الطريق الى طيز محمد

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

صوت باب الحمام بيتفتح ومحمد جاي.... دخلت زبري بسرعه وقفلت السوسته

محمد: هاااا... ماقولتش هتضمن ازاي ان الخسران هيتناك غصب عنه حتي لو رفض

تامر: اه.... ثواني "ودخل جوا وطلع معاه خيارة"

انا: ايه ده؟!!!!

تامر: "راح مطلع موبايله ومسك الخيارة واداها لمحمد" بمنتهي البساطة انا هصوركم انتم الاتنين علي موبايلي وانتم عريانين.... كل واحد هيتصور وهو قاله ملط ومديني ضهره ومقنعر سيكا وفاتح طيزه بأيديه الاتنين وهو بيبي للكاميرا وبيضحك... وهيتصور وهو ماسك الخيارة وحاططها علي خرم طيزه وبيضحك باردوا.... وصوركم انتم الاتنين هتبقي معايا.... اللي هيخسر ومش هيخلي الكسبان ينيكه تاني يوم صوره هتبقي علي موبايلات المدرسة كلها

محمد: موافق

انا: "بتوتر" بس احنا ما اتفقناش علي كده يا تامر!

تامر: انتم قلتم هترضوا بحكمي.... وانا قلت كلمتي مش عايزين خلاص... بس انا ما اضمنش ان اللي يخسر مش هيرجع في كلامه.... وطبعاً مش هسمح ان حد يتناك بالعافية... انا مش هجيب لنفسي مصيبة.... فكروا وبراحتكم

محمد: موافق

انا: "نظرة طويله بيني وبين تامر" ماشي يا تامر.... موافق

كل اللي كان في بالي اللحظة دي... اني انيك محمد باي طريقة

تامر: ماشي... متفقين.... يلا يا محمد... اقلع وقنعر وبص للكاميرا بضهرك وافتح طيزك بايديك وبصلي بنظرة شرمطة

محمد: قلع القميص.... وبعدين الجزمة والبنطلون ووقف بالبوكسر والفانلة

تامر: يلا يا علق الوقت

محمد: قلع الفانلة ووقف متردد ومكسوف

تامر: احا يا محمد اخلص ماحنا هنضرب عشرات دلوقتي قدام بعض اخلص

محمد: طيب..... وراح قاله البوكسر وقعد يلعب في زبره وكان واقف....

تامر: "ينظر لزبره في غضب ويعض علي شفته السفلي" اخلص يا علق

محمد: احا ماتزعقش.... ماهو مش انت اللي بتتصور

تامر: طب اخلص علشان الوقت

محمد راح متدوّر.... وشفت طيزه كامله... جسمه كله عريان قدامي من كعب رجله لغاية سمانته المشدودة ومفصل ركبته اللي مافيهوش خط ترهل واحد وفوقيهم اجمل فخاد شفتها في حياتي بلونها القمحي اللي مافيهاش ولا شعرة وملفوفين وشايلين اجمل فردتين اطياز ممكن يبقوا موجودين في بوكسر راجل!

انا شفت المنظر ماقدرتش ورحت علطول قالع البنطلون والبوكسر والقميص والفانلة ووقفت ملط ماسك زبري وعمال أدعك فيه وا....

احا.... انا مش حاسس بزبري خالص!!!.... احا كأنه مش موجود اصلاً... هو واقف اه وعلي اخره بس عَشان عيني شايفه الطيز اللي هموت عليها قدامي... لكن احساس مش حاسس بيه اصلاً... بصيت لزبري بنظرة اندهاش تلقائي وتامر خد باله وفهم وبصلي وغمزلي

محمد: "بيكلمني" بتلعب في زبرك ليه يا خول....

انا: يا عم كلها شوية والعب في طيزك الملبن دي

محمد: كس امك... انت هتلعب في زبري بس وراح ماسك زبره ولافف وموريهوني

تامر: "بغضب" اخلص يا علق وسيب زبرك وقنعر وافتح طيزك

محمد : حاضر... وراح لافف ومقنعر ومسك فلقتين طيزه وفتحهم

تامر: بص للكاميرا واتشرمط

محمد: اهو... "وراح باصص للكاميرا ومتقصع وعوج بقه"

ما قدرتش امسك نفسي... مديت ايدي علشان امسك طيزه راح تامر مزعقلي وغمز من غير ما محمد ياخد باله

تامر: امسك الخيارة سبتها بين فلقتين طيزك وانت مقنعر وباصصلي

محمد: حاضر... وراح حاطط الخيارة بين فلقتين طيزه ثبتت لوحدها من غير ما يسندها علشان فلقتين طيزه قابين لبرة

تامر: خلاص... روح اقعد انت... يلا يا كريم دورك

انا: طيب.... وروحت وقفت من غير كلام وعملت نفس اللي محمد عمله وبسرعه علشان الوقت يعدي بسرعه

تامر: خلاص يا كريم... كده تمام

روحنا قعدنا كلنا قدام اللاب.... انا ومحمد قالعين ملط وتامر قلع هو كمان وقال اشمعني انا

تامر: بصوا دلوقتي انا هشتغل الفيلم السكس... كل واحد فيكم هيمسك زبر التاني وهيفضل يدعك فيه بسرعه واللي هيجيب الاول هيخسر والتاني هينيكه

انا: طب ما كل واحد في زبره عادي يعني!

تامر: لأ علشان لو كل واحد بيدعك في زبره هو ممكن يسيبه او يوقف دعك في اي وقت وساعتها المسابقة هتبوظ

انا ومحمد: تمام

راح تامر مشغل الفيلم وفضلنا نتفرج لغاية ما البت اللي في الفيلم بقت واخده زبر في طيزها وزبر في كسها وزبر في بقها

تامر: هعد 1 2 3 تبتدوا تدعكوا بسرعه "وورانا السرعه بإيده علي زبره اللي كان قد زبري او اصغر حاجة بسيطة قوي" وبنبهكم تاني.... اللي هيسحب زبره من إيد التاني في اي وقت هيبقي هو الخسران فوراً

اتفضلوا امسكوا ازبار بعض

انا ومحمد: كل واحد مسك زبر التاني

1

2

3

ابتدوا

انا ومحمد ابتدينا ندعك في ازبار بعض

علي قد ما انا مش حاسس بايده ومبضون نيك ان ايد محمد حوالين زبري وانا مش حاسس علي قد ما انا فرحان ان كلها ثواني وهنيكه وطيزه هتبقي ملكي!

عدت اول دقيقه ومحمد ابتدي يمون ويطلع منه اهات وزبره نشف في ايدي زي الخشبه

انا: مالك يا خول.... ماتمسك نفسك ولا هتجيب زي النسوان بسرعه

محمد: آآآه.... ااااااه.... امممممم

انا: ايه يا لبوة... هتجيبهم خلاص وهتتناك

محمد: آي.... اححححح... مش قادر

انا: ايه.... زبرك هايج وناقح عليك وهتنزل؟!! يلا هات لبنك... يلا يا لبوة.... هات لبنك علشان عايز انيكك في طيزك الوتكة

محمد: احااااااااا.... "وبص لتامر في ذهول" انا هجيب يا تامر احااااااااااااا.... اااااااااااااااااااااااااااااااااه

انا: يلا يا خول هات... هات.... هات.... ريح زبرك وهات

محمد: احااااً.... ااااااه... مش قادر.... مش قادر.... مش قااااااااااااااااااااادر... خلاص هجيب أدعك بسرعه يا كريم.... اسرع اسرع... هنزل "وواضح ان شهوته غلبت عليه وادرك انه خلاص هيتناك لا مفر فقال يستمتع بقي علي الأقل وانا بحلب زبره"

انا: سرعت حركت ايدي وأول ما لبنه ابتدي يخرج رحت شايل ايدي من علي زبره

محمد: احاااااا يا كريم.... انت بتبوظ شهوتي.... أدعك زبري

كريم: كس امك انت خسرت خلاص.... زبرك عندك ادعكه براحتك

محمد مسك زبره وفضل يدعك ولبنه بيخرج شلال وغرق الدنيا واول نطرة جات علي رجل تامر راح متنرفز نيك ونط علي كريم مسك إيديه الاتنين وكتفه علشان يبوظ شهوته ومايحسش بالمتعه ولبنه بينزل

محمد: احا سيبني أدعك في زبري... احاااا يا تامر.. مكانش قصدي.... حد يدعك زبري يا جدعان.... اااااااه

وفضل محمد يتلوي في الهوا وزبره عمال يخرج لبن وكأنه نافورة... وتامر ماسك ايده الاتنين ومكتفه علشان مايعرفش يمسك زبره وهو بينزل ويتعذب لغاية ما محمد نطر كل لبنه وبطّل يتلوي وهدي خالص

تامر: محمد.... ادخل خد شاور واغسل اللبن من عليك علشان كريم يعرف ينيكك

محمد: بس يا تامر.... "وبصله بنظرة عتاب لأنه كان متعشم انه هيكسب والبخاخ بتاعه هيجيب نتيجه زي ما تامر قاله"

تامر: بس ايه... انت حمار وغبي... وانا مش هعرف ارجع في كلمتي قدامك حاجتين... يا اما تستحمي وتيجي علشان كريم ينيكك يا اما هتروح بكرة المدرسه وتلتقط الصور بتاعتك مع كل الشباب

محمد: ماشي يا تامر... انا داخل استحمي

تامر: بص وغمزلي تاني

انا: قمت جريت عليه حضنته من فرحتي بيه وازبارنا خبطت في بعض ضحكنا

تامر: بعد ما يطلع ادخل اغسل زبرك كويس علشان ريحته وطعمه لما يمصلك مايبانش ان عليه مخدر وكمان علشان مفعوله يروح وتتمتع

محمد: حبيبي يا تامر.... ليك عندي خدمة بنت متناكة في اي وقت بعد اللي عملته معايا

تامر: "يبتسم" كل شئ في وقته!

تتبع......

الجزء الرابع

محمد خرج من الحمَّام وهو لافف الفوطه حوالين وسطه وانا وتامر قاعدين ملط خالص وطبعاً زبري كان واقف علي أخره وماهديش لحظة واحده

محمد: "جه قعد علي الكرسي اللي جنبي وباصص لتامر ونظراته كلها توتر وعتاب"

انا: ثواني يا محمد.... هدخل اخد شاور علطول وطالعلك.... ولا أقولك تعالي الأوِّل

محمد: أجي فين.... إيه!

انا: مالك مخضوض ليه.... ماتخافش انا عامل عليك وعايز أوسعلّك طيزك الأول قبل ما أنيكك علشان ما تتوجعش

محمد: احا.... هتعمل إيه

انا: قوم بس.... تامر عندك زيت أكل؟؟

تامر: اه

انا: ممكن تجيب شوية

تامر: حاضر ثواني "ودخل جاب ازازة زيت اكل وطلع ادهاني"

انا: قوم يا محمد "ورحت ماسكه من ايده ومقومه وشايل الفوطة من حوالين وسطه وقعدت أحسس عاي طيزه وامسكها بايديا الاتنين وانا مش مصدق ان طيزه في ايدي وبرضاه!"

محمد: إخلص يا كريم مش هنقضيها تحسيس.... نيكني واخلص!

انا: مش هينفع يا محمد انيكك كده لازم تتوسع الأول.... تعالي

"ورحت قاعد علي الكرسي ومنيمه علي رجلي علي بطنه بحيث يكون زبره مدلدل مابين رجليا الاتنين وطيزه قدامي"

محمد: هتعمل ايه؟

انا: هوسعلك خرمك شوية علشان ماتتوجعش

ورحت كابب شوية زيت صغيرين علي خرم طيزه وقعدت احسس عليه لغاية ما ابتدي يفتح شويه... ورحت مدخل صباعي

محمد: اااااااااه.... بيوجعني ياكريم بالراحه انا كده هتعوّر... وحياة أمك سيبني وبلاش نيك واعملك اي حاجة

كريم: محمد حبيبي انا نفسي فيك من زمان وعايز انيكك بقالي سنة... ماينفعش اسيبك دلوقتي خالص بس أوعدك هحاول علي قد ما اقدر ما اوجعكش علشان تتبسط

محمد: اتبسط ايه يا علق.... انت فاكرني خول! هيتبسط لما يتناك... ده كان تحدي وانت كسبت وخلاص.... زي ما كنت انا اللي هنيكك لو انا اللي كسبت... الموضوع مالوش دعوة بالانبساط.... كس امك

انا: خليك محترم بدل ما افشخ طيزك علي الناشف.... ورحت مدخل صباعي التاني

محمد: احااااااااااا..... أي أي.... طيزي يابن الوسخة

انا: بتشتم تاني "رحت حاطط صباع تالت علي خرمه" هااااا.... أدخل التالت؟

محمد: لا وحياة ابوك انا اسف

انا: ايوة كده "ورحت شايل الصباع التالت من علي خرمه واكتفيت باتنين بس" هاااا.... كده أحسن؟

محمد: اه.... لأ بيوجعوا باردوا.... كفاية صباع واحد دلوقتي يا كريم علشان خاطري

انا: لأ اتنين حلويين علشان توسع

محمد: اااااااه.... احا... طيزي واجعاني نيك

انا: ماتسترجل شوية يا محمد وتستحمل.... امال هتستحمل زبري ازاي؟!

محمد: ما اعرفش.... طيزي واجعاني نيك وحاسس اني عايز اعمل حمام

انا: اصبر بس شوية... "وفضلت ابعبص بصوابعي الاتنين داخل طالع ورحت مسرع شوية"

محمد: اه اه اه اه.... اه اه.... مش قادر عايز ادخل الحمام يا كريم وبعد كده كمل

انا: طيب... "ورحت شايل صوابعي... لقيت فيها شوية فضلات اتقرفت فشخ" احاااااا.... ايه القرف ده

محمد: قرف ايه وزفت ايه.... حد قالك انك بتبعبص كس! دي طيز!

انا: طب تعالي ورايا علي الحمام

محمد: قام ودخل ورايا علي الحمام

تامر: قام دخل ورانا وهو ساكت وما بيتكلمش

انا: تعالي يا محمد... اقعد اعمل حمام وعرفني لما تخلص

محمد: قعد علي الحمام وعمل حمام وبعد شوية قالي انه خلص

انا: طيب بص افتح الشطاف ودخل ماية كتير جوا طيزك وسيبهم جوا شوية ماتنزلهمش

محمد: طيب "وعمل زي ماقلتله" اه اه... جالي احساس اعمل حمام تاني!

انا: نزلهم دلوقتي واعمل حمام لو عايز وعرفني لما تخلص

محمد: طيب................... خلاص خلصت

انا: استخدم الشطاف تاني ودخل ماية في طيزك تاني... بس شوية حلويين

محمد: جالي احساس الحمام تاني بس اقل من الاول

انا: ماشي خليهم جوه شوية وهز طيزك وانت حابس المايه جوه بعد كده نزلهم

محمد: "هز طيزه علي القاعدة شوية وبعد كده نزلهم".... خلاص

انا: تاني كرّر الموضوع ده كذا مرة لغاية احساس انك عايز تعمل حمام ما يروح خالص

محمد: طيب.... "وفضل يكرر الموضوع كذا مرة"..... كريم... انا كده في ماية في طيزي ومش متضايق

انا: طب تمام.... نزلهم خلاص

محمد: نزلتهم

انا: طب قوم وريني

محمد: "قام ولف يوريني طيزه"

انا: قنعر شوية

محمد: اهو

انا: رحت بالل صباع تاني من بقي ومدخله في خرمه لغاية اخره

محمد: اه.... اه

انا: "طلعت صباعي لقيته نضيف رحت مديه لمحمد يشمه"... شم يا محمد في ريحة حاجة؟

محمد: لأ

انا: طب تمام.... تامر ممكن تجيبلي الخيارة اللي كنّا بنتصور بيها من برة

تامر: ثواني طيب "وراح جابها"... خد

انا: مص الخيارة دي يا محمد... "وحطتها قدام بقه"

محمد: مصها شوية وقالي خلاص

انا: حطيت شوية زيت تاني علي خرمه ورشيت بختين من المخدر اللي تامر اداهوني من غير ما محمد ياخد باله ورحت مدخل الخيارة في طيزه شوية شوية

محمد: اااااااااااااااااااه...... احااااااااا.... طيزي بتتقطع يا كريم بالراحة!

انا: استحمل بس شوية والألم هيروح خالص

محمد: طب كفاية كده

انا: استني بس.... لازم تتعود عليها هي طول زبري تقريباً بس ارفع شوية... علشان تاخد زبري من غير ماتتوجع

محمد: طب كفاية دلوقتي... اريح شوية

انا: طب تعالي الصالة... بس خلي الخيارة في طيزك... انا ماسكهالك عامة

محمد: طيب

ومشينا لغاية الصالة وانا ماشي وراه وساند الخيارة في طيزه بايدي

ورحت مقعده علي الكرسي بالراحة علشان الخيارة ماتخرجش وسندت الخياره بايدي علشان تفضل واقفة

انا: اقعد بالراحة يا محمد

محمد: طيب... اه.... اااااااااه... هااااا.... خلاص.... خلاص

انا: دخلت كلها؟

محمد: تقريباً.... طيزي ابتدت تهدي شوية باردوا

انا: "ضحكت في سري" طيب تمام ثواني واجيلك خليك كده

"ورحت مشغل الفيلم السيكس تاني ليه... وقولتله اتفرج علشان تسخن شوية بس اوعي تجيبهم تاني.... علشان انت بتجيبهم بسرعه نيك"

محمد: طيب انجز

رحت دخلت الحمام خدت شاور بسرعه وغسلت زبري بالصابون كويس علشان ريحة المخدر تروح من عليه وانبسطت نيك علشان ابتديت احس بزبري تاني ومفعول المخدر ابتدا يروح وهحس بزبري وهو جوا طيز محمد! خلصت بسرعه وطلعت الصاله لقيت محمد بيلعب في زبره وهو واقف نيك في ايده وتامر قاعد ماسك زبره و بيلعب فيه باردوا

انا: اهدي شوية يا محمد مش عايزك تجيبهم دلوقتي

محمد: مش هعرف اصلاً العشرة التانية بتطوّل شوية

انا: طب تمام

ورحت مقرب منه وهو قاعد وخليت زبري قدامه

انا: طيزك لسه واجعاك ؟

محمد: لأ خالص!

انا: طيب اتنطط شوية كده علي الخياره

محمد: اهو اخلص بقي ونيك وخلّص خلينا نخلص ام الليلة دي

محمد: لسه مش دلوقتي.... قوم

محمد: "قام... راحت الخيارة متزفلطة برة طيزه"

انا: ميل هاتها

محمد: "جابها وادهاني"

انا: مصها

محمد: احا... همصها ازاي وهي مكان طيزي يا علق يا معفن

انا: "رحت ماسكه من بضانه وضغط عليهم" مش قلتلك تحترم نفسك يابن الوسخة وتتكلم بأدب

محمد: اه.... اااااه خلاص اسف اسف

انا: "سبت بضانه" مص الخياره.... وماتخافش احنا نضفنا طيزك خلاص وبقت فلة ماتخافش

محمد: طيب.... "ومص الخياره".... احا تصدق مافيهاش لا طعم ولا ريحة فعلاً!

انا: ما انا قلتلك.... مص كويس... دخلها في بقك لغاية ماتقدر

محمد: "دخل يجي تلات ارباعها في بقه"

انا: "ضغطت شوية كمان لغاية تقريباً ماخدها كلها وطلعتها تاني"

محمد: ماتضغطش انت... انا هعرف احطها كلها في بقي لوحدي.... انا متعود اكل الساندوتش كله علي مرة واحدة من وانا صغير

انا: ده انت فاجر.... انزل علي ركبك

محمد: ليه

انا: علشان تمص زبري

محمد: احنا ما اتفقناش علي مص

انا: امال هنيكك من غير ما تمص! يعني تتناك عادي إنما تمص لأ؟! انزل يا خول

محمد: "نزل وهو بيبص لتامر وكأنه بيستنجد بيه"

تامر: اخلص يا محمد.... انت بتاعه لمدة ساعه خلينا نخلّص

محمد: "يبص لزبري في حسره ويمسكه بايده ويبتدي يلعب فيه"

انا: امممممم.... شاطر يا محمد.... ادعكه كويس... ااااااااه

محمد: "يستمر في الدعك"

تامر: ما تمص يابني واخلص... علشان ينيكك

محمد: "يبص لتامر في عتاب" حاضر يا تامر... حاضر

انا: يلا يا حبيبي.... مصه يا محمد... حطه في بقك.... يلا!

محمد: "ينظر لزبري وهو بيدعك فيه ويقربه من بقه في تردد"

تامر: "يجي من ورا محمد ويمسك راسه ويزقها ناحية زبري" يلا يا ابني اخلص... مصله

محمد: "يفتح بقه ويدخل زبري جواه ويبدأ يمصه"

انا: ااااااااااااه.... اممممممم.... مُص زبري يا محمد... اااااه... امممم.... مُص زبري حلو... اااااه.... جامد يا محمد

محمد:"يسرع رتمه شويه"

انا: امسك بضاني بايدك التانيه يا محمد وادعك فيهم

محمد: "يمسك بضاني بايده ويبتدي يضغط عليهم بالراحة"

انا: ااااااااااه حلو نيك.... استمر كده بقي.... مص شويه والحسه شوية وخليك باصصلي اااااااااه

محمد: "يخرج زبري من بقه" مش هعرف ابصلك.... ماتضغطش عليا اكتر من كده.... كفاية اللي انا بعمله ده!

انا: لما أقولك حاجة تعملها "ورحت ماسك راسه ومدخل زبري وضاغط عليها لغاية ما تقريباً كل زبري بقي جوا بقه"

محمد: خخخخ... غغخخخخ... كحححح

انا: "سبت راسه وطلعت زبري"

محمد: خلاص اسف ماتعملش كده تاني مش عارف أتنفس هتخنق

انا: قلتلك تسمع كل اللي بقوله وتتكلم كويس

محمد: حاضر

انا: يلا كمل مص والعب في بضاني وخليك باصصلي

محمد: حاضر يا كريم "وفضل يمص زبري وهو ايده ماسكه بضاني وباصصلي"

انا: اااااااااه.... امممممممم.... حلو نيييييييك.... ااااااااه.... شاطر يا محمد... مص حلو علشان اهيج اكتر وانيكك! حلو يا محمد؟؟ مبسوط؟

محمد: "يرد لأ براسه وهو بيمص من غير مايخرج زبري من بقه"

انا: تامر

تامر:"يرد عليا وهو صوته محشرج وعمال يلعب في زبره وباصص علي محمد وهو بيمصلي" نعم!

انا: ااااااه.... ممكن اطلب منك طلب... اممممم

تامر: ايه؟

انا: ممكن تلعبله في زبره شوية علشان يدخل في الموود؟

تامر: كس امك انت وهو... انت هتتناك عليا انا!

انا: امممم... مش قصدي... بس عايزه يدخل في الموود... اااااه... شاطر يا محمد... مبسوط يا محمد؟

محمد: "يشاور لأ براسه وهو بيمص وراح مخرج زبري" لأ... ممكن كفاية؟؟

انا: لأ يا محمد.... لسه شوية... خد زبري كله في بقك... ومصه جامد

محمد: "يدخل زبري كله في بقه واحده واحده" تشووو... صوووو

انا: بُصلي يا محمد... اااااااااااه

محمد: " يبصلي وهو واحد زبري كله في بقه"

انا: ااااااااااااه شاطر يا محمد.... مبسوط ؟؟؟؟

محمد: "يشاور لأ براسه وهو واخد زبري كله في بقه"

انا: طب تعالي... "ورحت مقومه وقعدت علي الكرسي ومسكت الخياره بايدي علشان تفضل واقفه وخليته يقعد عليها واحده واحده لغاية ما دخلت كلها في طيزه".... هااااا.... طيزك واجعاك؟

محمد: "باندهاش" لا... غريبة!

انا: طب يلا ميل علي زبري ومصه وانت الخيارة في طيزك وامسك بضاني بايدك

محمد: حاضر... " وابتدا يمص زبري تاني والخيارة في طيزه"

انا: ااااااه... جامد.... اممممممم... ااااه ااااااااه جامد يا محمد مص جامد... "ورحت ماسك زبره بايدي وقعدت ادعكله فيه" اوعي تجيبهم

محمد: "يشاور براسه" ااومممممم... صوك... تشششاك... صااااك... ااااااااممممممم

انا: مبسوط يا محمد

محمد: امممممم... "يشاور اه براسه اه"

انا: اااااه.... شاطر.... مص جامد اوي يا محمد... مُصه قبل ما ينيكك يا محمد... اممممم.... ااااااااه

وفضلت ادعكله زبره بايدي لغاية ما وقف خالص.... احا علي ده زبر... ياريته كان زبري انا ابن الوسخة ده!

محمد: امممم... اوووومممم.... تشااااااك.... صووووووك..."وراح مخرج زبري من بقه وفضل يدعك فيه بأيديه" كريم.... ممكن نعمل 69 وتمصلي انت كمان؟

انا: خخخخخخخخ.... كس امك.... انت جاي تتناك وتمص بس... "ورحت ماسك بضانه وضاغط عليها جامد"

محمد: اه ااااه... اسف اسف.... خلاص اسف

انا: تبطل علوقية وتمص وتتناك وانت ساكت فاهم؟

محمد: حاضر يا كريم... اخر مرة... والنبي سيب بضاني

انا: مُص حلو وانا اسيبها

محمد: "راح نازل علي زبري مص وفضل يضغط علي زبري بشفايفه وهو بيتلوي من الألم" اووووم... اااااه... امممم

انا: شاطر يا خول... "ورحت سايب بضانه راح مهدي الرتم رحت ماسكهم تاني سرّع زي الخول ففهم انه لازم يمص بضمير وان مافيش مفر"

فضلت مكمل دعك في زبره وهو بيمصلي بشراهه علشان خايف افعص بضانه كل ده والخياره في طيزه

انا: كفاية يا محمد قوم

محمد: "راح شايل زبري وسايبه"

انا: انا قلت كفاية مص... تبطل مص اه.... تشيل إيدك من علي زبري لأ.... تفضل ماسكه وتدعك فيه لغاية ما انيكك

محمد: حاضر "وراح ماسك زبري وفضل يدعك فيه من فوق لتحت"

انا: اااااااه.... امممممم.... شاطر يا محمد.... أدعك زبري جامد

محمد: حاضر يا كريم.... "وفضل يدعك وهو ماسك زبره وبيدعك فيه بايده التانية والخيارة لسه في طيزه"

انا: أدعك زبري بايدك الاتنين

محمد: حاضر "وراح سايب زبره اللي واقف وتقريباً مرة ونص قد زبري ومسك زبري بأيديه الاتنين وفضل يدعك فيه"

انا: ااااااااه.... ااااه حلو نيك.... احلب زبري جامد وادعك فيه

محمد: حاضر اهو

انا: بتعمل ايه يا محمد؟

محمد: بدعكلك

انا: بتدعكلي في ايه؟

محمد: بتاعك

انا: اسمه ايه يا خول

محمد: بدعكلك في زبرك يا كريم

انا: جامد؟

محمد: اه

انا: اه ايه؟

محمد: بدعكلك في زبرك جامد يا كريم

انا: جامد اوي؟

محمد: اه

انا: اه ايه يا محمد؟

محمد: بدعكلك في زبرك جامد اوي يا كريم

انا: مبسوط؟

محمد: لأ

انا: مبسوط يا خول؟

محمد: لأ يا كريم

انا: طب كمل دعك.... اااااااه.... زبري هايج نيك.... اممممم...

محمد: طب هاتهم يلا.... هات لبنك... انا بدعكلك جامد اهو

انا: كس امك بتحلم هههههه لسه هانيكك

محمد: اه ياريت تنيكني بسرعه علشان نخلص

انا: لما انا أقول يا خول

محمد: حاضر يا كريم

تامر: بصراحه مش قادر.... "وراح قام وقاعد جنب محمد من الناحية التانية وشال إيد من إيديه الاتنين من علي زبري وحطها علي زبره"

محمد: احااااا... ما اتفقناش علي كده يا تامر!

تامر: طيزك.... العب في زبري شوية اشمعني كريم... وانا هلعبلك في زبرك باردوا

محمد: ماشي "وفضل يدعك في زبري بايد وفِي زبر تامر بايد والخيارة لسه في طيزه"..... اهو يا تامر.... انا بلعبلك في زبرك... العب في زبري انت كمان

تامر: راح ماسك زبر محمد الضخم وقلب فيه بيشوف حجمه المهول وابتدا يدعك فيه

محمد: اااااااااه.... اممممم.... زبري هااااج اوي... اااااه.... كريم ممكن تلعب انت كمان في زبري مع تامر.... إيد واحده مش هتكفي زبري واديك شايف حجمه

انا: ماشي... بس ماتتعودش علي كده يا خول... وماتنساش انك هتتناك بعد شوية

محمد: عارف عارف..... نيكني زي ماتحب بس العب في زبري شوية مع تامر

انا: "رحت ماسك زبر محمد مع تامر... احا... إيد تامر وفوقيها ايدي ولسه في مكان لأيد تالته غير راسه كمان! كبير نيك"

محمد: احححححح.... اووووه... اممممم

تامر: اااااااااه.... ااااه.... اوووووووو

انا: امممممم.... اااااااه.... امممم.... اتنطط علي الخيارة وانت بتدعك يا محمد.... اتنطط

محمد: اححححح.... حاضر.... اهو... طيزي وسعت نيك مش حاسس بيها اصلاً.... ااااااه ادعكوا زبري جامد ااااااه اااححححح

وهنا جاتلي فكرة غريبه

انا: امممم... اااه.... محمد عايز زبرك يتمص؟؟!

محمد: اااااه... ياريت وحياة ابوك يا شيخ

انا: طب قوم وشيل الخياره دي خلاص طيزك وسعت بما فيه الكفاية

محمد: راح قايم وشايل الخياره

تامر: هتعمل ايه يا كريم... بتفصلنا ليه يا جدع؟!

انا: استني بس... "ورحت منيم محمد علي ضهره ورافع رجليه لفوق وتانيها بحيث ركبه بقت عند صدره ورحت ماسك زبره ومقربه من راسه... ولان زبره كبير نيك كان قريب اوي من بقه"..... امسك رجلك يا محمد كويس.... تامر دوس معايا علي رجليه لغاية مازبره يبقي قدام بقه"

تامر: يا ابن اللعيبه

محمد: احا انتم هتخلوني انا تمص زبري بنفسي؟!

انا: مش عايز خلاص يا خول... ماحدش فينا هيمصلك... تمص لنفسك ولا نسيب رجلك تقع ومش هتعرف من غيرنا؟

محمد: لا لا خلاص.... انا عايز اجري عامة... وفِي الاخر هيبقي زبري اتمص وخلاص حتي لو انا اللي مصير لنفسي

انا: ايوة كده.... إعدل... تامر... دروس معايا علي رجليه لغاية ما يدخل بقه

تامر: يلا

وفضلت انا وتامر نضغط علي رجليه لغاية ما محمد عرف يحط راس زبره في بقه

انا: حلو نيك.... يلا ارفع رأسك انت شوية ومص وانا وتامر هنساعدك يلا

محمد: اوووم... تصاك... تشاك... امممم... اومتشي اومتش... تشاومممم... "وراح مخرج زبره" اححححححح حلو نيك... دوسو شوية كمان عايز اخده اكتر في بقي