الطريق الى طيز محمد

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

محمد: ماشي.... يلا يا تامر.... بس بص يا خول شوية تمص زبرك وشوية انا وشوية تامر

محمد: حاضر حاضر.... دوسوا بس.. احححححححح

وفضل يمص في زبره شوية وشوية انا وشوية تامر

انا: تامر... هات صباعك معايا انت بعبوص وانا بعبوص وفِي طيزه

تامر: يلا

ورحت انا وتامر مدخلين بعبوصين في طيزه وفضلنا نحركهم جامد نيك وهو بيمص لنفسه

محمد: اووووم.... اححححححححححح... اااااااااااااااااه حلو نيك

انا: مبسوط يا محمد وانت بتتبعبص؟!

محمد: مش عارف... بس مبسوط جامد وانا بمص لنفسي... امممم.... تصاك تشاك... امتشوووووو

انا: بعبصه جامد يا تامر خلينا نشوفه مبسوط ولا لأ

وابتديت انا وتامر نسرع حركة صوابعنا في طيزه

محمد: "صوته بيعلي نيك" ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه.... جامد جامد جاااااامد

انا: عايز تتبعبص جامد

محمد: ااااااااه يا كريم.... بعبصوني جامد... جامد يا تامر

تامر: هو ده الكلام... هههههه

انا: ده وقت النيك يا محمد

محمد: طب يلا نيكني يا محمد

تامر: قصدك نيكوني

محمد: احا.... خربانه خربانه.... نيكوني بس ماتنسوش زبري تفضلوا تدعكوا فيه ولما أقول استنوا تستنوا علشان ما انزلش

تامر: يلا بينا

انا: طب يلا مص زبري شوية قبل ما انيكك

محمد: "نزل علي ركبه ومسك زبري وهاتك يا دعك ومص لمده دقيقتين وراح واقف"..... يلا نيكني!

انا: عايز ايه؟؟!!!

محمد: عايزك تنيكني بزبرك جامد اوي في طيزي يا كريم!

انا: ااااااااححححححح

تتبع

عمري ما كنت اتخيل ان محمد الملبن اللي بحلم بيه طول عمري وبضرب عليه كل عشراتي بقاله سنه

بيطلب مني بلسانه اني انيكه في طيزه جامد!

كأني بحلم

محمد: يلا يا كريم مش قادر.... نيكني.... مش ده اللي انت عايزه

كريم: عايزه بس... ده حلم حياتي

محمد: طب يلا نيكني جامد طيزي أهي ( وراح لافف ومقنعر شوية وفاتح طيزه بايديه الاتنين)وقفت اتفرج علي طيزه اللي مافيهاش شعره وفلقتين اطيازه المشدودين ومليانين شويه وخرمه البينك اللي بقي مفتوح وواسع وجاهز

محمد: يلا يا كريم وحياة امك.... نيكها أهي قدامك أهي مش قادر استحمل

تامر: "بصوت محشرج" يلا يا كريم اخلص الواد فاشخلك نفسه اهو

رحت واقف وراه وقولت لمحمد:

افتح كويس يا خول

محمد: "فتح طيزه اكتر" احححححح.... اهو.... يلا بقي دخله

حاولت ادخل زبري بس ماعرفتش علشان محمد اقصر مني شوية ومش طايل خرمه وانا واقف ورحت قايله:

احا يا محمد انت قصير اوي

محمد: ياعم نيكني في اي وضع بس يلا دخله وابتدي يلعب في زبره وهو واقف فشخ زي الوحش العملاق

انا: طيب هقولك.... تعالي هنا قدام تامر وبصله.... "ورحت محركه وخليته واقف قدام تامر وباصصله وش لوش".... تامر ممكن تلف ايدك حوالين وسطه وترفعه شويه وهو يلف رجله حوالين وسطك

تامر: ياعم اخلص انت هتتشرط كمان.... ما تنيك وتخلص

محمد: يا كريم مش قادر عَشان خاطري.... انا سخنت نيك.... نيكني قبل ما خرمي يضيق تاني

انا: عَشان خاطري يا تامر.... عايز انيكه علي الواقف الاول.... الوضع ده بيهيجني اوي

تامر: حاضر اخلص.... "وراح شايل محمد من وسطه ومحمد لف رجليه علي وسط تامر وأيديه حوالين رقبته وطيزه بقت في مستوي زبري بالظبط..... يلا يا كريم دخله واخلص الواد علي اخره

انا: "وقفت ورا محمد ورحت حاطط زبري بين فلقتين محمد"..... افتح طيزك يا محمد

محمد: مش هعرف علشان ماسك في تامر

تامر: "راح شال ايده من علي وسط محمد ومسك اطيازه بأيديه الاتنين وفتحهم".... اخلص يا كريم

محمد: احححححح.... الوضع ده حلو نيك.... يلا يا كريم نيكها.... أهي قدامك أهي ومفتوحه.... افتحها كويس يا تامر ماتخافش مش موجوع

تامر: "فتح اطيازه اكتر" اهو

محمد: يلا يا كريم.... دخل زبرك

انا: "خرم طيز محمد بقي قدامي ومفتوح وجاهز، رحت حاطط تافف في ايدي كتير وملين خرمه كويس ودعكت زبري ورحت حاطط راسه علي خرم محمد وابتديت ادخله"

محمد: احححححححححححححححح..... احا يا كريم.... حلو فشخ....، أتحرك بقي

انا: "ابتديت أتحرك وادخل زبري وأخرجه وانا مش مصدق نفسي خرمه كان ضيق وقامط علي زبري حلو وفِي نفس الوقت شايل زبري حلو ومش موجوع علشان المخدر اللي دهنت بيه خرمه والخياره اللي اتناك بيها في الاول"..... اااااااه.... مبسوط يا محمد وانا بنيكك؟

محمد: احححححح.... مبسوط اوي.... احا انا مش عارف مالي.... نيكني....... نيكني أسرع.... نيك

انا: اهو... خُد.... خُد في طيزك يا محمد.... "وسرعت رتمي اكتر"

محمد: احححح.... ااااااه.... اممممم..... نيكني.... نيكني..... نيكني في طيزي...... اححححححح..... عايز أدعك في زبري مش عارف..... ااااااااه..... نيكني اسرع يا كريم..... مش موجوع..... نيك جامد.... بس ياريت نغير الوضع علشان مش عارف أدعك في زبري علشان انبسط اكتر

انا: طب استني "ورحت مدخل ايدي بين بطن تامر وبطن محمد وطبعاً مالحقتش ادور.... زبر محمد واخد المساحه كلها من حجمه"

محمد: ااااااااااااااه..... حلو نييييييييييييييييك.... أدعك بقي بالراحة بس نيييييييييك جامد..... ارزع جامد اوي يا كريم..... اممممم

تامر: يا ولاد المتناكة هيجتوني..... كريم تعرف تمسك زبري مع زبر محمد وتدعك فيهم هما الاتنين مع بعض

انا: ياعم احا هو انا عارف امسك زبره هو اصلا لوحده.... انت مش شايف زبره عامل ازاي..... ده وحش

تامر: شايف.... وحش ابن وسخه

محمد: يا جدعان بطلوا كلام علي زبري..... ركزوا في طيزي..... اااااااااه.... عايز اتناك اجمد..... طيزي مش موجوعه ومبسوط نيك وعايز اتناك اسرع...... نيك يا كررررررريم جااااااااامد

انا: اهو يا خول "سبت زبره ومسكت وسطه وبعزم ماعندي فضلت انيك باقصي سرعه اقدر عليها وطبعاً زبري مش حاسس اوي علشان اثر المخدر لسه موجود شوية" هااااا.... كدة حلى يا محمد

محمد: ااااه.... احسن يا كريم.... اثبت علي كدة بقي..... نيكني...... نيكني..... احححح..... نيك..... نيك.... نيك نيك نيك

وفضلنا كدة لمدة دقيقة تقريباً ومحمد مش بيقول حاجة غير "نيكني" طبعاً جسمي ابتدي يرتعش من الوقف والنيك علي الواقف رحت مطلع زبري

محمد: احا يا كريم خرجته ليه.... دخله ونيك تاني بسرعه

انا: ياعم اهمد شوية رجلي تعبت من الوقفة والمكاركة

تامر: وانا كمان.... غيروا الوضع.... وراح منزل محمد

محمد اول مانزل راح قاعد علي ركبه وماسك زبر تامر وحاشره في بقه..... وفضل يمص وتامر مخضوض من محمد وجرأته

محمد: حقك عليا يا تامر تعبتك... تصصصصاك.... متصشووو.... امتشاه.... حقك تتدلع شوية.... متصاه.... امتصشووو متشااااك

وراح ساب تامر وجري عليا مسك زبري وبصلي وهو واقف وقايلي: كريم ممكن تحطه في طيزي بقي باي وضع يريحك علشان تعرف تكارك جامد من غير ماتتعب؟

انا: طب مصه شوية

محمد: "نزل علي ركبه بسرعة البرق وخد زبري كله في بقه" متصوووو متصشاه امتصااااه تشااااك متصوووو

يلا بقي حطهولي.... اقولك اقعد انت وارتاح وانا هتنطط عليه

انا: "قعدت علي الكنبه" يلا تعالي

محمد: راح مديلي ضهره ومسك زبري وظبطه علي خرمه ونزل مرك واحدة عليه لغاية بضاني ما كانت قربت تدخل جوه طيزه مع زبري وفضل يتنطط كأنه مركب زنبلك وزبره واقف قدامه وعمال يتهز.... 22 سم من اللحم الصلب عماله تتمرجح في الهوا"..... اححححح.... ااااااااه..... ااااااه..... امممم.... اححححح

تامر: "راح مقرفص قدام محمد علي الارض وباصص لمحمد في تشفي وطبعاً محمد في دنيا تانية كأنه شرموطة ماتناكتش بقالها سنين"...... مبسوط يا محمد

محمد: مبسوط نيك يا تامر..... احححححح..... لو اعرف ان النيك حلو كدة كنت اتناكت من زمان.... ااااااااااه..... عايز اتناك اسرع ومش عارف اتنطط اسرع من كدة.... احححححح

تامر: شفت بقي ان زبرك ده بكل طوله وتخنه وحجمه ده مالهوش لازمة دلوقتي

محمد: يا عم كسم زبري دلوقتي..... ياريت كنت اعرف ابدل مع حد فيكم علشان اتناك بيه..... فايدته ايه وهو بين رجليا بيتمرجح كدة.... انا عايزه في طيزي.... اححححححح..... أتحرك معايا يا كريم.... أبوس ايدك أتحرك.... عايز اتناك اجمد

تامر: تحب اجيبلك حاجة اكبر من زبر كريم ننيكك بيها؟

محمد: ياريت بس هتجيب ايه... ما انت زبرك قده

تامر: لا ما اقصدش ازبار.... اقصد اي حاجة تاني.... عندي أتا وخيار جوا.... اروح اشوف حاجة كبيرة واجي؟

محمد: ماشي بس تبقي تخينه قد زبري... اححححح... حاسس ان طيزي تقدر تشيل.... انا مش موجوع خالص

تامر: وريني خرمك بقي واسع د ايه

محمد: "راح قايم من علي زبري ولافف وميل علي زبري يمصه وفتح طيزه بأيديه الاتنين وهو واقف ومميل وطيزه بقت قدام تامر مفتوحه" اهو يا تامر.... بُص

تامر: احا يا كريم.... الواد اتفشخ "وهى بيحسس علي طيز محمد"

انا: الواد جامد اوي يا تامر.... جرَّب

تامر: راح مدخل زبره في طيز محمد وهو بيمصلي

محمد: ااااااااااه..... نيك جامد بقي.... أقصي سرعه عندك

كريم: اهو.... "وراح ماسك الواد محمد من وسطه واتغاشم عليه ومحمد طبعاً مابيقولش حاجة نيكني"

محمد: اااااااه نيكني يا تامر.... نيك طيزي جاااااامد... احححححح نيك نيك نيك نيك

تامر: احا يا محمد انت قلبت شرموطة كدة ليه... انت اتناكت قبل كدة؟!!

محمد: لأ اول مرة... بس حلو نيك "وابتدي يلعب في زبره بايد وهو ساند بايده التانيه علي فخدي وهو بيمص زبري"..... تامر أدعك في زبري معايا.... ساعدني مش عارف أدعك بايدي الاتنين هقع

تامر: "مد ايده ومسك زبر محمد معاه وفضل يدعك معاه ومحمد اتجنن مننا خالص".... ااااااااااااااااااااااااااااه نيكني يا تاااااااامر.... نيك اطياااااااااازي جااااااامد..... اااااااااه

تامر: "سخن علي محمد نيك وفضل يرزع في اطيازه جامد وهما بيدعكوا هما الاتنين في زبر محمد".... اهو يا خول

محمد: "من كتر انبساطه نسي زبري خالص اللي في ايده وسابه ومد ايده التانيه وبقي بيدعك في زبره بأيديه الاتنين مع إيد تامر" اااااااااااااه..... نيك نيك نيك نيك

انا: بصراحه المنظر استفزني ومنظر زبر محمد اللي بقي واقف زي الحديده و 3 إيدين مش مكفيينه هيجني ورحت قاعد علي رجلي وماسك زبر محمد بايديا الاتنين معاهم وهاتك يا دعك ومحمد اتجنن علي الااااااااااااخر

محمد: ااااااااه اااااحححححححح نيكووووووووووني يا جدعان وادعكوا زبري معايا..... ااااااااه هجيب هجيب لبني ادعكوا معايا جاااااامد ونيكوووووووني.... اااااااااااااااااه

تامر: راح سايب زبر محمد ومكتف إيدين محمد وراح شايله علي الواقف كده وفضل يرزع جامد علشان يبضن محمد ومايعرفش يدعك في زبره وهو بيجيب لبنه

محمد: لا يا تامر حرام عليك.... مش كل مرة كدة.... عايز اتمتع وحياة امك يا شيخ.... سيبني أدعك زبري انا خلاص بجيب مش عارف امسك نفسي...... نيكني زي ما انت عايز بس سيبني أدعك زبري وانا بنزل لبني

تامر: بس يا متناك.... اتناك وانت ساكت.... انت بتتبسط من طيزك.... زبرك الكبير ده مالوش لازمه.... أنساه وركز في طيزك وفِي خرمك وفِي منظر اطيازك وهي شايله زبر جواها

محمد: اااااااااه.... احححححح.... زبري يا تامر حرام عليك "وابتدي ينزل ويتلوي وتامر حاكمه كويس علشان مايعرفش يلمس زبره حتي وهو بينزل" ااااااه..... نيك جااااااااااامد.... ارزع جامد طيب يا تامر علشان زبري يتهز وانا بنزل

تامر: لأ

انا: "بصراحه منظر محمد صعب عليا وانا كمان كنت عايزه يتمتع اوي علشان يكررها تاني، رحت وقفت جنبهم ومسكت زبر محمد بايديا الاتنين" نيكه جامد يا تامر علشان زبره يحك في ايدي انا مش هحرك أيديا.... كفاية اني مسكتهوله.... علشان خاطري انا ابسطه زي ما بسطنا

تامر: طيب... "وفضل ينيك فيه جامد وزبر محمد بقي بيتحرك بين أيديا الاتنين وانا قافل عليه كويس علشان يتبسط، ولبنه نازل شلاااال عمال يخرج شوية شوية"

محمد: ااااااه.... اااااااااااااااااه...... احححححح.... اااااااااااااه.... ااااح.... ااه. أح... امممم "لغاية مانزل كل لبنه وعمد خالص"

تامر: "فضل يكمل نياكه في محمد ومحمد مش بينطق وحاطط خالص" ااااااه.... طيزك حلوة اوي يا محمد.... انت وتكة.... احححح

محمد: هاتهم طيب واتبسط

انا: لا ماتجيبهمش جوه علشان نعرف ننيكه تاني.... نزله ونشوف هنجيب لبنا ازاي

تامر: مش قااااادر..... ااااااااه.... اححححححح "وهو عمال ينيك"

محمد: براحتكم مش فارق معايا

انا: "رحت شادد محمد من بين إيدين تامر ومنيمه علي الكنبه".... مناوله يا عم تامر مش مقاوله..... "ورحت مدخل زبري في طيز محمد وهو نايم علي بطنه علي الكنبه وانت فوقيه".... اااااااه..... طيزك حلوة نيك يا محمد.... نفسي افضل انيكها للصبح

محمد: نيك براحتك يا كريم بس هاتهم بسرعه علشان الوقت وعلشان نتبسط انت كمان

انا: فضلت انيك فيه جامد لغاية ما قربت اجيبهم.... "وهنا جاتلي فكرة هيجتني زيادة"

انا عرفت هجيب لبني انا وكريم ازاي؟!

يتبع......

الجزء السادس

في الوقت اللي كنت بفكّر فيه في الطريقة اللي هجيب بيها لبني انا وتامر كان محمد نايم تحتي علي بطنه ومستسلم ليا تماماً وفاتح طيزه بأيديه الاتنين ومش بيطلع منه غير بعض الأهات البسيطة اللي هديت خالص بعد مانزل لبنه

تامر: نيكه حلو يا كريم..... الواد جاب لبنه ولسه شغال

محمد: ههههههه.... بصراحه هو ما قصرش خالص ولا انت قصرت يا تامر... انا اللي مش عارف مالي.... إحساسي ان ازباركم في طيزي وبتنيكوني جامد جداً وانا مش موجوع وشايف زبري واقف قدامي هيجني علي الاخر وخلاني عايز اتناك اسرع واجمد

انا: طب تعالي انت يا تامر كارك شوية عَشان انا خلاص قربت اجيبهم

تامر: طب اوعي

انا: "قومت من فوق محمد وهو لسه فاتح طيزه بايديه الاتنين ومستني تامر يجي ياخد دوره وينيكه وهو مستسلم جداً"

تامر: "وهو قاعد علي الكرسي" قوم يا محمد مش هنيكك كدة هغيّر الوضع.... تعالي

محمد: "يقوم من علي الكنبه ويروح لتامر علشان يقعد علي زبره"

تامر: لأ استني وريني خرم طيزك الاول وصل لغاية فين

محمد: "يلف قدام تامر وهو واقف ويقنعر شوية ويفتح طيزه بايديه الاتنين".... أهو

تامر: احا.... خرمك وسع اوي يا محمد... بس لسه لونه بينك وشكله حلو نيك!

محمد: وهو بعد الرزع اللي رزعته انت وكريم عايزه يبقي عامل ازاي يعني

تامر: طيب اقعد يلا علي زبري واتنطط

محمد: اقعد علي زبرك ماشي.... اتنطط لأ..... ههههه.... جسمي كله سايب مش قادر بصراحه.... شوف اي وضع ابقي مريّح فيه وانت نيكني براحتك

تامر: طيب نام علي ضهرك وارفع رجلك وانا هتعامل

محمد: "ينام علي ضهره علي الكرسي ويرفع رجله ويسندها بايديه"

تامر: "يقف قدّامه علي الارض ويميل شويه ويدخل زبره في طيز محمد بسهوله"... اوففففف..... احا يا محمد.... طيزك فاجرة اوي.... هنيك جامد ها؟

محمد: براحتك.... ارزع زي ما انت عايز

تامر: احححح.... خُد في طيزك يا محمد.... خدُ خُد خُد

محمد: اااااه..... نيك بسرعه اوي علشان تجيبهم

انا: لأ ماتجيبهمش يا كريم.... علشان عندي فكرة هنجيب بيها لبنا كلنا بيه

محمد: طيب بسرعه علشان ابتديت اهيج تاني "زبر محمد ابتدي يقف وهو واصل تقريباً لصدر تامر"

انا: ما انا عايزك تهيج علشان هتنزل لبنك تاني معانا

تامر: يا اخي كسم ده زبر شيله من علي جسمي يا محمد او خبيه في اي داهية

محمد: ياعم البضين انت بتنيكني في طيزي دلوقتي وانا فاتحهالك بمزاجي.... مالك بزبري!.... اعمل فيه ايه يعني

تامر: خبيه في اي حته.... بصراحه مبضون نيك ان زبرك يبقي بالحجم ده واحنا اللي بننيكك في طيزك ومكيفينك يبقي ازبارنا قد كدة!

محمد: ايوة يعني اعمل ايه.... نيك بس جامد.... ااااه "وابتدي يدعك في زبره الواقف زي الوحش"

انا: انا هريحك يا تامر دلوقتي..... نيكه بس شوية لغاية ماتقرب تجيبهم وعرفني.... وانا هدعك باردوا في زبري شوية لغاية ما اقرب اجيبهم وهعرفك هنعمل ايه.... ولا اقولك.... خد مص زبري شويه يا محمد

محمد: امصلك ازاي وانا نايم علي الكرسي مش هعرف علشان دراعات الكرسي.... احححح... ماتنيك حلو يا تامر... اسرع شوية... ااااه

انا: انا هاجي اقف علي الكرسي فوقيك وهقرفص فوق رأسك وانت خد زبري في بقك وانا هتحرك وانيكك في بوقك بس رجع انت راسك لورا شوية

محمد: ااااه.... ااااااااحححححح..... طب تعالي نجرب.... احححح.... نيك طيزي بسرعه اكتر يا تامر علشان خاطري... اجمد حاجة عندك

تامر: حاضر يا خول... اوفففففف "وابتدي يكارك اجمد وجسمه كله بينزل عرق"

محمد: ااااه.... ايوة كدة.... خليك كدة وزق زبرك كله جوه طيزي قبل ما تسحبه.... خلي بضانك تخبط في طيزي جامد

انا: "طلعت فوق الكرسي ووقفت وحطيت راس محمد بين رجليا تحت وقرفصت لغاية مازبري بقي عند راسه"..... رجع راسك لورا شوية يا محمد وافتح بوقك حلو

محمد: أهو "ولقم راس زبري ببوقه"

انا: ريح راسك لورا بقي..... ايوة كدة.... اثبت بقي علي كدة وانا هنيكك في بقك.... "وسندت بايديا الاتنين علي إيدين الكرسي ونزلت لغاية ما زبري كله تقريباً بقي في بوق محمد وابتديت انيكه في بوقه"

تامر: احا علي الوضع ده يا جدعان.... الواد محمد بقي شرموطه

انا: طب نيكه كويس بس.... الواد عايز جحش ينيكه

تامر: وانت كمان نيكه حلو في بوقه.... اقفل شفايفك علي زبر كريم كويس يا محمد

محمد: "يضم شفايفه اكتر علي زبري علشان يزود الاحتكاك" امممم.... تصوووو.... تشششششاك

تامر: "ينيك محمد اسرع ويخبط ببضانه في اطيازه" تاك تاك تاك تاك تاك

انا: احا حلو نيك..... خد في بوقك وطيزك يا محمد.... اتناك حلو واشبع من ازبارنا

كريم: وانت نيك بوقه جامد يا كريم.... كيفه... ااااه احححححح تاك تاك تاك تاك

محمد: اممممممم.... متصشاااااااه.... متصووووو.... تصااااك

انا: احححححححح.... خُد خُد خُد

محمد: "يدعك في زبره بايديه الاتنين ولسه مش مكفي"

انا: "اسند بايد واحدة علي الكرسي وبايدي اليمين اساعد محمد في دعك زبره الضخم" اااااااه.... يلا يا شباب.... عايزين نجيب لبنا مع بعض بس قولوا لما تقربوا

تامر: انا خلاص قربت..... اححححححح

محمد: "يشيل ايدي من علي زبره بسرعه ويسيب زبره هو كمان وعروقه نافره جامد وواضح انه قرب ينزل وانا كمان قربت... رحت قايم بسرعه من فوق راس محمد وخرجت زبري من بوقه بسرعه ونزلت وقفت جنب تامر علي الارض"

انا: روح بسرعه يا تامر هات اتايه او خياره كبيره من جوه قد زبر محمد او اكبر كمان لو لقيت بس بسرعه

تامر: طيب ثانيه "ويخرج زبره من طيز محمد ويجري علي المطبخ"

محمد: ايه يا كريم سيبه ينيكني عايز اجيبهم

انا: استني بس هظبطك دلوقتي.... خد مص زبري علي مايجي

محمد: حاضر... امتصوووو... تصاااااك... امممم.... ااااه.... تصشاااك

تامر: "يرجع وفِي ايده خرطوم غساله طوله يجي متر وعرضه تخين زي زبر محمد بالظبط"..... مالقيتش حاجة عرض زبره غير ده

انا: شغااال... هيقضي الغرض.... تعالي اقف علي الارض هنا يا محمد بينا في الوسط

محمد: حاضر "ينزل يقف علي الارض بيني انا وتامر"

كريم: هتعمل ايه مش فاهم

انا: هننيكه في زبره علشان ترتاح يا سيدي

محمد: نعم!! مش فاهم

انا: اسمع بس الكلام هظبطك... مش انت نفسك تتناك من زبر قد زبرك

محمد: ياريت

انا: طب اسمع الكلام وانا هكيفك

محمد: حاضر

انا: افتح طيزك يا محمد وانت واقف من غير ماتقنعر... بس افتحها كويس علشان نعرف نوصل لخرمك

محمد: حاضر.... اهو "ويفتح طيزه كويس وهو اقف بيني انا وتامر"

انا: هات الخرطوم يا تامر

تامر: اهو

انا: "خدت الخرطوم من كريم ولفيت ورا محمد وابتديت ادخله في طيزه وهو واقف لغاية مادخل منه حوالي 15 سم"

محمد: احااااااااااااااااا.... اوففففففففف.... جامد نيك.... أتحرك بقي

انا: اصبر بس

محمد: احححححح.... فشييييييخ

انا: "اتاكدت ان الخرطوم دخل كويس ورجعت وقف جنب محمد بحيث يبقي هو في النص بيني وبين تامر"..... محمد سيب طيزك خلاص الخرطوم ثابت ماتخافش ووقف زبرك قدامك وأسنده بس بايدك الاتنين من تحت بحيث يبقي مفرود قدامك

محمد: حاضر.... اهو

انا: كريم حُط زبرك بالعرض فوق زبر محمد

كريم: اهو

انا: "حطيت زبري علي زبر محمد جنب كريم بس من الناحيه التانيه" محمد اقفل بايديك الاتنين علي ازبارنا كلنا يا محمد وانت يا كريم بايدك اليمين امسك ازبارنا مع محمد وبايدك الشمال اسند الخرطوم في طيز محمد من ورا ضهره

كريم: اهو

انا: "من الناحية التانية مسكت ازبارنا بايدي الشمال وبايدي اليمين ساند الخرطوم في طيز محمد من ورا ضهره"

محمد : وبعدين مش قادر.... هايج فشخ يا جدعان وعايز الخرطوم يتحرك

انا: الخرطوم مش هيتحرك يا محمد.... مش انت عايز تتناك؟

محمد: فشخ

انا: طب يلا أتحرك انت ونيك نفسك جامد زي ما انت تحب ولما تتحرك ازبارنا هتنيك زبرك ونجيب لبنا كلنا عليه وطيزك هترتاح

تامر: يا ابن اللعيبه!!!!

محمد: اححححح... طب امسكوا الخرطوم كويس

انا: ماتخافش.... يلا نيك نفسك جامد زي ما انت عايز

محمد: "يبتدي يتحرك لورا بطيزه علشان يدخل الخرطوم اكتر ويرجع يطلع لقدام وأزبارنا ثابته علي زبره وبتنيكه مع الحركة" اححححححححححح.... جامد نيك.... حلو نيك.... امسكوا ازبارنا معايا حلو علشان هتحرك جامد مش قادر

تامر: طب يلا يا خول أتحرك عايز انيك زبرك وأنزل لبني

محمد: ااااااح.... اااااه.... يالهوي حلو نيييييييك.... يلا.... تاك تاك تاك تاك "وهاتك يا رزع"

انا: "ببص لورا لقيت الواد واخد يجي 25 سم علي الاقل من الخرطوم جوا خرم طيزه وعمال يرجع عليه ويرزع في نفسه"..... اه... اوففففف.... يلا يا محمد بسرعه عايز اجيب لبني

تامر: بسرعه يا محمد مش قادر.... اااااه

محمد: اححححح اوففففف ااااااه.... ازباركم حلوة اوي يا عيال في ايدي وناشفه..... ااااااه.... والوحش اللي في طيزي ده فاااااجر.... اححححح اوففففف تاك تاك تاك تاك

انا: ااااااه.... هجيب..... ااااااااااااااه

تامر: اححححححح وانا كمان

محمد: اوفففففف.... هنزل مش قادر..... طيزي متكيفه نيييييك.... احححححححححححححح

كلنا: ااااااه.... احححححححح.... امممم.... احااااااااااا

ومرة واحدة 3 نوافير لبن سخن اتفتحت في ايدينا ومحمد بقي بيترعش وطيزه شغاله حركة لورا ولقدام وفضلنا ننطر لبن في كل حتة علي الارض.... سبنا الخرطوم انا وتامر وكل واحد قفش في فلقة من طيز محمد واحنا بننزل لبنا علي زبره وهو لبنه بينزل علي الاوض قدامه

اوففففففففف.... احساس فاجر

وفضلنا كدة لغاية ما هدينا

انا: اوففففف يا محمد علي طيزك.... مش مصدق اللي حصل!

محمد: ولا انا

انا: طيب تعالي وريهاني

محمد: "يلف يوريهاني"

انا: "زقيته علي الحيطة وبقي وشه ليها وطيزه ليا".... قنعت شوية يا محمد

محمد: "قنعر"

انا: "مسكت طيزه بايدي اليمين وسندت ايدي الشمال علي كتفه وفضلت احسس عليها وابعبصه".... طيزك حلوة نيك يا فاجر!

محمد: هههه.... أديك خدت اللي انت عايزه

انا: مبسوط وانا ماسك طيزك في ايدي؟

محمد: خلاص بقت بتاعتك بقي فعص فيها براحتك

انا: "فضلت ادعك فيها وابعبص واضربه عليها".... محمد قولي اضربني علي طيزي يا كريم وهزها وهي في ايدي

محمد: اضربني علي طيزي يا كريم وحسس عليها

انا: اوففففف... تاااااااك

محمد: هههه.... يلا بقي علشان نلحق نروح الوقت يا كريم

انا: هنيكك تاني امتي

تامر: قصدك هننيكه تاني امتي

انا: ههههه هنيكك تاني امتي يا محمد

محمد: بكرة نتقابل هنا تاني

انا: اتفقنا..... يلا بينا علشان نلحق ننضف الارض ونمشي

تامر: يلا

نضفنا الارض ولبسنا هدومنا ونزلنا انا ومحمد

وانا مش بفكّر في حاجة غير بكرة هنيكه ازاي

تتبع......

روحت البيت وأنا مش مصدق اللي حصل لغاية دلوقتي....

انا نيكت محمد!!!.... وبرضاه!.... وهو اللي طلب مني!.... واتكيف وأنا بدعك في طيزه!!!!!

كنت متخيل أني في أي وقت ممكن اصحي من النوم واطلع بحلم!

بس شوية بشوية إبتديت أصدق اللي حصل واللي كان أحلي من أجمل أحلامي!

اتغديت وأخدت شاور وحلقت زبري كويس وطبعاً جبتهم وأنا بفتكر كل اللي حصل بالتفاصيل... وقعدت مع البيت شوية ودخلت اوضتي بعد ما اتحججت ان اليوم كان طويل وأنا تعبان ومحتاج أنام علشان أريح قبل المدرسة بكرة. وعرفتهم طبعاً أني ممكن أتأخر بكرة تاني علشان هنلعب كورة بعد المدرسة علشان لو روحنا ننيك محمد تاني في بيت تامر يبقي تأخيري ليه مبرر مسبقاً.