السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

انا : تزحمي ايه يا بنتي فيه اوض كتير ولو عايزين كل واحده في اوضه نجيب فرش اوضه بكرا.. بصي انتي يا علياء تاخدي أوضة المرحومه. هتعجبك. وانا هخليني في الاوضه بتاعتي اللي جنبها و انتوا في الاوضه اللي هناك لأنها واسعه ليكم انتوا الاتنين.. تمام كدا ولا مش عايزه الاوضه دي يا علياء.

علياء : لا ابدا. لو عايز تقعد فيها انت اقعد انا ممكن اقعد في اي حته..

انا : اتفقنا.. يلا كل واحد على اوضته...

(دخلوا كل واحد يحط حاجته و يجهز نفسه و شويه لقيت الباب بيخبط.. وكانت علياء)

انا : ادخلي يا علياء واقفه ليه.؟

علياء : لا ميصحش.. كنت عايزه اقولك على حاجه بس مكسوفه

انا : بلاش بقا موضوع الكسوف دا انتي في بيتك. فيه ايه..

علياء : هو الدولاب فيه لبس الهانم تقريبا.. أنا ممكن احط في اي مكان عادي.. بس تعال شوف لو فيه حاجه مهمه في الاوضه اصل تضيع ولا يحصل حاجه و البسها انا وانا بخاف من كدا

انا : ايه الهبل دا. تلبسي ايه.. تعالي نشوف مع بعض نتصرف ازاي في الدولاب...

(فكرت اني اديها اللبس دا بس قلت ممكن تضايق انه بتاع حد اتوفى ولا كدا.. بس برضو قلت أعرض عليها. لانه من أوروبا كله وغالي جدا وهي غالبا نفس الطول يمكن ارفع حاجه صغيره يعني يتظبط..)

انا : عايز اقولك حاجه بس خايف تضايقي

علياء : اضايق. ازاي؟ بعد كل دا انت لو عملت ايه مفيش حاجه تضايقني منك.. وبعدين مش انت قلت اننا لحم ودم بعض.

انا : ايوا كدا بدأتي تقولي كلام حلو.. المهم.. اللبس دا من انضف انواع المركات في العالم وغالي جدا جدا. انا بقول خسارة نركنه و انتي تقريبا ممكن يتظبط عليكي. يبقل حلو قوي.. ايه رأيك؟

علياء : بس كدا الناس هتزعل علشان فرطت في حاجه الهنام.

انا : ناس مين. محدش هنا له كلمة غيري ولا حد له علاقة بتصرفاتي و بعدين مش احسن ما تترمي لغاية ما تدوب.. فيه خياطه اعرفها بتتعامل مع زباين السنتر هخليها تيجي يوم. في أسبوع واحد هتكون مغيره المقاسات. قلتي ايه.

علياء : اللي تشوفه يا سامر..

انا : ياااه قوليها تاني كدا. حلوه من بوقك بشكل.. اول مره تقولي اسمي تقريبا..

علياء : لا قلته مره بس انت شكلك مسمعتش فرجعت في كلامي. قلت يمكن تعديت حدودي..

انا : يووه رجعنا تاني لحدودي و حدودك.. انا ماشي وسايبك يا بت انتي..

(وانا بخرج لقيتها مسكت أيدي و بصت في عيني و مكسوفه و عنيها بتزوغ منها للارض)

علياء : لا متزعلش. انا اسفه.

انا : انتي حتى وانتي مكسوفه بيزيد جمالك يا علياء. معقول ماما كانت في الجمال دا.. (مسكت ايدها)

علياء : بس بقا. الكلام دا كتير قوي وبعدين سيب أيدي يا استاذ ممكن حد يدخل..

انا : حاضر يا قمر العالم كله...خلصي وتعالي يلا ننزل نتغدى انا هموت من الجوع..

علياء : حاضر.. بس هو المفروض نلبس ايه على الاكل تحت؟

انا : فيه ايه يا بنتي هو احنا في قصر. اي حاجه تحبيها حتى لو من غير هدوم (ضحكت)

علياء : انت سافل وقليل الادب يلا من هنا علشان اغير يا بيه. يلا.. اوضتي بقا و اتحكم فيها. (ضحكت انا وهي وخرجت)

دخلت الاوضه و لبست شورت و تيشرت كاتو نزلت لقيت بدريه و سماسم تحت وقاعدين مع حنان و سعاد و بيضحكوا ويهزروا)

انا : حلو انكم اخدتم علي بعض بسرعة. فين الاكل يا حنون؟

حنان : الاكل جاهز يا سيدي بس مرضتش اطلعه في التكييف علشان يفضل سخن. اهي الهانم الصغيره نزلت.. اروح اجيب الاكل يلا يا سعاد..

سماسم : الحقي يا علياء بتقول عليكي الهانم الصغيره (ضحكت)

علياء :بس يا بت انتي بطلي هزار و كلام في اي حاجه قديمه قدام الناس هنا.. افهمي بقا...

انا : ايه يا عم الظابط المدير. محدش اتكلم في حاجه. وبعدين ايه الجمال دا البيجامة حلوه قوي عليكي. انتوا مغيرتوش ليه يا جماعه..

بدرية : أحنا قلنا يمكن النظام كدا زي ما بنشوف في التلفزيون. لكن بيني وبينك انا عايزه اخد راحتي. زي ما شفتني امبارح كدا.

علياء : انتي بتقولي ايه اومال اللبس اللي احنا جبناه هتعملي بيه. فيه بيجامات و قمصان بيت.. البسي منهم. وانسى بقا الحياة القديمه دي كلها ابوس رجلك.

بدرية : ماشي يا علياء و لو عايزه ارجع انا الفيوم ارجع يا حبيبتي طالما دا في مصلحتك..

انا : انتوا يا جماعة كل واحد بيمسك على كلمة التاني.. براحه يا علياء. الناس اللي هنا دول بثق فيهم برقبتي و حنان عارفه الموضوع كله. سعاد اصلا مش هتقعد هنا. ماشيه انهاردة. وانتي يا ام علياء. جربي البيجامات و قمصان البيت هيريحوكي و لو مرتاحه في التاني اوضتك اعملي فيها اللي تحبيه.. متفقين كدا؟

سماسم : دول عايزين مشاكل كل شويه. هو الاكل اتأخر ليه.. انا جعانه قوي..

انا : اللي تعجبني قوي سمسم العسل دي. مش شاغله نفسها بجاحه علشان كدا هتلاقيها دايما مرتاحه.. اهو يا ستي الاكل وصل..

(الاكل جه علي السفره و لقيت حنان و سعاد ماشيين على المطبخ)

انا : خدي يا هانم انتي وهي. رايحين فين.. اقعدوا

حنان : ميصحش يا سيدي. هنسيبك مع الجماعة يمكن عايزين تتكلموا في أموركم..

انا : انا قلت ايه.. اقعدوا.. هو احنا كل يوم بناكل مع بعض. كل واحد بعد كدا وراه شغله ويمكن مش نقعد كدا الا كل اسبوع او اكتر.... ريحة الاكل تجنن يا حنون..

سعاد : انا طابخه معاها يا بيه.

انا : اتاري الاكل ريحته تجنن يا سعاد.. اسكتي بقا اصل اقولهم حنان مطلعه عليكي اسم ايه.. ها

سعاد : يالهوي.. لا لا يا سيدي اهو ساكته.

(قعدنا ناكل كلنا و نضحك و نهزر و خلصنا و طلعت البلكونه وهما بيظبطوا الدنيا تحت و شويه ولقيت علياء طالعه معاها قهوة)

علياء : حنان قالت انك بتقعد هنا بعد الأكل تستنى القهوة. عملتها و جيت.. شوفها كدا حلوه ولا مش بعرف اعمل

انا : تسلم ايدك يا علياء. اقعدي.. شكلها حلو.. امممم جميلة بجد.

احكيلي بقا. بتعرفي تقرأي و تكتبي و تحسبي وكدا ولا اخدتي الدبلوم كدا وخلاص..

علياء : بعرف طبعا. انا كنت شاطره جدا و كنت هدخل ثانوي بس الظروف منعت و جبت مجموع يدخلني كلية تجارة بس الظروف برضو حكمت اني اطلع واشتغل.. كان نفسي اكمل.

انا : معقول شاطرة كدا. طب ايه رايك تكملي. انا في الكليه بس أجلت سنه و انتي هتدخلي سنه تانيه علطول تقريبا.. نبقا في كلية واحده و نروح الحاجات المهمه والامتحانات وكدا كدا العيال هناك بيجيبوا ليا الملازم.

علياء : بجد.. بتتكلم جد.. انا موافقه حتي لو هدخل أولى.. بس الشغل والمصاريف والكلام دا..

انا : يا بنتي مش هنروح كل يوم.. هاتي بس انتي الورق و نروح بكرا و نشوف ايه المطلوب..

علياء : من اول السنه بقا دا احنا في الاخر.

انا : بس كدا انتي تعرفي تمسكي الحسابات و تمسكي السنتر كله.

علياء : انت تفهمني الشغل ماشي ازاي وانا في اسبوع هفرجك على الشغل بتاعي..

انا : كل دقيقه بتمر بيزيد إعجابي بيكي يا لولو..

علياء : لولو (ضحكت)

انا : بتضحكي على ايه يا بت انتي

علياء : اصل لولو دا فاكره انه اسم كلب (ضحكت)

انا :اومال ادلعك بايه. اقولك علياء أجمل. زي عيونك كدا.

علياء : انا قايمه ماشيه. انا مش متعوده على الكلام دا و بتكسف كمان.. عايزه اقولك على سر بس اوعي تقول لحد. اصل يمسكوها عليا و معرفش انه اقولهم حاجه تاني..

انا : قولي.. سرك في بير

علياء : خايفه تفهم غلط برضو.

انا : قولي يا بنتي فيه ايه. قلقتيني

علياء : لا عقلك ما يروحش بعيد..

انا : بعيد فين يعني..؟

علياء : انت فاهم.. اني مرافقه واحد ولا كدا ولا ليا في مشي امي دا...

انا :اومال ايه ما تقولي

علياء : بيني وبينك انا بشرب سجاير. بشرب سجارتين تلاته في اليوم..

انا : يا لهوي عليكي.. كل الفيلم دا و سر و كلام كبير علشان بتشربي سجاير.. انتي اوفر قوي يا علياء. ما امك بتشرب هتقولك ايه يعني..

علياء : لا كانت تفرق زمان. انا كنت واخده سماسم تحت دراعي و مينفعش اعمل حاجه غلط قدامها. لاني لو كنت سبتها كانت راحت في السكه الطين دي. مره دخلت لقيت زبون بيتحرش بيها و امي في الحمام. قلبت الدنيا لما لقيت البت مش بتصده و خايفه من ان امي تزعل.. فهمت بقا ان مكنش ينفع..

انا : بس دلوقتي الوضع اتغير..

علياء : انت هتقعد تقولي اتغير و بتاع ما تجيب سجارة. كنت وفرت الكلام ورحت جبت من اي محل. هو انا يعني بحكي فضفضه ما تفهم بقا..

انا : يخرب عقلك. دا انتي مصيبه. هموت (بضحك بشكل هيستري)

علياء : اهو امي طلعت..

انا : اصبري بس.

بدرية : بتعملوا ايه انت وهي لوحدكم.. مش عارفه يا سامر علبة السجابر شكلي نسيتها في الفندق. هات سيجارة..

انا : خدي.. معرفتيش.. أديت لعلياء سجارة قعدت تكح منها دلوقتي...

بدرية :تكح ازاي. يكونش اول مره تشرب.

انا : هي بتشرب يا ام علياء.

بدرية :شكلها كدا لاني بغسل لبسها لقيت تبغ سجاير في الجيب و ريحه السجاير كذا مره في الطرحه. بس هي مفكره انها حويطه قوي..

علياء : حويطه ليه. هو انا هخاف منك. اه بشرب. بس مكنتش عايزه اختي تشوف و تقلدني.. مش علشانك يعني.

بدرية : اختك تقلدك. ضحكتيني. سمسم روحي تسأليها مين اللي بيسرق من العلبة مني وقفشته قبل كدا (ضحكت)

انا : يخرب عقلك يا علياء. دا انتي طلعتي متعرفيش حاجه... اهي سماسم طلعت اهي.. بصوا بقا من انهاردة محدش يخبي حاجه على حد.. العلبه اهي.. كل واحده تولع سيجارة علشان نخلص من الفيلم دا..

سمسم : انا مش بشرب.. دي كانت مره ولا مرتين وخلاص. بس محبتش الموضوع..

انا :خلاص سمسم برا.. يلا يا هانم انتي وهي. اشربوا قدام بعض.

قعدنا نشرب السجاير ونضحك لغاية ما بدرية و سماسم قاموا يناموا و انا وعلياء فضلنا قاعدين)

انا :سرحانه في ايه يا لولو..

علياء : حاسه اني في حلم جميل خايفه اصحى من النوم.

انا :ولا حلم ولا حاجه. اللي جاي هو اللي حلم... من انهاردة انسى كل التعب اللي شوفتيه.. قوليلي يا لولو.. انتي حبيتي قبل كدا؟

علياء :اه في الإعدادي كان ولد معانا في المدرسه ابن راجل محترم في البلد. وانا زي ما انت عارف.. بس عمري ما قلت لحد. كنت صغيره خالص.. بعدين هو و ابوه و أهله سافروا مش عارفه فين. بعدها بقا دخلت مدرسة بنات بس. و انت عارف بقا اللي زينا دايما متهان بسبب اللي شوفته... الا احنا هنستلم الشغل امتى..

انا : انتي مستعجله ليه. مش لما تاخدي على البيت و ترتاحي شويه من التعب بتاع الشغل القديم.. اعتبريها* اجازه.

علياء: وانت حبيت ولا لاء..

انا :هتصدقي لو قلتلك لا.

لا حبيت ولا اتحبيت

علياء :ممكن أصدق الأولى إنما التانيه لا

انا :اشمعني؟

علياء : لان اكيد مليون واحده بيحبوك. انت تتحب من اول نظره.. وسيم وغني و ابن ناس و كل حاجه الواحده تتمناها.

انا : يعني انتي حبتيني من اول نظرة؟

علياء : ايه اللي بتقوله دا.. انا مقلتش كدا. لا انت ابن عمتي و قريبي.. انا بتكلم عن البنات عندك في الجامعة يعني..

انا : وهي البنات اللي في الجامعة قاعدين مستنين سامر.. فيه مليون سامر هناك كل يوم

علياء : هقوم انام بقا. النوم كبس عليا.. هنعمل ايه بكرا.

انا : عايزه تنزلي معايا مفيش مشكله عايزه تقعدي اسبوع ولا حاجه. براحتك.

علياء : خلاص زي ما قلت الأول. اقعد كدا اخد على الجو وبعدين انزل شغل.. تصبح على خير.

انا : وانتي من اهل الخير يا لولو...

(شويه و قمت جبت الويسكي و قعدت اشرب و لقيت سعاد جايه)

انا : فيه ايه يا بنتي. انتوا فين محدش شافكم من ساعة الغدا. اقعدي.

سعاد : قلنا نسيبكم على راحتكم. بقولك الست سالي كلمتني و قالت ارجع تاني و انها قالت ليك. صح الكلام ده.

انا : اه صح. بس انتي حره برضو. عايزه تقعدي براحتك.

سعاد : انا بقول اروح اقعد معاها بدل ما تقعد لوحدها. ولا انت شايف ايه يا سيدي.

انا : عندك حق. مينفعش نسيبها قاعدة لوحدها. بكرا هوصلك ليها...

سعاد : البت حنان يا سيدي شكلها كدا متغير من ساعة ما اتصلت عليها قلتلها موضوع قرايبك دا. حاسه كدا انها لوحدها و اختها سابتها و انت انشغلت مع اهلك و هي لوحدها. ابقا راضيها يا سيدي..

انا :هي فين.

سعاد :تحت

انا : روحي انتي و ابعتيها

(نزلت وشويه حنان طلعت)

حنان : عايزني يا سيدي؟

انا :هو انا اقدر استغني عنك يا حنان..

حنان :لازمته ايه الكلام ده يا سيدي. هو انا قلت حاجه.

انا : اقعدي يا حنان. عايز اتكلم معاكي..

حنان : تحت امرك يا سيدي قول..

انا : دول اهلي و ناسي و متبهدلين طول عمرهم. َكان لازم اعمل حاجه علشانهم. انتي هنا مش شغاله وبس. انتي اختنا كلنا. فاهمه الكلام ده.

حنان : فاهمه يا سيدي.. مش محتاجه تقول كدا انا عارفه انت مين و ايه..وانا هشيلهم في عيوني..

انا : تسلم عيونك يا اصيله.. هي البت سمر مش هتعمل فرح. ولا البيه مش عايز احضر ولا اعرفها.

حنان : انا امبارح رحت كتب كتابها و بعد بكرا هياخدوا مركب كدا هي و أصحابها و انت فاهم بقا بحكم انها كانت قاعدة هنا هو دماغه بتلعب. اعذرها يا سيدي.. وهو معذور برضو

انا : انا فاهم كل حاجه. متشغليش بالك.. اهم حاجة انها تبدأ حياة جديده. عقبالك كدا اما نفرح فيكي. (ضحكت)

حنان : انا.؟ مين هيبص لواحده في ظروفي دي.. انا خدت نصيبي خلاص.. هو انا هرمي نفسي تاني.. ابدا.. انا هعيش هنا في ضلك كدا وخلاص.. انا هقوم انام..

انا :تصبحي على خير

(فتحت التليفون لاني كنت قافله لقيت رساله من سالي. عملت ايه. و ابعتلي سعاد. و رسايل من شهيره. انت فين و عايزه اشوفك. لسه بقلب في الرساله لقيت اتصال سماح..)

انا : الو. ايوا يا سماح سهرانه ليه..

سماح : انا مصدقت وصلني رساله انك فتحت رنيت عليك انا اسفه بس كان لازم اتصل عليك. اشكرك.

انا : على ايه؟

سماح : الواد دا اتصل عليا و قالي انا مسحت كل حاجه و عمرك ما هتشوفيني تاني و ابوس رجلك ابعدي عني خالص. انا مليش دعوة بيكي.. انت عملت فيه ايه؟

انا : مفيش حاجة وصيت عليه بس. هو يهمك في حاجه.

سماح : لا بس خايفه يكون حصله حاجه بسببي لانه شكله كان مرعوب..

انا : سيبك منه خلاص.. انتي متعمليش كدا تاني و اوعي تدي الثقه كدا لواحد من اتعرفتي عليه من الشارع.. وجسمك محدش يشوفه صوره تاني يا سماح. فاهمه؟

سماح : حاضر يا مستر حاضر. انا مش عارفه اشكرك ازاي. نفسي اعملك اي حاجه..

انا : عايزه تعملي حاجه يعني..

سماح : طبعا بس مش عارفه.

انا : ابعتيلي صور جسمك..

سماح : هو ينفع طلب تاني غير دا.

انا : ليه هو انتي مش واثقه فيا

سماح : لا واثقه بس.. مش عارفه اقول ايه. طب ينفع من غير وشي.. ؟

انا : انتي علطول كدا بتوافقي. مش بتتعلمي خالص..

سماح : لا اتعلمت بس انا واثقه فيك لأبعد الحدود. و ثانيا انا قلت من غير وشي رغم اني واثقه فيك. ثالثا مش عارفه ليه حسيت اني مبسوطه انك عايز تشوفه.. رابعا..

انا : انتي هتعدي لغاية كام.. انا بهزر يا بنتي

سماح : يعني مش عايز تشوف.؟

انا : لا عايز بي مينفعش اطلب كدا. اي شاب يحب يشوف جسم بنت حلوه زيك. بس مينفعش اطلب حاجه زي كدا.

سماح :يعني انت عايز تشوف بس مش هينفع. اهم حاجة انك عندك رغبة تشوف.. صح.؟

انا : مالك يا سماح فيه ايه. انا كنت بهزر. انتي اخدتي الموضوع جد ليه. اوعي تزعلي.

سماح : بالعكس اي واحده تبقا مبسوطه لما تكون مرغوبه من الناس.. على العموم انت عايز تشوف. وانت مش اقل من االواد دا بالعكس انت اغلى بكتير. هبعتلك على الواتس بس تقولي رأيك بصراحه و من غير وش زي ما اتفقنا.

انا : اللي تحبيه ويريحك. بس لو مش عايزه خلاص...

سماح : لا يهمني رايك.. بعتلك كام صوره اهو. افتح الواتس.

انا : ثواني.. اه بيحملوا اهم.. اوبا اوبا.. ايه دا. انتي مخبيه كل الحلاوه دي تحت اللبس يا سماح؟

سماح : بجد عجبك. طب ايه اللي عجبك اكتر.

انا : كله يا سماح. جسمك حلو قوي بجد. وحلوه الحسنه دي.

سماح : انهي دي؟

انا : اقول عادي يعني..؟

سماح : اه قول

انا :اللي جنب الحلمة اليمين..

سماح : وايه كمان.. هاااا.

انا : مالك يا سماح انتي بتروحي بسرعة كدا.؟

سماح : معلهش سرحت بس.. هسيبك تنام. هتيجي بكرا ولا ايه؟

انا : ايه رايك اجي ولا ايه.؟

سماح : اه تعال. هتقعد ليه. حتى نشوفك..

انا : حاضر يا سماح هجيلك..

سماح : تجيلي انا؟

انا : بت انتي.. روحي نامي.. انتي سهتانه كدا ليه. اصل اركب دلوقتي واجيلك البيت.

سماح : بجد؟ هتيجي تعمل ايه؟

انا : هغتصبك.. اومال هعمل ايه. هلعب؟

سماح : بجد.. طب تعال لو بجد..

انا : بت يا سماح. انني مالك. شاربه حاجه.. اجي فين وأهلك..

سماح :انا ابويا وامي كبار في السن و انا قاعدة في اوضه في الدور الأرضي لوحدي.. تعال بقا.. انا محتاجه ليك..

انا : انتي بتتكلمي جد ولا بتهرجي.

سماح :بجد و النعمة.. اقولك على العنوان.. قريب من الشغل مش بعيد..

انا : هو انتي مش بنت بنوت يا سماح..

سماح : اه. بس مش لازم يعني كل حاجه... تعال بس. انا فرحانه قوي انهاردة اني خلصت من تعب قلب شهور.

انا : خليها يوم تاني.. اقولك خليها بكرا نروح انا وانتي المخزن.

سماح : يعني مش عايز تيجي. انا عارفه انك بتجامل في رأيك في الصور..

انا : بت ابعتي اللوكيشن بتاعك انا جاي..

سماح :بجد معقول؟ هبعته اهو.. هدخل استحمي و اجهز..

(اخدت العنوان وعجبتني المغامرة دي قوي ونفسي في بنت بنوت من ساعة موضوع سالي... الكس لما يكون لسه مش مفتوح له شكل مميز و طعم مميز.. وصلت و رنيت عليها لان مدخل حاره ضيقه. قالت ادخل. دخلت لقيتها واقفه بعبايه سودا على باب بيت قديم كدا خشب كبير. دخلت و قفلت ورايا)

سماح : الاوضه دي. لو عملنا فرح محدش هيسمع. َتعال

انا : شكلك مجنونه وانا معرفش.. بس عجبني الجنان دا..

سماح : معلهش بقا الاوضه مش قد المقام بس نضيفه.. هجيب حاجه تشربها..

انا : اقفلي الباب وتعالي هو انا جاي اتضايف..

(قفلت الباب وقربت و حاطه وشها في الأرض..)

انا :عايز اشوف على الطبيعه بقا احسن من الصور

سماح : كله يا مستر؟

انا : اه كله كله..

(بدأت تقلع واحده واحده و جسمها يظهر و وقفت بالاندر و البرا

تلف جسمها. بدأت تقلع البرا و صدرها الصغير بدأ يظهر و الحلمات عندها لونها بني غامق شويه. و بدأت تلعب في صدرها و تحرك رجليها.. شاورت ليها على تحت. نزلت ايدها لتحت و بدأت تنزل الاندر و بدأ يظهر شعر كسها الخفيف. و نزلت و صدرها بدأ ينزل معاها وهي بتوطي خلعت الاندر و انا وقفت و لفيت وراها وبدأت احط ايدي على ضهرها و المس على طيزها وافتحها بأيدي بدأت اشوف خرم طيزها حواليه شعر خفيف خالص و شفايف كسها بارزه و عليها برضو شعر خفيف واضح انها بتقص مش بتشيل علشان مش يزيد.. بدأت احرك أيدي على الفرق بين طيزها على كسها و فتحة طيزها وهي بدأت تدلع في صوتها..* وتتحرك ناحية السرير وهي موطيه لغايه ما سندت. وانا نزلت على ركبي و بدأت أقرب وشي من طيزها وبدأت ابوس في كل حته فيها و اشم ريحة كسها و عزريتها دخلت وشي بين الفخدين وبدأت الحس كسها من تحت لفوق).

سماح : اووووووف بحب اللحس قوي.. اااااه.. اااه.. اووووووف لو اعرف كدا كنت عملت حلاوه بس مكنش فيه وقت. اااااه..

انا : كسك صغير قوي يا سماح بس طعمه حلو قوي و طيزك ريحتها تهيج قوي.. ارفعي رجليك على السرير.. ايوا كدا عايز احلب كسك دا...

سماح : انا المايه عندي كتير خلي بالك.. اااااااااااااااااااه نفسي اتناك قوي بس مينفعش.. اووووووف العب بلسانك في الفتحة كدا. بس متدخلش قوي... ايواااا.. اححححح اخخخخ بعبص بقا...

انا : تتناكي في طيزك يا سماح؟

سماح : لا انا سطحي بس. ما انا قلتلك. دا الاخر بتاعي.

انا :ازاي يعني.

سماح : يعني مص و لحس و تفريش و اركب عليك و احك كسي في زبك. كدا. تحطه بين طيزي و تحك.. لكن تدخيل لا..

انا :وانا هاخد ايه من غير تدخيل. هنزلهم فين؟

سماح :لو عايز على صدري او طيزي او في بوقي. بس ريحني الاول انا بجيب بسرعة.. كمل بقا بعبصه ماشي. لكن زبك لا.

انا : لا خلاص. هريحك علشان تعبانه و انا هخلع بعدها..

سماح : انت زعلت؟ همص ليك واخليك تجيبهم في بوقي و هترتاح.. جرب بس.

انا : متشغليش بالك انتي. انا مبسوط وانا بريحك. يلا ارجعي اديني طيزك..

سماح : حاضر..

( قعدت الحس ليها و ابعبص فيها شويه وامد أيدي تحتها ادعك صدرها).

سماح : اووووووف قوي.. شد شفايف كسي قوي.. اووووووف بقا اااااااااااااااااااه العب في طيزي.. اححح.. اااااه انا خلاص قربت اهو.. اااااااااااااااااااه اااااه اااه ااااه اح اح اح امممممم اااااااااااااااااااه...

( اول مره اشوف واحده بتنزل مايه كتير قوي كدا بس ماية البنت طعمها احسن من المره بكتير.. خلصت معاها و قعدت جنبها و هي لفت وشها مبتسمه و قامت تبوسني.. وتقولي جرب بس.. رفضت بصراحه.. قامت لبست وانا مسحت وشي بمنديل و قمت خرجت.. كانت الساعة 12 بصيت على التلفون لقيت رنه من سالي. كلمتها وعرفتها اللي حصل* وان سعاد هتيجي بكرا عندها.. وقفلت.. روحت الفيلا لقيت حنان قاعده)

انا : صاحيه ليه يا حنان.. مش كنتي نمتي؟

حنان : انا سمعتك وانت خارج دلوقتى قلت دا فيه حاجه حصلت. غريبه يعني..

انا : لا يا حنون متقلقيش.. قومي نامي..

حنان : اجهزلك عشا يا سيدي ولا حاجه..

انا : لا يا حنان نامي انتي نمت و صحيت قبل الضهر و فطرت معاهم و ركبت العربيه و رحت الشغل..

سماح : كويس انك جيت يا مستر سامر..

انا : ليه فيه ايه..؟

سماح : امي جالها الازمه و عايزه اروح اوديها للدكتور. ومفيش حد هنا. قلت استناك..

انا : انتي مجنونه. مرحتيش ليه علطول. هو يعني احنا في سيزون.. ما البنات هنا.. يلا خدي الفلوس دي وروحي اركبي تاكسي و علي ماما..

سماح : تسلم يا مستر. اخصمهم من المرتب بقا.

انا : روحي بقا و بعدين نتكلم في الموضوع دا..

دخلت المكتب ورنيت الجرس طلبت قهوه. لقيت هبة جايبه القهوة....

هبه : بأيدي يا مستر و حياتك. انا استاذه..

انا تسلمي يا هبه. عامله ايه في الشغل..

هبه : تمام فل الفل البنات هنا كويسين وبيعلموني...

انا :حلو القهوة.. كويس انك مرتاحه معاهم..

هبه : دول زي حالاتي يا مستر. بنجري على أكل عيشنا. حاسين ببعض.. سماح كانت كاتبه ليسته كدا عايزه حد يروح يجيها من المخزن.. بس انا معرفش اعمل ايه. بتقولي تاخدي تاكسي و تروحي الشقه و تجيبي و تيجي. بس انا خايفه اتلخبط واجيب حاجه تانيه.. (ضحكت).

انا : خلاص انا هروح اجيب الناقص.. هاتي الورقه..

هبه : ما تخادني معاك علشان اعرف السكه واجيب بعد كدا لوحدي.... و علشان الموضوع اللي سألتني عليه..

انا : طيب. هخلص القهوة ونروح.. بس انا هخرج برا أقول مين يجي معايا نجيب الطلبات دي انتي علطول تقولي انا.. علشان محدش يحس ان فيه حاجه..

هبه : متقلقش خالص..

(خلصت القهوة وخرجت و زي ما اتفقنا.. و اخدتها و رحت المخزن).

انا : ادي يا ستي المخزن اللي عايزه تيجي فيه من يومها..

هبه : يعني انت مكنتش عايز؟

انا : عايز بس واحده واحده كدا علشان الموضوع ميبقاش مكشوف.. كنتي عايزه ايه بقا. وريني..

هبه : ما انت عارف هو انا مش قايله ليك. مش من يوم ما شوفتك تحت العمارة و انت بتبص علي جسمي. انا بقا لما اديتني الفلوس قلت لازم اديك حاجه.. انا أعجبك قوي.

انا : انتي مفتوحه يا هبه ولا بنت بنوت؟

هبه : لا الا دي. انا فقيره مفيش حاجه تعوض الموضوع دا. انا مش مدام شهيره يا مستر امي قالتلي شوفي يا بت اعملي واغلطي مهما كان. الا حد يفوته في كسك. لامؤاخذه في اللفظ يعني. تعرف لو مره و متجوزه مش هاخر عنك حاجه. انا هفرجك اللي عجبك تحت الهدوم (ضحكت)

انا : ولا بتاخدي من ورا يا بت؟

هبه : انت ليك في كدا..؟

انا : انا بسألك؟

هبه : لو مش بتقرف وكدا و ليك انا موافقه.

انا: يعني اتناكتي في طيزك قبل كدا؟

هبه : كام مره كدا.. بس اوعي تقول لأمي..

انا : وانا هشوف امك فين؟

هبه : ضحكتني.. هو انت يعني ما ظبظتش معاها... انا عارفه كل حاجه عنها. اوعي تفكر اني عيله.. انا الدورة بتيجي عليا من سنين.

انا : هي امك شغاله في الموضوع دا.

هبه ::قال يعني مش عارف.. (ضحكت).

انا : يا بنتي انا اول مره اجي العماره.. هعرف منين..

هبه :على خفيف يعني لو الحال وحش. بتطلع لكام واحد كدا.. بس اوعي تقول اني قلتلك. هي نفسها كدا هتكلمك و تحاول معاك طالما بتدفع حلو.