Neeran Elshahwa

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

مسعد :: طيب احنا هنروح وانت هات الاكل علشان ناكل وكمان نعيمة متقولش علينا بخلا

علي راح جهز الاكل وحطة في الأطباق وجاب الساقع وجه ورانا

نعيمة قلعت العباية اللي كانت لابساها وكانت لابسة من تحت فستان ازرق فوق الركبة من فوق ازرق اخف.وشفاف علي صدرها

انا شوفت المنظر ده حسيت ان زبي وقف

ومش هينام غير لما يرشق في كسها

مسعد يلا ياشباب ناكل لقمة علشان بعد كدة مش هنكون فاضيين

قعدنا ناكل وكلنا متنحين علي نعيمة وكل تفكيرنا اننا هنيك البطل ده ازاي

خلصنا اكل وشربنا الساقع

نعيمة .. ايه يا شباب فين اوضة النوم

حسين :: علي طول كدة

نعيمة :: علي اساس انكم مش جعانين نيك

انا :: انا عن نفسي جعان اوووي وهموت وانيكك

نعيمة :: طب يلا علشان الحق انزل

مسعد :: جري ايه يا نعيمة .. مش كدة .. اهدي وقولي هديتي

علي :: بقولك ايه احنا عايزينك ترقصي لينا

نعيمة :: احنا متفقناش علي كدة

انا :: بصي انسي الاتفاق كلة واحنا هنروقك فلوس اكتر من اللي بتحلمي بيها بس بشرط

نعيمة :: طالما هتعوضوني انا معاكم ياكش للصبح

انا :: شاطرة يا نعيمة هو ده اللي احنا عايزينة

علي جاب شريط اغاني رقص وحطة في الكاسيت وبدأت نعيمة في الرقص

اوووووووف بجد

جسمها عامل زي الملبن .. ووسطها ملوش علاقة بجسمها .. كل حتة فيها بترقص وتتمايل

طيزها طرية اوووي وبتتهز مع حركات جسمها

وبزازها .. يالهوووووي علي دي بزاز

فضلت نعمات ترقص وتتمايل وكلنا قومنا رقصنا معاها ونتلذق فيها وفي طيزها

يجي بتاع ساعة لغاية ما حسيت نفسي خلاص شوية وهجبهم

قولت في بالي لا كدة مش هسد مع بنت المتناكة دي وكدة ممكن اجبهم قبل ما احط زبي في كسها.. مفيش قدامي غير اني اضرب عشرة من غير ما حد يحس بيا .. وعلي ما دوري يجي اكون شحنت تاني

روحت داخل الحمام ضربت عشرة في السريع وارتحت وبعدين خرجت

لقيت نعمات اخدت مسعد ودخلو اوضة النوم

علي قاعد علي نار مستني دورة. وانا العشرة اللي ضربتها هدئتني وكنت مطمن اني بكدة هعرف اسد مع الشرموطة اللي جوا

مفيش ربع ساعة كان مسعد جابهم وخرج وانا اول ما بصيت في وشة لقيت مضايق

انه جابهم بسرعة

انا موت علي نفسي من الضحك لدرجة ان مسعد

قالي لما نشوفك انت يابطل هتعمل ايه؟

انا :: عيب عليك يا زميلي انا اسد

علي دخل ياخد الدور بتاعة وكدة اللي جاي بعده دوري انا .. بدأت اشعر برهبة وخوف شوية . لاني عمري في حياتي ما نكت واحدة

وكل خبرتي في الحياه هي الافلام وبس

شوية وعلي كمان خرج وبردو علي وشة علامات الضيق

الدور جه عليا .. عملت نفسي مش خايف روحت داخل علي نعمات

انا :: قومي خديلك دوش حلو. واغسلي كسك كويس علشان هندرمغ انا وانتي عالسرير

نعمات :: يعني انت البطل بتاع الليلة ؟

حاضر يا سيدي لما نشوف البطل هيعمل ايه عالسرير

نعمات قامت دخلت الحمام اخدت دش محترم وغسلت كسها. وخرجت عريانة ملط

روحت شايلها. وداخل بيها اوضة النوم

وقفلت الباب برجلي ونيمتها عالسرير

وبدأت في قلع كل هدومي

وبقيت انا كمان عريان ملط .. روحت طلع عالسرير جنبها واخدتها في حضني ولحمي في لحمها .. وشفايفي بتبوس تحت رقبتها

وتحت ودانها

بدأت اسخن وزبي وقف وشد عروقة

نزلت علي بزازها وعلي حلمة بزها المنتصبة بطرف لسانة بقيت عمال العب في حلمتها

وبصوابع ايدي بقرص. تقريص خفيف الحلمة التانية

ايد نعمات نزلت علي زبي وبقت عمالة تدعك فيه وانا نزلت اخدت حلمتها بشفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم

نعمات :: انت شكلك الشقي الوحيد اللي فيهم

انا :: انا هفشخك النهاردة

نعمات:: لما اشوف هتعرف تفشخني ولا انا اللي هفشخك

نزلت بلساني وانا بلحس جسمها كلة فضلت انزل والحس من بزازها لبطنها لسورتها لغايه ما وصلت لكسها

بصوابع ايدي وبقت امشيهم علي لحم كسها الشهي ولعابي سايل

انزلت اشم ريحة كسها اللي هيجني وخلاني اتحولت لوحش عايز يفترسها

فتحت كسها بصوابع وبدأت استطعم العسل اللي بينزل من كسها

نعمات :: اااااااح ... ايووووه كده يا .. الا انت اسمك ايه يا قلبي

انا :: اسمي طارق يا لبوه

اووووووف طب الحس ياطارق الحس كسي اوووووي ... يخرب بيت جمال لسانك وهو بيتحرك علي كسي

ايد الشرموطة جوا شعر راسي وصوابعها عمالة تشد في شعري وبتضغط كسها علي بوقي

عرفت انها ممحونة واني عرفت امتلك جسمها بحركات لساني علي كسها

قومت روحت طالع فوق منها (69) وفشخت رجليها ودخلت اكمل لحس ومص في شفايف كسها الغرقان بعسلها وريقي

وهي مسكت زبي بأيدها تدعك فيه وعمالة تلحس بيضاني وتشفطهم

انا حسيت بمتعة رهيبة بسبب لحس بيضاني

واخدت زنبورها بين شفايفي امص فيهم

هي مسكت زبي وبقت عمالة ترضع في الراس وتشفط فيها وايدها عمالة تحسس علي طيزي وتضغط عليها علشان ادخل زبي كلة جوه بوقها

قومت روحت رافع رجليها علي اكتافي بعد ما دخلت بوسطي وزبي علي فتحة كسها

اااااااه اااااأاه حط زبك يا متناك جوايا ..عايزة

كسي يشبع من زبك

دانا هفشخك يا شرموطة هخلي زبي يوصل لزورك يا متناكة

ايوه ياقلبي افشخني .. نكني .. قطعلي كسي من النيك

زبي علي فتحة كسها وجسمي بيضغط علي زبي اللي بدأ في الأنزلاق والدخول جوا كسها

وهي تحت مني عمالة تتلوي من المتعة اللي حاسة بيها

اووووووف .. اوووووووف يابن المتنااااكة

زبك حلوووو اوووووي

زبي بقي كلة جوا كسها .. وبدأت انيكها بكل حنية وبطئ وشوية شوية بدأت ازود من سرعتي في النيك

صوت لحمي وهو بيخبط في لحمها .. مع صوت اهاتها تحت مني خلاني. حسيت نفسي قربت اجبهم

طلعت زبي من كسها وطلبت منها تنام علي بطنها

نامت نعمات الشرموطة علي بطنها وانا نمت فوق منها وزبي بين فلقة طيزها

وبدأت الحس ضهرها كلة وايدي تحت منها بتقفش في بزازها

بعدين قومت وطلبت منها تفلئس ومسكتها من وسطها وزبي واقف في انتظار. انة يرشق في كسها من ورا

مسكت زبي وبدأت في ادخالة جوا كسها

وهي عمالة تحرك وسطها يمين وشمال وزبي جواها

وبدأت في الرزع بكل قوتي وهي بتصرخ من المتعة

لغاية ما خلاص هجبهم روحت مطلع زبي وهي لفت بسرعة علشان تاخد لبني جوا بوقها

وفعلا نافورة لبن طلعت من زبي غرق وشها. وهي راحت ماسكة زبي ودخلتة جوا بوقها وقفلت عليه لغاية ما نزلت لبني كلة

فضلت تمص وترضع وتبلع في لبني .. وبعدين باست زبي ..

وقالتلي. .. تعرف ان محدش عرف يمتعني كدة في حياتي قدك

انا :: يعني عجبتك. متعتك بجد

نعمات :: اووووي

قومت لبست هدومي وخرجت. لقيت حسين واقف ومستني يدخل

ضحكت له. وقولت له ادخل يا بطل

الي اللقاء في الجزء الثالث

الجزء الثالث

انا خرجت وروحت داخل المطبخ عملت كوباية شاي وبعدين خرجت قعدت مع مسعد وعلي وولعت سيجارة

علي :: يعني ياطارق في حاجة انا مستغربها

انا :: حاجة ايه بالظبط اللي مستغربها ؟

علي :: انت الوحيد اللي طولت جوا مع نعمات .. ايه انت مش اول مرة تنيك ولا ايه ؟

انا :: لا اول مرة زيكم بالظبط

مسعد :: انت واخد منشط ياض ولا برشام

انا :: ههههههههه برشام ايه يا متناكين.. انا بطل من غير براشيم

علي :: بجد يا طارق انت واخد حاجة خليتك تطول كدة

انا :: وربنا ياجدعان ولا اي حاجة

شوية لقينا حسين جاي ووشة مقلوب قلبة سودا

وانا ومسعد وعلي اول ما شفناه لقينا نفسنا بنضحك ضحك هستيري

حسين :: في ايه يا ولاد الوسخة .. شايفين ارجوز قدامكم

انا :: ههههههه تعالي بس جنبي احكيلي في ايه هههههههه

حسين :: طااارق خليك في حالك

نعمات خرجت هي كمان وجت قعدت معانا

ايه يا جماعة ... انا عايزة انزل بقي

انا :: تنزلي تروحي فين ؟ احنا مش اتفقنا انا معانا للصبح

مسعد :: تروحي فين يا نعمات ... الليلة لسة هتبتدي

نعمات بصت علينا ومصمصمت بشفايفها

انا :: مالك يا ولية بامصمصي علي شفايفك ليه

بصيت عليها لقيت بتبص لحسين وحسين وشة في الأرض

انا :: احا يا جدعان مانا لازم افهم في ايه

حسين بعصبية ونرفزة

بقولك ايه يا طارق انت بتبصلي ليه ياعم

انا :: هو انا جيت جنبك ولا حتي وجهت ليك كلام

حسين :: مانت عمال تبصلي ياعم

علي :: ياجدعان في ايه صوتكم هيصحي الجيران

انا :: قول لحسين ياعم متقوليش انا

حسين :: انا ماشي يا عم طارق وسايبهالكم

مسعد وحسين جريوا ورا حسين ومسكو فيه علشان ميمشيش

علي ومسعد اخدو حسين علشان يهدوه في الأوضة التانية

وفضلت انا ونعمات في الأوضة لوحدنا

انا :: في ايه يا نعمات ؟

نعمات :: مفيش ياعم

انا :: لا فيه ... حسين مالوا مش طبيعي

نعمات فضلت تبص علي الباب وخايفة حد يسمعها

انا :: قولي متخفيش محدش سامعك

نعمات :: طب امانة عليك ما تجيب سيرة لحد.. علشان صاحبك حسين هددني لو اتكلمت او قولت حاجة هيرش عليا ميا نار

انا :: طيب اسكتي علشان هما جايين

علي ومسعد دخلوا. معاهم حسين

مسعد :: ياطارق احنا صحاب وعشرة عمر ياريت تتصالح انت وحسين

انا قومت وبوست علي راس حسين وقولت له مع اني معملتش حاجة ومش فاهم انت زعلان ليه بس حقك عليا

نعمات :: انا هدخل الحمام بقي

نعمات دخلت الحمام .. وعلي قعد جنبي وبراحة راح قايلي

دلوقت يا طارق لو نعملت طلبت بحقها زي ما انت وعدتها .. هنتصرف ازاي واحنا مفيش في جيبنا فلوس تاني

انا :: متسغلش بالك يا علي انا هظبطها واحنا جوا

علي :: انا مش عايز فضايح هنا يا طارق.. ودي شرموطة ممكن تعمل لينا مصيبة هنا

انا :: ولا هتعمل ولا هتنيل متخفش انا هتصرف

نعمات خرجت من الحمام .. انا رايحة الأوضة مين جاي بقي

انا :: الدور علي علي بس براحة عليه يا وحش .. ههههههههههه

علي دخل ورا نعمات الاوضة

وانا وحسين ومسعد فضلنا في الأوضة

انا :: ايه يا سحس فكها بقي يا صاحبي

حسين :: مفيش حاجة يا طارق انا بس كنت مضايق علشان مطولتش جوا وجبتهم بسرعة

مسعد :: ما كلنا ياعم زيك .. مفيش غير ابن الوسخة ده اللي طول جوا

انا :: ابن ابن وسخة يا ابن القحبة هههههههه

طيب لما نشوفك هتعمل ايه بقي المرة اللي جاية

فضلنا نهزر ونضحك. لغاية ما علي خلص دورو. وجه دور مسعد

انا :: قوم يا كسمك دورك جه

مسعد :: لو سمعتوا صويت وصراخ جوا محدش يقلق ..

انا وحسين وعلي فضلنا نضحك ضحك هستيري علي كلام مسعد

مسعد دخل علشان ياخد دورو وقعد تقريبآ اكتر من ص ساعة وبعدين خرج مبسوط عالأخر ..

مسعد :: مش قولتلكم يا ولاد الوسخة اني هخرب الدنيا... انا سايبها جوا كسها وجعها من النيك

دخلت انا بقي الأوضة علشان اخد دوري

ايه مش هتروحي تغسلي كسك بقي

نعمات :: لا خلاص مش قادرة اتناك في كسي تاني

انا :: احا .. مش قادرة ايه ؟

نعمات :: انا حاسة اني مفشوخة من تحت ومش متحملة حتي صباعي علي كسي

انا :: والمفروض يعني انا دلوقت اضرب عشرة جنبك يعني ولا ايه مش فاهم

نعمات :: طب بص انا هريحك بردو .. ايه رائيك امص زبك شوية وبعدين تنكني في طيزي

انا :: معنديش مانع .. بس انتي هتتحملي تتناكي في طيزك

نعمات :: ههههههههه ات ايه اتحمل ههههه

لا متخفش بس سد انت معايا

انا :: ان كان كدة اشطااات .. روحت قايم وقالع البنطلون والبوكسر. ونمت علي ضهري

وهي جات جنب مني ونزلت علي زبي اللي كان نايم

واخدتة بين شفايفها من غير ما تمسكة بأيدها وبقت عمالة ترضع في زبي وتمص فيه لغاية ما زبي بدأ يقف جوا بوقها

وايدي عمالة تفعص في بزازها المدلدلة قدامها

نزلت بلسانها علي بيضاني وطلعت تاني لغاية راس زبي وانا ماسك بزازها تفعيص وتقفيش

نعمات فضلت تمص وترضع في زبي وتلحس في بيضاني لغاية ما تعبت

يلا بقي قوم حط زبك في طيزي

قومت وطلبت منها تفلئس علي طرف السرير علشان اعرف اتملك منها

وفعلا نعمات راحت علي طرف السرير وراحت مفلئسة وانا وقفت علي الأرض وراها وروحت ماسكها من وسطها وشدتها عليا وزبي واقف ومستني يدخل في طيزها

مسكت زبي وبدأت امشيه علي خرم طيزها شويه .. وبعدين حطيت راس زبي علي خرمها وبدأت اضغطت شوية شوية .. لكني فشلت في اني ادخل زبي جواها

نزلت علي خرم طيزها بلساني وبقيت عمال الحسة ولعب فيه بصباعي لغاية ما غرقتة من ميا ريقي

وروحت وقفت تاني وحطيت زبي من جديد علي خرم طيزها وبدأت في الضغط شوية شوية وبراااحة لغاية ما خرم طيزها بدأ في ابتلاع راس زبي .. وبدأت في ادخال زبي بالكامل جوا طيز المتناكة نعمات

اااااااااااووووووف ... نكني برررراحة اوووي يا طااااارق

زبك حلوووووو اووووووي

زبي بيدخل بكل بطى وبسحبة بررراحة وارجع ادخلة وانا ماسكها من وسطها وهي عمالة تصرخ من المتعة والمحنة

عاجبك زبي يالبوة وهو بينكك في طيزك

اوووووي يا طارق عجبني اووووي

فضلت ادخل زبي جوا طيزها واسحبة ببطئ وبعد خمس دقايق بدأت ازيد في حركة ادخال زبي وبقي بقوة اكبر.

لدرجة ان بزازها كانت بتروح وتيجي من شدة خبطات لحمي في لحمها

شلت زبي من طيزها وبقيت عمال امشيه علي كسها

لا لا يا طااااارق مش هستحمل زبك في كسي

انا :: بس يالبوه .. انا مش عاتقك غير وانا فاشخك يا شرموطة

نعمات :: ابوس ايدك مش هقدر

حطيت زبي علي فتحة كسها وروحت مدخلة مرة واحدة وبكل قوتي

ااااااااااااااااااااه يابن المتنااااااكة

مسكتها من شعرها وشدتها منه ..

وفضلت انيك في كسها بكل قوتي وهي تصرخ من الوجع

اااااه حرررام عليك ... كسي فيه ناررر يا خوووول

انا كنت مستمتع باهاتها ووجعها وبالأخص اني عارف ان صوتها واصل ليهم برا

فضلت انيك وارزع زبي في كس نعمات وهي تصرخ وتتوجع لغايه ما جبت لبني جوا كسها

ورحت بعدها شلت زبي منها ونمت جنبها

نعمات :: حرررام عليك فشختني

انا :: اعمل ايه ما انتي ميتشبعش منك يا لبوة

طب انا مش عارفة همشي ازاي ... احا ده لسة فاضل الخول اللي برا

انا :: اه صحيح هو حسين مالوا مقولتليش

نعمات :: هقولك بس توعدني انك متقولش لحد اللي هقولوا ليك دلوقت

انا :: وعد مني مش هقول

نعمات :: صاحبك ده مش مظبوط

انا :: ازاي مش فاهم ... مش مظبوط دي يعني ايه

نعمات :: انا شاكة انه خول

انا :: نعم يا كسمك .. انتي بتهزري صح

نعمات :: ياعم وربنا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انا هفهمك

بص انا لما دخل وبدأت اتعامل معاه زبه مريضش يقف خالص

انا :: اه طب وبعدين يعني

نعمات :: عملت كل حاجة معاه ان زبه يقف لكن مفيش فايدة... ومن غير ما اقصد لمست طيزو.. لقيت جسمة اتنفض وزبه بداء يقف

انا :: اه وبعدين ناكك ؟

نعمات :: ياريت .. ده طلب مني العب في طيزو

انا :: احا .. انتي بتتكلمي بجد

نعمات :: وربنا بتكلم بجد .. وفضلت احسس علي طيزو والعب في خرم طيزو بصباعي

وجابهم من غير ما يلمسني

انا :: عارفة لو طلع كلامك كدب. انا هفشخك

نعمات :: انت وعدتني مش هتجيب سيرة

انا :: طب خلاص قفلي عالسيرة دي ... وانا هدخل حسين ليكي ولا كأني عرفت حاجة

لبست هدومي. بعدين قعدت جنبها تاني

انا :: نعمات عايز اكلمك في حاجة

نعمات :: حاجة ايه ؟

انا :: بصي بصراحة كدة ومن غير لف ولا دوران .. احنا مش معانا فلوس غير اللي اخدتيها

نعمات :: احاااااااا ... نصبتوا عليا ياولاد الوسخة

انا :: بصي من غير قلة ادب. هتقلي ادبك هنقلبك في الفلوس اللي معاكي ومش هنخليكي تنزلي غير لما ننيك فيكي يومين..

من الأخر كدة بعد ما حسين يخلص تلبسي هدومك. وتنزلي من سكات وانا اوعدك اني هعوضك لما يكون معايا فلوس

نعمات فضلت تشتم شوية لكن مكنش قدامها حل غير انها تقبل بالكلام اللي قولتة ليها

واخدت رقم بيتها علشان وعدتها اني هعوضها

وخرجت ونديت علي حسين علشان يدخل ياخد دورو من غير ما احسسة اني عرفت حاجة

وفعلا حسين دخل علي نعمات والمرة دي كمان مطولش جوا يدوب تلت ساعة وكان خارج

ونعمات لبست هدومها ونزلت من غير ما تطلب جنيه زيادة

لدرجة ان صحابي مكنوش مصدقين ... وفضلو يسألوني عملت ايه... وانا اضحك واقولهم .. هو انا قليل يا ولاد الوسخة

خلصنا الليلة دي وكل واحد فينا روح علي بيتة

دخلت البيت بعد الفجر .. اتسحبت علي طرطيف صوابعي علشان امي متحسش بيا

ودخلت اوضتي وقفلت الباب براحة وقلعت هدومي وفضلت بالبوكسر بس ونمت

تاني يوم الضهر اختي عفاف دخلت تصحيني

اصحي يا طاااارق ماما محضرة الأكل

فتحت عنيا وفوجئت اني زبي كان واقف وباين روحت ماسك المخدة الصغيرة اللي جنبي وحطيتها علي زبي

وقولتلها طب غوري يلا انا قومت

عفاف :: انت بتشتم ليه دلوقت .. انا غلطانة اني صحيتها

عفاف خرجت روحت قايم لابس هدومي وروحت الحمام غسلت وشي وخرجت

ماما :: هو انت يا زفت كل يوم سهر برا ومترجعش غير بعد الفجر

انا :: يوووه يا ماما هو كل يوم لازم المرشح ده..

ماما :: بقولك تفطر وتنزل تجبلي شوية حاجات من تحت علشان خطيب اختك هيتعشي عندنا النهاردة

انا :: هو مفيش في ام البيت ده غيري.. ما تخلي الزفتة عفاف تنزل تجيب الحاجات دي

ماما :: يعني يبقي معايا شحط زيك واخلي اختك هي اللي تنزل . بذمتك مش مكسوف

انا :: حاضر يا ماما حاضر هتنيل انزل بعد ما اطفح اللقمة

اكلت وشربت كوباية الشاي ونزلت جبت الطلبات اللي ماما قالتلي عليها وطلعت

لقيت اختي ناهد وبنتها لبسين هدومهم وماشيين

انا :: ايه يا حبيبتي انتي خلاص مروحة

ناهد :: اه يا حبيبي كفاية كدة جوزي مش بيحبني اغيب عن البيت اصلا

سلمت عليهم ونزلو

اختي ساره بترضع ابنها واختي عفاف كانا بتكلم خطيبها في التليفون واول ما شافتني قفلت علي طول ودخلت جري عند امها في المطبخ

روحت اديت ل عفاف الحاجات. قعدت جنب ساره

انا :: ايه ياحبيبتي مفيش جديد في موضوعك

ساره :: شوقي جاي يوم الجمعة اللي جاية هو وعمة

انا :: طب وانتي عايزه ايه

ساره :: و**** انا مش عارفة بس هستني لما اشوف كلامة مع بابا وبعدين اقرر

انا :: خير ان شاء **** خير

الي اللقاء في الجزء الرابع

الجزء الرابع

علي المغرب كدة محسن خطيب اختي جه

وكان بابا كمان جه من الشغل وكان محضرين العشا اتعشينا وبعد ما خلصنا عشا قعدنا شوية معاه وبعدين قعد هو مع اختي يتكلموا مع بعض شوية لوحدهم وعلي الساعة عشره بالليل قام علشان يمشي

بعد ثلاث ايام .. بالظبط يوم الجمعة كنت انا قاعد في القهوة مع صحابي وعلي الساعة

8 بالليل كدة قومت روحت .. اول ما دخلت الشقة سمعت صوت بابا عمال يزعق وحد معاه جوا اوضة الضيوف .. واختي ساره قاعدة في الصالة هي واختي عفاف وعرفت ان اللي جوا مع بابا هو شوقي جوز اختي خاله

دخلت السلام عليكم

كلهم .. وعليكم السلام

بابا :: من الأول كدة يا طارق لو هتقعد معانا تسمع بس ومتتكلمش

انا :: ازاي يعني اسمع بس ؟ هي اللي مضروبة برا دي مش اختي

خال شوقي :: يابني كلامك علي راسنا من فوق بس ابوك يقصد اننا جايين نحل وشوقي معترف انة غلطان

بابا :: انا لما اقول حاجة تقولي حاضر وحق اختك انا عارف اجيبة

شوقي :: ياعم حسام انا معترف اني غلطت لما مديت ايدي علي ساره بس هي كمان زي ما قولتلك مش بتسمع كلامي

بابا :: بص يا شوقي انا بنتي متربية احسن تربية بس انت اللي بتعملة معاها ده مش تصرفات رجالة .. انت مالك انت تنقل التلاجة ولا تنقل التليفزيون .. ده شغل حريم

بص يا شوقي كل ست شايفها ان شقتها دي المملكة بتاعتها وانت بصراحة اللي بتعملة ده مفيش حد يتحملة

ماسكلها عالواحدة ..كل شوية خناق معاها وزعيق علي اسباب تافه

خال شوقي :: عندك حق ياحاج حسام. وانا قولت له كل الكلام ده

انا :: في حاجة تانيه انت بتقولها انتي حاطة رجل علي رجل ايه .. يعني واحدة قاعدة في شقتها كمان هتتحكم في تصرفاتها العادية

بابا:: يا اخي دانت ناقص لو بنتي زرطت تتخانق معاها وتقولها زرطتي ليه وانا قاعد

بص يا بني لو انت فاهم الرجولة كدة تبقي غلطان .. ولو انت مريض مفيش مشكلة تروح تتعالج .. لكن تسود حياه بنتي وتجبلها المرض بسبب تصرفاتك دي لا مش هنسمحلك

شوقي مكنش عارف يرد علي بابا .. وانا بصراحة مقدرتش اتكلم ولا افتح بوقي لاني شايف بابا عمال يغسل في شوقي ومش مخليه عارف ينطق

وفي اخر القعدة بابا وافق علي رجوع عفاف اختي بعد ما شوقي وعد بابا انه يعامل اختي احسن معاملة

ونده علي اختي وخلي شوقي يبوس علي راسها قدامنا وقالها روحي مع جوزك خلاص

اختي لمت هدومها وهدوم سمير ابنها ومشيت مع شوقي جوزها

مر تقريبا اسبوع لقيت حسين بيتصل بيا

انا :: الو

حسين :: ايوة يا طارق عامل ايه

انا :: تمام يا حسين

حسين :: اعمل حسابك السهرة النهاردة

انا :: طب انت كلمت الشلة

حسين :: ايوة مش فاضل بس غير علي هكلمة بعد ما اقفل معاك

انا :: ماشي

وقفلت معاه .. واول حاجة جت في دماغي اختة نسمه .. واني هموت واشوفها

وبقيت عمال افكر ازاي اقرب منها من غير ما اخسر حسين اخوها

واللي جه في دماغي اني اكتب ليها جواب .. بس كمان خايف انها تدي الجواب ل اخوها وساعتها هخسر حسين للأبد.

فضلت ما بين اني اكتب الجواب ومابين خوفي انها ممكن تقول ل اخوها

وفي الأخر قررت اكتب الجواب

مضمون الجواب اني معجب بيها وفضلت اتغزل فيها وفي جمالها واني هموت واكلمها

وفي اخر الجواب اترجتها لو رافضة مشاعري ناحيتها.. تعتبر اني مبعتش ليها حاجة وماقولش لحسين.. علشان منخسرش بعض

وطبقت الورقة وحطيتها في جيبي .. وعلي بالليل في الميعاد اللي هنتقابل فيه عالقهوة

لبست هدومي ونزلت .. وقابلتهم عالقهوة

اخدنا قعدتنا علي القهوة وبعدين مشينا

علي شقة حسين اللي طلع قبل مننا بنص ساعة علشان يظبط القعدة وكدة يعني

طلعنا شقة حسين ورنيت الجرس .. حسين فتح الباب ودخلنا الأوضة. وطبعآ شغل لينا الفيلم

بصراحة انا طول القعدة تفكيري كلة في نسمه اختة وبين اني عايز اديها الجواب وبين خوفي ... ونفسي اخرج وتكون هي فاتحة اوضتها وحسين ميخرجش معايا

وفعلا طلبت من حسين في الليلة دي مرتين ادخل الحمام لكنة كان بيخرج معايا ويستناني لما اخرج

والليلة عدت من غير ما اشوفها او حتي تجيلي فرصة اني اديها الجواب

روحت بعد ما خلصنا سهرتنا عند حسين وانا حاسس بخيبة الأمل

بعد ما روحت وغيرت هدومي وطلعت عالسرير تفكيري كلة منحصر في حاجة واحدة بس .. انا ازاي اقدر ادي الجواب لنسمه

وبعد تفكير كبير قررت اني اراقب بيت صاحبي حسين خصوصآ ان البيت بتاعة في الشارع اللي ورانا وعلي ناصية القهوة اللي بنقعد فيها ... وفعلا بدأت في تنفيذ خطتي ومكنش ورايا حاجة اعملها غير قعادي عالقهوة وكل املي اني اشوف نسمه

لغاية ما فعلا بعد يومين ولحسن حظي مكنش قاعد معايا حد من صحابي في الوقت ده كان الوقت تقريبآ الساعة 2الضهر

لقيت نسمه خارجة من الشارع .. اول ما شفتها ماشية لوحدها معرفش كمية احاسيس ملخبطة حسيت بيهم

فرحة علي قلق علي خوف لكني تشجعت وقومت مشيت وراها لغاية ما ركبت المترو

المترو قريب جدآ مننا

ركبت المترو وانا ركبت معاها بس من باب تاني علشان متشوفنيش وفضلت مراقبها

لغاية ما نزلت بعد اربع محطات

نزلت وانا نزلت معاها وخطواتي مسرعة ناحيتها لغاية ما خرجت من المحطة روحت منادي عليها وانا وراها

انا :: انسة نسمة

نسمة وقفت وبصت وراها ... ازيك يا طارق

انا :: الحمد لله .. انتي عاملة ايه

نسمه :: تمام .. خير في حاجة

انا :: خير بس في حاجة عايز اديهالك .. حاجة مهمة جدآ

نسمه :: حاجة ؟ حاجة ايه

انا طلعت الورقة من جيبي والقلق والخوف امتلك كل جسمي وروحت اديتها الورقة

نسمه :: ايه دي ؟

انا :: اقريها وانتي هتفهمي .. وروحت ماشي بسرعة علشان متعملش اي ردة فعل قدامي

مشيت من غير حتي ما اشوف ردة فعلها

فضلت الهروب خوف من انها تحرجني او تقطع الورقة في وشي

وركبت المترو اللي كان راجع والقلق والخوف

فضل ملازمني طول اليوم

روحت البيت ودخلت الاوضة بتاعتي وتفكيري في اللي ممكن يحصل لو اخوها عرف كان محسسني بالرعب والخوف

مش رعب من اخوها لكن رعب اني ممكن اخسر صحوبيتنا وصداقتنا غير ان شكلي هيبقي زبالة وممكن اخسر كل صحابي بسبب ده

فضلت قاعد في البيت يومين مش ينزل الشارع ولا بقعد مع صحابي خوف ليكون حسين عرف لغاية ما في اليوم التاني بالليل

اتصل بيا مسعد من كابينة في الشارع

الوو

انا :: الو مين ؟