السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

انا : يلا يا حنان.. مش عايزين نضيع وقت..

حنان : حاضر يا سيدي..

( بدأت حنان تقلع و مكسوفه جدا. لغاية ما بقت بالاندر بتاعها.. شاورت ليها تقلع.. قلعت.. و لقيت كسها بيلمع. لسه معمول الشعر فيه و جسمها كله بينور.. و حلمات بزازها كبيره... شاورت ليها ترقص.. بدأت ترقص و بزازها تترج قدامها.. و طيزها وهي بتوطي روعة.. وهي بترقص قلعت الشورت و التيشيرت و قمت حضنتها من ورا وهي بترقص و زبي في نص طيزها و هي وطت اقدامي وترقص طيزها على زبي.. مبقتش قادر استحمل شيلتها ودخلت الاوضه)

حنان : هتعمل ايه لسه بدري.. وانا لسه عايزه استحمي من الرقص دا.. جسمي اتحر يا سيدي..

انا : هتستحمي قدامي..

حنان : انت طلباتك غريبه.. بس بهيج منها قوي..

انا : هقعد وانتي تستحمي.

حنان : مقدرش اقولك لا.. دا انت لو طلبت عيني. هخلعها ليك

(دخلت الحمام و دخلتها تحت الدوش و فتحت.. و وقفت اتفرج عليها..)

حنان : مكسوفه منك قوي..

انا : يلا يا حنان استحمي زي ما بتعملي في البيت بالظبط وكأنك لوحدك..

حنان : حاضر..

( عاجبني قبول حنان اي طلب ليا.. بدأت تحط صابون على ايدها و تغسل شعرها و بدأت ترفع دراعتها وتغسل باطها.. وبدأت تدعك في صدرها و نزلت على بطنها. وبدأت تغسل كسها وتدعك فيه قوي.. و لفت ورفعت رجل وبدأت تدعك فتحة طيزها.. وهي مدياني طيزها مقدرتش امسك نفسي.. دخلت معاها تحت المايه وحطيت صابون على أيدي وبدأت ادعك طيزها واغسل خرم طيزها وادخل صباعي جوا.)

حنان : اووووووف براحه على طيزي.. انا تعبانه من يومها.. خليك في كسي انهارده.. عايزه منك طلب و مكسوفه..

انا : مش قلنا مفيش كسوف..

حنان : نيكني بس برا الحمام.. انا بخاف من الحاجات دي..

انا : ماشي.. يلا بينا..

حنان : تسلم يا سيدي.. اصل بيقولوا الحاجات دي في الحمام بتجيب حاجات وحشه.. بعيد عنك يعني.

انا : طب خلاص. َ اقفلي الحمام بقا علشان اللي في الحمام ميطلعش ويجي الاوضه..

حنان : بتتريق يا سيدي علي كلامي.. طب اسأل انت و هتعرف

انا : طب يلا على الاوضه..

خرجت انا وهي ورحنا الاوضه واحنا في الطرقه لقينا سعاد واقفه فاتحه بوقها...

حنان : يا لهوي يا لهوي.. وجريت تلبس..

انا : انتي بتعملي ايه يا سعاد هنا..

سعاد : انا انا انا....

انا : انتي ايه.. ايه دخلك لغاية هنا..

سعاد : انا لقيت البوابه مفتوحه.. جيت اقول لحنان ملقتش حد تحت قلت دا هي بتنضف فوق و مش سامعه.. انا معرفش انك هنا وانكم اااااااااا

انا : اننا ايه..

سعاد : ولا حاجه يا بيه.. ولا فيه حاجه.. انا ماشيه و اسفه اني دخلت بدون إذن..

انا : استنى هنا.. روحي هاتي حنان وتعالوا..

سعاد : حاضر يا بيه...

(دخلت الاوضه و قعدت على السرير.. و شويه ولقيت حنان داخله و وشها الوان و سعاد ماشيه وراها حاطه وشها في الأرض..)

انا : انتي لبستي ليه يا حنان... اقلعي هدومك..

حنان : يا سيدي يا سيدي.. اااااء

انا : بقولك اقلعي...

حنان : حاضر..

انا : سعاد.. اقلعي هدومك..

سعاد : اقلع ليه يا بيه.. انا مالي... انا مشفتش حاجه.. ولا سمعت حاجه..

انا : سعاد.. اقلعي هدومك..

سعاد : حاضر يا بيه..

قلعوا الاتنين.. ووقفوا حاطين وشهم في الأرض..

انا : بصي بقا يا سعاد.. انا كنت هنيك حنان و نكتها مره واحده قبل كدا... زي ما نكتك امبارح. علشان محدش فيكم يفكر انه ماسك حاجه على حد...

الاتنين فتحوا عنيهم لبعض و بعدها بصوا في الأرض...

انا : عرفتي يا حنان.. متنرليش راسك في الأرض.. وانتي يا سعاد متفكريش انك مسكتي حاجه على حنان.. انتوا الاتنين أصحاب و الكلام دا هيفضل بينا احنا التلاته.. سامعين كلامي..

(الاتنين في صوت واحد.. ايوا سامعين..)

انا : انتي وراكي حاجه يا سعاد دلوقتي..؟

سعاد : اه ورايا... الجماعة زمانهم على وصول..

انا : طيب البسي و إنزلي و اقفلي البوابه وراكي..

سعاد : حاضر يا بيه.. ( وقرصت حنان في صدرها وهي ماشه و بتقولها كلامي معاكي بعدين يا سهنة انتي وضحكت)

حنان : شايف الفضايح يا سيدي.. دي مبيقعدش في بوقها كلمه..

انا : مش هتقول لحد.. هتخاف على نفسها..

حنان : داهية تاخدها فصلتني..

انا : تعالي هرجع المزاج ليكي تاني..

( دخلنا اوضه التلفزيون و شغلت لها فيلم سكس.. و صبيت ليها ويسكي.. قعدت متنحه في الفيلم..)

حنان: يا لهوي يا سيدي.. البت بتتناك في طيزها و لا حاسه بحاجه..

انا : علشان اتعودت على الموضوع.. انتي لما تتعودي هتاخدي عليه..

حنان : يا لهوي.. وطيزي تبقا واسعه كدا.. دا انا كدا اعملها على روحي ( وضحكت)

انا : يخرب عقلك يا سعاد..

حنان : سعاد مين.. انت سكرت ولا ايه يا سيدي.. يادي النيله(وضحكت)

انا : يخرب عقلك يا حنان.. ما تيجي نجيب سعاد تسهر معانا..

حنان : قول كدا.. البت دخلت دماغك.. انا عارفاها دي زي التعبان.. وحنان راحت عليها..

انا : يا بت نتدلع مع بعض احنا التلاته.. البت باين قفشنا عليها قوي..

حنان : اه.. إن جيت للحق صعبت عليا.. بس هي الشرموطه ايه اللي يدخلها كدا من غير اذن.. دي شرموطه انا عارفه انها قاصده تيجي.. من يوم ما عملت ليا الحلاوه وهي بتقولي انت فيه حاجه بينك وبين سامر.. يوه اقصد سيدي سامر.. (ضحكت)

انا : هتصل عليها اشوفها تعرف تيجي ولا ايه..

حنان : تعرف تيجي ونص.. دي متناكة بتعرف تتسحب.. وحكاويها كتير.

انا : كتير ازاي.. احكيلي..

حنان: بص يا سيدي.. انا مش بحب اتكلم عن حد. بس سعاد دي بتكلم عن صوابع ايديها.. يعني حلال فيها..

انا : يد بت اتكلمي علطول.. انتي لازم تشدي الكلام كدا..

حنان : يا سيدي انا عوايدي كدا.. احنا مش متعلمين زيك.. المهم. هو احنا كنا بنتكلم عن ايه اصلا.. يادي النيله. انا شكلي سكرانه.. ( ضحكنا و صوتنا كان عالي قوي)

انا : هموت من الضحك يا حنان.. كنا بنتكلم عن سعاد و حكاوي سعاد..

حنان : اااه.. افتكرت.. انت مفكر انها مش قاصده الحركات قدامك يوم ما خبطت علينا واحنا بنعمل حلاوه.. دي حربايه.. و قالت الواد صغير.. اعذرني يعني في كلمة واد.. و غني و هيبقا زبون اخر حلاوه..

انا : زبون ازاي.. هي شغاله في الدعارة..

حنان : مش كدا.. بس هي بتركز على حد و تلعب عليه و تتمتع و تطلع من وراه بمصلحة.. بالك جوزها طلقها ليه.. قلتلي ليه.. علشان الحوارات دي..

انا : معقول.. وانا بقول البت خبره كدا ليه..

حنان : اومال ايه.. و طيزها واسعه المتناكة زي البت دي اللي في الفديو.. ( وضحكنا)

انا : وايه كمان..

حنان : مفيش بقا.. حاجات كدا صغيره ملناش دعوة بيها

انا : حاجات ايه.. احكي دي تستاهل.. (ضحكت)

حنان : لقيتها في يوم جايه و جايبه التليفون و تقولي تعالي الاوضه افرجك على حاجه.. قلت اكيد سكس يا سيدي.. ما دايما كانت بتجيب ونتفرج مع بعض.. بس لقيتها المره دي جايبه حاجه كدا لامؤاخذه..

انا : حاجه ايه ما تتكلمي علطول..

حنان : صبرك عليا السوكي دا اللي بشربه بيتقل لساني.. (ضحكت وضحكنا)

انا : اسمه ويسكي.. ولا انتي بتدلعيه (ضحكت)

حنان : معرفش بقا.. المهم القحبه لقيتها جايبه فديو اتنين ستات مع بعض بيلعبوا لبعض.. قلتها ايه دا يا بت يا سعاد.. قالت بينيكوا بعض.. قلتيها ازاي يا بت.. هو فيه كس بينك يا عبيطه.. قالتي بس اتفرجي الأول.. قعدت اتفرج ولقيت البت بتقلع و فاشخه رجليها و شدت الكلوت يا سيدي و بتلعب في كسها.. وبتقولي هاتي ايدك يا حنان و العبي في كسي انا تعبانه.. قلنها بس يا وسخه..بلاش مرقعه.. لقيتها بتقولي عشان خاطري.. و بتتكلم جد..

انا : وانتي عملتي ايه.. لعبتي..

حنان : رفضت في الأول خالص.. لغايه ما كانت هتعيط بدموع.. قمت مديت أيدي و قعدت العب ليها وهي صوتها عالي.. قعدت العب ليها لغاية ما ارتاحت.. ومسكت أيدي الشرموطه تلحس صوابعي

من مايه كسها... ولقيتها بتبوس أيدي وتقولي اقلعي اريحك.. قلتها لا يا اختي.. ملكيش دعوه بيا..

انا : ورفضتي ليه.. دي هتلعب في كسك بس.

حنان : البت دي فضيحه.. ممكن تفضح الدنيا.. وبعدين انا برتاح مع الراجل مش ست زيي..

انا : وبعدين.. حصل ايه تاني..

حنان : بقت تجي كل فتره توريني حاجات و تقلع وانا انيكها بأيدي.. و تترعش و تمشي..

انا : وانتي كنتي بتعملي ايه بعدها.. مش كنتي بتهيجي..

حنان : بصراحه اه.. بس كنت بدخل الحمام ارزع الشطافه في كسي لغايه ما يهدي خالص.. مبحبش اعمل الحاجات دي بنفسي.. بتعب و ضهري بيتعب..

انا : وكسك عامل ايه دلوقتي..

حنان : كسي بينقط من اول الفيلم دا.. مش هتدخل الاوضه بقا..

انا : عايزه ايه..

حنان : كلك نظر ا سيدي..

انا : امممم عايزه ايه بقول..

حنان : مصمم تكسفني.. عايزه اتناك يا سيدي.. كسي تعبان.. يلا بقا..

انا : مش هنجيب سعاد معانا.. اكيد من ساعة ما شافتنا كسها تعبها..

حنان : هو انا مش ماليه عينك ولا ايه..

انا : وريني كسك كدا..

(وقفت قدامي و فلقست و طيزها فتحتها بايدها..)

حنان : اهو يا سيدي.. كسي و طيزي الاتنين قدامك.. عايز ايه فيهم.

انا : قربي يا بت.. مش شايف كسك كويس..

حنان : اهو كسي اهو. حرام عليك كدا.. ضهري وجعني من التفنيس دا.

( شدتها عليا وقعدتها على رجلي وكل رجل ليها في ناحيه و كسها بقا طابق على زبي و وزبي مايل ناحيه بطني.. و وهي لفت ايديها حولين رقبتي و دخلت على بزازها الاتنين مص ولحس.. وعض في الحلمات)

حنان : اححححح ايوا كدا.. قطعني اووووووف ارضع من بزازي.. شبعني مص.. الست هترجع و مش هعرف اتلم عليك.. اااااه.. زبك برا كسي ليه..

( ورفعت جسمها و انا طلعت زبي لقدام و نزلت عليه واحده واحده وهي قاعده على رجلي)

حنان : اووووووف عليه وهو داخل كدا.. سيبني اتنطط عليه بقا.. ما تقوم يا سيدي شيلني ودخلني الاوضه على السرير علشان اخد راحتي.. جناب الكرسي مضيقاني كدا.. شيلني زي الافلام دي وزبك جوا ( ضحكت)

انا : انتي مالك انهارده كدا مفيش الكسوف بتاع المره اللي فاتت.. قومي بينا.. ( شلتها وزبي في كسها)

حنان : كسوف ايه بقا.. بعد الركوب مفيش كسوف ( ضحكت)

انا : ركوب ايه يا حنان

حنان : يوه لا سيدي دا انت ميح خالص.. دي كلمه بين الستات لما بيتكلموا عن ليلة الدخله و اللي بعدها. يعني بعد ما الواحد يركب الواحده.. مبقاش فيه حاجه اسمها كسوف بقا. وانت ركبتني (ضحكت)

انا : طب انزلك ولا هتفضلي قعده كدا..

حنان : نام انت على ضهرك كدا وانا هركب المره دي. احح ايوا لفه جوا كدا.. اححححح يا لهوي..

انا : طب انزلي الأول وبعدين نعمل اللي انتي عايزه نعمله..

= نزلتها على السرير.. ونمت فوقها ابوس فيها وهي بتعمل حركات بلسانها على شفايفي تهيج جدا.. بتلحس و تعمل حركه تجنن وصدرها تحت صدري طري قوي. نزلت على صدرها بدأت اعصر فيهم قوي. و اشد الحلمات في أيدي ونزلت لحس فيهم كلهم وحطيت لساني تحتهم وهي تصرخ من الحركه دي.. ونزلت لحس على بطنها وقربت من سوتها لقيتها بتفتح رجليها.)

انا : عايزه ايه يا حنان.. بتفتحي رجليكي ليه..

حنان : يلا يا سيدي بقا.. عايزاك تلحس كسي.. و لو ينفع تلحس تحت زي المره اللي فاتت..

انا : تحت فين.

حنان : يوه يا سيدي بلاش مناهده بقا.. تلحس صرمي يا سيدي ولا بتحب اقولك الحلقة ولا اقولك خرمي.. اللي تحبه.. بس الحس و ريحني.. دا انا منضفه كله علشانك.. يلا انا مش قادره..

انا : انتي متناكة قوي يا حنان...

حنان : متناكة متناكة بس ريحني بقا..

( مش عارف ليه حبيت شكلها كدا وهي تحت تأثير رغبتها و سلطتي.. يمكن علشان انا طول عمري انا اللي تحت سلطة سهير.. شكلها وهي هايجه و عايزه تتناك مثير.. و الحرمان اللي هي فيه قدامي ببعجبني.. شعور غريب عليا. حبيت استغل دا قوي..)

انا : هتصل على سعاد تيجي..

حنان : تاني يا سيدي.. سعاد.. ريحني انا وبعدين هجيب سعاد ليك تنيك فيها للصبح..

انا : حنان.. فيه ايه بقولك نجيب سعاد يعني نجيبها..

حنان : حاضر... اللي تشوفه..

= اتصلت على سعاد و تحس انها كانت مستنيه التليفون.. قلتها تعرفي تيجي.. قالت صعب.. قلتها لازم تيجي دلوقتي.. قالت خلاص هتصرف.. بس مش هطول عندك.. وانا وافقت.. شويه و خليت حنان تنزل تفتح ليها بالملايه.. و طلعوا الاتنين..)

انا : اوعي تكوني زعلانه يا سعاد..

سعاد : ابدا يا سيدي.. انا اللي غلطت ومش هتتكرر تاني..

انا : دي حنان قالت لازم نكلمها تيجي علشان متزعلش.. و تدلع معانا..

سعاد : هتاخر.. انا قلتهم هجيب طلبات وارجع.. يعني مقدرش اعوق عليهم..

انا : مش هتطولي.. تعالي قربي.. مكسوفه من ايه. ما احنا التلاته بقينا عارفين كل حاجه..

سعاد : مش مكسوفه.. حنان اختي قبل أي شيء. بس هي شكلها زعلانه مني و مدياني وش.

انا : لا ابدا.. حنان خايفه تقولي لحد و الدنيا تنفضح.. صح يا حنان..

حنان : صح يا سيدي.. هي عارفه اني مش بتكلم مع حد غيرها..

انا : طيب بوسي سعاد يا حنان علشان تتأكد ان مفيش حاجه

( راحت حنان لسعاد تبوسها في خدها و تحضن فيها.)

انا : لا بوسه في الشفايف.. بوسه سكسي زي بتاع الأفلام..

حنان : عيب يا سيدي الكلام ده..

انا : مش قلنا مفيش لأ تاني يا حنان.. عايزن ندلع مع بعض.. ادخلي انتي يا سعاد عليها.. انتي بتفهمي اكتر منها.. دي عقلها تخين..

سعاد : امرك يا بيه..

( راحت تقرب منها.. قلتها اقلعوا بقا الأول علشان تبقا البوسه بنفس.. حنان بصت ليا وفتحت عنيها وانا شاورت ليها.. شالت الملايه و سعاد قلعت العبايه ومكنش تحتها غير كلوت زي شورت كدا. شاورت ليها تقلع.. و قلعت.. و قربت من حنان و فتحت شفايفها و حنان غمضت عنيها و سعاد بدأت تتحكم في البوسه.. وانا اقولهم الحضن فين.. و بقوا الاتنين ملط و حاضنين بعض.. و شفايفهَم على بعض.. لغايه ما حنان شالت نفسها.. و سعاد بصت ليا كأنها بتقولي هي اللي بعدت..)

انا : تعالي يا سعاد..

وقفت و اخدت سعاد في حضني و بدأت ابوس فيها و ادعك في طيزها وصدرها و بطرف عيني شايف حنان هتموت و ايدها على كسها... و كأنها بتقول انا اللي عايزه.. انا الأول.. انت نسيت كلامك.. وانا حبيت الموقف اللي هي فيه.. و كملت مع سعاد.... نيمت سعاد على السرير و نمت فوقها وبدأت ابوس فيها و الحس كل مكان في جسمها.. لقيت حنان قربت و قعدت على جنب السرير تتفرج و انا فاتح رجلين سعاد و بلحس كسها.. وهي عينها كلها شهوه و بتمسك صدرها.. و بدأت تحط ايدها على كسها.. مديت أيدي وشديت ايدها..

انا : مالك يا حنان..

حنان : مفيش يا سيدي.. عايزني اطلع برا..؟

انا : لا خليكي قاعده معانا.. اقولك اطلعي جمب سعاد..

( طلعت قعدت جمب سعاد و ركنت ضهرها على السرير).

انا : مش عيب تلعبي في كسك واحنا الاتنين موجودين

حنان : ما انتوا مشغولين ياسيدي اهو..

انا : انا مشغول بس سعاد مشغوله... العبي لحنان في كسها يا سعاد و انتي قربي بزازك من وشها يا حنان.

( الاتنين بصوا باستغراب.. قلت كلمه واحده.. اسمعوا الكلام من اول مره.. عايزين نتمتع مع بعض.. ولا نلغي الموضوع كله يا سعاد.. وانا بدخل صباعي في كسها).

سعاد: ااااه.. لا يا بيه نلغي ايه.. هو دخول الحمام زي خروجه.. انا معنديش مانع.. بس حنان توافق. لو عايزه اي شي اعمله.. حتى لو الحس كسها الحلو المبطرخ دا.. كمل يا بيه كمل...

انا : عندك مانع يا حنان..

حنان : لا معنديش. انا تعبانه قوي.. ريحوني بأي طريقه..

سعاد : اطلعي فوقي يا حنان..

حنان : ازاي يا بت..

سعاد : زي البنتين اللي كانوا لابسين احمر اللي فرجتك عليهم يوم الحلاوه.. ( ضحكت و حنان فتحت بوقها)

بتبرقي ليه.. سيدك سامر خلاص مينفعش نتكسف منه بعد انهارده يا بت.. يلا اطلعي..

( طلعت حنان وقعدت فوق وشها و وش حنان ليا وانا بلحس كس سعاد.. وبدأت سعاد تخلي حنان توطي لقدام و فتحت طيزها وبدأت تلحس كسها من ورا و حنان بدأت تحرك وسطها و صدرها يتنطط قدامي)

حنان : اووووى يا سعاد.. جامد.. اححححح.. بتوقفي ليه يا متناكة الحسي اااااااااااااااااااه كسي يا بت خليكي في كسي الوقتي.. احوووو اووووووف.. هموت يا سيدي.. عايزه زبك.

انا : بشرط..

حنان : موافقه على اي شرط..

انا : هنيكك وانتي بتلحسي لسعاد..

حنان : لا يا سيدي انا عمري ما عملتها.. الحس كس مره.. ازاي بقا.. انا اديتها ضهري و بببص ليك علشان احس انك انت اللي بتلحس..

انا : خلاص انزلي.. و البسي هدومك و انزلي تحت.. انتي قرفانه من سعاد ولا ايه.. دا لسه كنتي قاعده بكسك كله على بوقها

حنان : مش قرفانه. والنعمه ما قرفانه.. بس مستحيه اعمل كدا

انا : خلاص اتفضلي و سيبيني مع سعاد.. سعاد مش بترفض ليا طلب..

حنان : موافقه يا سيدي.. بس المتناكه دي هتنط كل شويه ليا و تقولي نعمل مع بعض.. ( ضحكت)

سعاد : بقا كدا يا حنان.. يعني انا هعمل كدا.. شيفاني بشد في شعري في الشارع واقول يا عالم يا هوه تعالوا نيكوني..

انا : يا بت بتضحك معاكي.. صح يا حنان..؟

حنان : هي عارفه اني بضحك.. بس بتحب تمثل شويه.. ما بتيجي و انا اللي بريحها بأيدي.. ولا تنكري..

سعاد : لا انكر ليه.. هو سامر بيه غريب.. ما انا قلتله بنتفرج على سكس مع بعض.. وكمان انتي اللي بتقعدي تقوليلي تعالي افتحي النت هنا.. علشان مش بتعرفي يا متناكة. طالما بتقولي بقا.. ( وضحكت)

انا : يلا بقا مش عايزين نتكلم كتير.. وريني يا حنان..

حنان : علشان خاطرك يا سيدي. إنما هي متناكة..

سعاد : من زمان بقولك تعالي نلحس لبعض.. اهو لحست كسك وانتي هتدوقي كسي يا ام طيز كبيره.. ( وضحكت)

حنان : ابعد يا سيدي كدا.. افتحي يا مره يا متناكة بين رجليكي..

سعاد : اهو يا روحي.. قربي منه.. كسي قدامك اهو..

( قربت حنان من كس سعاد و غمضت عنيها و طلعت لسانها وبدأت تلمس كس سعاد من بعيد.. قمت ماسك راسها و ضغطت عليها و بقت شفايفها على كس سعاد..)

انا : ايه رايك.. مش طعمه عادي.. انتي اللي مكبره الموضوع.. الحسي يا حنان.. علشان الحس اللي قلتي عليه.. طلعي لسانك ودخلي في كس سعاد من جوا. دا كس سعاد ريحته و طعمه يجننوا.. صح يا سوسو..

سعاد : اووووووف ايوا صح يا بيه.. اححححح.. ايوا كدا يا حنون بسرعه بقا علشان اجيب و امشي. ااااااه.. كمان دخلي لسانك يا بت بقا.. اووووووف..

حنان : نيك بقا يا سيدي ما انا بلحس اهو كس المتناكة.. انا مفلقسه ليه.. مش علشان تديني من ورا..

انا : فين في طيزك ولا كسك..

حنان : لازم تقول قدام اللبوه دي.. يلا.. مبقتش فارقه.. عايزه اتناك في الاتنين.. قسم بقا على الاتنين..

سعاد : كملي يا حنان بتقفي ليه.. الحسي يا مره.. اديها في طيزها يا بيه.. عايزه توسع شويه.. (ضحكت)

(نزلت الحس طيز حنان الغرقانه من عسل كسها و من سخونه طيزها وبدأت الف لساني حوالين الخرم.. وبدأت الحس في خرم طيزها اللي بدأ يفتح ويقفل وكأنها عايزه حاجه تدخل جوا.. وبترجع بطيزها الكبيره على وشي..)

حنان : اححححح دخل لسانك يا سيدي قوي.. اووووووف.. انت اللي خلتني احب ركوب الطيز دا.. ريحني بقا.. اااااه..

سعاد : مش قلتك يا بت على حلاوته.. وانت كنت بتكشي منه.. الحسي بقا وبطلي حزق.. احزقي و انتي بتلحسي يا متناكة يا ام طيز كبيره.. ( ضحكت)

حنان : اصبري يا سعاد.. اااااااااااااااااااه لسانه يابت بيلعب جوا.. اووووووف انا مكنتش عايشه يا ولاد.. اححححح.. نيكني بقا يا سيدي نيك. نيك نيك و حياة الغالين.. نيك بقا وخلصني من النار دي. اااااااااااااااااااه..

سعاد : عايزه الحس طيزك يا حنون.. ولا مليش نفس..

حنان : بعدين يا بت. الوقتي عايزه زبه.. اااااه ايوا كدا اقف على حيلك و ركب بقا. ركبه بقا و ارزع.. ايييح ايييح.. دخل وانا بحزق يا سيدي.. اهو.. ايييح.. ااااه دخل كمان. اااااااااااااااااااه يا لهوي عليه وهو جوا اووووووف.. براحه بقا في الأول..

انا : بقيتي متناكة قوي يا حنان..

حنان : وحياتك علطول بس بخاف من الفضايح.. كفايه البلوه اللي عندي.. ااااااه.. نيك كمان.. نيك قوي.. احشر قوي في طيزي يا سيدي.. دا انت منفضها بإيدك..

( قعدت انيك في طيزها شويه و بعدين خليت سعاد تجيب مناديل و مسحت زبي و بدأت ادخل في كسها..).

سعاد : بخدم على كسك اهو يا لبوه ياريت يطمر فيكي..

حنان : اااااه.. تترد ليكي يا اختي.. اووووووف.. النياكة حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه.

سعاد : خدي مصي في بزازي يا حنان و هتلاقي النياكة احلى. خدي يا بت البز اهو.. ( ضحكت)

انا : ارضعي يا حنان من بزازها.. ارضعي بقولك..

حنان : حاضر اااااااااااااااااااه.. يالهوي براحه.. انت بترزع قوي.. اااااااااااااااااااه. اممممممم بزك صغير يا بت بس نايح.. شادد نفسه. اووووووف.. ااااه. سيدي نيك قوي. قربت اهو.. اااااااااااااااااااه هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه كمان اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اه اه اه.. يا لهوي.. مش قادره.. ابعدي يا بت ارمي جتتي على السرير..

سعاد : ارتحتي يا ام طيز.. من زب واحد.. جتك خيبه...

انا : تعال يا سعاد.. مصي..

سعاد : حاضر يا بيه.. اتفرجي يا بت على المص.. اهو بمص وهو طالع من كسك..

= بدأت سعاد تمص بمحن كأنها بتعلم حنان اللي عنيها كلها تعب و ابتسامه الراحه في عنيها..

حنان : لبوه يا بت.. زي بتوع الأفلام بالظبط.. شايف البت بتبلع الزب ازاي.. يخرابي عليكي. ممحونه من يومك..

انا: لفي يا سعاد مش قادر..

سعاد : هات في بوقي يا سيدي.. لو عايز..

انا : بجد..

سعاد : اه بجد.. عايزه اجرب لبنك في بوقي.. يلا يلا هاته..

انا : مصي قوي.. انا قربت.. كمان.. تعالي يا حنان الحسي معاها زبي..

حنان : حاضر.. ابعدي يا مره انتي.. امممممم اممممممم

انا : اااااااااااااااااااه.. افتحي بقوك يا سعاد.. اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه

( نزلت كمية لبن غير طبيعيه.. شويه نزلوا في بوقها و شويه برا على وشها.. وحنان قاعده تستغرب على سعاد وهي بتلعب باللبن في بوقها.. وبعدين نزلته على صدرها وبدأت تدعك فيه..)

سعاد : بتبصي على ايه يا بت.. يلا زي ما بتعملي معايا تحت في الاوضه عايزه اجيب..

( بدأت حنان تفتح رجل سعاد ودعك في كسها لغايه ما سعاد صرخت.. اااااااااااااااااااه و نزلت.. وقامت تبوس حنان في شفايفها. وقامت تلبس بسرعه..)

سعاد : افوتكم على خير... هيولعوا فيا..

انا : اقفلي البوابه وراكي يا سعاد..

سعاد : من عنيا يا بيه.. ما تقومي يا بت تصلبي طولك و تجهزي الحمام لسيدك و تجهزي العشا.. ( وضحكت و ضحكت معاها على منظر حنان وهي مفرهده)

انا : صحيح يا حنان..

حنان : نعمين يا قلب حنان من جوا. و سيدي وتاج راسي..

انا : مصيبه ايه اللي عندك و قلتي عليها..

حنان : مصيبه ايه.. انا قلت مصيبه عندي..

انا : اه قولتي.. وبلاش شغل الستات دا.. فيه ايه..

حنان : هقولك بعدين يا سيدي.. خلينا رايقين انهارده.. بلاها عكننه..

انا : على راحتك.. طالما هتضايقي يبقا بلاها دلوقتي.. المهم.. انبسطي لما سعاد كانت معانا المره دي..

حنان : بصراحه اه.. بس مينفعش اقول كدا قدامها.. دي هتلزق لأمي بعد كدا.. دي كسها مولع علطول.. وانا عندي شغل.. و الست سهير مش بتحب ناس كتير تدخل هنا.

أنا : فكرتيني بسهير.. لازم اتصل عليها..

حنان : وحشتك يا سيدي..

انا : اه طبعا..

حنان : اشتقت النضافه ( ضحكت)

انا : هو انتوا أوساخ يا حنان.. ما انتوا ناس نضيفه.. وانت عارفه اصلي ايه.. ما انا واحد منكم.. وسهير كانت في يوم زيينا. كل الناس واحد يا حنان بس الظروف هي اللي بتخلق الفوارق دي..

حنان : كلامك حلو يا سيدي.. بيريح كدا.. اقوم اعملك لقمة تعوض تعبك معانا انا و المتناكة دي ( ضحكت)

انا : لا انتي انهارده ملكة.. انا هطلب اكل من برا.. وانتي انهارده مش حنان اللي شغاله هنا.. ايه رايك..

حنان : يا لهوي.. انت حنين قوي يا سيدي.. رغم انهارده كنت قاهرني..

انا : السكس و السرير حاجه و الحياه التانيه حاجه يا حنان.. مش احنا متفقين على كدا..

حنان : اه صحيح.. بنسى غصب عني..

انا : قومي بقا استحمي في حمام سهير وانا هطلب الاكل و ادخل استحمي و نتقابل في اوضه التلفزيون..

حنان : عنيا يا نور عنيا.

طلبت الاكل و خلصنا حمام و طلعت اكلت معاها و قعدنا اتفرجنا على فيلم و هي النوم غلبها.. ونزلت تنام.. وانا اتصلت على سهير اطمنت عليها و روحت على سريري انام..)

1...678910...21