اليتيم Ch. 03

Story Info
ذئب الوادي عودة
21.6k words
0
1
1
0

Part 3 of the 3 part series

Updated 02/21/2024
Created 02/09/2024
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اليتيم السلسلة الثالثة ( ذئاب القطيع)

//////////////////////////////////////////////

الجزء الاول

////////////////////////////////////

الواحد أحيانًا بسبب ڪلمة حلوة ممڪن يصدّق إن الدنيا فعلًا حلوة، بسبب قعدة رايقة مع حَد بيحبّه ممڪن ينسىٰ المشاڪل إللۍ غرقان فيها، دَ بسبب ڪلمة تشجيع ممڪن يجۍ علۍ نفسه ويڪمّل برغم إنه ڪان خلاص مش لاقۍ نَفَس زيادة، بسبب نصيحة صادقة ممڪن مسار حياته يختلف، بسبب نظرة تقدير ممڪن يثق فف نفسه من جديد محدّش يستهون أو يبخل بڪلمة حلوة أو تشجيع، أو نظرة تقدير أو حتۍ سؤال عن الحال ڪلنا عندنا فترات صعبة، وڪلنا محتاجين إللي يعمل معانا ڪدا بـصِدق من فترة للتانية.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في قصر علي الطحاوي ( ملك الوادي)

بعد مرور 14 سنه نلاقي عربيتين وقفو قدام قصر علي الطحاوي ونلاقي نازل منهم 6شباب 5 سن واحد والاخير يبان انه اكبرهم ويدخلو بوابه القصر ونلاقي زوجات علي الأربعة ومعاهم حسن وسليم واحمد وشهاب ومجدي ويوري وكل واحد معاه مراته وكل دول كانو في استقبال الشباب ال 6 واول ما الشباب دخلو الجميع استقبلهم بفرحه كبيره وحسن راح قرب من واحد منهم بعد ما سلم علي الباقيين

حسن بحب: حافظت علي الامانه يا خالد

خالد بابتسامه: بعمري يا عمي دول اخواتي

سيلين بحنان: وحشتني اوي يا حبيبي

اسر بيبوس ايديها: انتي اكتر يا امى

نوجا لخالد: طول عمري متاكده اني هفضل فخوره بيك

خالد بيبوس ايديها: لآخر نفس فيا يا امي

يحيي بيروح لايار يحضنها: كده متساليش عليا

ايار بتحضنه: وانا من امتا عملتها

سلمي بغيظ: وأنا يابن الجزمه

( يحيي يقرب من امه ويبوس ايديها) يحيى بحب: وحشتيني اوي يا سلمتي

سلمي بتحضنه: انت اكتر يا حبيبي بس أنا بتاعت علي وبس

علي الصغير: طبعا مش أنا يا عمتو

سيدرا بضحك: طبعا تقصد عمك يا ابن الهبله

غيث وهو بيبوس ايد امه: وهو فين يا جماعه

ساندرا وهي بتسلم عليهم: محدش عارف يا حبيبي

ليث بغضب شديد: وهو من امتا كان موجود طول عمره بعيد ومحدش يعرف عنه حاجه شاطر بس انه يبعتنا بره ويسمع كلام عمي حسن ويخلي اخواتي الصغيرين وبناته هنا لكن احنا نتمرمط وهو ولا علي باله

( وهنا يقاطعه صوت انثوي بس مليان قوه)

عهد بقوه: ومين قالك اننا كنا هنا احنا لسه وصلين حالا زيكم

( وتدخل عهد ومعاها بنتين كمان وكمان الجوكر)

الجوكر بابستامه: الامانه وصلت يا حسن باشا

ليث يقاطعه: وياتري ال مشغلك فين ولا بردو متعرفش هو فين

( وهنا ايار تتحرك بسرعه نحيته لكن سلمي تقف قدامها ونوجا وساندرا من حواليها)

سلمي بهدوء: اهدي يا ايار وانت يا ليث اتفضل قدامي

ليث بغضب: يا سلمي بس

سلمي بقوه: اظن انت سمعتني أنا قولت أي

( وفعلا ليث يسمع كلامها ويطلع فوق)

ساندرا: مينفعش كده يا ايار

سليم بهدوء: خدي الولد بهدوء مينفعش كده

ايار بغضب: طول عمره متمرد علي كل حاجه

حسن بابتسامه: كلهم واخدين من ابوهم ( وبص للجوكر ال اتحرك علي طول)

فتون باستغراب: عمي على استحاله

تمارا: مظنش خالو يكون كده ابدا

احمد بابتسامه: يبقي متعرفوش حاجه

يحيي بغموض: فعلا يا خالو الظاهر أن في كتير منعرفهوش....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

فى الوادى

نلاقي ملك الوادي قاعد في حته فاضيه و باصص قدامه سرحان ولكن يقطع السرحان ده ذئبين وهما بيتمسحو فيه

أنا ببتسامه: دلوقتي افتكرتوني بعد ما خلصتم ويبص قدامه تاني ويقول: تعالي قرب يا سر

( سر امير حراس الوادي وابن عم نوجا)

سر باحترام: أنا آسف سموك لو كنت ازعجتك

أنا بنظره غضب: هو أنا مش قولتلك بلاش سموك أنا علي وبس ومتنساش ان بينا نسب ده مراتي تبقي بنت عمك

سر بهدوء: اعذرني يا علي رغم مرور السنين ومعاشرتك بس بنسي ومع كل يوم بيعدي استغرابي بيروح

أنا باستفهام: استغراب أي

سر بهدوء: زمان كنت مستغرب نورسين بنت عمي ( ده اسم نوجا الحقيقي) إزاي لمجرد أن في ملك اخيرا هيظهر للوادي انها تسيب الوادي وتفضل جنبه وكمان تتجوزه وهي اميره الحراس بس بعد ما عرفتك راح الاستغراب بس تسمحلي بسؤال

أنا بهدوء: اكيد اتكلم

سر باحترام: انت مش شايف انك شديت ع الولاد اوي

أنا بهدوء: ده لازم متنساش انهم كلها شهرين ويتمو العشرين ولازم يعرفو اصلهم وفصلهم وكمان يعرفو احنا مين وكمان علشان يعرفو كل حاجه

سر مندهش: كل حاجه إزاي وانت مانع وقاطع مع المجلس من وقت الحرب لحد النهارده

أنا بنفس الهدوء: كل حاجه هيعرفوها إلا أنا وبالنسبه للمجلس هيكون مصيره نفس مصير المنطقه ال هناك دي ( وشاورت ع منطقه في اخر الوادي) كله ليه وقت

سر بتوتر: ما أنا قولتلك المنطقه دي

أنا بقاطعه: كله هيبان ف وقته بس امتا محدش عارف.......

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في قصر الطحاوي الكبير

وخصوصا في مكتب القصر نلاقي ياسين الطحاوي قاعد ويدخل عليه حمزه الطحاوي ابنه

حمزه بفرحه: الولاد رجعو يا بابا

ياسين بابتسامه: الخبر وصلي قبل ما يجيلك يا حمزه

حمزه بنظره فخر: شئ متوقع من كبير الطحاويه

ياسين بحزن: وهما فين الطحاويه

حمزه بهدوء: مش هو ده ال اتطلب من حضرتك

ياسين بغضب: بس خلاص كله هيتغير وهلم من جديد.....

( في حديقه القصر)

نلاقي هيام قاعده مع اخوها ابراهيم ومراته شيماء وبيتكلمو

ابراهيم بهدوء: مالك يا هيام حسك مخنوقه اوي

هيام بحزن: ابني وحشني اوي يا إبراهيم

شيماء بهدوء: معلشي يا هيام بس انتي ال غلطتي

هيام بغضب: غلط علشان كنت بفوقو من ال كان فيه

ابراهيم بهدوء: لا مش كده انتي غلطتي لما جيتي عليه ف الوقت ال كان لازم تكوني واقفه جنبه وبعدين متنسيش علي طول عمره لوحده وكان لازم تراعي ده

شيماء بضحك: وبعدين كفايه عليكي حمزه وشمس ابنكم

هيام بابتسامة: حمزه مفيش زيه ابدا اما شمس بقا ده مش ابني ده ابن علي هو ال سماه وبتكون نهايه الدنيا لو عرف أن في حد زعله وقتها علي ممكن يدمر العالم

( هنا يقرب منهم ولد في سن ال 14او 15 علي حصان)

شمس بضحك: بتجيبو في سيرتي ليه

هيام بغضب: هو أنا مش قولتلك تنزل من علي الحصان مش كفايه انك لسه جاي من الدار النهارده ومن وقتها وانت راكبه

شمس بهدوء: حصاني كان واحشني

هيام باستغراب: وأنا مش وحشتك

شمس بسرحان: الصراحه مفيش غيره بس ال واحشني

شيماء بضحك: هو مين يا حبيبي

شمس بحزن: على يا عمتو ( هنا يقاطعهم صوت)

أنا: شمس يا شمس

شمس بفرحه: على ( وينزل من علي الحصان ويجري يحضني)

شمس بفرحه: وحشتني اوي يا علي

انا بحنان: وانت كمان وحشتني اوي يا حبيبي طمني عليك

شمس بفرحه: أنا بقيت كويس لما شوفتك دلوقتي

أنا بهدوء: وعامل اي مع سلطان

شمس بيحسس ع الحصان: خلاص بقينا واحد بس نفذ وعدك

أنا بضحك : حاضر هنتسابق بس تعالي يلا اسلم عليهم

( وقربنا من ال قاعدين واول ما وصلتلهم)

أنا بهدوء: ازيك يا خال ازيك يا شوشو ( وبصيت لأمي) ازي حضرتك

ابراهيم: بخير يا حبيبي طمني عليك

أنا: بخير طول ما انتم بخير

شيماء بضحك: وحشتني يا واد

أنا بضحك: يا وليه عيب جوزك جنبك

هيام بلهفه: انت كويس يا حبيبي

أنا بجمود: بخير ( وهنا يدخل عليهم حمزه)

حمزه بلهفه: وحشتني اوي يا علي

أنا بحب: انت اكتر يا بابا طمني عليك صحتك كويسه

حمزه بحب: بخير طول ما انت بخير يا حبيبي

شمس بضحك: وأنا روحت فين يا بابا

حمزه بضحك: انت ابن علي مش ابني

أنا بهدوء: طبعا بعد اذنكم هدخل لجدي ( ومشيت)

هيام بحزن: لحد امتي هيفضل كده

حمزه بيطبط عليها: معلشي يا حبيبتي بكره هيرجعلك

هيام بحزن: ياريت ياريت.............

( في مكتب ياسين الطحاوي)

أنا داخل بصوت عالي: يا حاج ياسين

ياسين بفرحه: تعالي يا حبيبي

أنا بوطي ابوس ايده: طمني عليك يا جدي

ياسين بهدوء: بقيت كويس لما شوفتك دلوقتي اقعد

أنا بعد بهدوء: احم طب ممكن بقا حضرتك تقولي ال جواك

ياسين بهدوء: لازم ترجع مكانك تاني

أنا بجمود: مينفعش وحضرتك وبابا وعمي موجودين

ياسين بهدوء: افهمني لازم تبقي معايا في الفتره ال جايه

أنا بهدوء: ليه

ياسين بجمود: كله في وقته زي ما وقت معرفه ولادك بحقيقتك يجي

أنا بقوم: طيب لما يجي بقا هنتظرك باليل بعد اذنك ( ومشيت)

ياسين بغموض: لازم الشمل يتلم و الوصال يوصل بالكل......

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في ارض المنشقين

قاعد هودا مع مراته زنوبيا واستعدعا قنجاري المساعد بتاعه

قنجاري: أوامر سموك

هودا بهدوء: فين لاوي أنا مش امرتك تستدعيه

قنجاري باحترام: سمو الامير جاي ورايا حالا

( وهنا يدخل لاوي ال شكله اتغير وبقي اقسي من الأول بكتير)

لاوي بهدوء: حضرتك طلبتني يا بابا

هودا بهدوء: سيادتك ممكن تفهمني انت بتروح فين

لاوي بلامبلاله: اعتقد ان حضرتك موكلني اشرف علي شؤن مملكه المنشقين ولا حضرتك نسيت

زنوبيا بتحاول تهدي الجو: سمو الملك ميقصدش يا حبيبي بس نفسنا بقا تستقر وتراعي مراتك و ولادك زي اخواتك دارث وداريوث

هودا بهدوء: و ساندرا ولا نسيتها

لاوي بانفعال: و بوتاري نسيته ولا علشان مع ابن خالي في رحلاته بقي منسي

هودا بهدوء: أنا عمري ما نسيت اخوك بس بفكر باختك انت الكبير من بعدي ولازم تلم الكل فاهمني

لاوي بتفهم: حاضر يا بابا بعد اذنك واختفي ( بعدها)

زنوبيا بلوم: خف علي الولد شويه

هودا بهدوء: لازم اعمل كده علشان يقدر يعد مكاني

( وهنا يدخل قنجاري وهو بيجري)

قنجاري بلهفه: مولاي مولاي

هودا بقلق: في اي

قنجاري بلهفه: الامير بوتاري رجع

( وهنا يدخل شب تحسه الخبث ف صوره انسان واول ما تشوفه زنوبيا تجري وتحضنه)

زنوبيا بفرحه كبيره: وحشتيني اوي يا حبيبي

بوتاري: انتي اكتر يا امي ( وبص علي هودا ال قرب منهم)

هودا وهو بيحضنه: وحشتني اوي يا ابني

بوتاري وهو ثابت: حضرتك كمان وحشتني بس أنا زعلان منك

زنوبيا بفرحه: مش وقته المهم انك رجعت

بوتاري بهدوء: مش لواحدي

هودا باستغراب: أمال مين معاك

بوتارى: ولاد خالى كمان معايا

زنوبيا بفرحه: وهما فين

بوتارى بغموض: بيستعدو للمفاجاه....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في احد الاحياء المتوسطه

نلاقي راجل كبير في الخمسين من عمره وقاعد جنبه *** صغير ويدخل عليهم شاب وسيم جدا

عبد الرحمن: صباح الخير يا بابا

محمد بابتسامه: صباح الخير يا حبيبي

عمرو بطفوله: وأنا مليش صباح الخير يا بابا

عبدالرحمن بضحك: انت ليك كل حاجه حلوه يا حبيبي

محمد بهدوء: طب ما تجبله حاجه حلوه

عبدالرحمن: يلا يا عمرو ادخل هات شنطتك علشان اوديك الحضانه ( دخل عمرو وبعدين عبدالرحمن بص لابوه)

عبدالرحمن بهدوء: تاني يا بابا حضرتك مصمم

محمد بحنان: يا حبيبي افهمني لازم تتجوز علشان عمرو

عبدالرحمن بحزن: مش قادر يا بابا بعدها مش قادر

( وهنا عمرو يدخل عليهم وينزل هو وعبد الرحمن ومحمد فضل يدعيلك وبعدين دخل اوضته وطلع علبه صغيره فيها زي عمله معدنيه ومسكها في ايده)

محمد بهدوء: من يوم ما جيتي ف ايدي وأنا حياتي اتغيرت للاحسن ( وكمل بغموض وهو بيطلع كتاب غريب) بس ياترى صاحبك هيجي امتا ياخد امانته........

( اي خدمه يا بودي اهو علشان متزعلش 😂)

( الشخصيه دي معموله علشان حد غالي عندي اوي)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في العالم الآخر

داخل قصر الملكه سائيل ال الحزن كان مخيم عليه نلاقي ميدوسا و نيسان و شيرون ولافون ويدخل عليهم فاجأه ناتا

ناتا بسرعه: مولاتى ميدوسا

ميدوسا بقلق: في اي

( وقبل ما ينطق ظهر شاب ملامحه كأنها شر متجسد في هيئة شخص ومعاه بنت كأنها مثال حى للجمال)

الاتنين: في اننا رجعنا يا امى

( وهنا نلاقي فرحه ميدوسا وعاطفتها وفرحه نيسان وشيرون لكن مع غيره لافون واحساس غريب جواه)

ميدوسا بحنان: وحشتوني اوي يا ولاد

كيرا: انتي اكتر يا ماما ( كيرا شبه Juliette Michele )

اديرى بهدوء: انتي اكتر يا امي ( وبعدين بص لاخواته وراح سلم عليهم وبعدين بص ل لافون)

( معني كلمه اديري في الاسطوره بيت الموتى او حارث بيت الموتي)

اديرى بتفحص: هتفضل بعيد يا لافون ولا نسيت اخوك الصغير

لافون بهدوء: لا مقدرش وحضنو بعض

اديري بقوه: دلوقتي وقت رجوعنا ولازم نرجع اقوي من الاول يا جون ( المساعد بتاعه) خد ناتا ونفذ ال طلبته ( وقرب اوي من ناتا ولمس ايده المقطوعه وهنا ناتا صرخ بكل قوته لكن فجاءه ايده رجعت تاني ويختفي هو وجون واديري يقف قدام تابوت شكله غريب ويلمسه)

اديري بغموض: العقد هيرجعك تاني..............

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في قصر علي الطحاوي

كانت ساندرا جواها احساس غريب وخرجت تتمشي في حديقه القصر لكن مره واحده حست كأن في حته منها جنبها وفجاءه

ساندرا بفرحه: لاوي وجريت عليه حضنته

لاوي بهدوء: وحشتيني يا ساندرا

ساندرا: وانتي اكتر يا حبيبي كان نفسي اشوفك من زمان

لاوي وهو بيحط وشه ف الأرض: أنا آسف يا ساندرا حقك عليا

ساندرا بترفع وشه: متتاسفش يا حبيبي أنا اختك الكبيره يعني اكتر واحده ترفع راسك مش تنزلها مهما حصل

( لكن فجاءه في سيف يتحط ع رقبه لاوي وساندرا تتشد)

الجوكر بغضب: حركه كمان ورقبتك هتسيب جسمك يا ابن زنوبيا

( جووووووكر صوت يقاطعهم)

الجوكر بفرحه: نورت البيت سموك

أنا بهدوء: نزل سلاحك وامشي ده بردو خال ولادي

( وهنا ساندرا نطت ف حضني وحضنتها اوي)

أنا بهدوء : نورت يا لاوي

لاوي بهدوء: بنور سموك

أنا بابتسامة: أنا جوز اختك مفيش داعي لسموك أنا علي وبس

لاوي بهدوء: اكيد طبعا هستازنكم أنا سلام

أنا بهدوء: شرفت والزياره هتترد قريب ( بعدها لاوي اختفي)

ساندرا بمحن: كده تغيب كل ده

أنا بابتسامة: بس سيبك احلويتي اوي وبقيتي بطه

ساندر بتلزق فيا وبترفع التيشيرت بتاعها بلاقيها لابسه برا موف

أنا بضحك: ده انتي جاهزه بقا

ساندرا بمحن شديد: علي اخري

أنا بغمزه: لما تيجي ليلتك يلا بينا ندخل

( جوه القصر)

اول ما دخلت سمعت بابا و عمي وخالو اصوات كتير بس

( استووووب علشان متوهشي مني قابل العيله يا مون اميي وركز كويس هكتب اسم كل واحد ومراته وعياله)

زوجاتي و اولادي

ايار: ليث - غيث توأم - آسيا

سلمي: يحيى -عهد توأم - سيف

نوجا: حمزه - هيام توأم

ساندرا: فهد - عدى - جورى توأم

( وصف أيار romi chase -سلمى amber jade -نوجا Natasha nice - ساندرا Dani Banks)

حسن و سيدرا: على-فتون - قصي

مجدى و سيلين: اسر - تمارا - معاذ

يورى و ميار: محمود - ليان توأم

شهاب و سمر: يونس - لارين توأم

احمد و حياة: ابراهيم - نور توأم

سليم و ليلى: جواد - عشق توأم

متنسوش نوجا عنداها خالد و شهد

ملحوظه مهم مفيش حد من ولادي يعرف حقيقتي نهائي حتي ( ليث غيث يحيي حسن اسر عهد تمارا فتون لأن دول ال سافرو يتدربو ميعرفوش اي حاجه خالص وهتعرفو ليه بعدين)

( نرجع بقا)

طبعا دخلت سلمت علي اخواتي و ولادي وبعدين سلمت علي زوجاتي واحده واحده وهنا نزل ليث ال كنت حاسيس من عينه بعتاب كبير اوي غير مليون سؤال في عين يحيى وهنا الكل كان متجمع قدامي بصيت لحسن وهو فهم دماغي فيها أي

أنا بهدوء: طبعا انتو مستغربين ليه احنا بعتناكم بره تدرسو وتنهو دراستكم بدري ده غير التدريب ال انتو اتدربتوه

ليث بنفعال بسيط: ايوا يا بابا من حقنا نفهم

أنا بهدوء: الأول تهدي وانت بتتكلم دلوقتي انتو دراستو كذا مجال واتاهلتو انكم تقدرو تشغلو اي وظيف او اي مجال تختاروه ده مش بادينا انتو من صغركم وانتو اذكياء بتلومنا علي ذكائكم هو احنا ال طلبنا منكم تروحو تقدمو في الاختبارات العلميه بلاش دي لما جيتو معانا انا وعمامكم مش عجبكم التدريب في روسيا و الصين كده ولا لا وانتو ال كان نفسكم تتدربو هناك حتي لما عمكم حسن قال هيبعتكم هو وعمكم سليم وخدو موافقه جدكم ياسين أنا قولتلهم خيروهم وانتو اختارتو يبقي بلاش تلومو حد ع اختياركم أنا زيكم درست في روسيا أنا وعمكم حسن ويوري وكمان عمتكم سيدرا (وبصيت ليحيى وعهد) حتي امكم كمان أنا و هي متدربناش لكن الباقين اتدربو

يحيي بيقاطعني: بس ازاي سيزار يعرف حضرتك

( هنا كل الكبار اتخضو شويه من السؤال )

أنا بهدوء: لأني أنا وامكم ال كنا بنروح نزاكرلهم ونطمن عليهم كل فتره وياما عرض علينا التدريب بس كنا بنرفض أنا راجل بحب السلام ومش بحب العنف يمكن اكون ضعيف ( وبصيت للشباب) واضعف واحد فيكم اقوي منى بس أنا مبسوط كده

( وهنا شوفت حاجه غريبه قدامي وبعدين حسيت احساس غريب وسكت فاجاءه ) وهنا يقاطعنا دخول شاهين النمر

شاهين بفرحه: نورت بيتك يا على انت والولاد

أنا بابتسامه: تسلم يا شاهين اتفضل البيت بيتك ثوانى وراجع

( في حديقه القصر بتاعي)

خرجت وقفت مع الجوكر قولتله حاجه ومشي وبلف ورايا علشان ادخل لقيت زوجاتي الاربعه

أنا بضحك: احم في اي الدخله دي غير مبشره بالمره

سلمي بضحك: ابدا وحشتنا يا حبيبي

ساندرا بغمزه: ولا بلاش يعني

أنا بضحك وببصلهم: وعلشان كده كلكم لابسين موف

ايار بهزار: ع فكره انت كده بتخم وبتستخدم قدرتك علينا وانت قولت انك مش هتستخدمها

نوجا بضحك: قولنا بقا يوم مين النهارده

أنا بابتسامه: شوفو بنفسكم

( وهنا يا مون اميي كلهم بصو جو بلوزه كل واحده فيهم هتقولى ليه هقولك دي حركه أنا بعملها معاهم وال الدور عليها بتلاقي علامه ذئب عندها 😉 وطلع دور ايار ال فرحت اوي)

أنا بابتسامه: استنو ( وطلعت من جيبي 4 علب متوسطين)

أنا بنفس الابتسامه: اتفضلو يا هوانم

( العلب دي كان فيها زي كوليهات معموله من احجار الوادي واول ما فتحوها فرحو بيها وكلهم دخلو ما عدا نوجا

أنا بهدوء: اظن دلوقتي تقدري تتكلمي

نوجا بابتسامه: حركه حلوه انك تخلي اليوم لايار وخصوصا أن عيد ميلادها بكره

أنا بابتسامه: مش ده ال انتي عايزه تقوليه

نوجا بهدوء: مالك يا حبيبي فيك اي لسه قلقان

أنا بهدوء: لازم اقلق واظن ان كفايه 14 سنه يعدو كده اكيد في حاجه هتحصل بس سيبك انتي وحشتيني اوي وملامحك وحشتني اوي

نوجا بكسوف بسيط: واي كمان

أنا بغمزه: لما اجيلك هقولك تعالي ندخل ( وخدتها ودخلنا بس قبلها بعت رساله لحد وكمان اتخاطرت مع حسن)

(في القصر جوه)

كان الكل متجمع قدامي واول ما دخلت لقيت شاهين اتكلم

شاهين بابتسامه: دلوقتي يا شباب عندكم مقابلات علشان تحددو الجهات ال عايزين تشتغلو فيها بس طبعا كل بعد الحفله

حسن بهدوء: بعد اذنكم يا جماعه بعد اذنك يا على اي رأيكم اننا تأجل الحفله ونعمل حفله اكبر يوم عيد ميلاد الاولاد كلهم وبالمره يبقي احتفال باعيد ميلادهم وكمان المنصب الجديد

أنا بابتسامه: أنا عن نفسي موافق

الكل: واحنا كمان موافقين

حمزه ابني بتريقه: يعني كان لازم تجيب سيره الحفله يا عم شاهين متسكت احسن

شاهين بابتسامه: ليه بس يا حمزه ده انت حبيبي

حمزه بتريقه: واضح اوي بس فعلا انت منورنا بس زي ما انت شايف الراجل واولاده و ولاد عمي الكل جاي من سفر وتعبان

ويابخت من زار وخفف

نوجا بغضب: ما نتلم بقا يا حمزه ولا أي رأيك

حمزه بهدوء: هو أنا اتكلمت ده أنا برحب بعمو شاهين علشان كفايه كده ويقوم يروح لأحسن طنط دره تبيته بره

اسر ليحيي في حوار جانبي: حمزه شكله ركب عمي مسرح بدري اوي

يحيي بضحك: وانت أي رأيك

اسر بضحك: يستاهل بصراحه

أنا بهدوء: دلوقتي يا شباب باكر كلمني وقال انه هيجمعكم قريب علشان عايزكم

ليث بهدوء: بس إزاي يا بابا باكر يجيلنا هناك معني كده أن حضرتك عارف بكل حاجه كانت بتحصل هناك

حسن يرد: لا يا ليث أنا ال عارف لأن باكر بعد تدريبي هناك أنا وعمك يوري وعمتك سيدرا جبناه هنا علشان يساعد جدك ربيع وجدك محمود في الدار وبعدين متستعجلش كل حاجه في وقتها بتكون احسن بكتير

يحيي بيبصلي: اكيد كله في وقتها

أنا بهدوء غامض: بس المهم تكون مستعدين لأي وقت.....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

فى الدار

قاعد عمى ربيع ومعاه زوروف وباكر ويدخل عليهم الجوكر

الجوكر وهو بيوطي يبوس ايد عمي: صباح الفل يا حاج ربيع

ربيع بابتسامه: صباح الخير يا ابني اخيرا جيت تزورنا

الجوكر: حقك عليا بس الشباب وصلو النهارده وكمان ف حاجه

زوروف وباكر: اي هي

الجوكر بابتسامه: علي رجع كمان

كلهم بفرحه: اخيرا ( وهنا يظهر الشيطان)

الشيطان بابتسامه: نورت يا جوكر

الجوكر بهدوء: عايزك ( وخده و اتمشو في الدار)

الشيطان: في اي

الجوكر بهدوء: بص انت هتعمل...........

الشيطان باستغراب: ليه

الجوكر بهدوء: دي الأوامر ومشي

( في الوقت ده كان باكر اختفي وظهر ورا الدار وقدامه طيف)

باكر: هتبلغ رساله للمجلس

الطيف: اي هي

باكر بقلق: الملك رجع تاني ولازم نصالح الأمور بينه وبين المجلس ونرجع التواصل بينهم

الطيف: تمام واختفي

باكر بغموض: شكل السلام كده انتهي.....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

في مدينه باكينغهام

جوه قصر الأجداد الانجليزي مكان تجمع ال7

2: هو احنا هنفضل ساكتين كده لامتا

3: لازم نتحرك تاني ونفرض سيطرتنا ع المنطقه العربيه تاني

( هنا زاعيمهم شاور ليهم باديه وكله سكت)

الزعيم بهدوء: متقلقوش مجرد وقت مش اكتر وكله هيرجع احسن واقوي من الأول

( وهو بيتكلم فجاءه السلسله ال فيها رمزهم نورت وطفت)

الزعيم بصوت مليان غل وشر: خلاص الوقت جه وهنرجع دستورنا القديم وهنمشي علي خطاه مع الملك الاعظم ( وشال قماشه من علي كتاب كان بعنوان بروتوكولات حكماء صهيون)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

نرجع للقصر عندي

كان جه الليل وطلعت اوضه ايار وأول ما فتحت الاوضه لقيت ايار قدامي لابسه لانجري موف في اسود يدوب مغطي كسها بالعافيه و واقفه مبتسمه فتحتلها ايدي دخلت في حضني

أنا بحب: كل سنه وانتي طيبه يا روح قلبي ♥️

أيار بفرحه: من اول ما اسمي اتكتب جنب اسمك عمرك ما نسيت تفتكر ده قدري الجميل ولا حظي بيك

( أنا بطلع علبه من جيبي علبه وطلعت منها سلسله فيها دلايا مكتوب فيها اسامينا وهما حضنين بعض ولبستهلها وبعدها بوستها ولقتها شدتني من ايدي وقعدتني ع السرير)

ايار بحب ولهفه: اؤمرني يا مولاي

أنا بغمزه: ارقصيلي

ايار بحب: عنيا وراحت شغلت اغنيه يالهوي بتاعت الليثي

( تخيل كده يا مون اميي قدامي ROMI chase بس علي اجمل بكتير وبنفس الجسم واللانجيري ال وصفته وبترقصلك بكل الحب ده) وفضلت وتعري في لحمها وتقرب مني وتبعد لحد ما قومت مسكتها وشديتها ونمت فوقيها وأنا بابوسها واصدري بيدعك في صدرها وزبي عمال يحك في كسها

أيار بلهفه: وحشتيني اوي ونفسي ادخلك جوايا

أنا بحب: هدخلك بس بطريقتي

( وهنا تبتدي رحله من لهفه وشوق في صوره بوس ومص ولحس بفتري ونيك بكل الاوضاع ادت الى حدوث واحد عالمي)

( الجنس لما بيحصل بحب بيخدك في مكان تاني)

ايار نايمه في حضني: أنا بحبك اوي

أنا بحب: وأنا بعشقك ودايب فيكي

ونمنا في حضن بعض وأنا مرتاح ومبسوط اني فرحتها....

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

( ركز بقا معايا علشان الشاشه هتتقسم قدامك ل3 اجزاء ومره واحده هيظهر قدامك جزء رابع)

(الجزء الاول)

عندي أنا وأنا نايم وفجاءه حلمت حلم غريب شوفت قدامي شخص منور بطريقه شديده اوي ( ارجع للسلسه الأولي)

ومره واحده لقيته قدامي وباصصلي

أنا باستغراب: انت تاني

الشخص: فاكر أنا قولتلك أي

أنا بهدوء: أن أنا انت وانت أنا بس

الشخص بيقاطعني : لما تكتمل معرفتك

أنا بهدوء: وكل ده مكتملتش

الشخص وهو بيديني ضهره : ابحث في ذاتك واعرف معني مركزك ولقبك يا ملك الوادي.....

( هنرجع هنا تاني بعد شويه)

( الجزء الثاني)

عند الشباب والبنات وهما نايمين بس كانوا بيحلمو وهنا الحلم كان ولا الحكايه كانو شايفين قدامهم فتره تدريبي أنا و حسن و يوري وسيدرا لحد العبور وظهور ايار لينا وشافو كل ال حصل بس الغريبه ان كان وشي أنا مش باين ولا كان ليا ملامح وفضلو يشوفو لحد ( مشهد النهايه في السلسله الثانيه) بس بردو ملامحي مش موجوده ومش ظاهر أنا مين