الحب قبل الجنس

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وقام محمد يلحس كسها وبظرها وبعدين يدخل ايده في كسها لحد ما صوتت وجابت شهوتها ونامت جمبه وابتدا محمد ينيكها فى كسها وطيزها لحد ما ملا طيزها بطوفان من لبنه

رغد: اه عملتي له عيد ميلاده عندكو وفرح جدا صح!؟

سلمي: اه صح اتبسط اوي

رغد: كويس نفضل زي ما احنا كده نخرج معاه ونتبسط لحد ما يردلنا المفاجئاه

سلمي: طب تمام كويس اوي

بعد اسبوع

انا: سلمييييييي سلميييييي بت يا سلمي

سلمي: ايه ايه ايه نعم عايز ايه

انا: مين الي هيحضر حافله عمر خيرت النهارده مين!؟

سلمي بفرح: عمر خيرت!!!! عزمتني بحد علي حفله لعمر خيرت

انا: اه عزمتك

سلمي بفرح نطت عليا ومسكت في رائبتي وحضنتني جامد وبعدين نزلت واتسفت ووشها بقي احمر ا اوي من كسوفها

انا: يلا روحي البسي بقي وابقي اقبلك علي 7 كده

سلمي: تمام شكرا اوي انا بجد مبسوطه جدا

انا: يلا يا بت اخلصي امشي

سلمي: طب اتكلم عدل طب ****

الساعه سبعه روحت اخدها بالعربيه بتاعتي واول ما شوفتها انا اتجمدت منظرها

لبسه فستان اسود علي الركبه حماله مش كاشف الصدر وكاشف ايديها الملبن البيضه دي وحاطه روج احمر ومانكير اسود وشكلها قمر اوي اوي اوي

انا: لا مؤخذه يا استاذه ممكن تندهي لسلمي

سلمي: انا سلمي يا متخلف انت

انا: لا اصلنا متعودناش علي كده ده شكل السيستم هنج ولا ايه هو في حلاوه كده برضو ايه ده،يا جدعان

سلمي اتكسفت وبصت في الارض

سلمي: مش هنغور ولا ايه

انا غمزتلها: احلي غوره واحلي ايه واحلي ولا واحلي كل حاجه

سلمي: طب نخلص علشان انا اتبضنت بقي

وركبت وطلعنا علي الحفله وبجد انا كنت بحسد نفسي اني ماشي جمب البنت بالشكل ده وقمر كده

وخلصنا ورجعنا علي البيت روحتها ونمت

بعد شهر كمان

محمود: يسطا المذكره دي متاكد ان الامتحان مش خارج منها

اسلام: يسطا عيب عليك ده انا واصل جدا

رغد: متاكد متاكد!؟

اسلام: اه متاكد متاكد ايه يا رغد هتشكيني في نفسي ليه الامتحان مش خارج منها

انا: طب هاتها بقي نصورها ونوزعها علي الشله

سلمي: هنصورها فين زمان المكتبه قفلت

كنزي: مش حوار يا جدعان نصورها برا وخلاص

انا: طب يلا نخلص علشان الامتحان بعد اسبوع

فيروز: كنزي كنزي

كنزي: نعم يا فيروز

فيروز: دقيقه معلشي

كنزي: نعم

فيروز: عشر دقيق وتسبقيني علي الحمام

كنزي: حاضر جيالك اهه

وبعد عشر دقيق كنزي استاذنت للحمام وراحت

فيروز اول ماشافتها زنقتها في حمام هناك ونزلت عليها بوس وتقفيش ولحس في بزازها وبعد ما قلعتها هدومها قالت لها عملالك مفاجئه

كنزي: ايه هي قولي

طلعت فيروز خياره من شنطيتها

وفرشت بيها كس كنزي

كنزي: اه اه، لا انا بنت لسه

فيروز بتحسس علي طيزها: اه بس دي مش بينت وراحت حطط صوباعها في خرمها وتدخل وتخرج وزودت صوباع وبعدين حطت صوباع كمان وبقت عماله تدخل وتخرج ووبعدين تفت علي الخياره وتفت علي خرم طيزها الفاجره دي وحطت الخياره وبقت عماله تزق جامد لحد ما دلخت كلها وبق عماله تدخل وتخرج تدخل تخرج وكنزي ممحونه اوي

كنزي: اه اه طيزي اتهرت مش قاده اوي نيكني اوي حطيها في طيزي الوسخه الشرموطه دي انا لبوه انا لبوه مش قادره طيزي اتهرت يا فيروز نيكي يا لببببوه

فيروز: هنيكك يا شرموطه انتي في طيزك وهفتحلك كسك الجامد ده

ونزلت تلحس وتص في كسها وكنزي بتنزل عسلها بغزاره وبعدين عكسو الوضع كنزي بقت تنيك في فيروز بس في كسها علشان هي مفتوحه

كنزي: بتنيكيني وتخليني اتشرمط عليكي يا لبوه حاضر

وراحت مدخلها للاخر فيروز: كسي اتفلق يا بنت الشرموطه هموت يا لبوه هموت

كنزي بقت عماله تلحس لها في كسها وتنيكها بالخياره وبعدين تطلع بلسانها علي طيزها ولحسها وتدخل لسانها فيها وكنزي بقت محترفه لحس وبقت تنيك فيها جامد لحد ما نزلت عسلها وارتاحو وفيروز حطت الخياره في طيز كنزي وقالتلها تخرجيها يا لبوه،لما تروحي فاهمه يا شرموطه

كنزي: فاهمه حاضر

ورجعت كنزي ليهم وماشيه فاشخه رجليها زي المطاهر وقالت للشله انها تعبانه وهتروح ومشيت والخياره تعباها خالص لحد ما روحت وشالت الخياره شمتها. لقت ريحتها وحشه،اوي رميتها واستحمت ونامت

بعد شهرين

رغد: يعني بتخرجو مع بعض كل اسبوع وكمان مش حاسه انه حاسس نحيتك بحاجه ايه ده ولا حاته انجذاب بسيط

سلمي: بيعاملني زي اخته ( بتعيط)

رغد طب اديني اسبوع وانا. هتصرف ( بتطبط عليها)

في مكان اخر قاعد لوحدي

انا: انا بحب سلمي اوي بقيت احبها جدا بس الغريب انها مش حاسه. بيا خالص عمرها ماهتحس بحبي ليها دي علاقه فاشله حب من طرف واحد مش عارف اعمل ايه اكتر من كده ( بعيط) انا بحبها جدا مش متخيل اني احب حد كده اصلا بس هي شكلها بتحب حد تاني

اوملهاش في الكلام ده انا بفكر اصراحها

قراءه ممتعه

الجزء السابع

بعد اسبوع

انا: اسلام انا بحب سلمي

اسلام: بجد!! طب هي بتحبك

انا: مش عارف بس حاسس انه لا

اسلام: طب ربنا يكتبهالك يا صاحبي بس حاسس انها ممكن تكون معجبه بيك ده انت احمد ياسر..... فاكر يلا البت الي كانت بتحبك في اعدادي الي لابسه نضاره مثلثه دي

انا: اه يديني انت مش هتنسي بقي

اسلام: انسي ازاي دي كانت بتقول احمد ياسر بيموت فيا ومبيفكرش غير فيا فاكر

انا: اه فاكر دي جات المدرسه الثانوي بتاعتنا علشاني ياديني يا جدع

اسلام: فاكر يلا في اولي ثانوي لما روحنا نعاكس بنات عند المدرسه الاعدادي

انا: اه يادني هههههه فاكر يلا الست الي شتمنا هناك

اسلام: اه ياعم كنت بعاكس بنتها وبتاع فا بقول لها ايه الحلاوه دي فا بنتها قالت ليا انت حيوان علفكره فا قولت لها بكلم امك ملكيش دعوه

فا الست شتمتني وقالت لي انا اختها الكبيره يا كسمك

انا: ههههههههههه يدين امي كانه امبارح و**** ايام حلوه اوي يا اسلام نفسي ترجع

اسلام: اه و**** يسطا وانا كمان

في مكان اخر

رغد: يعني خلاص مش حاسه انه حاسس من ناحيتك اي حاجه خالص

سلمي: خالص يا رغد هو شكله بس اتعود علي وجودي

رغد طب دي اخر فكره لو مصابتش يبقي مفيش فايده خلاص

سلمي: يعني ايه مفيش فايده

رغد: يعني هبقي انا يأست يا سلمي هيبقي مقدميش حل تاني وانتي كمان مش هيبقي قدامك خلاص لازم تشوفي حد تاني تكملي معاه حياتك

سلمي بتعيط: يعني ايه حد تاني....... عمري ما اتخيل نفسي مع حد تاني ابدا ( بتعيط اكتر) انا بحلم بيه كل يوم وكل ليله..... انا عمري ما فكرت اني اتخيل بس اني نايمه مع جوزي ويكون راجل تاني غيره انا بتقطع لما الاقيه ماشي معايا وباصص لواحده تانيه او حتي سرحان في اي حاجه غيري متخيله...... متخيله اني لو اقدر اني اقدمله حياتي علشان بس يبقي مبسوط هديهاله

هضحي بنفسي وكل حاجه يا رغد علشانه ( مسكه رغد من رقبتها جامد) هو مش لحد غيري مفيش ست هتبقي ملكه غيري فاهمه ولا افهمك

رغد بتتخنق: فاهمه فاهمه خلاص بموت سيبيني

سلمي سابت رغد وقعدت تعيط جامد علي الارض: انا اسفه يا رغد انا اسفه معرفش. جرالي ايه حاولت انساه بس معرفتش حاولت انسي نفسي بس منسيتوش برضو رغد انا عديت مرحله اني بعشقه انا وصلت بيا لاعلي من كده

رغد: خلاص خلاص اهدي هنحاول تاني لو الطريقه منفعتش هنحاول كمان انا معاكي لحد ما تياسي يا حجه بس انتي اهدي كده تعالي نخرج نروح اي حته تانيه تعالي بس

في كافيه علي النيل

رغد: بصي بقي كده وركزي معايا مش طفحتي وحليتي وشربتي كمان اخرسي بقي

سلمي: ماشي حاضر

رغد: انتي بقيتي جزء كبير من حياته عايزاه يحس انه هيفقدك او مش هتبقي تعبه خلاص او مش معاه ديما

سلمي: ازاي يا رغد هه ازاي

رغد: يعني تروحي تقوليله ان حد تاني جه قالك بحبك وانتي بتفكري فيه بجد

سلمي: طب وبعدين

رغد: تحاولي بقي انك تغيظيه

سلمي: طب اقوله مين هه اقوله مين

رغد: مفيش غيره محمود

سلمي: محمود!!!!!!!!! متخيله يوافق

رغد: اه ياوفق استني انتي بس

رغد اتصلت علي محمود

رغد: محمود ازيك

محمود: ازيك يا،رغد عامله ايه

رغد الحمد لله تعرف كافيه........ الي علي النيل علطول ده

محمود.: اه ماله

رغد تعلالي علي هناك بسرعه بس

محمود: عشر دقايق وابقي عندك

ومحمود جه ورغد وسلمي شرحوله كل حاجه

محمود: متاكده من خطتك دي يا رغد

رغد: اه يا محمود عيب عليك

محمود: علي بركه **** الاسبوع الجاي تقوليله بقي

سلمي: انشاء ****

بيت فيروز

كنزي راكبه علي كس فيروز و بتمص في بزها وفيروز بتلعب في بزاز كنزي

فيروز: اه اه ايوه يا كنزي ايوه كسي اتهري اه وقامت كنزي تلحس كسها وزنبورها وتدخل صوباعها في كسها وتخرجه وفيروز في عالم تاني حرفيا لحد ما فيروز نزلت وفيروز لحست كس كنزي وعملت نفس الكلام وقامت كنزي لبست وهتروح خرجت برا علي السلم

سيد: كنزي ازيك

كنزي: ازيك يا سيد

سيد: كنتي مع فيروز اختي جوه

كنزي: اه وهروح دلوقتي

سيد: طب استني اوصلك

كنزي مش عايزه اتعبك وبعدين معايا عربيه بقي

سيد: طب تمام يا كنزي عايزه حاجه

كنزي: شكرا يا سيد

مكان تاني

انا قاعد مع نفسي

انا: بفكر اقولها اني بحبها

انا برد علي نفسي :طب تخيل مثلا انها رفضت وصحوبيتكو دي الي بقالها كتير هيحصلها ايه

انا: صح وجهت نظر وامها برضو بحس انها زي امي اوي واكتر كمان ومش عايزه افقدها

انا برد علي نفسي: اه امها دي اكتر من امي

انا: امال امي فين مسالتش عليها بقالي كتير

انا برد علي نفسي: امك صح صله رحم وكده

انا: طب هروح لها بقي

مكان تاني خالص

رغد: طب هتصورو الورق امتي يا. جماعه فاضل 5 ايام علي اول امتحان

محمود: صورته اهه يا رغد امسكي ادي دول لسلمي ولاحمد ولكنزي ودي ليكي وهرجع الاصليه بقي لاسلام

رغد: طب كويس بقي

محمود: بقولك يا رغد تعالي نروح سينما

رغد: لا خليها مره تانيه بقي

محمود: يلا بقي بلاش بواخه يا حجه اخلصي

رغد: انا هروح بقي علشان ازاكر وانام

محمود شد رغد من ايدها

رغد: هههه طب خلاص سيب ايدي وانا رايحه معاك اهه خلاص سيب ايدي بقي ههه

محمود: حاضر ههههه يلا بقي

وراحو سينما ومحمود دفع طبعا ومشيو بقي

بيت ساميه ومحمد

اسلام: عايزه فين يا متناكه

ساميه: في كسي في كسي بسرعه

اسلام: خدي يا شرموطه خدي

وبيرزع فيها جامد

( الباب بيخبط)

ساميه قامت مخضوضه: مين،ده الي جاي دلوقتي

اسلام: ممكن يكون محمد مثلا

ساميه: لا محمد جاي الصبح انا هلبس واروح اشوف مين استخبي انت هنا متخرجش ابدا فاهم

اسلام: فاهم فاهم

عدلت ساميه نفسها ولبست هدومها كلها وفتحت الباب واتصدمت من الي علي الباب

انا: ايه يا،ماما ازيك

ساميه مخضوضه: ايه يا احمد ازيك خش خش تعال وحضنتني

وكانت عرقانه

احمد: انتي كنتي بتعملي ايه

ساميه: كنت نايمه نايمه يا احمد في حاجه

احمد: لا اصلك عرقانه بعد كده ابقي شغلي التكيف علشان متفتطصيش

واسلام جوه هيموت من الرعب لما عرف اني هنا

ساميه: اجيبلك حاجه تشربها يا احمد استني... انت ضعفان كده ليه انت مبتكلش يلا ولا ايه،

انا: كل اكلي من بره يعني والي انتي والهام بتعتيه بيصبرني كده

ودخلت ساميه المطبخ وعملت عصير بسرعه وخرجت

لقتني ماسك شراب اسلام في ايدي

انا بتاع مين الشراب ده محمد بيلبس شرابات طويله.........

الي القاء في الجزء الثامن اتمني مشاركتمك وردود افعالكم علب القصه :g058:

الجزء الثامن

ساميه برتباك: لا اصله بقي يلبس الاتنين علشان الطويل بيخليه يتحر وكده

انا: امممم تمام همشي انا بقي علشان متاخر علي معاد كده عندي

وبعد ما مشيت

اسلام خرج وقعدو يضحكو جاامد اوي

اسلام بيدمع من الضحك: مش قادر خلاص هعيط

ساميه بطنها بتوجعها من الضحك: خلاص خلاص اهدي اهدي

اسلام: تعالي عايزك في كلمه في الحمام

ساميه: هيهي حاضر جايه اهه

وبعد ما رزعها الزبر التمام اسلام مشي وروح ببتهم

كافيه قاعد فيه انا وسلمي

سلمي: احمد احمممممممممممد

انا: ايه يا سلمي

سلمي: محمود صاحبنا قالي انه بيحبني

انا كاني اتضربت ببرق ومموتش كاني اتغرس سكنيه في قلبي بس مبتخرجش سكينه من اعز. الناس ليا.... قلبي اتكسر نصين والكلام مش راضي يخرج من بوقي..

انا بحزن شديد وفرحه مصتنعه: بجد وانتي بتحببه؟

انا كان املي الوحيد انها تقول لا وتقول بحبك انت وده كان هيبقي اخر حاجه نفسي فبها في الدنيا دي.....

سلمي بتمثيل: مش عارفه بس ممكن اكون منجذبه شويه ليه

انا بتمثيل اكتر وقلب موجوع: شايفه انه ممكن يكون سندك فعلا.... ممكن يحافظ عليكي زي عينه

سلمي: ايوه

انا: خلاص حاولي تفكري فيه وتشوفي هل مناسب ليكي ولا لا

سلمي: بجد يعني انت شايفه مناسب

انا: اه جدع وطيب وهيحافظ عليكي ( مش مصدق نفسي من كتر الكدب مش شايف غير اني بس اكبر كداب علي وجه الارض لاني عارف ان محدش في الدينا دي هيحافظ عليها زي انا بخاف عليها من الهوا.... من امها... من الدكتور الي بيعالجها...من الارض انها تحتك برجلها.... بخاف عليها من كل حاجه واي حاجه... بخاف عليها من نفسي....)

سلمي بحزن وكسرت قلب: كنت حاسه انك هتقف جمبي في اختياري

انا: طبعا يا بنتي الاخوات ليهم ايه عند اخواتهم!

سلمي: انا بحبك

انا: نعم

سلمي: يا اجدع. واحن اخ في الدنيا كلها

قالتها سلمي وهي بتقتل اخر مكان حي في قلبي قالتها سلمي وهي بتنشر الياس في نفسي وتبنهي اخر امل ليا قالتها سلمي وهي بتنهي حياتي كانسان)

كان لازم ادور علي اي عذر يخليني امشي :

انا: معلش يا سلمي لازم اروح علشان بطني وجعتني جامد

سلمي: اوي يعني لازم تروح؟

انا: اه معلش لازم

ولاول مره اسيب سلمي وامشي وانا خايف لاضربها شوفت فيها جبروت مش هغفرله عمري مهما اعتذرت ومها كان حبي ليها

للمره الاولي تغلط سلمي في انها تختار انسب الطرق ليا وانا للمره الاولي اغلط في اني افهمها ممكن لانها نجاستها الاولي في الكلام.... قد ايه انا غبي اني اتعلق بيكي من غير تفكير.....

عيطت اوي ساعتها عيطت علي نفسي وعيطت عليها انها فعلا مختارتش صح بمعني اصح مخترتنيش

سلمي انا نفسي تفوقي وتدركي اني انسب اختيار

نمت من كتر العياط وصحيت علي المنبه

انا: مبقتش انت المشكله الوحيده يا منبهي

واستحميت ولبست وبصت في المرايه

قد ايه فعلا انا شاطر اوي في التظاهر

هل ياترا هقدر اكمل في تظاهري ده كتير مش هقدر افضح نفسي لحد مش هقدر اكمل باقي حياتي كده في الي انا فيه ده... مش هقدر اكمل حياتي من غيرك يا سلمي

وخرجت وروحت الجامعه واول ما شوفتها حسيت نفسي اني عايز احرقها وانهي حياتها وانها هي المسؤله عن الكوارث الكونيه الي حصلت علي مر التاريخ

هي المتسبب الاكبر لحدثت تشرنوبل

هي سبب تسونامي اليابان

هي المتسبب الاول في اعصار كترينا

هي الي دخلت فكره الحرب في دماغ هتلر

هي الي كسرت قلبي بدون رحمه ولا نوع من انواع الشفقه

بس عمري ما هقدر ااذيها خالص مهما عملت ومهما كسرت في قلبي هي لسه برضو الي خلته يحي ويعيش

انا بحبها جدا

انا: اسلام

اسلام: نعم

انا: تعال دقيقه معلش

اسلام: حاضر..... ايه يسطا

انا: محمود..... راح قال لسلمي انه بيحبها وهي موافقه عليه

اسلام: بحزن طب هنعمل ايه

انا: معرفش ( بعيط) انت مش متخيل قد ايه انا بحبها وقد ايه انا شايفها انها اخر املي في الدنيا

اسلام انا ملقتش الي يسعدني في امي. وابويا مات وانا صغير وملقتش اي سعاده في حد جمبي ولالقيت حد يبقي سند ليا..... اسلام انا بفكر انتحر لو مجتش ليا

اسلام: لا هي ليك انشاء **** بس استني هسال بس كده واسوف

ومشي اسلام وخد محمود علي جمب

اسلام: انت بجد يا محمود بتحب سلمي

محمود: اه بحبها

اسلام بحزن: طيب ربنا يكتم سركو

وجه قالي الي حصل وانا قلبي اتكسر اكتر من قبل كده

ومشيت وروحت اسكندريه وقعدت علي البحر

انا: هل ياترا انا عايش علي النفس والاكسوجين.؟؟؟؟ ولا عايش علي ريحتك وريحت عطرك ولا عايش علي وجودك جمبي ولا عايش علي نظرت عنيكي لاي حاجه حلوه ولا عايش علي شكل شفايفك هي بتتحرك علشان تنطق اسمي ولا عايش علي ايه!؟

انا: دلوقتي في حاله اللا وعي مش شايف قدامي غير حياتي من غيرك ومش شايف بس غير اني ممكن اموت لو مكنتيش جمبي يا سلمي

انا: فعلا ده اصعب موقف عدي عليا ديما كنت بحل اي مشكله بتقعي فيها بابسط طريقه مبالك بقي لو كنتي انتي المشكله،...!

انا : كنت عايش علي امل وجودك جمبي وهو امل زائف امل بيصبرني وبيعيشني بقيت حياتي لكن دلوقتي اجيب امل منين وانتي سرقتيه مني بتلت كلمات كل ما افتكرهم اعيط زي اي طفل

محمود قالي بحبك)

كسرت قلبي دي عمري ما هسمحك عليها ابدا يا سلمي

سلمي

قولت له الكلام الي رغد حفظتهولي مرات ومرات حتي نسيت نفسي وحفظت كلامها

بس ايه الفايده منه طالما انت مش جامبي بقلبك ايه الفايده من الخطط وايه الفايده من كل ده طالما انا مش حاضره في عقلك

انا بدءت اكره تكبرك علي الحقيقه وبدءت اكره نظرتك التافه لكل حاجه مش شايفني غير اختك!! انا مش اخت انا عشيقتك وحبك الابدي ومراتك وسترك وشرفك وكل حياتك متخيل ان حد يحبني غيرك انت بتحلم اصلا! خليك في وهمك ده كتير

انت دوست علي قلبي كتير وذلتني كتير تعال بقي دوق من نفس الكاس هخليك متفكرش غير فيا هخلي كل وقتك لسلمي سلمي وبس وهتشوف انا هعمل فيك ايه...

روحت قبلتك في الكافيه وقولت لك وانا جويا فخر عظيم بنفسي وفي نفس الوقت قلبي كان بيكسر وبيتحطم كل ما تطلع كلمه من تحت شفايفك بتوجها ليا... بتنسحب ببساطه كده من الكلام... موقفك ضعيف ده انت حقير كل ما يضعف موقفك تمشي تنسحب لحد ما تهدي الامور وبعدين تحلها متقدرش تحلها وهي نار لازم تبقي رماد........ انا بشوفك كل يوم في حلمي كانك جمبي بشوفك كل يوم جمبي كانك جوزي وسندي وانا بحس انك مبشوفنيش اصلا... انا شفافه. انا هحاول انساك..... بضحك علي مين انا عمري ما هنساك انت ما تتنسيش انت كل حياتي وكل عيشقي وكل دنيتي انا مبفكرش غير فيك يا احمد علشان انا ملكك وديما هفضل ملكك

مكان اخر

فيروز وكنزي بيتساحقو.

وكنزي بتدعك كس كنزي بايدها وقاعدين ملط والخياره،في طيز كنزي فاجئه دخل سيد اخو فيروز عليهم

سيد : ايه الي انتو بتعملوه ده

كنزي قامت مسكت الملايه وقعدت علي جمب وبقت تعيط وفيروز خبت بزازها باديها وقفلت رجلها

سيد: سحاق!!!! سحاق يا فيروز

فيروز : سيد ده من غير قصدي و**** انا اسف يا سيد مش هعمل كده تاني

كنزي بتعيط جدا : اه و**** انا اسفه جدا،جدا ( الكلام بيطلع منها بالعافيه)

سيد قام: انا هقول لامك يا كنزي وهقول لابوكي يا فيروز كمان

قامت كنزي من تحت الملايه وباست رجله وبقت تحت رجله وبتبوس فيها وهي بتعيط وهي ملط وبزازها مدلدله و كسها البامبي نشف خلاص وفيه علانات ضرب علي طيزها وشكلها ابن متناكه يهيج الجبل

سيد خلاص مش هقول لهم بس علي شرط

سيد: قومي اقفي يا كنزي

كنزي قامت وقفت وايدها علي بزازها وقفله رجلها علي كسها

وسيد قلع البنطلون وطلع بتاعه للي كان شكله مقرف جدا وحواليه شعر كتير ورحيته مقرفه جدا

سيد: مصي يا كنزي

كنزي: قرفانه جدا من شكله وريحته ومسكته غصبا عنها وبدءت تمص وهي هترجع

سيد قوم كنزي ونيهما وخرج الخياره من طيزها وبعدين دخل بتاعه بسرعه وبدء يرزع وكنزي تحته هي بقت عامله زي الصنم وبقي عمال ينيك فيها وهي بتتوجع بس ومبتخرجش اي صوت او بتعمل اي فعل كانه بينيك في ميت لحد ما جاب لبنه وهي مسحته ولبست وروحت وماتت من العياط علي السرير وبقت تعيط اوي قفله الباب علي نفسها وبقت تلعن اليوم الي عرفت فيه فيروز وبقت تصوت في المخدات لحد ما نامت من التعب

قراءه ممتعه

الجزء التاسع

بيت ساميه

اسلام: محمد مش هنا صح؟

ساميه: اه مش موجود

اسلام: طب تعالي معايا انا عازمك علي العشا

ساميه حاضر هلبس وجايه

ساميه لبست ونزلو علي عربيتها

اسلام: اقفي هنا اه المطعم قريب

ونزلو وراحو قعدو علي تربيزه بعيده عن الناس

ساميه: عايز ايه بقي مش عايز تقوله هناك في البيت

اسلام بدء يعيط: طالبين مني اني انيك محمد جوزك غصب عني

ساميه: انت مش عايز تعمل كده انا عارفه بس لازم تترضي غصب عنك.... ترضي تتفضح وابوك يعرف انك بتنيك واحده شرموطه زايي؟ ( بتعيط) ونتفضح انا وانت قدام ابني وقدام ابوك...... احنا في حرب دلوقتي ومش عارفين نخرج منها صدقني لازم نكون قدها

اسلام شاف حاجه وبان عليه التوتر وضرب ساميه بالرحه في رجلها وغير الموضوع شويه: انا بحبك وبحب كسك،اوي ومش عارف اوصف احساسي وحبي ليكي.... ساميه زبي من غير كسك ولا يسوي

ساميه فهمت ان في حد بيرقبهم

ساميه: كسي يا حبيبي تحت امرك وكملو تمثيل في الكلام وكلو ومشيو روحو بيت،ساميه

اسلام اول ما قفلو العربيه ونزلو : كان في حد بيرقبنا هناك كان باصص لعيني وهو كان قاعد وراكي فا خوفت اكمل كلام

ساميه: مفيش اي حل نخرج من المشكله دي ابدا صدقني يا اسلام والمفروض نصبر ونتحمل ده وطلعو الشقه وناكها اسلام من غير نفس ونزل

الجامعه بعد المحاضرات

انا: رغد ررررغد

رغد: ايه يا احمد عايز ايه

انا: سلمي فين

رغد: سلمي محمود عزمها علي الغدا،وبعدين،هيروحو،السينما ويروحو

انا بحزن: طب خلاص

رغد: ايه في حاجه طيب

انا بغير الموضوع: لا ابدا بس كنت عايزها علشان التمرين وكده

رغد: اه تمام خلاص

كنزي جت الجامعه وتحت عنيها اسود من كتر العياط ومن قله النوم ووشها اصفر،

رغد: كنزي مالك يا بنتي عامله كده ليه ومجتيش بقالك يومين ليه وتلفيونك مقفول ليه!؟

كنزي: معلش يا رغد انا اسف كنت تعبانه اوي والشاحن بتاع الموبيل،ضاع فا فاصل بقاله كتير،

رغد: الف سلامه عليكي يا كنزي

فيروز جت علي كنزي وقالت لها دقيقه عايزاكي

كنزي: نعم عايزه ايه مني تاني

فيروز بعد الجامعه تيجي معايا البيت سيد عايزك

كنزي: لا مش جايه وحاولي تنسيني تمام

فيروز: طب بصي كده..... ووريتها فيدوهات سحاقهم وفيديو سيد وهو بينيكها وكل مقابلاتهم الجنسيه،

كنزي بتعيط: انتو وساخه اوي انا بكرهكو بكرهكو جدااا

فيروز مشيت وهي بتعدي من جمبها ضربتها علي طيزها وقالت لها النهارده بدل بابا ما يتصدم في بنته ويعرف ان كسها الجامد ده بياكلها

فيروز اتصلت علي سيد: استوت علي الاخر و هنلاقيها جايه بعد الجامعه بمزاجها

سيد: بس البت صاروخ تسلم دماغك دي يا فيروز و****

فلاش باااااااااك من سنه

سيد دخل علي فيروز لاقاها بتدخل خياره في طيزها وتتفرج علي سكس وبتدعك في كسها

سيد: ايه الي بيحصل ده فيروز بتضربي سبعه ونص وبتنيكي نفسك

فيروز غطت نفسها واتسفت ليه جدا انها مش هتعمل كده،تاني

سيد اصر انه يقول لامها وابوها

فيروز قعدت،تعيط ونزلت تبوس رجله

سيد الشيطان لعب في دماغه وطلب انه ينيكها في الاول رفضت وبعدين وافقت علشان بس متتفضحش قدام ابوها وامها

وبعد ما ناكها في طيزها ونزل لبنه تكررت لللقاءات بينهم ولحد ما قرر انه يفتحها

سيد حط بتاعه في كسها بعد ما لحسلها وخلاها هيجانه وبعدين فتحها وقعد يتاسف ويوهمها انه غصب عنه وهي ميته من العياط لحد ما هديت،خالص ودخل ناكها في كسها بعد كده وصورها احتسابا انها تطلب تسيبه او اي حاجه لحد ما شاف كنزي وطلب ينيكها وفيروز رفضت لحد ما وراها للفيديوهات وهددها انه يفضحها وبعدين،وافقت واستدرجت كنزي بنقط زياده شهوه الست واتساحقو وفيروز صورتها وتكررت اللقائات لحد ما فيروز شالت حاجز خوف كنزي من الجنس لحد اللقاء الي دخل فيه سيد وناك كنزي وقرر سيد انه ينيك كنزي وفيروز مع بعض

انا قاعد لوحدي بفكر ليه سلمي اختارت محمود وسابتني انا مع اني احسن منه في كل حاجه

يمكن علشان شجاع اكتر مني

انا: كسم جبني يا جدعان انا جبان جدا ومش عارف اوصلك يا سلمتي ايوه سميتك في خيالي سلمتي علشان انتي بتاعتي انا بس وانتي كلك ليا سلمي لرم اعرفك اني مش هعيش علي الدنيا دي وانتي بتحبي حد غيري وبتفكري في حد غيري..... يارب

سلمي قاعده في بيتها بتفكر

سلمي: هل فعلا خطت رغد هتنجح......هل هو بيفكر فيا دلوقتي.... هل انا كل اهتمامو.... يارب

كنزي راحت لفيروز بيتها وطلعت وسيد اول ما شافها بدء يقلعها ويلحس كسها وهي مستسلمه ومتعملش اي صوت او رد فعل زي المتخدره بالظبط وبعدين قام سيد وحط بتاعه علي خرم طيزها وبدء يزق زبه جواها

123456...8