قصتى من الكبرياء الى الاذلال

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

انا/اااااااه اوووووووف وجبت شهوتي تاني

ايه/ههههههههه لسه بدري يا شرموطه بتجيبي من دلوقتي

انزلي على ايدك ورجلك زي الكلبه وعرفيني مين اللى حط الخياره دي في طيزك

انا نزلت زي ماقالتلي

انا/ام سيد الشغاله هيا اللى حطتها يا ستي اممممممم انا كسي اتهري يا ستي شيلي الجهاز عشان خاطري

ايه/اخرسي وتعالي قلعيني الجزمه يا مروه (كل ما بتندهلي باسمي بحس بذل اكتر وشهوتي بتزيد)

انا/حاضر يا ستي ورحت علي ايدي ورجلي وبقيت عند رجليها وبدأت اقلعها الجزمه

ايه/ههههههههههه اخيرا يا مروه كسرت عينك وخليتك تحت رجلي وانتي كنتي عامله فيها البرنسيسه

وقفت ايه وراحت اوضة النوم وانا وراها علي ايدي ورجلي ندهت علي الكلب بتاعها وفكت الطوق بتاعه وحطته حوالين رقبتي وحاطة فيه السلسله ومسكتها وبقت بتشدني وراها مكان الكلب شويه والباب خبط

انا/يا لهوي حرااام عليكي هتفضح

ايه/ماتخافيش يامروه دا تلاقيه البواب جاي عشان ينيكك

وفتحت الباب وانا ملط تحت رجليها والجهاز في كسي وايه زوددت السرعه علي الاخر خلتني عماله اقوووول اااااااااه احححححح وقفيه وقفيه انا همووووووووت

البواب اول ما شافني زبو وقف وبقي عامل زي عامود خرسانه

البواب/اللى انا شايفه ده بجد يا ست ايه

ايه /اخلص يا مرزوق عايزاك تفشخها وتكسر عينها

البواب/عينيا يا ست ايه بس دي كانت صاحبتك مش اسمها مروه برضو

ايه /انت هتحقق اه اسمها مروه وبقت الشرموطه ووقت ما حد من قرايبك يحب يفوك عن نفسه ابقي قولي وانا ابعتها لك

البواب/تسلمي يا ست الكل بس انا معايا تحت الواد جمعه البواب اللى علي العماره اللى جنبنا لو ينفع يعني اجيبه

ايه/هاتو يا مرزوق بس مش عايزه مخلوق يعرف حاجه غير لما تعرفني

البواب /عينيا يا ست هانم

ونزل جاب جمعه وطلع

البواب /اخلص يا جمعه عايزين نخلص معاها ونطلع كسمها نيك دي لحمه نضيفه مش زي توحه الشحاته

وبدأوا يحسسوا علي جسمي ويضربوا علي بزازي وطيزي

انا/اااااه نيكوني واضربوني انا شرومطه بس نيكوني ااااااه

البواب/عينينا يا شرموطه

انا روحت طلعت زبو وفضلت أمص فيه وجمعه عمال يلعب في كسي وبزازي ويقرص عليهم جامد

البواب/امممممممم مصك حلو يا لبوه

وراح ماسك راسي وزق زبو جوا بقي جامد لحد ما اتخنقت ووشي احمر

انا/ااااه اممممممم زبك طعمو حلو اممممممم

جمعه/يااابوي دي جامده قوي ياد يا مرزوق هو فيه نسوان كدا

وراح مطلع زبو وتافف عليه وراح رازع زبو في كسي من وره

انا/اااااااااااااه بالراحه اهههههههخ

دلوقتي مرزوق زبو فى بقي وجمعه زبه في كسي وعماله يطلعه ويدخله وايه قاعده بتتفرج وبتقولي ايه رايك

انا/اووووف حلوين اوي يا ستي اااااه نيكوني انا لبوه وشرموطه ومومس ااااه اووووف

جمعه/قومي يا شرموووطه عايز اغير الوضع

قومت وجمعه نام تحتي وانت نمت فوقه وجه البواب حاط زبو في طيزي

دلوقتي بقي زي جمعه في كسي وزب البواب في طيزي

انا/ااااااااااااااه بيوجع ااااااه

فضلت لحد ما خدت علي الوضع والمتعه بدأت تزيد

انت/ااااه نيكوني احححححح انا شرموطه ازباركو اممممم

البواب /اااااه يا لبن انتي طلعتي فاجره يا مروه

جمعه/وجسمها كرباج لا وكمان لبوه انتي ايه يا مروه

انا /انا اللبوه بتاعتكو اه اه اه اه اممممممم

جمعه/انا هجيب

البواب /وانا كمان

ايه/هاتوا فيها عشان تبقي رسمي هههههه

الاتنين بداوا يترعشوا جامد وجابوا لبنهم كلو جوايا

انا/اااااااااححححححححححححح

قاموا الاتنين من عليا ولبسوا هدومهم ونزلوا

وانا نايمه مكاني مش قادره اتحرك

وايه قاعده على الكرسي اللى جنب دماغي

ايه/ايه رايك انتي دلوقتي اتناكتي من اتنين بوابين ايه رايك فيهم هههههههه

انا/حرام عليكو اللى بتعملوه فيا دا دانا بقيت كل ما اقعد لوحدي ابقي عايزه اتناك

ايه/اعملي حسابك اني عامله حفله بكره وانتي اللى هتخدمي علينا

انا/لا والنبي مش عايزه صحابي يشوفوني كدا حرااام عليكي

وبدأت اعيط

ايه /لا ماتخافيش ماحدش من صحابك هيكون هنا وقومي البسي هدومك وامشي دلوقت بس ماتتاخريش بكره المغرب تكوني عندي وانتي مروحه عدي علي رشا عشان عايزاكي

انا/حاااضر

ولبست هدومي ونزلت البواب كان عمال يبص لي وانا كنت مرعوبه ليقول لحد حاجه عديت وركبت عربيتي وروحت لرشا

رشا/ازيك يا مروه

انا /كويسه

رشا/بوستي جزمة صحبتك اللى كنتي مفكراها اقل منك

انا/اه بوستها (بتكلم ووشي فى الأرض)

رشا/واتناكتي من البوابين يا مروه

انا/اه اتناكت منهم

رشا/طب روحي استحمي ونامي ليكي ساعتين عشان الدنيا بكره هتبقي تقيله عليكي

انا مشيت وعماله افكر هو ايه اللى هيحصل بكره

وبكده خلصنا الجزء الثاني

وفى الجزء الثالث هنشوف ايه اللى هيحصل تاني يوم

مستني رايكو فى الجزء الثاني

الجزء الثالث

بعد ما روحت لرشا روحت خد شاور ونمت

الساعه واحده بالليل تليفوني رن

انا/الو

المتصل/ازيك يا مروه يا شرموطه

انا/مين اللى بيتكلم

المتصل/انا اللى هذلك انهارده انا دولت

انا/حرام عليكو انتو هتعملو فيا ايه تاني

دولت/بس بقي يا شرموطه انتي كل مره تقولي كدا واول ما حد يلمسك بتتحولي لشرموطه

انا/طب انتي عايزه ايه مني دلوقتي

دولت/البسي جلابيه وماتلبسيش حاجه تحتها وانزلي دلوقتي

انا /دلوقتي ازاي والبواب هيقول عليا ايه

دولت /اخلصي انا مستنياكي

وقفلت المكالمه وكل ما ارن ما تردش

طبعا انا ما كانش قصادي غير اني اسمع الكلام لبست جلابيه بيتي ونزلت روحت لدولت

دولت/ازيك يا مروه واحشاني (وضربتني بالقلم علي طيزي)

انا/كويسه بس عايزه اعرف انا نازله دلوقتي ليه

دولت/انتي تسبي لي مفتاح شقتك و هتروحي عند الأراضي الزراعيه في أول الطريق هتلاقي بيت مهجور هتروحي هناك وهتقلعي الجلابيه وتبقي عريانه ملط وتحطي دي علي عينيكي (وادتني جلده بتتحط علي العين عشان اللى لابسها مايشوفش حاجه خالص)

انا/هروح دلوقتي واقلع واقعد في الشارع وكمان من غير ما اشوف حاجه ازاي كدا صعب قوي

دولت/ماتوجعيش دماغي عايزه تروحي روحي مش عايزه يبقي نشوف فيديوهاتك هتجيب كام مشاهده

انا سمعت الكلمتين دول وقولت خلاص هروح

وفعلا روحت وعملت زي ما قالتلي بالظبط وبعد شويه

حسيت حد بيقرب مني

انا/مين اللى جاي

الشخص/انا اللى دولت بعتتو هاعمل لك عرض واروحك علي طول

وقرب مني مسك بزازي وقال لي حرام البزاز دي تبقي لواحده رخيصه زيك

انا/طب هنعمل ايه دلوقتي

الشخص /قومي هنوصل مشوار

انا/طب هلبس وامشي معاك

الشخص/لا زي ما انتي كدا

وركبني توكتوك ومشي بعد شويه التوكتوك وقف ونزلني وطلع بينا بيت واحنا طالعين حسيت بايد تانيه بتحسس علي جسمي

وصلنا شقه ودخلنا وسمعت صوت الباب بيتقفل

مشيت شويه كمان ودخلت اوضه وسمعت اتنين بيتكلموا

يا ام كريم مروه هانم وصلت اهي هههههههههههه

ام كريم/اها مانا واخده بالي يا ام مايكل بس مالها عريانه كدا ليه هيا كانت بتتناك ولا ايه (ولاقيت قلم جامد نازل علي وشي)

انا /اااااااااااه ليه كدا انا عملت لكو ايه

ايد اتمدت وشالت الجلده من على عينيا وبعد دقائق لما عيني خدت علي النور اتصدمت

ايه دا انا في شقتي وفى أوضة نومي

يا نهار اسود دا ابو مايكل البواب ومراته والزبال ومراته

فضلت اعيط والطم

الزبال/بصي يا لبوه انا دافع خمسنايه فى الليله دي وهنيكك وهخليكي خدامه لينا النهارده

البواب/ لما انتي كدا كنتي قولي لي بدل ما انتي جايه ملط من الشارع كنت لميتك انا وظبطتك هههههههه

مرات الزبال/بقولك يا ست مروه روحي المطبخ اعملي لنا حاجه ناكلها اصلي جعانه

انا/حاضر بس والنبي محدش يعرف حاجه

مرات البواب/ ماتخافيش ياحلوه بس بقولك ايه سيبك من حوار الاكل والكلام دا انا وام كريم هنعمل الاكل انتي هتنزلي زي ما انتي كدا وتروحي عند الست دولت تجيبى لنا سجارتين حلوين وتيجي

انا/طب البس حاجه علي جسمي

مرات الزبال/زي ما انتي كدا

انا نزلت عماله ابص علي السلم عشان محدش يشوفني

نزلت وطلعت من البوابه لاقيت الشارع فاضي وروحت جريت ورنيت الجرس علي دولت

دولت/مين اللى على الباب

انا/انا مروه افتحي بسرعه والنبي انا عريانه

دولت/طب استني جايالك

الباب بيتفتح بالراحه وجوز دولت طالع من ورا الباب

جوز دولت/عايزه ايه يا ملبن

انا/عايزه سجارتين حلوين للناس اللى فوق

جوز دولت/تقصدي الزبال والبواب،ههههههههههههه

انا /بسرعه والنبي لحد يشوفني

جوز دولت/طب خدي وخدي الخمسين جنيه دول كمان دول عرق كسك هههههههه

انا خدت الحاجه ومشيت طلعت على الشقه بتاعتي فى الدور التاني وخبط على الباب جت مرات الزبال فتحت لي ودخلت الشقه سمعت صوت اهات جايه من أوضة النوم

مرات الزبال/انتي هتدخلي معانا الاوضه خدامه تسمعي الكلام وبس

دخلت الاوضه وانا روحت وراها شوفت المشهد دا

البواب بيلحس كس مراته والزبال حاطط زبو في بقها

الزبال/يا بت يا مروه تعالي جنبنا هنا اتفرجي هههههههه

انا/حاضر ونفذت الكلام اللى هو قالو

مرات الزبال راحت قومت البواب وقعدت علي زبه

مرات الزبال/ااااااااااه يخرب بيت زبك دا شقني اااااااااححححححححححححح اووووف اممممممم

مرات البواب /تعالي يا ست مروه مصي زب سيدك وحطيه في كس ستك

انا روحت مصيت زب الزبال ولحست كس مرات البواب وحطيت زب الزبال علي كس مرات البواب الزبال رزع زبو في كس ام مايكل

مرات البووواب/ااااااااه اممممممم بالراحه اه اه اه

الزبال ايديه بتدعك في كسي وانا نايمه تحتهم ومرات البواب بتمص في بزازي

انا/اممممممم اه اه اه اه اوووووف

البواب وهو بينيك في ام كريم/ايه يا مروه مالك كسك بياكلك

انا/اممممممم اه اه كسي مولع اححححححح

مرات الزبال/يعني عايزه ايه دلوقتي

انا/اااااه عايزه اتناك اااه ااه

الزبال/استاذني من ستك ام كريم وستك ام مايكل

انا/يا ام مايكل خليهم ينيكوني اححححححححح

ام مايكل /طب ماتبوسي(وبتشاورلي علي رجليها)

انا طلعت من تحت الزبال ومرات البواب وروحت بوست رجليها

ام مايكل /مايصحش يا مروه بتبوسي رجلي ليه

انا/خليهم ينيكوني(وانا ببوس رجليها)

ام مايكل /طب مش تشوفي ستك ام كريم

انا،روحت عند ام كريم وقولتلها خليهم ينيكوني (بتكلم وانا بلعب في كسي) اااااااااححححححححححححح

ام كريم/طب هينيكوكي ببلاش

انا/اللى انتي عايزاه هديهولك بس ينيكوني ااااااوف

ام كريم /طب هاتي خمسين جنيه وتعالي نضفيلي رجلي

انا روحت جري عملت اللى هيا قالت عليه ورجعت لها

نزلت تحت رجليها وعماله الحس في رجليها واقولها خليهم يريحوني

الزبال/خلاص هنيكك يا لبوه

وقرب مني اول ما لمس كسي انا جسمي كله اتنفض

الزبال/دانتي تعبانه علي الاخر هههههههه

انا/اه تعبانه ريحني بقي

الزبال قرب زبو من كسي وقالي اريحك ازاي يا ست مروه

انا/نيكني يا ابو كريم انا شرموطتك بس نيكني

الزبال رزع زبو مره واحده

انا/اااااااااااه اوووف ايوه نيكني كمان اه اه اه اه احححححح

الزبال/عيب يا ست مروه عايزاني انيكك ازاي

انا/اه اه اوووووف نيكني زي اي شرموطه يا ابو كريم

الزبال/بس الشرموطه بتاخد فلوس انما انتي دفعتي عشان انيكك

انا/اه اه اممممم اه انا دفعت عشان اتناك انا رخيصه احخخخخححح

فضلت اشخر ودي كانت اول مره

مرات البواب/شوف بنت الزوات بقت ولا اللى متربيه في الشارع ههههههههه

البواب /(ضربني علي طيزي ومراتو بتف في وشي) دي بقت بتاعتنا هههعععع

انا/تحت امرك بس عايزه اتناك

الزبال/اه يا سخنه هجيب

مرات الزبال هات ف كسها حبلها اللبوه

الزبال جاب في كسي

انا/اااااااااححححححححححححح انت جبت مايت نار في كسي

ولفيت مسكت زبو انضفو بلساني

وانا بنضف زبو راح البواب راشق زبو في طيزي

انا/ااااااااه بالراحه يا ابو مايكل فشختني

البواب/ولسه هفشخك اكتر يا مومس

البواب فضل ينيك فيا لحد لما جابهم كلهم في بقي ومراتو خلتني بلعتهم

وقاموا نزلوا كلهم الا الزبال ومراتو

الزبال/هتروحي العنوان دا هتلبسي احسن هدوم عندك وتروحي بعربيتك وتلبسي نقاب وانتي رايحه

انا/حاضر

ببص ع الساعه لاقيت الساعه بقت خمسه الصبح

قومت خدت شاور ولبست ونزلت اول ما قربت من البواب راح مبعبصني انا بصتلو وضحكت

طلعت وانا معديه لاقيت التلات بنات قاعدين على الباب

مني ورشا ودولت

مني/تعالي يا مروه عايزاكي

روحت ودخلت معاها البيت واول ما دخلت بوستها و قولت لها اؤمري يا ست الكل

مني/ايه دا داحنا اتغيرنا خالص

انا/اعمل ايه عمري ما شفت متعه كدا

مني /ماشي يا حيحانه خلصي مشوارك وتعالي هابسطك

انا/عيون الحيحانه هخلص واجي لك موووواه

مشي روحت العنوان لاقيت واد شبااب انما ايه موز

انا/انا من طرف ابو كريم

الشاب/ابو كريم الزبال

انا/(بتكلم بلبونه)اه الزبال

الشاب /طب ادخلي

انا دخلت شوفت اخر واحد كنت ممكن اتوقع اني اشوفه

وبكدا خلص الجزء الثالث

استنونا فى الجزء الرابع

الجزء الرابع

وقفنا الجزء اللى فات لما دخلت الشقه انا والشاب

أما دخلت الشقه اتصدمت دا احمد ابن اخو جوزي

احمد دا ما بيخافش من حد شاب جسمه حلو وبيدرس فى كلية تجاره هو اصغر مني بسنه

احمد/انتي رايحه فين تعالي علي أوضة النوم

الشاب/هتدخل انت الاول

احمد/ايوه يا معرص اومال مفكر انك هتنيكها قبلي

الشاب/خلاص يا عم اهي عندك

احمد/يالا يا بطل علي الاوضه

انا مشيت معاه لحد ما وصلت الاوضه ودخلنا

احمد/ايه يا موزه ساكته ليه دانتي جسمك بيفكرني بجسم واحده بعشقها

انا/(عماله اعيط. وخايفه وساكته

احمد/انتي بتعيطي ليه لو مش عايزه خلاص مش مهم بس ماتعيطيش شيلي النقاب دا وتعالي نتكلم بس واوعدك لو عندك مشكله هحلهالك (بيمد ايده عشان يشيل النقاب)

انا/النقاب لا

احمد اول ما سمع صوتي بص لي جامد وشد النقاب وشاف وشي

احمد/يا نهارك اسود انتي بتعملي كدا من امتي

انا/والله.. غصب عني مش بمزاجي (عماله اعيط والطم علي وشي

احمد لما شاف حالتي كدا خدني فى حضنو وقالي اهدي بس وعرفيني ايه اللى حصل

انا حكيتلو علي كل حاجه من اول ما كنت فى الحجز لحد ما شافني

احمد/(وهو هايج) ولاد المتناكه طب ماعرفتنيش ليه

انا/كنت خايفه اتفضح

احمد/انا هتصرف مع ولاد المتناكه دول

انا /(ببص علي زب احمد اللى واقف) ايه دا ياحمد انت هجت من اللى حكيتهولك

احمد/..

انا/يا احمد مفيش كسوف بينا أنا حكيت ليك علي كل حاجه انت احكي لي انت فعلا سخنت من اللى حكيتهولك

احمد/المهم انتي حاسه بايه

انا/بصراحه انا بقيت بحس بمتعه رهيبه بس الخوف بيخلي المتعه ناقصه

احمد/طب ماتخافيش بعد كدا وانا هخلصك من ولاد المتناكه اللى مصورينك

انا/انت بجد بتطلب مني أتمتع وما اخافش

احمد/انا بقولك اللى انتي عايزاه اعمليه وانا بقولك الكلام دا لاني بحبك بجد

انا /يعني انت مش زعلان انتي اتناكت من الاغراب

احمد/طالما انتي مبسوطه انا مش زعلان

انا/بجد(بتكلم وانا حاسه ان احمد عندو ميول للدياثه)

احمد/اها بجد

انا /طب لو انت بتتكلم بجد اثبت لي

احمد/اثبت لك ازاي

انا/(بمثل اني مكسوفه)بوسني

احمد قرب مني وباسني وانا دوبت معاه وايدو عماله تحسس علي جسمي ويقفش في بزازي

زقني مره واحده علي السرير ورفع الجيبه اللى انا لابساها وبقي بيلحس في كسي

انا/اممممممم اححححححح امممممممم الحس يا احمد اممممممم

احمد بعد عن كسي وبقي عمال يبوس في وراكي ونزل لحد ما وصل رجلي وانا كنت لسه لابسه وبقي عمال يلحس في الجزمه اللى انا لابساها

حسيت ساعتها ان احمد بيحب انو يبقي معرص وذليل

انا/انت بتحب رجلي يا احمد

احمد/انا بعشق رجلك يا مروه

انا/يعني تحب تبقي تحت رجلي على طول

احمد /اها انا خدام رجليكي

انا /وتحب تشوفني وانت بتناك

احمد/انا احب اي حاجه انتي عايزاها

انا/طب قلعني ملط يا معرص واطلع انده صاحبك

احمد بقي هايج علي الاخر وقلعني هدومي ولبسني النقاب وطلع نده على الشاب

دخل الشاب وشافني ملط هجم عليا وباس كل حته في جسمي دا كلو وأحمد واقف بيتفرج

الشاب/ايه يا با مش هتطلع عشان اشوف شغلي

انا/(بتكلم بدلع) لا احمد حبيبي هيفضل هنا عشان انا خايفه

الشاب(طرررراخ بالقلم علي طيزي) بس يا بنت المتناكه

احمد/ما تخف يا حيلتها لاخدها وامشي

الشاب /خلاص يا عم

انا/اعمل كل اللى انت عايزه بس احمد مايمشيش عايزاه جنبي

الشاب قلع هدومه ونزلني أمص زبو

الشاب/ايه رايك في زبي يا متناكه

انا/زبك جامد يا قلب المتناكه اممممممممممممم

الشاب/(قومني ورفع رجلي علي طرابيزه ورجلي التانيه على الارض ورزع زبو في طيزي)

انا/اااااااه بالراحه بيوجع اااااااااححححححححححححح قولو يا احمد خليه ينيكني بالراحه

احمد/(قرب وقالو ما تبقاش غشيم يااااد نيكها بالراحه عشان متعورهاش

انا روحت ماسكه ايد احمد وشديتو عليا

الشاب/يا عم احمد انا سيبتك براحتك سيبني اتصرف مع اللبوه دي براحتي

انا /ااااه براحتك يا دكري نيك اه اه امممم نيك قوى اوووف (دا كلو وانا بحسس علي زب احمد)

الشاب /شوفت يا عم اهي سخنت ههههه خدي يا علقه

انا/هات يا قلب العلقه امممممممممم ااااخ اخخخخخخ نيك اه

الشاب /تعالي يا لبوه نغير الوضع

قومني ونام هو علي ضهرو وقالي اقعدي علي زبي

انا قعدت علي زبو وضهري ليه ووشي ناحية احمد

شديت احمد وبدأت ابوس فيه وانت بتنطط علي زب صاحبه وقربت من ودنو وقولتلو ايه رايك يا عرص ومرات عمك بتتناك قدامك

احمد/(بيتكلم بصوت واطي) انا هموت من الهيجان

الشاب بتهسهسو علي ايه سرعي الحركه شويه يا لبوه يا مرات العرص يا اللي عيلتك كلها خولات

انا/اه اه اوووووف حاضر يا دكري يا اللي مشيل عيلتي قرووون ااااه نيكني اممممم دانا جوزي وعيلته معرصين امممممممم

الشاب/هما عارفين انك بتتناكي

انا/واحد فيهم عارف اني بتناك وكمان بيخلي صاحبه يفشخني زي مانت فاشخني اااااااااححححححححححححح امممممممم نيك اااااااااه وجبت شهوتي والشاب جاب شهوته وببص علي احمد لقيته وشه احمر زي الدم

انا/كدا يا وحش تنيكني جامد كدا

الشاب/انتي اللى بابور ومولعه كمان

انا/انت اتبسطت يا دكري

الشاب/قوي يا لبوه

احمد/طب قوم امشي بقي عشان هنبات هنا انت وهي

انا/طب مش اشوف هينيكني تاني امتي اصلو دكر قوي

الشاب/هكلم الزبال لما اعوزك هقولو ابعت لي الزباله هو هيبعتك على طول.

انا/يعني انا زباله يا وحش انا زعلانه منك

الشاب/انتي سخنه قوي بس انتي بتتناكي كيف ولا عشان فلوس

انا/اشمعنا بتسال

احمد/اصلنا دفعنا له حق سجارتين حشيش فيكى

انا/وانا دفعت ٣٠٠ جنيه عشان ينيكني هو وأبو مايكل

احمد/دانتي عايزه كدا بقي

انا /اه عايزة كدا

الشاب /هخلع انا عشان عندي مشوار سلام

قام لبس هدومه ومشي

انا/ايه يا احمد عجبتك

احمد/انتي ولعتي فيا

انا/طب مش هتنضف كسي

احمد نزل يلحس كسي واللبن بتاع صاحبه

انا،/الحس يا معرص الحس يا خول الحس لبن صاحبك من كسي

احمد/حاضر يا ستي

انا/(ضربتو بالقلم وقولتو انزل بوس رجلي

احمد زبو بقي مزنوق في البنطلون وهو بيلحس في رجلي

انا/طلع زبك من البنطلون لتتخصي

قلع بنطلونه وزبه كان واقف زي الحديده وكان ضخم

انا فضلت مبرقه كدا وقولتلو

احا ايه دا زب ولا شومه

احمد/ايه رايك

انا/خساره فيك الزب دا

احمد /طب هنعمل ايه دلوقتي

انا هقوم استحمي وننزل

قومت خدت شاور ولبست الجيبه كانت واصله لعند الركبه وفوقيها قميص ابيض

ومكنتش لابسه اي حاجه تحت خرجت لأحمد وقولتلو احنا هننزل

احمد/هنروح فين

انا/هننزل اروح في مكان هتتمتع باللي هتشوفه

نزلنا ركبنا العربيه ومشينا وروحنا فى شارع كلو محلات تجاريه ركنت العربيه ونزلنا منها

فضلنا ماشيين شويه نتفرج علي المحلات بعد شويه دخلنا محل بتاع ملابس حريمي كان واقف فى المحل راجل كبير عندو بتاع ٥٠ سنه وبنت شباب جسمها حلو وبزازها مرفوعه وطيازها مضوره

البائع/اؤمري يا فندم اجيب لحضرتك ايه

انا/(بتكلم بدلع)انا عايزه طقم داخلي حلو كدا يحرك المسائل هههههه

البائع/هههههههه عينيا ليكي يا فندم

جاب قام طقم وقالي شوفي اللى يعجبك

انا/يا احمد ما تيجي تشوف كدا واختار معايا

احمد/اختار ايه بس يا حبيبتي انتي اصلا مبتلبسيهمش

البت سمعت الكلام بصت باستغراب ومكر

والبائع ضحك ضحكه صفره

انا /عايزه اجرب البسهم مره مع اني عارفه انك مبتحبنيش البسهم تحت الهدوم

احمد/(مسك طقم اسود ) طب شوفي دا هيبقي جنان عليكي

انا/(بكلم البائع) طب شوف واحد زي دا مقاسي

البائع/طب ادخلي المخزن قيسيه وشوفي هاتعوزي اكبر كام نمره

انا معديه من قدامه حط أيده علي طيزي وأحمد شافني والبت مصدومه

انا بصيت للراجل وضحكت ودخلت المخزن

دخلت المخزن وقلعت هدومي كلها عشان اقيس الطقم

انا/ياحاج الطقم صغير قوي

البائع/عايزاه اكبر كام نمره يا مدام

انا/ماعرفش بس هو صغير قوي

البائع/طب ممكن اشوفه عشان اعرف عايزه اكبر كام نمره

انا/طيب تعالى

دخل البائع وانا لابسه الاندر والبرا مش داخلين فيا اصلا

البائع/ايه دا دا صغير قوي

انا/مش قولتلك

البائع/طب اقلعيهم عشان اجيب لك غيرهم

انا/اقلعهم وانت واقف اتكسف

البائع/تتكسفي مني دانا قد ابوكي

انا /(قلعت الاندر) وقولتلو البرا ماسك عليا قوي مش عارفه اقلعه

البائع قرب مني وفك لي البرا وراح لازق زبو بين فخادي

انا/ايي هو ايه اللى رزع فيا من تحت دا يا حاج

البائع/ما تاخذنيش يا مدام اصلي اول مره اشوف الجسم الحلو دا

انا/طب انت هتفضل واقف كدا

البائع/طب اعمل ايه

انا/روح هات لي واحد كبير

البائع/ مانا معايا واحد كبير

انا/هو فين انا شايفه حاجه

البائع قلع البنطلون وطلع زبو وقالي اهو

انا/يا نهار اسود هو دا كبير قوي(ومسكتو وبدعك فيه)

البائع/ايه رايك

انا /معرفش إن كان مقاسي ولا لا لازم اقيسو

البائع/طب والافندي اللى بره ايه نظامه