طرزان وفتاة المدينة وقصص أخرى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك

مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني

قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك

انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه

وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا

قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس

ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو

وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت

ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه

قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي

قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق وليد تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت

روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل

قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته

وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان

وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في

زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو

وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع

وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو

ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن

وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا

هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص

زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك

وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن

وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت

وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي

قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي

قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير

وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي

هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها

قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو

من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي

وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها شويكار راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه

ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن

قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر

قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه

هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا

وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه

ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه

وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو

وانا فضلت سهران والساعه 12

طلعت شويكار قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري

قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق

زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت

قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام

وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل شويكار جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما شويكار جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه

اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا

وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وشويكار قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا

وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي

قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي

وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وشويكار كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم

ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره

قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها

قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم

وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت

انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا

ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس شويكار

خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام

وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل شويكار لو عايزه تنام عند امها انهارده

قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي شويكار بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا

وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا شويكار مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين

ماشي يابا توصل بسلامه

وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها

وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك

وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل

وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف

قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض

قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني

قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول

قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه

قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك

وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها

وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه

قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبح نطلع بدري تنكني ف الارض

قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

وعرفنا بابا وطليقينها الاتنين بعلاقتنا وبقت شويكار تتناك وتتحب مني ومن بابا وطليقينها في خماسية جنسية رومانسية

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story