حبيباتى طنط نجوى وامى

Story Info
My two wives: my mother and her friend Nagwa.
19.5k words
0
39
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

حبيباتى طنط نجوى وامى

الجزء الاول

أنا مصطفى حاليا وانا بحكي معاكم الحكاية ديه عمري 35 سنة ومازالت هذه الحكاية مستمرة لاني دي حياتي

أوصفلكم بقي نفسي أنا شاب مصري مهتم بنفسي وجسمي مش بلعب رياضه ومش هقولكم اني زبي طوله 50 سنتي وأني بطل خارق وبنزل أثنين كيلو لبن لا أنا زي أي شاب عادي محافظ علي نفسي وجسمي بأكل كويس ومنظم نومي وبحاول أحافظ علي نفسي وصحتي

الحكاية بداءت لم كنت عندي أربعه عشر سنه انا اتولدت في الغردقة أبويا من محافظه ما في الصعيد أبويه دكتور شاطر اتولد في الصعيد ولم كبر جاءه القاهرة ودرس الطب فيها واتعرف علي امي واتجوزها ولظروف الشغل اتنقل الغردقة واتولدت انا هناك اما امي فهي درست في كلية التربية لم أتجوزت أبويا وراحو الغردقة اتعينت في مدرسة ابتدائي وكنا عايشين في منزل في حي مخصص للمغتربين وكان لكل أسره منزل مكون من دوريين وحديقة حي مقفول ذي كمبوند مخصص للمغتربين وكان بيعيش بجورنا بعض الاطباء والمدرسين والموظفين المغتربين من خارج الغردقة

ابويه دكتور وكل اهتمامه بشغله وترك تربيتي لأمي اللي سابت اهلها وراحت عاشت مع أبويه

وانا في مرحلة المراهقة كنت بمارس بعض العاب الرياضية زي الجري او رفع اثقال بلعب صنعته انا بنفسي وده ساعدني علي اني يكون جسمي مقسم وده خلي جسمي اكبر من سني

وكنت حاسس اني كبير علي اللعب مع اصحابي اللي في سني

وكنت وحيد مش بحب اللعب مع حد وكان كل وقتي المذاكرة واللعب مع نفسي

لحد ما في يوم بداءت علامات البلوغ تظهر علي وشنبي ظهر وبداءت احس بمتعه لم زبي يوقف او احرك ايدي عليه واداعبه

ولكني لم امارس العادة السرية لاني ابويه في بعض احاديثه معي كلمني في الموضوع ده ونبهني عن مخاطر العادة السرية

وكنت بحاول احافظ علي صحتي زي ما ابويه علمني

وفضلت محافظ علي نفسي لحد ما كان عندي سته عشر سنه

وفي يوم جربت اول متعه جنسيه في حياتي واللي فتحت لي الباب اني يكون النيك هو شي اساسي في حياتي

وتعالوا بقي احكي ليكم ده حصل ازاي ومع مين وديه اول بطله في قصتي وحياتي

طنط نجوى صديقة ماما وجارتنا كانت متعودة تزور ماما دايما

هي ست بيت منقبها ومتجوزها من الاستاذ سيد مدير المدرسة الابتدائي اللي امي بتشتغل فيها وهي مغتربها من المنصورة واتجوزة وراحت عاشت مع جوزها في الغردقة اما عن شكلها ووصفها فهي كانت طويله وبيضها وعيونها زرقاء شعرها طويل وناعم لون شعرها دهبي تحسها شقراء بزاز مشدودها لأنه مخلفتش ومفيش ترهلات في جسمها وطيازها مرفوعة ومشدودها

كانت دايما متعودها تزورنا وكانت لم تيجي تزورنا تقلع ال**** والعباية وتقعد براحتها ابويا مش موجود وانا *** وامي صاحبتها عادي يعني اني اشوفها لابس بنطلون استيرتش وعليه بدي مفتوح

او اني اشوفها لابسه قميص نوم بيتي

وطنط نجوى كانت بتعتبر بيتنا بيتها مفيش اي احرج انها تأخذ راحتها قدامنا

وكنت متعود اني اشوفها كده بس اليوم ده كان يوم مش عادي انا مصطفى الطفل زبي بقي بيقف وبيشتهي النساء

وفعلا رجعت من المدرسة لاقيت طنط نجوى ذي كل يوم ما بتكون عندنا لابسه قميص نوم بيتي قطن وكنا في شهر خمسه بدايه الصيف وده عادي بس اللي مش عادي اني طنط نجوى كانت بتساعد ماما في غسيل السجاد وكانت هدومها مبلولها وقميصها مبلول ولازق علي جسمها وكلتها مرسوم تحت القميص

وانا دخلت البيت لاقيتها كده هيجت عليها وفضلت باصص عليها ومتنح وهي لاحظت اني ببص عليها بس متكلمتش

وفضلت اليوم كلها وهي موجودها اتعمد اخرج من اوضتي علشان ابص عليها واشوف بزازها وحلمات بزازها البني اللي كانوا ظاهرين لم كانت بتوطي تغسل السجاد مع ماما

وطلبت من ماما اني اساعدهم في غسيل السجاد ماما زعقت لي

ورفض وانا فضلت اخرج كل شويه من الاوضة علشان ابص عليها واشوف بزازها وطيازها المرسومين تحت الهدوم

وبعد ما خلصت طنط نجوى غسيل السجاد مع ماما دخلت الحمام علشان تستحم

وانا خرجت من اوضتي وكنت ببص عليها من خرم الباب بتاع الحمام وشوفت جسمها كلها عريان وهو مبلول بالصابون وهي كانت بتدعك جسمها وهيجت اكتر لم شوفتها بتدعك كسها بالليفة وتنضف جسمها وخلصت طنط نجوى وبداءت تنشف جسمها وانا واقف اتفرج عليه واول ما خلصت وجاءت تخرج من الحمام انا جريت علي اوضتي تاني وعده اليوم وصورة جسم طنط نجوى في دماغي

ونمت بالليل وحلمت بطنط نجوى وجسمها وحسيت وانا نايم بزبي متصلب وواقف ومشدود وحلمت بانني برضع من حلمات بزاز طنط نجوى وده خلي زبي يعتصر ويسيل لبني في الحلم وشعرت بشعور جميل اوي وهو زبي بينزل لبنه ويسيل

وحسيت ببلل وصحيت من نومي لاقيت هدومي مبلولة ولأزجه خوفت جدا وقمت مفزوع وجريت علي الحمام قلعت هدومي ولمست هذا المادة بأيدي لاقيتها لازجها وغزيره وافتكرت كلام ابي عن السائل المنوي واتجراءت وقربت صباعي من فمي ادوق طعم هذا الشي وجد طعمه مسكر وسائل لازج ورائحته جميله غسلت زبي وغيرت هدومي ورجعت نمت تاني

ولكنه كان شعور رائع ولم استطع النوم واستمرت احلامي بطنط نجوى وتخيلاتي لها وتغيرت نظراتي لها وبداءت ان اشتهي جسدها واتعمد لمس يدها او ان امر بجوارها واحتك بجسدها وكانت تحرشاتي به تبان انها بريئة ولكن هذه التحرشات هي كانت ما تصبرني وتجعل زبي ينتصب وامارس العادة السرية او الاحتلام

ولم اتجراء ان افعل اكثر من ذلك ولكنني لاحظت اني طنط نجوى بداءت تغير من طريقة تعاملها معي او هكذا هيئ لي لأني طنط نجوى بداءت تلبس لبس اكثر اثارة ومكشوف اكثر من الاول حتي طريقة كلامها معي تغيرت ونظراتها

ولكنني كنت اخشي ان يكون هذا في خيالي فقط ولكنني استمريت في التلصص عليها عندما تكون موجوده عندنا

واستمر الحال هكذا ثلاث شهور انا اشتهي طنط نجوى في الحقيقة وفي احلامي

لحد ما اقترب العيد وطلبت طنط نجوى من امي ان اذهب معها لافك لها الستائر واعيد تركيبها

وفعلا ذهبت معها لبيتها وكنت اسير خلفها لأمتع عيني بطيزها التي تهتز وهي تسير واكتشفت وانا اسير خلفها انها لا ترتدي كلوت تحت ال**** وكانت طيازها تهتز بشدة جعلت زبي ينتصب وانا اسير خلفها وكنت احاول ان اداري زبي بالتيشرت

ودخلت المنزل وتركتني طنط نجوى في الصالة انتظرها وانا انتظر واتخيلها واحلم بها وبعد عشرت دقائق

لاقيت طنط نجوى جاءت لتجلس بجواري ولاقيتها قلعت ال**** وجلبابها وترتدي شورت ليجن ابيض ملتصق علي جسدها ولا ترتدي اندر تحتها وكان كسها المنفوخ ظاهر ومرسوم تحت الشورت وكانت ترتدي بدي ابيض مفتوح علي شكل سبعه من الصدر وقدمت لي عصير

وجلست بجواري وكانت فخادها تلتصق برجلي وهجت بشده

ولاقيت طنط نجوى حطت ايدها علي زبي وبتقولي قولي بقي

ده واقف كده ليه

سكت ومعرفتش ارد عليها

نجوى / ياولد رد ومتكسفش وكانت هي بتتكلم وايدها بتحرك علي زبي

وفضلت ساكت مش عارف اقول ايه

نجوى / ياولد انطق

انا / بصراحه معرفش هو لم بشوفك بيحصل كده

نجوى / بيقف كده لوحده

انا / اه ومعرفش ليه

نجوى / اقولك انا يابيضه بص بقي ياواد ومسكت زبي جامد وبتحركه لفوق وتحت ده بيقف كده لم انت تهيج عليها صح

انا / بصراحه اه لم بشوفك بحس بجسمي بيسخن ولاقيه واقف لوحده كده

نجوى / طب ياعسل انت تعرف انه لم يقف كده المفروض متسبهوش كده لازم تريحه

انا / ازاي

نجوى / هقولك واوريك ازاي بس متقولش لماما علي حاجه وهي تقول لبابك وبابا يزعل علشان صحتك مش هو كلمك علي الموضوع ده وقالك متعملش كده وتلعب فيه علشان صحتك

انا / ايوه هو قالي كده

نجوى / يبقي اللي نعملها متحكهوش لحد

انا / حاضر

وطلعت طنط نجوى زبي من البنطلون وفضلت تلعب فيها وتحركها لفوق وتحت وتدعك في بيضاني وتلعب في راس زبي وتشده وتهزه وفضلت اكتر من ربع ساعه تعلب في زبي وانا منزلتش لبني

نجوى / ايه ياواد كل ده عماله العب في زبك ولسه منزلتش ليه

انا / معرفش وسرعت نجوى في اللعب في زبي وبردك منزلتش

وراحت طنط نجوى نزلت قدام زبي وحطتها في بوقها وفضلت تدخل وتخرج زبي ولكن من سخونة بقها علي زبي نزلت لبني في بوقها وكان لبن كتير اوووي

نجوى /امممممم اممممم

اخيرا نزلت ده انت تحفة انا من النهاردة مش هسيبك

وشربت نجوى لبني كله

نجوى / طعم لبنك مسكر وحلو انا مبسوطها منك

وانا كنت مبسوط اوي اني طنط نجوى اتبسطت مني

نجوى / بص بقي متقولش لحد علي اللي حصل ده ولو فضلت شاطر كده انا هعلمك حاجات جديده واخليك مبسوط

انا / حاضر ياطنط

ومشيت من عند طنط نجوى وانا مبسوط اووي اني طنط نجوى اتبسطت مني

الجزء الثاني

وعد العيد وانا مستني تاني اني طنط نجوى تكرر اللي عملتها

وبداءت طنط نجوى تقنع ماما اني اروح عندها تاني بحجه اني مابخرجش ومليش صحاب وانها هتخلي بالها مني وهتشجعني علي المذاكرة واتفقت ماما مع طنط نجوى علي كده

وفعلا بداءت اتردد علي بيت طنط نجوى يوميا وكان دايما الاستاذ سيد مبيبقاش موجود ومكنتش بشوفه كتير وعرفت بعد كده من طنط نجوى اني الاستاذ سيد متجوز واحدها تانيه وواخد ليها شقه بعيدها عن سكن المغتربين

وفي اول يوم روحت لطنط نجوى بعد ما اتفقت مع ماما اني اروح عندها وصلت وخبطت علي الباب وفتحت طنط نجوى الباب لاقيته لابسها قميص نوم احمر قصير مفتوح من عند الصدر

وقفت ابص عليها واتفرج علي حلاوة جسمها

وطلبت مني الدخول ودخلت معاها ولكنها سحبتني من ايدي ورحنا اوضة النوم علي طول

نجوى / بص بقي انت من النهاردة بتاعي ولازم اعلمك تعرف تمتعني ازاي زي ما انا متعتك المرة اللي فاتت

مش انت اتبسط من اللي عملتها معاك

انا / ايوه اتبسط اوي ياطنط

نجوى / اوع تكون قولت لحد اللي حصل

انا / لا طبعا معرفتش حد ياطنط

نجوى / بص بقي واحنا مع بعض بلاش طنط ديه قولي يانوجا

انا / حاضر ياطنط

نجوى / انا قولت ايه

انا / اقولك يانوجا

نجوى / شاطر برافو عليك

وطلعت نجوى زبي من البنطلون ونزلت تمص في زبي وتلعب في بأيدها وكانت بتدخل زبي في بوقها وتبله وزبي وقف علي اخرها وفضلت تمص في زبي شويه

نجوى / مبسوط يامصطفى

انا / اووووي ياطنط

نجوى / انا قولت ايه

انا / معلشي بنسي

نجوى / قولي بقي مبسوط

انا / مبسوط اوي يانوجا

وفضلت نجوى تمص في زبي وتلعب في بيضاني لحد ما نزلت لبني وهي شربته كله وهدينا شويه وقامت نجوى جابت عصير لي وليها وشربنا وكانت نجوى بتتكلم وتهزر

نجوى / اتبسط يامصطفى

انا / ايوه اتبسط

نجوى / طيب يلا بقي علشان تبسطني انا كمان

انا / اعمل ايه طيب

نجوى /هقولك تعمل ايه

ونامت نجوى علي ضهرها وفتحت رجليها وبان قدامي كسها الكبيني منفوخ الشفرات ووردي وكان كسها ظاهر قدامي وفضلت ابص عليه مش عارف اعمل ايه

نجوى / قرب ياولا من كسي والحسه

انا / حاضر بس ازاي الحس

نجوى / قرب بلسانك والحس زي ما تكون بتأكل ايس كريم

وقربت من كسها وطلعت لساني وكنت خايف اقرب او اعمل حاجه غلط نجوى تزعل بس كان شكل كسها وريحتها جميلها وقربت منهما وبداءت احرك لساني علي كسها من بره ومسكت نجوى راسي بأيدها وكانت بتزق راسي ولساني علي كسها وبداءت احرك لساني فوق وتحت

نجوى مسكت اشفار كسها بأيدها وفتحتهم

نجوى / دخل لسانك جوه كسي وخرجه اشرب ياولا العسل اللي نازل من كسي ودوقها ايه رايك في طعهم

انا / طعمه مسكر اوي

نجوى / طب الحس جامد دخل لسانك كله

وكنت بدخل لساني واخرجه واهات نجوى كانت عالية

نجوى / الحس ياولا الحس ياخول كس طنط نجوى دوق العسل

ااااااه اااااه دخل لسانك كلها ياولا الحس كسي اقطعه وكانت بتسحبني من شعري وتشدني علي كسها

وانا سرعت من دخول وخروج لساني وكنت بلحس بسرعه

نجوى / شاطر ياده اتعلمت بسرعه

نجوى / يلا بقي عض زنبوري وكله واعصرها علشان ينزل عسل اكتر مش انت عايز تشرب عسل

انا / ااااه طعمه حلو بس فين الزنبوره ده وشاورت نجوى علي زنبورها

نجوى / هو ده ياخول عضها وكلها واعصرها بسرعه

بصيت مكان ما شاورت لي لاقيت حاجه عامل زي الزب الصغنون كده عند قبه كسها ومكنتش اعرف اني ده الزنبور واني ده اهم حاجه في كس الست واني لحس وعض المنطقة ديه بيهيج الست

وبداءت الحسه واشفط في كسها

نجوى / عضه وكله خليك راجل واتعلم تكيف الست

كيفني ومتعني وكل كسي علشان ابسطك

وفعلا كلت كسها وزنبورها وكنت بعض زنبورها وهي هاجت جدا

وصوتت وجسمها شد ولاقيت نجوى بتشدني اكتر وتصوت وجسمها بيتنفض وانا اتخضيت وحاولت ابعد لكن نجوى شدتني عليها اكتر

نجوى / كمل مص ياحيوان انت رايح فييييين

وكملت وهي كانت بتعصر كسها وتقفل وتفتح كسها وكان اهاته عالية لحد ما اتشنجت اكتر وانا خوفت اسيبها تزعق فيا تاني وكملت لحس في كسها لحد ما نزلت عسل كسها وكان كتير

نجوى / اشرب العسل ده نضف كسي

انا / حاضر

وفضلت الحس كسها وانضفه من عسل كسها وهي بداءت تهدي وانا وبعدت عن كسها وهي متكلمتش وفضلت ساكت شويه

وراحت سحبتني في حضنها وفضلت تبوس فيا وتحرك لسانها علي شفايفي

نجوى / خرج لسانك

وخرجت لساني ونجوى سحبت لساني في بوقها وفضلت تشفطها

نجوى / سيب نفسك واهدي خليني ادوق عسل كسي من علي لسانك

ومصت نجوى لساني ولحست عسل كسها اللي كان سائل علي شفايفي وبقي

ونمت في حضنها وهي حضناني جامد وعماله تلعب في شعري

نجوى / انت شاطر وبتتعلم بسرعه بس هعلمك درس اوعي تنساه طول حياتك

انا / ايه هو

نجوى / لم تكون بتلحس كس الست وهي تبداء تصوت او تتشنج اوعي تبعد عنها كمل لحس وتأكل في كسها لحد ما تنزل عسلها

انا / حاضر

نجوى / وتاني حاجه لم تحب تبسط ست وتكيفها اوعي تلحس كسها الاول

انا / امال اعمل ايه

نجوى / ابداء الاول سخنها يامصطفى

انا / ازاي يعني

نجوى / بص علشان انا كنت هايجه خالص النهاردة خليتك تلحس كسي علي طول بس انا هديت شويه هنبداء بقي من الاول

وهعلمك تعمل ايه

انا / حاضر

نجوى / دلوقتي انت دخلت ولاقتني نائمه كده علي السرير فخادي باينها وبزازي قدامك تعمل ايه

انا / ما اعرفش اعمل ايه

نجوى / بص يامصطفى تقرب مني هنا وتقعد علي السرير جنبي

انا / حاضر وبعدين

مسكت نجوى ايدي وحطتهم علي بزازها

نجوى / اول حاجه بأيدك تلعب في بزازي وتحسس عليهم وتقفش فيهم وبعد كده تمسك حلمات بزازي وتقرصهم وتفعص فيهم وتلعب في بزازي شويه وهي بتتكلم كانت بتحرك ايدي علي بزازها

نجوى / يلا فرجني اتعلمت ايه

وبداءت انا ادخل ايدي داخل قميص النوم واحرك ايدي علي بزازها واحسس عليهم واقفشهم

نجوى / بدل بايدك بين بزازي الاثنين

انا / حاضر

وحركت ايدي من علي بزه اليمن لبزه الشمال

نجوى / شاطر كمل ياولا

وكملت تحسيس وتقفيش في بزازها وكنت بمسك حلمات بزازها والعب فيهم

نجوى / شاطر اوووي

نجوى / ديه اول خطوت الخطوة الثانية لم تلاقي الست اللي معاك بداءت تسخن وانفاسها تعلي تعمل ايه بقي

انا / اعمل ايه يانوجا

نجوى / تقرب انت منها وتبداء تبوس في الست تبوس شفايفها وخدودها وكل حته في وشها

وقربت منها وبداءت انفذ اللي قاللتي عليه وكنت ببوسها وخرجت نجوى لسانها وانا علي طول فهمت هي عايزها ايه ورحت ساحب لسانها في بوقي وكنت بشفط لسانها وابوسها وايدي بتلعب في بزازها

نجوى / انت عيل شاطر اوي وهتبقي دكر جامد

انا / شكرا ياطنط ياه اقصد يانوجا

نجوى / وعلشان كده هكمل تعليمك عارف انت لو خايب من اول مره رضعت زبك كنت بعده عنك بس انت ولد شاطر وعجبتني علشان انا من زمان اوي ما قبلتش شاب أو راجل زيك بيتاخر في تنزيل لبنه وانا هخليك شاطر جدا وتعرف تبسط اي ست

انا / انا هتعلم منك كل حاجه علشان ابسطك انتي انا بحبك انتي يانوجا

نجوى / بجد بتحبني

انا / بحبك اااووي انت بتخليني مبسوط وعلشان كده بحبك علشان انتي بتحبيني

نجوى / وانا هبسطك اكتر علشان كده وهعلمك كل حاجه

طب يلا نكمل الدرس الاولاني بعد ما تلعب وتقفش الست من بزازها وتبداء تبوسها تنزل تلحس رقبتها وتحرك لسانك لحد ما توصل لبزازها

ونفذت كلام نجوى لعبت في بزازها وفضلت ابوسها ونزلت بلساني الحس رقبتها لحد ما وصلت لبزازها ووقفت

وضحكت نجوى

نجوى / وقفت ليه

انا / اعمل ايه

نجوى / هقولك تعمل ايه ياخول

وزعلت وبعدت عن بزاز نجوى وبان علي وشي الزعل

نجوى / مالك زعلت ليه

انا / بصراحه مش بحب حد يشتمني

ضحكت

نجوى / ياود عادي في النيك انك تشتم وتتشتم

انا / لا انا ممكن اشتم ماشي انما حد يشتمني مش بحب كده

نجوى / عسل يامصطفى وراجل وانا عارف انك راجل وهتبقي دكر بجد وعلشان كده ياعم مش هشتمك

انا / شكر يانوجا

نجوى / هههههههه ماشي يادكري حلو كده

انا / ايوه حلو كده وانا دكر ايوه

نجوى / دكري انا بس مش لحد تاني فاهم

انا / فاهم وعلشان كده انا كمان عايزك بس أني أنتي كمان تكوني لي لوحدي

نجوى / ازاي يعني

انا /يعني مش عايز حد تاني يلمسك ولا حتي الاستاذ سيد جوزك

نجوى /ههههه متخافش هو اصلا من ساعة ما عرف اني ما بخلفش واتجوز علي وهو اصلا ما بيلمسنيش

نجوى /انت بتغير عليا

انا /اه بغير عليكي

نجوى/ ههههه نظرتي ما بتخيبش انا قولت عليك دكر وعلشان كده ما ضيعتش الفرصة وبداءت معاك

نجوى/يلا بقي كمل

انا / ايوه اكمل اعمل ايه بقي

نجوى / لم تقرب بلسانك لبزازي تنزل ترضع منهم زي لم كنت بترضع وانت صغير فاكر

انا / هههههه افتكر ازاي وانا كنت صغير

نجوى / مشفتش حد بيرضع قبل كده

انا / شوفت خالتي وهي بترضع بنتها

نجوى / بزازها حلو

اول ما نجوى قالت كده زبي وقف علي اخر واتنفض

ولاقيت نجوى مسكت زبي

نجوى / ايه مالك بزاز خالتك عجبينك

انا / ايوه بزازها كبار وحلويين عارفه لم كانت عندنا السنه اللي فاتت كنت نفسي اروح ارضع مكان بنتها الصغيرة

نجوى / طب يلا ارضع من بزازي زي ما كنت نفسك ترضع من بزاز خالتك

وبداءت ارضع من بزاز نجوى واشفط حلمات صدرها وانا متخيله بزاز خالتي اللي اتمنيت ارضع منهم وسخنت خالص ونجوى ماسكه زبي والمزي بداء ينزل من زبي

ونجوى فهمت اني بهيج علي خالتي

نجوى / ارضع بزاز خالتك اشرب لبن بزازها

نجوى / ارضع يامصطفى من بزاز خالتك كيفها

وانا سخنت اكتر ونجوى عمال تفكرني بخالتي وزبي سخن اكتر وكانت نجوى بتلعب في زبي وتسرع اكتر وتحرك زبي بايدها لفوق وتحت لحد ما جسمي اتنفض وزبي بيشد اكتر و نزلت لبني في ايد نجوى

ورحت نايم علي ضهري وقامت بسرعه نجوى تشرب لبن زبي اللي نزل من علي راس زبي وتعصرها لحد ما نضفت زبي ببوقها ولحست لبني اللي نزل في ايدها

نجوى / لبنك سخن وطعهم حلو بس خالتك عرفت تهيجك

انا / سكت معرفتش ارد عليها وزعلت وخبيت وشي بايدي

نجوى / متخافش انا مش هقول لحد اني خالتك عجباك وانك بتهيج عليها

وفضلت ساكت وانا مكسوف ومغطي وشي بأيدي تاني

نجوى / ياولا متكسفش انك تهيج علي خالتك او تشتهيها عادي انت راجل وانا بوعدك مش هقول لحد علي حاجه

ورفعت ايدي من علي وشي

نجوى / ايوه كده خليك راجل ومتتكسفش من حاجه

اتبسط واتعلم ونيك اللي تحب انك تنيكها

انا / حاضر

نجوى / عايزك دكر تعرف تفشخ وتنيك اي ست تحب انك تنيكها

واتبسط قوي من كلام نجوى واللي اتعلمت منها اني ازاي ابداء اهيج اي ست

نجوى /كفاية عليك كده النهاردة

انا / بس انا مش عايز اروح

نجوى / ماشي بس كفاية اللبن اللي نزلته مش هعلمك ولا هنعمل حاجه تاني

انا / بس انا عايز اعمل تاني

نجوى / لا كفاية عليك كده علشان تحافظ علي صحتك وتعرف تتعلم صح

انا / حاضر يانوجا بس تعلميني كل حاجه

نجوى / انت شاطر وتستاهل اني اعلمك ويلا بقي قوم روح

ومشيت من عند نجوى وانا مبسوط وفرحان من اللي عملتها معاها

الجزء الثالث

ووصلت البيت ودخلت نمت من التعب وصحيت بالليل علي الساعة اثنين وسمعت ماما بتزعق مع بابا

وسمعتها بتقوله انا زهقت منك وتعبت انا عايز ارتاح انت ليه بتتهرب مني

بابا رد عليها/ هو انتي كل تفكيرك وحياتك في الجنس انت ايه مش بتشبعي

ماما / حوش يعني انت مكفيني اصلا علشان اشبع

بابا / طب اسكتي بقي واخرسي الدنيا ليل مش كل يوم الحوار ده

ماما / اه ما انا هسكت ما هو مش قدامي غير اني اسكت واصبر علي القرف بتاعك

بابا / احترمي نفسك بقي بدل ما اضربك

ماما / ايه هتعمل راجل دلوقتي وتضربني ما هو ده اللي فالح فيه بس

بابا / وحيات امك لو ما سكتي يضربك

ماما / وعلي ايه انا هسكت وهسيبلك الاوضة كلها واروح انام مع مصطفى بدل الفضائح والصوت العالي

ولم سمعت ماما بتقول كده جريت علي اوضتي وعملت نفسي نائم

بس اللية دي ماجليش نوم وانا عمال افكر في اللي سمعته

وغلبني النوم وانا عمال افكر ونعست ونمت وامي نائمه جنبي

وصحيت الصبح وانا لازق في ماما وزبي بين فلقت طيازها وزبي كان واقف علي اخره معرفش ازاي ده حصل هل انا كنت قاصد كده ولا ايه اللي حصل حاولت كتير انسي الموقف واعتبر موقف عادي

ورحت المدرسة ورجعت علي البيت واتغديت وكانت ماما حزينة جدا وباين عليها الحزن

ودخلت اوضتي ونمت ولكن معرفتش انام وفكرت في اللي حصل

وكل ما احاول ابعد ماما من تفكيري معرفش وهجت جدا ونمت

وحلمت حلم غريب جدا حلمت اني دخلت اوضتي لاقيت ماما نائمه علي السرير ولابسها قميص نوم ابيض مفتوح من الجناب ونائمه علي بطنها وطيازها مرفوعة وبارزه

وانا طلعت ركبت علي طيازها ونمت فوق منه وقربت من رقبتها وبداءت ابوسها من رقبتها ونزلت بلساني علي ضهرها وفضلت نازل ورفعت قميص النوم من الجنب وبان قدامي طيازها ونزلت عند فتحت طيزها وفضلت اشم فيها واقرب بلساني من فتحت طيزها والعب فيه بلساني وبعدت بين الفلقتين بأيدي وفضلت الحس فيها ورفعت ماما وسطها ونزلت تحت كسها الحس كسها وزنبورها والعب في خرم طيزها بأيدي لحد ما ماما نزلت عسل كسها وحسيت بزبي بيتنفض ويسيل لبن زبي في هدومي وصحيت مفزوع وخائف من الحلم ده وجريت بسرعه علي الحمام غيرت هدومي وحطيت هدومي في بسكت الغسيل وخرجت من الحمام

ورجعت اوضتي وبعد شويه سمعت ماما بتندها عليا خفت وخرجت وانا خائف لاقيت ماما مجهز الغداء ومستنياني

قعدنا ناكل وانا خائف ولكن ماما متكلمتش في اي حاجه وكان باين عليه الحزن وحاولت اتكلم معاها ولكن هي كانت حزينة

وانا كنت هايج جدا من اللي حصل بالليل لم زبي كان واقف وداخل بين فلقات طيز ماما

وقررت اني اروح لنجوى ووصلت عندها

وخبطت الباب وفتحت نجوى ودخلت وقعدت علي الكنبة

وجاءت نجوى قعدت جنبي ومسكت زبي لاقته واقف علي الاخر

نجوى / مال زبك واقف اوي كده لي

انا / معرفش

نجوى / مش معقول لازم كنت بتفكر في حاجه خلتها يقف كده

انا / مفيش حاجه

نجوى / تلاقيه واقف وهايج عليا صح

انا / ايوه صح

وطلعت نجوى زبي من البنطلون وقعدت علي ركبتها قدام زبي

وحركت لسانها علي راس زبي اتنفضت بسرعه وحسيت كهرباء في زبي

نجوى / لا ده انت حالتك صعبه اوي

تعال جوه علي السرير واحكيلي

وسحبتني نجوى من ايدي ونومتني علي السرير وقلعتني هدومي وبان قدامها زبي وهو واقف علي اخره

ومسكت نجوى زبي وبداءت تدعك في وتحركه لفوق وتحت

نجوى / قولي بقي انت شوفت ايه خلاك تهيج اوي كده

سكت شويه مش عارف اقول ايه اقول لنجوى اني حلمت بأمي وانا بلحس كسها لا طبعا مش هقول

نجوى / بتلعب في زبي اسرع يلا يامصطفى واحكيلي بقي

انا / مفيش حاجه اصلا

نجوى / هتتكلم ولا تقوم تروح

سكت شويه وخوفت اروح من غير ما اعمل حاجه مع نجوى وفكرت اني احكي ليه من غير ما اقول اسماء

انا / انا حلمت اني دخلت اوضتي لاقيت واحدها نائمه علي بطنها ولابس قميص مفتوح من الجناب ركبت عليها وفضلت الحس رقبتها زي ما انتي علمتيني وفضلت الحس لحد ما وصلت لطيزها ولحست خرم طيزها وكسها ونزلت عسل كسها علي بقي

وانا بتكلم ونجوى عمال تلعب في زبي بأيدها وتنزل تمص في وانا خلاص علي اخري وزبي مولع

نجوى / ونكتها في كسها بعد ما نزلت

انا / امممم بصراحه نزلت لبني وصحيت من النوم

نجوى / مين بقي اللي حلمت بيه

انا / سكت ومردتش

نجوى سابت زبي وبعدت عنه

انا / وحياتي عندك كملي زبي مولع

نجوى / مش هكمل من غير ما تقولي مين

انا / علشان خاطري بلاش اقول

نجوى / وانا مش هكمل

انا / نوجا زبي مولع نار

نجوى / تؤق تؤق مش هكمل

انا / طب وحياتي اغلي حاجه عندك اقولك بس مش تقولي لحد