عائلة بالتبنى - حتى الجزء الرابع

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

في بيت سعاد

سمعه طالع ومعاه بنت اجنبيه وبيخبط علي سعاد

سعاد...خير يا سمعه

سمعه..لاعدم الموخذه يا ست هانم الانسه دي بتقول انها بنتك

سعاد....بتبصلها وبتركزه في ملامحها

ساره...طلعت فون و وريتها صور ليها وهي صغيره معاها من عشره سنين

ملحوظه..من عشره سنين مكنش في تلفيونات بكاميرا طبعا بس كانو متصورين بكاميرا عاديه و مع مرور الوقت كان فون ابو كاميرا ظهر وصورت كاروت

سعاد...عينها دمعت وحضنتها وقالت اسمعه ينزل ودخلوا الشقه

ساره...بتعيط وحشتني اوي

سعاده..انت اكتر يا حبيبتي انا دورت عليك كتير لكن ابوكي عرفت أنه خدك وسافر

ساره....انا عرفت كل حاجه من بابا قبل ما يموت

سعاد..هو مات

ساره....اه من اسبوع

سعاد.وادفن فين

ساره....عمتي جات فرنسا خلصت كل الإجراءات وخدت انا وبابا وادفن هنا

سعاد...مش مهم مهم عندي انك رجعتلي

ساره...ماما..علي فكره بابا كان بيحبك اوي وحتي لم اتجوز هناك كان بيقول لمراته أنه عمره ما هيحبها زيك

سعاد..مش مهم يا حبيبتي كلام ده انسي تعالي في حضني انتي واحشني اوي

ساره...دخلت في حضنها ومرتاحه في حضنها

في اوضه سمعه

جميله..خارجه من حمام ولفه فوطه علي جسمها...مالك في ايه

سمعه...في واحده خواجيه جات وبتقول انها بنت سعاد

جميله...طب وفيها ايه هي مش مطلقه يعني اكيد كانت مخلفه

سمعه..بس دي مكنتش عارفها

جميله..يمكن كانت مع ابوها من زمان واكيد كانت مسافره بلد الخواجات لانك بتقول خواجيه

سمعه....يمكن كل شي جايز

جميله..وبعدين احنا ملناش دعوه خلينا في اكل عيشنا وخلاص مش عايزين وجع دماغ

سمعه..علي رايك انا خارج بره لحد ما تعملي الغداء

جميله..ماشي هخلص وهرن عليك

فيه عدة نقاط ف القصة

شوقى عايز قرض من بنك عصام

عمر على علاقة جنسية بسعاد ايه مستقبل العلاقة دى

منة بتحب عمر وهو ميعرفش هتقوله ولا هتصرف نظر عنه وتتعرف بغيره

محتاجين نضيف تفاصيل جنسية لعلاقة لبنى بجوزها محمود

محتاجين نبين حالة هند الاجتماعية اللى مش واضحة ف القصة هل هى متجوزة ولا ارملة ولا مطلقة ولا انسة ولا مخطوبة ولا على علاقة.. وعلاقاتها الجنسية

محتاجين نبين حالة فتحى وعلى الاجتماعية برضه ارمل او متجوز او اعزب او مطلق او خاطب او على علاقة

محتاجين نخلق لمنال حبيب ونقيم بينهم علاقة جنسية

محتاجين نبين حالة مى الاجتماعية ارملة ولا مطلقة ولا انسة ولا مخطوبة ولا على علاقة اضافة لعلاقتها السحاقية مع امها داليا

بالنسبة لسلمى الارملة محتاجين نجيب لها حبيب

طارق زميل عمر ف الدار محتاجين نجيب له حبيب او حبيبة

برضه حنان المطلقة مديرة المدرسة محتاجين نعرفها على حبيب ما

ايه تفاصيل حياة شوقى

ايه تفاصيل حياة رفعت

داليا نخليها بعدما اقامت علاقة مع عمر زى ما هى عايزة هى ومى ومنى تنصرف عنه مى وداليا وتتعرف داليا بحبيب تانى يناسبها

ومى برضه

احمد وليلى يحبوا بعض مثلا

مين جوز سوسن وايه تفاصيل حياتهم وعلاقتهم

فوزية مديرة الدار مين جوزها وايه تفاصيل حياتهم

سارة بنت سعاد اللى كانت عايشة فى دولة اوروبية مثلا ورجعت لامها سعاد فى مصر ايه تفاصيل حياتها وعلاقاتها الجنسية

جميلة وجوزها سمعة ايه تفاصيل لقاءاتهم وحياتهم

حياة رفعت الساعى واسرته

حياة لولو ابنة سلمى

مين مرات عمر ف الوقت الحاضر وازاى وصل لانه يعمل شركة استيراد

سوسن على علاقة جنسية برجب.. ايه تفاصيل حياة رجب وهل هو متجوز ولا خاطب ولا ارمل ولا اعزب ولا مطلق

تفاصيل حياة صفوت مساعد حمزة الدمنهورى وتفاصيل حياة حمزة

هل هم متجوزين ولا ارمل ولا مطلق ولا خاطب ولا على علاقة ولا اعزب

شوقى رجل اعمال عايز قرض بميت مليون جنيه من بنك عصام عشان يقيم مشروع او مصنع.. ايه تفاصيل عمل شوقى وتخصصه وحياته وبرضه متجوز ولا مطلق ولا اعزب ولا خاطب ولا على علاقة

هوايات ومهارات الابطال والبطلات ف الفنون والعلوم والاداب واللغات والرياضات الاولمبية الخ...

ونخلى الدكاترة يقوموا بتجربة صنع بطلة خارقة على ريهام

وندخل مشاهد خارجية كتير فى مصر وغيرها فى القاهرة وغيرها على الكورنيش والمتاحف والاثار والشوارع

ونحدد عنوان دار الايتام وعنوان العمارة اللى عمر وعصام ومنى وسعاد ساكنين فيها بالحى بالضبط والعمارة اللى داليا ومى ساكنين فيها الخ

وممكن ندخل شخصيات جنسية عشاق البنات والستات اللى ف القصة ملهمش عشاق العشاق يكونوا من جنسيات ودول ومعتقدات واعراق تانية.. وتبادل اجسام واحتلال عقول وتناسخ ارواح وسفر عبر الزمن وبنت بنوت مولودة بدون غشاء بكارة اصلا.. وست متجوزة لكن غشاءها مطاطى وولدت قيصرى وبالتالى لسه بنت بنوت لحد ما دم عذريتها نزل بعد خمستاشر سنة من جوازها فى حالة نادرة طبيا

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story