السر الخفى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

سمعت الكلام و زبي وقف على آخره.. و عرفت انها اكيد بتشيل الشعر علشاني.. و عرفت ان سعاد اللي قصادنا معاها..

بصراحه اتكسفت ادخل عليهم.. بس فكرت اديهم معلومه اني برا وسامع.. خبطت الباب.

انا : الصوت يا حنان انتي وسعاد.. كدا اللي في الشارع يسمع.. و ضحكت و مشيت على المطبخ..

بعد دقايق لقيت الاتنين طالعين متلخبطين.. و سعاد حاطه ايدها على وشها مكسوفه.. و عنيها بتبص بالطرف. سعاد طويله شويه و قمحي لون بشرتها و جسمها رفيع بس صدرها مرفوع وطيزها كمان. بس عنيها كلها جنس.. أصغر من حنان شويه. رموشها بقا حكايه مع الكحل..

سعاد : صباح الخير يا بيه ( وهي ماشيه في اتجاه الباب).

انا : صباح النور يا سعاد.. مستعجله ليه.. تعالي اقعدي.

سعاد : وكمان عارف اسمي. يا دي الفضايح. لا يا بيه انا ماشيه عندي شغل. افوتك بخير.. ولا مؤاخذه لو كنا قلقنا حضرتك

انا : تعالي بس اقعدي ولا قلق ولا حاجه.. روحي هاتي شيكولاتة من فوق لسعاد يا حنان.. ( وغمزت ليها)

سعاد : تسلم يا سيدي.. اي خدمه اعملها...

انا : انتي عامله ايه مع قاسم بيه في الشغل..

سعاد : كويسه.. مراته بس البي صعبه شويه..

انا : انتي بتنامي هنا ولا بتروحي بيتكم.

سعاد : بيت مين يا سيدي.. انا اهلي في البلد.. بروح كل شهر يومين وارجع.. انا بس شغاله الايام دي علشان اجهز نفسي. الظروف بقا انت عارف. اصلي كنت متجوزه و الكلب لهف كل العفش..

انا : طب رقمك كام. وعايزك في موضوع مهم بس محدش يعرف...

سعاد : مش حافظه الرقم يا سيدي. َبس انا مسجلاه هنا.. انا بعرف اسجل..

اخدت منها التليفون و نقلت الرقم..

انا : هبقا اكلمك. بس محدش يعرف...

سعاد : حاضر يا بيه..

نزلت حنان و معاها الشوكلاته.. و ادت لسعاد.. و بعدها سعاد مشيت و حنان جهزت الفطار.. و انا دخلت الجيم.. وهي غالبا راحت تاخد حمام.. وخلصت وعملت الاكل بتاع الغدا..

حنان :* انا عايزه استأذن انهارده بدري كدا يا سيدي..

انا : ليه يا حنان. رايحه فين...

حنان : رايحه مع البت اختي نشتري شويه حاجات...

انا : ماشي يا حنان.. اطلعي هاتي المحفظه بتاعتي هتلاقيها في الدرج..

طلعت حنان و نزلت و اخدت منها المحفظه.. و طلعت مبلغ منها و اديتها..

حنان : بتاع ايه يا سيدي دا.. القبض بدري عليه..

انا : امسكي بس.. هو انا اللي بقبضك.. دول مني انا علشان تشتري مع اختك حاجه.. يلا جهزي نفسك و روحي.. انا كدا كدا مش محتاج حاجه..

حنان : تسلم يا سيدي... عايز حاجه قبل ما امشي..

انا : لا روحي انتي.. و اقفلي البوابه كويس..

حنان : الا صحيح يا سيدي.. هي سناء هانم كانت بايته هنا ليه..

انا :* اه صحيح هي مشيت امتى.. نسيت أسألك..

حنان : الصبح بدري.. كان فيه حاجه ولا ايه. الست هانم بخير في بلاد برا..

انا : اه كويسه و بتسلم عليكي.. يلا روحي انتي..

(مشيت حنان وهي متضايقه من جواها اني مقلتش سناء كانت هنا ليه.. وانا برضو مش حابب ادخلها ولا اعودها تسأل في كل شيء)

(افتكرت سناء و انها مش كملت الحكايه.. واضح انها كنز أسرار كبير مش لازم اخسرها.. قمت جهزت لنفسي الغدا واتغديت و خرجت اشتريت شويه حاجات ورحت صالون حلاقه و رجعت بعد المغرب اخدت شاور و طلعت البلكونه في الدور التاني و قعدت اسمع اغاني.. بصيت لقيت الفيلا قدامنا في حد مولع نور و بيبص من ورا الستاره.. افتكرت سعاد. اه سعاد.. وبدأت افكر.. انا ليه اخدت رقمها. وايه سر انجذابي للنوع دا من الستات.. ممكن علشان انا اصلي منهم زي ما عرفت..* ولا ايه الجاذبيه الغريبه ناحيتهم. طلعت الموبايل و رنيت على رقم سعاد.. فتحت علطول كأنها مستنيه الاتصال)

انا : الو.. سعاد؟

سعاد : ايوا يا سامر بيه انا.. اومال هيكون مين..

انا : و عرفتي منين اني سامر..

سعاد : معرفش بقا.. اهو جالي خاطر في بالي انك انت.. ( وضحكت)

انا : عامله ايه يا سوسو..

سعاد : سوسو.. (ضحكت) يسترك يا سامر بيه. انا عمر حد ما دلعني كدا... انا بخير يا بيه.. وانت كويس.

انا : انا كويس اني سمعت صوتك و كلمتك.

سعاد : يالهوي.. كلامك حلو قوي.. يقطعني.. كنت هنسي.. الا صحيح يا بيه.. كنت عايزني في ايه..

انا : عايزك في خدمه.. بس مش عارف تقدري تعمليها ولا ايه

سعاد : هو دا كلام يا بيه.. عنيا ليك.. انت لو تعرف غلاوتك عندي.. قصدي غلاوتك انت والست هانم يعني. مكنتش سألت.. اؤمر يا بيه..

انا : عايزك تيجي دلوقتي بس فيه حاجات مش عارف اعملها في المطبخ.. وخايف يكون الغاز مفتوح ولا ايه. و نقعد شويه..

سعاد : ازاي بس.. طب اجيلك الصبح. الست هانم والبيه مش هنا عندهم حفله في اسكندريه ولا اتصلوا و لقوني برا هيعملوا مصيبه..

انا : وهما هيعرفوا منين..

سعاد : هيتصلوا يطمنوا بالليل..

انا : ما انتي هتجيبي التليفون معاكي.. هيعرفوا منين بقا انك هنا ولا هنا..

سعاد : بس انت برضو مقلتش كنت عايزني في ايه..

انا : لما تيجي بقا..

سعاد : طيب يا بيه.. هقفل واجيلك..

انا : سلام..

(قمت جهزت الاوضه بتاع التلفزيون و جهزت الكاسات و شويه مقبلات.. و استنيت.. لقيتها بترن و تقولي.. انا نازله.. افتح البوابه علطول علشان مش عايزه أقف قدامها لحد ياخد باله.. نزلت فتحت البوابه لقيتها لابسه عبايه سودا مجسمه و المفاجأة* حاطه روج و برفن ريحته باينه قوي.. خدتها على جوا وقفلت البوابه.)

سعاد : ايه اللي في المطبخ يا بيه.. والبت حنان مشفتش ليه الحاجات دي قبل ما تمشي..

انا : مفيش حاجه يا سعاد.. انا كنت بضحك عليكي.. هو معقول يعني مش هعرف اقفل الغاز.. ( وضحكت)

سعاد : انا قلت في عقل بالي كدا برضو. دا انت متعلم و تعرف تعمل كل حاجه. اومال عايزني في ايه بقا.. ( وضحكت وهي بتداري وشها)

انا : انا لوحدي و انتي لقيتك قاعده لوحدك و واقفه ورا الشباك. قلت نسهر مع بعض. و نحكي.. تعالي نطلع فوق قدام التلفزيون

سعاد : يادي الكسوف.. انت شوفتني.. ( ضحكت)

انا : اه شوفتك.. حسيت انك وحيده في البيت. قلت نسهر مع بعض.. يلا اطلعي..

سعاد : ميصحش يا بيه. اطلع انت وانا وراك. هي العين تعلي عن الحاجب..

انا : اطلعي وبلاش كلام كتير.. عين ايه وحواجب ايه.. يلا

( طلعت قدامي و العبايه مقسمه طيزها و هي حاسه اني بتابع من ورا.. بتبص بطرف عينها كدا و تداري وشها.. وصلنا الاوضه و دخلت وقفت..)

انا : اقعدي يا سعاد واقفه ليه..

سعاد : ميصحش يا بيه.. اقعد ازاي بقا.. وادي تيجي..

انا : بطلي بقا الكلام ده.. احنا دلوقتي أصحاب وقاعدين سهرانين مع بعض.. هو انتي شغاله هنا..

سعاد : مش شغاله هنا.. بس الناس مقامات يا بيه.. أصحاب ازاي بقا..

انا : اقعدي بقا.. بلاش الكلام ده.. احنا كلنا بني ادمين.

سعاد : كلامك حلو قوي يا بيه..

انا : مش احلى منك يا سعاد.. انتي اللي جميله وحلوه..

سعاد : يوه.. على كلامك.. انا حلوه وجميله.. فينك يا امه تسمعي.. ( وضحكت)

(وقمت اصب كاسين و رحت اقدم ليها الكأس وقعدت جمبها على الكنبه و جبت الازازه في أيدي مع كاسي)

سعاد : ايه دا يا بيه.. اوعي تكون خمره..

انا : دا ويسكي خفيف

سعاد : يعني خمره يا بيه.. لا مش بشرب انا. دا مره المنيل طليقي شربني.. دوخت خالص.. اشرب انت..

انا : كأس واحد علشان نعرف نقعد نتكلم.... امسكي..

سعاد : احح بيحرق قوي يا بيه..

انا : مش تستطعمي.. اشربي كدا.. مره واحده..

سعاد : اووف نار نار.... اهو خلصته..

انا : كلي من الفستق دا هيشيل النار و الطعم..

سعاد : يا خواتي.. دماغي بدأت تدوخ.. مش هشرب تاني..

انا : قوليلي بقا كنتوا بتعملوا ايه الصبح انتي وحنان..

سعاد : يادي الكسوف.. بتفكرني ليه.. دا انا من ساعتها وانا عماله اقول بيني وبين نفسي يا ترى بيقول ايه..( وضحكت)

انا : معقول.. يعني كنتي بتفكري فيا..

سعاد : فيك.. لا لا.. في الموضوع يعني.. يا دي النيله. الكلام بيتلخبط مني..

انا : قولي بقا كنتوا بتعملوا ايه..

سعاد : حاجات حريم مع بعض يا بيه.. ما انت سمعت وعارف.. ( وضحكت)

انا : اه سمعت كل حاجه.. بس انا عايز اسمع من بوقك الحلو دا.

سعاد : يوه كنت بروق البت حنان.. بس صحيح يا بيه اوعي تقولها اني جيت هنا.. ولا اني قلتك حاجه..

انا : محدش هيعرف اني حتى بكلمك ولا يعرف أي حاجه بينا..

سعاد : علشان كدا انا جيت يا بيه.. انا عارفه انا قاعدة مع مين.. وانك ابن ناس.. بس الاحتياط واجب..

انا : قولي بقا كنتي بتروقي ايه..

سعاد : يوه.. كنت بنضف البت.. من غير تفسير بقا انت متعلم وفاهم.. ( وضحكت)

انا : وانتي يا سعاد مين بيروقك..

سعاد : يا لهوي على السؤال بتاعك.. طب ارد اقولك ايه.. انا بتكسف يا بيه..

انا : يبقا انتي خايفه مني ومش واثقه فيا..

سعاد : والنعمة ابدا يا بيه.. انا لو مش واثقه مكنتش جيت.. انا عارفه انك مش عايز حاجه في المطبخ ولا حاجه.. إياك تكون مفكرني عبيطه.. انا عارفه ان الموضوع مش مطبخ.. ( وضحكت)

انا : طب كويس.. اومال موضوع ايه يا سعاد..

سعاد : معرفش ما انا جيت علشان اعرف..

انا : الموضوع اني معجب بيكي قوي يا سعاد..

سعاد : يالهوي يا سعاد.. معجب بيا انا.. انت الظاهر سكرت يا بيه.. ( ضحكت)

انا : ليه.. هو انتي مش ست و حلوه و ممكن اي حد يعجب بيكي..

سعاد : ايوا.. بس مش معقول سامر بيه ابن الناس الاكابر تعجبه واحده زيي..

انا : ولو قلتلك انك عندي احسن من اي واحده من الناس الاكابر دول..

سعاد : كلامك يدوخ اكتر من الخمره يا بيه... يا بخت اللي هتكون من نصيبها..

انا : مقلتيش رأيك في كلامي..

سعاد : اقول ايه بس.. هو انا احلم ان حد زيك يقوللي انتي حلوه و معجب بيكي..

انا : يعني انتي كمان معجبه بيا..

سعاد : يوه.. انا معرفش الحاجات دي.. بسمع عنها في المسلسل بس.. (ضحكت)

قربت منها و مسكت ايدها و بوستها.. وهي بتحاول تشدها.. و ببص في عيونها الجميله وهي تبعد عنيها عني.. بس ايدها بتترعش بين أيدي.. رفعت راسها و قربت من شفايفها لقيتها بتغمض عنيها و بوستها بوسه جامده قوي و أيدي بتلف حوالين ضهرها.. و هي في لحظه فاقت وبعدت نفسها)

انا : ايه يا سعاد مالك..

سعاد : مليش يا بيه.. انا مش كدا زي ما انت فاهم..

انا : فاهم ايه وبتاع ايه.. انا عارف انك مش كدا..

سعاد : اومال ايه اللي حصل دا..

انا : ايه اللي حصل.. احساس جميل بيني وبينك. ايه المشكلة فيه..

سعاد : بلاش فضايح يا بيه لو حد عرف هتبقا مصيبه و يتقطع عيشي و اتفضح في البلد هناك..

انا : وايه يخلي كل دا يحصل.. وبعدين هو انا ممكن اسيبك في اي مشكلة..

سعاد : معرفش بقا.. انا بخاف من الكلام دا..

انا :* يعني كل مشكلتك انك خايفه.. يعني انتي مش رافضاني

سعاد : لا عاشت ولا كانت اللي ترفضك يا بيه.. قال رافضاك قال.. ( والنعمه ضحكتني)

انا : طيب انا اوعدك أن اي حاجه بينا مستحيل تخرج برا..

سعاد : اوعي يا بيه حنان ولا الهانم يشموا خبر.. اني جيت.

انا : ولا حد هيعرف..

سعاد : صادق يا بيه..

انا : طب وريني ضحكتك وعيونك الحلوه دي..

(لفت وشها بكسوف وخجل بيجنن عقلي.. و قربت منها و مسكت ايدها الاتنين بوستهم.. و قربت من وشها وهي غمضت عنيها و بدأت تفتح شفايفها و تطلع لسانها و انا دخلت معاها في بوسه طويله وايدي بتحضن ضهرها و بدأت افتح السوسته بتاع العبايه من ورا و ادخل أيدي على ضهرها.. وهي تحضن فيا.. بدأت ابوس رقبتها و هي دايخه خالص فتحت مشبك البرا بتاعها و بدأت انزل العبايه من فوق و واشدها من على كتفها.. لقيتها مسكت العبايه على صدرها)

سعاد : لا يا بيه. بلاش كدا.. انا اتسلى اه.. من على الهدوم.. لكن قلع.. يبقا حرام. وانا داخله على جواز.. خلينا من على الهدوم كدا و اريحك انا بمعرفتي..( وضحكت)

انا : فيه ايه يا سعاد كل حاجه بلاش كدا. بلاش كدا.. خلاص يا سعاد بلاش كله..

( وقمت من جنبها و صبيت كأس و ولعت سيجاره و فتحت التلفزيون..)

سعاد : متزعلش يا بيه علشان خاطري. انا مش متعوده اقلع.. انا اه ممكن تحسيس و بوس و أحضان و الكلام ده إنما قلع.. محصلش الا بالحلال..

انا : خلاص يا سعاد انسى كل الكلام دا.. مش عايز حاجه.. لو حابه تروحي الفيلا اتفضلي..

سعاد : حاضر يا بيه. أمرك.. تؤمرني بجاحه..

انا : اه استنى...

( رحت جبت المحفظه و طلعت متين جنيه و حطيتهم في ايدها..)

انا : خدي دول يا سعاد.. ابقى اشتري لنفسك حاجه وانتي مروحه..

سعاد : متين جنيه يا بيه اشتري بيهم حاجه وانا مروحه..كتير قوي يا بيه.. بتوع ايه دول..

انا : اسمعي الكلام و خدي الفلوس.. روحي يلا علشان مش تتأخري.. ( لفيت ورا ضهرها قفلت السوسته بتاع العبايه وهي في زهول من تصرفاتي)

سعاد : حاضر يا بيه.. أجهزلك عشا ولا حاجه قبل ما امشي..

انا : لا يا سعاد.. متشكر جدا..

نزلت سعاد وهي عماله تبص لورا.... وكأنها مش منتظره رد فعلي دا.. وانا خرجت متضايق قعدت في البلكونه.. اكمل السيجاره.. وبعدين دخلت عملت ساندوتش و قهوة و قعدت اتفرج على التلفزيون.. لقيت سهير بترن عليا..

انا : الو.. ايوا يا سوسو.. انا في البيت.. كويس يا حبيبتي عامله ايه.. انا كويس طمنيني انتي عليكي.. هترجعي امتى.. مش عارفه ازاي.. هو فيه ايه.. صوتك ماله؟.. محمود؟.. ماله محمود.؟.. انا كنت متأكد ان الكلب دا ملهوش امان.. طب ودي فيها مشكله كبيره.؟ نيابه؟ ليه؟ 2 مليون دولار متاخرات..؟ و الفلوس اللي انسحبت دي راحت فين؟ شركة تانيه ليه. و يتعاقد مع شركة تانيه ليه و احنا بنتعامل مع شركة..؟ الحيوان. طب ايه العمل..؟ طيب محسن المحامي هيعمل ايه؟ تمام.. مقلقش ازاي وأجراءات ايه..؟ ازاي الكلب دا يتصرف من دماغه.. ؟طب بعد ما الفلوس تتحول هتاخدي تأشيرة خروج امتى؟ شهر؟!! معقول يا سوسو.. اوكي يا حبيبتي.. انا مخلي بالي من نفسي صدقيني.. انتي اللي خلي بالك من نفسك.. حاولي تنزلي و تتفسحي عقبال ما القضيه دي تخلص و الحسابات تجهز التحويل و تاخدي التأشيره.. عاوز انك ترجعي بالسلامه.. لا يا حبيبتي مش محتاج حاجة. يلا باي باي)

(قعدت افكر في الكلام ده وقلت انا لازم فعلا انزل الشغل و اكون انا المسؤول عن كل شيء.. محمود دا شخص مستهتر و عديم المسؤليه.. وكل اللي يشغله العمولات )

دقايق ولقيت رقم سعاد بيرن.. طلعت البلكونه و لقيتها واقفه نفس الوقفه..

انا : ايوا يا سعاد.. فيه حاجه ولا ايه..

سعاد : لا انا كنت عايزه اطمن عليك و اعرف انت زعلان مني ولا ايه..

انا : لا مش زعلان يا سعاد.. نامي انتي وارتاحي.. وخلي بالك على نفسك..

سعاد : انام ايه بقا.. احنا لسه بدري.. و انت شقلبت حالي خالص..

انا : ليه يا سعاد ما انا عملت اللي انتي عايزاه.. انسى كل حاجه و كأن مفيش حاجه حصلت..

سعاد : انت هتنام يا بيه..

انا: لا. لسه بدري انا سهران.. مفيش ورايا حاجه الصبح..

سعاد : طب بقول يعني.. بقووول يعني..

انا : عايزه تقولي ايه يا سعاد.. ما تقولي.

سعاد : محروجه منك قوي.. مش عارفه اودي وشي منك فين..

انا : فيه ايه يا سعاد.. ايه اللي حصل.

سعاد : عايزه اجي اقعد معاك شويه.. إن كان ينفع يعني..

انا : و ليه كل الكلام ده.. تعالي..

سعاد : بجد يا بيه..

انا : بجد يا حبيبتي..

سعاد : يالهوي عليكي يا سعاد وعلى يومك.. حبيبتك.. انت لسانك دا بيدوخ اكتر من الخمره..

انا : اخلصي بقا وبلاش بكش كتير.. هنزل افتح البوابه

سعاد : حاضر.. نازله اهو..

( نزلت افتح البوابه و انا عارف ومتاكد ان سعاد هتكسر كل القيود دي.. هي قررت انها تمتع نفسها....)

سعاد : مكسوفه قوي.. ومش عارفه انا مشيت في ايه وجيت في ايه..

انا : ولا كسوف ولا حاجه. ادخلي يلا..

( لاحظت ان سعاد غيرت العبايه.. بدل ما كانت مفتوحه من ورا بقت الكباسين من قدام.. وكمان العبايه مفتوحه من فوق شويه وهي مرجعه الطرحه لورا..)

انا : اطلعي فوق علطول.. انا هجيب تلج وجاي..

سعاد : حاضر يا بيه..

(دخلت جبت تلج و طلعت فوق اوضتي و لبست شورت قطن ضيق و تيشرت كات لما دخلت وبصت عليا اتكسفت ولفت وشها و خجل ضحكتها جنن عقلي)

انا : تاخدي كأس كمان بقا..

سعاد : اللي تشوفه يا بيه..

صبيت كأس ليها و كأس ليا وقعدت جمبها و شربنا و بدأت أقرب منها و هي برضو غمضت عنيها و بتتفاعل معايا اكتر.. و بدأت بسرعه افتح العبايه من قدام وانزلها أشد الطرحه من على شعرها.. شعرها طويل و أقرب للبني في اللون.. و بدأت انزل العبايه.. المفاجاه انها مش لابسه برا تحتها.. بدأت أبوس رقبتها و* أيدي وصلت لبزها وهي شهقت شهقه غريبه.. نزلت من على رقبتها أبوس كل حته في طريق صدرها وهي رجعت لورا على الكنبه وغمضت عنيها خالص وكانها في غيبوبه.. حسيت اني مش مرتاح على الكنبه.. شلتها و قمت مدخلها جوا الاوضه َ عنيها كلها سكس. وقفتها وبدأت ابوس فيها تاني.. وبدأت افتح العبايه كلها.. مش لابسه غير شورت قصير استرتش نزلت تحت وبدأت اقلعها الشورت اللي تحته لقيت اندر لبنى و مطرح كسها غرقان من البلل.. رفعت رجليها اقلعها الشورت و قربت من كسها بوشي وبدأت ابوس من على الاندر..)

سعاد : اااااااااااااااااااه.. رجلي مش قادرة تشيلني.. اححححح..

قعدتها على السرير و فتحت رجليها وهي قاعده وشديت وسطها و كسها بيلمع قدامي..

انا : الظاهر انتوا الاتنين كنتوا بتروقوا لبعض..

سعاد : لا يا بيه انا علطول كدا.. هي بقا اللي بتسيب حالها.. الست لازم تنضف علطول حتى لو مش متجوزه..ااااه براحه عليا.. واحده واحده عليا.. انا بقالي سنين مطلقه.. ( وضحكت)

( بدأت الحس كل مكان في كسها و الحس شفايف كسها.. وادخل لساني..)

سعاد : اووووووف دا انت طلعت حكايه.. وانا كنت مفكره انك تلميذ و ملكش في الحاجات دي.. بس صحيح. النت خلي الكل فاهم أيتها حاجه.. (ضحكت)

انا : وانتي فاهمه كل حاجه بقا..

سعاد : يعني.. زي ما تقول كدا من كل فيلم اغنيه..

(رفعت جسمها على السرير.. و طلعت فوقها و عنيها كلها شهوه.. نزلت على صدرها.. بزازها وسط بس حلمة بزها بارزه و ملفوفه. بدأت المص في بزازها وهي تصرخ.. وانا بمص صدرها قلعت الشورت و التيشيرت.. و وقفت قدامها وهي عنيها على زبي.. لقيتها رفعت ضهرها و جت قدامي و نزلت مسكت زبي وبدأت تمص فيه.. اووووووف بتشفط زبي بطريقه غريبه..)

انا : انتي طلعتي حكايه انتي كمان يا سعاد..

سعاد : انا كنت متجوزه يا بيه.. فوق معايا كدا.. ( ضحكت)

الا قولي بقا.. احلى مص سعاد ولا حنان..

( انصدمت من الكلمه.. هي تعرف موضوع حنان ازاي.. معقول حنان قالت ليها.. ولا بتشغل عقلها..)

انا : ايه اللي بتقوليه دا. حنان ايه.. انتي بتخرفي

سعاد : يعني انت ملكش علاقة بحنان..

انا : لا طبعا.. يا بنتي حنان كانت مع ماما و انا صغير.. يعني زي اختي.. لكن انتي أصغر منها.. ايه خلاكي تقولي كدا

سعاد : جه في بالي يعني ان يمكن تكون عملت معاها حاجه.

انا : لا ابدا.. انتي بتفصلينا ليه..

سعاد : هرجعك تاني.. انا عارفه هرجعك ازاي..

ولقيتها بتمص بطريقه كأنها في فيلم سكس بالظبط.. و تدخل البيوض في بوقها وتشد زبي لتحت وتدعك فيه.. لغايه ما زبي بقا زي الحديد..

سعاد : يلا بقا مش قادرة..

انا : لفي واديني ضهرك..

( لفت قدامي و ضهرها قدامي و زبي في طيزها وبدأت ابوس ضهرها و أيدي على صدرها و زبي بيحك في طيزها من ورا.. وبضغط علي بزازها واشد الحلمات..)

سعاد : يلا يا سيدي بقا.. مش قادرة انا شهوتي قريبه خالص.. اااااااااااااااااااه..

انا : استنى. هو احنا لسه عملنا حاجه.. وطي بس..

سعاد : هو لسه فيه حاجه تانيه غير انك تدخله.. اديني وطيت اهو....

(بدأت ادعك في طيزها بأيدي و ادخل صباعي بينهم احركه من فوق لتحت.. و نزلت وبدأت ابوس طيزها من برا و الحس و اعض فيها.. و قربت بين الفردتين وبدأت امشي لساني وهي صوتها بدأ يظهر.. وقربت من خرم طيزها بلساني وبدأت الحس بجنون.. خرمها مش ضيق.. لونه غامق شويه قريب من البني و ناعم الا من شعر لسه في بدايه خروجه من جلدها.. و حلقة طيزها باين عليها انها مش ضيقه خالص.. بدخل لساني بيدخل بسهوله)

سعاد : اححححح.. انت ليك في المكان دا.. اووووووف على لسانك.. اااااااااااااااااااه.. انت بتموتني كدا مش قادره.. اااااااااااااااااااه... يالهوي.. مش قادره يا بيه ابوس زبك ركبه يلا.. ركب زبك..

انا : اركبه فين..

سعاد : على هواك.. بس دخل زبك جوايا دلوقتي حالا.. اااااااااااااااااااه

انا : في طيزك ولا كسك..

سعاد : في كسي الأول.. وبعدين ارمي في طيزي. انا بحب اللبن ورا.. بيريحني..

انا : دا انتي خبره بقا في موضوع ورا دا..

سعاد : نيك بقا.. مش وقت كلام..

(وقفت وراها وبدأت ادعك زبي في كسها.. وهي تصرخ عليا علشان ادخل.. بدأت ادخل راسه وهي طلعت ااااه طويله و بدأت ترجع لورا علشان زبي يدخل فيها اكتر.. بدأت ادخل زبي لغاية ما دخل كله.... وبدأت انيك فيها و زبي يغوص في كسها الغرقان.. الحقيقه اكتر كس شفته بيرمي بالشكل دا زبي كأنه بيغوص في صابون.. ودا متعني جدا..)

سعاد : اووووووف زبك ناشف قوي.. ارزع كمان.. اااااااااااااااااااه.. يسلم شبابك.. نيكني قوي. اووووووف على كسي.. اااااااااااااااااااه كمان كمان كمان نيك نيك نيك اااااااااااااااااااه هجيب هجيب.. اااااااااااااااااااه امممممممم امممممممممم اووووووف...

=نزلت سعاد و زبي لسه في كسها. طلعته من كسها و بليت أيدي من كسها وهي اترعشت لما لمست كسها المفتوح.. وبدأت ادعك طيزها..)

سعاد : اصبر دقيقه يا سيدي. هروح الحمام وارجع..

انا : طيب بسرعه اصل مش قادر..

سعاد : عارفه انك مش قادر.. هو حد ناك كس سعاد و يقدر ( وضحكت.).

شويه ولقيتها جايه و بتمسح طيزها بالمنديل..

انا : كنتي بتعملي ايه..

سعاد : كنت بروق طيزي علشان تنيك على مايه بيضه ( وضحكت بمرقعه)

انا : يخرب عقلك يا سعاد.. انا كنت مفكرك على نياتك خالص...

سعاد : دا انا اللي كنت مفكره انك غلبان.. طلعت شقى.. (وضحكت)

كنت نايم على ضهري لقيتها جت وركبت فوقي. و مسكت زبي و قعدت عليه. وحسيت انها حاطه كريم على طيزها.. وبدأت تدخل زبي بصعوبه الأول..

سعاد : يوووه بيتزحلق.. ايوا كدا.. اهو ركب.. ايييييبح.. اااااااااااااااااااه. ناشف قوي.. بس بيريح قوي.. اححححح..

(بدأت سعاد تنزل وتطلع على زبي و صدرها ينط وينزل معاها كل مره.. هجت قوي عليها.. رفعت ضهري و قعدت وزبي في طيزها و حضنتها و صدرها في وشي وهي قاعده على حجري.. وبدأت احرك جسمها و اضغط لفوق و وشي بين بزازها بلحس فيهم..)

سعاد : احوووو على كدا.. ارزع قوي.. نيك يا سامر.. اااااااااااااااااااه خليها سامر بقا دلوقتي.. اححححح براحه هتعور... اخخخخ يا طيزي.. هموت..

انا : نامي على بطنك يلا.. قربت اجيب..

سعاد : حاضر يا عنيا..

نامت على بطنها و رفعت طيزها شويه.. وقربت منها وبدأت ادخل زبي في طيزها.. وهي مسكته و حطته على أول الخرم. وبدأت انزل. جسمي كله فوق جسمها و لفيت أيدي على بزازها وبدأت انيك وارزع طيزها..)

سعاد :كفايه بقا.. نزلهم مش قادره.. اااااااااااااااااااه النيك في الطيز مش كدا.. يادوب تركب و تدي شويه و تنزل.. اااااااااااااااااااه هتشق طيزي كدا.. يلا يلا اااااااااااااااااااه

احححححح ايوا كدا... متطلعوش بقا..

(نزلت في طيزها و نمت فوقها و زبي بدأ ينام و يخرج من طيزها و هي حطت صباعها مكانه مش عارف ليه)

سعاد : اللي يشوفه دلوقتي ميشفوش وهو ناشف وشادد حيله عليا ( وضحكت).

انا : انتي حاطه صباعك ليه في طيزك

سعاد : لازم تسأل انت في كل شيء كدا.. علشان لبنك دا ميطلعش دلوقتي يا استاذ يا بتاع المدارس.. دا كله فوايد دا.. ايش دراك بالحاجات دي.. (وضحكنا انا وهي)

انا : ايه التخاريف دي يا سعاد.. فوايد ايه وبتاع ايه..

سعاد : تخريف. شوف يا اخويا بيقول على كلامي تخريف. دا لامؤاخذه بيحلي شكل الطيز من ورا و يدورها كدا.. اسألني انا.. يوووه الكلام خدنا. انا اتاخرت ياما.. أما اقوم البس وامشي..

انا :* طب استني عايزك..ثواني...

( رحت جبت المحفظه و طلعت برضو متين جنيه و رحت حطيتهم في ايدها..).

سعاد : والنعمه ما واخده حاجه.. بقا كدا يا سامر بيه.. إياك تكون مفكر اني جيت علشان الفلوس اللي اديتها ليا.. و النعمه ازعل كدا..

انا : بس بس.. ايه كل الكلام دا.. الفلوس دي ملهاش علاقه بالكلام ده خالص.. دي اعتبري اني جبتلك هديه علشان اول تعارف بينا..

1...45678...21