الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

وعرفت ان رجب مش اكتر من معرص ومراتة امل شرموطة

فضلت تفكر شوية وبعدين راحت اتصلت بعادل

اللي مكنش مصدق كلام ليلي وهي بتحكي له

وطلب منها تبعتله كل اللي اخدته من تليفون رجب

ليلي :: يعني هتعمل ايه ؟

عادل :: متقلقيش مش هعمل حاجة ولا هفضحة

بس ابعتي اللي عندك ولما تيجي الشغل نقعد ونتكلم

ليلي :: انا مش عايزه مشاكل ياعادل ولو رجب ومراتة اتفضحوا هيعرف اني انا اللي عملت كدة ومش بعيد يفضحني

عادل :: متخفيش انا مش صغير واكيد هتصرف بحكمة

ليلي :: ماشي هبعتلك كل اللي اخدتهم علي الواتس

ليلي قفلت مع عادل وبعتت كل الصور والفيديوهان والأسكرينات له علي الواتس

عادل عجبتة امل جدا ومياده ومكنش مصدق الكلام اللي كان بين رجب ومراتة واللي كان بين مياده وامل وحس بهياجان رهيب وبدأ في التفكير

ازاي يوصل ل امل ولمياده وينكهم

الموضوع مكنش صعب لكن كان محتاج منه شويه تفكير مع عدم تسرع علشان ليلي متتأذيش

...........

الصبح سيد جوز سهام اخت مياده اتصل بمحمد وقاله انه معزوم علي العشاء عندهم

وطبعا محمد وافق وقال لمياده انهم معزومين عالعشا النهارده عند اختها

مياده :: طيب اعمل حسابك انا اختي وحشاني وهبات الليلة معاها

محمد :: تباتي عندهم ؟ ماشي معنديش مشكلة

ومياده بتتكلم مع محمد سهام اتصلت بيها علشان تقولها

مياده :: اه ياحبيبتي لسه محمد بيقولي ان سيد جوزك كلمه

سهام :: طيب عايزكي تيجي بدري بقي علشان نقضي اليوم مع بعض

مياده ::/حاضر ياحبيبتي وكمان الليله هبات عندك

علشان انتي وحشاني اوي

سهام :: ايوة بقي الليله هنخربها

مياده :: هههههههه ظبطي انتي بقي

........

امل بعد ما رجب كان محمود ابنها لسة نايم

وقالت فرصة تشغل الغساله وتغسل هدومهم

بس اطلع الفطار الأول ل وسام

امل طلعت الفطار لوسام اللي مسبهاش تنزل غير لما ناكها وفقعها زبر تمام ونزلت شغلت الغساله وخرجت الغسيل اللي عايز يتغسل

وبدأت فعلا في غسيل الهدوم

شويه جرس الباب ضرب وراحت تفتح

امل :: احمد ؟

احمد :: اه احمد.. ايه هفضل واقف كدة عالباب

امل :: طلعت تبص فوق تشوف حد نازل وبصوت واطي.. انت جاي هنا ازاي؟

احمد :: زق امل من عالباب وراح داخل وقفل الباب وراه.. مأنا عمال اقولك من كام يوم وحشاني وعايز اشوفك وانتي ولا معبراني قولت اطلعلك بقي

ومتخفيش انا مطلعتش غير لما شوفت جوزك في المحل

امل بصوت واطي وبنرفزه. يعني ايه. مش هينفع هنا خالص يا احمد اي حد ممكن يجيلي مانت عارف اننا في بيت عيله

احمد شد امل علي الحيطه ولذق فيها وايده راحت لكسها وشفايفه اخدت شفايفها وكأنه بيقولها انا قتيلك النهارده

ايده ماسكة في لحم كسها وشفايفة بتاكل في شفايفها اكل وزبه انتصب وبقي علي اخره

امل عنيها علي باب اوضة ابنها محمود وخايفة يخرج يشوفها بالوضع ده وفي نفس الوقت احمد مش سايبها وكان هايج جدا عليها ومقرر انه مش هينزل غير لو ناكها

امل :: تعالا طيب ندخل الأوضة علشان محمود ممكن يخرج في اي وقت

امل بعدت عن احمد بالعافية وبطلت الغساله واخدت احمد علي اوضة النوم بتاعتها

دخلو الأوضة وامل قلعت الجلبية والكلوت بتاعها واحمد قلع هدومة ومسك امل بين السرير والدولاب وهات بوس وتقفيش وتحسيس فيها

وامل ماسكة زبه وعماله تدعك فيه

شويه احمد خلي امل تنزل لزبه علشان تمصه

نزلت علي ركبها واخدت راس زبه بين شفايفها وبقت عماله تمص وترضع واحمد هايج اوي عليها وعمال يدخل زبه في بوقها وايده سانده علي راسها من فوق

بعد ما امل شبعت مص ورضاعة في زبه. راح احمد شايلها ومنيمها عالسرير وفتح رجليها ونزل بلسانة يلحس كسها. اللي كان لسه منشفش من لبن وسام

واحمد كان فاكر اللي في كسها ده افرازتها هي من الهيجان

احمد كان بيلحس لبن وسام من كسها وهو هايج

وامل هاجت اكتر واكتر لانها عارفه ان احمد بيلحس لبن وسام اللي مغرق كسها

بدأت تتأوه وتتلوي تحت منه وتفتحله كسها علشان ياخد منه اكتر وهي بتتشرمط وتتمنيك

خمس دقايق ويمكن اكتر. واحمد مش شبعان من كس امل. ولا من زنبورها المنتصب

بعدين راح قايم. ودخل بين فخادها وهو ماسك زبه وبدأ يمشيه علي كسها ويحرك الراس فوق وتحت وامل بتتلوي عايزه يدخل زبه اللي ولع نار

منه

احمد دخل زبه شوي شوي وامل بتولول من المتعة لغاية ما احمد دخل زبه بالكامل في كسها

امل :: ااااااااايييييي ااااااااييييييي. نكني اوووووي.. زبك وحشني اووووي

احمد :: انتي اللي وحشاني اوي اوي

احمد مدخل زبه للمخاصي في كس الشرموطة امل

وبدأ في دخول زبه وخروجه بالراحة

امل مسكت احمد من خدوده علشان تاكل شفايفة بشفايفها.. وبقت بتمص شفايفة ولسانة بشفايفها

وزبه من تحت شغال نيك في كسها. مولعها

ااااااااخ ااااااااخ. وحشني زبك اووووي.. نكني

نكني يا احمد.. نيك كسي اوووي.. اااااااااه ااااااااه

احمد عمال ينيك في امل اللي كانت بتسخنة بأهاتها وشرمطتها تحت منه وايدها حضناه وعماله تجيبه عليها علشان ميخرجش زبه من كسها

شويه احمد قام من فوق منها وراح نايم علي ضهره وامل راحت طالعة فوق منة واخدت زبها علي كسها وراحت قاعده عليه

اخدت كل زبه جواها ونزلت ببزاها علي شفايفة

احمد بقي بياكل حلمات بزازها وهي لابسه زبه في كسها وايدها بتفعص في بزازها اللي كانت بتغلي غلي وبتقوله مص حلماتي اوي يا احمد.. مصهم اووووي

بدأت امل تطلع وتنزل علي زب احمد بعد ما خلص مص في حلماتها. وايدها رايحة جايه علي صدره

اااااه ااااااااه.. جميييببل. جميييبببل.. زبك ماليني يا احمد.. اوووووووووف

فضل احمد نايم وامل بتطلع وتنزل علي زبه لغايه ما شبعت من الوضع ده

وبعدين قامت وراحت نايمه علي بطنها

امل :: اركبني.. نكني في طيزي يافحلي

احمد قام وراح طالع فوق امل ونام عليها وايده من تحت بتدخل زبه بين فلقات طيزها وبقي عمال يحك زبه في خرقها

اححححححححح احححححخححح. دخله يا احمد.. دخله في طيزي ياقلبي. ااااايوووووه. براحة براحة ياحبيبي. اااااه ااااه. اي اي. بيووجع

ااايووووه كدة. جميل جميل اوووووي

احمد دخل زبه في طيز امل وبدأ رفع وسطه وطيزه لفوق وبعدين ينزل بزبه لجوه طيزها الممحونة

اااااااحححححححححح. يالهوووووي. جميل.جميل.. جميل.. كمان ياقلبي.. نكني كمان..

اكتر من نص ربع نيك متواصل في طيز امل

ويعدها شال زبه من طيزها ودخله في كسها بعد ما فلئست وفضل ينيك فيها لغايه ما جاب لبنة جواها

بعد ما نزل لبنة كله في كس امل الشرموطة. نزل من فوقها لبس هدومة. وخرج وهي فضلت نايمة علي بطنها مش قادره تقوم من المتعة

بعد نزول احمد بعشر دقايق امل لبست ولبن احمد مغرق كسها ونزل منه علي الكلوت

خرجت شغلت الغساله وكملت غسيل

........

علي الساعة 12 بعد الضهر كانت ليلي في الشركة

في مكتب عادل

عادل :: ايه اللي انا شفته ده ؟ تعرفي انا مش مصدق اللي شفتة

ليلي :: انا مكنتش اتخيل ابدآ ان فيه حد ممكن يكون كدة فعلا

عادل :: بس امل جامده اوي. جامده اوي ايه. دي كرباج

ليلي :: ههههههههه هي بصراحة جامده فعلا وحلوة

عادل :: ومياده دي كمان. صاروخ

ليلي :: المهم انت ناوي علي ايه. ؟

عادل :: ناوي علي ايه. ده سؤال بردو ياليلي.. ناوي انيك الأتنين

ليلي :: سكتت شويه وهي مكنتش متوقعة ان ده تفكير عادل. لكنها ابتسمت من الفكره وقالت في بالها ان دع فعلا اسلم حل

منها تخلص من رجب وتهديده ليها وفي نفس الوقت تكون هي كمان كاسرو عينة

عادل :: مالك سكتي ليه

ليلي :: بصراحة عجبتني الفكره بس هتعملها ازاي

عادل :: لا دي بقي سبيها عليا.. المهم انا مش عايز رجب دلوقت خالص يحس انك مسكتي عليه حاجة. وعايزك تحسسيه انك خايفه منة ومن تهديده يعني لو طلبك في اي وقت لازم توافقي

ليلي :: ماشي

.........

مياده ومحمد راحو علي بعد العصر عن سهام وجوزها

ليلي :: منوره بيتك اختك ياحبيبتي

مياده :: البيت منور بصاحبه ياقلبي

سيد :: اهلا بيكم يامحمد بجد مصر كلها نورت بيكم مش بيتنا بس

محمد :: ربنا يخليك يا سيد

سهام :: اخبار البنات الأمامير ايه

مياده :: ههههههههه حلوين اهم..

سيد :: ربنا يخلهملكم يارب

محمد :: ربنا يخليك ياسيد

بعد ساعة سهام اخدت مياده ودخلو المطبخ

ومحمد وسيد فضلو قاعدين في الصاله بيتكلمو ويحكو مع بعض

وبنات مياده قاعديت قدام التليفزيون بيتفرجوا

علي افلام كرتون

في المطبخ

سهام ومياده بيعملو الأكل. سهام خرجت بره المطبخ بصت واتأكدت ان مفيش حد جاي عليهم

وراحت داخله بسراعة علي مياده واخدتها في حضنها وشفايفها راحت لشفايفة مياده

لحظات من الرومانسيه. بين مياده واختها سهام وشفايفهم بتعصر بعض وايد كل واحدة فيهم بتحسس علي جسم التانيه.

بوس وتحسيس وتقفيش في بزاز بعض لغايه ما اعصابهم سابت. وكس مياده وسهام بدأ ينزل مياه شهوتة... ومبعدوش عن بعض غير لما سمعو صوت خطوات رجلين جايه من بره

سيد دخل المطبخ وكانت مياده وسهام بعدو عن بعض

سيد :: ايه ياحبيبتي مفيش حاجة نشربها

سهام :: يالهوي. حقك عليا وجود اختي معايا نساني

مياده :: حاضر هعملكم قهوة واجبهالكم

بعد ما سيد خرج. مياده وسهام تبادلو النظرات والأبتسامة..

مياده :: يخرب بيتك جوزك كان هيدخل علينا واحنا بالمنظر ده

سهام :: ههههههههههه.. اعمل ايه مش قادره اصبر

مياده :: ههههههههه وحياتك ولا انا.. وراحت قارصة سهام قرصة خفيفة من كسها والأتنين راحو من الضحك

....................

علي المغرب رجب اتصل بليلي اللي ردت عليه

رجب :: فينك

ليلي :: في الشركة لسة

رجب :: هتيجي امتي طيب

ليلي :: لا الليله عندي شغل في المكتب وهبات ومش هينفع تقولي تعالي

رجب :: ماشي خلاص

ليلي :: طيب انا هقفل علشان عندي ورق بخلص فيه

رجب :: ماشي سلام

بعد ما ليلي قفلت مع رجب قامت وراحت لعادل مكتبه

ليلي :: الزفت اتصل

عادل :: رجب!؟

ليلي :: هو فيه غيرو

عادل :: ماله ؟

ليلي :: معرفش بس انا قولتله اني هبات في الشركة

عادل :: معني كدة انك مش هتروحي

ليلي :: ايه عندك حاجة ومش فاضي نطلع شقة فيصل؟

عادل :: بالعكس ياريت

ليلي :: خلاص الليلة هنبات مع بعض

عادل :: كويس. اتصل بحسين علشان نفشخ كسمك الليله

ليلي :: هههههههه لا انا عيزاك الليلة لوحدك.. عايزه اكون خدامة ليك انت وبس

عادل :: هههههههه هتبقي شرموطتي وخدامة وكلبه تحت رجليا الليله.. بقولك ايه. ماتيجي نخلع من دلوقت وهاخدك اعشيكي في احلي مطعم

ليلي :: ياريت.. يلا بينا

...........

علي الساعة 9 بالليل مياده وسهام جهزو السفره

والكل اتجمع علي طربيزه العشا

اتعشو مع بعض وبعد العشا وشرب الشاي

محمد جوز مياده استأذن علشان يروح وسيد مسك فيه علشان يبات هو كمان لكن محمد موافقش وفعلا نزل وساب مياده

الساعة 1 بالليل مياده دخلت الأوضة التانية علشان تنام.

سهام :: انا هبات الليله مع اختي بقي في الأوضة التانيه

سيد :: ماشي ياحبيبتي

سهام :: تصبح علي خير حبيبي

سيد :: وانا كمان هدخل انام

سيد دخل الأوضة بتاعتة ومياده نيمت بناتها علي السرير التاني وطبعا ظبطت شعرها وحطت برفان مثير وكانت مستنيه اختها سهام بقميص نوم احمر يجنن نوم كانت لابساه من تحت الهدوم مخصوص ليها

سهام بعد ما سيد دخل الأوضه بتاعته دخلت هي المطبخ جابت ايد الهون ودخلت بسرعة قبل ما سيد يخرج تاني لاي ظرف ويشوف ايد الهون في ايدها

سهام :: بصوت واطي وهي مبتسمة وفرحانة انا جيت

مياده قامت من عالسرير بسرعة وهي فاتحة ايدها ل سهام وابتسامة رقيقة علي وشها

وتقابلو مع بعض في نص اوضة النوم

سهام :: بصوت واطي. اوووووف ايه يابت الحلاوة دي كلها.. القميص يجنن عليكي

مياده:: هششششش مش عايزين نضيع الوقت في الكلام.. تعاليلي ياقلبي.. وراحت حضناها وايدها من وره مسكت طيزها المربربه وبقت بتفعص فيهم

وبوس شفايف وانفاس سخنة متبادله بينهم خلت الأتنين في قمة هيجانهم علي بعض

وراحو مع بعض لغايه السرير وسيهام نامت علي ضهرها ومياده كانت فوق منها وشفايفها ماسكين في شفايف بعض وايده سهام بتفعص في لحم طيز مياده اللي فوق منها

هيجان ابن متناكة في الأتنين ومع هيجانهم وفركهم بقت مياده هي اللي تحت وسهام فوق منها وايدها بتتمشي براحة وتحسس علي بزاز مياده

سهام :: وحشاني اوي يابنت المتناكة انتي

مياده :: وانتي ياكسمك وحشاني اوووووي

ايد سهام نزلت لتحت وهي بتحسي علي جسم مياده لغايه ما وصلت لكسها بين فخادها

سهام :: اوووووف يابنت اللبوه. كسك المتناك ده وحشني بشكل

مياده :: اااااااه. انا حاسه كسي هيتجنن عليكي اصلا

سهام :: دانا هنزله بقي المتناك ده

سهام نزلت بين وراك مياده وفتحت رجليها وكانت لابسة كلوت فتله يدوب مغطي الشق اللي بين شفرات كسها

سهام :: يالهوووووي.. ايه الكس ده.. انا عايزه اكله

مياده :: بصوت ممحون كسي هيموت علي شفايفك يالبوووه

سهام صوابعها بتتحرك براحة علي كس مياده وسنانها بتعض علي شفايفها. وراحت مدخله صباعها وباعدت الفتله عن كس مياده ونزلت بلسانها براحة

اول ما شفايف سهام قربت من كسها جسم مياده ارتجف واتنفض وراحت ايدها علي راس سهام ومسكتها من شعرها ورفعت وسطها وكسها لفوق علشان يلمس لسان وشايف سهام

اححححححححححححح. اححححححححححح

لسان سهام نزل علي كس مياده كهربا خلاها ترتجف من المتعة. وريحة كس مياده قاد النار في جسم سهام

بدأت تحرك لسانها ببطئ علي كس مياده وتلحسه

ومياده بتعض علي شفايفها وعيونها اتشعلقت في السقف وايدها راحت لحلماتها تقرص وتفرك فيهم

وسهام من تحت رايحه جايه علي كسها لحس بكل بطئ وحنيه

فتحت بصوابعها كسها ودخلت لسانها بين الشفرات

ااااااووووووف. اووووووووووف. ياخررربي مش قادره

سهام :: اووووف واوووف واووووف علي كسك يا شرموطة.. ايه يابت ده... ناعم اوووووي

مياده :: اااااااااه ياقلبي انتي.. لسانك علي كسي ولعني... ااااااااااه

سهام رفعت رجل مياده لفووق اوي ونزلت بلسانها لخرم طيزها وتطلع براحة لغايه زنبورها

واخدت الزنبور بين شفايفها وبقت عماله تمصه

ومياده تحت منها بتتلوي وتعض علي شفايفها

سهام قامت وراحت طالعة لبزاز مياده طلعتهم من القميص والسنتيان ومسكت حلمة بين صوابع ايدها تفرك فيها والحلمة التانيه اخدتها بين شفايفها. ومياده صوابع ايدها راحت لكس سهام. تدعك فيه من فوق الكلوت

سهام قامت من فوق مياده وقلعت هدومها ومياده كمان قلعت القميص والسنتيان

وطلعت مياده فوق سهام وبقت عماله ترضع في بزازها وتمص في حلماتها.. وبعد ما شبعت منهم

لفت بوشها ناحيه كسها علشان تاخد دورها في لحس كسها المربرب (69)

سام مسكت بأيدها طيز مياده ونزلت بيها عليها علشان تطول كسها بلسهانها وبدأت تلحس كسها الغرقان بمياه شهوتها

ومياده بتروح وتيجي علي شفايف سهام بكسها ومدخله صباعينها في كسها

واهاتهم المكتومة عايز تنفجر وتطلع لكن مكنش ينفع

شويه ومياده قامت من علي سهام ولمحت علي السرير الخياره اللي كانت جيباها سهام من المطبخ

مسكت الخياه وراحت نامت جنب ساهم وبأيد تحسس علي بزازها وتفرك في حلماتها والأيد التانيه ماسكة الخياره تمصها وتمشيها علي كس سهام

سهام :: قومي بقي نيكني ياشرموطة زي زمان

مياده :: بس كده.. حاضر يالبوه. دانا هفشخك بزبي وحطت الخياره علي كسها زي الزب

راحت نامت علي بطنها بين فخاد سهام ونزلت بصوابعها تلحب في كسها وتبله بالتفافة علشان لما تدخل الخياره تكون الدنيا مزفلطة عندها

يالهوي علي كسك يابنت القحبه انتي.. عارفة يابت انا لو راجل هنيك كسمك كل يوم مش هعتقئك

سهام :: طب يلا نكيني بقي.. دخلي زبك فيا وشبعيني نيك

مياده حطت الخياره في بوقها مصتها مصتين وراحت حطاها في كس سهام اللي بدأت تتموحن

وتتلبون تحت منها ومياده عماله تدخل الخياره في كسها وتخرجها. ولا اجدعها فحل بينيك في شرموطة

مياده بعد ما فشخت كس سهام. راحت نايمه علي ضهرها وفشخت رجليها علشان سهام هي اللي تنكها وتشبع كسها نيك

سهام :: ايووووه بقي.. كسك متعتي يابن المتناكة

مياده :: يلا بقي نيكي اختك الشرموطة

سهام :: يالهوووي.. بعشق كسم الشرمطة بتاعتك

وبدأت سهام تنيك مياده بالخياره في كسها

ساعة متواصله بين سهام ومياده من النيك في الكس بالخياره والبعبصة في الطيز بصوابعهم لغايه ماحسو بالتعب واكساسهم ورمت

ونامو في حضن بعض بعد ماقضو احلي ليلة من فتره كبيرة ليله مبتتكررش غير كل سنة مره

............

الي اللقاء في الجزء القادم

الجزء التاسع

.............

مياده بعد ما قضت احلي ليله مع اختها وروحت البيت تاني يوم وعلي العصر كدة قالت تكلم عصام من حساب الفيس التاني

مياده :: حبيبي موجود. وحشني اوي

بعد ربع ساعة عصام شاف رساله مياده ورد عليها

عصام :: قلبي بقي. وانتي كمان وحشاني

مياده :: ايه ياقلبي فينك ؟

عصام :: في البيت ياحبي

مياده :: طب ينفع اشوف صوره ليك بوشك ؟

عصام :: تاني ؟

مياده :: اه ياقلبي تاني فيه مانع ؟

عصام :: لا مفيش بس خايف الجهاز يقع منك واتفضح. مش كفايه الصور اللي بعتهالك

مياده :: لا متخفش ابعت يلا بقي انا اصلا هايجة اووي عليك

عصام :: طيب استني هدخل اوضة النوم واقلع واصورلك نفسي

عصام دخل اوضة النوم وبدأ يصور نفسه ومستغل ان مراتة بتروق المطبخ وبعد ما صور نفسه اكتر من عشر صور وكمان فيديو لبس هدومة وخرج قعد في البلكونة علشان يبقي براحته وهو بيبعت

الصور والفيديو لمياده

في الوقت ده كان محمد جوز مياده عند بباه ومامته ومياده كانت فعلا في قمة هيجانها لما شافت الفيديو بتاع عصام وهو بيلعب في زبه وبيقولها هيموت ويدخل زبه في كسها

مياده قلعت هدومها ونامت علي ضهرها علي السرير وبدأت تلعب في كسها الممحون وكان خلاص علي وشك انها تكشف نفسها لعصام وتعرفه هي تبقي مين لكن باب الأوضة خبط

قامت لما عرفت ان بنتها ملوكة هي اللي بتخبط

مياده :: ايوه ياحبيبتي ثواني بغير هدومي

مياده لبست كلوتها وراحت فتحت لبنتها

.........

امل :: عامل ايه ياوسام النهارده

وسام :: ينفع كدة مستنيكي من الصبح ؟

امل :: معلش كان عندي ترويق فوق دماغي حقك عليا

وسام :: طب انتي وحشاني اووي. وراح واخد امل في حضنه وهات يابوس وتقفيش في بزازها اللي عاملين زي الملبن وزبه اتنفض وقام وراح لبين فخادها

امل :: ايه ياراجل هو زبك ديما كدة واقف عليا

وسام :: هو زبي بس. انا كلي هايج عليكي ومش بشبع منك وراح منيم امل علي السرير ونام فوق منها وايده راحت لكسها وبدأ يحسس ويلعب فيه

امل :: براحة انا مش قدك

ايد وسام شغاله دعك وتحسيس في كس امل اللي كان منفوخ تحت بنطلون الترنج الأحمر اللي لابساه

ومن كتر دعكه في كسها امل هاجت ومسكت وسام من خدوده وشدته عليها وشفايفها ماصدقت قفشت في شفايفة

بوس واهات وانفاس متسارعة وايد بتحسس علي كل حته في جسمها

لحظات وكان وسام شادد بنطلونها ومقلعهولها

وبلسانه نزل علي فخادها وهات يالحس

اااااااخخخخخخخخخ اخخخخخخخخخ

اوووووف. بالهوووووي عليك ديمآ مهيجني اوووي

شد كلوتها بصوابعه وهي رفعت رجليها علشان تسهل له مهمة تقليعها الكلوت. ونزل اخد زنبورها بين شفايفة وبقي عمال يمصه ويعصره وامل بتتلوي تحت منه

ااه ااااه. كسي كسي اوووووف اووووووف

وسام :: ماله كسك ياقلبي. بيوجعك؟

امل :: كسي متناك اووي.. براحة عليه ياعمري

اااااااه ااااااااه.. براحه براحة اوي عليه اااااااااه

بصباعة بقي عماله يحركه بين شفرات كس اللبوه امل وهو بيمص زنبورها بين شفايفة

امل :: بعبصني في طيزي وانت بتلحس كسي

وسام :: كده.. ؟

امل :: ايووووووه كده.. كمااااان كمان ياقلبي. اااااااااخ ااااااااااخ.اوووف اووووووف

وسام قام وقلع بنطلونه وطلع زبه من البنطلون ولسه هيحطة في كس امل

امل :: عايزه امص زبك.

وسام :: حاضر ياقلبي.. وراح طلع فوق امل وحط زبه علي شفايفها. وايده راحت لبزازه من فوق الترنج وبقي عمال يقفش فيهم

وامل مسكت زبه وراحت واخده بين شفايفها

اممممم امممممم. عسل. زبك طعمه عسل اووووي

امممم امممممم. وبيضانك ناعمة اوووي اممم اممممم

رضاعة ومص في زب وسام وصوابعها بتلعب في بيضانه وهو هاري بزازها تقفيش وتقريص في الحلمات من فوف الترنج

امل :: استني اقلعلك الترنج علشان عايزك تاكل حلمات بزازي بشفايفك

وسام قام من فوق امل علشان تعرف تقلع الترنج

وعلي ماهي قلعت كان هو كمان قلع كل هدومة

وطلع نام جنبها ومسك بزازها. تقريص ومص وتقفيش.

اوووووي مص اوووووي يا حبيبي

وسام بياكل في حلمات امل اللي هاجت وبقت في لحظة هي اللي فوق منه وقعدت بكسها علي زبه

وشفايفها علي شفايفه

وسام مسك امل من لحم طيزها ورفعها لفوق شويه علشان يعرف يدخل زبه في كسها

اول ما وسام حط زبه علي خرم كسها وحست بيه

بدأت تنزل عليه واحده واحده لغايه ما شفطت زبه بالكامل جواها وراحت قاعده عليه

ونزلت بشفايفها تمص في حلمات بزاز وسام اللي كان شعر صدره تقريبآ مغطيها

بدأت امل تدعك كسك براحة في زب وسام وهي قاعده عليه وشفايفه بتمص حلمات بزازه

شويه وسام قام بأمل وعكس الوضع وبقت هي تحت منه وهو فوق منها وزبه راشق في كسها

وبدأت المعركة الحقيقية في الأشتعال

نص ساعة متواصله من الدك والرزع في كس امل

وهي تحت منه بتصرخ وتتأوه من شده المتعة

قوة وسام وشدته كان مخلي امل في قمة النشوه والمتعة لدرجة انها كانت بتصرخ من غير ما تخاف ان ممكن صوتها يفضحها.. كانت حاسه انها شرموطة تحت فحل قوي ومش عايزه تسيب لحظة تفوت من غير ما تشبع جسمها من المتعة اللي فيها

فضل وسام ينيك في امل بكل الأوضاع اكتر من ساعة متواصلة لغايه ماجاب لبنة في كسها

ونام في حضنها شويه وبعدين نزلت

......

محمد اتصل بمياده علشان تنزل تقعد معاه هي والبنات عند مامتة

مياده :: لا مش قادره انزل اعصابي كلها بايظة

محمد :: مالك ؟ انتي تعبانة ولا ايه

مياده :: لا تعبانة ايه بس.. لما تطلع هحكيلك

محمد :: طيب انا طالع

محمد قال لمامته ولباباه انه طالع يشوف مياده مالها شكلها واخدة دور برد

محمد طلع وكانت مياده نايمة في الأوضة بتاعتها والبنات قاعدين بيتفرجو علي التليفزيون

محمد دخل الأوضة. واول ما فتح الباب لقي مياده بتصور كسها وهي حاطه صوابعها في كسها

فهم علي طول انها هايجة

قرب منها ونزل علي ركبه تحت رجلين مياده ومياده رفعت رجليها له علشان يبوسها ويتزلل تحت منهم

مياده :: انا هايجة اوووي وعايزه اتناك من الخول اخوك بقي

محمد :: ياريت يا مياده.. وانا نفسي كمان اشوفه وهو بينكك

مياده :: قوم يامتناك تعالا اوريك الخول عصام بعتلي ايه

محمد قام من تحت رجلين مياده وطلع عالسرير جنبها وهي جابت المحادثة اللي بينها وبين عصام وفرجت علي الصور اللي بعتها والفيديو

محمد :: احااااااااا.. معقول عصام بسهوله كدة صور نفسة بالشكل ده

مياده :: ايووه وهخليه هو كمان كلب تحت رجلي زيك ياقلبي

محمد :: انا بس اللي كلبك

مياده :: انت وهو كلابي وخدامين كسي

محمد :: طيب ناويه علي ايه

مياده :: ناويه علي كل خير. وراحت ضحكت ضحكة كلها شرمطة وقامت اتمشت في الأوضة شويه ورجعت قعدت جنب محمد وراحت مكلمة

عصام

مياده :: انت هنا

محمد مترقب رد عصام وعايز يشوف مراتة ناويه علي ايه

لحظات وكان عصام رادد علي مياده.. ايوه ياقلبي

فينك انا قولت ان حصل كبسة عندك

مياده :: كنت بصورك جسمي هديه ليك

عصام :: بجد. طيب ابعتي بسرعة

مياده بعتت الأول صوره رجليها لعصام

عصام :: ايه ده. رجليك ؟

مياده :: ايوه ايه مش عجباك ؟

عصام :: عجباني طبعا. بس فين باقي جسمك؟

مياده :: يعني رجليا مش كفايه؟

عصام :: مش فاهم ؟ انا عايز اشوف جسمك كله

مياده :: اها. طب رجليا مش مثيره ليك يعني

عصام :: امممممم..بس انا عايز اشوف بزازك. كسك. طيزك. دول هيثروني اكتر

مياده :: طيب انا بعشق اللي يحب رجليا اكتر. وبالذات اللي يبوسهم ويتزل تحت رجليا

ساعتها هخليك تشوف جسمي. ومش بعيد اخليك تنكني بجد. مش مجرد دردشة

عصام :: اممممم.. هو انتي بتحبي تكوني مسيطره عالراجل اللي معاكي؟

1...456789