الحب قبل الجنس

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وهي بتتالم بس مش عايزه تخرج اه واحده تبين حتى اي مشاعرحتي لو كانت مشاهر الم وضعف لحد ما نزل سيد وشال بتاعه ونضفه وفيروز طلبت منه انه ينيكها

سيد: طب تعالي يا لبوه هنا

فيروز :حاضر يا سيدي

سيد نيمها علي ضهرها وبدء يلحس كسها

فيروز: الحس جاامد الحس كس اختك المتناكه الشرموطه الكبيره اه اه كمان كمان وبقت تدخل راسه اكتر ناحيه كسها،

وقام سيد حط زبره علي بقها وهي بتمصله وبتلحس بضانه وبعدين قام حط بتاعه علي كسها وبدء يدخل ويخرج وفضل علي نفس الوضع ده سبع دقايف لحد ما نزل ونام وكنزي نايمه جمبهم زي الصنم ولا بتتحرك وقامت لبست ومشيت

الجزء العاشر

كنزي بتكلم نفسها: انا مش عارفه وصلت للمرحله دي ازاي..... انا ازاي بقيت شرموطه كده ( بتعيط جامد)... ماسكين عليا فيديوهات وانا بتناك.... لو بابا عرف هيموتني..... يارب استر

مكان اخر.

انا: طلعت بتحبه اوي وخرجت معاه وانا قاعد بولع هنا ( ابتسمت ابتسامه تدل علي ضعفي الشديد قله حيلتي وحزني في نفس الوقت )

اسلام بيحضني: يسطا انا مش عارف نعمل ايه و**** خلاص حاول تنساها

انا: مهو ده الي هحاول اعمله الفتره الجايه هحاول انساها

بيت ساميه

محمد لابس قميص نوم احمر ونايم علي بطنه وطيزه باينه من تحت القميص وطيزه بيضا خالص وطريه جدا ومفيهاش شعره واسلام وساميه وقفين قدامه

محمد: تعال نيكني يا اسلام

اسلام: حاضر يا شرموط ( في سره عايز تتناك انا هوريك النيك الحقيقي )

ساميه تعالي اربطي اللبوه دي في السرير

وفعلا ساميه ربطتت محمد في السرير وكتفته جامد وبقي نايم علي بطنه ورجليه مفشخه وايده برضو

وبعد كده اسلام قال لساميه تمص زبره لحد ما وقف خالص وراح اسلام طالع فوقه وحط بتاعه علي خرم طيزه ودخله كله مره واحده

محمد صوت بصوت عالي اوي: طيزي اتفلقت اههه

اسلام ولا هو هنا وراح يدخل ويخرح بتاعه جامد لدرجه ان محمد اتعور في ظيزه وبقي يعيط من الالم مش المتعه واسلام فوقيه طالع نازل جامد اوي والدم خارج من طيز محمد لحد ما اسلام رحمه ونزل لبنه في طيزه وقامن فوقه ومسك عصايه كبيره ونزل بيهاعلي طيز محمد وبقي يضرب فيها جامد لحد ما علمت كتير واتعور علي طيزه من برا

اسلام: اهو يا متناك علشان تعرف ازاي تصوت وانا بنيكك

محمد بيصوت

اسلام: مسمعش صوت كسمك خالص فاهم

محمد: فاهم وبقي يعيط وخرم طيزه بقي ينزل دم وطيزه محمره اوي ومتعوره من اثار ضرب اسلام

اسلام طلب من ساميه تقلب محمد بحيث ينام علي ضهره عقبال ما اسلام يروح يجيب الجلده

اسلام جاب جلده ونزل بيها علي زبر محمد ضربه تلت ضربات علي زبره ومحمد كاتم الصويته بالعافيه

اسلام.: ساميه اطلعي بكسك علي وش المتناك ده وشخي مايه في بوقه هو يبلعها كلها

وفعلا ساميه. طلعت بكسها،فوقه وبقت تشخ ومحمد بلع مايتها كلها

ساميه: اسلام انا عايزه اشخ. خرا

اسلام: لا ده بقي حاجه تانيه اقعدي علي صدره وشخي

ونزلت ساميه قعدت علي صدر محمد وبتشخ خرا وبعد ما خلصت

اسلام: اطلعي بقي علي بوقه وخليه يمسح خرم طيزك ويلحسه ويدخل لسانه فيه عقبال ما اجيب جوانتي

وطلعت ساميه خلت محمد يلحس خرمها واسلام جاب جونتي ودهن الخرا علي جسم محمد كله ودهن علي وشه،وجسمه كله

وبعد نص ساعه صوته اختفي فا قررو انهم يخشو يشوفو ايه الي بيحصل جوه فا لقو محمد اغمي عليه فا فكوه وشالوه وحطوه في البانيو وخطو عليه مايه بتلج فا فاق وكان فعلا مش قادر يتحرك والسرير جوه مليان دم ولبن من اسلام ومحمد

محمد جاب اصلا 5 مرات

وفاق محمد وكتف اسلام بمساعده ساميه ورزع زبره فى طيز اسلام وابتدا ينيكه فى طيزه واسلام يصوت لحد ما ملا طيز اسلام بطوفان من لبنه

بيت فيروز

سيد بيقلع كنزي الهدوم وفيروز جمبه بتقلعه هدومه ومسكت زبره حطته في بوقها

قام سيد نيم كنزي علي ضهرها وحط بتاعه في بوقها وبقي ينيك بقوها ودخل زبره جوه علي الاخر لحد ما شرقت

قام سيد خلا فيروز تعمل وضع الكلبه وبقي يفرش كسها

فيروز: اححححح حط زبرك.... حط بتاعك الجامد ده في كس اختك المفتوحه حطه في كس اختك الشرموطه اللبوه

سيد: احط ايه يا شرموطه

فيروز: خخخخخ حط زبرك حطه ابوس رجلك هيجانه جدا

وسيد حط بتاعه وبقي ينيك فيها بعنف وبقي يقفش لكنزي ويلعب في طيزها وكسها

شال بتاعه من كس فيروز وخلي كنزي تعمل وضع دوجي ستايل وحط بتاعه في طيزها وبقي ينيك فيها جامد وهي ولا بتعمل اي صوت ولا حاسه باي متعه خالص ومبتتحركش ومبرقه كانها جثه

وبعدين قام سيد نيم فيروز علي ضهرها وفتح رجلها وبقي ينيك فيها دقيقتين وجاب لبنه ونام جمبهم

قامت كنزي بسرعه تلبس وهي خارجه

سيد: المره الجايه يا لبوه تجيبي معاكي 5 تلاف جنيه بدل ما تبقي اشهر من ساره جاي تمام

كنزي بتعيط: اجببهم منين دول

كنزي خرجت من عندم وروحت وبقت تعيط جامد اوي مبقتش عارفه تحيب الفلوس منين بعد ما بيتهم نام خالص دخلت فتحت دولاب ابوها وسرقت من فلوس ابوها بتاعت شغله 5 تلاف جنيه

الصبح

ابو كنزي: يا ام كنزي يا ام كنزي تعالي بسرعه

ام كنزي: ايه في ايه

ابو كنزي: في 5 تلاف جنيه ناقصين لا دول مسروقين

ام كنزي: مين الي سرقهم يا بابا

ابو. كنزي معرفش بس غالبا الخدامه بتاعتك دي

ام كنزي: فعلا دي كانت بتقولي انها فعلا من يومين محتاجه فلوس وانا قولت لها لا

انا همشيها بس من غير فضايح

وكنزي سامعه حوارهم وبقت،خايفه لدرجه انها شخت علي نفسها قامت كنزي غيرت هدومها ونضت السرير ولبست ونزلت الجامعه

بعد فتره

الجامعه

كلنا بنجيب النتيجه وكانت كا الاتي

انا: 97.5%

سلمي 98.1%

اسلام 96%

محمود: 91.5%

رغد 95%

كنزي 60%

بيت ساميه

انا طالع لشقت ساميه علي السلم وطالع ورايح ناحيه الباب لقيته موارب فا فتحت براحه وبخش سمعت صوت ضرب في اخر اوضه وصوت اهات فا روحت هناك براحه مهو انا عارف ان محمد. في الشغل ورايح براحه وببص عليهم من الباب وكانت الصدمه..... لا ده اكبر صدمه في حياتي كلها...... اسلام راكب علي ساميه وحاطط بتاعه في طيزها ومحمد نايم قدام ساميه وهي حاطه بتنيكه بالزبر الصناعي وبتتناك في نفس الوقت..............

###يتبع

الجزء الحادي عشر

فتحت الباب وسمعت صوت اهات جايه من اخر الشقه وانا عارف ان محمد في الشغل مش في البيت فا دخلت علي هناك وكل ما اقرب الصوت بيزيد واسمع اهات ساميه اعلي لحد ما دخلت وكانت صعقه عمري ساميه عامله وضع الكلبه وبتتنك من اسلام بطيزها وبتنيك محمد بالزبر الصناعي.......

اول ما دخلت حسو بيا محمد قام مفزوع ستر نفسه وساميه اسلام جم يتحيلو عليا اني افهم بس وانا مش شايف قدامي غير ذكرياتي مع امي وصاحب عمري ذكرياتي مع ابويا الي مات ذكرياتي مع اسلام وموقفنا مع بعض وامي وكل حاجه عملتها ليا وفوقت علي امي وهي بتبوس رجلي اني افهم بس واسلام بيتحايل عليا روحت جاري علي اسلام واديته بالبوكس في وشه واديته شلوتين في بضانه وقعدت اضرب فيه جامد لحد ما وشه اتشلفط خالص وبعدين قومت نززلت وساميه منهاره من العياظ وانا اول ما خرجت من الباب علي السلم ساميه جريت ورايا ،ملط علي السلم

ساميه: طب احمد افهم طيب والنبي

انا وقفت اخيرا ورديت عليها: افهم ايه..... افهم ايه ان امي بتتناك من صاحب عمري وبتنيك،جوزها،افهم كده

ساميه منهاره من العياط: انا بعمل كده و**** غصب عني و**** غصب عني طب بص متسامحنيش خد النفتاح ده ابوك سابهولك خده

ببص علي المفتاح لقيت،شكله غريب عامل زي المفاتيح القديمه بس احمر خالص

بس في مكان في دماغي بيقول اني شوفت المفتاح ده مع بابا قبل كده........ اه افتكرت كان بيفتح بيه ورا المكتبه

مكان اخر

سلمي: خطتك يا رغد مجبتش نتيجه

رغد: مهي مش هتيجي من اول مره كده مش هترتبطي باحمد كده وبعدين لازم اخليه يحس انك بجد روحتي مش انه مسلسل وخلاص فهمتي

سلمي: اه اه فهمت خلاص

رغد: بصو بقي انتو الاتنين انا هقول لاحمد انكو بتخرجو وانكو بتتفسحو مع بعض بس كل واحد يبقي في بيته اوكيه

محمود: اوكيههه

سلمي: اشطا،تمام ربنا يسهل

بيتي

وصلت بيتي وانا جوايا حزن كبير اوي وبفكر طوول الطريق

ليه صاخب عمري طلع بالوساخه والحقاره ده؟

ليه امي طلعت شروموطه كده؟

ليه متجوزه معرص وخول بيخلي مراته تتناك ومخلي مراته تنيكه؟

اتا ليه عايش؟........

اول ما وصلت دخلت حركت المكتبه ولقيت حاجه زي خزنه صغيرة في الحيطه كده وفيه،مكان للمفتاح فيها فتحت الخزنه ولقيت ورقه جواها وفلوس خدت الورقه وكانت من ابويا

من / ياسر...

الي ابنه العزيز / احمد ياسر

تحيه طيبه وبعد.........ابني العزيز اود ان اشرح لك انك الان في مشكله كبيره وانت الوحيد القادر علي اتخاذ قرارات لحلها.... بني انت ابن ياسر انت الوحيد القادر على اتخاذ اصعب القرارات في حياتك يا ما حل ما انت به اوالاستسلام والهروب كالجبان

قبل ان اكون بني فا انت صديقي. وصديقي العزيز كا عمك مصطفي هو صديقي العزيز وهو الذي يعرف عني كل شيئ لقد عملنا معا في اشياء مهمه يا بني لقد افسدنا منظمات دول نحن الاثنين لقد قمنا بكثير من الشر ولكن لكي يناصر،الخير،في الاخير لقد كان لنا اعداء مثل صالح سعيد لقد كلن من الد اعدائنا ولكنه قد اختفي لمده قصيره لقد اختفي من بضعده اشهر قبل وفاتي ولكني لست خائفا الا عليك وعلي امك.... ستكون امك في رعيتك حتي وهي بعيده عنك امك هي من اسرف الناس صدقني يا ولدي العزيز هي من سوف تحميك منهم باي طريقه ثق بها وسوف تنجو وسوف تصير مشاكلك تافهه بعد تدخلها وحلها،لك واحمي اختك اسراء باي طريقه يا،بني ختي لو وصل لامر لسفرها بعدينا،بني انت اذكي منهم جميعا لاعبهم بالعقل وسوف تسودهم جميعا ولكن يجب ان يكون بجانبك انثي تحبهاوتخبك،تثق بها وتثق بك واخيرا لكل مشكله حل وانا حلي دائما كان مع عمك مصطفي سوف تحد عنده كل الحلول لاي مشكله

اشد تحياتي / ابوك...........

ددماغي بقت تلف وتدور وكلمه ساميه ( احنا بعمل كده غصب عننا بتدور في دماغي مش قادر انساها خالص

فا قررت اني اتصل عليها

انا: الو

ساميه صوتها بتعيط جامد: الو ايوه يا احمد والنبي سامحني طب خليني افهمك طيب خليني افهم انا مغصوبه علي محمد واسلام برضو مغصوب عليه

انا: احكي كل حاجه

سايمه: مش هينفع علي التليفون تعال علي كافيه £££££££ الي في الزمالك بعد سااعه

انا: تمام انا جاي

ورحوت وقعدت في الكافيه،لقيت اسلام وساميه دخلين،علينا واسلام وشه معلم اوي من ضربي ليه وقعدو قدامي

ساميه: هنحكي بس متقاطعش تمام

انا: تمام

فلاش بااااااااااااااك

لما كنت انت في تالته اعدادي

وابوك كان مات بقاله سنه روحت لواحده صاحبتي

ساميه: ناهد ازيك عامله ايه حبيبتي

ناهد: كويسه الحمد لله اتفضلي خشي يا ساميه اتفضلي

ساميه دخلت عندها وبعد كلام كتير......

ناهد: عندي ليكي عريس انما ايه تحفه

ساميه: عريس ايه يا،ناهد احنا هنهزر بقي مش انا كبرت علي كده برضو

ناهد: كبرتي فشر ده انتي ولا شابه في العشرينات

ساميه: هههههههه وعريس ايه ده انشاء ****

ناهد: سامي اخويا

ساميه: والنبي تتوكسي وانتي واخوكي

ناهد: هههههههه بكلم جد يا،بت

ساميه : ده عنده 80 سنه يتجوز ايه ده يتدرب علي الموت يا بنتي

ناهد: ههههههههه يخرببيتك يا ساميه

وبعد كلام كتير معاها نزلت من عندها واول ما بقيت،علي باب العمارة لقيت عربيه كبيره خطفتيني وخدتني مصنع مهجور واول ما دخلت متكتفه لقيت اسلام جوهه مخطوف قعدونا 3 ساعات من غير،اي حاجه

لحد ما دخلونا اوضه كده،تحت،الارض اضائتها عاليه اوي ومتوسخه وفيها سرير وكرسي وادو لكل واحد فينا عصير بس العصير ده مكنش عصير عادي العصير بتاعي كان فيه خمس نقط مهيجه للست وعصير اسلام كان فيه حبيتين فياجرا

بعد5 دقايق لقيت ايدي بتروح لوحدها علي كسي ولقيت اسلام بيضرب عشره بالعلبه العصير فتح فتحه فيها ومدخل زبره وانا اول ما شوفته ولعت بقيت هايجه جدا جدا،جدا ولقيت نفسي لا اراديا بروح ناحيته وبحط زبره في كسي وبدء ينيك فيا قعد ساعتها وقت طويل جدا ينيك فيا معدتش الوقت بس عديت انا نزلت كام مره نزلت 9 مرات وبعد ما نزل كنت لسه هايجه فا كنت بخبط علي الباب وبقول بصوت عالي كسي بياكلني لقيتهم مدخلين علينا حصانين ورجلين زنوج مش لابسن حاجه وزبرهم مدلدل ولو حلفت لك انه كان،مدلدل ونايم شويه واصل لحد ركبته!!!! المهم دخلو،الاحصنا وحطو زبر حصان في كسي وزبر حصان في طيزي وبدءو ينيكو فيا جامد لحد ما الحصانين نزلو لبنهم جوايا وانا كنت ساعتها بموت حرفيا جسمي كله مكسر. كسي ورم مبقتش قادره اقفل رجلي... لقيت الزنجين دخلين عليا وازبارهم شكلها،تخوف اوي ولقيت الاتنين عايزين يحطوه في كسي في نفس الوقت وفعلا دخلوه في كسي وبدءو ينيكو فيا جامد اوي وبعدين حولو ودخلو الاتنين في طيزي وبعدين بقو كل واحد ينيك في الكس والتاني ينيك في طيزي لحد ما اغمي عليا ونزلو جوايا انا فاكره انا نزلت غسل،كام مره ساعتها انا نزلت 14 مره.... سابونا نروح انا واسلام.... اسلام. نام يومين وانا نمت 3 ايام ولقيتهم مصورين،فيدو،ليا ولاسلام وللحصان ويقولو ليا،اتجوز محمد واخلي اسلام ينيك فيا ديما والا هبقي اشهر من اشهر موقع سكس في العالم كله وفعلا اتجوزت محمد وبقي اسلام ينيك،فيا،كل شويه وبعدين،انا متهدده بكل الحاجات دي وبدءو يدخلو عليا ميول جديده،انا و اسلام خلينا مع محمد ساديه وساغت شذوذ ومن فتره قليله،خلو اسلام ينيك محمد بس اسلام فشخه ساتعها لحد ما انت جيت،ودخلت علينا وكانت دي فرصتي انك تنقذني من ده انا منكنتش قادره انقذ نفسي بس عارفه انك انت الي هتنقذني واديتك المفتاح الي ابوك قالي لو وقعتي في مشكله كبيره واحمد فيها اديه المفتاح

انا: اسمه ايه الراجل الي بيهددكو ده

اسلام: اسمه صالح

انا: يديني تمام انا هتصرف

بيت فيروز

سيد: بقولك ايه انا عايز افتح كنزي يا فيروز

فيروز: لا يا سيد بلاش صدقني وبعدين هر،كسي مش مكفيك ولا ايه

فيروز. بيقرص شفايف كسها: ايه الي مكفيني ده احلي حاجه في حياتي كلها

وبعدين قام وحط زبره في بوقها وبت تمص جااامد كانها محرومه وتدخل ببضه في وبوقها وتدخله للاخر وبعدين وتلحس راسه وقام سيد يمص كسها ويلحس بظرها وبقت فيروز تقرب دماغه من كسها انه يلحس اكتر. لحد ما،قام سيد ونيمها علي ضهرها،ووحطه في كسها وبقي ينيك فيها جامد وهي تصوت جامد ولحد ما غير الوضع وعمل وضع الكلبه وبقي ينيك فيها جامد ويرزع جامد لحد ما نزل جواها......

قراءه ممتعه

الجزء الثاني عشر

فيروز: نزلهم في كسي نزلهم فييييي كسسسسيي اهه

سيد بقي يزوم ويشخر بصوت عالي: بنزل بنزل_ وراح يضربها علي بزازها وعلي كسها.

سيد: خايف انك تحملي مني

فيروز بتورتر: لا اصلي باخد منع للحمل

سيد: اه تمام اصلي بنهزل في كسك كتير

فيروز: نزل يا باشا ميهمكش

سيد بينام جمب فيروز وياخدها في حضنه

سيد: انا بفكر افتح كنزي

فيروز: لا بلاش احسن تسيبنا وتمشي

سيد: لا مش هينفع الفيدوهات يا بنتي وبعدين دي جايلنا من وراها صاحبها بيجي يخدرها وينيكها عندنا وافوقها وانكيها انا واسيبها تمشي واخر دلع خالص

فيروز بتبعص سيد في طيزه : ما تقوم تفقعني واحد كده علي السريع

سيد بيقرصها من كسها: هو كسك ده مش بيهمد ابدا

فيروز: هيهمد اذاي وانا كل تفكيري فيه ( بتمسك زبره)

سيد: خلاص مصيه

فيروز: عينيا ليك يا قلبي

قامت فيروز وعملو وضع 69 وبقي سيد بعبصها في طيزها بصوابعه وايده التانيه بقت تحت بزازها بيقفش فيهم وهي بتمص زبره وحطاه في بوقها وتدخله لزورها وتمص بضانه وترضع في راس زبره لحد ما قومها وراح واخد بوقها في بوسه فرنساوي وقام شايلها بايده وراحت حاطه زبره في كسها وبقي سيد ينيك فيها وهو شايلها وهي متعتها كبيره اوي اصلها بتحب الوضع ده جدا لحد ماايده فاجئه خانته ووقعت فيروز وزبره كله دخل في كسها لحد الاخر خالص واتشد وجعها اوي كسها ووقعت علي السرير وبقت تصوت من الالم الي في كسها وسيد بيضحك بصت ليه وقامت ضربته بالبوكسه في بضانه وقعد يصوت جمبها لحد ما قام وكتفها تحته وراح جاب حبل وكتف فيروز بيه وراح يمشي زبره علي وشها وبزازها وهي متمعه جدا وبتتحايل عليه يدخله وهو مش راضي وبقي يمشيه علي كسها وخرم طيزها وهي بقت تصوت وتطلبه انه يدخله لحد ما دخل الراس بس وبقت فيروز تشخر

فيروز: احححححححا دخله كله يا شرموط يا الي البنات بتتنيكك دخله يا متناك يا كسمك دخخخله اهه

سيد دخله كله مره واحده فيروز صوتت واهاتها بقت عاليه اوي سيد متحركش خالص زبره جوه بس مبيدخلوش ولا يخرجه وهي بقت تشتمه بازبل الشتايم لحد ما سحبه من كسها وسابه برا

سيد: بتضربيني انا في بضاني يا كسمك انا،هعلمك الادب

سيد بقي يفرش في كسها ربع ساعه كامله لحد ما كسها ورم كده كن برا من كتر التحسيس

لحد مادخله وبقي ينيك فيها بعنف اوي وبقي يشد شعرها جامد ويتف علي وشها وهي حرفيا بتتضرب مش بتتناك لحد ما نزل لبنه في كسها وقام سابها متكتفه وقفل الباب عليها بالمفتاح وراح يستحمي وينام

مكان اخررررررررر

انا داخل مكتب فخم انا واسلام وساميه

انا: استاذ مصطفي موجود

السكيرتيره: اه حضرتك استاذ احمد وانتي استاذه ساميه وانت اسلام

اسلام: استاذ اسلام لو سمحتي

السكيرتيره: سوري انا اسفه

ودخلو مكتب فخم وواسع نيك

انا: عمو مصطفي ازيك الحقنا

اسلام: ايه يا بابا ازيك جاينلك في مصيبه

مصطفي اقعدو بس فيه ايه وضغط علي زرار جمبه وجت بنت وطلب لينا نشرب ايه وبعدين

ساميه واسلام حكوله علي كل الي بيحصل ده قام مصطفي وراح نحايه باب اسناسير في مكتبه وخلنا وراه وضغظ علي زاز كده بالباصمه طلع زراير جديده مكان الزراير القديمه ضغط علي واحد نزلنا اوضه كبيره ننيك تحت الارض وفيها ناس قليلين شويه وقدامهم اجهزه كمبيوتر كتير نيك دخل مصطفي قعد علي مكتب كبير كده وضغط علي زاز جه لينا شاب رفيع اوي ومشعر جدا وعنده دقن كبيره وشعره طويل وناعم ولابس نضاره

مصطفي: ادخل يا،جورج

جورج ده بقي الي هيحل الموضوع.

خرج سريع من القصه

جورج: بريطاني اكبر هكر في العالم كله بدء اول عملياته لما كان في المدرسه وغنده عشر سنين هكر سيستم المدرسه بتاعته وخلي كل الشاشات لبي في المدرسه متعرضش اي حاجه غير افلام سكس لحصنه مع بنات بشعر،اصفر لما كان في ثانوي كان بيهكر حسابات اكبر شركات الاعلانات ويعرض بدل اعلانتهم فضايح لاشهر نجوم العالم، هكر حساب الحكومه الفدراليه في نص ساعه هكر جميع احهزه الاستخبارات الروسيه سنه 2009 اخر عمليه عملها سرق بينات مهمه جدا وعطل جميع سرفارات وكاله الفضا الامريكيه (nasa) بيتكلم 9 لغات ( انجيليزي فرنساوي ايطالي الماني عبري عربي وبرتغالي واسباني و روسي) بيقبض في الاسبوع 600000 دولار ايه بقي الفرق بينه وبيني لما هكرت انا ساب واي مش كتير علفكره :D:D:D)

رجوع من القصه

مصطفي: اقعد يا جروج

جورج: شكرا لك سيد مصطفي

مصطفي حكاله كل حاجه وقاله عايزين نخلص من صالح ده

جورج طلع لاب بتاعه وفتحه وهكر كل الكاميرات الي في بيت ساميه ومسح كل الي عليها وهكر كل اجهزه صالح ده وجاب فيدوهات ليه،وهو بينيك ستات عاليه اوي في مصر وخد صوته وحوله وخلاه يعترف انه هو الي هكر حسابات ناسه الاخيره بصوته وهو مقالش كده كسم،الفجر

وبعدين بعت الاعتراف ده والفيدوهات دي للحكومه وقفل الاب وقام وقف

جورج: تم كل شيئ سيد مصطفي هل تريد خدمه اخري سيدي

انا واسلام وساميه: احححححححححا ده خلص علي الراجل في ساعه الا تلت

مصطفي بيضخك:اه شوفتو بقي هكر هكر بقي مش اي كلام ده

خرجنا كلنا ومبلمين ومبرقين لبعض ولسه فاتحين بوقنا ركبنا العربيه ورحنا بيت،ساميه ولسه فاتحين بوقنا دخلنا،الشقه وقفلنا الباب وموتنا من الضحك

انا: هههههههه يدني وشي بيحمر جامد وبطني بتوجعني همموت مش قادر

ساميه بقت تعيط: انا خلاص مش هعمل حاجه غصب عني خلاص

بعدما هديتها خليتها تحكيلي كل حاجه

ساميه حاضر

الرجل ده كا عايز يخطبني بس انا كنت جدك رفضه وانا اتجوزت ابوك فا قرر انه ينتقم منا رجع بعد ما بني نفسه مع ناس صهاينه قوي اوي كده بس ابوك فشخه في افكاره وبقي من اعداء ابوك ولما ابوك مات قرر انه يفشخني انا وعرفت ليه خلي اسلام ينيكني علشان ابوك كان شغال مع ابو اسلام وده كان حاطط نقره من نقرهم

اسلام قام وقف قدامنا: انا مش هاجي هنا تاني صبريتني جدا يا ساميه علي المشاكل اشوف بس انا مليش حاجه هنا انا همشي!

قومت وقفت وحضنته: انت اخويا الصغير ياض متفكرش اني هغير رجهت نظري ليك

اسلام بقي يعيط علي كتفي: يسطا انا بحبك جدا يسطا و**** وانت اخويا

مكان اخر

انا بخبط علي بيت الهام: افتحي يا،الهام القدر جالك

الهام فتحت: خش يا معدل خش

انا: سلمي فين

الهام: متلقحه. جوه اهه

انا: سسسسلمي سسسلمي

دخلت فتحت مره واحده من غير ما اخبط وهي كانت نايمه قامت مفزوعه

سلمي: انت ايه الي جابك هنا

انا: يلا نخرج يلا. نخخخخرج

سلمي: طب اطلع برا هلبس متشدش الغطا واطلع برا

انا: مشدش الغطا ليه بغمز لها

ورحت شديته لقيتها لابسه سونتيان وكلوت موف جاامدين اوي عليها ورحت واخد الغطا واجاري وهي بتصوت ورايا زي الهبله وقامت قفلت الباب جري وشتمتي وهي. بتصوت وبعد ما لبست وخرجت روحنا سينما وكلنا ومفضلش معانا غيير 100 جنيه احنا الاتين

سلمي: تعال نقعد في كوستا كافيه

انا: لا ده هتلاقيه غالي اوي ده تعال مقعد اي كافيه صغير ومفيهوش ناس كتير

سلمي: اشطا. انا شوفت واحد تحت اهه يلا ننزل

وقعدنا بفتح اول صفحه لقيت كلام بالانجليزي كتير قلبت الي بعدها لقيت شاي ب 70 جنيه

سلمي متفتحيش المنيو ويلا نروح يا رمه كافيه ايه الي عايزه تقعدي عليهيا بنت الهام القرعه قدامي

..................

.............

........

....

..

الجزء الثالث عشر

(انا اسف علي التاخيرفي نزول الجزء ده كنت هكتبه وانزله اول امبارح بس للاسف حصل حاله وفاه عندي

ومكنش عندي اي مزاج اني اكتب جزء انا اسف )

سلمي: رغد انا مش مطمنه علفكره لخططتك دي حاسه انه هيروح مني

رغد: هيروح منك ازاي يا هطله انتي ده هيجيلك راكع

سلمي: والنبي تتوكسي بس

رغد: طب هنشوف وان غدا لنظير قريب

اسلام بيكلمني من التليفون : يلا يا عممممم نخرررج احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد احمد

انا: ايه يسطا ايه يسطا ايه يسطا عايز ايه؟ نخرج فين انت اهطل انت مش شايف الجو برا عامل ازاي

اسلام: عامل ازاي

انا: درجه الحراره عاليا نيك يا عم

اسلام: كسمك عربيتك مكيفه

احمد: كسمك انت هنروح فين

اسلام: هنروح نقابل رغد

احمد: خخخخخخخخخخخخخخخخخخ رغد المعيده احا

اسلام: مالك يا عم في ايه كده بقولك اه هي

احمد: مش دي الي فشختك اول يوم

اسلام: كسمها في طيزها هفشخها النهارده انا

احمد: قولي ازاي يا كسمك

اسلام: هتشوف يا ابن المتناكه تعال بس علي شركه ابويا

احمد: هي قدمت علي شغل عندكو

اسلام: اه ابويا قالي معيده عندك من الجامعه مقدمه عندي في الشركه

فا خليته يديها معاد ويوميها اديت الHR اجازه وهعمل معاها انا الانتر فيوه

انا: احااااااااااااا جاي حالا

رغد دخلت المكتب لقتني انا واسلام قاعدين علي كرسين ولبيسن نضارات شمس وقدمنا تربيزه ومستنينها وكسم العظمه

اسلام: حضرتك انا مديكي معاد الساعه كام

رغد: الساعه 5

اسلام: لا 5 بالظبط مش 5:03 دقيقه

رغد: انا اسفه اتاخرت

اسلام: اتفضلي اقعدي

رغد قعدت قدامه ومرعوبه نيك واديته ورق خبرتها وشهادات وقورصات وحاجات بنت متناكه تحسسك انك داخل تشتغل رئيس جمهوريه

اسلام مسك الورق ده كله ورماه علي الارض: مش هاممني كل ده انا هسالك شويه اساله وجاوبي علي اد اسالتي تمام

رغد: تمام ( بخوف ابن شرموطه)

اسلام: لو معاكي 100 شنطه في طياره ورميتي واحده يبقي معاكي كام

رغد :99

اسلام: ازاي تحطي فيل في تلاجه في تلت خطوات

رغد: تفتح التلاجه. تدخل الفيل تقفل التلاجه

اسلام: الاسد عمل حافله مين حضرها

رغد: كل الحيوانات معادا الفيل لانه في التلاجه

انا: ايه اكتر حاجه تشبه نص التفاحه

رغد: نصها التاني

اسلام: في ست عايزه تعدي النهر وخايفه من التمساح تعمل ايه

رغد: تعدي عادي اصل التمساح في حفله الاسد

انا: ازاي تدخلي زرافه في تلاجه في 4 خطوات

123456...8