان ارضيك؟ انا بجد تعبت منك ومن تصرفاتك رجب :: خلاص خلصنا.. اووووف دي عيشة تقرف رجب خرج وساب امل نايمة علي السرير عريانة وراح ولع سيجارة ورجع لبس الشورت بتاعة ونام جنبها امل :: ايه خلاص مبقاش ليك نفس رجب :: لا خلاص فصلت ومبقاش ليا نفس امل :: براحتك وراحت مديه ضهرها ل رجب ونامت ورجب مش عارف ينام من التفكير والخنقة وكل ما يقول انة خلاص قرب يلاقي صد منيع من مراتة وانها رافضة نهائي فكرة انها ممكن تدي لنفسها فكرة انها تتمني تتناك من غيرو

تاني يوم امل صحيت الصبح بدري حضرت الفطار ل ابنها محمود وودتة المدرسة ورجعت اشترت شوية طلبات للبيت وبعدين رجعت البيت عملت فطار لجوزها رجب وصحتة علشان يروح المحل رجب :: صباح الخير حضرتي الفطار امل :: ايوة رجب قام غسل وشة وقعد فطر وبعدين لبس هدومة وراح المحل وكان صاحبة امجد اللي شغال معاه في المحل فتح المحل رجب صباح الخير يا امجد امجد :: صباح النور يارجب.. جاي متأخر يعني رجب :: اه اصلي كنت سهران امبارح علي فيلم حلو وقعدني للساعة خمسة امجد :: طيب انا هقوم اشوف الجزم اللي في البترينة علشان عايز ارتبها رجب قعد ونده علي القهوجي جابلة الشاي وعلي الساعة واحدة عدت امل علي رجب في المحل وهي جايبة ابنها محمود من المدرسة رجب :: ايه يا محمود عامل ايه في المدرسة محمود :: كويس يابابا امل :: اسكت محمود بيقولي ان الميس النهاردة خلت العيال في الفصل تسقفلة رجب :: ايه ده بجد يامحمود الكلام ده محمود :: ايوة وانا عايز منك خمسة جنيه امل :: ضحكت وقالت ادفعلة بقي الخمسة جنيه رجب :: بس كدة من عنيا.. خد ياسيدي ادي الخمسة جنيه رجب لمح امجد صاحبة وهو بيبص علي طيز مراتة رجب في الأول اضايق جدآ من جواه ازاي صاحبة يبص علي طيز مراتة ولأن امل كانت لابسة عباية سودا ولان طيزها كبيرة كان ديما حز الكلوت بتاعها بيكون باين وهي لابسة العباية رجب :: طب يلا بقي خدي ابنك وروحي امل :: ماشي امل لفت بجسمها ورجب ركز في طيز مراتة من ورا عرف انها ملبستش البنطلون من تحت العباية.. ده خلاه في قمة هيجانة وبص علي امجد لقاه بيبص علي طيز مراتة وهياكل طيزها بعنيه ورجب في اللحظة دي كان هيموت ويسيب المحل ويروح البيت وراها وينكها تليفون امجد رن امجد :: ايوة يا شيماء.. ايه عايزة كام ليه.. هو انتي طلباتك مبتخلصش.. خدي من الفلوس اللي في الدولاب امجد قفل وبقي عمال يبرطم ويشتم رجب:: مالك ياعم في ايه ايه عمال تبرطم من ساعة ماقفلت مع مراتك امجد :: الولية بنت ميتين الكلب طلباتها مش بتخلص ودلوقت متصلة بيا علشان عازمة خطيب البت عالغدا بكره وعايزة 300 جنيه علشان تنزل تشتري الأكل رجب :: 300 ليه هي هتعزم مين وهتعمل اكل قد ايه امجد :: قولي انت وربنا ماحد خارب بيتي غير بنت ميتين الكلب دي. عايز تعمل المحمر والمشمر واشي محاشي ورق عنب وكرنب وحمام وبط. ده غير الحلويات تقولش عازمة وزير رجب :: بصراحة كتير اوي.. حاول تفهمها ان الدنيا مش كدة وده يدوب لسة خاطب البنت مش جوزها امجد :: انا لساني دلدل مع الولية دي وقرفت منها وعارف وربنا الاكل ده ما هيقعد لتاني يوم وهيترمي في الزبالة علشان لا هي ولا العيال بياكلوا اكل بايت رجب :: ربنا يكون بعونك

مرت الأيام ورجب كان بيراقب نظرات صاحبة كل ما امل مراتة تيجي المحل وكان من الواضح ان امجد معجب جدا بطيز امل لانة ديما عنيه راشقة في طيزها وفي يوم من الأيام كانت امل عنده في المحل وبعد ما امل خرجت من المحل هي وابنها محمود رجب خرج وراها علشان يجيب كوباية شاي من المحل وكان امجد في الوقت ده بره المحل بيشتري اكل له ومخدش باله من رجب اللي كان وراه وشافة وهو بيبص علي طيز مراتة وراح قايل بصوت واطي... يخرب بيتك طيزك.. رجب حس بهيجان ابن متناكة وهو سامع صاحبة وهو هيتجنن علي طيز مراتة وفي اليوم ده لما رجب روح البيت ناكها احلي نيكة وهو بيتخيل صاحبة اللي بينكها وطبعا مقدرش يقول لمراتة اللي سمعة لكنة اتكلم معاها رجب :: تعرفي اني كنت عايز اروح البيت النهاردة وراكي بعد ما عديتي عليا في المحل امل :: اشمعني رجب :: بصراحة طيزك كانت بترج في العباية اوي وحز الكلوت خلاني هجت امل :: يا سلام ؟ رجب :: ايوة واكيد مش انا بس اللي اخد باله وفكرة ان فيه حد تاني شاف منظر طيزك في العباية وهاج عليكي وده اكيد. ده خلاني في قمة هيجاني امل :: مانا عارفة رجب :: هو انتي مكنتيش لابسة بنطلون من تحت امل :: لا طبعا كنت لابسة بنطلون رجب :: انتي متأكدة ؟ اصل طيزك كانت بترج جامد امل :: يعني هكدب عليك وربنا كنت لابسة رجب :: طب انا نفسي متلبسيش بنطلون من تحت امل :: يالهوي.. دانا هحس نفسي ماشية عريانة رجب :: علشان خاطري مش عايزك بجد تلبسي بنطلون امل :: ماشي انت تؤمر ياحبيبي رجب :: يعني بجد هتنزلي بالعباية من غير بنطلون من تحت ولا بتخديني علي قد عقلي امل :: لا بجد طبعا هو انا اقدر اكسرلك طلب رجب حس ان امل بتاخدو علي قد عقلة زي ما متعودة ديما وبقي كل يوم يستني مراتة وهي جايبة محمود من الشغل علشان يشوف طيزها في العباية ويشوف هي فعلا بقت مش بتلبس بنطلون من تحت ولا كانت بتاخدو علي قد عقلة لكن امل كانت ذكية وكانت اليوم اللي متلبسش فيه بنطلون من تحت كانت بتلبس تحت العباية جلبية من بتوع البيت وطبعا رجب في الاول كان مصدق امل لما كانت بتحلف له انها بطلت تلبس بنطلون تحت العباية لغاية ما في يوم اكتشف انها فعلا بتنزل اه من غير بنطلون بس كانت بتلبس جلبية تحت العباية لغاية ما في يوم امل فعلا نزلت من غير بنطلون ونزلت بالعباية بس وجت بالليل قالت ل جوزها انها خرجت من غير بنطلون ومن غير جلبية من تحت وكانت حاسة ان الشارع كلة بيبص عليها رجب هاج لانة لاول مرة يحس ان امل مش بتكدب عليه وانها مش بتاخدو علي قد عقلة زي ما بتعمل كل مرة وحس بهياج رهيب وناك امل في اليوم ده لما ورم كسها من كتر النيك وفضلت كل يوم والتاني يسأل امل خرجتي من غير بنطلون النهاردة وامل تقولة اه لكن الحقيقة ان امل عملتها مرة واحدة بس ورجعت تلبس تاني يابنطلون يا جلبية تحت العباية

مرت الايام وبالظبط بعد كام شهر في يوم بعد ما رجب خلص الشغل بتاعة روح البيت وهو بيتعشي. امل قالتلة ان سباكة البيت بايظة وان حنفية الحوض بتاع الحمام بايظة وانها عايزة تجيب السباك يصلح السباكة رجب :: خلاص بكره هعدي عليه واخليه يجيلك بس خلي ابن اخويا يقف معاكي لو جالك وانا في الشغل امل :: ماشي تاني يوم رجب راح ل احمد السباك علشان يقولوا علي السباكة اللي عنده واحمد قاله حاضر علي الساعة تلاتة كدة هعدي عليك في البيت رجب مشي وراح المحل واتصل بامل وعرفها ان السباك هيجيلها علي الساعة تلاتة لكن لما رجب روح بالليل امل قالت ان احمد السباك مجلهاش وان الحنفيات علي طول بتنزل مياه ومغرقة الحمام رجب نزل تاني ل احمد اللي ملقهوش ورجع البيا قال ل امل ان المحل مقفول وعرف انة في شغل فضل رجب كل يوم يروح ل احمد في المحل لغاية ما لقاه ورجب قالة انة زعلان منة وانة المفروض طالما ادي ميعاد يروح فيه وانة ممكن يجيب سباك تاني بس هو اللي مش راض والسباك وعده ان بكره هيروح يعملة السباكة تاني يوم فعلا السباك راح عمل السباكة وخلصها وامل اتصلت علي جوزها وقالتلة ان السباك عايز 120 جنيه رجب :: يعني احمد عمل السباكة كلها امل :: ايوة رجب :: طيب انا سايب فلوس في درج التسريحة خدي منها وحاسبيه.. اه صحيح فارس ابن اخويا كان موجود معاكي امل :: ايوة موجود رجب :: طب تمام رجب قفل مع مراتة وكان صاحبة امجد بيتكلم في التليفون مع مراتة وبعد ماخلص المكالمة جه قال لرجب ان فيه عريس متقدم لبنتة التانية وهو قريبة. وجاي بالليل علشان يقعد معاه رجب :: طيب روح انت النهاردة امجد :: لا انا هروح عالمغرب كدة المحل فيه شغل لسة... اوووف ايه ده رجب :: ايه ياض مالك امجد :: شايف الست اللي بره دي رجب :: اه... بتعشق انت الطياز دي امجد :: دي عليها طيز بنت متناكة ياجدع شايف عاملة ازي الست كانت واقفة قدام المحل بتتكلم مع عيلة صغيرة تقريبآ بنتها. شوية وجع جوزها ومشيوا. وامجد خرج من المحل بسرعة وعنيه علي الست لغاية ما مشيت خالص بعدها راح داخل وقعد جنب رجب علي الكرسي امجد :: شفت حز الكلوت عامل في طيزها ازاي.. عارف دي لو انام معاها. مش هسيبها غير وانا مدخل زبي في طيزها رجب :: هههههههه لا وانت نيكك اوي.. ياعم تلاقيك بتنام علي بطنك في البيت امجد :: ههههههههههه ياعم رجب هي كل النسوان زي بعضها.. انا بضعف اوي قدام الست اللي طيزها كدة بتكون بارزه غصب عني بتشد ليها رجب :: تصدق يا اخي وانا زيك.. الظاهر كدة كلنا زي بعض

مرت الأيام وامل كانت عاملة جمعية وقبضت 5000 جنيه وقالت لجوزها انها عايزة تعمل صرف للغسالة خصوصا ان الحمام صغير وبدل ما كل شوية تحط الغسالة في الحمام وترجع تحطها في المطبخ تثبتها في المطبخ وتعمل صرف علي الحمام رجب قالها ماشي وبكره هعدي علي احمد السباك واقولة امل :: ماشي بس ابقي اتصل بيا وعرفني هيجي امتي رجب :: بس ايه البنطلون الجامد اللي انتي لابساه ده جبتيه امتي؟ امل :: ده بتاعي من زمان انت اللي كنت مشتريه انت نسيت؟ بس كنت ركناه في الدولاب. والنهاردة وانا بقلب في الدولاب عترت فيه رجب :: بس جامد جدا عليكي ماتقومي تعمليلي كوباية شاي امل :: حاضر قامت علشان تعمل الشاي ل رجب وهو قام وراها. وبقي عمال يصور طيزها فيديو وهي بتترجج في البنطلون امل :: هههههههه هو انت كل حياتك كدة في تصويري؟ رجب :: اعمل ايه طيزك مجننة امي وبعشقها عشق امل :: ايوة.. ياخوفي بس تليفونك يقع منك ساعتها هتبقي مصيبة سودا رجب لا متخفيش انا عامل حسابي وحاطط الصور في خزنة الفون وبباسورد معقد امل :: ربنا يستر

تاني يوم رجب نزل المحل وعلي بعد الضهر عدا علي السباك وعرفة انة يروح معاه البيت علشان يعملة الصرف وفعلا السباك راح مع رجب شقتة وبص علي المكان اللي هيعمل فيه الصرف وكتب ورقة فيها الطلبات اللي هيحتاجها لكن رجب قالة اشتري انت كل حاجة ونبقي نتحاسب احمد السباك حسب حسبتة وقال لرجب ان الحساب كلة علي بعضة هيكون 200 جنيه رجب ادالة الفلوس واحمد قاله بعد يومين هيجي بالمواسير وهيعمل الشغلانة

وفعلا بعد يومين بالظبط رجب لما روح بالليل عرف من مراتة ان احمد السباك جه وعمل الصرف بتاع الغسالة رجب :: طب وفارس كان موجود واحمد هنا امل :: نزلت علشان اندهله مكنش موجود رجب :: نعم ؟ يعني كان في الشقة انتي هو لوحدكم امل :: لا ابني محمود كان معايا رجب :: يافرحتي امل :: اقوم اعملك العشاء رجب :: ماشي انا ميت من الجوع امل راحت المطبخ عملت العشا لرجب وبعد ما اتعشي وشرب الشاي دخل الأوضة وفرد جسمة وقعد علي تليفونة علي النت شوية لقي امل داخلة وواخدة دوش ولابسة قميص نوم اسمر ومش لابسة من تحتة كلوت ولا سنتيال امل :: روح خدلك دوش وتعالا عايزك في موضوع مهم رجب :: ايه ده انتي مذاجك رايق بقي امل :: ايه مش عاجبك ولا ايه رجب :: لا عاجبني طبعآ رجب قام خد دوش ورجع لقي مراتة محضر مقوار الكوسة لان رجب عنده سرعة قذف ومش بيطول فبينكها اوقات كتير بالمقوار قبل ما ينكها بزبه رجب طفي النور وطلع عالسرير جنب امل امل :: هاتلي بقي قصة حلوة رجب :: حاضر بس قبل القصة استني اصورك كام صورة كدة حلوين ورجب فعلا مسك تليفونه وبدأ يصور امل ويصور طيزها وبزازها وكسها بكذا وضع وبعدين قعد جنبها عالسرير وبقي بيفرج امل علي الصور ورجب قالها تعرفي انا بجد نفسي انزل الصور دي عالنت واخلي الرجالة تهيج عليكي امل :: عارفة ومتأكدة من ده بس بردو انت متعملش كدة رجب :: انا فعلا عمري ما اعمل كدة وفيه فرق كبير بين ان يكون نفسي او اني ممكن اعمل كدة امل :: طب يلا بقي هات قصة رجب :: طب ايه رئيك نتفرج علي فيلم سكس امل :: لا ومتزعلنيش منك.. انت عارف كويس اني لا يمكن اعمل كدة رجب:: ماشي براحتك رجب جاب قصة ل امل وبدأت تقرا فيها وكانت قصة عن التحرر الجنسي بين زوج وزوجتة ورجب نزل تحت رجليها يبوس في رجليها وبدأ في توجيه الأسئلة ل امل هو انتي ليه مش نفسك تتناكي من غيري امل :: نفسي حاجة. واني ممكن اعمل كدة بجد حاجة تانية رجب :: وده هيفرق يعني امل :: ايوة طبعا يفرق رجب :: معني كدة ايه.. نفسك تتناكي امل :: اه بصراحة نفسي طب سؤال لو ركبتي مثلا موصلات زحمة اتوبيس مثلا ولقيتي في الزحمة حد اتحرش بيكي ولذف فيكي من ورا وحسيتي بزبه اللي واقف في طيزك. هتعملي ايه امل :: وانا هركب الاتوبيس ليه رجب :: مثلا وانتي رايحة لعمتك مش بتركبي الأتوبيس؟ امل :: ايوة بركب رجب :: وانتي بقي رايحة لعمتك. وحسيتي في الزحمة بزب في طيزك هتسيبي نفسك ولا هتعملي ايه امل :: هبعد عنة رجب :: الدنيا زحمة جدا ومش عارفة تتحركي ومفيش حد واخد بالة امل :: خلاص بقي هسيب نفسي واحاول استمتع رجب زبه وقف علي الأخر ونفسة يصدق امل مراتة وانها متنكنش بتاخده علي قد عقلة علشان الليلة الجنسية متبوظش رجب :: تحلفي انك هتسيبي نفسك بجد امل :: لا مش هحلف علشان مش بحب ادخل الحلفان في كلامنا ده رجب :: تبقي بتكدبي امل :: وانا هكدب ليه.. بس انت شعورك هيكون ايه لو عرفت ان حصل فيا كدة رجب حس ان السؤال صعب جدا الأجابة عليه ومن جواه نفسة ومني عينة حد يتحرش بيها. ومش بس كدة. ده نفسة. اللي بيتحرش بيها يدخل راس زبه بين فلقة طيزها وهي تكون مستمتعة ده لكنة جاوب انة في الحقيقة هيضايق لكن لم بيتخيل ده بيحصل بيكون في قمة هيجانة رجب :: ايه انتي زعلتي امل : لا هزعل ليه طالما بتتخيل بس مفيش مشكلة رجب :: طب بعيد عن التخيل وعايز ردك بجد يا امل.. لو ركبتي مع سواق تاكس وخدك في مكان مقطوع وحط سكينة علي رقبتك وكان عايز يغتصبك... هتفضلي تموتي ولا تتناكي وتنفدي بعمرك امل :: اتناك طبعا.. رجب :: ايه ده بجد ؟ ممكن توافقي تتناكي امل :: يعني اموت ؟ لا اتناك وهي نيكة تفوت ولا حد يموت وسبني بقي اقرا القصة

رجب مكنش قادر يسكت ونفسة يفضل يسأل امل مراتة ويعرف ايه اللي جواها وكان بيتمني ان يدخل في دماغها ويعرف ان كانت بتكدب عليه ولا فعلا كلامها حقيقي وخطر في بالة يسأل مراتة هي شيفاه ازاي رجب :: امل امل :: ايوة يارجب رجب :: انتي شيفاني ازاي وانتي عارفة اني نفسي حد يتحرش بيكي ونيكك امل :: سكتت شوية وبعدين قالت قول انت رجب :: انتي مكسوفة تقولي ؟ انك شيفاني معرص امل :: علشان مينفعش اقول كدة رجب :: طب تعرفي اني نفسي اتشتم منك واكون خدام رجليكي امل :: متعودتش علي كدة رجب مشي علي رجليه وفتح رجل امل وراح علي كسها وبقي عمال يبوس فيه ويشمة وبعدين طلع نام جنبها وهمس في ودانها انتي شيفاني ايه بجد.. ورحمة امك لتقولي امل :: بخجل وكسوف قالت. شيفاك معرص اول ما رجب سمع كلمة معرص اخد امل ومسك شفايفها بين شفايفة وبقي عمال يمص فيهم وزبه زي الحديد وامل هاجت ومسكت زبه وقالت.. دانت معرص رسمي رجب :: وانتي شرموطة ولبوة وعايزة تتناكي في نص كسك وراح قايم وطلع فوق منها 69 ومسك المقوار وبدأ يمشيه علي كسها وهي اخدت زبه الصغنن بأيدها وبقت بتدعك فيه وتلحس الراس رجب :: مصي يا شرموطة زبي.. مصي. واعتبريني سواق التاكس اللي هينكك غصب عني امل واخدة زب رجب في بوقها وشغالة مص فيه وبصوابع ايدها بتلعب في بيضانة الطرية ورجب ماسك المقوار حاطة في خرم كسها ولسانة بيداعب زنبورها وبيتحرك عليه شمال يمين اااااااه ااااااااه يا رجب ااااااااه مص زنبوري بشفايفك ياحبيبي اااااااح رجب شغال ينيك امل بالمقوار في كسها لغاية ما امل طلبت منة يدخل ايد المقوار في طيزها وهو بيمص زنبورها نزل من فوقها وطلب منها تقوم وتفلئس زي الكلبة. وبالفعل امل قامت وفلئست وكانت في انتظار المقوار وهو بيقتحم خرم طيزها رجب نزل علي خرم طيزها بشفايفها وطلع لسانة وبقي بيحركة حولين خرم طيزها وامل فلئسة بتتأوه وايدها بتدعك وتفعص في بزازها امل :: يلا يا رجب.. دخلة في طيزي وانت بتدعك بصوابعك كسي رجب مسك المقوار وتف علي خرم طيزها وحط ايد المقوار في خرم طيزها وسط توسلات امل في ادخل المقوار بالكامل في خرمها الضيق امل :: اووووووف اووووووف.. ادعك كسي.. اااااااااااه اااااااه.. ايووووه. ايووووووه كده اححححححححححححححح رجب بقي عمال يدخل ايد المقوار ويطلعة من طيز امل مراتة وهي هايجة جدا لانها بتعشق الحركة دي وبتخليها في قمة هيجانها امل :: كفاية كدة انا تعبت. قوم دخل زبرك في كسي رجب فعلا قام وزبه منتصب عن اخره وبرغم انه كان واقف جدا الا ان طول زبه كان صغير وعنده سرعة قذف لكن رجب كان له اسلوب في الجنس بيقدر بيه يوصل امل لحالة الاشباع وهي المداعبة الطويلة قبل ممارسة الجنس معاها رجب فتح رجل امل ودخل بينهم وحط زبه علي خرم كسها وراح مدخلة كلة ايييييبيي.. براحة ياراجل علي كسي رجب :: براحة ايه يالبوه هو انتي شايفة زبي كبير اوي.. دانا نفسي اجبلك واحد زنجي يعرفك يعني ايه زب ونيك امل :: هو انت مش ناوي تصلح السرير البايظ ده اللي عمال يزيق رجب :: شوف الوليه اقولها ايه تقولي ايه.. هبقي اخلي صاحبي وسام يجي يصلحة بس قوليلي بقي اجبلك زنجي ينكك؟ امل :: ماشي موافقة بس نكني انت دلوقت رجب دخل زبه في كس امل وبدأ يسحبة براحة وصوات اهات امل رجرج في الأوضة ااااه اااااه.. زبك جميل اوي يارجب.. اووووو.اووووووو.. نكني اووووي.. ااااااااااااه ااااااااااه... جمييييييييل اووووووي عشر دقايق ورجب كان جاب ابنة في كس امل وبعدها خرج يشرب سيجارة زي ما متعود