Asheqto Noha Zawgat Sadeeqy

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قولت لها: علاء

قالت وانا: نهي

بص يا استاذ علاء انا كنت عريانه قدامك وغطتني ومريضه وعالجتني وعربيتي هتتسرق ومنعتهم

وهيغتصبوني وانت حرستني صدقني انا لو اكون قدامك من غير هدوم مش هخاف منك

الجزء السابع

طبعا انا برضه واقف وشي في الارض وبقولها انا ماعملتش غير الواجب وعلي فكره انا مش بحب النكد ممكن بقي تدخلي الحمام عشان تقلعي الجاكيت ده اغسله وينشف زمان ريحتي الوحشه بهدلت جسمك راحت ساحبه الچاكيت لقدام وبتشمه وصدرها بان وابتسمت وهي بتقولي ده البرفان ده عشقي اصلا لانه رجالي وحريمي طبعا ابتسمت وقولت لها يعني ايه انسي الچاكيت كده ابتسمت اكثر وقالت بجد شكرا علي كل حاجه ومسكت راسي وباست جبيني قولت فرصه وهي بتبوسني مسكتها من ظهرها وفضلت كده ثواني بعد لما خلصت طبعا انصرفت من قدامي وهي مبتسمه كانت الساعه وصلت ٨ صباحا مثلا وفعلا دخلت تاخد دش وانا حضرت الفطار وخرجت من الحمام لابسه البكيني النبيتي اللي كان في العربيه وطبعا من غير برا وحلماتها واقفه وبزازها مكورين هما مش كبار ولكن البكيني اصغر من حجمها فكانوا مدورين بصراحه انا تنحت وقولت لها بهزار بصراحه الحيوانات بتوع الطريق كان عندهم حق حد يشوف الجمال ده ويسيبه

ابتسمت وقالت عجبك قولت لها تحفه

قالت بص ياعلاء اسمح لي اقول علاء من غير استاذ انت بتقول حيوانات وهما فعلا كده عايزين ياكلوا اي لحمه باي طريقه لكن كمان انت شوفت الجمال ده وسيبته عشان انت مش حيوان قالت كده وكانها بتمدح فيه

قولت لها طب هنفطر ولا نتكلم كثير بصراحه كنت بحببها فيه لان لسه المشوار طويل ولكن برضه اللي عدي مرضي جدا واكثر من ما اريد فعلا فطرنا واشادت بجمال الأكل وراحت تشيل الاكل مسكتها من ايدها وضربتها عليها بهزار وقولت لها لما نتجوز ابقي شيلي الأكل انتي هنا ضيفه وتتشالي علي الراس ابتسمت للحظات وبعدين كشرت فجاءه قولت لها هو انا ضايقتك

قالت لا انت ذوق جدا بس انا افتكرت حاجه طبعا افتكرت وليد وخصوصا انه كان بيحكي لي معاملته السيئه وقعدتعلي الكرسي وظهرها ليه حوطت رقبتها وبوست دماغها من فوق خرت براسها علي الطربيزه وهي بتعيط طبعا سيبت اللي في ايدي وفضلت اتأسف وانا قاعد تحت رجلها انا اسف متزعليش مني مش قاصد و**** انا نسيت انك متجوزه وفضلت أتأسف وانا بطبطب عليها لقيتها باست ايدي بتقولي أنت احسن راجل انا شوفته في حياتي قولت لها وانتي أجمل ما شافت عيني وأتكلمت وانا متعصب وارجوكي بلاش نكد بدل ما اسيب لك البيت وامشي فضلت تضحك بهيستريا قولت لها ايوه كده لما بتعطيي الدنيا بتضلم والشمس بتغيب مسكت ايدي تاني وباستها وقالت بجد شكرا علي كل حاجه حبيت أكمل هزار قولت لها علي فكره مش بحب أتباس في مكان مرتين ضحكت أكثر وقالت ماشي ياعم هنعمل ايه دلوقتي قولت لها أشيل الاكل واعمل نسكافيه انا وانتي وافهمك وفعلا قعدنا جنب بعض وهي لابسه البكيني وانا قاعد لابس قميص وبنطلون البدله وقولت لها احكي لي عن نفسك وفضلت تحكي علي كل حاجه في حياتها وانا اتكلمت اننا كنت في الخليج كام سنه ومتجوز انا كمان ورغم انها اتصدمت بس عديتها ولسه نازل من شهر تقريبا وكنت جي هنا ابص علي الشاليه لو ناقصه حاجه عشان نصيف فيه انا ومراتي وقولت لها نيجي بقي للمهم انا هنزل اشتري ليكي هدوم بس طبعا صعب الاقي هدوم خروج هنا بس هتصرف كانت مستمعه جيده قولت لها انا هنزل ربع ساعه اشتري ليكي هدوم تقعدي بيها وهدوم الخروج هتصرف لما ارجع وطلبت رقم تليفونها عشان اكلمها وانا بشتري وقالت ممكن تلبس شورت واروح معاك ننقي من المحل رفضت بشده وقولت لها لو مش عايزه تديني رقمك براحتك لكن انا مش هسيبك تنزلي كده وانتي بالبكيني كده من غير براه قالت طب ما انا قاعده معاك كده قولت لها انا اخاف عليكي من الهوا الطاير لكن ما أضمن اي حد تاني حسيت ان عينها هتدمع من الفرحه لقيتها مسكت تليفوني وكتبت رقمها وقالت أنا أسلمك نفسي وانا مش خايفه مش رقم تليفوني!!!!

ما علقت علي كلامها ونزلت كلمت وليد حكيت له علي كل حاجه عشان اطمنه انها معايا وقال اوك كلمني لما يبقي في جديد وروحت المحل اختارت كام شورت قصير وكام بدي تقعد بيهم وكام براه ينفعوا تحت البكيني وبكيني قطعه واحده وشبشب بحر وشويه اكل وبيبسي للسهره واشتريت كام شورت ليه ونقيتهم شبه الوان هدومها وكام تيشرت كت ونص ورجعت كانت في المطبخ حضرت غدا خفيف معلبات وحطته في الثلاجه مارضيت اعلق وقولت لها شوفي كده يعجبوكي طبعا

اشادت بذوقي جدا وفعلا دخلت لبست طقم لونه اخضر فسفوري براه لونها اسود واندر اسود من عندها وكانت صارخه الجمال ودخلت عليه قولت لخا انا ايه اللي عملته في نفسي ده اشتغربت وقالت في ايه قولت لها انا رايح اجيب هدوم تقعدي بيها عشان انسي البكيني اجيب حاجه افظع منه هههههه

ضحكت وقالت هو انت مش بتبطل هزار يابخت مراتك بيك

طبعا ضحكت وعادي وكل ده بيوصلني للي في دماغي واستاذنت ادخل اخد دش عشان بهدومي من امبارح ودخلت لبست اسبيدوا رجالي فوق الركبه فسوري شبه الشورت بتاعها وكت اسود وطبعا قعدت قدامها شافت انتفاخ زبري ورا الاسبيدوا بس حاولت تعمل مش واخده بالها وفتحت تليفوني وسالت علي كام موقع اون لاين لتوصيل ملابس كله كان بيقول ٣ ايام لحد ما لقيت موقع كبير بيتكلم انه ٢٤ساعه والاورد يوصل طبعا رحبت بيه وقولت لها كده مفيش حل الا انك تنامي هنا فكري وردي عليه قالت من غير تفكير اوك مفيش قدامنا حل تاني فعلا طلبنا كام حاجه عشان تلبسهم للخروج كانت محتاجه طقمين بس تعدي بيهم اليومين اللي هيفضلوا لحد ما جوزها يلحقها علي المصيف وصحابها يمشوا وقعدنا واتغدينا وعدي الوقت معاها وطول الليل نحكي ونتكلم وفيلم بعد فيلم لحد ما راحت خالص وقالت انا داخله انام يا علاء بعد اذنك طبعا دخلت وقفلت الباب وانا شايل منهم المفاتيح وفتحت اشوف الكاميرا ولاقيتها صاحيه علي السرير وعدي نص ساعه وهي كده قولت تمام روحت داخل الاوضه براحه اول ما حسيت بيه داخل عملت نفسها نايمه معرفش ليه تصنعت النوم يمكن عشان تشوف انا هعمل ايه ويمكن مش عارفه تنام من الخوف المهم دخلت لاقيتها نايمه علي جنبها وفي ايدها تليفونها اخدته منها ومسكت رجلها عدلتها وجيبت غطا وغطتيتها وطبعا هي اطمنت جدا لده بس كان لازم اخرج مشاعري عشان تسمعني قولت ملاك نايم انا لو جوزك استحاله تنامي غير وانتي في حضنك تصبحي علي خير يااجمل ست شافتها عيني تصبحي علي خير يانهي العمر وبوستها من خدها وسيبت النور عشان الكاميرا وخرجت وقفلت الباب

الجزء الثامن

فتحت الكاميرا بعدها بدقايق لقيتها مسكت خدها اللي بوستها فيه وفضلت تبتسم وكان وشها انها مبسوطه اوي ورمت الغطا في الارض، ونامت كده بس نوم عميق جدا كانت بتخلص كل التعب اللي حصل برضه سيبتها خالص وتاني يوم صحيت وانا عيني علي الكاميرا واول ما لقيتها بتتقلب عرفت انها هتصحي دخلت الاوضه برضه نامت تاني جيبت الغطا وبحطه علي جسمها لقيتها بتقول هو انت قاعد تحرسني وما نمتش وكل شويه تغطيني ياعم سيبني كده بس نام قولت لها كل ما ادخل قالت اه كانت بتفهمني انها سمعت كلامي ليها بس انا ما اتكسفت قولت لها اعملك ايه كل شويه ترمي الغطا وخايف عليكي تبردي من التكييف

قالت كل شويه قولت لها اه انا مغطيكي خمس مرات وطبعا ده ماحصل بس كنت عايزه تعرف انا غطتها وهي نايمه قالت عموما شكرا يا سيدي صباح الخير

قولت لها صباح الورد

قالت انا قايمه مبسوطه وعايزه انزل البحر

قولت لها اوك نشرب حاجه وننزل قبل الفطار عشان معدتك ما توجعك

وبخرج من الباب قامت جريت ورايا ووقفت قدامي كانها بتتحداني قالت هو انت ليه كده؟؟؟

قولت لها يعني ايه

قالت الاول

تحميني من ال****** وتجيب عربيتي

اكون قدامك عريانه ما تلمسني اصلا

عمال تفكر في نفسيتي وبتضحكني عشان اكون كويسه

ما نمتش اصلا وقاعد طول الليل تحرسني وتغطيني

بقولك ننزل البحر مش عايزنا نفطر وتقولي عشان معدتك بتعمل معايا كده ليه؟؟؟؟

وبتضربني بايدها في صدري وانا ساكت وباصص لها

اتكلم ساكت ليه المفروص اقولك لو راجل اتكلم بس انا ما شوفت حد في رجولتك ولو جوزي مش هيعمل كده وبتستفذني وتضربني في صدري

لاقيت نفسي مسكتها بايدي من شعرها وايدي التانيه علي طيزها وبضمها وقولت لها عشان حبيتك وبخاف عليكي من الهوا الطاير واخدتها في بوسه طويله جدا بدون حركه شفايفنا علي بعض وباكل فيها وهي سايبه نفسها ورافعه رجلها الشمال في الهوا

خلصت البوسه وسيبتها ولسه هتكلم حطت صوباعها علي بقي وقالت هتنزلني البحر ولا امشي لحد اسكندريه بالبكيني كده

قطعت اي كلام ممكن يتقال

قولت اوك يلا

شوفي حابه تلبسي ايه ويلا

قالت ممكن سؤال وتجاوب بصراحه

قولت لها اتفضلي قالت البكيني اللي كنت بتعمل بيه كمدات كان بتاع مين

سكتت وقولت لها بصراحه هو هنا بقاله كذا سنه وكان بتاع واحده كنت بعشقها وكانت بتيجي معايا ومراتي شافته وزعقت لها لما قربت منه

قالت ممكن البسه

قولت لها ده يزيد حلاوه

وخرجت من الاوضه وانا فرحان بكل اللي حصل

لبسته فعلا وجت من ورايا غمضت عيني وقالت بلاش تفتح

وجت قدامي هو كان لونه احمر شفاف ولكن مكان الصدر والاندر كانه تقيل شويه وكانت من غير براه بس المره دي صدرها مش بارز عشان البكيني علي قدها بس حلماتها بارزه وقالت وحش عليه صح قولت لها صاحبته الاصليه خدعتني لما كنت فاكر انها اجمل حد ممكن يلبسه لاقيت انها كانت بوابه جنبك ضحكت وقالت هتفضل تكسفي كثير يلا يا استاذ عايزه انزل البحر عشان نرجع نفطر خرجنا جنب بعض مسكت ايدي ونزلنا البحر مباشر ماسكين بعض وببص في عينها بدون كلام قالت تعالي ندخل جوه شويه فضلنا ندخل ونط مع كل موجه لحد ما جت موجه تقيله وهي عطياها ظهرها كانت جوه حضني متعلقه في رقبتي ومش عايزه تنزل نزلتها وفضلت ارشها بالمياه وفضلنا نلعب كثير حوالي ساعه وخرجنا شويه وقالت عايزه انا علي ظهري علمني ونيمتها علي ظهرها وكل ما تنزل بجسمها ارفعها من طيزها لحد ما قامت وجريت مني بضحك وترشني بالمياه وبعدين رجعنا الشاليه ودخلنا اخدنا شاور كل واحد ولبست طقم تاني من غير براه برضه وفطرنا وبنشرب النسكافيه لقيت تليفوني بيرن

الو مين؟ انا مندوب الشحن يافندم

واخدت منه الهدوم وحاسبته وكلمت صاحبتها قال انها اتحركت من بدري وساعه بالكثير وتوصل لقيت صاحبتها بتقولها كويس لان احنا هنفصل معاكي انهارده ونروح ودخلت فعلا غيرت هدومها وحطيت كل الهدوم في شنطه من الشاليه وقالت انا همشي قولت لها كانوا احلي يومين في حياتي قالت انا اللي ما عشت قبل اليومين دول واخدنا بعض في حضن وداع وخرجت معاها من الشاليه بعطيها مفتاح عربيتي رفضت وقالت انا هركب مواصلات وابقي ابعت حد ياخد العربيه واتحايلت عليها كثير ما رضيت قولت لها خلاص هوصلك وفعلا وصلتها وطول الطريق ماسك ايدها بدون كلام

طبعا وصلنا القريه اللي فيها اصحابها ونزلت وودعنا بعض وفضلت قرب القريه وفاتح هاكر تليفون نهي اشوف هتعمل ايه واول ما راحت واحده صاحبتها بتقولها انتي جايه باوبر قالت لها هو في احلي من اوبر ولا سواقه ولا وجع قلب عرفت انها ناويه تخبي عنهم فسالتها نهي هتتغدوا ايه هنعمل اكل ولا ايه النظام قالت لها لا الساعه ٥ المغرب هنطلب اكل لحد ما يوصل تكون ٦ مثلا سالتها ناويين تاكلوا ايه قالت هناكل سمك نهي قالت اوك وما اتكلمت باكثر من كده وهنا كان لازم اتحرك بالفعل طلبت سمك وجمبري وكابوريا وحجات كثير تكفي عشر افراد وراحوا علي القريه ودخلت القريه وشاورت لمتر وعطيته الف جنيه وقولت له عايز طرابيزه ملوك وفعلا راح علي البحر وحط كذا طرابيزه وفرش الاكل وعمل احلي قعده والشاطئ كله بتفرج علي الفرش بتاع الاكل الملفوف وقولت له يقفوا جنب الاكل فردين فعلا التحضير كان ملكي واتصلت بنهي اخبارك ايه يانهي قالت بخير سالتها مستمتعه ولا لا

قالت تمام اليوم حلو ومبسوطه طلبت منها تقوم من جنبهم قامت وقالت هو انت شايفني قولت لها لأ بس البكيني الأزرق هياكل من جسمك حته فضلت تتلفت وتقولي انت فين قولت لها بس، يابنت هتفضحينا هههههه

ضحكت طبعا وسالتها اتغديتوا؟ قالت لسه وشكلهم مش هياكلوني قولت لها معقول تبقي جعانه وانا موجود ضحكت وقالت خلاص تعالي اكلني ههههه

قولت لها غمضي عينك وامشي خمس خطوات قالت خايفه اقع قولت لها متخافيش فعلا مشيت بتوجيهاتي واول ما وصلت الطرابيزه قولت لها فتحي عينك فتحت وانا قفلت السكه شافها المتر قال لها مدام نهي هانم قالت ايوه انت تعرفني قال لها يافندم دي سفره سعادتك انتي والجروب واحنا هنا لخدمتكم شوفتها بتجري زي العيله الصغيره بتجيب اصحابها وقعدوا وطبعا مش مصدقين اللي قدامهم ولا اللي بيحصل وبعد ما قعدوا قامت من جنبهم قالت تليفون وجايه طبعا هما ولا سألوا هما بيتفرجوا علي الأكل وكلمتني

قالت كده كثير علي فكره

قولت لها مفيش حاجه تكتر عليكي

انتي تحلمي وانا انفذ

قالت بجد اي كلام هقوله قليل عليك

قولت لها لو اشتريت الساحل كله قليل عليكي واقفلي بقي عشان صحابك قبل ما يخلصوا الاكل هههههه

قالت اوك باي ياحبيبي وقفلت

كنت وقتها طابر من الفرح خطتي عديت نتايجها بكثير جدا

طبعا راحت أكلت واستمتعت وكانت ملكه وسطهم وجت الساعه٩بليل قالوا انهم هيمشوا وسابوها وقالوا تقدري تتصلي بجوزك وخدي راحتك معاكي لسه خمس ايام واتصلت بيه وقالت اصحابي مشيوا قولت لها لسه ما خرجوا من القريه وسالتني بجد قولت لها اه ولما يخرجوا هقول لك وقفلت واستنيت نصف ساعه وخرجوا واطمنت انهم اخدوا الطريق ورجعت القريه تاني وكلمت نهي قولت لها اصحابك مشيوا واما كمان همشي عايزه حاجه قالت انت هتمشي وتسيبني

قولت لها مقدرش اؤؤمري قالت جوزي جاي بكره وانا مش هينفع ابات لوحدي اخاف قولت لها تعالي باتي في الشاليه قالت اوك بس تعالي اقعد معايا شويه

دخلت وكلمتها وفعلا فتحت الباب وكانت لابسه شورت وبدي من اللي جبتهم وطبعا استقبلتني سلامات عاديه وقعدت لقيتها محضره عشا من الحاجه اللي جبتها بس كانت شايله المفيد كله ولما رفضت قالت الأكل مع البنات ماكان ليه طعم عشان كده عايزه أكل معاك وافقت ودخلنا ناكل جيت أأكلها بعدت ايدي بدون اي كلام كانت راسي مش مبطله تفكير ياتري ندمت علي اللي حصل ولا في أيه انا مش عارف المهم قررت لو فضلنا زي ما احنا كده هخلي وليد يقولها ترجع

المهم خلصنا أكل وعملت شاي واحنا قاعدين ساكتين وانا دماغي بتغلي حاولت افتح اي موضوع عشان تفهم اني زعلان قولت لها هتعملي ايه قالت في ايه سالتها يعني هتنامي ولا هتروحي ولا حد هييجي بكره قالت هكلم جوزي ييجي قولت لها تمام وشكرا علي الضيافه استاذنك انا عشان اروح

حسيت انها بارده معايا قالت لي هو انت زعلت

قولت لها ازعل ليه ده وضع طبيعي جوزك ييجي معاكي كام يوم وتروحوا وترجعوا لحياتكم الطبيعيه

سكتت وحسيت انها متلخبطه وقالت انا هتصل بجوزي المهم كلمت وليد كان جرس بدون رد طبعا هو مستني كلامي

كتبت له ماسنجر قولها ترجع انت مش هتيجي وشاف الرساله

حاولت تتصل بيه تاني رد وبعد السلامات والاطمئنان قالت صحابي مشيوا وانا مستنياك قالها انا مش هقدر اجي وكنت هسيبك معاهم لكن طول ما هما مشيوا ارجعي ونبقي نروح وقت تاني طبعت قفلت وهي مغمومه جدا اسبوع الاجازه ضاع والمصيف كمان ضاع وانا بكتب السطور الاخيره في علاقتنا لقيتها بتعيط حاولت اواسيها من غير ما المسها طبعا لانها اتشدت ليه وكنت عايز احرمها لحد ما نرجع لانها هي اللي بدأت بالبعد

فضلت اواسيها حوالي ربع ساعه بدون ما المسها المهم سكتت لما حسيت اني مش هقربلها وقالت انا هروح دلوقتي قولت لها براحتك يلا فعلا قامت لبست وجمعت اشيائها وخرجنا من الشاليه وقفلته ومشينا في الطريق كانت متوتره جدا وانا شغلت الكاسيت وحسيت انها بتعمل نفسها بتنام عشان بتهز راسها وعينها باين انها مفتحه المهم نزلت براسها علي كتفي روحت ساندها وبرجعها للكرسي تاني وكانها بتصحي وانا بعدلها قالت انا اسفه قولت لها ولا يهمك وكملت الطريق حاولت تمسك ايدي زي ما عملنا واحنا رايحين عملت نفسي بعلي الكاسيت كنت عايزها تتجنن وفعلا الخطه كانت ماشيه مظبوط وفعلا نزلنا اسكندريه ووصلتها البيت وطلبت اوبر ولحظي كان في نفس المنطقه وركنت العربيه وعطيتها المفتاح وقولت لها الرخصه في الشماسه العربيه معاكي وتحت امرك كلها بومين واجيب عربيتك قالت طب اتفضل اعرفك بجوزي قولت لها لما اجيب العربيه الوقت متأخر وركبت عربيه اوبر ومشيت وبعد ساعه كلمت وليد سالته قال انها بتتصنع انها كويسه هو في ايه قولت له ما تشغلش بالك المهم لازم تسالها مين اللي كان معاكي وعربيت مين دي وفين عربيتك

وفعلا وليد نفذ وسالها وفتح المسجل علي تليفونه عشان يسجل هتقول ايه وحكيت انها وهي راجعه العربيه عطلت وناس اتعرضوا لها والشخص ده انقذني ووصلني وعطاني عربيته وقال لما تتصلح هيجيبها

طبعا وليد اتك علي الجرح قالها عشان كده انتي متضايقه وزعلانه وكانك عتعيطي معلش يانهي كان بيستفذها وهي متقدرش تقول لا مش زعلانه

ردت عليه وهي متغاظه: اه

قال لها بس كان لازم يطلع قالت هو اتكسف وقال لما يجيب العربيه

قال لها بس ازاي يعطيكي عربيته بكل سهوله كده ودي عربيه غاليه جدا

كان بيثبت لها ان اللي انا عملته فعلا كثير عشان تحس بيه اكثر

المهم تاني يوم الصبح روحت علي الشاليه واخدت العربيه ورجعت وروحت بيها علي مركز نظافه سيارات وعملت فيها كل حاجه ممكن تتعمل وركبت ثلاجه صغيره مليتها شيكولاتات ولمعت العربيه بالبلدي حولتها وحتي من بعيد اللي يشوفها يتلخبط فيها وكلمت وليد شرحت له هيعمل ايه وركنتها بعيد عن البيت عشان انزلهم من البيت يشوفوها وكلمتها استاذه نهي ممكن حضرتك تنزلي او جوز حضرتك ينزل يستلم العربيه قالت مش هينفع انت لازم تطلع وانا بفتح الاسبيكر وجوزي مع حضرتك

طبعا مش هينفع أطلع

كان وليد بيرد عليه علي فكره لازم تتطلع عشان اتعرف علي حضرتك كفايه ذوقك وشهامتك وبعدين احنا مش بخله وضحك قولت له اوك هطلع لحضرتك وفعلا طلعت وامام باب الشقه كانت المفاجأه

الجزء التاسع

وقفنا لما كلمت نهي عشان تنزل هي اوجوزها عشان العربيه واصروا جدا ان انا اطلع وطبعا طلعت الشقه بالفعل وفتحوا باب الشقه كانت واقفه نهي وظاهره خلف وليد جوزها وهنا كانت المفاجأة اللي نهي عمرها ما تتخيلها او ما وصلت للباب جريت وجوزها خرج واحنا بنحضن بعض جامد واحشني ياليدو حبيبي يا لول انت واحشني اكثر وصلت من الخليج امتي وسلامات كثير علي الباب وكأن نهي مش موجوده وبعدين وليد لف لنهي وقال لها بقي ده جدع وشهم وراجل ده عيل ندل اساسا

طبعا ضحكت وقولت له لم نفسك مراتك تصدق

طبعا دخلنا البيت وجلست وهو جنبي وكانت نهي واقفه علي الباب بتسمع كلامنا وبتبص لي اوي كأنها بتتملي مني

وفجأه وليد بصلها قال لها ايه مش هنرحب بعلاء الراجل اول مره يدخل بيتنا كأنه صحاها من النوم

قال اه اه حالا

الحاجه الساقعه حالا ولا تحب حاجه معينه

قولت لها لا ولا حاجه خليها مره تانيه

وليد أتكلم انتي هتستأذنيه ده هيتغدي معانا

طبعا انا رفضت اي حاجه وقولت له محتاج مياه بس وصدقني هجيلك مره تانيه

أتكلمت نهي وقالت كده ما ينفع علي فكره وكان نفسي تقعد معايا أكثر

قولت أعدلها الكلام قولت المره اللي جايه هقعد معاكم كثير

قالت اوك هجيب المياه

وسألني وليد قاعد فين في البيت القديم

قولت له لا البيت بيتوضب ومراتي عند امها وانا نازل في فندق وساعات برجع الشاليه

قال فندق وبيتي موجود استحاله وفضل يتحايل قولت له خليها بكره قال خلاص تتغدي معانا بكره وتبات معانا وافقت وكاني متضايق

جابت نهي المياه وكانت بتتسنط طبعا وجت قدامي وطت تحطها وهي فاتحه الزرار وتقولي اتفضل وصدرها قدامي وهي بتحطها رفعت وشها وانا كانت عيني جوه فابتسمت هنا عرفت ان الموضوع قرب

خرجت من الاوضه ولقيت رساله بشوفها لقيت نهي كاتبه انا اسفه وياريت ما تزعل مني وعلي فكره انا فرحانه اني شوفتك تاني

كان لازم ابادلها المشاعر عشان متزهقش وانا بخرج وساند علي الباب البس الشوز لاقيتها بتمسك ايدي مسكتها جامد وفركتها وببص في عينها لاقيتها مبسوطه قولت لها يلا عشان تستلمي عربيتك وليد قال انا نسيت صحيح قولت له تعالي معانا قال لا روح انت وسيب المفتاح وانا هبقي اجيبها قولت له لا طبعا انا ما اخدتش منك حاجه ياتيجي هي تشوفها يا مفيش عربيات طبعا صحك وهي فرحت وقالها روحي شوفي العربيه ياريت يهبط وضحك

قولت لها انا هنزل وهستناكي قدام ماركت السعد اللي في اخر الشارع العربيه هناك قالت عشر دقايق واكون هناك ونزلت وسلمت علي وليد وهو بياكد عليه علي ميعاد بكره وفعلا وصلت بعد عشر دقايق وكانها واحده تانيه ميكب روعه وعبايه مقفوله بس بتلمع وقالت فين العربيه ضحت وقولت لها بص وراكي حسيت ان عينها نورت وقالن انا معديه من جنيها بس معرفتهاش وكمان متفيمه جمايلك كثرت

قولت ولا جمايل ولا حاجه قالت طب اركب رايح اركب قالت فتحت الواتس بتاعك قولت لها اه

وعطيتها المفتاح وركبت جنبها اول ما ركبت شافت العربيه من جوه ولما فتحت علبه مقفوله قالت ايه ده قولت لها ثلاجه فكرت اني بهزر قالت وفين البوتجاز بتفتحها لاقيتها ثلاجه بجد وفيها شيكولاته انواع ومياه وكام حاجه ساقعه

قالت انا مش عارفه اقول ايه ومهما اتكلم مش هرد حاجه من اللي عملته

قولت لها دي حاجات بسيطه

دورت العربيه ومشيت عكس البيت بقولها رايحه فين قالت واحشني وعايزه اتكلم معاك

قولت لها وايه التطور المفاجئ ده قالت مش تطور ولا حاجه كل ما فيها انا كنت بايخه معاك جدا وانت ما تستاهل كده ولولا انك انت ووليد اصحاب ماكنت هشوفك تاني وكنت هفضل ندمانه طول العمر طبعا كنت ساكت وسابيها تحكي وبسمع لها وهبدأ اتكلم حطيت ايدها علي بوقي وقالت هششش عايزاك تسمعني بس عشان اصحح غلطي روحت بايس ايدها ضحكت وقالت هو انت ما بتسيب اي فرصه خالص كده قولت لها اعمل ايه مشتاق لك

هديت العربيه وقالت بجد

مسكت ايدها وقولت لها بحبك

باست ايدي وقالت وانا كش هتخيل حياتي من غيرك

اعمل حسابك بكره في سهره خاصه

ورجعت بينا البيت

وكلمت وليد قالت له هات مفتاح عربيه علاء وانزل شوف العربيه كان لازم وليد اخليه شكله وحش عشان اجمل شكلي زياده نزل شاف العربيه وقال ايه ده بقيت جميله اوي كانت شبه الكلبه البلدي ضربته في صدره وقولت له ياحمار في جمال كده يركب كلبه بلدي بالعكس العربيه دي قعدت معايا يومين كنت حاسس انها اجمل عربيه ركبتها في حياتي ده حتي بتاع مركز الصيانه بيقولي دي عربيه واحده ست بقوله عرفت منين قالي كل حته في العربيه ملمسها ناعم وريحتها حلوه انت بس اللي فهمك علي قدك طبعا نهي ضحكت جدا وقالت انت بس اللي كلك ذوق وسلمت عليهم واخدت عربيتي ومشيت طبعا لقيت نهي بتكلمني بليل وبتطمن عليه وفضلنا نتكلم اكثر من ساعتين وكل لما اقفل الاقيها بتفتح كلام ووبقولها وليد فين قالت بينام بدري ونومه تقيل كانها بتفهمني اللي هيحصل وعدي اليوم وتاني يوم روحت اشتريت زجاجه برفان حريمي سكسيه كنت بحب ريحتها وعلي الساعه ٦ المغرب روحت البيت وطبعا سلامات واستقبال حافل من وليد ولسه نهي ما ظهرت اصلا وبعد ربع ساعه وليد قام وراح لنهي قال لها علاء هنا مش هتسلمي عليه قالت انا مش عارفه هلبس ايه قال لها ياستي اي حاجه حتي لو قميص نوم بس يلا طبعا هو بيرمي طلقه في الهوا وخلاص لكن نهي ما ينفع تعدي الكلمه اصلا وقالت انت بتقول ايه يعني لو قعدت معاه بقميص نوم متزعلش ولا تخاف عليه طبعا هو كان حاضر بالرد قالها اولا بعيد عن انه صاحبي ده واحد كان قدامه فرصه يحصل علي جسمك ومعملش كده وانتي بتتعرضي لل****** طبعا هي وشها احمر وقالت مين قال كده علاء قال لها طبعا لا بس انتي ناسيه ان الهدوم اللي سافرتي بيها مرجعتيش بيها ومش موجودين في الشقه انا بس زعلان انك ما قولتي اي حاجه طبعا راحت باسته وقالت انا اسفه اني ما قولت لك ولكن فعلا مفيش حاجه حصلت قالها انا كنت خايف يكون حصلك حاجه ولما كلمت علاء قال ان مفيش حد لمسك وبلاش افاتحك عشان نفسيتك بس الكلام جاب بعضه قالت طب اختار لي حاجه البسها راح وليد مطلع ترينج ابيض قالت له ده تقيل والجو حر قالها طب يلا الراجل لوحده طلعت روب وقالت هلبس ده قال ماشي بس يلا

الجزء العاشر

طبعا نهي كده خدت تصريح رسمي من وليد وفعلا لبست براه بوش اب تخلي صدرها مرفوع واندر فتله ولبست الروب وكانت حاطه ميكب ولحظه خروجها وليد قال اروح هحط التليفون علي الشاحن دخلت نهي تسلم لقيت علاء شدها وباسها من خدودها يمين وشمال وحضن خفيف واول ما سابها وقعدت كان وشها احمر قالت له علي فكره انت جرئ اوي قالها بالعكس انا بتكسف قالت طب والسلام اللي حصل قالها انا نسيت معلش لكن احنا كنا بنسلم كده عادي بره مصر مع اصحابنا ولو وليد هنا كنت هسلم كده وفجاءه لقينا وليد قدامنا قعد واتكلمنا كثير واتغدينا وكان الموضوع عادي جدا وقامت نهي تجيب مشروب زقيت وليد عشان المكان الفاضي يكون بينا وجت نهي حطيت المشروب ولقيت الكرسي الفاضي في النص قعدت ووليد حط ايده علي ظهرها وحاضنها وبنتكلم عادي وقال تحب نبدأ بايه تلعب بلاي ستيشن ولا نشوف فيلم قولت له زي ماتحب قال يبقي فيلم قال خلاص قوم غير وبلاش تكون متكتف كده فيلم يعني قعده هتطول طبعا رفضت وقولت لا نهي قالت لو مكسوف مني هسيبكم لوحدكم طبعا وليد قال كده هتخليها تقوم قولت له خلاص هغير