ابراهيم والمدرسة الداخلية

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ألمظ : يا بيه انا غرقانه ميه هبرد

أنا : ثواني بس

وطت توشوشني : يا بيه كل همومي ميه حته التحتانية **** يسترك سيبني ادخل أغير

اديتها فلوس وانا سرحان في بزازها وكسها وطيز كبيرة عندها

وصل حامد حاسبته وقولت له يروح يجيب ألمظ ويجيلي على الاوضة

جم على الاوضة و قولت لحامد اني عاوز ألمظ تنضف الاوضة وهو وافق وقال إنه لازم ينزل البلد

علشان عنده مشوار وهيرجع على الفجر وسيبت ألمظ في الاوضة

روحت ورجعت على الساعة واحدة بالليل

كانت ألمظ مشغلة اغاني وبترقص بجسمها الجبار رقص بلدي وطيزها الكبيرة بتترج منظر هيجني

لقيت أيدي فجأة على وسطها أتنفضت وبعدت

ألمظ : سعادة البيه اني اسفه معونتش أكررها تاني

أنا : ليه ده حتى رقصك حلو يا الموظه

ألمظ: ش**** يخليك يا بيه اني قربت اخلص اهه

أنا : بس كملي شغل زي ما أنتي

ألمظ : أصلي بحب أرقص وانا بنصف

أنا : خدي راحتك يا ألمظ

وكملت رقص بطريقة تهييج الجن

جيت حضنتها من ورا وزبري تاه في طيزها

ألمظ : لا يا بيه **** يخليك بلاش أنا متجوزة

أنا وانا ببوس في جسمها : انتي طلعتي جميله جدا يا ألمظ تتاكلي يا وليه

بصوت لبوه قالت : لا يا بيه لحسن حامد ولا حد يشوفنا بلاش كده

لفيت وحضنتها وهي بتبعدني عنها

أنا : ايه مش عايزه تتمتعي يا ألمظ

ألمظ : يا بيه انا تعبانه وست متجوزة ومش عايزه اخونه

روحت مطلع موريها فديو جوزها مع مس أمل

قعدت تعيط وتلطم

ألمظ : كده يا حامد أخص عليك...وقعدت على الكنبة تولول

ده انا كنت مهنياه وهو ولا بيحس يا بيه كان طوبه ينام يادوب دقيتين وادي وش الضيف

وكاتمه في قلبي وأقول يا بت نصيبك اه ظل راجل طلع ابن كلب خاين

أنا : فأيدك ترديها له يا ألمظ

المظ: إزاي يا بيه هموت واموته

خرجت زبري قدامها وهي قاعدة على الكنبة

أنا : بده

شافته رجعت لورا واتخضت ودارت وشها

ألمظ : ايه ده يا بيه وده يصح برضو حرام عليك مش وقته

أنا : ده اللي هيشفي قلبك و يمتعك ويعوضك عن كل ثانية اتحرمتي انك تكوني ست

ألمظ وهي بتسرق النظرات لزبري وبعد كده نزلت أيدها اللي كانت مخبيه وشها عنه

ألمظ : بس انا خايفه منه ده اكبر بتاع راجل شوفته

أنا : امسكيه ما تخافيش يا وليه مش ببعض

بصت نحيته وشاورت عليه بايديها

خدت أيدها ومسكتها زبري

ألمظ بعيون مبحلقة : احيه يا ابراهيم بيه كل ده زبر ده كبير قوي كل ده ليا اني

أنا : ايه مش نفسك تجربيه يا موزه

نزلت تمصه في الأول كانت خايفة ومع الوقت اتعودت ومصته مص محدش عرف يمص زيها ليا

وهي يتلعب في كسها المبطرخ بايديها لغاية ما جبتهم في بوقها وشربته

ألمظ : طعم لبنك احلى من حامد

نزلت بين رجليها ورفعتهم وفاشخهم ومقلعها الجلابيه واللي تحتها وبقت ملط على الكنبة

المظ بقى كسها المتختخ قدامي وهي بتقفش بزازها وبتلعب في كسها الكبير

ألمظ : تعالى يا بيه دوق العسل الفلاحي

نزلت لحس ومص وعض في كسها وزنبورها الكبير وهي

ااااه كمان يا ابراهيم أنا وليه تعابنه محدش متعني ااااه كل كسي المولع اااه نيكني دخل زبرك في كسي

بسرعة عايزه اتناك يخربيتك كسي فيه نار بتحرقه طفيها بزبرك يا ابراهيم

دخلت زبري في كسها الكبير كأنها شفطته

ألمظ : اااه زبرك حلو نيكني اكتر أنا شرقانه للمتعة دي اههه يا كسي يا مولع نار وزير حبيبي ممتعني

لغاية ما جبنا سوا

قولت لها : ايه يا موزه أتمتعي

ألمظ : اوي يا ابراهيم انت بتنيك بحرفنه وجامد اوي وعايزاك تنكني على طول

أنا : بشرط

ألمظ : انت تامر يا ابراهيم بيه

أنا : اي حاجه اعوزها تحصل

ألمظ : وهي بتمسك زبري تمصه : احلامك اوامر يا بيه

قومتها في وضع الكلبة

قالت ألمظ :هتعمل ايه يخرب عقلك انت عايز تركبني

أنا : مش انتي بتقولي كله بيتركب كبير وصغير وأهم حاجة النظافة

ألمظ : عندك حق بس سخن الاول قبل ما تطلع

نزلت الحس خرمها لغاية ما هاجت

ألمظ : دخله يا عريس العروسه سخنت وعايزه تطلع على الرابع

دخلته كان ضيق في الاول وبعد اتزحلق في طيزها واختفى جواها

وقعدت أرزع في أكبر طيز في المدرسة

لغاية ما بقينا الفجر

لقيت الباب بيتفتح ومس أمل معاها حامد

أمل : ايه رايك في المفاجأة ياهيما

ألمظ أتنفضت وبتحاول تغطي نفسها

حامد : قومتي ليه يا متناكة اهه استاذ ابراهيم يشيل عني شوية

أنا : انت مش زعلان يا عم حامد

حامد : وازعل ليه يا بيه انا معايا مس أمل واي واحدة تعحبك قولي وانا اخليها تحتك

والمظ كان نفسها حد يمتعها واهيه خدت حقها تالت ومتلت

ألمظ : بس يا عرص بينكني احسن من أمك خليك في اللبوه اللي معاك

وشدت زبري على كسها وقالت : تعالى يا جوز الجزمة شوف الرجالة بتنيك ازاي

ياللا يا ابراهيم اركبني قدامه اههههه يا كسي دمرت كسي بزبرك يا ابراهيم

وامل استغلت الموقف وقلعت تتناك من حامد جنبي وكانت ليلة كلها لبن لغاية الصبح

وحامد خد ألمظ وراحوا اوضتهم وامل باتت في حضني لغاية ما قامت ولبست

وراحت مكتبها لقت بطلة الجزء الجديد

الجزء السادس السمار نص الجمال

بعد ليلة حلوة مع ألمظ وأمل راحت أمل على مكتبها وأنا غطست في النوم لغاية الظهر من التعب

وعلى الساعه خمسه العصر قمت من النوم كان الكل في الأوض رجعت على الأوضة و عملت قهوة

و روحت على المكتب وعيني جت على ملف جديد من ملفات فصل المشاغبات

الاسم : شيماء أو شيمو زي الناس ما بينادولها

بنت سمراء قصيره ليها إمكانيات حلوه بزاز مدورة وطيز مأمبره وسمراء شوية

ضحكتها حلوة تعتبر الايد اليمين لرانيا زعيمة الشلة و اللي بتقوله رانيا بيتنفذ منها

أمها و أبوها ماتوا وماخرجتش من المدرسة قبل كده

قعدت أدرس في ملفها وتفاصيله لغاية ما نمت وصحيت ندهت على ألمظ تنده لشيمو

وجت شيمو المكتب

شيمو : نعم فيه حاجه

أنا : اه كنت عاوز اتكلم معاكي في موضوع مهم

شيمو : ممكن اعرف عن ايه

أنا : ليه يعني ؟

شيمو : علشان لو تافه أو مايخصكش أرجع مكاني

أنا : ممكن بس تقعدي ونتكلم

شيمو وهي بتخبط على فخدها : اااه شكله موضوع تافهه سلام ولفت تمشي

أنا : أبوكي وأمك **** يرحمهم زعلانين منك أوي

لفت وجرت عليا تمسكني من هدومي وبتقول بعصبية : أوعى تفكر تجيب سيرتهم تاني انت فاهم

مسكت أيدها بقوة وكأني بكسر كل عظمة في أيدها ووبص في عينيها بتحدي : وتفتكري اني بخاف منك

شيمو : أيدي....أيدي هتكسرها أوعى كده وجعتني

سبت أيدها وقولت : هتعملي فيها سوابق أنا أصلا معرفتش تربيه خشي جوه عايز أتكلم معاكي كلمتين

ولو مش عاجبك الكلام أمشي حتى من غير رد

دخلت بعصبية وقعدت حاطة رجل على رجل وقالت : نعم عاوز ايه

أنا وأنا بشوط رجليها : أولاً نزلي رجلك وأنتي قاعدة ثانياً أسمها حضرتك عاوزني في أيه

نزلت رجليها وهي بتأفأف وتنفخ : ****م طولك ياروح.... حاضر

أنا : تفتكري كانوا هيكونوا مبسوطين وهما شايفينك فاشلة وضعيفة ومعندكيش شخصية كده

شيمو : أنا ما أسمحلكش تكلمني كده

أنا : ليه هو أنتي في فصل المتفوقين مثلاً...ولا ماكنتيش هتعيطي وأنا بمسك أيدك بره

ولا رانيا اللي ممشية دماغك على كيفها ها كلامي صح

أتكتمت وسكتت خالص

قعدت أتكلمت

شيمو : طيب حضرتك أنا أعمل ايه ؟

أنا : مفيش كلام مع رانيا وشلتها تاني ولازم تذاكري كويس

قعدت معاها أتكلم ساعتين وهي بتسمع ومش بترد لكن سمعاني كويس وبعدها خرجت ولمدة شهر يتنفذ

اللي أتفقنا عليه بالحرف

وفي يوم أخدت شيماء بره المدرسة وخرجتها كأني بخرج حبيبتي فسح وجبت لها حاجات حلوة وهدوم

وهي كأنها طفلة فرحانه فرحة ما تتوصفش

ورجعنا على مكتبي كان الدنيا ليل وهي قعدت معايا في الأوضة وكنا بنتكلم وهي سرحانة في اليوم

وحلاوته وقالت إنها عايزة تتفرج على التليفزيون على فيلم عندي

قعدت تتفرج وأنا جنبها كانت قاعدة وهي نايمة على أيد الكنبة زي العيال الصغيرة ومصدره طيزها لبره

الكنبة وقاعدة مركزه في الفيلم لغاية ما جت لقطة البطل داعك فيها البطلة قامت نص قومه

وبصت نحيتي وضحكت ضحكة خفيفه

أنا : ايه مالك اول مره تشوفي كده ؟

شيمو : لا شوفت وعملت مع البنات بس أشمعنى الفيلم ده بتفرجني عليه

أنا : عادي أي فيلم تحبي أغيره

شيمو : ليه هو فيه قلة أدب تاني ولا خلاص

ضحكت وقولت لها : لا يا شيمو لسه فيه شويه

ضحكت شيمو وقالت : لا سيبه عايزة اتفرج

جت كام لقطة أسخن وأسخن وكل لقطة تبص لي وتضحك وتلف وشها لغاية ما الفيلم خلص

قالت إنها معندناش نوم ونفسها تسمع أغاني

أيتها الموبيل بتاعي فتحت أغاني شعبي وقامت ترقص عليها وقومتني أرقص وبصراحه قولت أجاريها في الرقص

لغاية ما سخنت في الشعبي وبقت بتحك بطيزها في زبري قصد و تمسك فيه وهي عنيها في عيني

روحت قفلت الموبيل

شيمو : ليه يا استاذ

أنا : الوقت أتأخر وانتي شكلك عاوزة تنامي ياللا على أوضتك

شيمو : ايه ده انت خايف مني ولا ايه وجت لعندي بتتقصع وبتفتح القميص (هو انا بخوف كده)

أنا : أنا خايف عليكي يا شيمو علشان لو اتهورت هتزعلي جامد

شيمو لقيتها بتنزل قدامي وبتفتح البنطلون لزبري وبتقولي : أنت منقدرش تزعلني وأنا هبسطك

وخرج زبري ساهر سيفه قدامها ضحكت ضحكت طفله عجبها حاجة ومسكته

شيمو : انت شكلك تعبان زيي أنا هريحك

ورمتني على الكنبة وقعدت تمص في زبري كتير لغاية ماجبت في بقها

شيمو : هاااه يلاهوي ايه الحلاوه دي يا استاذ ده حلو قوي بتاعك وكبير بس اكيد انت ارتاحت

شدتني من أيدي وقالت هاتني مكانك ونزلت البنطلون بتاعها ورفعت القميص

شيمو : ياللا اعملي زي ما عملت لك وهي بتضحك وتفشخ رجليها ليا على السرير

بدون مناقشة نزلت أكل كسها وهي رافعة رجليها لفوق

وتشدني من شعري وتقولي : كسي حلو.....ياللا قول كسي حلو ولا لا قول

أنا : كسك شوكولاته يا قلبي

شيمو : اااه وانت بتتحبها صح....أنا : بعشق الشكولاته

شيمو : طيب كل الشكولاته ما تسيبش حته اااااه يا مجنون بلاش تلحس الشكولاته بتسيح اهه كل على طول

رحت رافعها ومقرب زبري لكسها الغرقان بعسلها و هي بتقفش في بزازها الكبيرة

اه شكلك عاوز الشكولاته محشية لبن اههه براحة أصل الشكولاته سايبه

أنا : اموت انا في الشكولاته الدارك ودخلت زبري كله

شيمو : ااااه يخرب عقلك بتاعك كبير قوي عليا اههههه كمان نيكني اجمد افشخني ببتاعك الحلو

قعدت انيكها كتير لغاية ما جبنا سوا وهي أتكيفت

نامت فترة وانا زبري في كسها وكل ما اخرجه تقول : توأ توأ بلاش تطلعه خليه جوه ده لذيذ وتبوسني

وبعدها قمت اشرب سيجاره جت ورايا ونزلت تمص في زبري

أنا : ايه يا شوكولاته نوتيلا مفيش راحة

شيمو : مش لما تريحني انت وهي بتضرب بأيدها على طيزها وتضحك

أنا : ايه عايزة فيها

شيمو : بيقولوا بيقى جامد من ورا وانا نفسي اجرب معاك

أنا : طيب أجري استعدي على السرير

جريت فرحانه وانا بسخن زبري اللي شد من منظر طيزها المفنسة وضحكتها اللي معاها شهقة المتعة وهو

بيحشي طيزها وهي بتقول : مممممم يخرب عقلك بتاعك جامد نيك اااااااه دلعني بقى

نزلت ترزيع في طيزها الكبيرة وضرب براحه لغاية ما جبت معاها وقضيناها للصبح في حضن مزه سمراء

تدفي اجدع زوبر وصحينا راحت على الفصل بس زيها زي نانا سابت فصل المشاغبات

وبقت في فصل المشاغبات زعيمة العصابة لوحدها وده كان أول الطريق للحالة الاخيره قبل ما الحكاية

تتبقى ترند

الجزء السابع بن عالمي

يعتبر الواحد خد كل اللي عايزة من المدرسة و فصل المشاغبات بقى فاضي مفيش فيه غير رانيا

رانيا بنت مش عادية بمعنى الكلمه بنت صعبة في التعامل.....أسلوب كلامها يخوف أي حد منها

بس عندها قوة شخصية رهيبة لأن أبوها رجل أعمال تقيل وأمها سيدة أعمال ليها وزنها في السوق

والاتنين عايشن بره رانيا بنت لبسها اللي يتقال عليه فاجر بلوزات صدر مفتوح و جيباتها كلها فتحة

كبيرة من عند الفخد... السيجارة مش بتفارق أيدها والميكب أوفر....بس بعد ما مشيت البنات

وخصوصاً شيماء تحس أن رانيا أتكسرت شوية بقت مش بتتكلم كتير مع حد قاعدة في الفصل

رغم أنها كانت بتعمل حركات تخليك تقول دي البت دي شرمووووووطة كبيرة بس اللي كان يقرب

ليها كانت ممكن تخصيه أصلاً....عدى كام يوم وبعدها أعلنوا عن حفلة الام المثاليه تبع وزارة التربية

والتعليم وفي يوم الحفلة الكل كان حاضر بلبس جديد وكأني بشوف ناس تانيه مش عارفهم خالص

أمل تانية وألمظ تانيه ونانا و شيمو وبدأوا التكريمات وأتكرمت مس أمل ومس نوال ومس نرمين

ولقيتهم بيكرموني علشان نجحت مع حالات مي و نانا و شيمو وألمظ كانت فرحانه اوي بيا

وقالوا إنهم بيفكروا يقفلوا فصل المشاغبات

وتلاقي صوت من بعيد

رانيا : الفصل مش محل تقفلوه ده فصلي وانت سامحه انكم تتكلموا عنه اصلا بالعافيه

سكوت في القاعة

وبعد ما الحفلة خلصت روحت أفتح ملف رانيا

كان فيه معلومات مش كتير بس مفيده من ضمنها أنها مثلا مجنونه ب الشيكولاته بالبندق

وبتحب القهوة زي عينيها

بعت أجيبها مكتبي

دخلت وقعدت وحطت رجل على رجل و فخدها باين في المراية اللي قدام مكتبي متوهني

راينا : ها عاوزين مني أيه النهاردة

أنا : ثواني وهكون معاكي

رانيا : انت بتعمل ايه وسايب رانيا

أنا : بعمل قهوة مخصوصة البن بتاعها جاهز ليا

رانيا : منين البن ده

أنا : ليه انتي بتفهمي في البن ؟

رانيا : طبعاً

أنا : طيب ده بن من لندن طعمه خطير

رانيا بدلع : طيب ممكن تعمل ليا معاك واحد

أنا : ممممم شكلك بتحبي القهوة

رانيا : اه يتظبط دماغي

عملت لها أحلى فنجال قهوة بوش وحطيت شكولاته بالبندق جنبها

قعدنا نتكلم كتير. مع بعض وقالت إنها بتكرهني جدا علشان فرقت صاحبها

بس القهوة والشكولاته خليتهم عربون صلح بيني وبينها

فتحت ليها فيلم تتفرج عليه وكان عن بنت تقريباً نفس ظروفها وقولت لها اني طالع بره

أجيب حاجات وراجع تاني كان وقت المغرب كده رجعت بعت العشاء

ولقيت رانيا واقفة بتعمل قهوة تاني من البن بتاعي ولما سمعت فتحتي للباب

رانيا : عجبني البن بتاعك وده نادر لما يحصل فعملت كام مره وعايزاك تجيب لي منه ماشي

أنا : أتفضلي

رانيا : ايه ده...ايش عرفك اني هطلبه منك وانت قولت أنه من لندن لحقت تروح لندن

أنا : انتي شكلك غلبانه أوي وعلى نيتك

رانيا باستنكار : أنا غلبانه...هههه طب ازاي

أنا : البن اللي في أيدك من لندن فعلاً بس انا اعرف ناس تقدر تعمل اللي احسن منه هنا

رانيا : يا سلام طيب لزومه ايه بتاع لندن يا فالح

أنا : مش بقولك غلبانه....لازم عالي علشان تعلي عليه سيبك من اللي في ايدك وجربي ده

وفعلاً عملت من البن التاني

وعجبها اكتر من الاولاني

رانيا : لا ده انت استاذ وبتفهم في البن كويس قوي

أنا: اتفرجتي على الفيلم

رانيا : بصراحة......لا

أنا : ليه

رانيا : أنا فهمت أشمعنى الفيلم ده بالذات يا ابراهيم وبقولك مفيش فايده

أنا : ايه مش عايز راجل في حياتك يا رونا

رانيا : رونا...انت خدت عليا قوي ومع ذلك هجاوبك الراجل في حياتي عبارة عن وسيلة ممكن أتمتع بيها

علشان نريح بعض لكن احب واحد لا انا نمت مع رجالة كتير مش هنكر بس راجل خلاني احبه وانا بعمل

معاه توأ توأ صعب لسه مجاش يا بيبي

أنا : أنا لسه عند رأيي انتي فايتك كتير

رانيا : يوووه كل شوية غلبانه وفايتك كتير ما ترحمنا

أنا : اصلك بتاخدي بالمظهر بس بتروحي للرجالة الشكل لكن لو جه يوم واتجوزتي راجل شديد

هتبقي تحت امره

رانيا : وانت نمت مع حد قبل كده

أنا : ههههه

رانيا : بتضحك على ايه؟

أنا : مش معقوله اصحابك ما حكوش ليكي عني يا رونا

رانيا ببصة استغراب

أنا : اه مي و نانا و شيماء كلهم دوقت طعامتهم وغيرهم هنا كتير قوي

رانيا : هنا ازاي يا هيما ؟

أنا : من أكبر رأس لأصغر رأس و تقدري تسأليهم عن إبراهيم

رانيا : طيب ما أحنا فيها أنا اهه عاوزه أشوف اللي خلى مي ونانا و شيمو يبعدوا عني

ولو راجل تكيفني

أنا : يا بت انتي مش قدي أنا مش هرحمك

راحت قعدت على السرير وقبل ما تقعد نزلت الجيبة والاندر

وفشخت رجليها وغمزت لي وبصباعها تعالى

رانيا : تعالى فرجني هتعمل ايه يا دكر

نزلت أكل كسها بكل اللي اتعلمته ومسكت زنبورها ما رحمتوش وكسها هريته لعب لغاية

ما جابت عسلها كله وهي بتقفش في بزازها الحلوة وراحت قالعه باقي الهدوم

وشدتني من شعري بتقومني وقالت طلع زبرك يا هيما عايزه اشوفه قد ايه

خرجت زبري

مسكته وقالت : احا ده كبير فشخ يا هيما يخرب بيت امك ايه ده ده أكبر زبر شوفته

ونزلت تمص مص رهيب مفيش ست في حياتي مصت زيها مص شرمووووووطة كبيرة

لغاية هحيب قالت بحب أشرب القهوة فرنساوي هاتهم في بوقي

وجبتهم في بوقها قعدت تضحك وقالت : لا بصراحة أنت تتعب أوي يا هيما وزبرك حلو قوي

أنا : ايه تعبتي يا رونا

رانيا : احا تعبت ايه ده زبرك لازم يعشرني النهارده ومسكته وقالت تعالى هنا

وقعدت في وضع الفارسة ووشها ليها ونزلت تنطيط على زبري وهي بتصوت من المتعة

وعملت كذا وضع أسخن وأسخن وبصراحه متعة زبري في كسها كان حالة من الخيال

لغاية ما هجيب خرجته هي وقالت بحبهم على بزازي

نمنا جنب بعض وهي مش راضية تسيب زبري من أيدها ونازله فيه مص وبوس فيا

لغاية ما بعد مده قام تاني

رانيا: عاوزك تفشخ طيزي بزبرك الكبير ده

وأول مره اشوف واحدة بيدخل طيزها وتقريبا مفيش وجع وهي اللي بترجع بطيزها علشان تتناك

ونكت طيزها كتير قوي لغاية ما هديتها وهي اااااااااااه كمان يا هيما زبرك يجنن ااااااه طيزي بتاكلني

هاتهم بقى هديها طيز الشرموطة رانيا اللبوه

وجبت في طيزها

وقامت تروح وهي بتقول انها اكتر مره أتمتعت مع واحد ناكها ووعدتني بمفاجأة هتجيبها معاها

بس تظبط الأداء وبعد اسبوع جت ليا الاوضة بالليل ومعاه اخر حد أتوقع أنه يجي وتكون هديه

الجزء الثامن الشهامة حلوة

اولا اعتزار عن التأخير في كتابة الجزء لظروف السفر

بعد يوم ممتع مع جسم رانيا شرمووووووطة المدرسة وعدتني أنها ممكن تجيب لي أي واحدة أختارها

مجرد عيني تنزل عليها هتجيبها لغاية عندي وفي يوم من الأيام كنت في مكتب مس أمل وسمعنا

دوشة بره خرجنا نشوف فيه ايه بيحصل كانت خناقة وراجل ماسك مس نرمين من أيدها وهي

بتبعده وبتقول انت اتجننت يا حيوان جريت أكلمه بالعقل زود في قله الادب ضربته وشتمته وجبت

الأمن يرموه بره والكل كان بيحوشني لغاية ما هديت

بعدها بيوم لقيت مس نرمين بتخبط على مكتبي وبتفهمني الحوار وبتشكرني على اللي عملته معاها

نرمين : متشكرة جدا لحضرتك على اللي عملته معايا أنا مكنتش اعرف ان حضرتك بالشاهمة دي

أنا : تحت أمر حضرتك بس انا مش فاهم مين ده وبيعمل كده ليه

نرمين بدموع خفيفه بتمسحها : ده أخو المرحوم جوزي وعاوزين يجوزوني منه علشان متجوزش

والعيال يتربوا مع أهل أبوهم وأنا واحدة ست في حالي مش فارق معايا إلا أن ولادي في حضني ومحدش

ليه دعوة بيا خالص

أنا : بصي حضرتك أنا ماليش أني أدخل دي أمور شخصية مليش دعوه بيها بس نصيحة أنتي كده مش هترتاحي طول عمرك

نرمين : ليه بتقول كده يا استاذ ابراهيم ؟

أنا : ببساطة لانه طينلك كل شوية ويضايقك فياريت تشوفي حل حاسم وسريع

نرمين : مش عارفه أفكر عندك حل يا أستاذ ابراهيم ؟

أنا : الجواز

نرمين : ايه

أنا : اه الجواز...لو أتجوزتي جوزك هيقطع عرق وبسيح دمه معاهم

نرمين : بس أنا خايفة ياخدوا عيالي مني

أنا : هما في حضانتك لغاية السن القانوني ومحدش يقدر ياخدهم منك كبيره هيقطعوا المعاش بتاع جوزك

نرمين : بس قصدي أنهم أهل جوزي ياخدوهم

أنا : ب مين دول....طب وأيمانات المسلمين أدفنهم في سابع أرض

نرمين ضحكت وقالت : ايه ده انت مالك سخنت كده ليه هو أنا هتجوزك انت

بصراحة اتحرجت جدا وقولت : أنا آسف و**** مش قصدي بس محبش انك تتظلمي لمجرد انك عايزه تعيشي في حالك

نرمين : ايه ده أنت أتضايقت ولا أتكسفت...... بنفس الضحكة الحلوة أوي

أنا : بصراحة الأتنين

نرمين : أنا فاهمه قصدك و**** بس خايفة وعايزة أفك الجو بس

أنا : وأنا تحت امرك

نرمين ببصة كأنها بتشوفني لأول مرة : انت طلعت طيب جدا يا أستاذ ابراهيم ميرسي كمان مره على اللي كل اللي عملته

أنا : بصي أنا عندي فكرة...ممكن تكتبي ورقة جواز عرفي فاضية ولو حد عاوز يضايقك

نرمين : تصدق صح هعمل كده لغاية ما يحلوا عني

وقعدنا مكملين الكلام لغاية المرواح ووصلتها للبيت وطلعت شاورتلي أنها وصلت بالسلامة

نرمين ست تلاتين سنة....... أو أكبر شوية

طيز كبيره وبزاز مدافع كانت مش بتطيقني في الاول وبعد القعدة دي بقينا صحاب

وبقيت بكلمها في التليفون في أي وقت لو عازت حاجه للبيت أجيبها ليها

وفي يوم رن التليفون الساعة تلاته الفجر

سمعتها بتقول بخوف : ابراهيم تعالى لي بسرعة وقفلت

جريت أكلمها تاني محدش بيرد

نطيت في الهدوم وجريت على بيتها دخلتني

نرمين : الحقني أهل جوزي جايين ياخدوا العيال مني ده أنا أموت لو خدوهم مني

هديتها و قولت لها خشي جوه...ومالكيش دعوة باللي هيحصل وماتطلعيش لاي سبب فاهمة

شوية والباب خبط بكل هدوء فتحت

اخو جوزها شافني أصفر

أنا : نعم...خير بوش خشب أبلكاش مفيش منه

أخو جوزها أسمه عوض

عوض : أنت ميت وبيبعد أيدي علشان يخش

ثبت أيدي وثبته على الباب

أنا : أيه يا عم رايح فين ؟!

عوض : داخل بيت أخويا

أنا : اولا الشقة بأسم مراتي نرمين

عوض : مراتك ؟!!

أنا : فيه أعتراض يا عمنا

عوض قعد يزعق وأزاي وولاد أخويا

أنا : ولا عليا الحرام من ديني أنا ممكن أخليك تطرش من زعيقي روح لأمك ومتجيش هنا تأتي

بصوت تقريباً العمارة كلها سمعته

عوض لف وهو بيبرطم في الكلام وهرفع قضية

أنا : ولا أسمع الكلمتين دول علشان ما تقولش ماقلش لو فكرت مجرد بس أنك تطلع في الحلم لمراتي أو تفكر تقرب للعيال

أقسم ب**** لأحزن أمك عليك مش علشان هقتلك لا علشان مش هيعرفوا يلموا جتتك يدفنوها

نزل وعلى وشه علامات الخوف

دخلت قفلت الباب ولقيت نرمين بتجري على حضني

نرمين : **** يخليك ليا يا ابراهيم انت نجده من السما ده قلبي كان هيقف

أنا : ما تخافيش يا ستي كله هيبقى تمام خشي نامي أستأذن أنا

نرمين قفلت الباب وزنقتني بمدافع بزازها : ايه ده انت رايح فين....وبمحن بتقول أنا خائفة اوي

ممكن تبات معايا

وافقت وجابت لي هدوم ودخلت تنيم العيال وانا غيرت هدومي ورجعت ليا وهي متزوقة

وقعدت جنبي سانده ظهرها على صدري وفاردة شعرها ولا أجدعها عروسة وبرفان يهيج الحجر

نرمين: العيال راحوا في النوم

أنا : تمام...يالا خشي نامي وما تقلقيش خالص

حطت أيدها على صدري وهي بتغمزلي: طول ما انت جنبي أنا مطمنة يا حبيبي

أنا : نرمين انتي عايزه أيه مالك مش مظبطة

نرمين : بصراحة أنا مش عارفه مالي مش عارفه غير أنك....ولقيتها بتبوسني بوسه رهيبة

أنا : نرمين أعقلي بس كده وأهدي

نرمين قلعت الروب وبقت بقميص النوم الاحمر القصير

نرمين : أعقل ايه بس أنا بموت فيك أنت ايه مش حاسس بيا يا جدع

أنا : لا حاسس بيكي بس العيال..... وهي مقطعه وشي بوس وبحبك

خدتني من أيدي وقالت : تعالى بس معايا وخدتني على أوضتها

وقفتها على الباب أنا : هتعملي أيه يا مجنونه بس

غمزت لي تاني وقالت : ايه مش انت جوزي هنلعب عريس وعروسه يا هيما

أنا : بلاش تهور يا نرمين

أتقمصت وسابت أيدي وقالت : ايه هو أنا مش عجباك ولا أيه يا هيما

أنا : لا طبعاً انتي زي القمر بس ده خوف عليكي

نرمين : لا ما تخافش عليا خاف مني

أنا : انتي عايزه ايه بالظبط

لفت أيدها حوالين رقبتي وهي بتقول : أنا عايزة حقوقي وشدتني وبتبوسني وتحضني وقفلت الباب

و قعدنا فترة طويلة كده لغاية ما راحت على السرير

قعدت ونزلت الأندر وقعدت تلعب بيه على صباعها ورميته ليا كان ريحته حلوة

فشخت رجليها وشاورت لي تعالى بصباعها ونزلت أمص كسها القشطة وهي بتزوووم

نرمين : ممممم ياااه كان نفسي في كده من زمان يا هيما ااااه يامجنون هتاكل كسي أي كسي بلاش عض

ممممممم حرام عليك ممممم وخرجت بزازها بره وشدتني من شعري علشان ارضع بزازها وأيدها على زبري