الحب قبل الجنس

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اسلام خلاها تلف وبقي يمشي زبره علي كسها من برا وسالها

اسلام: متاكده انك عايزه كده

كنزي: اه عايزه كده اه دخله بقي والنبي دخله هموت

اسلام دخل زبره جوه كسها

كنزي: هححححححححححححححح مليني من جوه زبرك يا،اسلام اه بحبك اه اه براحه انا بموت فيك براحه اه اه

اسلام بقي يدخل ويخرج براحه وبدء يسرع براحه وبقي يرزع جامد وبزازها تروح وتيجي قدامه وهو بقي هيجان جدا

وبدء اسلام يبوسها من بوقها وهو بينيك فيها وحب يغير الوضع ونام علي ضهره وخلي كنزي تطلع علي زبره وتتنطط وفضلت كده لحد ما اسلام نزل وكنزي نزلت. 5 مرات من الهيجان علي اسلام ونامو جمب بعض من غير ما يستحمو

مكنتش عارف انام وخرجت قعدت شويه. علي البحر لقيت شويه سلمي جايه

سلمي: ممكن اقعد

انا: افضلي اقعدي

وفضلنا ساكتين شويه سلمي تعملي ايه لو حد قالك انه بيحبك كده مره واحده

سلمي: علي حسب يعني هو مين

انا: قولي هتتصرفي ازاي معاه لو هو حد قريب منك

سلمي: مش عارفه و**** يا احمد انا ممكن اعمل ايه بس لو بحبه ايد هتبسط،وهقوله اني ببادله نفس الشعور بتسال ليه

انا: ولا حاجه

سلمي: طب انا دخله انام وقامت

قومت وراها ومسكت ايدها هقولك حاجه مهمه اوي وبصيت في عنيها جامد بصت حب وشوق

سلمي بلهفه شديده: قول

نا: انا....... اناا....... انا بحبك يا سلمي بحبك اوي :g058:

الجزء التاسع عشر

انا: سلمي انا بحبك

سلمي بصتلي وعنيها بدءت تدمع جامد وبدءت تقول كلام مش مفهوم وتحضني وتبوس في رقبتي وتتشلعق في كتفي وتعيط جامد وبعدين وقعت علي الارض وقعدت تقول كلام كتير اوي بسرعه جدا مفمهتش منه غيرشويه كلام ( انا بحبك اوووووي و****:cry: ، انا بحبك من 3 ثانوي ، انت فين ده كله انا بحبك اووي و**** بحبك اوي ، انا كنت بكذب لما قولت ان محمود بيحبني انا كنت. متفقه معاه انا بحبك اووي اوي اوي اوي اوي و****)

وفي الاخر قعدت جمبي وسندت راسها علي كتفي وحكتيلي كل الي هي عملته علشان توصلي وكل الي رغد ساعدتها فيه ( من غير ما تحكي طبعا انها قلعت قدامي بقصدها) وقعدت احكيلهاانا بحبها قد ايه

انا: انابحيك مثلا من سنه معرفش مكناش عايز اقولك ليه كنت خايف لتكوني بتحبي ولد تانس مثلافا ترفضيني او مثلاتبقي انتي مش شايفاني غير اخوكي كنت خايف اقرب منك لصداقتنا تروح وساعتها مكنتش هقدراني اشوفك او اتكلم معاكي ولانك اغلي عندي من اي حاجه فا قررت اني مقولكيش علشان انا بحبك اوي اوي اوي انتي كنتي بالنسبه ليا زي الاكسجين والاكل كنتي اهم منهم كنتي جوايا في قلبي.... قصدي كنتي انتي قلبي كنتي انتي الي بتخليني اعيش كنتي انتي الي بتديني الامل كنتي انتي سبب وجودي هنا كنت بخرج من البيت،علشانك اصلا.... انتي اهم من اهم حاجه في حياتي عارفه لما كنتي بتقوليلي اني زي اخوكي كنت بتضايق اوي يا سلمي..... سلمي انا مش هقول بحبك ولا بعشقك علشان ببساطه انتي عارفه اني مقدميش غيرك احبه او اعشقه علشان في وجودك سواء جمبي او مش جمبي فا انتي لغيتي كل الستات الي موجودين في العالم لانك ببساطه سرقتي قلبي ( مسكت دماغها وبوسه قرطها* فوق عنيها وتحت شعرها*)

سلمي: الكلام الي انت قولته كله ده قلبي و****، ثم انك. بتخرج علشان ي فا انا مش بخرج علشانك انا بخرج علشان نفسي لاني لو مشوفتكش اناممكن يحصلي حاجه في دماغي مثلا ممكن اتجنن انا بحبك اكتر ما انت بتحبني وبتحب نفسك وبتحب كل الناس انا حبي ليك اكبر مناكبر حاجه موجوده. في الكون ده ( مسكه ايدي وشبه صوابعها في صوابعي) انت بالنسبه ليا يا احمد مش قلبي وعقلي والكلام ده كله انت كلي انت الي بتمشيني انت الي بتخليني اتنفس انت الي بتخليني اصلا افكر اني اعيش يا احمد انا كلمه بحبك او بعشقك دي متوصفش 00.000001%

من الي انا حساه نتحيتك انا بحبك وبعشقك وبموت فيك انا ممكن اني اموت نفسي علشانك

انا: بس متقولش لحد اني قولت لك كده هعملها مفاجئه قدامهم

سلمي: ماشي يا حبيبي

روحت حضنتها وبوسه قورتها تاني وخطيت دمغي علي دماغها علي كتفي وفضلنا نتكلم لحد ما الشمس طلعت قدام البحر في الصحرا

وصحينا رغد ومشينا ( انا كنت عارف ان كنزي مع اسلام فا توهتهم) ومشينا واحنا ماشين اتصلت باسلام خليته يصحيها ويوديها الاوضه تنام هنا) وفعلا صحاها واستحمت بسرعه وباسها من بوقها بوسه طويله وخلاها تمشي وراحت كملت نوم هناك

وبعد كدا صحينا كلنا روحنا البحر وقعدنا نلعب وكل شويه ابص لسلمي والاقيها بصالي في عيني ومبتحركش عينها من عليا ورحت نحيتها ووشوتها في ودنها انها احلي بنت في البحر النهارده واحلي بنت في الدنيا ديما ومشيت وطلعنا من البحر استحمينا ومشينا

في الطريق

كنت انا واسلام ماشين،في الطريق لوحدنا حكتله كل الي عملته امبارح وقولت اني عايز اعملها مفاجئه

اسلام: اشطا يسطا خلاص بص قولي بس عايز ايه

انا: بص روح مطعم...... فهمت!

اسلام: اه يسطا خلاص

انا: معاك فلوس تكفي

اسلام: اشطا تسلم يصاحبي

مكان اخر

انا: يلا يا جماعه بقي نروح انا عازمكم علي اكل في مطعم انما ايه روعه

رغد: يلا علشان انا جعانه فشخ

سلمي: يلا يا جماعه نخلص طيب

كنزي: امال اسلام فين،

انا: بيحجز لنا طربيزه هناك وهيستنانا

لبسناوخدنا عربيتي ومشينا وكانت سلمي ماسكه ايدي من غير ماهم ياخدو بالهم

ومشبكين ايدينا ورفعت ايديها وبوستها وروحنا المطعم

دخلنا لقينا اسلام قاعد

اسلام: يا جماعه اتاخروتو فا طلبتلكم احسن حاجه هنا ديك رومي

بعد نص ساعه رغي دخل ديك رومي واتنين ماسكينه لابسين لبس خدم ملوك بتوع زمان وحطو اليد الرومي وخلو سلمي تقوم تقطع اليدك الرومي واول ما قطعته بالنص ظهر حاجه لونها ازرق كده طلعتها سلمي لقاها لوحه حديد متوب عليها بحبك بس

فا مسك واحد من الجرسونات رساله وبدء يقراءها

جرسون 1 يتشرف الاستاذ احمد ياسر بعلام سيادتكم انه هو المسؤل عن كل هذا المهرجان والمقصود من كل هذا الاستاذه سلمي بصولي كلهم ملقونيش علي الكرسي فا النور طفا معادا من علي المسرح فا ظهرت قدامهم و انا ماسك مايك وقولت

انا: بحبك وملقتش طريقه احسنمن دي اقولك بيها او افصح بحبي ليكي بيها...... سلمي انا بعشقك

ونطت علي كتفي وقعدت تقول بحبك وكل الكلام بتاع امبارح واكلنا كلنا نبسوطين ومشينا

الجزء العشرون

قراءه ممتعه

مازن: عم اسلام وده اكبر من ابو اسلام ب3 سنين وده راجل عادي متجوز من جيهان ومخلفش عنده فيلا علي البحر مبسوط مع مراته زبره طوله 13 سنتي

جيهان: مرات عم اسلام طولها 168 سنتي وبزازها وسط وطيزها متوسطه برضو وقمحاويه يعني ست عاديه جدا

روحنا من المطعم ده كلنا مبسوطين ورغد كانت اكتر واحده مبسوطه هي وسلمي وكنزي برضو كانت مبسوطه لسلمي اوي بس فرحتها باسلام انه جمبها كانت مغطيه علي كل حاجه ورحنا كلنا وواحنا دخلين علي باب الفندق مسكت ايد سلمي

انا: سلمي بصتلي ووطيت علي ركبتي وطلعت علبه من جيببيي وفتحتها وطلعت خاتم وقولتلها: تقبلي تبقي معايا علي كل حاجه في حياتي علي الحلوه والمره..... تقبلي تبقي معايا ديما مهما حصل..... تقبلي تبقي جمبي لو حصلي اي حاجه مهما كانت... تقبلي تبقي سندي وعوني وستري وشرفي في الحياه دي... تقبلي تبقي مراتي â¤

سلمي حطت ايدها علي بوقها وبقت مبسوطه اوي وعيطت شويه من الفرحه وقالت بصوت منبوح: اااقبل اقبل وقومت حضنتها وقعدت الف بيها ورغد وكنزي واسلام قعدو يسقفو جامد ووقفت ونزلتها علي الارض وبعدين قولتلها تعالي نقعد انا وانتي علي البحر وبعدين مشينا روحنا علي البحر

بعد كلام كتير عن شخصيتنا احنا الاتنين

سلمي: امال انت بتتعلم تايكوندو وشاطر في الالعاب القتاليه كل ده ليه

انا: وانا صغير ابويا مات فا كنت بخاف لحسن حد يضاقني ولا حاجه فا كنت يتحامي بالالعاب. دي بحس بالامان في التمرين اصلي كنتبحس امي معنديش ضهر

بس معايا انتي لازم تحسي بالامان معايا لازم تكون بامان اصلا سلمي انا لو اطول احميكي بعمري هعمل كده لو اطول اجيبلك القمر هنا هعمل كده انا بحبك للدرجه الي تخليني مجنون بيكي

سلمي تحت دراعي ودماغها علي صدري وبتمشيها علي صدري و وانا قلبي كان بيرقص من الفرحه بوجودها جمبي وبحبها ليا بعد كلام كتير اوي طلعنا كل واحد اوضته علي الساعه 1 كده ونمنا صحيت علي 8 انا وخدت الكتاب ونزلت البحر

بعد فتره كده كنت قاعدها علي البحر وبقراء في الكتاب خلصته وحطيته جمبي وقعدت افكر في حيلتي كلها

انا هعمل ايه في حياتي هكمل فيها ازاي

ابويا مات وانا صغير

امي بعيده عني

خيالي وخالتي بيعاملوني اني مش قريبهم بيعاملوني اني حد غريب عنهم كده

عمامي وعماتي دول مشوفتش منهم اي حاجه حلوه او وحشه

سلمي...... سلمي دي الي فضلالي في الدنيا سلمي دي كل حاجه حلوه ممكن تحصل او هتحصل في الدينا دي سلمي... هشيلها جوا عنيا وهحميها بكل تمن هعوض نفسي بيها علي الي فات

بصص ورايا لقيت اسلام ورايا فا خليته يقعد وبعد حوار كده الكلام جاب بعض علي ازاي بقي ابويا وابوه كده

قالي هحييلك بس متقاطعنيش بس قولتله اشطا

( فلاش باك)

هحكي علي لسان اسلام

وانا صغير وعندي 12 سنه كنت طفل وسخ وبتفرج علي سكس وبتاع بس مكنتش عارف كل حاجه كنت فاكر النيك ده دخول الزبر الكس بس

فا روحنا كلنا فيلا بتاعت عمي الي علي البحر نصيف وامك مجتش علشان عيانه بس جيت انت وابوك وانا وابويا وعمي ومراته فا لما في يوم لما نمتو كلكو قومت علشان اتفرج علي سكس فا قعدت في البلكونه اتفرجت علي فيلمين وبعد ما خلصت روحت الاوضه علشان انام لقيت نور المطبخ مفتوح نزلت لقيت ابوك وابويا تحت ومعاهم جيهان فا مدخلتش لقيت ابوك بيثبت كاميرا وبيقلع جيهان وابويا بيقلع هدومه ولما. جيهان بقت ملط استغربت من انها بتقاومهم بس كسها كان بيجيب عسل كتير اوي بطريقه غريبه لقيت كلوتها كان مبلول فشخ يعني متغرق المهم ابوك بدء يبوسها وابويا بدء يلحس كسها بعد ما سيحوها بدءو ينيكو فيها جامد ابوك في كسهاوابويا في طيزها لحد ما نزلو لبنهم وبعدين استخبيت انا لقيتها طلعت جري واللبن بينقط من كسها وطيزها وبتعيط عرفت بعد كده ان انها شافتابويا وابوك بيبتذو واحده مشهوره في البلد بفيديوهات ليها فا صرحتهم بكده وقالت انها هتقول لجوزها وهتبلغ عنهم فا حبو يكسرو عينها جامد فا حطولها نقط اثاره في اكلها وبعد ما جوزها نام نزلت المطبخ تجيب ايد الهون تحطها في كسها لقتهم تحت

قراءه ممتعه:g058:

كل سنه وانتو طيبين وعيد سعيد عليكم كلكم

الجزء الواحد والعشرون

انا: خلاص خلاص يا اسلام مش عايز اعرف

اسلام: براحتك بس ده ابوك يعني وكده

انا: لا خلاص مش مهم خلي صورته الي في دماغي متتلوثش اكتر من كده

اسلام: براحتك يا صاحبي

.............................

قضينا اخر يوم عادي زي كل يوم واحنا مروحين كنا بنبدل في السواقه وروحت نمت خالص زي القتيل من غير حتي ما اطلع هدومي ومصحيتش الا بعد يومين

قديت الفتره دي عادي جدا محصلش اي جديد غير اني بقيت اخرج مع سلمي كتير اوي وبحبي ليها بيتضاعف يوم عن يوم. لحد ما جه اليوم الي غير حياتي كان قبل الجامعه بشهرين كنا داخلين رابعه

____________..........__.........__ ________

اخدت سلمي والهام اخرجها وروحنا الكافيه الي بنقعد فيه ديما وقومت غمزت لالهام تقوم تقف جمبي

فا وطيت علي ركبتي وهي شدت سلمي وخلتها تقف قدامي

انا: تقبلي تتجوزيني يا بطايه وتبقي مراتي لاخر العمر

الهام: وتشاركيه في كل لاحظاته وكل حاجه حلوه او وحشه فيها

انا: وتكوني ام عيالي وستري وغطايا لحد ما اموت

الهام: وكمان تكوني الي بتفرج عنه كربه والي تستحمله في مرضه وضيقته وكل مشاكله

انا والهام: تقبلي تبقي مراتي، تقبلي تبقي مراته

سلمي: اقبل اقبل واترمت في حضن امها وكانت مبسوطه اوي

فا اخدتها وقولتلها اني هتجوزها خلاص الشهر الجاي وهي وافقه طبعا وكانت مبسوطه جدا جدا

انا: بس علفكره المفاجئات لسه مخلصتش

سلمي: ايه؟

انا: بصي هناك كده وشاورت عل الباب 1......2........3 وطلع من هناك اسلام ورغد وكنزي كل واحد ماسك حرف من كلمه سلمي معادا السين؟؟ فين السين طلعت انا السين من ورايا وفضلنا نلف دايره انا ورغد وكنزي واسلام زي الهبل والكافيه كله بيتفرج علينا والهام مايته من الضحك وسلمي زيها وقعدنا من التعب وبطننا كلنا بتموتنا من الضحك

قدينا باقي اليوم بين هزار وضحك ولعب

عايزين تعرفو ازاي عملت كده مع الهام هقول لكم اهو

فلاش باااك الهام.

تاني يوم الصبح بعد ما قولت لسلمي اني بحبها اوي الهام اتصلت بيا وقعدت تحلفني اني احافظ علي بنتها واصونها واني فعلا بحبها وبعد كده سالتها اني عايز اعمل حاجه لسلمي وبتاع فا قالت ليا علي فكره الديك الرومي دي اصلها شافتها في فيلم هندي وبتاع فا عملت كده فعلا كنت بتصل بيها ديما اصلا قبل حتي ما ارتبط بسلمي كنت بعتبرها زي امي لحد ما قررت اني خلاص لازم اتجوز سلمي فا قولت لها كده قالت ليا خلاص بص تعال نعمل حاجه مجنونه

انا: مجنونه ازاي نخش ملط؟

الهام: ملط ايه يا اهبل انت اسكت كده

انا: امال هنعمل ايه يا معلمه الهام

الهام: بص قوم هات لنا شاي وكيكه عقبال ما افكره كده

انا: ماشي يلا

الهام: بص بقي انت تعمل........ و.....

انا: وممكن كمان نعمل.....

الهام: بس اوعدني يا ولا انك تحافظ عليها وتحطها في عينك وتصونها دينا واخره يا ابني دي اغلي ما عندي دي كل ما ليا في الدنيا دي

انا: اوعدك اني احافظ عليها اكتر من نفسي اكتر من اي حاجه بخاف عليها في الدنيا دي

الهام: خلاص تعال نجيب بلونات اسمها... هي اسمها ايه صحيح

انا: ممكن ابدل واتجوزك انتي

الهام: اتلم يلا انت

انا: خلاص انا اسف

مكان اخر ( شركه ابو اسلام)

رغد: طب بص بلاش زي المره الي فاتت وتدخله كله كنت تعبتني خالص

معتز: متخافيش خالص هدخله براحه مش انتي قفلتي باب المكتب وانتي دخله

رغد: اه قفلته خلاص متخافش

مسكها معتز وخلها تقوم تقف وبدء يقلعها هدومها كلها حته حته لحد ما قعلها هدومها كلها وقعدها علي كرسي المكتب وخلاها تفتح رجليها ورح يلحس كسها ويمص في زنبورها جامد ويدخل لسانه جوه كسها ويعضعض شفرات كسها البارزه جامد وهي راحت منه في عالم تاني خالص فا حط ايده علي كسها وبدء يدعك

رغد: لا لا اححححححح كده هجيب لا براحه لسانك مهيجني اوي لا لا متدخلش لسانك في خرم ايدي متنكنش طيزي بلسانك لا لا بلاش حاسه بحرقان جوايا طب حط بتاعك بقي والنبي حط بتاعك جوايا بقي والنبي احح كسي حرقني اوي حرقان جامد اوي في كسي يا معتز

قام معتز من جمبها وحط زبره علي باب كسها وبدء يدخل زبره لحد الاخر ويخرج براحه ورغد بدءت تشخر وتتشرمط علي الاخر وهي هيجانه جدا وبدء يدخل زبره ويخرجه براحه وبعد حبه. كده بدء يرزع فيها جامد وهي بزازها تترجرج وقام ضربها علي بزازها جامد لخد ما حس انه عايز ينزل قام خرج بتاعه وجابهم علي بطنها فا قامت ومسحت هدومها وفتحت الباب ودخلت تقعد معاه

فلاش باك

كان معتز ده لسه ناقل جديد فا كان بيشوف رغد راحه وجايه وهي موهوم بيها وعايز يكلمها باي طريقه فا في مره كان في ولاد بيعاكسوها وهو زعقلهم ومشها ووصلها بيتها وصدفه وقع تلفيونه في التراب في الضلمه وهو بيروحها من الخناقه فا هو اتصل بموبيلها علي تلفيونه لحد ما لاقاه ووصلها وروح ولما رجه كلمها وشكرها علي انها اديته موبيلها والكلام جاب بعضه لحد ما اتعودو علي بعض والكلام بدء يكتر ما بنهم لحد ما في يوم قالها تجيله الشقه وهي نيتها انه. هيتجوزها لحد ما نام معاها وفتحها ووعدها انه يتجوزها وكتب ورقه عرفي ولما الجامعه قللت مرتبها قالها تعالي اشتغلي في الشركه الي انا فيها دي

قراءه ممتعه

الجزء الثاني والعشرون

بعد ما معتز مسح لبنه من علي رغد قام وقعد قدامها ولبس هدومه قامت رغد لبست وقعدت علي رجله وبقت تمشي ايدها علي شعره

رغد: مش هتتجوزني بقي بقالنا كتير اوي في الموضوع ده ومفيش اي جديد

معتز: اه طبعا طبعا هتجوزك امال

رغد: كويس يا حبيبي

وقامو كملو باقي اليوم شغل وروح معتز وامه جتله تكلمه في حوار كده

منه( امه) : روحت كلمت ام فيروز دي زي ما انت طلبت بس هي رفضت

معتز قام انتفض: رفضت رفضت ازاي يعني لازم توافق انا حياتي معتمده عليها

نام معتز وبليل راح علي بيت فيروز لقاها نزله وراحلها

معتز: ممكن اعرف ليه مش راضيه تتجوزيني انا بحبك اوي وهصونك صدقيني لازم تعرفي اني هقبلك بكل عيوبك

فيروز: مش هينفع نتجوز ( بتعيط) متضغطش عليا اكتر من كده

ام فيروز ةانت جايه وسمعت الحوار ده: ليه ماله معتز اتجوزيه

معتز: ايوه قوليلها ياام فيروز

فيروز زعقت فيهم وطلعت االبيت وقفلت عليها الباب

وامها فضلت اسبوع تزن علي دماغها وتحاول تقنعها بيه وانه بيحبها وهيصونها وانه هيتقبل كل عيوبها

لحد مافيروز كانت بتكلم نفسها: عايز يقبلني بكل عيوبي حاضر يا معتز انت حر

فيروز: ماما انا مواقفه اتجوزه بس الفرح يبقي بعد اسبوعين والمؤخر 5 مليون جنيه

ام فيروز زغرطت واتصلت بمعتز وقالت له علي كل حاجه وشروطها وواقفه لانه مكنش عايز يسيبها او يطلقها لانه بيحبها وهي مش مدياله وش

وانشغلو كلهم بالشغل وغاب معتز عن شغله لمده اسبوع ورغد تتصل عليه وتليفونه مغلق لحد ما قررت تروح البيت له لقت تحت البيت انوار فا لقت عيل خارج من بيتهم فا قالت له انده ياحبيبي علي معتز فا لما نزلها اتصدم من وجودها قدامه

معتز: رغد! ايه الي جابك هنا

رغد: جايه اسال،عليك مجاش ليه بقالك اسبوع

معتز: معلش مشغول

واحد معدي: مبروك يا معتز وعقبال البكاري

رغد: فرح مين ده يا معتز

معتز: فرحي يا رغد

رغد: فرحك! علي مين وانا انت فتحتني ووعدتني انك عمرك ما هتسبني ابدا معتز قول انه مقلب

معتز: يلا يا رغد من هنا مش هينفع تقفي معايا انا راجل مكتوب كتابي واعملي حسابك جاي بكرا الشركه وهنام معاكي هناك قبل ما اتجوز اخر مره بقي

رغد مشيت وهي الدموع ماليه عنيها وبتعيط اوي علي انها اتفتحت وسنين عمرها راحت وحبها،وكل حاجه

وراحت الشركه تاني يوم ومعتز قالها تعالي فا راحتله وقالها تقلع علشان يخلصو بسرعه فا قامت عليه ضرب وضربته شلالايت كتير اوي في بضانه وصدره وجسمه كله وبعدين خرحت روحت قام معتز متبهدل فا قرر ينتقم......بعتلها فيديوهات ليها وهي بتتناك منه وهو وشه متشخبط عليه وصوره تانيه والفيديو منشور

رغد اتصدمت وحياتها اتبهدلت فا قررت انها تسيب البيت وتهرب وتبيع الشقه وتسافر بلد تاينه وهي منقبه

ليله دخله معتز

قاعد معتز جمبه فيروز علي وشها ابتسامه صفرا اوي وهو مبسوط لان حلمه اتحقق لانه اتجوز حب حياته ومش هيسبها ابدا

وبعد ما خلص الفرح خدها معتز ووقفو تحت شقته وشالها علي ايده وطلع بيها السلم وفتح الباب ودخلو غيرو هدومهم قالت له فيرروز وتحجتت باي حجه انعا تعبانه فرح وكده ونامو جمب بعض لحد تانيي يوم

فا صحي تاني يوم معتز وهو هيتجنن عليها انه ينيكها

وجت امه وامها وزغريط وافراح وبتاع فا دار حور كده بين معتزه وامه

ام معتز: ايه يا واد طمني عملت ايه

معتز: معمتلش حاجه يحجه كانت تعبانه

ام معتز: يا واكسه يا وكسه قال تعبانه قال

معتز: متخافيش ياماما خصلها انا النهارده هاتو بس عربيه اسعاف تحت البيت ممكن نحتاجها

ام معتز: هههههه هنشوف

وعدي اليوم ما بين مباركات وهزار ومعتز يقفش بزازها لو لوحدهم لحد ما جه اليل وقررت فيروز انها تصارحه بحقيقتها

فا لبست قميص نوم احمر لحد فوق ركبتها ومنغير سونتيان ولبست كلوت مش شفاف

وبدء معتز يبوس فيها وهي بتحاول تتجاوب معاه علشان متبينش اي حاجة وبدء يقلها القميص من فوق وقعد يمص ويلحس في بزازها ويمشي ايده علي الحلمه ويفعص فيهم ويعض في بزازها جامد وهي علي وشها ابتسامه صفرا خالص وبعدين بدء ينزل ايده علي الكلوت وسحبه مره واحده علشان يلحس كسها وبدء ينزله براحه لقي شعر خفيف اتفاجئ ياعيني

وبدء ينزل الكلوت من. علي كسها علشان يلحسه.... بس

قراءه ممتعه :g030:

الجزء الثالث والعشرون

اخو معتز

_اخو معتز بهاء عنده 20 سنه وعيال صايع وطويل ومشعر وعنده دقن وجسمه رياضي وشعره اسود وناعم ولابس نضاره من الاخر البنلات بتموت عليه بس هو ندل وواطي

_نسرين :صاحبه بهاء وبتحبه اوي وهو بيلح عليها جدا انها تجيله الشقه بس هي بترفض هي بيضه وبزازها وسط وطيزها وسط برضو

_ليان :اخت معتز وبهاء وهي بيضه قشطه وبزازها كبار وطيزها نفس الكلام يعني كيرفي بس هي محترمه اوي

قبل الحادث بعده ساعات

بهاء : ماما يا بنتي تعبانه وعايزه تشوفك ضروري

نسرين :اعمل ايه يعني يا بهاء

بهاء : يا بنتي تعالي زوريها

نسرين :طب اقول لماماا ايه يا بهاء طييب

بهاء : قولي اي حاجه قولي راحه لصاحبتي وهتاخر

نسرين : حاضر هشوف

بهاء : مفيهاش حاضر هشوفي تبقي عندي علي 9 يلا سلام انا بحبك

نسرين :وانا كمان بحبك اوي سلام

قفلت نسرين مع بهاء وهي بتفكر في والدته الي كلمتها اكتر من مره وهي دلوقيت عيانه وهي بتحبها وبتحب بهاء اكتر منها ومستعده تعمل اي حاجه علشان وبتحاول ترضيه باي طريقه مهما كانت لانه لو بص بره هيلاقي 100 واحه ترضيه عنها وقامت علشان تجهز نفسها علشان تخرج وطلبت الماكوه من اختها علشان تكوي هدومها وطبق فيه مايه بس للقدر راي اخر الطبق بتاع المايه وقع علي الارض علي السلك بتاع الشاحن حرق الموبيل فا هي اتعصبت علي اختها فا زقتها واختها بتقع الماكوه وقعت علي رجلها حرقتها فا اتضربت يومها علقت موت من ابوها وحرمها من الخروج اخر شهرين في الااجازه

بهههههاء

بهاء واقف بيتكلم في التليفون

بهاء: ايوه يابني جايه النهاره طبعا ...... امال هو انا قليل طبعا جايه النهارده .........اه قوللها علي السلم الي ورا متخافش مش هيبقي فيه صوت ..... محدش هيعرف متخافش مهو في الدور الي فوق الي فيه المخزون والبطاطين والهدوم الشتوي محدش بيطلع خالص اطمن

بعد فتره دخل بهاء اصحابه الشقه الي فوق واستنو البنت تيجي عدي نص ساعه والسكوت هو الحاضر بينهم لحد ما رن تليفون بهاء وكان امه بتقوله ان اخوه في المستشفي وهي تعيط جامد

بهاء قالهم لما تيجي ابقو كتفوها وخدوها مزرعه صاحبنا عقبال ما اجيلكو هي بيضا وبزازها كبار كده (دي كانت غلطه عمره )

المستشفي

الام يا بنتي روحي نامي انتي في البيت انتي سخنه اهه وطلعيلك بطانيه من الشقه الي فوق تتغطي بيها

قالت لها لا ومعرفش ايه بعد اصرار الام وافقت البنت انها تروح وبعد ما خرجت ب20 دقيقه وصل بهاء وسال علي اخته وامه قالت انها نايمه في البيت

روحت البيت وفتحته ودخلت حاجتها ومغيرتش وطلعت للشقه الي فوق المخزن علشان تجيب بطانيه من الدولاب الي فوق

ودخلت فتحت الباب براحه وفتحت النور لقت قدامها 4 شباب واقفين اتلمو عليها وكتفوها وخدوهاعلي المزرعه بسرعه جدا ومحدش شاف حاجه

واول ما وصلو فكوها وقلعوها ملط وهي ملقتش فايده من الصريخ فا بقت تتحايل عليهم جامد والدموع بتحمي في جسمها بس لا حياه لمن تنادي وقام اول واحد منهم وقعد يبوس فيها غصب عنها ونزل علي بزازها وقعد يلحس فيها ويمص حلمتها وبعد ينفتح رجلها هنا بقي اغمي عليها من العياط ومن الصرخ وحط بتاعه في كسها مره واحده وهي بنت ودخل راسه بس نزل شرفها دم بكارتها علي زبره واول ما نزل بص لصحابه وقعد يضحك :الشرموطه طلعت بنت

وقعد يدخل ويخرج والدم نازل من كسها لحد ما نزل لبنه جوه وبعدين قام الي بعده عدلها وعدل طيزها وتف علي خرمها وقد يزق ويحشر في رلس زبره لحد ما دخلت كلها وبعدين حشره كله وقعد يرزع فيها جامد وجه التالت وحطه في كسها وهي لسه متخدره وقعدو ينيكو فيها جامد لحد ما نزلو وقعدو يبدلو عليها طول اليليل لحد ما الصبح طلع ومشوها البيت وهي من الصدمه جالها صدمه عصبيه حاده وفقدان للنطق ............

تحياتي وقراءه ممتعه للجميع

الجزء الرابع والعشرون

بعد فتره رجع فيروز ومعتز بيتهم وعاشوا فى سعادة وخلفوا احلى ولاد

مكان اخر بيت الهام

انا :يا جدعان فاضل 3 اسابيع علي الفرح متاكدين ان كل حاجه جاهزه ؟

كنزي واسلام ورغد: اه يا عم متخافش بس

انا : طب تمام..القاعه وكل الدعوات اتوزعت

رغد : اه كل حاجه صدقني اتوزعت اخرس بقي ده انت صداع يا جدع

وصلت سلمي والهام من برا لقونا في بيتهم

الهام: اتحتليتو البيت يخربيتكو

كنزي : ماما دي يا سلمي....؟ عسل ربنا يخليهالك (بتضحك لوحدها)

1...345678