Neeran Elshahwa

Story Info
Fires of Lust.
44.4k words
0
255
00
Story does not have any tags
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قصتي تبدآ منذ ان كنت شابآ في الثامن عشرا من عمري.. عندمآ اكتملت رجولتي واشتد عودي .. وجدت نفسي شابآ اشعر برجولتي وشهوتي تذاد يوما بعد يوم

ووجدت نفسي ابحث عن الفتيات وابحث عن العلاقات المحرمة لكي اطفئ نار شهوتي

بداية نشئتي

..............

منذ ان وعيت وابصرت عيوني للدنيا وانا اشعر انني الطفل المدلل لوالدي فقد كنت الولد الوحيد لابي فوق ثلاث بنات

اختي ناهد هي الكبيرة واختي ساره المتوسطة واختي عفاف. هي الاكبر مني بعامين .. وانا اخر العنقود في تلك الأسرة المكونة من اب ميسور الحال وام وثلاث بنات وطفل

ابي منذ نعومة اظافري يعاملني بتميز عن باقي اخوتي ولم يكن يرفض لي طلب

عشت وكبرت يوما بعد يوم وانا لم اشعر يوما بتحمل المسؤلية فقد كنت كل ما اطلبه مجاب

مرت الاعوام حتي وصلت الي سن الثامن عشر من عمري ومن هنا تبدأ قصتي قصة نيران شهوتي

اخواتي البنات ناهد وساره تزوجوا ومفضلش في البيت غيري انا واختي الأكبر مني عفاف وكانت هي كمان اتخطبت لابن خالي

كان لي ثلاث اصدقاء لا استغني عنهم في حياتي وهم كانوا لي رفقاء رحلة الشهوة

ذات يوم ونحن في طريقنا الي العوده من احدي دور السينما

مسعد :: الفيلم كان جامد يا علي

علي :: لا معجبنيش اوي

انا :: ولا عجبني انا بردو

حسين :: طيب ايه رئيكم نسهر بكره عندي في البيت

علي :: ايه جبت فيلم سكس جديد ولا ايه

حسين :: ايوه يا علي فيلم سكس لسة جايبة

مسعد :: هي امك مش بتقولك حاجة خالص علي سهرنا كل كام يوم والتاني عندك

انا :: ياعم امه ست واثقة فينا وفيه وعارفة اننا مش بنعمل حاجة غلط هههعهه

حسين :: امي ياجدعان سايبني اسهر في البيت معاكم احسن ما اسهر برا ... كدة بتكون مطمنة عليا اكتر

انا :: طيب الفيلم مدتة قد ايه .. اوعا يكون زي المرة اللي فاتت طويل وكل الستات اللي فيه تقرف وشعرتهم قد شعر راسك

حسين :: هههههههههه لا ده فيلم جامد انا اتفرجت عليه تخاطيف 3ساعات نيك ودعك

علي :: اشطااا انا سهران معاكم

انا :: طب تمام اهم حاجة تظبط الفيديو وتنضف الهد بتاعة علشان مش كل شوية الشريط يقفش جوا زي المرة اللي فاتت

حسين :: لا متخفش يا عم الشريط جديد المرة دي

روحت البيت لقيت بابا وماما صاحيين بيتفرجوا علي مسرحية شغلوها عالفيديو

واختي عفاف قاعدة بتاكل

دخلت غيرت هدومي وقعدت اكلت مع اختي عفاف

ماما :: ايه يا زفت انت هو انت مش ناوي تبطل بقي صرمحة كل يوم دي

بابا :: ايه ياستي مالك ومال الواد سبيه يسهر ويتبسط زي ما هو عايز

ماما :: و**** محدش هيبوظ طارق غيرك

انا :: حاضر يا ماما هوعدك ابطل سهر بس سبيني اكل هههههه

ماما :: علي فكرة اختك ساره زعلانة مع جوزها وجت غضبانة

انا :: ايه ده بجد .. طب ليه

بابا :: اه زعلانة مع جوزها وهي نايمة جوا في اوضتها

انا :: طب سمير ابنها نايم .. الواد ده وحشني اوي

ماما :: اه نايم مع مامتة جوا

خلصت اكل وقومت غسلت ايدي وبعدين دخلت الأوضة بتاعتي

الأوضة بتاعتي بقي المملكة بتاعتي

السرير في شمال الأوضة .. تليفزيون ملون

فيديو .. وبعض شرايط افلام عربي واجنبي.. وكام شريط سكس شايلهم في مكتبة التليفزيون

دخلت الأوضة وقلعت هدومي وقعدت بالشورت والفنلة لاني مبعرفش انام ولا اقعد في الاوضة غير كدة ..وشغلت التليفزيون والفيديو علي فيلم اجنبي اكشن وطلعت عالسرير مددت

شوية اختي جابتلي الشاي شربتة وفضلت قاعد اتفرج عالفيلم لغاية ما خلص

علي الساعة اربعة الفجر كنت روحت في سابع نومة

تاني يوم علي الضهر كدة صحيت خرجت غسلت وشي وخرجت من الحمام

ماما ماما في اكل ايه

ماما :: لسة بعمل اكل .. اعملك كوباية شاي وسندوتش جبنة؟

انا :: ماشي .. امال سمير فين ومامتة

ماما :: سمير كان بيعيط ومامتة بترضعة جوا

انا :: ماشي انا داخل اشوفهم ابقي هاتيلي الاكل عندها

روحت خبطت علي باب اختي ساره ودخلت

لقيتها بترضع الواد

اختي بترضع ابنها عادي قدامنا. ومش بتحط حاجة علي صدرها .. وانا كمان عمري

مابصيت لاختي اي بصة جنسية

سلمت عليها وقعدت جنبها عالسرير

انا :: ازيك يا ساره عاملة ايه .. والواد اللي وحشني ده عامل ايه

ساره :: الحمد لله كويسين.. انت عامل ايه

انا :: ايه ده مال عينيك مزرقة كدة ليه

ساره :: الحيوان شوقي جوزي ****ي ايدو تتقطع ضربني امبارح

انا :: ضربك ؟ هو اتجنن ولا ايه ؟ طب علشان ايه

نسيت اعرفكم ان ساره اختي متجوزه شوقي ده من اربع سنين وساكنين في بيت عيلة مع امة واخواتة البنات اللي كلهم مطلقين واخوه سليم اللي اصغر منه بسنتين ولسة متجوزش لغاية دلوقت .. وابوه اتوفي لسه من سنه

شوقي ملوش اي قيمة ولا له كلمة في البيت برغم انه اكبر من اخوه سليم .لكن سليم هو اللي ممشي البيت وكلمتة بتتسمع .. حتي اخواته البنات مش بتسمع كلمة شوقي وكلام سليم هو اللي بيمشي عالكل

ساره :: انا مش عارفة اقولك ايه ولا ايه

شوقي جوزي مريض نفسي مش طبيعي

من ساعة ما ابوه اتوفي وهو اتحول عليا

بقي عايزني خدامة تغسل وتكنس وتسمع الكلام واخد رئيه ومشورته في كل الحاجة

انا :: وايه المشكلة ما ده حقة طالما انتي مراتة

ساره :: وانا معنديش اي مشكلة بس ده يا طارق بقي بيتلكك علي اي حاجة

عندك مثلا الأسبوع اللي فات روقت الشقة وحسيت اني عايزة اغير فيها روحت غيرت مكان التلاجة

تعرف لما جه من الشغل وشاف كدة عمل ايه ؟ فضل يشتم ويزعق ويهلل وحكم عليا ارجع التلاجة مكانها .. قال ايه ازي انقل التلاجة من مكانها من غير ما اخد اذن منه

عفاف اختي دخلت بالشاي والسندوتش وبعدين خرجت علشان بتطبخ مع ماما

انا :: ده فعلا اتجنن رسمي

ساره :: يا راجل ده لو شافني قاعدة في شقتي وحاطة رجل علي رجل .. يزعق معايا ويقولي هو انا مش مالي عينيك علشان تحطي رجل علي رجل قدامي

انا :: لا انتي بتتكلمي بجد ؟

ساره :: ده اتجنن خلاص

انا :: طب هو ضربك ليه امبارح

ساره :: بص يا سيدي اول امبارح هو رجع من الشغل بالليل وعلشان تاني يوم اجازه قالي نفسي اكل رنجة .. قولت له خلاص هات علي قدك علشان انا مش بحبها وانا هعمل اي حاجة ليا.. قالي ماشي

امبارح صحي الصبح لبس هدومة وقالي انة نازل يشتري الرنجة .. قولت له طيب استني هلبس سمير. وخدو معاك .. لان سمير ياطارق ما بيصدق يشوف ابوه ومش بيسكت غير وهو معاه

المهم شوقي قالي ماشي .. لبست سمير وخده معاه ونزل اشتري الرنجة وجه

اخدت الرنجة منة ودخلت المطبخ نضفتها وحطيت الليمون والطحينة ونديت عليه يجي ياخد الأطباق... وانا هروح اخد دش قبل ما امسك سمير .. لانة مش بيخليني اعمل حاجة

وعندك بقي عاللي حصل .. ليه وليه اقولوا ادخل خد الأطباق من المطبخ زعيق وشتيمة وقلة ادب

انا مفتحتش بوقي وطلعت الأطباق زي الجزمة علشان الم الليلة اللي عاملها دي

هو بقي يسكت لا ميسكتش

فضل يشتمني ويهين فيا لغاية ما راح ضربني علي ايدي... روحت مزعقة فيه .. انت ازاي تمد ايدك عليا .. هو انا ايه خدامة عندك ولا مليش كرامة

راح قالي ايوة خدامة وانا هنا راجل البيت وكلامي يتسمع

انا ::ايه ده جوزك اتجنن خالص

ساره :: قولت له انا مش خدامة ليك انت جايبني من بيت عيلة

راح قايلي وكمان بتعلي صوتك عليا راح ضربني بأيدو علي عيني .. اول ما ضربني انا صوت بأعلي صوتي.. امة واخواتة طلعوا جري علي صوت صواتي

وفضلو يهدو فيا

انا :: بصي انا كدة عرفت جوزك مالة .. وليه بيعمل كدة ... جوزك مريض نفسي مش طبيعي .. هو حاسس انه زي الجزمة مع امة واخواتة البنات .. وحاسس انة ملوش قيمة

وبيحاول يعوض ده علي حسابك انتي

بيحاول يبين انة راجل. وان كلمتة مسموعة

هو عايز يحس برجولتة ومش لاقي غيرك

ساره :: لو مريض يتعالج ياعم انا مش هتبهدل ولا هقبل انة يدوس علي كرامتي مهما حصل

انا :: لا طبعآ ولا احنا هنقبل الكلام ده .. انتي تقعدي هنا معززة مكرمة وبيت ابوكي مفتوح ليكي .. ولما يجي هنا هياخد علي دماغة

ساره :: انا مش عايزه ولا عايزة ارجعلة

انا كرهت العيشة معاه

انا :: طيب انتي بس اهدي واكيد بابا مش هيسكت وهيجبلك حقك

وقومت خرجت ...

بعد العصر كدة لبست هدومي

ونزلت قعدت عالهوة اللي بنقعد فيها انا واصحابي لغاية المغرب. بعدين روحت البيت

لقيت سمير مع مامتة في الصالة فضلت العب معاه لغاية ما بابا جه من الشغل

فضلت اتكلم معاه شوية علي مشكلة اختي وانا متعصب ولازم نعمل فيه ونسوي

ابويا بكل هدوء قالي بص انت لسة صغير وخبرتك في الحياه قليلة انت ملكش دعوة

فضل يقنعني انه مش هيرمي اختي وفي نفس الوقت خراب البيوت مش سهل

لغاية ما اقتنعت بوجه نظرو

انا :: بابا ايدك بقي علي عشرين جنيه

بابا:: عشرين جنيه مره واحدة ؟ ليه

انا :: هنخرج انا وصحابي نتعشي برا وبعدين هنسهر عند صاحبي حسين

بابا :: يعني مش هنشوف خلقتك غير الصبح

انا :: ياراجل احمد **** انك مش هتشوفني وفضل يضحك بعدها .. واداني العشرين جنيه

قومت اتصلت بحسين صاحبي من التليفون الأرضي علي بيتهم وقالي انه هيستنانا علي 11 بالليل

انا:: طيب انت مظبط القعدة ولا نجيب معانا اكل وحاجة ساقعة

حسين :: احا ياعم يعني هسهركم عندي وهفرجكم علي سكس... وكمان هأكلكم ؟

انا :: طيب انا هكلم الشباب بقي وهنظبط الدنيا قبل ما نجيلك .. وقفلت معاه

اتصلت ب مسعد وعلي صحابي واتفقنا هنتقابل عالساعة عشرة ونجيب اكل وحاجات ساقعة وهنروق القعدة

علي الميعاد لبست ونزلت وروحنا اشترينا وجبات فراخ وحاجة ساقعة واشترينا لب

وروحنا لصاحبنا حسين

طلعنا بيت صاحبنا حسين ورنينا جرس الباب وهو اللي فتح لينا ودخلنا الأوضة بتاعتة

دخلنا الأوضة بتاعتة وشغل لينا الفيديو

وقعدنا نتابع الفيلم

الفيلم كان روووووعة خلاني هجت جدآ لدرجة ان بيضاني وجعتني. وطلبت من حسين اني عايز اخش الحمام مزنوق

لكن علي ومسعد نزلوا تريقة عليا علشان كانوا عارفين اني عايز اضرب عشرة

المهم حسين دخلني الحمام .. اول ما دخلت لقيت جوا الحمام بتاعهم كلوت اختة مغسول ومنشور في الحمام

طلعتة وفضلت اشم فيه وادعك في زبي لغاية ما جبتهم وبعدين مسحت زبي في الكلوت بتاع اختة وخرجت

وانا خارج اختة خرجت من الأوضة بتاعتها

اووووووف علي جسمها

لابسة بيجامة خفيفة وبنطلونها شورت

وبزازها منفوخة .. مرضتش اطول في نظراتي ليها وخوفت ل حسين اخوها ياخد بالوا .... وهي كمان دخلت الأوضة بتاعتها جري اول ما شافتني

اختة كان عندها تقريبآ 20سنة حسين كان حكيلي عنها قبل كدة

بصراحة البت دخلت دمااااغي اووووي بس

طبعآ مينفعش افكر فيها لانها اخت صاحبي

رجعت الأوضة وكملنا الفيلم اللي خلص علي

علي تلاتة ولكن حسين شغلة تاني بس كان بيجري الشريط ونتفرج علي المشاهد الجنسية بس

ورجعت بردو طلبت من حسين ادخل الحمام تاني وبردو ضربت عشرة تاني علي كلوت اختة والمرة دي جبت لبني كلة علي كلوتها

وبعد ما غسلت زبي لبست وخرجت ولقيت

علي ومسعد مستنيني علشان ننزل

نزلنا وقولنا نتمشي شوية ... واحنا بنتمشي لقيت مسعد بيقولي انه يعرف واحدة شرموطة وان المشكلة اللي معاه في المكان

علي قالوا معايا المكان ياسطي بس هي ممكن تيجي امتي

علي :: معرفش هكلمها واشوف الدنيا ايه

انت معانا يا طارق

انا :: احا ياعم طبعآ معاكم .. انا هموووت وانيك

علي :: خلاص ياسطي انا عليا المكان ... شقتنا اللي في الحتة الفلانية اللي سايبنها

انا ممكن اسرق المفتاح بتاعها

انا :: اشطا .. مسعد بقي يظبط مع المره دي ونشوف كل واحد مننا هيدفع كام وامتي وانا معاكم

روحت البيت وانا حاسس اني مفشوخ من التعب ورغم اني ضارب عشرتين بس لسة هايج وتعبان نيك وعايز انيك بأي طريقة

دخلت نمت علي سريري. وتفكيري كلة في الفيلم اللي اتفرجت عليه .. ولقيت نفسي بتخيل اني بنيك اخت صاحبي حسين

نسمه.. اسمها نسمه هي فعلا نسمه

جسمها كربااااااج وصدرها اوووووف علي كدة فضلت اتخيل اني بعمل معاها كل الأوضاع اللي شفتهم في الفيلم لغاية ما روحت في النووووم

صحيت تاني يوم عالساعة واحدة بعد الضهر وصوت بابا كان عالي جدا

استغربت ان بابا اصلا موجود في الوقت ده ..لانه المفروض هو دلوقت في الشغل بتاعة ولما خرجت من الأوضة لقيت اخواتي البنات قاعدين في الصاله وبابا وماما في اوضة الضيوف

سألت اختي عفاف فيه ايه .. مين مع بابا جوا وليه منزلش الشغل وصوتوا عالي كدة ليه

عفاف :: شوقي جوزك اختك جوا هو ومامتة وبابا غاسل بيه الأرض

واختي ساره حاطه ايدها علي وشها وعنيها غرقانة بالدموع وابنها علي رجليها

رجعت الأوضة بتاعتي بسرعة لبست هدومي

ودخلت اوضة الضيوف

اول ما شوفت شوقي قدامي دمي غلي ومقدرتش اتحكم في اعصابي

وبصوت عالي وانفعال

انت بتضرب اختي ليه انت فاكر نفسك كدة راجل .

شوقي :: بس يا حبيبي لما الرجالة تتكلم العيال تسكت

بابا :: خلاص يا طاااارق انا بتكلم .. وانت يا شوقي طارق راجل غصب عنك

شوقي :: كدة طيب انا ماشي

انا :: مع الف سلامة . انت فاكر اننا هنموت عليك

امة :: استني بس يا شوقي استني يابني

بابا :: لا سبيه يمشي ابنك يضرب البت وعايزنا كمان نضرب له تعظيم

وفعلا شوقي وامة مشيوا وبابا حلف مية يمين انه لازم يربيه ويعلمة الأدب

مر اربع ايام وانا والشلة بنتقابل كل يوم علي القهوة او نسهر عند حسين صاحبنا لغاية ما في اليوم الخامس مسعد صاحبنا جه وقالنا ان الشرموطة اللي يعرفها موافقة تتناك مننا احنا الأربعة بس بشرط .. كل واحد فينا هيدفعلها 50جنيه

انا :: احاااااااا ليه ياعم 50 جنيه هو احنا هنيك شريهان

مسعد :: هو ده شرطها ياعم طارق .. ايه رائيك معانا ولا

انا :: لا ياعم كتير اووووي عليا انا لو اتصرفت في 25جنيه يبقي حلو اوي

حسين :: بص كلمها تاني يا مسعد وقولها كلنا كدة مش هندفع اكتر من 100جنيه عاجبها اهلا وسهلا مش عاجبها ... كسمها

مسعد :: طيب خلاص يا جدعان انا هتصرف معاها وهخليها توافق غصب عن كسمها

علي :: طب انا عندي فكرة احلي

كلنا في استغراب وتشوق لفكرة علي. لاننا كلنا هيجانين وهنموت وننيك

علي :: احنا ولا هنقولها ولا هنعيد احنا هنوافق علي شروطها ولما تيجي وننيك كسمها. مش هنديها غير ال 100 جنيه ولو مش عاجبها ساعتها تخبط دماغها في الحيط

انا وحسين وافقنا جدا علي الفكرة دي بس مسعد قال مش هينفع لانها بتاخد الفلوس مقدم قبل ما تيجي

انا سمعت كدة روحت شاخر لمسعد وقولت له احااااا .. واحنا كمان هنضمن منين انها هتيجي

مسعد :: طب ايه رئيكم نديها ال 100علي اساس انها عربون واننا عايزين نضمن انها جاية

حسين :: طيب هي هتيجي امتي .. انا عايز انيك ياولاد الوسخة

انا :: يعني بكسمك انت لوحدك اللي عايز تنيك ما كلنا عايزين نتنيل ننيك

مسعد انتوا بس جهزو فلوسكم وانا هتفق معاها في خلال الأسبوع ده

الي اللقاء في الجزء الثاني

الجزء الثاني

بعد يومين

كنت قاعد انا وحسين صاحبي عالقهوة بتاعتنا لقيتة بيكلمني عن اختة نسمة وان جايلها عريس كويس بس هي مش موافقة عليه

انا :: طب وايه اللي مخليها مش موافقة

حسين :: بتقول انها مسترخماه. ومش حاسة باي مشاعر ناحيتة

انا :: ايه ده هي تعرفوا

حسين :: اه ابن طنط شادية اللي معانا في نفس العمارة..

انا :: طيب وانت ايه رئيك فيه ؟

حسين :: بص هو كويس بس المشكلة انه تحس انه مش مدردح . ودمة يلطش

انا :: وعلي ايه ياعم فككو منه

حسين :: ماما لسة هترد عليهم الأسبوع اللي جاي

..........

صاحبي حسين ابوه ميت من سبع سنين وامة موظفة في مصلحة حكومية وهي علي فكرة ست حبوبة جدآ وجميلة وكمان جسها ميدلش خالص ان عندها اولاد كبار

لان عمرها في الغالب اربعين سنة

وجسمها مشدود وجميلة جدا .. غير انها علي طول بتهزر وتضحك معانا طول ما احنا في البيت عندهم وعمر مابان عليها انها شقيانة علي تربية اولادها ... لانها هي اللي شايلة البيت

فضلنا انا وحسين نتكلم وانا عمال اسألة عن اختة واجرجرة في الكلام .. معرفش ليه انا حاسس من جوايا اني ميال ليها .. لكن في نفس الوقت فكرة انها اخت صاحبي كانت مخلياني متحفظ شوية

ولان اختة كمان من الشخصيات اللي بتتكثف حتي تخرج تسلم علينا وعلي طول جوا اوضتها فكان صعب اسأل حسين كتير عليها

شوية مسعد جه وقعد معانا .. طلبت له الشاي بتاعة وسألتة عملت ايه في الموضوع اللي متفقين عليه

قال انه اتفق مع الشرموطة نعمات خلاص وانه مستني بس علي صاحبنا علشان يشوفوا هعرف يجيب مفتاح الشقه امتي بالظبط

انا :: طب تمام شوية علي جاي ونشوفة جاب المفتاح ولا لا

حسين :: اخيرآ هيتحقق حلم حياتي ياجدعان وانيك

انا :: مش حلمك لوحد ده الحلم العربي ههههههههه

بعد نص ساعة علي وصل

علي :: ازيكم يا جدعان

انا :: ازيك ياعلق ..انت عرفت ان مسعد خلاص خلص مع اللبوة اللي يعرفها

علي :: بجد ياض مسعد ... تعالا اما ابوسك يابن الوسخة

انا :: المهم المفتاح يا اسطي ؟

علي :: المفتاح خلاص ياعم بقي معايا وعملت كمان نسخة عليه

كلنا هيصنا وبقي شكلنا ابن متناكة في القهوة ولا كأننا كسبنا مليون جنيه

انا :: خلاص يا مسعد كدة مش ناقص غير الفلوس ياعم .. وانا مجهز فلوسي وحاضرة

روحت مطلع ال 25 جنيه بتوعي وعلي كمان طلع من معاه الفلوس وحسين قالوا بكرا يا اسطي هتكون معاك

انا :: احا يا حسين ... لسة بكرا ياعم عايزين ننيك النهاردة

واحد من اللي قاعدين عالقهوة سمعني وراح باصصلي بصة قرف

انا :: ايه ياعم الحج بص قدامك

مسعد :: كدة كدة مش هينفع النهاردة .. انا هديها الفلوس النهاردة او بكره بالكتير وهحدد معاها يوم

فضلنا قاعدين في القهوة بتاعة ساعة كدة وبعدين انا سبتهم وروحت

روحت البيت لقيت اختي الكبيرة ناهد جت هي وبنتها هند

سلمت علي اختي وعلي بنتها

انا :: اخبارك ايه واخبارك جوزك عمرو

ناهد :: كويس الحمد لله .. وكان هيجي معايا بس انت عارف ظروف شغلة

لغاية اخر. لحظة اتصلو بيه في الشغل. طلبوه

انا .. **** يكون في عونة

ماما :: هتاكل ما اخواتك ولا لا

انا :: لا مليش نفس يا ماما

ماما:: لا مانا مش كل شوية هسخن اكل .. كل معانا بالمرة

انا :: يا ستي مليش نفس لما اجوع هبقي اقول ل عفاف تعملي الأكل

عفاف :: لا مش هعمل اكل انا .. كل معانا بقي

انا :: ابقي قولي لا بس وانا هكسرك

انا :: امال ساره فين ؟

ماما :: ساره في اوضتها بتنيم ابنها

انا :: مفيش جديد في موضوعها مع جوزها

ماما :: عم جوزها كلم ابوك ومعرفش هيعملوا ايه .. ابوك مسك عمة في التليفون وبهدله وبهدل جوزها

انا :: احسن علشان دول عالم زبالة

ماما :: طيب وطي صوتك احنا عايزين نصلح مش عايزين نهد

انا :: طيب يا ستي انا هسكت خالص

قومت وخبطت علي اختي ساره .. ودخلت

لقيتها بتنيم الواد

قعدت جنبها عالسرير

انا :: ايه يا حبيبتي عاملة ايه

ساره :: اهو الحمد لله كويسة

انا :: سمير محتاجة حاجة طيب .. بامبرز او اي حاجة ؟ قوليلي انا اخوكي

ساره : لا ياحبيبي و**** مش محتاجة حاجة .. بابا مش مخليني اصلا اصرف جنيه

انا :: طبعآ يابنتي هو انتي في بيت حد غريب ده بيتك

يلا بقي قومي علشان تاكلي .. ماما جهزت الأكل

ساره :: ماشي هقوم بس سمير يروح في النوم

خرجت وقعدت في الصالة وشغلت التليفزيون

شوية وتليفون البيت رن

انا :: الو

الو .. انا مسعد ياض

انا :: ايه يا مسعد .. خير

مسعد :: خير ياعم انا بتصل بيك علشان اقولك تعمل حسابك السهرة النهاردة بالليل

انا :: ياراجل.. انت خلاص خلصت معاها

مسعد :: ايوة ياعم .. واتصلت عالشلة كلها

انا :: طيب تمام .. الساعة كام هنتقابل

مسعد :: الساعة 10بالليل هنتقابل عالقهوة

وانا هقوم واسيبكم علي 11 بالليل هروح اجبها واطلع علي شقة علي وتكونوا انتو مستنين هناك

انا :: طب تمام

وقفلت السكة معاه وقومت

ماما حطت الأكل

دخلت اكلت معاهم علشان مزعلش ماما

وبعدين دخلت اوضتي نمت لغاية بعد المغرب

صحيت لقيت بابا جه من الشغل سلمت عليه ودخلت الحمام اخدت دوش وبعدين

طلبت من اختي عفاف تعملي كوباية شاي

عفاف عملت كوباية الشاي ورجعت

بابا :: ياعفاف اعملي حسابك بكره تنزلي تشتري تلاتة كيلو لحمة وشوية خضروات علشان خطيبك جاي يتغدي عندنا

عفاف :: حاضر يابابا .. طب انت عايز تتغدي ايه

بابا :: انا بردو اللي عايز اتغدي ايه .. شوفي خطيبك بياكل ايه واعمليه

انا :: طب وانا ياحاج مش ناوي تجوزني بقي

بابا :: مش لما تخلص جامعتك يا اهبل ابقي ادور علي جوازك

انا :: وانا بضحك ياحاج احنا في الأجازة مفيهاش حاجة لما اخطب دلوقت .. ما انا كدة كدة فاضي مش ورايا حاجة

بابا :: امشي من جنبي يابن الكلب هههههه

ناهد اختي :: ياخويا مستعجل عالجواز قوي

هما اللي اتجوزو خدو ايه غير الهم

انا :: انا بقي نفسي اشيل الهم

فضلنا نتكلم ونضحك وبابا كان عارف ان كلامنا ده كلة كان هزار .. بس الحقيقة انا كان نفسي بجد اخطب علشان اقفش واحسس وابوس اللي هخطبها

كنت بتمني اني المس جسم اي واحدة وانزل لبني يكش من فوق هدومها

عالساعة 8ونص كدة قومت دخلت الحمام حلقت شعرتي وخرجت لبست هدومي وحطيت برفاني واتشيكت اخر شياكة

وعلي 9.30 نزلت

روحت القهوة لقيت الشلة كلها قاعدة وبيلعبو دومانا .. دخلت سلمت عليهم وطلبت قهوة

ايه يا جدعان انتوا هنا من امتي

حسين :: من نص ساعة كدة

انا :: ايه يا مسعد انت مالي ايدك من البت دي

مسعد :: ايوة ياعم متخفش

علي :: بصوا يا جدعان علشان نبقي متفقين

انا اللي هنيك الأول

حسين :: انت ايه يا كسمك .. اشمعني انت اللي تنيك الأول يعني .. ليه مكنش انا

علي :: علشان انا صاحب المكان يا متناك

انا :: لا انت ولا هو ... وحيات امكم محد نايك الأول غيري

مسعد :: كلكم بتتعازمو وناسيين اني انا اللي جايبها وانا وحيات كسمكم اللي هنيك الأول

فضلنا اكتر من نص ساعة نتكلم ونضحك وفي الاخر اتفقنا ان مسعد الأول وبعدين علي وانا وبعد مني حسين

بعد شوية طقت في دماغي فكرة

بقولكم ايه

البت دي المفروض جاية وقت قد ايه

مسعد :: هي جاية وعارفة اننا اربعة .. وكلنا هنكها .. نقعد زي ما نقعد مش هتمشي غير لما كلنا ننيكها

انا :: احا يا جدعان طب كلنا منكناش قبل كدة ودي اول مرة .. يعني ممكن جدا كلنا كدة علي بعض منكملش ساعة

علي :: ايوة يعني عايز تقول ايه

انا :: عايز اقول ان بنت المتناكة دي مش هتمش غير الصبح .. نكون شبعنا نيك في كسمها

مسعد :: طب والأتفاق ياصاحبي

انا :: كسمها علي كسم الأتفاق ... احنا مش هنسبها غير لما احنا نشبع منها نيك

حسين :: هو ده الكلام

مسعد :: انت شايف كدة ... خلاص وانا معاكم

الساعة جت 11مسعد قال انه هيروح يجبها

واحنا فضلنا قاعدين عالقهوة لغاية الساعة 11.30 وبعدين علي قال انه هيسبقنا عالشقة

واحنا نمشي وراه بربع ساعة علشان محدش من الجيران يحس بحاجة

فعلا علي مشي واحنا مشينا بعد منة بشوية

روحنا اشترينا الأكل والساقع وظبطنا الدنيا وروحنا الشقة بتاعة علي

وطلعنا لقينا الشقة مفتوحة

دخلنا وقفلنا الباب ورانا

دخلت لقيت الشقة مفروشة من مجاميعها ومش ناقصها اي حاجة

استغربت وسألت علي

انا :: هي الشقة دي يابني انتم سايبنها مفروشة ليه ؟

علي :: بابا سايبها كدة علشان اوقات كتير لما بيذهق مننا او بيتخانق مع ماما بيجي يقعد هنا

انا :: عليا النعمة ابوك شكلة بتاع نسوان

علي : هههههههههه وانا شاكك في كدة اصلا

علي :: انا هقف في البلكونة علشان اول ما مسعد يجي نفتحله الباب بسرعة

مسعد راح وقف في البلكونة مفيش ربع ساعة وقالي افتح الباب مسعد جه ومعاه المتناكة

مسعد طلع ومعاه اللبوة

اوووووووف علي جسمها وشكلها

باين علي كسمها انها مومس .. المكياج والعباية والشعر السايح واللبانة اللي في بوقها

اول ما دخلت الشقة بصت علينا احنا الأربعة

شكلنا احنا الأربعة كان ابن متناكة. يمكن الوحيد اللي كان ماسك نفسة هو مسعد

لانه هو اللي جابها وعارفها

مسعد :: ايه ياعلي احنا هنقعد فين ... عايزين نقعد في اوضة الصوت فيها ميخرجش برا

علي :: تعالو الأوضة اللي جوا بتاعة الضيووف بعيدة