حبيباتى طنط نجوى وامى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ماما /قوم ياد ياقليل الادب من جنبي واطلع بره

انا /ايه ياجيجي بنضحك في ايه

ماما / وديه نكت تقولها لماما

انا/ انتي صحبتي ومامتي يااحلي جيجي وحطيت ايدي علي لحم فخادها الظاهر قدامي وحركتها براحه خالص علي فخادها

وماما عرقت وساحت خالص وفجاءة وقفت وخرجت بره المطبخ

انا/ ااحا بقي لم أنتي عايزها بتهربي مني ليه

لا اكيد هي خائف ذي ما هي قالت لنجوى

أمتي بقي اوصل لكسك ياماما

وخرجت وانا زبي واقف وتعمدت أقف قدامها وانا زبي واقف واتكلم معاها في أي هري وخلاص

وهي عينها كانت علي زبي وفاكراني مش شايفه

ورحت قعدت في اوضتي وشغلت سكس وفضلت اتفرج علي افلام نيك الأمهات وتخيلت نفسي بنيك ماما انجي ومكنتش قافل الباب

ولمحت ماما واقفه تتفرج علي وانا مطلع زبي وبلعب فيها

ومشيت ماما وانا كملت الفيلم

وشويه وندهت عليا ماما وكانت حضرت الغداء وقعدنا ناكل مع بعض وبعد ما خلصنا اكل دخلت ماما تنام شويه ولكن ماما سابت باب اوضه النوم بتاعتها مفتوح ودي كانت اول مره ماما تسيب باب الاوضة مفتوح وهي نائمه وبعد شويه خرجت من اوضتي وفضلت واقف على باب الاوضة اتفرج علي لحمها وهي نائمه بقميص نوم وفخادها باينها قدام عيني وبزها اليمن خارج بره القميص

قربت من السرير ومديت ايدي المس فخادها واحرك ايدي علي فخادها وهي نائمه فتحت رجليها وقربت اكتر من شفايف كسها بأيدي ودخلت ايدي بين فخادها وحركتها علي شفايف كسها ولمست زنبورها ولاقيت كسها بيفتح اكتر ودخلت صباعي داخل كسها وفضلت العب في كسها وقربت بلساني من بزها اللي خارج من القميص ونزلت الحس فيه بلساني وارضع منها وصباعي داخل كسها وفضلت العب في كسها وارضع من بزازها وأيدي الثانية بتدعك زبي اللي ولع وقربت انزل لبني وحسيت بماما بتتحرك خوفت وخرجت من الاوضة ودخلت اوضتي وفضيت لبني

ونمت زي ما انا وزبي خارج الشورت وشويه حسيت بنفس سخن علي زبي فتحت عيني براحه اشوف انا بحلم ولا حقيقه

لاقيت ماما قدام زبي اللي خارج من الشورت وبتتنهد قدام زبي الكبير وعملت نفسي نائم وقولت اشوف ماما هتعمل ايه

وبعد كده ماما حاولت أنها تمسك زبي بأيدها ولكنها رجعت وخافت

وكانت عايزها تلمس زبي بس شكلها قلقان وبعدين هي اتجراءت ولمست زبي براحه بأيدها وحسست عليه وراحت ماسكه زبي بين ايديها وحركت زبي لفوق وتحت وبعد كده خرجت لسانها ولفت لسانها حوالين راس زبي وايدها بتلعب فى بيضاني وراحت مدخل زبي كلها في بوقها وبلت زبي وفضلت تمص زبي وطبعا انا كنت لسه منزل لبني وفضلت ماما تمص وتعصر في زبي ببوقها وايدها

وحسيت أنها هائجة اوي وبداءت تلعب في كسها وكانت بتكلم نفسها بصوت واطي

ماما/اااحا كل ده بمص في زبك ومنزلتش لبنك ده انت كنز زي ما قالت نجوى انا لازم اوصل اني اخليك تنكني

وكملت ماما مص في زبي وانا مغمض عيني وعامل نفسي نائم

وفضلت ماسك نفسي مش عايز انزل علشان ماما تفضل تمص في زبي

وحسيت بماما من كتر ما لعبت في كسها أنه نزلت لم اهاتها كانت عالية وانا هيجت عليها وعلي المحنه اللي في صوتها ونزلت لبني وهي شربت وعصرت زبي ببوقها وخرجت من الاوضة

وكنت مبسوط اوى وماما بتمص زبي وبتشرب لبني وكان احساس جميل

وكملت نومي وصحيت بالليل لاقيت بابا نائمه وماما قاعدها في الصالة لوحدها ولابسه قميص نوم خفيف

انا /ايه القمر قاعده لوحده ليه

ماما /مفيش مش جاي لي نوم

انا/ايه بس ياقمر

ماما /ايه حكاية ياقمر ياقمر ديه

انا /انتي طبعا قمر

ماما / واد انت بطل هزار

انا/لا بجد مش بهزر انتي قمر

ماما/ بجد يعني انت شايفني قمر

انا/اووومال طبعا عارفها ياجيجي انا نفسي اتجوز واحدها قمر زيك.

ماما /انت اونطجي تتجوز واحدها زي ليه

انا/علشان انتي قمرها وحلوة وموزها اوي بقولك ايه ما تيجي نتجوز هههههه

ماما/ بطل هزار وأقوم كمل نوم

انا/ أنا مش بهزر بتكلم جدا

ماما / يعني انت نفسك تتجوز واحدها زي وبتتكلم جد

انا /لا بتكلم جد نتجوز

ماما /مش بقولك انت بتهزر وهزارك بايخ قوم يلا من هنا

انا/خلاص ياماما انتي شكلك زعلتي

وسكت ماما وبأن عليها الحزن

قربت منها ومسكت أيدها وحضنت أيدها بأيدي

انا/ماما انا اسف مقصدتش ارجوكي متزعليش

وفضلت ماما حزينها والدموع محبوسها في عينها

انا/ماما ارجوكي علشان خاطري بلاش تزعلي مني

ماما /مصطفى انت شايفني حلوة

انا/حلوة اوي

ماما /امال ليه انا مش حاسه بكده

انا / ليه بتفكري كده

ماما / مش عارف يامصطفى انا متلخبطها

وبداءت تعيط وتشهق ودموعها نازله علي خدودها

وقربت منها وكنت ماسك أيدها وأيدي الثانية بحركها علي ضهرها

وكنت بحسس علي ضهرها وقربتها مني اكتر وماما ارتمت في حضني وزادت دموعها

انا/اسف لو كنت ضيقتك

ماما ارجوكي بلاش عياط

وشدتها اكتر في حضني وكنت بحسس عليها وبلعب في شعرها

وهديت انفاس ماما وغمضت عينيها وهي نائمه في حضني

وانا سخنت من الموقف ماما في حضني وانا صدري عريان ولحمي بيلمس وبيحتك ببزاز ماما اللي نصهم طالع من القميص

وقربت من شفايفها وبوستها في شفايفها ولاقيت ماما بتفتح بوقها

ورحت ساحب لسانها وشفطها وهي اتجاوبت معايا ورحنا في بوسه كلها عشق وحب

ولكن ماما قامت بسرعه وجريت علي اوضتها من غير ما تتكلم

واستغربت من رد فعلها ليه بتهرب مني مع انها عايزاني ذي ما انا عايزها

ورجعت تاني اوضتي وانا مش عارف اعمل ايه علشان اوصلها

ونمت وصحيت الصبح ورحت مدرستي قابلني واحد معايا في المدرسة وانا اصلا مش فاكر اسمه هو اصلا عيل ملزق وطري هو مش صاحبي

بس لاقيته اليوم ده جاي يتكلم معايا

جون /ازيك يامصطفى

انا /اهلا يا يا

جون / جون اسمي جون يامصطفى

ايه يامعلم انت ليه كده واخد جنب ومش بتكلم حد ياعم ده احنا في مدرسه واحده يعني وزمايل بعض

انا/لا عادي بس مش بحب اختلط بحد وكده

جون /ليه ياعم

انا/لا مش علشان حاجه بس مابعرفش اختلط بحد

جون /طب ايه رايك نكون صحاب

انا/ماشي

وقعدنا نتكلم في أي هري عن المدرسة وزمايلنا

وخلص اليوم وروحت وكانت ماما بتتعامل معايا بحذر

وبتحاول تهرب من الكلام معايا .

ولاقيتها لابسه عبايه بيتي طويلها وواسعه

وقررت اني اروح لنجوى

ووصلت عند نجوى اللي فرحت اني روحت ليها

نجوى/ايوه ياعم ليك حق تنسي نوجا ما انت انجي مظبطك

روحت مسكتها من كسها

انا/هو انا أقدر انسي الكس ده

نجوى/ما انت نسيته اهو ومتع جيجي ونستني

انا/ياريت كنت عارف اتمتع بجيجي

نجوى/احا هو انت كل ده وممتعتش امك

انا/وحيات كسك محصلش

نجوى/امال ايه اللي حصل احكيلي

وحكيت لنجوى علي اللي حصل كله واني جيجي هربت مني في اخر لحظه والنهار ده لابسه عبايه بيتي

نجوى/ طب اصبر وانا هشوف ايه حكاية اللبوة ديه

وراحت كلمتها في الموبيل وفتحت الاسبيكر

ماما /الووو

نجوى/مبروك يا عروسه

ماما /مبروك علي ايه

نجوى/ايه مش امبارح كانت دخلتك علي ابنك

ماما /هههههههههههه محصلش ياوسخه حاجه

نجوى/ احا ازاي

ماما /معرفش يانوجا الواد دخل امبارح ولعب في كسي وانا نائمه هيجت خالص وبعد ما مشي فضلت ادعك في كسي كتير وانا بتخيل اني مصطفى هو اللي بينكني وبعد ساعتين روحت اوضه وهو نائم مصيت زبه ونزل لبنه في بوقي وهو نائم كان نفسي اوي اركب علي زبه واتنطط بس خوفت بس هو شكله حس

نجوى/ وبعدين عملتي ايه

ماما /شربت لبنه عارف الواد ده جامد قعد اكتر من نص ساعه علي ما نزل نفسي امسك زبه بأيدي وأدخله في كسي

نجوى/طب ايه اللي كان مانعك

ماما /مش عارفه حتي امبارح لم قربت منه اوي وبسني بوسه عشاق وكان بيمص لساني الواد محترف اوي سخنت جدا ومع ذلك هربت منه

نجوى/ وبعدين ايه اللي حصل

ماما مفيش حاجه حصلت تاني انا مش عارفه اعمل

نجوى/ ياشرموطه كل ده ومش عارفه

ماما خايفها اوي

نجوى /متخافيش اتلبوني عليه اكتر ومتعي نفسك

ماما /حاضر لم اشوف اخرتها معاكي ايه

نجوى/اخرتها لبن ابنك في كسك

ماما /هههههههههههه ياريت

وقفلت نجوى الخط مع ماما وكانت ايدي وصلت لكسها

نجوى/انت بتعمل ايه

انا/مفيش بقيس درجه حراره كسك

نجوى/ولاقيت ايه

انا /سخن اوي وعايز لساني يبرده

نجوى/ومستني ايه

انا /مستني يسخن اكتر

نجوى/طب يلا احسن هو شاط اوي

ونزلت قدام كس نجوى المفتوح والظاهر قدامي وقربت بلساني افرش كسها بلساني والف لساني حوالين زنبورها ولاقيت كسها سخن علي الاخر ودخلت لساني جواه كسها وفضلت انيكها بلساني

وخليتها تقعد على ركبتها وبأن قدامي كسها مقلوب وكملت مص ولحس وكانت نجوى بترجع بكسها علي لساني

وبتهز طيزها علي لساني وكانت اهاتها عالية جدا

وبعد كده خرجت لساني من كسها وقربت من خرم طيزها ولحستها

نجوى/بتعمل ايه ياشقي

انا/طيزك حلوة اوي وريحتها جميله

عايز اكلها مش الحسها

نجوى/ طب هتعرف تأكلها

انا/هبهرك

وفتحت طيزها بأيدي وبعدت بين فلقتين طيزها وبأن قدامي خرم طيزها المفتوح ولحست خرم طيزها وكنت كل ما ازيد في لحس خرمها كان خرمها يفتح اكتر لحد ما دخلت لساني جواها وكنت بلف لساني جوه خرمها

نجوى/ يخرب بيتك ايه اللي بتعلمه ده من زمان ومحدش لعب لي في خرمي هيجت طيزي

نجوى/الحس كمان وافشخني بلسانك

انا /من عيني يانوجا

وفضلت الحس خرمها ومن كتر ما لحست خرم طيز نجوى وايدي بتبعبص كسها نامت نجوى علي بطنها

نجوى/مصطفى مصطفى

وانا مش سامعها اصلا

وصوتت وندهت علي بصوت عالي

انا/ايه يانوجا

نجوى/دخل زبك في طيزي بسرعه

وقمت بليت زبي من بوقي ومسكت زبي بأيدي وفرشت خرم طيزها نجوى وهي عماله تحاول تزق طيزها علي زبي وفضلت اتحرك يمين وشمال علشان اعذبه

وراحت نجوى قامت وزقتني علي السرير ومسكت زبي ومصتها

وبلت زبي وقعدت علي زبي ومسكت زبي بأيديها ودخلت زبي في طيزها وفضلت هي تتنطط وتهز نفسها علي زبي وفضلت نجوى تنيك طيزها بزبي

ورحت انا قلبتها ونومتها علي بطنها وفضلت انيك طيزها

وخرجت زبي من طيزها

ونجوى صوتت وزعقت كمل نيك في طييييزي نزل لبنك جواها

ومتخرجش زبك غير لم تنزل لبنك كلها جواه طيييزي

نجوى /اوعي تخرج زبك غير لم تنزل هزعل منك

انا/من عيني يانوجا

وكملت نيك في طيز نجوى وكانت نجوى بتقفل وتعصر زبي في طيزها وأيدي بتلعب في زنبورها وفضلنا كده لحد ما نجوى نزلت شهوتها وقفلت علي زبي بخرم طيزها ومعرفتش أخرج أو ادخل زبي وهي قافله خرمها وبتنزل شهوتها وزبي نزل شلال لبن جوه طيزها وفضلت نائم عليها لحد زبي ما نام وهي ارتخت وهديت وفتحت خرم طيزها وخرجت زبي منها

ونمت جنبها وخدها في حضني وهدينا شويه وقامت نجوى مصت زبي وكانت بتمصه وتدخله في بوقها جامد

انا/اااااي

وكنت بتأوها من مصها لزبي اللي كان واجعني من قفل طيزها وعصره لزبي

نجوى/مالك

انا / زبي وجعني قفلت عليها طيزك جامد

نجوى/مش انت اللي كنت عايز تنيك طيزي

انا/اه بس انتي كنت هايجه اوي وقفلت خرمك علي زبي

نجوى/انا بحب نيك الطيز اكتر من الكس ومن زمان محدش نكني في طيزي وانت جننتني لم لحست خرم طيزي استحمل بقي وعموما انا هخفف ليك زبك

وفضلت ماسكه زبي تلحس فيه براحه ورمانسيه لحد ما زبي وقف وسخنت رحت رافع رجليها ومسكت زبي بأيدي وفرشت كسها ودخلت زبي مره واحده

نجوى/ااااي بتنتقم مني ماشي

انا/اه بنتقم منك وفضلت ارزع جامد في كسها وانيكها بعنف

نجوى/خرج زبك كسي اتهري

انا/تؤق تؤق مش هخرجه

نجوى/خرج بقي زبك تعبت

انا/لا

وراحت نجوى زقتني وبعدت نفسها وقامت تجري مني جريت وراها وزنقتها في الحيطة ودخلت زبي تاني جواها وفضلت انيك فيها وانا موقفها علي الحيطة لحد ما تعبت وأعصابها سابت روحت رفعتها علي زبي وكملت نيك فيها

نجوى/ةنزل بقي تعبت

انا/انزلك من علي زبي ولا انزل لبني

نجوى/الاثنين

انا/طب لم انزلك اعمل ايه انا

نجوى/هنزل لبنك واشربها

ونزلت نجوى وقعدت قدام زبي ومصت زبي ورضعت بيضاني

ولم قربت انزل خرجت زبي من بوقها وفضلت اضرب عشره وهي فاتحه بوقها ونطرت لبني علي وشها وفي بوقها ولبست هدومي ومشيت

وطول الطريق وانا بفكر في ماما ولحمها وازي اوصلها

الجزء السادس

روحت لاقيت ماما قاعده مضايقه

انا /قمرايتي ثعلانه ليه

ماما /مفيش حاجه

إنا/ بتخبي علي مالك بجد

ماما/ زهقت واتخنقت يعني ابوك مهتم بشغله وانت علي طول عند نجوى وانا قاعدها لوحدي محبوسها هنا

انا/ حقك عليا بس انتي عارفها اني بروح اذاكر عند طنط نجوى وهي بتساعدني

ماما / بس انا زهقت من الحياة دي

انا/ طب ايه رايك تيجي نخرج ونتفسح

ماما / فكره بردك هاكلم ابوك ونخرج

واتصلت ماما بابا

ماما / الوووو

بابا /....

ماما /بقولك يارأفت انا ومصطفى عايزين نتفسح ونخرج نغير جوه ايه رايك تيجي معانا

بابا/......

ولاقيت ماما بتزعق وبتتكلم

ماما / انا فاضيه وبدلع هو كل ما اطلب منك حاجه ترفضها هو حياتك كلها الشغل بس بيتك ومراتك وابنك ملهمش حق عليك انا زهقت منك وقرفت

بابا/....

وراحت ماما قافله التليفون وقعدت متعصبها ومضايقه وفهمت اني بابا رفض

انا / بقولك ياماما تعالي نخرج انا وانتي وبس وخلاص مادام بابا مش فاضي نخرج احنا

وماما من غيظها من بابا وافقت

ماما / طيب يلا جهز نفسك علي ما انا البس واجهز نفسي

وجريت علي اوضتي البس ولبست هدومي وروحت عند اوضه ماما

انا/ خلاص ياماما

ماما / لسه شويه

وخرجت ماما لابسها بلوزها طويلها وبنطلون واسع

انا/ ايه ده ياجيجي

ماما /ايه في ايه

انا/ ايه اللبس ده

ماما /ماله

ماما /مش حلو عليكي

ماما / طب هاغير علشان خاطرك

ودخلت ماما ولبست فستان كان واسع عليها وألوانها مش متناسق

انا / ايه ياجيجي اللبس ده دي لبس واحدها عندها ستين سنه

ماما / طب البس ايه انا احترت

اقولك تعال انت اختار لي لبس

ودخلت معها الاوضة وفتحت الدولاب واخترت ليها فستان

اوف وايت قصير واصل لتحت ركبتها وبحملات فتله

ماما /لا ده لا قصير اووي ثم اني ده فستان سواريه مش بتاع فسح

انا/ بس هيبقي جميل عليكي ثم اني مين قال اني هنتفسح احنا هنخرج نروح سينما وبعدين نعدي علي مطعم نتعشاء بره ونرجع

ماما /ههههه هتعشيني بره وانا بقي اللي هدفع صح

انا/ لا طبعا هو انتي مش خارجه مع راجل

ماما /لا طبعا هخرج مع راجل

انا / طب يلا بسرعه علشان نلحق السينما

وقعدت علي طرف السرير وماما متكلمتش ولا طلب مني اني اخرج علشان تغير

وقلعت ماما الفستان وبأن قدامي جسمها العاري وكانت لابسه اندر فتله وسنتيان مبين نص بزازها وفضلت باصص علي جسمها الظاهر قدامي وبطنها الممسوحة واردافها اللي محشور بينها الاندر وزبي وقف علي الاخر ولبست ماما الفستان وطلبت مني اني اقفل السوسته بتاعت الفستان وقربت منها وانا زبي واقف وحشرتها بين فلقت طيزها ومسكت السوسته بأيدي وبقفل السوسته وبطرف صباعي حركته علي ضهرها ماما ساحت وبعدت عني براحه

ماما / خلص بقي يامصطفى بطل دلع وقفلت لها السوسته

وقعدت ماما تحط ميك اب وانا قاعد اتفرج عليها وهي بتحط الروچ

انا /ماما اللون ده مش حلوة وقومت اخترت لون روچ بيج فاتح

ومسكته وبداءت احط ليها الروچ علي شفايفها ومسحت الزيادة من الروچ من تحت شفايفها بصباعي وكنت بحرك صباعي براحه وبداعب شفايفها بأيدي وكانت ماما في دنيا تانيه ومغمضها عينيها وانا واقف قدامها وعيني علي بزازها اللي ظاهره من الفستان

وانتبهت ماما لنفسها وقامت وحطت شال شفاف علي أكتافها وخرجنا كنت طالب اوبر وصلت العربية وركبنا انا وماما خلف السواق وقعدت جنب ماما ولاصق فيها ومسكت أيدها وحطيتها علي رجليها وكان السواق عمال يبص في المراية علي انا وماما وانا قاعد لاصق فيها

ووصلنا السينما في مول ودخلنا وقعدنا جنب بعض وكان في فيلم رومانسي فرنسي بيتعرض

ومع كل لقطه فيها بوس أو جنس بين البطلة والبطل لاقي ماما سائحه خالص وبتضم رجليها علي بعض وحسيت بيها سخنت خالص وكانت السينما فاضيه مش زحمه زي ما بتكون في أيام الصيف واتجراءت وقربت ايدي وحطيتها علي فخادها اللي كانت ظاهره وفضلت احرك ايدي واطلع بيها علي فخادها من تحت الفستان وقربت ايدي اكتر من شفايف كسها ولاقيت كلوتها مبلول

وده سهل لي اني أغوص بأيدي بين شفايف كسها وادخل صباعي في كسها واحركه

وحاولت ماما اني تبعد ايدي عن كسها بس انا كملت ومبعدش وبداءت هي تتجاوب معايا خرجت اهاتها ومحدش لاحظ حاجه علشان كان صوت السماعات في السينما عالي وفضلت أداعب كسها بأيدي لحد ما نزلت شهوتها

وخرجت صباعي وقربته من بوقي ومصيت صباعي ودوقت عسل كس مامي

وكان الفيلم قرب يخلص وخرجت ماما بسرعه قبل الفيلم ما يخلص

وخرجت بعد ما الفيلم خلص لاقيت ماما مستنياني بره قدام قاعة السينما

انجشتها بمعني اني حطيت ايدي في ايدها وكنت بحرك ايدي ناحيه بزازها وكن ماشين بنلف في المول زي العشاق

ونزلنا من المول روحت مطعم واتعشينا وكان عشاء رومانسي علي ضوء الشموع وضوء خافت

وكنت مبسوط اوى وانا قاعد مع ماما زي العشاق قاعدين ناكل

وبتكلم عن مستقبلي

ماما /عايزك تشد حيلك وتنجح علشان تدخل الجامعة في القاهرة

انا / عايزاني ابعد عنك

ماما /لا بس نفسي اشوفك احسن واحد في الدنيا

انا / وانا نفسي أخليكي اسعد وحدها في الكون كله

ماما /انت حنين اوي وحطت أيدها علي ايدي

وكملنا الاكل وخرجنا وركبنا تاكسي وقعدنا جنب بعض وقاعده لاصق في ماما وماما حطت راسها على صدري وانا ماسك أيدها طول الطريق ووصلنا البيت ودخلنا لاقيت ماما بتبوسني في شفايفي

ماما /شكر يامصطفى علي السهرة الجميلة ديه

انا /ده انا اللي شكرا انك تكرمتي سيدتي وسهرتي معايا

ودخلت ماما علي اوضتها وانا دخلت اوضتي وكنت سعيد بالخروجه ديه وحسيت اني خلاص قربت اكتر من ماما

ونمت وانا سعيد ومنتشي

وصحيت في نص الليل وسمعت صوت تأوهات واهات

اقتربت من اوضه النوم بتاعه ماما ولاقيتها فاتح رجليها وعمال تلعب في كسها وبزازها وبتأوه

وقفت اتفرج عليها وهي بتدعك في كسها بأيده

وسمعتها بتقول نيك ماما يامصطفى متعها

الحس زنبوري خلي كسي ينزل عسله

ااااه ااااه متعني يابني

زبك حلو عايزها في كسي علي طول وفكرت اني ادخل وانيكك ماما واتمتع بلحمها

ولكنني خفت ووقفت اتفرج عليها وهي بتدعك في كسها وانا بلعب في زبي اللي وقف وولع نار

وهي استمرت في نيك كسها بصوابعها

وبتتخيل اني انا اللي بنيكها

وقررت اني ادخل وانيكها

وقربت من السرير ومسكت أيدها بأيدي ودعكت كسها وفضلت انيكها بأيدي ودخلت صباعي جوه كسها وأيدي بتدعك في زبي

ولم ركزت لاقيت اني ماما نائمه وبتحلم بي

ولكننا بعد ما كنت هنيكها تراجعت لأني كان نفسي اوي اني انيكها وهي صاحيها مش وهي بتستحلم ونائمه

وكملت لعب في زنبورها وماما كانت فاتحه رجلها وظاهر قدامي كسها ولاقيت اني كسها بيقفل ويفتح وهي بتتشنج جامد ومسكت في ملايه السرير ونزلت عسل وشهد كسها نافورة مش تنزيل عادي

لدرجه اني السرير أتبل تحت منها

ووقفت اضرب عشر علي منظرها ونزلت لبني علي بطنها وخرجت كملت نومي

وكان تاني يوم اجازه وصحيت وسمعت ماما زي العادة بتحكي لنجوى علي اللي حصل

ماما / يوه ده كان يوم جميل اوي عارفها كان في مشهد في الفيلم البطل بيبوس البطلة وبيحك زبه في كسها من فوق الهدوم

وانا هيجت خالص ومصطفى دخل أيدها دعك كسي واتعشينا بره

ولم رجعنا نمنا حلمت بيه أنها بيدعك كسي

وانا في عز شهوتي وانا نائمه دخل مصطفى وانا افتكرت اني بحلم لحد ما صحيت ووعيت لنفسي ولاقيت لبنه علي بطني وكسي

نوجا/يابت اخلصي واطلعي علي طول علي زبه بقي

ماما/ مكسوفه وخائفة

نجوى/لا متتكسفيش

ماما /حاضر عارفه اني بحس بسعادة رهيبة مع مصطفى مع اني مش بنعمل علاقة كامله

محستهاش غير مع ساميه اختي لم كن بنتساحق انا وهي

نجوى/وسمسمه اختك عامل ايه

ماما /كويس وهتيجي تقضي شهر من الصيف هنا معايا

نجوى/يعني بترجعي الذكريات تاني

ماما /قصدك السحاق

نجوى/اه وياسلام بقي لو بتتساحقوا ويكون مصطفى بينيكك

ماما /لا مصطفى هيكون لي لوحدي

نجوى/هههه ما هو معاكي اهو ومش عارفه تعملي حاجه

ماما/قربت خلاص وهتناك منها

نجوى /بقولك ايه متسلفيني مصطفى

ماما / ههههه يعني يامتناكه أنتي لسه منامش معاكي

ده اكيد هري كسك هو انا مش عرفاكي ده انتي لو لاقيت كلب دكر تخليه ينيكك

ولا فاكر اني مش فاهمه ابني وعارفها ايه اللي بيحصل بينكم

نجوى/هههه مفيش حاجه من اللي في دماغك مع اني لو جات الفرصة اني اخلي مصطفى ينكني هوافق طبعا ومش هضيع الفرصة زيك

ماما/طيب لو حصل حاجه احكيلي

نجوى/ لم ابنك ينيكك ابقي خليها ينكني أنا كمان

ولا اقولك نخليه ينكنا الاحنا الاثنين مع بعض هيبقي جامد فشخ

وقامت نجوى وروحت وانا سمعت كل حاجه

وفضلت في اوضتي ومش عايز أخرج منها

الجزء السابع.

وانت قاعد بتفرج علي لحم ماما

وهيجت جدا علي لحم ماما الفاجر اللبوة اللي قاعدها قدامي وفاتحها رجليها وشعر كسها باين من جنب الكلوت وبزازها نصها طالع من القميص وحلماتها واقفها

ودخلت اوضتي ونمت علي السرير وبداءت ادعك في زبي واشتهي ماما واتخيلت ماما راكب علي زبي وتعمدت اني اسيب باب الاوضة مفتوح

وانا بتخيل ماما وكنت بتأوها

انا/اااااه اممممم مصي ياماما زب ابنك

اااااااامممممم اااااااه زبي حلو ياماما

ااااااه مصي بضاني

ااااااه تعالي الحس كسك ياماما

اااااااامممممم طعم كسك حلو

اه ياماما اركبي علي زب ابنك

ولمحت ماما بتتفرج علي وانا بنيكها في خيالي

وشفتها وهي واقفها من بعيد بتسمع تأوهاتي وبتدعك في كسها

وانا زدت في لعبي في زبي

اااااااه ااااااه مصك حلوة اوي ياماما

أنتي جميله اوي بحبك ياماما

بتحبي زبي

انا بعشق كسك وطعم عسل كسك نزلي عسلك علشان اشربه

عايز أرضع من بزازك يأامي

وكل ما ازيد في دعك زبي واللعب فيه امي تزيد محنتها

وصرخت بصوت عالي اااااااه ياماما

ولاقيت ماما بتجري عليا

ماما /مالك يامصطفى

انا/تعبان ياماما

ماما /ايه اللي تعبك ياحبيبي

وانا عامل نفسي مكسوف وشاورت لها علي زبي

ومسكت ماما زبي بأيدها ماله ده

انا/مش عارف تعبني اوي وحاسس بحرقان فيه

ماما سكت ومش عارفه تعمل ايه

وراحت ماسك زبي ونزلت تمص وتلحس راس زبي وتبرده

وبلت زبي من بوقها ودخلت زبي كله في بوقها وكانت بتمص زبي

وبداءت بأيدها تلعب وتحسس علي بيضاني

واتجراءت ومسكت بزازها ادعك فيهما وهي بتمصلي واحسس علي جسمها واهتك جسمها بأيدي

وسخنت ماما وسرعت في مص زبي وكانت بتلعب في كسها

وخرجت ودخلت زبي بسرعه رهيبة

وكانت بتمص زبي وبأيدها بتحرك زبي لفوق وتحت وبصراحه مستحملتش سخونة بوقها علي زبي ونزلت لبني في بوقها

وزي العادة بعد ما نزلت لبني خرجت ماما وسبتني

ونمت من الارهاق والتعب

وزي العادة رحت مدرستي ورجعت البيت اتغديت

ورحت لنجوى البيت

لاقتها مش موجوده كلمتها علي الموبيل وبلغتني أنها في الطريق وراجعها علي البيت

واستنيت لحد ما نجوى وصلت وفتحت باب البيت وانا هيجت عليها وهي بتفتح الباب ومسكت كسها بأيدي ولاقيتها مش لابسها اندر ورحت محرك ايدي علي كسها وبأيدي الثانية كنت بحسس وببعبص طيزها وضربتها علي طيزها الملبن

نجوى/ اااااي اصبر ندخل جوها

انا/مش قادر اصبر يانوجا

ومسكت كسها تاني وشدتها بأيدي

نجوى/ ياولا اصبر

وفتحت الباب ودخلنا وكنت هيجت من فكرة اني نجوى خارجها من غير كلوت ولحمها بيتهز وظاهر تحت العباية

واول ما دخلنا رحت رفعت العباية وخرجت زبي وبليته من بوقي ورحت مدخل زبي مره واحدة وفضلت انيكها وهي موطيه قدام زبي وانا رافع العباية وهي لابسه ال**** وفضلت انيكها وارزع في كسها واقفش في بزازها واعصرهم بأيدي

وهي بتصرخ وتوحوح

نجوى/ ايه يامصطفى هائج ليه

انا/ فكرة انك ماشيه من غير كلوت وماشيه ولحمك الطري بيتهز والرجالة بتشتهيكي مجناني عليكي

نجوى/طب نيكني بسرعه اصلي انا كمان مولعه

انا/ليه كسك وأكلك

نجوى/اه اوي

انا/ليه كسك مولع

نجوى/اصلي وانا في السوق بصراحه بتاع الخضار وهي بيوزن الخضار ادني بعبوص فاجر اوي خلاني مولعه

انا/هو انا يامتناكه مش قولتلك لحمك ده بتاعي مش عايز حد غير يتمتع بيها