Neeran Elshahwa

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

نسمه طلبت مني مركبش معاها المترو واستني شويه علشان محدش يشوفنا ولو بالصدفة

طبعا مكنش عندي اي مانع وخليت نسمه تمشي قبل مني وانا مشيت بعدها بحوالي نص ساعة

روحت البيت وانا فرحان جدا وده كان اول تقارب فعلي بيني وبين نسمه

وعرفت قد ايه هي بقت بتحبني

وبدأت الايام تجري وتمشي بينا

وبقي فيه بينا مكالمات تليفون طول الليل

هي تاخد التليفون في اوضتها وانا اخد التليفون في الاوضة بتاعتي ونفضل نحب في بعض لغاية الفجر

حواجز كتير بينا اتشالت بسبب مكالماتنا طول الليل وبقي بينا مشاعر شبه ساخنه والكلام بينا اصبح بدون خوف وفي يوم واحنا بنتكلم بالليل زي كل ليلة ونص المكالمه والدنيا بينا دافية وحنونه والمشاعر بينا ملتهبة

انا :: انتي تعرفي اني حلمت بيكي امبارح

نسمه :: ياسلام وحلمت بيا ايه بقي

انا :: لا مقدرش اقول الحلم

نسمه :: وحياتي عندك تقول

انا :: يابت مش هينفع اقولو ... افهمي بقي

نسمه :: هههههههه لا مليش دعوة بقي لازم تقولي .. والا مكنتش قولت من الاول

انا :: مانا خايف اقول الحلم تزعلي مني وتخاصميني

نسمه :: لا مش هزعل .. قول بقي متبقاش رخم

انا :: يعني اقول من غير ما اخاف ومش هتزعلي مهما قولت

نسمه :: قول بقي يا غلس .. مش هزعل وحيات طارق مش هزعل .. وحتي لو لقيت كلامك هيزعلني هقولك ماكملش .. اتفقنا

انا :: ماشي بس انتي وعدتيني مش هتزعلي

بصراحة يانسمه انا حلمت اننا اتجوزنا

نسمه :: ههههههههه يعني عمال تقولي متزعليش وخايف تتكلم وفي الأخر تقولي حلمت انك اتجوزتني

انا :: ايوه اصل اصل .....

نسمه :: اصل ايه ها .. قول بقي طلعت عيني

انا :: يابت اصبري عليا .. انتي فاكره انه حلم عادي .. صعب اقول اللي حصل بينا

نسمه :: طب قول وكأنك بتكلم نفسك واعتبرني مثلا مش موجوده .. حلو كده ؟

انا :: بصي انا هحاول اكون مؤدب وانا بحكي الحلم

بصراحة انا حلمت اننا اتجوزنا وبعد الفرح روحنا شقتنا

ودخلنا اوضتنا وانتي قعدتي علي طرف السرير مكسوفة ..

نسمة :: اه وبعدين اكمل يا طارق

انا :: جيت قعدت جنبك وانتي من كسوفك وديتي وشك الناحية التانية

لكني انا روحت لفيت وشك ليا ورفعت الشبكة الشفافة اللي مغطية وشك

وقربت عليكي ورحت .... انتي فاهمة مش كدة ؟

نسمة :: بصوت واطي اوي وكلة رقة وزي ما تكون بدأت تتخيل الحلم اللي بحكيه ليها

لا مش عارفه .. قول يا طارق من غير ما تتكسف

انا :: بصراحة خايف تزعلي .. والحلم بصراحة كل حاجات عيب

نسمه :: هتحكي ولا ازعل منك

انا :: لا خلاص هحكي

قربت منك بعد ما رفعت الشبكة وشايفي راحت لشفايفك وفضلت ابوسك وامص شفايفك وانتي كمان بدأتي تبادليني البوس

بعدها نزلت السوستة بتاعة الفستان بتاعك وانتي طلبتي مني اطفي النور علشان مالنورككسوفه

طفيت وقلعت انا البدلة بتاعتي وانتي قلعتي الفستان

وكنتي لابسة قميص نوم ابيض قصير فوق الركبة

نسمه :: انت هتضحك عليا

انا :: ليه بتقولي كده

نسمه :: يعني انت طفيت النور وشفت الفستان

انا :: ايوه علشان نور الصاله كان داخل من زجاج باب الأوضة

نسمه :: طب كمل

انا :: انا شفتك وانتي لابسه القميص القصير ده ورجليكي من فوق كلها باينه ... حسيت بنار في جسمي

روحت قربت منك وحضنتك وايدي بتحسس علي ضهرك .. ونزلت بأيدي من علي ضهرك لغايه ما وصلت ل ....

نسمه :: ايه لسة خايف تقول ؟

انا :: مانتي فاهمة انا عايز اقول ايه

نسمه :: وانا حابه اسمع منك قول بقي يا قلبي

يعني اقول اسامي الحاجات عادي

نسمه :: معرفش بقي ... خلص بقي ياطارق

ايدي نزلت من علي ضهرك لغاية ما وصلت لطيزك وبقيت عمال احسس عليها وانا بحسس عليها وواخدك في حضني في حاجة عندي وقفت وبقت لاذقة فيكي تحت بطنك

نسمه :: حاجة ايه دي ؟

انا :: يعني بذمتك مش فاهمة

نسمه :: اه مش فاهمه .. قول بقي حاجة ايه

انا :: بصي انا هبسطهالك

حاجة عندي زي اللي عندك بس فيه فرق طبعآ اللي عندي بيقف لما بحس بالاثاره .. بيكون مكانه عندك ... فهمتي

نسمه بصوت واطي اوووي وكأنها دابت مني .. لا مش عارفة قولي اسمه ايه

انا :: اسمه زب

نسمه :: بصوت حنين اوي .. ايوه فهمت كمل بقي

انا :: يعني مش مدايقة مني ؟

نسمه :: تؤ تؤ

انا :: زبي وقف وبقي زي الحديده المولعة وراح داخل بين وراكك وانتي واقفة علي باب بتاعك ... كسك يعني

ونيمتك بعدها عالسرير ونمت فوق منك وشفايفي عمالة تمص في شفايفك

بعدها روحت مطلع بزازك من القميص وفضلت ادعك فيهم وبشفايفي اخدت حلمة بزازك وفضلت امص فيهم وارضعهم ونزلت بعد كدة علي بطنك الحس فيها بلساني

نسمه انتي معايا

نسمه بصوت يكاد انه ميكنش مسموع

ايوه يا طارق معاك

نزلت من علي بطنك لغاية ما وصلت لحبيبي وروحي .... كسك

نسمه :: ااااخ يا طارق اعصابي باظت من كلامك

انا :: فضلت الحس كسك وابوس فيه وانتي عماله تمسكي في راسي وشعري .. روحت فاتح كسك بصوابعي ودخلت لساني

نسمه :: كفايه يا طارق مش قادره ... مش قادره بجد

انا :: انتي زعلتي مني ؟

نسمه لا يا حبيبي و**** مزعلتش بس مش قادره تعبت منك

لكني بردو حكيت ليها. ونكتها فون ودي كانت اول مره في حياتي واول مره مع نسمه اني انيك فون ... وحسيت بمتعة رهيبة لدرجة اني جبتهم مرتين في المكالمة دي وقبل ما المكالمة تخلص نسمه راحت قايلة علي حاجة مكنتش اتوقع انها ممكن تقولهالي او انها كانت عرفت اللي عملتة قبل كده

نسمه :: عارف يا طارق انا ليه مكنتش طيقاك زمان ومن غير ما تزعل مني

انا :: يا ساتر ... مكنتيش طيقاني

نسمه :: هههههههه الحقيقة اه مكنتش طيقاك

انا :: طب ليه انا عملت ليكي ايه

نسمه :: لا عملت بس انت مش فاكر عشان من فتره

انا :: ايه اللي عملته ده وخلاكي مش طيقاني

نسمه :: هقولك في يوم انت وصحابك كنتم سهرانين عندنا مع حسين اخويا

وفي اليوم ده انا كنت خرجة لقيتك خارج من الاوضة بتاعة اخويا وروحت الحمام ... فاكر اليوم ده ؟

انا ::بصراحة مش فاكر تفاصيل المهم وبعدين

انا فاكره كويس انت دخلت الحمام في اليوم ده مرتين

في اول مره دخلت وبعد شوية خرجت ودخلت مع حسين تاني ... وتاني مره دخلت الحمام وبعدها مشيت

انا :: ايوه انا عملت ايه بقي دايقك مني ؟

نسمه :: مانا كنت المفروض داخلة اخد دش قبل ما انتوا تيجوا .. وكنت حاطة جوا ملابسي الداخليه .. ولما جرس الباب ضرب خرجت من الحمام وانا لسة لابسة هدومي ونسيت اخد ملابسي الداخلية

ومفتكرتش خالص غير بعد ما انتوا مشيتوا

انا :: اووووف ... افتكرت ..

نسمه :: ههههههه افتكرت يا خويا عملت ايه في ......

ايوة بس انتي عرفتي ازاي

مانا :: عارفة من فتره انتوا بتتفرجوا مع حسين اخويا علي افلام قلة ادب

انا :: نعم ياروح امك

نسمه :: ايوه انا في يوم وانتوا جوا صوت التليفزيون يومها كان طالع برا

وعرفت انتوا بتسهروا علي ايه

وطبعآ عرفت ايه اللي عملتة لما دخلت الحمام

بعد ما خلصت الدش بتاعي وجيت البس ال بتاع بتاعي لقيته غرقان قرف

وكان كتير اوي ومفيش حاجة في الحمام هتوصل لل بتاع ده

غير انك لما شلتة محطتوش مكانة

فعرفت ومن ساعتها وانا مكنتش طيقاك

الي اللقاء في الجزء التاسع

الجزء التاسع

استمرت علاقتي ب نسمه تذيد والحواجز اللي بينا كل يوم تتشال ومبقاش في بينا اي شئ نخاف نقولو

بالعكس كنا بنمارس الجنس يوميآ مع بعض وهي كمان بقت بتقول كل اللي نفسها تعمله معايا من غير ما تتكسف

لكن كل ده كان مجرد مكالمات وتخيلات فقط مكناش لسة جت لينا فرصة اننا نتقايل او يحصل بينا اي حاجة من اللي بنتخيلها

لغاية ما عرفت من حسين انه هيسافر بلدهم علشان كمان اسبوع بنت خاله هتتجوز وهيقعد في البلد اسبوع او عشر ايام

قولت بس فرصة وجاتلي لغاية عندي

حسين في البلد .. وطنط توحه في الشغل وحبيبتي نسمه في الشقة لوحدها

اول ما اتأكد ان حسين سافر .. هتصل بنسمه في البيت واعرف ان كانت مامتها نزلت ولا لا . اذا نزلت انا اروح رايح طيران علي بيت نسمه

وفضلت طول الأسبوع ده وانا بكلم نسمه امهد ليها فكره اننا نتقايل في شقتهم في غياب اخوها وامها... في الاول نسمه كانت رافضة لانها خايفة ان حد يشوفني لكن زي ما بيقولوا في الأمثال ... الزن علي الودان امر من السحر .. واخيرا قدرت اقنع نسمه انها توافق اننا نتقابل في شقتها .. وكل اللي هيدور بينا في المقابلة دي اني بس اقعد معاها واخدها في احضاني وكده يعني

فات اسبوع وحسين سافر وتاني يوم صحيت علي الساعة عشرا وبعد ما ميعاد شغل طنط توحة جه ... وقولت زمانها في الشغل روحت متصل بنسمة في البيت

نسمه :: الو ..

انا :: ايوة يا قلبي .. انا طارق

نسمه :: ايوه يا حبيبي عامل ايه

انا :: كويس يا حبيبتي ... بقولك

حسين سافر مش كده

نسمه :: اه سافر امبارح بالليل

انا :: طب وتوحه راحت الشغل

نسمه :: ايوه راحت الشغل .. انت لسه مصمم علي اللي في دماغك

انا :: ايوه طبعآ مصمم ايه انتي مش نفسك تخديني في حضنك

نسمه :: لا نفسي طبعآ وانت عارف كده كويس .. كل ما هنالك اني خايفة يا طارق حد يشوفك وانت طالع

انا :: بصي انا هقفل وجايلك ونكمل كلامنا عندك

قفلت مع نسمه ولبست هدومي خرجت لقيت اختي عفاف خارجة من الاوضة بتاعتها

صباح الخير يا طارق

انا :: صباح الخير يا عفاف

عفاف :: انت نازل ولا ايه

انا :: اه نازل ... عايزه حاجة ياعفاف

عفاف :: لا مش عايزه انا بس كنت بسألك علشان اشوفك هتفطر ولا لا

وبعدين سابتني ودخلت المطبخ ... وهي رايحة المطبخ لفت نظري الشورت اللي هي لابسه عفاف

شورت ابيض ضيف جدا ومحذق فيها. ولما لفت شفت لحم طيزها باين من القماشة بتاعه الشورت وعرفت انها مش لابسة كلوت من تحت

حسيت بهياج .... لكني سيطرت علي نفسي وروحت نازل

جيت عند بيت نسمه وروحت داخل بعد ما تأكد ان مفيش حد شايفني

دخلت العمارة بسرعة وطلعت جري علي شقة نسمه وضربت الجرس

نسمه فتحت الباب ودخلتني بسرعة ورجعت بصت برا بعد ما دخلت علشان تتأكد ان مفيش حد شافني وانا داخل

نسمه كانت لابسه قميص بناتي ابيض مرسوم عليه ورد وطبعا بزازها بارزه قدامها ومنفوخة ... وطيزها ... اووووف علي منظر وشكل طيزها وحز الكلوت اللي باين خلاني هجت اكتر مانا هايج

روحت رايح وقربت من نسمه اللي لقيتها بتقولي

انا مرعوبه يا طارق لحد يكون شافك

انا قربت منها .. ايه يابت هو مفيش وحشتني ... مفيش بحبك ... وروحت ماسكها من وسطها

نسمه :: مانت عارف يا طارق ولا هتستعبط

انا :: بوسه خفيفة علي شفايفها ... انا عارف ايه ... بوسه تاني ... ها قولي بقي وشفايفي مسكت في شفايفها وفضلت امص فيهم واخدتها في حضني وضمتها ليا اووووي

ايد نسمه هي كمان راحت واخداني في حضنها وشفايفنا في شفايف بعض

ومحستش بنفسي غير وايدي بتحسس علي جسم نسمه من فوق لتحت .. مسبتش حته في جسمها الا مالمستها وشبعت من لمسها

وهي كمان سابت نفسها ليا ول للمساتي واحضاني وبقينا في دنيا غير دنيتنا

شويه روحت سألتها .. مش هدخليني الأوضة بتاعتك

نسمه :: تعالا .. روحنا دخلنا الأوضة بتاعتها .. وكانت بصراحة اوضة مرتبة جدا وجميلة فعلا

سرير متروق ومكتب صغير في يمين الأوضة ... وشوية عرايس ودباديب محتوجين علي المخده .. ودولاب صغير في وش الباب وانت داخل

قعدت علي السرير ومسكتها من ايديها وقعدتها جنبي وهي واقفة ومكسوفة

وقربت منها بعد ما ايدي راحت بين رقبتها وقربتها مني ... واخدت شفايفها بين شفايفي

فضلنا نبوس ونمص في شفايف بعض

وايدي راحت علي بزازها اللي حسيت بيهم في ايدي زي الملبن من كتر ماكانوا طراي جدا

وفضلت اقفش في بزازها وحلمة بزازها وقفت بين صوابعي

في اللحظة دي نسمه كانت زي العجين في ايدي

نيمتها علي السرير ورفعت القميص وحطيت ايدي علي كسها من فوق الكلوت ... ايدها راحت تحت ايدي علشان تمنعني من الوصول لكسها ... لكني بعدت ايدها وبدأت احسس علي كسها وانا بمص في شفايفها

زبي وقف وبقي علي اخره ... ميلت بجسمي وزبي عليها علشان يلمس جسمها وتحس بيه

بصيت بعيني لقيت وراكها بيضة اووووي والكلوت احمر وداخل بين شفايف كسها ... نزلت علي ركبي علي الأرض وهي نايمه علي ضهرها علي طرف السرير ورجليها علي الأرض

دخلت بين وراكها وايدي عمالة تحسس عليهم وقربت من كسها ... وبشفايفي بقيت عمال ابوسه من فوق الكلوت

نسمه بصوت واطي اقرب منه للهمس

كسي لا يا طارق

انا :: هشششش .. ده حبيبي وروحي

وفضلت ابوس فيه وطلعت لساني وبقيت عمال الحس الكلوت ونسمه عماله تقولي بلاش علشان خاطري

هيجاني مكنش مخليني اسمع لنسمه

وروحت بصباعي حطيته علي كسها من من فوق وبقيت عمال ادعك في زنبورها

نسمه حدت ايدها علي وشها واهاتها بدأت تطلع منها خلتتني سخنت علي الأخر روحت قايم ومسكت الكلوت بتاعها وبدأت اقلعه ليها ..

نسمه :: انت هتعمل ايه

انا :: متخفيش مش هفتحك

قلعتها الكلوت ... ومنظر كسها اللي كان قابب اوي من فوق وابيض ونضيف جدا مفهوش شعر ... مشيت صوابعي علي كسها واحسه وهي تحتي مخفيه وشها بأيدها من اثر شهوتها اللي امتلكت كل جسمها

فكيت سوستة البنطلون وطلعت زبي وحطيتة علي كسها من فوق وروحت نايم فوق منها...

فضلت امشي زبي علي كسها من فوق ونسمه ادتني الأمان وراحت حضناني

بكل قوتها وزبي بيحك في كسها

انا :: نامي علي بطنك عايز انام فوق منك

نسمه نامت علي بطنها. وانا روحت نايم فوق منها وحطيت زبي بين فلقات طيزها وبقيت عمال احك زبي واحرك وسطي وهي نايمة تحت مني

بعدين طلبت منها تمص زبي

قومت ونمت علي ضهري ونسمه قعدت علي ركبها وهي مفلئسة ناحيتي

وبدأت تاخد زبي بين شفايف وتمص فيه ... وانا عمال. احسس علي طيزها

وبصباعي عمال احركة علي خرم طيزها

فضلت نسمه تمص في زبي وانا ابعبصها في طيزها

وبعدين نيمتها تاني علي بطنها علشان احك زبي تاني في كسها ... نمت فوق منها واول ما حطيت زبي علي كسها من فوق ... محستش بنفسي غير. وانا حاضن نسمة بكل قوتي وبدعك في كسها بزبي بكل قوة

ونسمه بتحاول تبعدني عنها وانا مكلبش فيها بكل .. وزبي نزل مني غصب عني علي فتحة كسها ... وانا مش واخد بالي

وانا عمال ادعك زبي في كسها انزلق مني وراح داخل في كسها

طلعت صرخة من نسمه وهي تحت مني وانا عرفت اني خلاص فتحت نسمه ..لكن شهوتي كانت اقوي مني ..وفضلت انيك فيها وهي عمالة تعيط لغايه ما حسيت نفسي خلاص هجبهم روحت مطلع زبي وجبت لبني علي بطنها وعلي القميص بتاعها

قعدت جنب نسمه وانا فوقت من حالة الهياج اللي كنت فيها وادركت اني عملت مصيبة

نسمه جنب مني قاعده وضامة رجليها وعمالة تعيط ... الملاية بتاعة السرير غرقانه ددمم

قربت من نسمة واخدتها في حضني

وبدأت احاول اني اهديها واخليها تبطل عياط وحلفت ليها اني مش هسبها... واني هكلم بابا وماما واخطبها

.. نسمه :: انا فضلت اقولك بلاش ياطارق بلاش ياطارق

يا فضحتي يافضحتي ... لو ماما عرفت هتموت فيها

وانا كل اللي عليا ... مش هسيبك يا نسمه ... مش هخليكي تتفضحي

حاولت علي قد ما اقدر اني اهدي من عياط نسمة المستمر وملقتش قدامي غير حل واحد

انا :: نسمه تتجوزيني

نسمه :: وهي بتعيط .. ياسلام .. اتجوزك ؟ انت هتقول ل باباك ايه دلوقت

انا :: لا انا اقصد جواز عرفي ... يبقي معاكي ورقة تثبت انك مراتي

نسمه :: تقبلها علي اختك يا طارق ؟

تقبل ان اختك تتجوز بالشكل ده

انا :: بصي يا نسمه دلوقت اللي حصل خلاص حصل .. والورقة اللي هتبقي معاكي ورقة مؤقتة لغاية ما نتجوز رسمي .. انا هكلم بابا وهكلم ماما علشان اتقدملك ولغاية ما يحصل ده انتي هتبقي مراتي قدامي

نسمة :: صحيح يا طارق هتكلم باباك

انا :: ايوة طبعا هكلمة ... انتي مش متأكدة من حبي ليكي

نسمة :: ايوة متأكدة

انا طيب خلاص انا بكره هروح لمحامي اعرفة اخليه يكتب ورقتين

ورقة هتبقي معاكي وورقة معايا

نسمة وافقت لان مفيش حل قدامها

انا :: طيب غيري الملاية دي علشان مامتك ما تخدش بالها من الدم ده وتعرف

نسمه مسحت دومعها وتمالكت نفسها وقامت شالت الملاية اللي غرقانة ددمم

وانا نزلت لان مكنش ينفع افضل قاعد .. ونسمه بعد ما غيرت الملاية فضلت قاعده في الاوضة بتاعتها متحركتش

روحت وفضلت افكر في المصيبتين اللي عملتهم .. اول مصيبة اني فتحت نسمه واخدت شرفها وتاني مصيبة اني قولتلها علي الورقتين العرفي وحسيت نفسي اتسرعت وبقيت عمال افكر هعمل ايه وهتصرف ازاي

بابا عمره ما هيوافق علي اني اخطب دلوقت

وكمان لا حمل خطوبة دلوقت ولا حمل جواز لا انا مكون نفسي ولا نيلة ولسة باخد مصروفي من بابا

فضلت افكر وملقتش حل للمذنق اللي حطيت نفسي فيه غير اني اسكت نسمه بالورقة العرفي موقتآ لغاية ما اشوف انا هعمل ايه

قومت طلعت كشكول وقلم وكتبت صيغة من دماغي وحاولت احبكها كأنها مكتوبة فعلا عند محامي وشلتهم تحت المرتبة وبعدين نزلت اشم هوا لاني كنت حاسس بخنقة

عدي يومين من غير حتي ما احاول اتصل بنسمه وفي اليوم التالت لقيت نسمه بتتصل بيا في البيت

انا :: الو

نسمه :: ايوه يا طارق انا نسمه

انا :: ازيك يانسمه عامله ايه

نسمه :: يعني لا اتصال ولا سؤال بعد اللي عملتة

انا :: انا قولت اسيبك يومين مليش عين اكلمك

نسمه :: انت اتغيرت من ناحيتي ياطارق ؟ قول بصراحة ومتخبيش عليا

انا :: اتغيرت ايه يا هبلة .. انا حتي عملت اللي اتفقنا عليه

نسمه :: بجد ياطارق لسة بتحبني ومتمسك بيا

انا :: اه طبعا بحبك .. وكمان انتي دلوقت مش حبيبتي بس

نسمه :: طيب انا عايزه اشوفك

انا :: ماشي هجيلك دلوقت

نسمه :: طارق

انا :: نعم يانسمه

نسمة :: احلف انك لسة بتحبني

انا :: و**** العظيم بحبك

اختي كل ده قاعده مستخبية ورا حيطة المطبخ وسمعت كل اللي قولتة لنسمه وبعد ما قفلت معاها

عفاف :: ياعيني ياعيني عالحب وسنينه

انا :: انتي بتتصنطي عليا يا عفاف

عفاف :: يا حبيبي انت اللي صوتك كان عالي ودخلي المطبخ

انا :: طب مامتك فين ؟

نسمه :: ماما نزلت تشتري الطلبات مانت عارف كل يوم بتنزل الصبح تجيب طلبات البيت

انا :: عارفه لو حد عرف .. هكسرك

عفاف :: لا متخفش اختك حبيبتك بير اسرارك.. بس قولي بصراحة كده علشان انا من الاول مدخلش عليا موضوع انك يوم الحادثة كنت موجود بالصدفة

انا :: لا كنت موجود بالصدفة .. ومشاعري ناحيتها مظهرتش غير بعد الحادثة ... وبطلي بقي مش ناقص رغيك ده

دخلت الاوضة بتاعتي لبست هدومي ورفعت المرتبة علشان اخد الورقتين لكني اتفجئت اني الورقتين مش في مكانهم قلبت المرتبة علي الورقتين ... نديت علي عفاف وسألتها

انتي جيتي ناحية المرتبة دي

عفاف ارتبكت. وقالت ايوه انا روقتها امبارح ... ليه

انا :: كان فيه هنا ورق شايلة

عفاف :: ورق ... ورق ايه!

انا :: مش شغلك .. فين الورق اللي كان هنا ؟

عفاف :: مخدتش بالي .. طب دورا تحت المخده

رفعت المخده لكن ملقتش حاجة

عفاف :: اوعي بس انت كده راحت هي رفعت المخده والملاية ... ولقتهم تحت الملاية

خطفتهم من ايدها قبل ما تفتحهم ... ولفت نظري ابتسامة اختي وهي شيفاني هتجنن علي الورقتين

الي اللقاء في الجزء العاشر

الجزء العاشر

اخدت الورقتين من عفاف اختي قبل ما حتي تفكر تفتحهم وحطيتهم في چيبي وخرجت لقيت باب الشقة بيفتح وماما دخلت

ماما :: انت صحيت يا طارق امتي

انا :: من شوية ونازل .. عايزه مني حاجة

ماما :: رايح فين بدري كده

انا :: نازل ياماما وخلاص هو تحقيق عالصبح

ماما :: غور انزل ماهو محدش هيبوظك غير دلع ابوك فيك

نزلت وروحت علي بيت نسمه وطلعت بسرعة علي شقتها وخبطت الباب وانا بتلفت شمال ويمين وخايف حد يشفني

نسمه فتحالي الباب ودخلت بسرعة

انا :: وحشاني اووووي

نسمه :: وانت كمان وحشتني يا طارق

تعالي ندخل جوا

دخلنا الأوضة واول ما شفت السرير افتكرت اللي حصل وبصيت علي الملاية لقيتها متغيره

انا :: انتي غسلتي الملاية

نسمة :: اه غسلتها وكوتها عبشان تنشف قبل ما ماما تيجي وتشوفها وبعدين شلتها... انا اصلا مش هحطها عالسرير تاني انا كرهت الملاية دي

نسمه قعدت علي السرير وشفت في عيونها الأنكسار وهي بتتكلم

قعدت جنبها عالسرير وحطيت ايدي علي كتفها وضمتها عليا

انا :: هو انتي فاكرة اني هتخلي عنك

انا هتجوزك وهتبقي مراتي ومش هتبقي لحد تاني غيري

نسمه :: ياطارق انا طول الليل خايفة ومرعوبة بسبب تفكيري وخايفة انك ممكن تكون بتقولي الكلام ده بس علشان اللي عملتة ومع الوقت. القي نفسي لوحدي في الفضيحة دي

ياطارق انت لازم تكلم باباك وتيجي تخطبني

انا :: حاضر هكلمة بس انتي كمان لازم تكوني فاهمة ان لسة بدرس وفاضلي سنتين علي ما بابا يقبل فكره الخطوبة ولازم تصبري عليا يا نسمه

وانا روحت امبارح كتبت الورقتين زي ما وعدتك. فاضل بس امضتك

نسمة :: الورقتين دول مش كفاية يا طارق .. مش دول اللي هيمنعوا الفضيحة والعار لاهلي لو اللي حصل بينا اتعرف

انا :: ومين اللي هيعرفهم او هيكشف اللي بينا .. انتي ولا انا

نسمة :: معرفش يا طارق انا مرعوبة وخايفة ونفسي اغمض عين وافتحها القي نفسي متجوزاك ... او حتي افوق القي نفسي في كابوس وكل ده محصلش

اخدت نسمة في حضني .. اخص عليكي يا نسمة بقي بتسمي اللي حصل بينا ده كابوس

طلعت الورقتين وطلبت منها تمضي عليهم وادتها قلم كان معايا

ونسمة مضت علي الورق وقولت ليها خدي دي بقي شليها في مكان محدش يعرفة ... قامت وشالت الورقة في الدولاب بتاعها وبعدين قعدت جنبي

انا :: تعرفي انك دلوقت بقيتي مراتي رسمي

نسمه :: يا سلام .. انا عايزه اكون مراتك بجد عند مؤذون مش مجرد ورقة عرفي

فضلت اقنعها ان ده بردو جواز رسمي وانها بقت مراتي ولو اتجوزت حد تاني غيري يبقي جواز غير معترف بيه

لغاية ما اقنعتها انها فعلا بقت مراتي

انا :: ايه بقي مش هنحتفل بقي بجوازنا

نسمة :: هنحتفل ازاي بقي

انا :: قومي طب البسي اي حاجة طيب مثيره .. انتي بقيتي مراتي

نسمة :: انت عايز تعمل ايه ؟ .. لا ياطارق كفاية اللي حصل

انا :: يابت اللي حصل خلاص حصل ودلوقت انتي مراتي .. واي حاجة اطلبها منك. لازم تعمليها وفضلت اقنعها انه من واجبات الزوجة اطاعة الزوج وتحقيق رغباتة

نسمة راحت قايمة وقالتلي طب اطلع برا لغاية ما اغير هدومي

خرجت لغاية ما خلصت لابس وبعدين خبطت عليها قالتلي ادخل

دخلت لقيتها لابسة قميص من اللي شايلهم لجهازها قميص احمر فوق الركبة مفتوح من الأجناب مكشوف من الصدر وبزازها البيضة المنفوخة نصها باين مفيش غير الحلمات هي اللي مدارية

نسمه قاعده علي السرير ومكسوفة ورجليها مضمومين علي بعض وباصة في الأرض وايدها بين فخادها

اول ما شفت نسمه زبي وقف وصفرت ببوقي وقولتلها

ايه يانسمة الجمال ده كله ... انتي جميلة اووووي وروحت قاعد جنب منها

بأيدي رفعت وشها وقربت منها وبشفايفي بكل رقة بوست شفايفها

فضلت ابوس في شفايفها لغاية ما حسيت ان نسمة خلاص تفاعلت معايا وسلمت نفسها ليا علشان اعمل فيها اللي نفسي فيه

نمت ونيمتها علي السرير وشفايفي بتروح لكل حته في وشها ... خدودها وشفايفها وتحت رقبتها وايدي بتمشي علي بطنها وبزازها تحسيس

بعدين نزلت بأيدي لغاية كسها فضلت احسس عليه من فوق الكلوت شوية وبعدين دخلت ايدي تحت الكلوت ولمست كسها المنفوووخ وبطرف صباعي بقيت عمال العب في كسها وزنبورها

نسمه في اللحظة دي جسمها ارتجف وغمضت عيونها وحاسس بنبضات قلبها بتتسارع

قومت وقلعت القميص والبنطلون وقعدت بالفلنة والبوكسر وزبي واقف وعايز يطلع علشان يرشق في كس نسمة ...

طلعت علي السرير جنب نسمة وطلعت زبي ووقفت علي ركبي ومسكت ايد نسمه وحطيتها علي زبي

نسمه غمضت عيونها لانها لسة مكسوفة مني لكني خلتها تدعك في زبي وانا عمال افعص بأيدي في بزازها

ونزلت ارضع فيهم وامص حلماتهم

وقومت تاني وقربت بزبي علي شفايفها علشان تمص زبي

حطيت زبي علي بوقها وبقيت عمال اقولها مصي زبي واشبعي منه

نسمه فتحت بوقها واخدت راس زبي

وبقت عمالة تمص في الراس .. في الأول مكنش مص واحده محترفة لكن انا بدأت اعلمها تمص ازاي ... وبعدين

خلتها تلحس بيضاني وتشفطهم

شوية شوية نسمه بقت بتمص زبي وتلحس في بيضاني وهي مستمتعة

1...34567...12