Neeran Elshahwa

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قلعتها الشورت والفنلة وانا روحت قالع زي ما امي ولدتني وفتحت رجليها ونزلت علي المتناك كسها

بقيت عمال الحسة بلساني وامص في شفايف كسها وهي بتتلوي وتتموحن تحتي

نسمة :: انا عايزه امص زبك اللي وحشني اوي

وقفت علي الأرض قدام السرير وهي نامت علي بطنها قدام زبي ومسكتة بايدها وفضلت تبوسه وهي بتقولي

زبك ده وحشني اوي ياطارق

اخ منك ومن جمالك ... يخرب بيتك يازبه.. وراحت مسكتة بسنانها وقالتلي

طارق انا نفسي اعضة .. هو هيوجعك

انا :: نعم ياختي ... عضي علشان تلقيني صحيت امك والجيران من الوجع

نسمة :: مليش دعوة بقي انا عايزه اعضة بجد

انا :: طب يدوب عض خفيف

نسمة :: لا متهنش عليا .. انا همصة والحس راسه واطبطب عليه بلساني

زبك ده حبيبي وميهنش عليا

وبقت عمالة تبوس في راس زبي وتتكلم معاه كأنة حد بجد

وفتحت بوقها ودخلت زبي جوا وقفلت عليه بشفايفها .. وبدأت تمص وترضع في زبي وكأنها محترفة في المص

بعدين نزلت تحت بيضاني وبطرف لسانها بدأت تلحس فيها

بعد ما نسمة اخدت كفيتها من زبي

يلا بقي يا طارق حط زبك في كسي

وشبعني نيك ... انا حاسة كسي عايزك تنيكوا وتهريه بزبك الجامد ده

وراحت اتعدلت ونامت علي ضهرها وفتحتلي رجليها وقالتلي يلا يا طارق

افشخني بزبك

مسكتها من وسطها وشدتها عليا وبعدت بين فخادها ومسكت زبي وبقيت بمشيه علي كسها قبل ما ادخلة فيها

يلا يا طااااارق بقي حط زبك في كسي

انا موووولعة

حطيت زبي علي فتحة كسها وبدأت ادخلة براحة وهي بتقولي ... دخل زبك فيا مره واحدة وبكل قوتك

انا عايزاك تنكني بالقوة .. عايزه زبك يوصل لأعماق اعماقي

طلعت زبي وحطيتة تاني علي خرم كسها ورزعتة مره واحدة جواها

نسمة حطت ايدها علي بوقها وطلعت صرخة مكتومة

ااااااااااه ... ايوووة هو ده يا طارق... خلي زبك ينكني بقوة عايزه احس انك بتغتصبني

فضلت انيك نسمة بكل قوتي وصوت لحمي وهو بيخبط في لحمها كان مالي الأوضة وبزازها بتروح وتيجي من شده تعامل جسمي مع جسمها

اكتىر من ربع ساعة نيك ورزع في كس نسمة وبعدين قامت وراحت مفلئسة ليا.. نكني في طيزي يا طارق

قومت وتفيت علي خرم طيزها وعلي راس زبي وبعدين مسكت زبي وحطيتة علي الخرم

مسكتها من اجناب طيزها. وبدأت اضغط اصغط لغاية ماراس زبي بدأت تبقي جوا طيزها

نسمة :: بالراحة بقي علي طيزي يا طارق ... نكني برااااحة علشان زبك بيوجعني

زبي دخل كلة مفيش غير بيضاني هلي اللي برا

وبدات ادخل زبي وبعدين اسحبة لغاية ما بدأت احس ان طيزها وسعت شوية وزبي بقي بيدخل ويخرج بسهولة

بدأت ارزع زبي بكل قوتي في طيزها

ونسمة ماسكة الملاية والمرتبة بدوافرها .. وعايزه تصرخ من المتعة لكن خايفة مامتها تصحي وتحس بينا

فضلت انيك نسمة في طيزها لغاية ما جبت لبني فيها وروحت نايم فوق منها

لغاية ما زبي نام وخرج لوحده

بعد ما خلصت نيك في نسمة. جيت البس هدومي علشان انزل ... نسمة قالتلي خليك معايا شويا انت وحشني

فضلت قاعد .. وكل ما اجي انزل تقول لا خليك ... وبعدين طلبت تتناك مني تاني ... لكني مكنتش قادر. خلاص حسيت نفسي شطبت لبن

فضلت تمص في زبي شوية وبعدين لبست هدومي ونزلت قبل ما اختي تصحي

دخلت الاوضة بتاعي علي الساعة 4

وتاني يوم اختي بتصحيني الساعة عشرا ... قولتلها مش قادر سبيني انملي ساعتين كمان

الجزء السادس عشر

...............

عفاف :: تنام ليه انت تعبان ولا حاجة

انا :: يا زفتة بقولك سبيني انام ساعتين وبعد ما اصحي ابقي اسألي

عفاف :: طيب يا زفت انت لو نسمة جت او امها علشان نروح البحر. هقواهم ايه

انا :: قولي ليهم اني مخمود ... يخرب بيت غبائك

عفاف :: طيب اتخمد يا خويا

وهي ماشية برطمت بالكلام وسمعتها بتقول لازم تتعب مانت مش راحم نفسك

حطيت المخدة فوق راسي ونمت

بعد تقريبا ساعتين صحيت من النوم علي حركة ايد خفيفة بتمشي علي زبري بس مردتش افتح عيني

ولاني مش نايم غير بالبوكسر حركة الايد كانت محسوسة جدا

عملت نفسي نايم وقولت في بالي هو انا هجيب كسم لبن منين بس ليكم

برغم اني بقالي كام يوم تقريبا. كل يوم بنيك الا ان شهوتي عمرها ما بردت او حسيت بشبع .. وزبي لبي النداء وراح واقف علي اخره

فتحت عنينا نص فتحة لقيت عفاف قاعده علي ركبها عالأرض وعمالة تحسس علي زبي وايدها التانية بتدعك في كسها

المنظر ده خلاني هجت عالأخر وقولت انا هعمل نفسي نايم واشوف هي هتعمل ايه تاني

فضلت عفاف تحسس علي زبي بالراحة

وبعدين قامت وجت جنب مني ونزلت علي وداني و بصوت واطي اوي

انا عارفة انك صاحي ... ومش قادر تقوم وتعرفني انك صاحي عارف ليه

وبدأت تمشي صباع ايدها علي حلمة بزي

علشان انت نفسك تنكني وفي نفس الوقت مش قادر علشان انا اختك

كلامها خلاني هجت اووووي عليها

لكني فضلت اسيبها تتكلم وتقول كل اللي جواها

عارف انا من امتي وانا نفسي اقعد علي زبك .. من يوم ما اتفرجت علي شرايط السكس اللي انت شايلها في المكتبة .. وانا معايا مفتاح غير اللي معاك وكنت كل يوم بعد ما انت تنزل

ادخل الأوضة بتاعتك واتفرج علي الشرايط .. ولغاية ما في يوم قررت اني اعرفك اني شفت الأفلام ... وحطيت الفيلم جنب الفيديو ...

ونزلت بشفايفها علي حلمة بزي وبلسانها فضلت تلحس وتمص فيها

كان نفسي اقوم وانيمها عالسرير وارشق زبي فيها وافتحها ... لكني تمالكت نفسي .. وكملت تمثيلي في اني نايم

عفاف :: انت عارف اني كنت عارفة انك هتموت وتنكني عارف من امتي

من يوم ما فضلت تبص علي كسي وانا بمسح الأرض وبعدها دخلت الأوضة بتاعتك واستنتني لما جيت امسح الطرقة

علشان تخليني اشوف زبك.. اصلي شفتك وانت بتبص عليا وعامل نفسك

مش شايفني .. زي مانت دلوقت سامعني وعامل نفسك نايم

وراحت تاني بعدها قاعده علي ركبها علي الأرض وراحت مطلعة زبي من البوكسر .. وراحت نازلة عليه بشفايفها

مقدرتش امثل اكتر من كده وروحت حاطط ايدي علي راسها وبقيت عمال ادخل زبي في بوقها واطلعة كأني بنكها

عفاف فضلت تمص زبي وترضع فيه وانا دايس علي دماغها علشان ترضع زبي اكتر واكتر وكنت حاسس ان زبي فيه نار بسبب كلامها

قومت ونزلت من عالسرير واخدت عفاف في حضني وذنقتها عالحيطة جنب السرير وطلعت بزازها وبأيدي

بقيت عمال افعص فيهم وارضع حلماتها

يعني انت كنت صاحي يا طارق

انا :: ايوة كنت صاحي .. وبمص في بزازها زي المجنون

عفاف :: طب انا نفسي تحط زبك جوا كسي

انا :: انتي مجنونة .. لا طبعا كلة الا كسك ... انتي بنت وهتفضلي بنت

عفاف :: عارف يا طارق انا لما اتجوز

بردو مش هسيبك

انا :: انتي مجنونة يا عفاف علي فكره

وروحت لفيت جسمها وخليت وشها ناحية الحيطة ومسكتتها من وسطها بعد ما رفعت القميص بتاعها وقلعتها الكلوت اللي لابسها ونزلت علي ركبي وفتحت طيزها بأيدي وبطرف لساني

بقيت عمال الحس خرم طيزها

واهات عفاف طلعت

ااااااااه يا طاررررق ااااااه

قومت بعد ما غرقت خرمها ومسكت زبري وحطيتة علي خرم طيزها

وبدأت اضغط علي زبي علشان يدخل في طيزها

لا ياطارق لا بيوووووجع اووووي

انا :: معلش في الأول بس هيوجعك.. استحملتي يا حبيبتي

بدأت ادوس بزبي علي خرم طيزها لكنة مكنش عايز يدخل عملت المستحيل علشان زبي يخش فيها لكن مفيش فايده وعفاف عمالة تصرخ من الوجع

خرجت جبت ازازة الزيت من المطبخ وبعدين رجعتلها

عفاف كانت قعدت علي السرير ... قولت ليها فلئسي

بلاش علشان خاطري ... زبك بيوجعني اوي

انا :: مش نفسك تتناكي من زبي وتجربيه

عفاف :: انا نفسي يكون من قدام .. بياكلني اوي

انا :: لا من قدام مش هينفع نهائي لانك بنت

عفاف :: طب بص حطة علي طيزي من غير ما تدخلة ونام فوقي زي امبارح

انا :: فلئسي يابت زبي مولع مش قادر

عفاف :: طب علشان خاطري بالراحة

عفاف فلئست ليا وروحت مغرق طيزها بالزيت وبدأت في الأول ادخل صباعي

واخرجة وهي ممحونة ومستلذه

شوية روحت مدخل صباعين .. وحست بوجع خفيف بس المتعة كانت اكبر. وفضلت تتموحن وتتمايل بطيزها علشان افضل ادخل واخرج صوابعي

غرقت زبي بعد ما هيئت خرم طيزها

وحطيت راس زبي علي طيزه وبدأت اضغط عليه براحة و واحدة واحده لغاية ما خرم طيزها بدأ يتجاوب ويستقبل زبي

اااااااه يا طااارق زبك تخين اوووي حاسة انه هيعورني

انا :: انتي بس لما تتعودي عليه .. هتتمني كل يوم انيكك في طيزك

عفاف :: طيب نكني براحة علشان خاطري

زبي بيدخل في طيز عفاف اللي عاضة علي شفايفها من الوجع بسبب ان خرم طيزها محدش لمسة غيري قبل كدة

وبدأت براااحة وببطئ ادخل زبي للأخر وارجع اسحب جزء جزء وارجع تاني ادخلة في طيزها

لغاية ما بدأت طيزها يعني تستجيب

لحجم زبي

لكنها لسة برضو ديقة علي حجم زبي

وفضلت انيكها براحة علشان متحسش بالوجع وتكره نيك الطيز

ولان طيزها كانت ديقة وماسكة علي زبي ده خلاني جبتهم. بسرعة

عفاف :: ايه ده ياطارق انت جبتهم في طيزي ؟

انا :: اه ياحبيبتي

عفاف :: جميل الاحساس ده اوي

بعد ما غرقت طيزها من لبني وطلعت زبي

عفاف :: طارق

انا :: نعم ياعفاف

عفاف :: عارف انا نفسي في ايه ؟

انا :: نفسك تتناكي في كسك مش كدة

عفاف :: اه طبعا وجدا كمان بس مش ده اللي اقصده

انا :: امال ايه

عفاف :: نفسي اقلع خالص وانت كمان وننام في حضن بعض ... عايزه احس اننا متجوزين

انا :: طب ما تقلعي وتعالي نامي في حضني

عفاف :: ماشي بس بس قصدي كل يوم ننام طول الليل لغاية الصبح في حضن بعض

انا :: لا ممكن يوم. وايام لا علشان اوقات بحب اسهر

عفاف :: ماشي وانا موافقة... وراحت قلعت القميص. وجت نامت في حضني .. وعمالة تلعب في زبي بأيدها

انا :: اه صحيح نسيت اسألك هي توحة ونسمة لما عدو علينا الصبح انتي قولتي ليهم ايه

عفاف :: قولت ليهم انك حاسس بتعب في جسمك وهتنام ساعتين وبعدين نروحلهم

انا :: المهم مزعلوش

عفاف :: طارق ممكن اسألك سؤال وتجاوبني بصراحة

انا :: محصلش حاجة بيني وبين توحة

عفاف :: هههههههه لا حصل .. وحصل علاقة بينكم

انا :: نعم ياختي ... وعرفتي منين بقي

عفاف :: يوم ما كنتوا في الميا انا شفت توحة وهي ماسكة زبك

انا :: ياسلام وشفتيها ازاي بقي

عفاف :: مانا شكيت في طريقة وقفتها

وفي ملامح وشك ووشها نزلت وبصيت وانتوا علشان كنتوا في عالم تاني ... مختوش بالكم مني

وبعدها انا بعدت عنكم

سكت ومنطقتش بكلمة

عفاف :: طارق ممكن سؤال تاني

انا :: نعم ياختي في ايه تاني

عفاف :: انت ازاي بتنام مع توحة وفي نفس الوقت بتمارس مع نسمة

انا جالي ذهول من كلام نسمة وسألت نفسي .. دي عرفت منين بقي دي كمان

انا :: كمان بمارس مع نسمة ؟ انتي خيالك واسع اوي

عفاف:: وكمان متجوزين عرفي

انا :: نعم .........؟

عفاف :: ما انا اللي شلت الورقتين من تحت المرتبة علشان بردو اعرفك اني عارفة كل حاجة ... بس انت مش بتفكر خالص علي فكرة

انا : عفاف ممكن توعديني ان اللي دار بينا ده يفضل سر ومحدش يعرف علاقتي لا بنسمة ولا بتوحة

عفاف :: انت عبيط .. هروح انا اقول لمين يا اهبل انت

انا :: طيب قومي البسي وانا كمان هقوم البس وننزل نروح لهم

عفاف :: مع اني مش عايزه اسيب حضنك لكن كلامك اومر

قومت لبست هدومي .. وعفاف لبست هدومها وبعدين خرجنا

اتمشيت انا وعفاف شوية وبعدين روحنا علي البحر ... فضلنا ندور عليهم

لكن معرفناش نوصلهم

اخدت عفاف واتمشينا شوية في الشوارع .. وبعدين دخلنا كافيه شربنا

شاي ونسكافية وقعدنا بتاع ساعتين

وعفاف عمال تتكلم معايا انها حتي بعد ما تتجوز عايزه تفضل تمارس معايا

وان انا بس اللي هتحس معايا بالمتعة

اتفقنا ان علاقتنا هتستمر بس بشرط انها متطلبش مني امارس معاها من قدام ولا تمارس مع حد غيري غير مع جوزها بعد ماتتجوز... وهي قالت انها مش عايزة غيري اصلا

مشينا من الكافيه وروحنا .. لقينا نسمة وتوحة هما كمان راجعين من برا

توحة :: ايه ده انتوا كنتوا فين

انا :: روحنالكم عالبحر دورنا عليكم بس معرفناش نلقيكم

نسمة :: احنا كنا هناك ولسة راجعين

توحة :: يلا بقي المهم انت كويس دلوقت

انا :: انا بس كنت حاسس نفسي مجهد ومكنتش قادر اقوم لكني تمام

نسمة :: ماما اتصلت بحسين اخويا وهو هيركب بكره الصبح بدري وهيبقي هنا عالضهر

انا :: طب تمام .. اديتيلة العنوان

توحة :: اه هو عرف المكان لانة قريب من شقتنا

عفاف :: ايوة شقتكم اللي مشفتهاش انا ولا فرجتينا عليها

توحة :: ملحوقة يا عفاف تحبي نروح دلوقت

عفاف :: ماشي معنديش مانع يلا بينا

انا :: طب نخليها بكره علشان انا عايز ادخل اريج جسمي

نسمة :: ياعم بلاش كسل بقي يلا بينا علشان كمان تتفرج علي الشقة

انا :: يلا بينا يعني انا اللي هقول لا

مشينا وروحنا علي شقة توحة وطبعا هناك انا عملت اني اول مره اشوف الشقة

بعد ما اتفرجنا عالشقة وقعدنا شوية فيها نزلنا وروحنا البيت

وتوحة وعفاف عملو لينا الاكل بعد طبعا ما طلعوا اخدو دش وغيرو هدومهم

اتعشينا مع بعض وسهرنا لغاية الساعة

1بالليل ونسمة وتوحة طلعو شقتهم

وانا دخلت الأوضة بتاعتي علشان انام

شوية لقيت عفاف داخلة عليا الأوضة عريانة ملط وانا كنت نايم بالبوكس

حكمت عليا اقلعة وراحت نايمة في حضني للصبح

صحيت الصبح لقيت عفاف لسة نايمة

وطيزها لازقة في زبي .. صحتها وقومت لبست هدومي وهي خرجت بعد مني بعشر دقايق وحضرت لينا الفطار. وهي عريانة ملط

قعدنا فطرنا وشربنا الشاي .. وبعدين قولت ليها تلبس هدومها علشان ممكن

نسمة او توحة ينزلوا يقعدو معانا

نسمة :: حاضر مع اني كدة مرتاحة اكتر

فضلت قاعد ومشغل التليفزيون وعفاف نايمة علي رجلي وعمالة تلعب في زبي .. ولا كأننا عرسان متجوزين جديد

عفاف مش شبعانة من زبي وانا حبيت ده فيها

شوية نسمة نزلت وبعدين دخلت هي وعفاف الاوضة بتاعتها كانت الساعة تقريبا 11 وحسين علي وشك انة يجي

مفيش ساعة وحسين كان وصل البيت

خبط علي الباب الحديد .. طلعت انا فتحت له الباب وسلمت عليه.. وبعدين قولت له مامتك فوق اطلع ليها

مردتش ادخلة الشقة علشان اختي طبعا قاعدة براحتها.. دخلت قولت لنسمة اخوكي حسين جه وهو دلوقت فوق

نسمة طلعت علشان تسلم علي اخوها

وانا قولت لعفاف ان الوضع دلوقت اتغير... لازم تحترمي نفسك في اللبس

هنا طول ما حسين هنا .. ده لو جه عندنا

عفاف :: انت بتغير عليا.. ولا مش واثق فيا

انا :: لا طبعا واثق فيكي بس انتي هتفضلي قدام الناس اختي .. وقدامي حبيبتي

بحبك وارحت بيساني في شفايفي

علي اخر النهار لقيت حسين بينده عليا من برا

شاورت لعفاف اختي تدخل الاوضة بتاعتها .. وفتحت لحسين

حسين :: تصدق انك عيل واطي

انا :: ليه يا علق .. الحق عليا اني سبت

تطلع وتاخد وقتك مع اختك ومامتك

حسين :: هو احنا كنا نايمين في حضن بعض

انا :: طب ما تدخل واقف برا ليه

حسين :: لا البس يلا هدومك علشان نتمشي شوية ونطلع عالبحر نتفرج علي المز. ياعم

انا :: لا انا تعبان ومش هخرج خالص النهاردة

حسين :: ياجدع عيب عليك انا لسة جاي النهارده .. يلا البس ومتبقاش عيل غتت

الجزء السابع عشر

.......................

انا :: انا غتت ماشي ياعم .. يعني هننزل البحر اجيب المايوه بتاعي ولا هنتمشي بس

حسين :: انت هتلبس مايوه ؟

انا :: امال يعني هنزل البحر بنطلون ؟ ولا خايف علي نفسي هههه

حسين :: هننزل البحر ياعم .. مش هخلص من طولة لسانك

الا صحيح انا كمان عايز اشتري مايوه

نعدي الاول علي اي محل بيبع مايوهات وهلبسة هناك

انا :: ماشي هدخل انا اغير طيب. واجيلك

دخلت لبست المايوه بتاعي تحت البنطلون والتيشرت بتاعي وخرجت

وسألتة هي مامتك واختك مش هيروحوا البحر ولا ايه

حسين :: نسمة ملهاش نفس تخرج وماما بتطبخ

انا :: بتطبخ ؟

حسين :: ايوة هي كلمتني امبارح وطلبت اجبلها فراخ وشوية حاجات

وهي دلوقت بتطبخهم

انا :: ماشي يلا بينا احنا مشينا انا وحسين روحنا اشترينا له مايوه ولبسة في غرفة الملابس في المحل وبعدين روحنا عالبحر

واحنا ماشين قبل ما نوصل للبحر

حسين :: تعرف انا مش عارف هنزل البحر ازي بالمايوه ده

انا :: ليه انت عمرك ما نزلت بالبحر بالمايوه

حسين :: لا ياعم بتحرج بس الفكرة ذات نفسها كنت عايز اعملها من زمان ومكنتش لاقي تشجيع

انا :: يعني انا اللي شجعتك

حسين :: بصراحة ايوة لو عرفت انك هتلبس مايوه اتشجعت

وصلنا البحر وبعدين قولت لحسين دلوقت فيه مشكلة

حسين :: مشكلة ايه ؟

احنا دلوقت لما هننزل البحر مش هنقلع هدومنا

حسين :: ايوة طبعا

انا :: هنسيب هدومنا مع مين ؟

حسين :: اه صحيح عندك حق

انا :: مفيش غير ان واحد فينا ينزل البحر والتاني يقعد جنب الهدوم

حسين :: مفيش مشكلة

روحت جبت طرابيزه وكرسيين وقعدت وقولت روح انت وانا هفضل هنا قاعد لغاية ما تخلص انت وبعدين انا هبقي اروح

حسين :: طيب مش هتقلع انت ولا ايه

انا :: هو انا يابني نازل دلوقت علشان اقلع

حسين :: ماشي خلاص هقلع انا.. وقلع البنطلون بتاعة والتيشرت وحطهم جنبي وراح هو نزل البحر

فضلت انا قاعد بتفرج علي الحريم والبنات .. وكان فيه بنات لابسة ما يوهات

وطياز بقي وبزاز والدنيا مدعكة خالص

ساعة ولقيت حسين طالع من الميا وقعد معايا شوية. قومت انا وقلعت بنطلوني وحطيتة جنب منة

ولفت نظري ان حسين عمال يبص علي زبي ... نظراتة كان ملحوظة جدا

وده خلاني افتكرت كلام نعمات لما قالت عليه خول .. افتكرت ده زي ما يكون لسة سامع كلامها

كبرت دماغي ونزلت البحر. روقت علي نفسي اكتر من ساعة في الميا وبعدين طلعت تاني

روحت .. فوجئت ان حسين مش موجود جنب الهدوم وسايب الطرابيزه خالص .. قعدت بتاع نص ساعة ولقيتة راجع ووشة محمر عالأخر زي ما يكون مضروب بالقلم علي وشة

انا :: كنت فين ياعلق .. وايه اللي في وشك ده

اول حاجة جت في بالي ان حسين مشي ورا بنت او عاكس بنت وحد من اهلها شافة وراح ضربة

لكنة قالي مفيش

فضلت اسألة لكنة رفض يقولي في ايه

فضلنا قاعدين شوية

وبعدين قولت له مش هتنزل الميا .. قالي لا مش هنزل دلوقت انت عايز تروح روح

انا :: مالك ياض في ايه ؟

حسين :: مفيش ياعم وربنا شوية لقيت شابين من سننا كده اول ما واحد فيهم شاف حسين راح قايل لصاحبة ... الواد الخول اللي لسة ضاربينة قاعد اهو .. وشاورو علي حسين

انا :: قومت وانا مضايق وروحت ماسك في الواد

خد ياض يابن المتناكة انت بتقول علي مين كدة ؟

ايه ياعم انت حد كلمك

المهم سكت في خناق الواد وقامت بينا خناقة كبيرة وصاحبة جري جاب الشباب اللي معاه .. وبعد ما ضربنا واضربنا عرفت ان حسين لما كان في البحر ... كان كل شوية يلمس زب بتاع واحد صاحبهم .. والواد راح قايل لصحابة علي ما رجعوا كان حسين خرج من المايه وفضلو يدورو عليه علشان عايزين ينكوه ولما شافوة

في واحد منهم استدرجوا. بعيد وطلعوا كلهم عليه علشان يخدوه بعيد وينكوه .. فهو خاف منهم ولما رفض راحو ضاربينة

الواد اللي حسين كان كل شوية يلمس زبه. واجه حسين قدامي وقالوا حصل ولا محصلش... حسين مفتحش بوقة ولا نطق بكلمة وانا مكنش ليا عين ادافع عنة تاني ... واعتذرت ليهم وبعد ما مشيوا بصيت لحسين بصة وبعدين قعدت عالكرسي وحاسس وشي فيه نار من كتر الضرب اللي اخدتة بسبب المتناك ده

حسين ملوش يعين يتكلم بس فضل يتحايل عليا معرفش حد ولا اقول ل علي ومسعد صحابنا

مفتحتش بوقي معاه خالص وقومت لبست هدومي ومشيت .. وحسين ماشي جنبي. بيتذللي علشان مقولش لحد

انا :: خلاص يا حسين خلصنا .. انا فيا اللي مكفيني.. كفاية الضرب اللي اكلتة بسببك

حسين :: طب هنقولهم ايه لما يشوفوا وشنا المتشلفط ده

علشان خاطري يا طارق مافضحنيش

خلاص ياعم هقولهم انك عاكست واحدة. واهلها شافوك

حسين :: لا طبعا مش هينفع تقول كدة علشان ماما واختي هيقولوا عليا ايه

انا :: نعم يا خويا ... مايقولو اللي يقولوه.. اهو اسمك بتاع بنات احسن ما يعرفوا انك ..... لمؤخذه

روحنا البيت وخبطت علي اختي وحسين طلع عند امة ووشة في الأرض

عفاف فتحتلي واول ما شافت وشي

يالهوي يا طارق ايه ده ؟

انا :: مفيش اخدنا بس علقة حلوة .. بس اخوكي بردو ضرب ههههههه

عفاف :: ضربة في قلب اللي ضربك

مين اللي اتخانقت معاه ده وليه

انا :: قصدك مين دول هههههه هو لو واحد بس كان هيقدر عليا

عفاف :: ضربة في قلبهم .. طب ليه

انا :: بسبب ال .... حسين ... راح يعاكس واحدة

عفاف :: حسين بردو اللي عاكس بذمتك؟

انا :: وانا هعاكس ليه من قلة المزز اللي عندي وروحت ماسكها من طيزها وشدتها عليا

شوية لقيت نسمة نازلة جري علشان تطمن عليا

نسمة :: ايه يا طارق حصل ايه ... حسين بيقول انكم اتخانقتم خناقة كبيرة

انا :: مفيش حاجة اطمني احنا كمان ضربناهم

نسمة :: يالهووي يا طارق. ده وشك احمر خالص

عفاف :: خلاص ياختي ما قالك هما كويسين

حسيت ان عفاف بتغير عليا من نسمة

حتي نسمة استغربت من رد عفاف بالطريقة دي.. بس عفاف رجعت وضحكت في وش نسمة.. وعملت نفسها قال بتهزر

نسمة :: طب كلم ماما بتقولك اطلع انت وعفاف عيزاكم

انا :: حاضر بس هاخد دش كدة وهطلعلكم

نسمة طلعت وانا روحت ماسك اختي

عارفة لو شفتك بتهزري مع حسين

ولا اتكلمتي معاه تخليه ياخد عليكي

هكسر عضمك

عفاف راحت جت في حضني وضمتني ليها وقالتلي بتغير عليا مش كدة

انا :: المهم تسمعي الكلام ماشي.. انا هدخل اخد دش وبعدين تجبيلي الهدوم وتلبسي حاجة حشمة علشان نطلع سوا

دخلت اخد دش لقيت عفاف دخلت ورايا الحمام وحلفت انها هي اللي هتحميني

مسكت الصابونة والليفة وبقت بتدعكلي جسمي ... وجت عند زبي وفضلت فيه اكتر من عشر دقايق تلعب فيه وتغرقة صابون وتضحك. وتقولي

يخرب بيت زبك وهو مزفلط كدة ... نفسي احطة في كسي بقي

انا :: انا قولت ايه مفيش علاقة من قدام غير لما تتجوزي

عفاف :: شكلة مغري اوي وهو بالصابون كدة

ماتيجي نعمل واحد كدة تحت الميا والصابون

انا :: بت اخرسي خالص ... مش هينفع خالص دلوقت .. ثم انا تعبان اصلا

خلصت حموم وعفاف خرجت جابتلي هدومي وبعدين هي كمان دخلت لبست هدومها

طلعنا عند توحة .. وكان حسين قاعد في الصالة . اول ما شافني حط وشة في الأرض

عفاف دخلت علي طول المطبخ مع توحة ونسمة خرجت قعدت معايا

نسمة :: بقي كدة يا طارق ماتخدوناش معاكم البحر .. كنا علي الاقل انضربنا معاكم هههههه

انا :: ايوة علشان الفضيحة تكمل ههههه

حسين مش قادر يفتح بقة وقاعد زي اللي عاملها علي روحة

انا :: توحة في المطبخ ولا ايه

نسمة :: ايوة عشر دقايق وتخلص

انا :: انا هروح اسلم عليها في المطبخ واشوفها بتطبخ ايه علشان ريحة الأكل مفحفحة

قومت وانا قاصد اني ادخل علي توحة المطبخ قدام حسين

ايه ياتوحة عملة لينا اكل ايه

توحة :: بصتلي بأستغراب وكأنها عايزه تقولي ارجع مكانك ابني بره

روحت واقف وراها بس مش لاذق فيها

وكشفت الغطا بتاع الحلة وكانت فيها رز اخدت معلقة من الرز

امممممم ايه الجمال والحلاوة دي ياتوحة

خرجت وقولت لنسمة .. مامتك بتعمل رز تحفة

شوية توحة ندهت علي نسمة علشان تساعد عفاف في خروج الاطباق

فرشنا علي الأرض فرشة كبيرة ونسمة وعفاف بيحطوا اطباق الأكل

خلصوا وتوحة ونسمة وعفاف جم قعدوا معانا

اكلنا وبعدها شالوا الأطباق وتوحة عملت لينا الشاي

توحة لاحظت ان حسين قاعد مش بيتكلم زي عوايده

ايه ياحسين مالك ساكت ليه كدة

في ايه .. ايه يعني اتخانقت واضربت

مش بتقول كانوا كتير عليكم

وطارق ماهو كان زيك في الخناقة ومش زعلان وبيتكلم عادي

انا :: معلش ياتوحة يمكن نفسة قابلة اللي حصل

حسين بصلي وخاف اتكلم

وهو ميعرفش اني قررت استغل ده لصالحي

ايه ياحسين فكها ياعم .. مانا كمان اضربت معاك لما شبعت ... كبر وروق

حسين :: ماشي يا طارق مفيش حاجة

انا :: بقولك ايه تعالا عايز شوية في البلكونة

اخدت كوباية الشاي بتاعتي ودخلت البلكونة وحسين دخل ورايا

انا :: بص يا حسين انا عايزك تفك كدة

علشان ممكن توحة تاخد بالها

حسين :: يعني انت مش هتفضحني

انا :: انا لو عايز افضحك كنت فضحتك من زمان