انا ومراتات اخويا صابر الاربعة

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ونكمل الجزء اللى جاي منتظر تعليقتكم

الجزء السابع

عمال ارزع فيها وانيك فيها لاقيت الباب بيخبط هى قالت سيبك منه صابر معاه مفتاح لو هو هيدخل على طول وفضلت انيك لاقيت صوت امى بتزعق وبتقول أفتح يا صابر انا قلبى وقف عبير اتعدلت وقامت لبست وانا لبست بسرعة وراحت رافعه المرتبه بتاعت السرير اللي هو مسدود للارض وقالت انزل تحت هنا دخلت تحت المرتبه خرجت تفتح امى دخلت ومعاها اكل وبتقوله انتى مشيتى من غير ما تتغدي جبت ليكى عشا ليكى ول صابر هو انتى كنتى ناايمه ولا ايه قالتلها مش عارفه حاسه انى دايخه وتعبانه قولت اريح امي قالت اكيد من الحمل قالت ممكن المهم امشى انا عشان هعدى اشوف أيمن اخده معايا قالت لا لازم تريحى شويه من السكه قالت لا عشان الحق اعدي على ايمن وقامت وقالت سلام وخرجت والباب اتقفل وانا روحى رجعتلى راحت داخله شيله المرتبه وانا خرجت ورحت عادل هدومى وقولتلها سلام عشان الحق اروح قبل امى ما تعرف كنت متفق طبعا مع صحبي انه لو امى عديت يقولها انى مشيت من عشر دقائق وفعلا انا روحت مفيش خمس دقايق وامى جت وقالت انا عديت على صحبك قالي انك مشيت قولتلها لسه داخل وهيام فين قولتلها نايمه المهم فكتنى من ده كله وقولت اركز في المذاكره عشان المره دي عديت بسلام خليها اخر مره المهم انتبهت لمذكرتي ونفضت لمرات اخويا واخويا وعديت الايام وانا نجحت بمجموع عالي ودخلت ثانويه عامه وعبير خلفت وجابت بنت وصابر راح رضا زينيب وجاب شقه كبيره بعيده عننا وخت الاتنين وقاعدهم مع بعض وفي يوم رياض قال انا رايح لصابر وهبات هناك ف انا بصيتلوا وافتكرت ايام زمان مع عبير وزينب وايام طفولتى النجسه لاقينا التليفون بيرن رد رياض ايوه يا صابر عامل ايه ادينى اطمن على امى كلم امى وسلم عليها وكلم اخواتى كلهم وعبير وزينب كلمهم وانا مكلمتش لاقيت صابر بيقولهم هو ايمن مش عايز يكلمنا ولا ايه قالوا تعالا كلم صابر عايز يكلمك روحت كلمته ايوه يا صابر عاملين ايه والبنوته عامله ايه قالى مبتسالش يعنى انت زعلان منى ولا ايه قالتلوا لا ابدا بس انت عارف الدراسه وبدور على شغل جنب الدراسة والواحد مش لاقى وقت قالي تعالا مع رياض زينيب وعبير عايزين يشوفك حولت مرحش بس اتحرجت وخصوصا أن تاني يوم اجازه قالي تعالا ولو كده تنزل معايا الشغل قولت ماشي المهم قفلنا ولبسنا ورحنا عندهم دخلنا سلمت على صابر وعبير بلاحضان ودخلت زينيب معرفش ايه اللى حلى ساعتها حسيت ان قلبى اتنفض من مكانه روحت قايم وخدها في حضنى وبيسها وقالتلها ليكى وحشه يا غاليه صابر قالها انا معرفش ان ليك احباب كده قولتلو صراحه زينب دي ليها معزه خاصه عندي ردت عبير وقالت انا كده اغير وكلهم ضحكو وانا بقيت مكسوف شويه ولاقينا دخل واحد شكله امور مهذب اسمرانى عبير قالت اخويا إسماعيل وتتالي يا امى سلمى على اخوات صابر انا سلمت عليه وقولت في بالي دي هتبقا مدعكه واسماعيل قاعد جانبى وامه دخلت ست بيضا في اخر الخمسينات بس جسمها حلو مهتمه بنفسها انا كنت مفكرها غير كده على كلام صابر سلمت عليه وخدتنى في حضنها على أساس انى اصغر من ابنها وعادي بس استغربت انها بيضا وعيالها سمر قاعدنا نهزر ونضحك واسماعيل قاعد جنبى وعنيه على رياض مش نزله مش عارف صابر حكا لرياض ولا لا المهم انا قاعد مستنى المدعكه الي هتحصل لاقيت عبير دخله بكوكتيل فواكه وراحت حطها قدمنا جت امها تشرب منه قالت لا ده للرجاله بس انا فهمت ان في حاجه غلط المهم دخلت زينب بعصير وحطته قدامهم وشربنا العصير روحت سيبهم وخارج الحمام والحمام جنب المطبخ روحت بعد ما خلصت لاقيت زينب بتحضر اكل. في المطبخ روحت داخل لاقتها عرقانه جدا روحت لحس عرقها لاقيتها اتخضت وبصتلى وابتسمت قالت يا خرب بيتك خضتنى قولتلها وحشتني قالت وانت كمان ولسه هفتحها في الكلام لاقيت عبير وقفه وريا بتقولى انت بتحبها اووي كده ياود قولتها دى الغاليه قالت وده من امته قالتهلها انا اللي مربيه يا اختى دماغك متروحش لبعيد انا قولت فكوكو من ده كله إيه العصير الرجالى زه ضحكوا بس زينب اتكسفت عبير قالت اخوك اب نص شريط تمول على نص شريط فياجرا وطبعا الفياجرا دى كانت لسه جديده وقليل اللي يعرف عنها وطحنهم وحطهم على العصير قولت ياخرب بيت امك يا صابر وتشربنى منها ليه كده قالت متخفش مبيتعبوش ولا ليهم تاثير زينب قالت اخوك ده مجنون ومش عارف عايز مننا ايه ده جاب برشام لحريم وخلنا نحطه في العصير وخلا ام عبير تشرب منه قولتها صابر ده مجنون رسمى عبير قالت اخرج عشان زينب تكمل الاكل وانا هرضع البت وخرجت لاقيت رياض مش على بعصه واسماعيل مقرب ليه أووى وبيكلمه وصابر قاعد يكلم ام عبير كلام عن الجنس وفوائده للحريم وانه ازى بيخليهم شباب ويخلي صاحتهم حلوه وهى كمان مش علي بعضها راحت ندهت عبير عشان تجبلها مياه قالت انا برضع البت روحت قايم جيبلها انا وانا بجبها لاقيت عبير بترضع البت وصدرها كبر وشدني وقفت ثوانى اتفرج لاقيتها بتقولى دخلهم الميه وتعالا دخلت ل أمها الميه وأنا بديها الكوبايه مسكت ايدى بطرطيف صوبعها انا عملت عبيط ودخلت لعبير قالت مالك قولتها انتم عايزن تعملوا حفله ورياض يعرف الكلام ده قالتلي رياض كان بيجي هنا كذا مره قولتلها وزينب قالت مالها قولتلها بتشركم قالت تمال انت فاكر ايه وصدرها طالع بره بترضع بنتها والصدر التاني جوه راحت مطالعها وقالت ايه موحشكش قولتها بصرحه هو وطيزك وحشوني اوووي قالت وهما كمان ورحت وخد منه بوسه مشبك في دخلت زينب راحت مكسوفه وخارجه راحت ندهت عليها وقالت مالك يا بت مش عجبك ولسه هتزعق قولتلها مبحبش وزبنا امشى قالت خلاص وسكتت وخرجت لاقيت زينب بتعيط بقولها مالك قالت بتعملنى كانى خدامه عندها و مكنتش مصداقه انك بتعمل كده مع الفاجره دي روحت مسح دموعها وختها في حضني وقولتلها متزعليش انا هحاول اكلم صابر قالت طبب خلاص اخرج عشان اكمل ذبخ خرجت لاقيت اسماعيل شويه وهينط على زب رياض وصابر وام عبير الاتنبن شرقنين ومستنين اللى يبداء وهينكوا بعض روحت داخل قاعد معاهم وقولت لا ام عبير اشمعنا انتي بيضا واولادك سمر قالت واخدين سمار ابوهم روحت مكمل وجمال امهم ابتسامت وقالت هو فين الجمال ده مخلص صابر رد وقال ده انتى المال كله يا حماتى روحت ببص لاسماعيل وقالتله انتو يتوا من الهرم امته قالي مبقالنش عشر أيام وبندور على شقه هنا صابر واخد البت اللي واخده في مكان بعد القاهره بشويه ف سعر الايجار رخيص وهما عايزين بجاره شقه بسعر قريب وخصوصا ان اسماعيل لاقا شغل المهم اكلمنا والاكل جاه وشربنا الشاي وهنا حصلت مفاجأة

الجزء الجاى اكملها

ايمن بطل القصة ينيك عبير وزينب ويحبلوا منه ويخلفوا ويتكتب الاولاد باسم جوزهم اخوه صابر

وصابر يتناك من اسماعيل بعد كده بمزاجه ورضاه وحبه زى ما بينيك اسماعيل

وحسن ينيك ايمن بطل القصة كمان زى ما بيتناك منه

وحسن ينيك نسوان كمان وبنات .. مثلا ينيك ريهام المتجوزة اخت ايمن الكبيرة.. ويتجوز اختها هيام

وسمير اخو ايمن ينيك ويتجوز ناديه اخت زينب الصغيرة

بما ان سمير ورياض اكبر من ايمن

ويكون فيه مغامرات جنسية مع رجالة تانيين لريهام وهيام وناديه وسمر

وايمن يشوف عمته هدى وخالته هالة ومرات خاله سارة ومرات عمه فردوس وبناتهم فاطمة ونرمين ونجوى وعلا ومها وبدور وسناء ونهى مع عشاق ورجالة تانيين

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story