بنت خالتى زوجة أخى أحلام وابنتهما

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

القصة قبل الناس اللي في النت قولتلها طبعا دي مش عاوزة كلام وفضلنا نقرأ في قصة سوا وهي حست أن زبي وقف لأنها في حضني راحت بايساني علي خدي وقالت يا قلبي انا حاسة بيك وكانت أول مرة تقولي يا قلبي حسيت الكلمة اوي وعلي فكرة يا جماعة الجزء ده بكتبه وهي جنبي فعلا حسيت انها بتقول يا قلبي من جوا قلبها قولتلها ده الطبيعي انك تحسي بيا اومال مين اللي يحس بيا غيرك منحرمش منك يا قلب قلبي قالت يااااااه قلب قلبك حتة واحدة قولتلها انتي مش محتاجة احلفلك قالتلي عارفة يا حبيبي ومتأكدة وواثقة كمان انا بس الكلمة عجبتني اوي وقربت وشها من وشي وبدون تفكير روحنا في بوسة جامدة جدا كلنا شفايف بعض ونزلت ايديها مسكت زبي وانا فوقت قولتلها احنا مش لوحدنا قالت عارفة وعارفة انك مشتاق للنيك ومعايا انا مش مع حد تاني لاني انا كمان مشتاقة ليك اوي وعارفة أنه مش هينفع هنا ولا عندي كمان فلازم يكون في حل عشان واحشني اوي وكمان عشان انت محروم من فترة ومفيش امل انك تنام مع مراتك تاني فمش هينفع اسيبك محروم كدا قولتلها انا زعلان منك قالت يقطعني ليه قولتلها بعد الشر عن حبيبتي ازاي تقولي اني واحشك وتقولي عشان انا محروم لا طبعا عشان ان

تي وحشاني اكتر مش عشان محروم قالت انا قولت الكلمة هتعدي عليك وضحكت وقالت بحبك ورجعت تلعب في زبي قولتلها عندي حل قالت وساكت قول بسرعة قولتلها معايا مفتاح شقة الجيران هنا في العمارة وهما مش قاعدين فيها قالت بجد قولتلها اه قالت حلو اوي يبقا بكرة هقول انا ماشية لما العيال يصحوا عشان مش هينفع نسيب مراتك لوحدها وانت المفروض هتوصلني ونروح الشقة قولتلها كدا تمام وفضلت تدعك في زبي قولتلها بس بقا قالت طالما واقف مش هتعرف تنام سيبني اريحه كدا تصبيرة للصبح طبعا أنا هايج فعلا وفضلت تضربلي عشرة مع البوس طبعا بس واحنا مش مرتاحين خوفا ان حد يشوفنا وحست اني قربت اجيب قالت هات مناديل ومسكت زبي بالمناديل وراحت ماسكة شفايفي عشان عارفة طبعا من الحرمان والهيجان ممكن صوت اهاتي يكون عالي ( لما كتبت كدا هي ضحكت وقالتلي فعلا انا فكرت في كدا في الوقت ده هههههه) وفضلت تلعب في زبي ومقطعين شفايف بعض لحد ما بدأ اللبن ينزل من زبي وانا بزوم وبصت في المناديل قالت يا لهوي كل ده حرمان يا قلبي عليك وقمت دخلت الحمام غسلت زبي وهي بعدي غسلت ايديها ورمت المناديل وجات في حضني وقالت أنا هجيب فون زي بتاعك عشان تعلمني النت قولتله

ا ياريت عشان نكون سوا في كل حتة وكل حاجة قالت هيحصل طبعا يا حبيبي وروحنا في النوم واحنا حاضنين بعض صحيت مراتي وشافتنا كدا وصحيتنا وقالت انت فاكر نفسك نايم في حضن مين وضحكنا احنا التلاتة ردت عليها احلام قالت في حضن مرات اخوه اللي هي زي أخته حبيبته يزوجة اخي ده انا كان واحشني انام في حضنه الحنين ده زي زمان انتي متجوزة احن راجل في الدنيا ده انا بنام في حضن جوزي بتقلب كل شوية إنما الليلة دي انا نمت في حضن اخويا حبيبي ولا حسيت بأي حاجة ولا اتقلبت لحد ما صحتينا وراحت بايساني احلام علي خدودي وجبيني وقالت صباح الفل يا قلب مرات اخوك ولا يحرمني من حضنك ولا حنيتك وضحكنا وقومنا وفطرنا ودخلت احلام عملت الغدا كان ابني وزوجته صحيوا وجم عندنا وقالت بس كدا امشي وانا مطمنة قولتلها طيب استني البس عشان اوصلك قالت ياعم هو انا مسافرة البس ترنج أو جلابية وخلاص وفعلا لبست جلابية وخرجنا من الشقة انا طلعت علي فوق وهي نزلت على تحت لحد الشارع وبصت لفوق شافت أن محدش باصص من البلكونة طلعت تاني بس علي فوق لحد ما لقتني واقف علي السلم مستنيها وده كان اتفاق بيني وبينها علي فكرة يا جماعة احلام فرحانة اني بحكي التفاصيل الصغيرة وفرحانة اني مش ناسي حاج

ة ههههههه المهم دخلنا الشقة ويادوب قفلت الباب وبقينا نحضن بعض ونقلع بعض والهدوم بتترمي في أي حتة ووصلنا اوضة النوم واحنا ملط وزقتني علي السرير ونزلت علي الارض مسكت زبي بوس وتقوله وحشتني وتبوس كل حتة في زبي وبعدين بقت تمص بس مش مص دي بتاكله اكل وكل شوية تطلعه وتبوسه ( احلام بتضحك وتقول ماهو كان واحشني اوي ) ولقيت نفسي هجت اوي اتعدلت وقومتها ومسكت شفايفها فضلنا نأكل شفايف بعض ونيمتها وفضلت ابوس وشها حتة حتة ورقبتها والحس حوالين الحلمات وهي متجننة من اللي بعمله ( احلام بتقول فعلا اليوم ده حسيت انك بقيت خبير قولتلها البركة في النت اتعلمت منه كتير ) وفضلت الحس بزازها بعيد عن الحلمات ونزلت ابوس بطنها ودخلت لساني في سرتها ولحستها وفتحت رجلها وبقيت ابوس ورك رجلها اليمين وانزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلها بقيت ابوسها وامصها وبعدين مسكت رجلها الشمال من صوابعها بوس ومص وانا طالع لحد ما وصلت عند كسها وبقيت ابوس حوالين كسها وشفط زنبورها وبقيت اعضه بالراحة واشفط شفايف كسها وهي بتلعب في شعري وتدوس علي راسي ( بتقولي كنت عاوزة ادخل راسك في كسي ههههه) ودخلت لساني في كسها وبدعك زنبورها وهي بقت زي المجنو

نة وقالت انت بتعمل ايه فيا يا حبيبي ده اول مرة يتعمل فيا كدا واول مرة احس الاحساس ده احححح بتعمل ايه قولتلها بنيكك بلساني قالت اووووف لسانك حلو بس زبك احلي وانا شغال لحس ونيك بلساني وهي هاجت اوي ولقيتها بتقولي اوعي وبتدوس علي راسي بايديها وتضم رجلها علي راسي عرفت انها هتجيب سرعت في اللحس والنيك بلساني وادعك زنبورها وهي بدأت ترتعش جامد وتقول احححح حبيبي حبيبي حبيبي اححححح بحبك بحبك بحبك بحبك اوي ولقيتها هديت طلعت وحطيت زبي علي أول كسها ومسكت شفايفها بوس ومص وعض وهي حاضناني اوي وبلحس حوالين الحلمات قالت طعم شفايفك مختلف قولتلها حلو يعني قالت طبعا احلي من زمان قولتلها ده عشان العسل اللي نزل من كسك حلو قالت بجد وراحت ماسكة شفايفي تمص فيها وروحت رازع زبي مرة واحدة لقيتها لفت رجلها علي ضهري وتحضني اوي وتزوم جامد واترعشت تاني قولتلها كدا مرتين قالت مرتين من غير نيك يا حبيبي انت بقيت استاذ في النيك قولتلها استاذ في نيك حلومتي بس قالت وحلومتك عمرها ما اتناكت حلو ولا اتمتعت الا منك يا قلب حلومتك وبقيت شوية ارزع في كسها وشوية انيك بالراحة وحسيت اني هجيب قولتلها قالت وانا هجيب معاك يا قلب مرات اخوك بس

نيكني جامد يا خويا يا جوزي يا حبيبي يا عشيقي نيك كس مرات اخوك اللي مشتاق لزبك وانا اقولها ده زبي اللي هيتجنن علي كسك يا مراتي يا حبيبتي يا قلب اخوكي وعشيقة اخوكي وحب عمري كله وجبنا مع بعض وبقينا نصرخ ونبوس بعض بس مش بوس ده انتقام لحد ما هدينا ونزلت من عليها مسحنا بمناديل وبعدين حضنا بعض نتكلم سوا هتعرفوا بقا الجزء اللي جاي اتكلمنا في ايه بس مش عاوز عصبية منكم عشان بقفل الجزء علي حاجة مهمة ههههههههه

الجزء العاشر

اخدت احلام في حضني ولقيتها بتقولي جوزي حبيبي رجعلي تاني قولتلها انا مش بعيد عنك يا قلب قلبي عشان ارجع فقالت بس قولي صح لما اجيب الفون الجديد وتعلمني هتسمحلي ادخل موقع ميلفات وأقرأ قولتلها أيوة بس مش هتعملي عضوية قالت حاضر وقولتلها تقري واي قصة تعجبك أو اي كلام يعجبك أو وضع تقولي ونقلده ضحكت وقالت زي زمان لما كنا نتفرج علي ابوك وامك ونقلد قولتلها بالظبط كدا قالت طيب هات قصة صغيرة تكون عجبتك نقرأها سوا دلوقتي وفعلا جبت قصة وكانت طبعا كلها نيك وشرمطة وشتيمة بس مفيش حب بالمعني اللي جوانا يعني حب الشهوة وعجبتها القصة وقالت احنا لو عملنا زي القصة دي هتكون احلي عشان الحب والعشق اللي بيني

وبينك قولتلها ماحنا بنعمل زيها قالت لا فاضل حاجة قولتلها ايه هي قالت الشتيمة حاسة انها ممكن يكون ليها تأثير قولتلها نجرب بس مش هتزعلي اني بشتمك قالت ازعل ازاي وانا اللي بقولك وبعدين انا ملكك تعمل اللي انت عاوزه فيا حتي لو قطعت من جسمي حضنتها اكتر وبيني وبين نفسي انا كان نفسي اشتمها وانا بنيكها بس كنت خايف تزعل فقولت فرصة اجرب دلوقتي وهي لسة شايفة الكلام في القصة وحفظته طبعا عشان تقول زيه فحضنتها اكتر وبوستها وبعدين افتكرت اننا المفروض نازلين من بدري ولازم ارجع البيت قولتلها طيب نجرب في يوم تاني عشان احنا كدا اتأخرنا قالت امرك ياخويا يعني موافق قولتلها يا حلومتي اي حاجة تحبي تجربيها موافق عليها طالما الحاجة دي هتخليكي مبسوطة قالت منحرمش منك يا حبيبي وقومنا لبسنا ونزلنا والمفروض انا هدخل شقتنا وهي تنزل تروح بيتها وبفتح لقيتها رجعت من علي السلم جري ودخلت معايا فجأة وشاورت اني اسكت ودخلت علي مراتي ومرات ابني وقالت روحنا البيت ملقتش حد رجعت تاني اغلس عليكم وضحكت مراتي قالت انتي منورانا بس تاعبينك معانا قالت هو انا بتعب لمين مش عشان اخويا حبيبي وغيرت هدومها وقضينا اليوم هزار وضحك لحد وقت ال

نوم ونمنا جنب بعض زي امبارح وطبعا في حضني وتلعب في زبي وانا هايج قالتلي استني ثواني قامت دخلت علي مراتي لقيتها لسة بتنام قالتلها طبعا مش عارفة تنامي من صوت التلفزيون بس الفيلم حلو وانا بحب اتفرج وصوته عالي شوية هقفل عليكي الباب ولو عوزتي حاجة رني عليا وانا اجيلك قالتلها مراتي كنت لسة بفكر انده عليكي واقولك اقفلي الباب بس خوفت تزعلي وضحكوا سوا وقفلت عليها الباب وبصت علي اولادي وقفلت عليهم الباب وجات تجري في حضني وقالت أنا ملكك يا روحي ونفسي اتناك منك في شقتك قولتلها مجنونة بس جنونك بيعجبني وعلينا صوت التلفزيون شوية وكأننا لم نتقابل من سنين وحضنا بعض ونبوس بعض باشتياق شديد وشفط لسانها مصيته وهي كمان مصت لساني وقالت في ودني كل يوم بتعلمني حاجة جديدة يا استاذي وحبيبي وجوزي وسندي وأماني واعتصرها في حضني وتعتصرني في حضنها ومسكت زبي تعتصره واخرجته واعصر بزازها وشفايفنا لم تفترق وأخرجت بزازها ورضعتها كأني *** محروم من الرضاعة ونزلت علي زبي تبوسه وتمصه بشهوة عالية وشديتها عشان ابوسها قالت عاوز تدوق طعم زبك من علي شفايفي قولتلها طعم شفايفك احلي طعم وروحنا في بوسة كلها حب وعشق وشهوة وبرفع هدومها

عشان اقلعها الاندر لقيتها من غير اندر اصلا بصتلها وابتسمت قالت أنا ناوية ومستعدة يا حبيبي وعارفة انك مش هترفضلي اي طلب قولتلها بحبك يا حلومتي قالت وانا بموت فيك وبعشقك يا روح حلومتك ونزلت بنطلوني شوية ودخلت بين رجلها وحطيت زبي علي أول كسها قالتلي اكتم بؤي بشفايفك احسن انسي نفسي وصوتي يطلع زبك بيخليني انسي الدنيا ومسكت شفايفها امصها ودخلت زبي بالراحة وهي بتزوم بالراحة وفضلت ادخل زبي واطلعه بالراحة وقولتلها في ودنها كسك سخن كدا ليه ده احنا في النهار كنا سوا قالت انت يا حبيبي لو نيكتني كل ساعة هكون هايجة في كل مرة كأنها اول مرة عشان انا بتناك منك بقلبي قبل كسي وطبعا كل كلامنا بالراحة وطلعت زبي لحد الرأس لقيتها بتمسك ودني تبوسها وتقول حطووووو حطوووو حطو كله اححححح عاوزة زبك كله في كسي اووووف حطو للاخر يا جوزي نيكني جامد احححح ده النيك في شقتك حلو اوي قولتلها شكلك عاوزة تجننيني بالشرمطة بتاعتك دي قالت وهو انا ليا حد غيرك اتشرمط عليه واتشرمط ليه قولتلها طيب خدي زبي في كسك يا شرموطة اححححح انا شرموطة هيما جوزي نيك شرموطتك يا قلبي دخل زبك في كس احلام الشرموطة بتاعت هيما قولتلها الشرمطة بتاعتك

حلوة يا لبوتي قالت اووووف دي الشتيمة بتهيج زي ما قريت نيك لبوتك في كسها الشرموط قولتلها لا انيك لبوتي في كسها المتناك يا متناكة وهي هاجت اكتر وقالت احححح بتقول ايه يا حبيبي قولتلها بحبك يا متناكة يا شرموطة يا لبوة وهي بقت زي المجنونة وانا شغال نيك وبوس مع الشتيمة وقولتلها هجيب يا قلب قلبي قالت هات يا روح روحي في كس لبوتك وانا برزع زبي في كسها واقولها خدي يا لبوة خدي يا شرموطة خدي يا متناكة ومع أول دفعة لبن قولتها خدي يا كسمك لقيتها بتحضني اوي وبتعض في شفايفي انا عارف انها بتحاول تكتم صوتها وهي كمان جابت معايا وفضلت نايم عليها ونبص لبعض ونبتسم ونبوس بعض في الشفايف بس بوس سريع ورا بعض ونزلت من عليها علي الحمام غسلت زبي وخرجت وهي دخلت غسلت كسها وجات في حضني وقالتلي هطلب منك طلب وعارفة أن طلباتي كتير قولتلها طلباتك اوامر قالت بحبك قولتلها بعشقك يا قلب قلبي قولي نفسك في ايه قالت نفسي انام في حضنك وزبك عريان ولازق فيا قولتلها مش جديدة وضحكت قالت لا هنا في شقتك ليها طعم تاني قولتلها انتي عارفة اني ملكك حضنتني وباستني وقالت منحرمش منك يا روح قلبي وعقلي وحبي كله ونزلت البنطلون شوية ولفيتها ولزق

ت زبي في طيزها واتغطينا لحد رقبتنا ومديت ايدي طلعت بزازها وبقيت ماسك بزازها وزبي محشور في طيزها ونمنا للصبح وصحينا سوا وكنا بنفس الوضع بس كالعادة الصبح زبي واقف وهي أول ما حست انه واقف والدنيا هادية وواضح أن الكل لسة نايم فضلت تدعك طيزها في زبي وانا بقفش في بزازها شوية والعب في كسها شوية ومدت ايديها مسكت زبي تلعب فيه وحطته عند كسها من ورا وانا مكدبتش خبر ودخلته بسهولة وكانت نيكة سريعة وممتعة وقالت اهو كدا ممكن تقوم تستحمي وباستني وقامت وانا قومت وبصينا سوا علي مراتي لقيناها لسة نايمة وخرجنا وعند باب الحمام لقيتها بتقولي هات بوسة انا عرفت أن نيكها في شقتي مهيجها روحت زانقها في الحيط وبوستها جامد وهي بتدعك كسها في زبي وقولتلها كفاية قالت حاضر يا قلبي ادخل استحمي واستحميت وهي دخلت بعدي وبعدين مراتي والاولاد صحيوا وفطرنا وقالت امشي بقا قولتلها هوصلك قالت لا خليك انت انا لسة هشتري حاجات للبيت وانا ماشية وفعلا مشيت واستمرينا كدا نتقابل في شقة الجيران ونمتع بعض وجابت فون وعلمتها وبقت تدخل ميلفات تشوف قصص المحارم وبس وخصوصا قصص الاخوات لحد يوم كلمتني علي الواتس وقالت إنها لوحدها طول النهار بنت

ها نزلت شغل وجوزها رايح مشوار بعيد تعالي عندي عاوز اصرخ براحتي وانا تحت زبك قولتلها خلاص مسافة السكة وروحت فعلا لقيتها لابسة روب ومفيش حاجة تحته خالص قالت ادخل خد دش لحد ما اعملك اكلة سريعة وفعلا خرجت من الحمام ملط وكالعادة اكلتني بايديها وبدأنا وصلة نيك جامدة جدا وفي عز هيجانها ومتعتها قولتلها عاوز طلب قالت انت تؤمرني من غير مقدمات قولتلها عاوز انيكك في طيزك قالت وانا ملكك قولتلها هو بيوجع في الاول بس لما تتعودي عليه هيكون متعة اكتر من الوجع قالت ولو وجع على طول انا ملكك وتعمل فيا اللي يعجبك قولتلها الوجع هيكون جامد قالت هستحمل قولتلها طيب فين الكريم اللي عندك او زيت زيتون قالت الكريم اهو هناك جبت الكريم وقلبتها وفضلت ادعك طيزها بالكريم وادخل صباع وأوسع وهي تعض في المخدة ومش عاوزة تخليني احس انها بتتألم ودخلت صباعين وحسيت انها بتتألم اوي وطيت عند وشها اشوفها لقيتها بتقولي كمل يا حبيبي متقلقش انا كويسة كمل يا حبيب مرات اخوك واتعدلت وفضلت احاول ادخل زبي لحد فعلا ما دخل بس كنت بدخله حته واستني وأيدي بتدعك في زنبورها ودخلت زبي كله وفضلت ثابت شوية وبقيت أخرج زبي بالراحة وادخله بالراحة لحد ما حس

يت أن طيزها وسعت والألم خف اوي وبدأت اسرع شوية وهي بدأت تحس بالمتعة وتوحوح وتقول ده نيك الطيز حلو قولتلها ولسة كمان هيكون احلي بعد كدا قالت بس زبك مولع اوي في طيزي قولتلها كدا بقا جوزك فتح كسك وانا فتحت طيزك قالتلي كسي وطيزي وكل جسمي ملكك يا حبيبي وطلعت زبي قالت ليه خليه ده حلو اوي بس بقولك ايه قولتلها قولي قالت هو ينفع تنيكني في طيزي وانا علي ضهري عاوزة ابصلك واحضنك قولتلها ينفع بس هترفعي رجلك اوي قالت حتي لو هتفشخني انا راضية وفعلا نامت علي ضهرها وجبت مخدة حطيتها تحت طيزها ورفعت رجلها اوي ودخلت زبي في طيزها وانا ماسك رجلها وهي اللي بتحضني وتبوسني وتحط بزازها في بؤي ارضعها وتصرخ وتقول نيك طيزي يا روحي نيك طيز لبوتك وانا بقيت ارزع في طيزها وهي تعلي صوتها وتقول نيك مرات اخوك الشرموطة في طيزها متع طيزي زي كسي وجبت في طيزها وقبل ما يتصفي زبي خرجته ودخلته في كسها وهي صرخت اوي وروحنا في بوسة جامدة وهي بتحضني اكتر واكتر وفجأة لقينا بنتها واقفة بتتفرج علينا وعنيها كلها شر وبكدا نقفل الجزء الاخير من حكايتي واشوفكم على خير وعاوز رأيكم في الحكاية كلها

واعتقد ان دي اسرع قصة من القصص المتعددة الأجزاء ل

اني أنا قرأت قصص كتير في المنتدي وكانت الفترة الزمنية بين الجزء والجزء كبيرة وممكن توصل لشهور إنما بفضل دعمكم وتشجيعكم قدرت اخلص العشر اجزاء في عشرة أيام

اصدقائي الاعزاء احب اشكركم جزيل الشكر علي دعمكم وتشجيعكم خلال السلسلة الاولي وكان دعمكم هو الحافز علي نشر السلسلة الثانية اللي اتمني أنها تنول رضاكم كما حدث مع السلسلة الاولي وطبعا انا لم أتأخر عليكم لذلك اكيد انتوا فاكرين أننا وقفنا لما اتفاجئنا انا واحلام بعد ما خلصنا نيك وفتحت طيزها أن بنت اخي واقفة بتتفرج علينا وعنيها كلها شر وازاي محسناش بيها وللدرجادي المتعة سيطرت علينا وخلتنا مش سامعين حاجة غير الاح والاوف والاهات طبعا احنا اتصدمنا بس تفكيري السريع قالي أن ليلي بنت اخي لو عاوزة تفضحنا كانت صرخت إنما سكوتها معناه أنه ممكن يكون فيه امل ان الموضوع يعدي بشوية مجهود مني في الإقناع وكلنا ساكتين ثواني وكأنها ايام وكانت ليلي أول من كسر حالة الصمت عندما قالت اخر حاجة ممكن أتوقعها اني اشوفك نايمة مع حد ومين الحد ده اخوكي وانت ازاي تعمل كدا مع مرات اخوك يا عمي يا صاحبي يا اخويا ودي كانت طبيعة العلاقة مع كل اولاد وبنات اخوتي واخواتي اني اخ وصديق لهم قبل ما اكون خال أو عم والصدمة خلتنا حتي مفكرناش نلبس ولا نغطي نفسنا كل اللي حصل اني قومت من علي احلام وقعدت وأحلام نايمة كما هي هنا انا بدأت اتكل

م بهدوء جدا وكأني لست خائفا من شئ وقولت احلام لو سمحتي سيبينا لوحدنا شوية واحلام تتحرك بصمت وشرود وذهول وكأنها منومة تنويم مغناطيسي وخرجت احلام وليلي تنظر لها من أعلي الي أسفل باحتقار والغريب أنها لم تنظر لي هذه النظرة فدخل في قلبي بعض الاطمئنان وقولت لها اقفلي الباب وتعالي يا ليلي مع نظرة حاسمة حازمة مني وهنا كأن ليلي نامت تنويم مغناطيسي من نظرتي لها وقفلت الباب وجلست بجانبي والشكل العام يقول انها تنظر في الأرض إنما لمحتها تنظر لزبي الذي انكمش من الصدمة وقولت لها ايه رأيك نتكلم عم وبنت أخوه ولا نتكلم أصحاب زي ما متعودين بس بهدوء ومن غير عصبية عشان انتي عارفة إن العصبية هتجيب عصبية وانتي عارفاني كويس وعارفة عصبيتي ده طبعا عشان تخاف مني وتعرف اني مش خايف وصمتت ليلي ثواني كأنها دهر فقولت لها بحسم ردي عليا انا بكلمك تلجلجت وقالت خلينا اصحاب وأخوات عشان لو كلمتك كعم أو أب مش هعرف اتكلم براحتي قولتلها احبك وانتي عاقلة كدا بدون ابتسام وهي سكتت قولتلها لو عندك أسئلة تسأليها وانا هكون صريح معاكي ومش هخبي حاجة عنك ولو جواكي غضب وعاوزة تفشي غلك فيا انا مش هزعل حتي لو عاوزة تضربيني أو تشتميني م

فيش مشكلة المهم طلعي ثورة الغضب اللي جواكي قالت تتقطع ايدي ولساني قبل ما اغلط فيك قولتلها احنا دلوقتي أصحاب ومن حقك اني استحملك وقت غضبك قالتلي وانت صاحبي الوحيد واستحالة ازعلك مني وبدأت تبكي وانا خدتها في حضني ولما حضنتها هي حضنتني وانفجرت في العياط اكتر وبتضرب في كتفي ضرب خفيف اللي هو ضرب الحبيب أو العشمان في حد وبيعاتبه اكيد انتوا فاهمين الوصف وانا ساكت وبحسس علي شعرها وبوست جبينها لحد ما هديت خالص وبدأت تتكلم وكان كلامها مفاجأة كان اول حاجة قالتها متزعلش مني اني كنت بضربك ابتسمت وقولتلها ده انا مبسوط جدا لان ضربك ده عبارة عن زبيب اللي هو ضرب الحبيب قالت يعني مش زعلان بجد حلفت اني مش زعلان وقولتلها انا مش عاوز ابدأ كلامي بالدفاع والمبررات إنما عاوزك انتي تقولي كل اللي جواكي وانا ارد عليكي بكل صراحة قالت طيب اللي حصل ده من أمتي قولتلها كان عمري خمسة عشر سنة وامك اصغر مني بسنتين قالت يالهوي كل ده قولتلها لا فضلنا سنين من غير حاجة بس هكون صريح زي ما وعدتك العلاقة دي في الأساس علاقة حب بين ولد وبنت ومتقوليش اخوات انا واحلام اللي قربنا من بعض الحب إنما علاقة السرير تيجي في الدرجة التانية

من العلاقة وحكيت لها وضع امها وهي صغيرة والمعاملة الوحشة اللي كانت بتتعاملها وده اللي قربنا من بعض مع سن المراهقة والشهوة وشرحت كل الملابسات اللي وصلتنا لكدا وكمان قولتلها فاكرة يوم فرحك قالت اه قولتلها فاكرة الرقص اللي عملناه انا وهي قالت أيوة فاكرة حتي العريس قالي امك وعمك كأنهم مخطوبين مش اخوات وانا رديت عليه قولتله دول زي التوأم بيحبوا بعض اوي ومرتبطين ببعض وكنت فرحانة اوي بعلاقتكم دي مكونتش اعرف أن فيه سر كبير قولتلها في الفترة دي ومن قبلها بسنين مكونتش بنام معاها لحد ما مرات عمك تعبت يعني سنين طويلة وكملت كلامي انا لما شيلتها ولفيت بيها قالت اه كان شكلكم حلو قولتلها اللي متعرفهوش بقا انها كانت بتقولي بحبك بصوت عالي وانا اقولها بحبك بصوت اعلي برغم اننا مش بنام مع بعض فاهمة قصدي قالت اه طبعا ده معناه انكم بتحبوا بعض فعلا قولتلها حب راجل وست مش اخوات والحبايب اللي بيحبوا بعض زي حبنا انا واحلام بيحاولوا يشبعوا بعض من اي حاجة محرومين منها قالت ازاي يعني قولتلها انا واحلام حبنا وصل أننا بنفهم بعض ونحس ببعض من غير ما نتكلم ومن غير حتي ما نشوف بعض يعني ممكن اكون مشوفتهاش اسبوع مثلا وف

جأة احس انها مش كويسة اتصل بيها اقولها مالك فيكي ايه وهي كدا بردو ولما مرات عمك تعبت والدكاترة منعت الجنس امك حست بيا ورجعنا زي زمان راجل وست بيحبوا بعض ومتجوزين في السر قالت لو كل حد بيحب حد وعمل زيكم الدنيا هتخرب طيب مانا بحبك كأخ وصديق وعم واب اخليك تنام معايا مثلا قولتلها الظروف مختلفة عشان انا مربيكي إنما احلام احنا عيشنا مع بعض ولعبنا واتخانقنا وكبرنا سوا حسيت من جملتها الأخيرة أنها بتفكر تتناك مني بس مترددة خصوصا انها مطلقة يعني جربت واتحرمت من حلاوة النيك فقولتلها انتي لو مكانها كنا هنبقا كدا بردو قالت طيب انت محروم ماشي إنما هي لا قولتلها اوعي تفتكري أن الحرمان بيكون من الجنس بس لا امك محرومة من الحب والحنان من صغرها وهي مقهورة وحاسة أنها علي الهامش بمعني أن ابوكي واكيد انتي عارفة ده بس مش مركزة أنه يصحي من النوم علي الشغل ويرجع ياكل ويروح القهوة يكمل اليوم هناك لآخر السهرة وميرجعش بدري إلا لو كان عاوز ينام معاها كأنه مأجرها بالساعة مفيش حب مفيش هزار وانا مش هقولك طبعا لانك شايفة بنفسك يا ليلي امك بتحس أنها عايشة وهي معايا انا مثلا ممكن اول ما اصحي من النوم اتصل بيها عشان اق

ولها

بحبك او وحشتيني واقفل علي طول اهي مكالمة نص دقيقة بتخليها سعيدة طول اليوم هقولك حاجة مش غرور مني لولا وجودي في حياتها كانت أطلقت من زمان أو مشيت مع حد يديها اللي نفسها فيه قوليلي بقا رأيك لو دخلتي لقيتي واحد غيري في حضن امك او شوفتيها بالصدفة ماشية مع واحد غريب انا ولا الغريب بقا قالت لا طبعا انت قولتلها انا ستر وغطا عليها واخاف عليها اكتر من نفسي وعارف شخصيتها كويس وفاهمها اوي وقبل ده كله بحبها ولو اتناقشتي معاها بعد ما امشي هتقولك نفس الكلام لأننا بنتكلم بدماغ واحدة واحساسنا واحد احنا روح واحدة في جسدين انا بالنسبالها في موضوع الجنس امان ليها من الفضيحة أو الكبت وخراب البيت وهي بالنسبالي حب عمري قالت ومراتك قولتلها مراتي ام عيالي وفيه بينا ألفة نتيجة العشرة الطويلة إنما الحب بالنسبالي هو احلام وكلام في سرك انا بحب الجنس ومتخيلش حياتي من غير جنس وامك عارفة ده كويس عشان كدا رجعنا زي زمان وكمان انا متعتي بتكون معاها وهي مش بتتمتع الا معايا قالت اومال خلفتنا ازاي قولتلها الحمل والولادة حاجة والمتعة حاجة تانية الحيوانات بتخلف من غير متعة وبعدين بصراحة يعني الست اكتر حاجة تضايقها أن ج

وزها بعد ما ينام معاها يسيبها ويقوم أو يديها ضهره وينام وابوكي استاذ في الحركة الرخمة دي واظن انتي شوفتي احنا لما خلصنا مقومتش من عليها فضلنا نبوس بعض ونحب بعض وكل ده وهي في حضني ورأسها علي كتفي قولت مفيش فايدة لازم انيكها عشان تجرب المتعة والأهم أنها تستر علينا بدل ما تكرهنا وممكن تتجنن في أول خناقة بينها هي وامها وتعايرها مثلا بس هنيكها ازاي ده اللي هنعرفه في الجزء التاني

الجزء الثاني

فضلنا نتكلم انا وليلي بنت اخي وفاجئتني بسؤال غريب بس حسيت أنها بتفكر أنها تتناك مني قالت طيب وانت معاها بتحسوا انكم حبايب ولا اخوات قولتلها احنا كل حاجة بينا دابت وانتهت بمعني احنا راجل وست وبيحبوا بعض وبقينا فاهمين بعض لدرجة أنها ممكن تعرف أمتي تهيجني زيادة وطبعا تهيج نفسها وامتي تهديني عشان نطول اكتر لأن من المتعة بنكون مش عاوزين نخلص قالت يعني بتقولك ابراهيم كدا ولا حبيبي ولا ياخويا قولتلها كل حاجة ليها وقتها قالت أنا مش متخيلة أن واحدة نايمة مع اخوها أو ابوها أو عمها وتقوله مثلا هات بوسة يا خويا أو تطلب حاجة تانية فاهمني يا عمي قولتلها أيوة فاهمك وهنا انا اتأكدت أنها عاوزة تسمع تفاصيل وبدأت ته