بعد الحادث - من ثمانية اجزاء

Story Info
بعد الحادث - من ثمانية اجزاء
12k words
0
5
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اول قصه ليا في المنتدي فا ياريت اطلع كاتب كويس ههههه

تبدا حكايه بعد حادث بنقلي لمستشفي مش عارف اسمها تحديدا لاكن كل شئ غريب

احب اعرفكوا بنفسي انا ماجد 22 سنه كليه صيدله عايش مع ابويا وامي ابويا ايهاب 53 سنه

امي بشره 46 سنه ليا اخت اسماء 18 سنه احنا عيله ميسوره الحال عيشين في احد القري الريفيه

تبدا الحكايه بعد ما فقت في المستشفي

شفت واحد لابس بلطو وفي 3 اشخاص جمبه انا معرفهمش وحد كبير في الخمسين وامرئه في الاربعين وشابه

اكيد فهمتو اني فقدت الزاكره

دكتور احمد/ الف سلامه يا دكتر (انا صيدلي بقا)

انا/ انا فين

الدكتور/انتا في مستشفي ****

امي/ حمد*** على السلامة

بصيتلها وهيا بتعيط هيا واختي وانا معرفهمش فامردتش

ابويا /بقالك كتير في غيوبه يابني قلقتنا عليك

انا/مين حضرتك وليه بتندهني بابنك

الكل اتفاجى وفي حاله صدمه

المهم عملولي فحوصات واشعه تبين حدوث فقدان للزاكرة

ورجعت البيت وانا مش عارف حد

بيحولو يفكروني لاكن مش فاكر خدت وقت طويل اتعايشت مع الناس الغزريبه دي

لحد ما رجعت الجامعه

قابلت خالد صحبي الي مش فاكره طبعا

خالد /فينك يا ماجد طول الاجازه لا بتسال ولا بتكلمنا شكل دليا كانت معلماك الادب

انا/ هوا احنا صحاب صح

خالد /ايه مالك يابني

انا /لا لا مفيش (قلت اتعامل عادي مع اني معرفوش او مش فكره تحديدا)

خالد/ طب ايه ياعم الفيديوهات بتاعتك دي دا شكلك كنت مقطع الدنيا في الاجازه

انا /انا فيديوهات ايه

خالد / انتا وداليا ياعم منتا نسيتنا خلاص

انا / وريني كدا فيديوهات ايه

خالد وراني فيديو وانا بنيك وحده في التلاتينات اوصفلكوا داليا زي ما في الفيديو

طويله وبيضه صدر متوسط ومشدود طيزها كبيره كسها نضيف وبانها بيضه فا شكله وردي

احداث الفيديو...

بقا انتي عوزه فلوس من كل واحده من الي بتجيبيهم يا متناكه

انتي نسيتي نفسك ولا ايه دا انتي شرموطه للمزاج بس

داليا/ انتا مجنون تجيلي هنا انتا مش عارف اني محدش يعرف عني في المنطقه انا بشتغل ايه

انا / منطقه ايه دا انتي من **** يا وسخه

ومسكتها من ايدها في وسبتها في الحيطه بايد والايد التنيا كاتم بقا

انا/ هتعمليلي فيها محترمه ولا ايه هنخلص وتجيبي الي اخدتيه ولا ازعلك ولا اقولك ادور عليه هنا

وبحط ايدي في الجلابيه (كانت لبسه جلبيه بيتي وتحتها السنتيان والشورت لان احنا في الصيف)

دليا/ بلاش هنا هجيبلك كل فلوس بس بلاش هنا ممكن حد ييجي البيت

الي عرفته ان عندها بنت 18 سنه في سن اختي تحديدا

انا / خيفه لا نهي تيجي انا هنيكك انتي وهيا وبنزا بايدي علي صدرها وبحسس علي بزازها من فوق الهدوم

ايه بقا الفلوس مش هنا ولا ايه

داليا/حرام عليك البت تيجي

سبت ايدها وضربتها قلم وبعدين شديتها علي اوضه النوم قلعتها الجلابيه

يعجبني البياض دا اوي يا شرموطه وقمت نايم فوقها وماسك اديها وواخد بوسه طويله

هيا سابت نفسها خالص نزلت بايدي لحد ما صدرها قعدت احسس علي بزازها واقرص حلماتها كل دا وانا بقطع شفايفها

بدات امص لسانها واخده جوا بوقي

وبنزل بايدي لحد كسها كل دا وانا فوقها هيا نفسها سرع و. سخنت جامد

داليا / حرام عليك يلا بقا بسرعه

انا/ يلا ايه يا متناكه

داليا/ يلا دخله

انا/ بنتك الشرموطه ممكن تيجي

داليا/ يلا بقا كسمها انا عوزاه بسرعه حرام ولعتني

انا/ اسمه ايه الي انتي عوزاه وانا بقرص زنبورها

داليا/ زبك اهههههههه

انا/ قومي مصيه يا لويه

قامت دليا تمصه جامد وتبوس راس زبي وتنزل لحس من اول الراس لحد البيضتين

وتطلع

انا/ خلاص يا متناكه مش قادر قومي يلا

قومتها وزقيتها علي السرير نامت علي بطنها حطيت تحت وسطها مخده ونمت فوقها

وقمت حاشر زبي مره وحده وكتمت صوتها

عنيها دمعت وقالت حرام عليك مش قدك انا وقعدت ادخله واطلعه

داليا/ اه اه اه اححححح اهههه براحااااااه حرام عليك كسي اتفشخ اهههه مش قدك انا اهههه هديك الفلوس اههههه جامد اهههه سرع اكتر اههههه

انا/ بفشخك.اهه يا كسمك

داليا/ اهههه كسي ورم حرام عليك الوضع دا بيتعبني اوي اههه

انا/ علشان كدا منيمك علي بطنك يا شرموطه

طبعا هيا نيمه علي بطنها فا طيزها قدامي وانا بنيكها في كسها

قعدت ابعبص فيها جامد تمهيدا للجوله التانيه

داليا /اهههه كمان كمان انا متناكه انا شرمرطه انا عوزه الناس كلها تعرف اههههه نكنس جامد اهههه مترحمنيش

انا/ بنيكك اهه افففف

قعدت ادخله واطلعه وانا نايم فوقها لحد ما قربت اجيب قمت مطلعه رجبت علي طيزها وضهرها

قعدت ابعبص فيها شويه وزبي لسا منامش

داليا/ هقوم اجيبلك الفلوس بس معدتش تجيلي هنا

انا / تقومي فين وطيزك دي ملهاش نصيب وقمت حاشرهولها مره وحده

داليا/ اهههههههه طيزي اتفشخت اههه وعنيها دمعت طلعه طلعه مش قاده

انا/ نايم فوقها ومش معبر فيها. وهيا بتصوت تحتي لحذ ما جبتهم جواها

وقمت وهيا مقدرتش تقوم

انا/ دا علشان تبقي تخدي حاجة مش ليكي فين الفلوس

شاورتلي علي الدولاب جبت الفلوس منه لانها مقدرتش تقوم ومشيت

نرجع تاني لخالد

فيديو تقريبا 45 دقيقه

انا سبت خالد ومشيت وبعد ما روحت مين داليا دي واذاي اتصور كدا فيديو وهوا خالد دا صحبي

واذاي معاه الفيديو دا

فتحت الاب بتاعي ادور فيه لقيت فيه اكتر من 100 فيديو ليا

ايه دا هوا انا اعرف النسوان دي كلها والذاي فديوهات زي دي توصل لخالد دا شفت فيديو داليا

سبت الاب ورحت الحمام كانت اختي بتستحمي وانا علي اخري

انا مش مقتنع اني اعرف حد. منهم فا مش شايفها اختي

قررت ابص عليها من خرم الباب

اف ايه دا دي 18 سنه بس

اسماء بنت قمحيه طيزها مدوره وصغيره لاكن بزازها ايه دا ولا بزاز مايا خليفة

انا زبي وقف قمت راجع الاوضه ضارب عشره

علي ما خلصت اسماء كانت طلعت وجت تخبط علي اوضتي

اسماء/ ماجد الاكل جاهز يلا تعالا

اسماء اه دي المفروض اختي

انا شديتها الاوضه وبعدين قفلت الباب و...

نكمل الجزء الي جي ارجو الجزء يعجبكوا متنسوش التعليقات لو عجبتكم القصه علشان اكمل

اول مره اكتب ياريت ميكونش عندي اخطاء كتير 😊

الجزء الثاني

شكرا لتعليقاتكوا المشجعه احب اشكر الكل واكيد في حاجات مش واضحه هتوضح وحده واحده مع باقي الاجزاء

نرجع بقا بعد ما شديت اسماء وقفلت الباب

انا/ انا مش قادر خلاص تعالي

اسماء/ ماجد ماجد مالك بتعمل ايه

وانا زانقها في الحيطه وبدات احسس علي جسمها وانا في حاله غياب تام الشهوه مسيطره عليا

مسكت بزازها من فوق الترنج كان خفيف علشان في الصيف

اسماء بدئت تعيط ومش عوزه تعلي صوتها علشان بابا وماما

اسما/ ماجد انا اختك بتعمل ايه خرام عليك

وانا مش يائل فيها وماسك جسمها كله تحسيس لحد ما نزلت لكسها كل دا من فوق الهدوم

اسماء / تفلت ايدها مني وتضربني قلم يفوقني من كل الي انا فيه

سبتها ورجعت قعدت علي السرير وانا مش عارف انا بعمل ايه المفروض دي اختي

قعدت زي المجنون مقرفص

اسماء جت عليا وهيا بتعيط مالك يا ماجد انا اختك اسماء

وانا بدات انهار عصبيا وهيا بتحضني وبتقول هتخف هتخف وترجع تفتكر كل حاجه هتخف ياماجد

بعد كدا محستش بنفسي الا وانا. صاحي تاني يوم اصبح

كان يوم اجازة

لقيت امي بتنادي عليا علشان افطر

قمت قعدت معاهم افطر وانا مش بتكلم ومش ببص لاسماء انا مش فاكرهم بس حسيت بزنب

دي المفروض اختي اذاي اعمل كدا

فطرت ورجعت اوضتي قضيت اليوم كله بفكر حياتي كانت اذاي

طيب هعيش اذاي لو مرجعتش الذاكره ليا طيب هقدي حياتي كدا اعمل جلسات واستني وعلاج الامراض العصبيه دا طويل

قررت اني ابدا اعرف انا كنت ايه قبل الحادث دا وهوا انا حصلي حدثه في ايه اصلا وكنت جي منين

واذاي انا متصور فيديوهات جنسيه كتير كدا

طيب اذاي صاحب ليا يبقا عارف كل دا

قلت افتح تي حساب تواصل تجتماعي ليا ادور علي اي دردشة

جربت افتح الفيس برقم التليفون بس مش فكره

اخدت وقت علي ما رجعته بالتليفون

فتحت قعدت اقلب في الشات

لقيت محادثه بيني وبين خالد قبل الحادث بيومين

خالد / ماجد انا عارف انك بتحب تصور كل حاجه بس بلاش انا

انا/ مفيش اي لقاء جنسي ليا يتفوت

خالد / انتا كدا هتعوز فلوس كتير علشان تركب كاميرات وتكون جودتها عليه وفي كل الاماكن دي

انا/ اتصرف يا كسمك هوا مش كفايا بتتناك انتا و سعاد ببلاش كمان

خالد/ بس دول كتير يا ماجد قولي انتا عاوز تصور الناس دي ليه

انا / ماقلتلك مبحبش افوت اي حاجة ولا تحب انشر فيديوهات ليك

خالد/ خلاص هتصرف هشوف اقدر اعمل ايه

انا/ وانسا اني انيكك الفتره الي جيه دي كلها ورقمك.دا ميرنش عليا الا لما تكون باقي المواقع

بقت ملغمه

خالد/ حرام عليك انتا عارف اني اتعودت علي زبرك

انا / اخلص يا كسمك مش وقت محن شراميط اقفل يلا سلام

بعد ما قريت الشات دا

انا/ ينهار اسود انا بنيك خالد دا كمان ومصوره طيب فين الفيديوهات دي ليه مش علي الاب

طب مين انتصار دي الي بقولو بنيكها

هوا انا كنت ايه قبل الحادثة

اه صحيح المحادثه دي قبل الحادث باسبوع

مش هينفع غير اني اسال حد بس هسال مين وهقول ايه

قفلت الاب ونمت وانا قبل ما انام افتكرت داليا وافتكرت الفيديوا

هجت اوي قلت اتفرج عليه مش عارف ليه مجربتش اشوف فيديو تاني شفت الفيديو دا

لاحظت في الفيديو اسم المنطقه ****

قلت لازم ابدا بداليا دي طيب اذاي هروح اقولها ايه

قررت اني اروح علي اساس فلوس كدا وياتصيب ياتخيب اهددها يعني

علي ما اعتقد هيا الي هتفتح الكلام دا اول ما تشوفني منا بير اسرار بقا

قبل ما اقفل الاب لقيت فيديو تاني كدا في نفس البيت

قررت اشغل الفيديو

انا / ايه يا نهي قلتلك متخافيش امك عمرها ما هتيجي مش انتي قلتي بتتاخر

نهي / ايوه بس دا غلط وبصراحه انا خيفة

انا / خيفه ليه بس دا قرصه دبوس وبعدين هيا اول مره

وبعدين مسكتها كل دا كنا في الصاله المهم مسكتها من وصتها وشدتها عليا

وبعدين مسكت راسها وخدت شفايفها علي شفايفي وقطعتها في بوسه طويله

كانت لبسه ترنج بيتي

قعدت احسس علي ضهرها نزولا لحد طيزها اوف علي دي طيز

اوصفلكوا طيزها عامله زي طيز صوفي دي كدا بس اصغر شويا ومتجسمه ببنطلون زي الفيزون كدا

هوا الشكل الي في دماغك دا بضبط

نزلت ايدي وقعدت امشيها علي طيزها علي الفردتين وقمت قافشهم مره وحده

كل دا وانا ببوسفي شفايفها ولساني جوا بقها

خليت ايد ليا بتحسس علي طيزها وايد تنيا بتحسس علي كسها

نهي رفيعه وبيضة بس بزازها قبه وطيازها زي ما قلت

دخلت ايد تحت البنطلون وبحسس علي زنبورها من جوه

وبالايد التنيا قافش بزازها

سبت بقا ورفعت الترنج وشفت منظر خلاني بلمت وانا بشوف الفيديو و غرقت الشورت الي انا لبسه لبن من كتر الهيجان

ايه البزاز دي

نزلت خدت حلماتها في بقي الي عرفته ان هيا بتحب السكس الرومنسي من الفيديو دا

انا/اهما دول يا نهي الي حافي وراهم

نهي/ متكسفنيش بقا

انا/ مكسبكيش ايه دا انا برضع بزازك وهنيكك وهفشخ كسك دلوقت وهنيك بزازك دي كمان

نهي/ لو سمحت يا ماجد متقلش الالفاظ دي

انا /خلاص يا ستي هرضع من نهديك وهضاجع فرجك كدا لو

قمت لاففها مره وحده ومقلعها البنطلون وقلتلها

طبعا ما انك لسا متبرشمه فا هنيكك البطل دا وبضربها علي طيزها

مسكتها من ورا واحنا وقفين قعدت احسس علي بزازها و علي كسها وفرك فيه جامد

نهي/ اهههخ براحه اههه كسي اههه بتسخني كدا اهههه

انا /ما انتي حلوه اهه وبتقولي كسي يا شرموطه وقمت مطلع زبي ونزلتها تمصه

انزلي يا حلوه مصي زب سيدك

نهي/ انتا عارف اني مبحبش كدا يا ماجد

انا / ضربتها قلم ونزلتها علي الارض وحطيت زبي في بقا بالعافيه

وانا بشوف الفيديو بقا دي تنضرب دنا مكنش عندي قلب وقعد. بضرب عشرة

هيا بتعيط وبتمص زبي

انا / لا اتزبطي كدا رمصي عدل علشان مفتحكيش

نهي/ خلاص خلاص وبدات تمص زبي وتبوس راسه وتقوله يرضيك حبيبي كدا مزعلني

انا عرفه انك هتجبلي حقي منه لما ادلعك وخدت زبي في بقها ولسانها بيلعب علي راسه وهوا جوه بقها

ولا اجدعها شرموطه

وطلعته وبدات تلحس بضاني وتقولهم خليكو شهدين وتاخد كل بيضه مره في بقها

وتلحس زبي من اول بضاني لحد راسه

انا / اففف كفايا سخنتيني زبي بقا زي الحجر

قومتها ودخلنا اوضه النوم بتاعتها

بسرعه كنت راكب فوقها وزبي فظيزها وكاتم صويتها

وزبي داخل ظالع فطيزها منغير اي مرطب او اي حاجة

شويه وشلت ايدي من علي بقها وهيا بتدمع

نهي/ اههه اههه ههههه حرام عليك طيزي اهه اتعورت

انا/ لا اتفشخت

نهي / اههه اكتر ايوه زي ما قلت اهه اعمل فيها كدا اههه بحب زبك اوي اهه

انا / وزبي بيعشقها اوي اهه

وانا برزع في طيزها ولحمها بيخبط في لحمي وصوت يسمع 3 شوارع

اهه يا مجودي اهه كمان كمان نيكي كمان طيزي بقالها كتير عوزاك اهه

انا /وانا في خدمه طيزك دي وبدخل زبي وبطلعه لحد ما جربت اجيب

كانت هيا نزلت عسلها بتاع 3 مرات

انا هجيبهم يا شرموطه

نهي/ هاتهم جوايا املا طيزي لبن اههه افشخني اههههه

انا جبتهم في ظيزها وقمت من عليها وقلتلها

انا/ شفتي قد ايه مش بتقدري تستغني عني عقبال ما تفهمي وتسيبي كسك

نهي / لا اتفقنا لما نتجوز

انا/ نتجوز اه ومك دي هتوافق

نهي / معرفش بقا بعد الي عملتهولها في شغلها دا مستحيل توافق

انا/ طب بس انتي انا هتصرف قومي نضفي زب سيدك يلا هتسيبيه كدا ولا ايه

نهي/ هوا انا اقدر

قامت نهي تمص زبي وتبوسه وتنضفه وتقوله بسطك يا حبيبي

انا بيقولك اتبسط جدا وعاوز بزازك دي كمان

وانا مقدرش احوش حاجة منك

نيمتها علي ضهرها وحطيت زبي بين بزازها وقفلت عليهم باديها

وانا ادخله واطلعه ما بنهم ولما يوصل لبقها تمصه

انا مستحملتش شكل بزازها الفاجر دا فا جبتهم بسرعه

وغرقت وشها

نهي /لحست كل البن وخدت زبي تنضفه وتقوله عاوز حاجه تانيا من خدامتك

انا / بيقولك خلاص كدا مبسوط منك اوي وسمها متناكتك

نهي / قلتلك مبحبش كدا وقوم يلا مشي علشان ماما زمنها جيه

انا/ ما استنا ونيكها هيا كمان

نهي/ قوم يا ماجد مشي وكلمه كمان مش هتعرفني تاني

انا/ ايه يا وحش هتتقمص ولا ايه وقمت ضاربها علي طيزها

نهي/ اه براحه كفايا مش عرفه اقعد عليها بسببك

انا/ الف سلامه ملها دي لا انا عندي علاح كويس

نهي / ايه

انا/ شيفه الي شبه الخرطوم دا تقعدي عليه

نهي / ماحد روح يلا

انا قمت لبست وانا بضحك والفيديو وقف علي كدا

50 دقيقة الفيديو دا

نهي نهي دي بنت داليا انا معدتش فاهم حاجة طيب هيا داليا عرفه اني بنيك بنتها ولسا متفتحتش

طب يمكن بحبها طب مشكله ايه الي عندها في الشغل

هوا انا خلصت من خالد ونتصار علشات يطلعلي نهي قررت اني اروح لداليا البيت والي يحصل يحصل يا اقابلها يا اقابل نهي

وليا يوم تاني مع الفيديوهات دي اعرف حكايه كل واحد واذاي كاميرات بالجوده دي ومحدش شايفها وهيا بتصور وخالد هيجيب فلوس لدا منين

اه خالد الي بنيكه

دماغي كانت هتنفجر من الاساله لخد ما غلبني النوم ونمت

انتهي الجزء التاني

علي امل انه يعجبكم الي القاء في الجزء 3

الجزء الثالث

اولا احب اشكر كل الي دعموني وعجبتهم القصه القصه فيها نوع كبير من الغموض هينكشف وحده وحده مع تقدم الاحداث

بعد ما صحيت تاني يوم كنت عامل حسابي اروح عتد داليا والي يحصل يحصل

بس جه في دماغي ليه اروح لداليا ما في 100 فيديو واكتر انا المفروض اشوف كل واحد الاول وبعدين اربط الاخداث الي هتطلع منهم ببعض

قررت اشوف الفيديوهات زي ما فكرت بس لقيت الاب فاصل نسيت اشحنه قلت هسيبه يشحن وانزل اتمشي

نزلت وانا مش عارف هروح فين ولا لمين انا نزلت اتمشيت وسط البلد مشيت كتير وانا بفكر ومش واصل لاجابه

لحد ما لقيت تليفوني بيرن

دا خالد

انا/ الو خالد

خالد / ماجد انا انا اسف بجد اني كلمتك بس بقالك كتير مكلمتنيش ومبتسالش

انا/ مبسالش اذاي

خالد/ انا عارف انك بترتب لحاجة بعد ما وريتك الفيديو انا اسف بجد

انا/ انا عاوز اقابلك علشان نتكلم

خالد / بجد دا زبك وحشني اوي

انا / ماشي ماشي اديني العنوان

خالد/ مالك يا ماجد ماتيجي علي الفيلا ياعم في ايه

انا / اخلص هتقول العنوان ولا اقفل

خالد/ حاضر حاضر العنوان ****

انا /سلام

انا بنيك خالد وكمان بيعتزرلي هههههه دا كدا كتير

قررت اني اروحله كان الوقت لسا بعد العصر

ركبت اتوبيس المهم قعدت اقلب في التليفون وفي الملفات لحد ما جبت الملفات المخفيه

يا حلاوه ملفات باسامي وكل ملف مليان صور وفيديوهات

قعدت اقلب لحد ما لقيت ملف انتصار

انتصار تبقا ام خالد ست في الاربعينات وانتو عرفين الجسم دا بيبقا عامل اذاي

صور كتير لاكن الغريب انها بتتناك من اكتر من واحد معرفتش افتح اي فيديو علشان الزحام

المهم قفلت ووصلت

ايه دا فيلا دي ولا قصر علاء الدين

انا كدا فهمت اذاي هيركب باقي الكاميرات يبقا اكيد دي حاجات غاليه وانا شيلتهاله طالما

مكسور عينه

وصلت للبوابه والبواب وصلني

المهم خالد قابلني

خالد/ اهلا اهلا تعالا نطلع الاوضه

انا/ هوا انتل بتستقبل اصحابك في اوضتك ولا ايه مفيش صالون

خالد/ يمسك زبي من علي البنطلون اصله واحشني

انا/ لا يحيلتها احكيلي عملت ايه في الكاميرات

خالد/ كميرات ايه. يا ماجد منا خلصت الموضوع دا من زمان

انا/ وباقي الي قلتلك عليه متنفزش لسا

خالد/ مهوا مش هينفع اختي دي متجوزه ومتجوزه راجل مهم

انا / اختك اممم انا ملي دعوه كل الي قلتهولك يتنفز

كل دا واحنا علي الباب

انا/ هتسيبني علي الباب ولا ايه وانسا الاوضه دا شويا لحد ما كل الي انا عوزه يتنفز

الوقت دا سمعت مين يا خالد

خالد / خالد دا ماجد صحبي

لقيت انتصار امه

انا اول ما شفتها افتكرت الملف بتاعها وزوبري مكدبش خبر

خالد / انا هسبكوا براحتكوا

انا/ تسبنا براحتنا اذاي لا لازم تبقا موجود

خالد/ مبحبش اشوف دا

انا / تتعود يا حيلتها

قفلت الباب ودخلت

انتصار / طب سيبه يطلع اشمعنا المرادي

انا / مش بيسمع كلامي ومبينفزش الي بطلبه منه دا غير الي عمله في الكليه

خالد/ خلاص خلاص هنفزلك الي انتا عوزه خلاص

فهمت ان انتصار متعرفش موضوع بنتها دا

انا/ اما نشوف بس بردوا هتقعد

لقيته نزل علي ركبه بيحسس علي زبري من علي البنطلون

كل دا وامه وقفه انا اتخضيت وهجت من الموقف

كنت سابت مكاني لقيته طلع زبي وفي دفيقه لقيته في بقه

انا مش عارف اعمل ايه كل الي افتكرته الكامرات اكيد في كامرات هنا

قعدت اتلفت لحد ما فعلا لفيت جامرات في المنطقه كل دا ورا الباب كامرات صغيره متتلاحظش الا لو انتا عارف انها موجوده

المهم خالد خد زبي في بقه وانا مش بتحرك من مكاني بس هجت جدا من مصه وزبي وقف وعروقه نفرت

لقيت انتصار بقت لمط

انتصار/ اوعي يا واد انا همت عليه اوف

نزلت انتصار تمص زبي

انا مقدرتش امسك نفسي شدتها لفوق خدت شفايفها في شفايفي وايدي بتعصر بزازها

وخالد واخد زبي في بقه بيرضعه

انتصار/ ارضع يا خول ما انتا وابوك كدا مش فلحين غير في الرضاعة

انا/ طب ما ترضعيهم من البزاز دي مهي فاجره اهه

انتصار/ ياريتهم يرضعو بس ملهمش في الملبن

انا نزلت بايدي علي طيزها اه مهو ملين فاحر صحيح

انا / خلاص يا خول دور امك

خدتها علي اول اوضه قابلتنا كانت الصالون

نيمتها علي الكنبه ونزلت الحس كسها

لقيت خالد بردوا جه يمص زبي انا سبته ومتكلمتش بس معدتش قادر فا جبتهم في بقه

انتصا/ خخخخخخ يا خول يا شرموط يابن المتناكه خدت البن كله

انا / اصبري هوا انتي هتفوقي مني

نزلت علي كسها مص واعض زنبوزها

وهيا اهه اف اححححح براحه علي كسي اهههه اف اح كسي قطعه اههه نيك المتناكه حبيبتك

انا / امك عوزه تتناك ماتقوم يا خول ترضع من اليزاز دي ولا ملكش غير في الازباز

خالد/ لا لا بلاش

انا/ قوم يا خول انا كلامي يتسمع وانتس مصي زير ابنك اقلع يلا

انتصار / اف اححح اههه انا متعودتش علي كدهه اهههه بلاش امص زبرر ابني اهههه

انا/ دا لو عنده اصلا مصي يا شرموطه

انا واخد كس انتصار في بقي ومقطعه مض وبدخل لساني وبطلعه ويها اهتها مليه الاوضه

وخالد بيرضع بزاز امه وامه بتلعي في زبه باديها لانها مش وصلاله

انا مقدرتش زبي وقف علي الاخر وانتصار غرقت وشي مرتين

قمت قايم مره وحده ومدخل زبي في كسها

انتصار / اههههههههه جمده اوي اخيرا كسي اخيرا بقالك كتير كسي وحشه زبك اوي اهههه

انا بفكر بقالي كتير يعني انا كنت مبجيش للملبن دا اما انا غبي

قعدت ادخل واطلع زبي وخالد جه عند كس امه يلحس زبي وهوا داخل طالع فيه

انا/ منتا يا خول بتفهم اهه امال ايه

وزبي داخل طالع في كسها وهيت نيمه علي الكنبه وابنها بيلحس كسها والعسل وزبي

خدي يلا زب ابنك في بوقك.يا. شرموطه

من غير ما تتكلم لقيتها خدت زب ابنها في بقها لانه كان نايم فوقها وزبره كان صغير مبيقفش

قعدت تبعبصه عرفت انه بيهيج من العب في طيزه لحد ما زبره وقف في بقها قعدت تمصه

وانا بنيك كسها لحد نا قربت اجيب

انا/ هجيب

انتصار/ اوعي يا شرموط انتا خدتهم المره الي فاتت دول يتوعي انا

قامت انتصاز تمص في زبي جامد لحد ما جبتهم جوا بقها

وقعدت تنضف زبي ببقها وتبوسه اوف بعدك بيقتلني اياك تبعد تاني

انا قلت استغل الموقف وقلت مانتوا الي مش بتسمعوا الكلام

انتصار / صعب ادبرلك الفلوس دي كلها

انا / مش حكايه الفلوس

انتصار / اه انتا زعلان علشان كريمه مرضتش بيك

انا/ امممم اه اكيد زعلان ليه بقا مرضيتش بيا

انتصار/ انتا عارف ان كريمه غيرنا كلنا بنت غلبانه متعرفش اي حاجة عن الدنيا

وانتا غلطان في الي عملته معاها

انا/ مهوا انا مبحبش حد يفلت مني كان لازم انيكها

انتصار/ خخخخخخ مالك يا ماجد تنيك مين كريمه انتا نسيت كنت بتحبها اذاي

بطل الكلام دا واكيد محصلش

انا / امال عملت ايه

خالد/ كريمه عرفت علاقتك ب نهي بنت داليا ولا نسيت

انا/ لا منستش بس قلتلها كانت نزره وعدت

انتصار / انتا شكلك تعبان نزوه ايه انتا بتقول كلام غريب انتا بعد الحدثه بتاعتك بقيت شخص تاني بتتعامل كانك اول مره

انا / تفكيري ملغبط بعد الحادثة

انتصار / انسي كريمه خلاص كريمه اتجوزت واحد كبير اوي في البلد مكنش قدامي غيره علشان احميها

انا / تحميها من مين

انتصار / مني عرفاك ملكش عزيز ومهما كنت بتحبها اكيد هتفكر تنتقم

انا/ موضوع كريمه خلص خلاص ونيسته

شديتها تاني عليا وبعبصتها في كسها وقلت بس منستش الكس الي جات منه

نفسي اعرف طلعه طيبه لمين في العيله دي

قمت عملت واحد تاني بصراحه كنت هيجان اوي علي كريمه دي مع اني مش فاكرها بس شكلي كنت بحبها

جبتهم في كس انتصار وقلتلها عاوز انيك طيزك

انتصا/ يا لهوي لا بعد المره الي فاتت انسا

وقامت وسابتنا انا وخالد

خالد/ جه يلعب في زبي

انا/ بس يا خول مش هطوله الا لما اوصل لكريمه ومتكلمتش قدام امك

خالد/ الموضوع صعب انتا عارف دي متجوزه مين

انا / معرفش بقولك ايه ابعتلي اي صور ليها اي حاجة ليها اكيد في فيديوهات متصوره هنا وهيا في الحمام اي حاجة

خالد/ لا انتا كنت بتمسحهم كنت بتحترمها هيا بزات

انا/ ولا اخلص وهات الي عندك ولا مش هتشوفه تاني اقصد زبي

خالد/ خلاص خلاص لما تروح هتلاقيني بعتهملك

انا/اه اتعدل كدا وبردوا مش هتشوفه انهردا

خالد/ حرام عليك انا مش قادر

انا/ ما امك لسا مبعبصاك روحلها تنيكك ولا شوف البواب هوا مفيش غيري

خالد/ انتا عارف اني مبحبش الا دا

انا/ انا قايم امشي. قمت لبست ومشيت

خالد / ماجد ماجد طيب العبلي شويه بايدك بس

انا/ امشي يلا

لقيته شد ايدي وحطها علي طيزه دي مش طيز راجل دي طيز وحده شرموطه

اصراحه هجت قعدت ابعبصه شويه

خالد/ اه اف طيزي نفسها في زبك بقا افف

انا/ خلاص يا كسمك انا ماشي

سبته ومشيت كانت الساعه 9

ركبت اتوبيس وانا مروح قلت ادور علي اي حاجه لكريمه دي مهوا اكيد مش بحبها لدرجه دي اكيد. شايلها حاجة

لقيت ملف بالفعل باسم كريمه لما فتحته لقيت صور لينا عاديه زي اي 2 بيحبو بعض