الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

رجب :: ايه ده انتي هتغيري عليا ولا ايه

امل :: طيب روح شغلك وسبني اشوف ورايا ايه

رجب :: انا عايزك تشوفي ليلي

امل :: اشوفها ازاي ؟ لا طبعا انا مليش دعوة بيها هشوفها باي حجة ؟

رجب :: مش عارف بس مش مطمن

امل :: انزل علي شغلك يارجب.. قال ليلي قال

رجب :: ماشي انا هنزل. عايزة حاجة

امل :: لا عايزة سلامتك

.............

جنات في المطبخ بتغسل الأطباق بعد الغدا و محمد وعصام وابوهم بيلعبو دومنه والحاجة ام عصام قاعدة بترغي مع مياده

جنات من المطبخ ندهت علي عصام اعملكم شاي

عصام :: ايوة طبعا هي دي محتاجة سؤال

مياده :: قامت وقالت انا اللي هعملكم الشاي

مياده دخلت وعملت الشاي وخرجت بيه

وتعمدت المرة دي تحك طيزها في ركب عصام وهي بتحط الشاي علي الطربيزه

وش عصام احمر برغم ان محدش من اللي قاعدين اخد باله

عصام بص علي محمد وعلي ابوه وحس انهم مخدوش بالهم. وطبعا كان فاكر ان مياده متقصدش والموقف عدي عادي

لكن اللي لفت نظره بعد كدة ان مياده كل شوية تبصله وهو مش فاهم سر نظراتها له وكان كل ما عينة تيجي في عينها. ينزلها او يكلم ابوه او اخوه وهما بيلعبو

مياده جت في دماغها فكرة انها تكلمة فيس من الحساب التاني اللي بتكلمة منة

وفعلا بعتتلة رسالة بتقولو وحشتني

عصام شاف الرسالة

طيب ياجماعة انا هخرج في البلكونة شوية جاتلي رسالة مهمة في شغلي

عصام اخد كوباية الشاي بتاعتة وراح قعد في البلكونة وبدأ يراسل مياده

عصام :: وانتي كمان وحشاني اوي

مياده :: عايزه اشوفك ينفع؟

عصام :: مش فاهم تشوفيني حقيقي ولا ايه

مياده :: لا حقيقيى دلوقت طبعا مش هينفع

اقصد صوره ليك

عصام :: اها فهمتك في الأول نتقابل وكدة بس ليه مش هينفع

مياده :: علشان انا في البلد في المنصوره عند خالة

عصام :: ماشي هبعتلك صورة ليا

عصام اتصور صوره فعلا وبعتها لمياده

ميادة :: قمررررررر اوووي

عصام :: تسلميلي

مياده :: لا بجد عسول خالص.. بس انا عايزه صوره وانت عريان خالص

عصام :: عريان ازاي ؟ لا طبعا مينفعش ابعتلك صوره وانا عريان ووشي ظاهر

ميادة :: علشان خاطري

عصام :: لا دي مفيهاش علشان خاطرك.. مش هينفع

مياده بعتت له ايموشن دموع وقفلت الماسنجر

وعصام بقي عمال يبعتلها علشان ترد غليه لكنها كانت قفلت

شوية عصام ذهق ودخل قعد مع محمد وابوه

محمد :: في حاجة في الشغل ولا ايه

عصام :: لا مفيش

عصام كمل لعب مع محمد وابوه ومياده كل شوية تبص علي عصام لغاية ما جنات خلصت غسيل الأطباق وخرجت قعدت معاهم

.............

علي المغرب امل طلعت تبص علي وسام علشان تطمن عليه وشافت انه تعبان جدا لدرجة انة عايز يدخل الحمام ومش قادر من الدوخة

نزلت جري اتصلت بجوزها رجب علشان يجي ياخده ويوديه المستشفي

وفعلا رجب وامجد جم جري ومعاهم صاحب محل الموبيلا اللي شغال فيه وسام واخدوه في تاكسي وراحو بيه عياده خاصة لدكتور كبير اللي اطلع علي الأشاعات اللي عملها وطمنهم ان حالتة كويسة وان الخبطة شديدة ومحتاج بس براحة

رجب :: يعني يا دكتور مفيش ارتجاج

الدكتور :: لا الحمد لله مفيش وربنا ستر. بس الخبطة كانت جامدة وكمان التعويره اللي في دماغة مش سهلة

رجب وامجد والحاج رجعو بوسام من عند الدكتور

وامل كانت مستنيه علشان تطمن عليه وهي بتأنب في نفسها علي اللي حصل بينهم

طللعو بيه الشقة والحاج ساب فلوس لوسام ومشي وامجد راح المحل ورجب قعد معاه شوية علي ما اعمل عملت له شوربه خضار وسلقت له كام حتتة لحمة وبعد ما وسام اكل وطبعا بالعافية علي مارجب خلاه ياكل

رجب :: انا هنزل بقي وبعد ما اخلص شغلي هطلع اطمن عليك

امل مكنتش عايزه تنزل وتسيبة لكن رجب اخدها علي جنب وقالها مش هينفع علشان سمعتنا في البيت..

امل نزلت وقلبها بياكلها علي وسام وكان نفسها تقعد جنبة. وتشوف طلباتة وهو بالحالة دي لكن مكنش فعلا ينفع زي ما رجب قالها

..............

محمود :: ايه يا ليلي هتفضلي كدة نايمة ليل ونهار عالسرير كدة البرد هيتملك في جسمك

ليلي :: مش قادرة اقوم وحاسة عضم جسمي متكسر

محمود :: طيب قومي انا عملتلك سندوتشين جبنة رومي وكوباية ليمون دافي

ليلي :: مليش نفسي مش هقدر

محمود :: لا مينفعش كدة لازم تاكلي علشان جسمك يقاوم المرض وكمان علشان تنزلي شغلك

ليلي :: طيب معلش هات كيس العلاج من علي الكوميدينو

محمود :: لا مينفعش تاخدي العلاج علي معده فاضية

ليلي :: هاخده بعد ما اكل متقلقش

محمود :: اتفضلي ياستي العلاج اهو.

ليلي قامت اخدت من جوزها العلاج واكلت واخدت العلاج

محمود :: بقولك ما تخرجي نتفرج عالتليفزيون سوا بدل نومة السرير دي

ليلي :: ماشي هقوم دلوقت

ليلي قامت وخرجت مع جوزها. وشغل التليفزيون

معاها.. شوية وتليفونها رن

ليلي :: ايوة يا استاذ عادل

عادل :: ايه يابنتي عاملة ايه ؟

ليلي :: تعبانة لسة ويدوب حتي لسة قايمة من عالسرير

عادل :: يارتني كنت جنبك كنت خرجت البرد من جسمك بطريقتي

ليلي :: ربنا يخليك يا استاذ عادل

عادل :: ايه ده هو جوزك جنبك ؟

ليلي :: ايوة يا استاذ عادل

عادل :: يابختة بقي.. طب هتنزلي بكره ولا لسة مش قادرة

ليلي :: مأظنش هقدر انزل بكره

عادل :: خساره دانا كنت مظبط علي سهرة بكره

يلا بقي تتعوض..

ليلي :: لو حسيت نفسي بكره كويسة هنزل ومعلش انا معطلة الشغل

عادل :: طيب خدي بالك من نفسك.. عايزه حاجة

ليلي :: ربنا يخليك

ليلي قفلت مع عادل وجوزها محمود قالها

يشكر الأستاذ عادل راجل طيب وجدع وكفاية سؤاله عنك

ليلي بصتله كدة علشان مش عارف اللي فيها وقالت ايوة هو محترم جدا فعلا

محمود :: ربنا يباركله في صحتة وفي فلوسة

طيب انا هقوم اعملي كوباية شاي اعملك معايا

ليلي :: ياريت. لحسن حاسة نفوخي ملجلج

..........

مياده :: يلا جماعة حطينا العشا

عصام :: كويس لحسن حاسي بطني بتصوصو من الجوع.. يلا ياجماعة

عصام والحاج ومحمد قامو. ومياده ندهت لبناتها والحاجة ام عصام وجنات

كلهم قعدو يتعشو مع بعض

وبعد العشا وشرب الشاي ابو عصام خد مراتة ومشي ومحمد ومياده مشيو بعدهم بنص ساعة

وهما ماشيين محمد بيتكلم مع مياده

بس العزومة كانت حلوة مش كدة

مياده :: اه بصراحة واليوم كان جميل اوي

محمد :: علي فكرة انا خدت بالي منك وانتي بتبصي لعصام وعنيكي متشلتش من عليه

مياده :: ده بس اللي اخدت بالك منة هههههه

محمد :: ليه هو حصل حاجة تاني مخدتش بالي منها

مياده :: يييببعني.. خبطت فيه مرتين

محمد :: خبطتي فيه ازاي ؟

مياده :: وانا بحط الأكل اتعمدت اخبطة مرتين

وفيهم مره حكيت طيزي في ركبتة

محمد :: يابنت الأيه ولا اخدت بالي

مياده :: هههههه مانا عارفة

محمد :: خسارة اني مخدتش بالي.. طب هو عمل ايه

ميادة :: ارتبك طبعا وانا مبصتش له علشان يفكر انة عادي مقصدش

محمد :: طيب المهم دلوقت هنعمل ايه علشان يعرف انك عيزاه او هو اللي يبقي عايزك

مياده :: بص هو فيه حاجة كدة في دماغي لو حصلت اعتبر عصام في جيبي

محمد :: مش فاهم ؟ انتي ناوية علي ايه

مياده :: مش لازم تعرف اللي في دماغي سبني بس اتكتك واخطط وهقولك لما الفكرة تستوي

محمد :: المهم من غير تهور.. ده اخويا ومش عايز اتفضح قدامة وقدام اهلي

مياده :: وانا اللي عايزة اتفضح يعني.. متخفش

محمد :: طيب وخروجة بكره

مياده :: مالها ؟.. هتمشي عادي متخفش

محمد :: ماشي وربنا يستر من اللي في دماغك

................

الساعة 12 بالليل رجب وامجد قفلو المحل وهما مروحين رجب عدي علي السوبر ماركت اشتري جبنه ولبن وعدي علي فرن الفينو اشتري عيش فينو وبعدين راح اشتري شوية فاكهة. ومشي هو وامجد وطلع علشان يطمن علي وسام قبل ما يعدي علي شقتة

وقعد شوية فوق مع وسام وساب الشنط فوق

وقال ل امجد الحاجات دي ليكم وعشي وسام تلقيه جاع

رجب نزل علي شقتة ودخل كانت امل قاعدة بتتفرج علي التليفزيون

امل :: اتأخرت النهاردة يعني

رجب :: لا انا جيت من شوية بس طلعت ل وسام وجبتلة معايا اكل وفاكهة واطمنت عليه ونزلت

امل :: ومقولتليش ليه اطلع معاك

رجب :: مكنش ينفع. خصوصا امجد كان طالع معايا

امل :: طب وهو عامل ايه دلوقت

رجب :: كويس.. فيه عشا ايه لحسن انا ميت من الجوع

امل :: اكل امبارح.. فراخ بطاطس فرن

رجب :: طيب يلا بقي جهزي العشا علي ما اغير هدومي

امل دخلت المطبخ علي ما رجب غير هدومة وغسل ايده وقعد يتعشي

رجب :: امال محمود فين

امل :: في الأوضة بتاعتة بيلعب علي الكمبيوتر لسة صاحي من شوية العلاج مدروخة ياقلبي

رجب :: معلش اي دور برد علاجة بيكون شديد

الحقي تليفونك بيرن صوت رسالة

امل :: هقوم اعلق عالشاي واشوف مين

امل راحت المطبخ علقت عالشاي ورجعت اخدت الفون فتحتة لقت رسالة واتس من رقم مصري اول مرة تشوفة

فتحتة وكانت الرسالة من ميادة

امل ::دي رساله من مياده

رجب :: عايزه ايه ؟

امل :: كاتبة. مساء الخير اموله انا مياده وده رقمي المصري.. اول ما تكوني فاضية ابعتيلي

رجب :: طب كلميها وشوفي عايزه ايه

امل :: اصبلك الشاي وبعدين اكلمها

امل راحت صبت الشاي ل رجب وبعدها راحت داخلة الأوضة ورجب دخل وراها علشان يشوف هيتكلمو في ايه لكن امل طلبت منة يخرج وانها مش عايزه يشوف اللي بيتكلمو فيه

رجب خرج فعلا وامل ردت علي مياده

امل :: ازيك ياقلبي عاملة ايه

مياده :: تصدقي وحشاني اوي

امل :: وانتي كمان وحشاني

مياده :: تعرفي طعم شفايفك لسة علي شفايفي

امل :: ههههه اسكتي لحسن انتي يومها خليتي اعصابي باظت

مياده :: مأنا عارفة بس بذمتك مش حسيتي بمتعة

امل :: الصراحة. ايوه انا اصلا اول مرة اجرب كدة

مياده :: استني كدة معايا ثواني جوزي بعتلي رسالة عالواتس اشوفها واجيلك

امل :: جوزك ؟ ليه هو بيكلمك وانتي معاه

مياده غابت شوية علي ماردت علي امل وبعدين رجعت

مياده :: ههههههه لا اصلة بايت عند عمة النهاردة

امل :: اه.. طيب الراجل شكلك وحشتيه اسيبك بقي تتكلمي معاه

مياده :: لا ده بيتميص ياختي. وبعتلي صوره بتاعة

امل :: ههههههههههههه

مياده :: انتي فكراني بهزر طيب استني اوريكي

امل :: نعم ؟ لا لا هتبعتيلي ايه يخرب بيتك

مياده راحت باعتة زب جوزها ل امل

امل تنحت شوية وشافت زب محمد جوز مياده وحست بالهيجان من شكل زبه

مياده :: روحتي فين يابنتي.ههههههههههههه

امل :: ايه اللي انتي بعتيه ده.. انتي مجنونة

مياده :: ايه يابنتي مالك ؟ انا بوريكي عادي.. انتي اضيقتي

امل :: انا مسحتها اصلا ومتبعتيش حاجة زي كدة تاني

مياده :: طب انا اسفة.. خلاص متزعليش

امل :: هو انتي مش بتغيري علي جوزك ؟ ازاي تبعتيلي حاجة زي كدة مع ان المفروض انك انتي اللي متبعتيش حاجة زي كدة

مياده :: هههههههه اغير علي محمد ؟ هههههه دي احلي حاجة فينا ان كل واحد فينا عايز يسعد التاني طب اقولك علي حاجة؟

امل :: قولي

مياده :: لا خلاص هتزعلي

امل :: ليه هزعل. انا مالي

مياده :: لا هتزعلي علشان الكلام عليكي

امل :: عليا انا ؟ ليه بقي

مياده :: لا خلاص كبري دماغك

امل :: ممممممم مش فاهمة وكدة انا فضولي مش هينيمني

مياده :: ماهو كلامي هيزعلك

امل :: لا قولي ومش هزعل

مياده :: مهما قولت ؟

امل :: مممممممم.. مش عارفة بصراحة.. طب قولي وانا و**** مش هزعل

مياده :: طيب انا هقول وانتي حلفتي مش هتزعلي

امل :: قولي بقي فضولي هيجنني

مياده :: بصراحة كدة من بعد ما كنا معاكم وانا ومحمد مفيش سيرة بينا غير عليكم.. عليكي انتي وجوزك

امل :: مش فاهمة ؟

مياده :: بصراحة جوزي محمد انتي عجباه جدا

وكمان عجبة جوزك وعايزه ينام معايا.. امبارح نمنا مع بعض واحنا بنتخيلكم معانا عالسرير

امل معرفتش ترد علي مياده بأيه وكلامها هيجها جدا لدرجة ان كسها بدأ ينزل في شهوتة

مياده :: كلامي زعلك؟

امل :: مش عارفة بصراحة المفروض ارد واقول ايه؟

مياده :: يعني كلامي زعلك ؟

امل :: طب هو الكلام بينكم كدة عادي خالص

مياده :: ايوة طبعا مانا قولتلك.. وعلي فكرة هو عارف ومتأكد اني هوريكي صوره زبه

امل :: طب انا هقفل دلوقت جوزي بينده

مياده :: هستناكي نكمل كلامنا ومش هنام ماشي

بعد ما مياده قفلت بصت لمحمد اللي كان نايم جنبها وشايف كلامها مع امل

مياده :: ها ايه رائيك

محمد :: عسل اووووي كدة..

مياده :: ارهانك ان كسها دلوقت بياكلها وغرقان

محمد.:: انتي مصيبة

الجزء السادس

..................

امل قفلت مع مياده وهي مش مصدقة اللي قالتة ليها مياده

معقول تطلب منها كدة عيني عينك ؟.

وبقي فيه مشكلة قدام امل.. ترد عليها بأيه وتقولها ايه

فضلت في مكانها عالسرير وعمالة تقرا كلام مياده مرة واتنين وتلاتة ومش عارفة المفروض هي ترد عليها بأيه. ورجعت فتحت الصوره بتاعة زب محمد وبتتأمل في شكلة

هو مكنش كبير اوي ولا صغير. كان مقبول من حيث التخن والطول والشكل

مياده :: شفت امل اهي ظاهرة قدامي فاتحة الواتس. شكلها بتقرا كلامي ومش عارفة ترد وتقول ايه

محمد :: بقولك ايه ماتبعتيلها صوره ولا صورتين تاني

مياده :: اشمعني

محمد :: اهو ضغط نفسي عليها.

مياده :: ماشي.. استني اشوف انهي صوره ابعتهالها

مياده فتحت فولدر الصور بتاع محمد اللي علي موبيلها واختارت صورتين جامدين وعملتهم مشاركة واتس ل امل

وامل بتقرا الرسايل لقت مياده بعتالها صورتين لزب محمد

امل ولعت اكتر ماهي مولعة.

في اللحظة دي رجب دخل الأوضة عليها

رجب :: لسة بتتكلمي مع مياده

امل :: لا خلصنا كلام

محمد جه قعد جنب منها عالسرير وكانت امل خرجت من الواتس

رجب :: ايه كانت عايزة ايه

امل :: لا مفيش كانت بتطمن بس عليا وبتسأل

رجب :: طيب بقولك ايه ماتقومي تاخدي دش كدة لحسن انا من العصر وانا هموت واركبك

امل :: ايوة مانا عارفة

رجب :: طيب مش هتحكيلي بقي حسيتي بأيه وزب وسام فيكي

امل :: لا ده احساس عمره ما يتوصف. هو ده زب

يالهوووي يارجب

رجب :: كنتي حاسة بأيه وهو فوق منك وحاشر زبه في كسك

امل :: كنت حاسة نفسي اول مرة في حياتي اتناك

رجب زبه وقف من كلام امل علي وسام وهاج

وراح نازل بين وراكها وفاتح مابينهم

امل :: تموت انت في التعريص..

رجب :: طبعا.. هو فيه احلي من التعريص امممم

عايز اكل كسك المتناك ده اووووف. هو ماله ياشرموطة مغرق الكلوت كدة ليه

امل :: بصوت منيوك وكله محن. علشان عايز زب وسام تاني

رجب :: هو مشبعش المتناك ده

امل :: تؤ تؤ.. ولا هيشبع من الأزبار

رجب راح مخلع امل الكلوت ومسبهاش غير وهو نايكها وطبعا لانة مش حاطط الدهان بتاع التأخير

ومع كلام امل عن وسام طول ماهو بينكها مكملش العشر دقايق وكان جايبهم

وبعد ماجاب لبنة نام جنب منها زي البطة البلدي

امل خرجت نيمت محمود ابنها وراحت المطبخ عملت كوباية نسكافية و فضلت سهرانة شوية عالفيس.. لغاية ما مياده بعتتلها رسالة تاني

مياده :: امل انتي صاحية

امل مكنتش عارفة ترد علي مياده وتقول ايه

وكل ما تكتب تمسح لغاية ما ردت

امل :: معلش مكنتش عارفة ارد عليكي علشان جوزي ومحمود ابني كانوا صاحيين

مياده :: يعني انتي سهرانة لوحدك؟

امل :: اها

مياده :: طيب مقولتليش يعني ايه رائيك في محمد ؟ عجبك

امل كتبت اه وبعدين رجعت مسحت ومبقتش عارف ترد بأنهي رد

مياده :: مالك مكسوفة ولا ايه هههههه.. طيب لو مردتيش هعتبره مش عجبك

امل :: مانا مش عارفة و****ي ارد واقول ايه

مياده :: عجبك قولي اه سهلة

امل :: بصراحة انا مكسوفة اصلا

مياده :: طيب ممكن تصوريلي كسك عامل ازي دلوقت وانا هعرف

امل :: هههههههههههه

مياده :: ايه دي كمان مكسوفة مني فيها.. اشحال لو مكناش باعتين لبعض قبل كدة

امل :: لا مش مكسوفة ثواني بس هقلع الكلوت واصوره ليكي

مياده بعتت ايموشنات بوس وقلوب

امل مكنتش لابسة كلوت اصلا وراحت مصوره كسها ل مياده وباعتة الصوره ليها

مياده :: اووووووف بقي.. انتي يابت انتي لسة متناكة من جوزك مش كدة

امل :: يالهووي وعرفتي منين

مياده :: من اللبن ياختي اللي في كسك انتي مشفتيش الصورة قبل ما تبعتيها

امل بصت في الصوره. وكان كسها مفتوح بسبب القعده اللي كانت قاعدها عالكنبة بتاعة الأنتريه

امل :: يالهوووووي ايه ده صحيح. طب و****ي ولا اخدت بالي. انا صورتها وبعتهالك علي طول

مياده :: كدة يبقي زب محمد ولعك وخلاكي تتناكي من جوزك

امل :: هههههههههههه بس بقي متكسفنيش

مياده :: طب ايه رئيك في اللي قولتة

امل :: مش هينفع اطلب من جوزي حاجة زي كدة

مياده :: خلاص مش لازم تقولي لجوزك احنا ممكن نظبطها مع بعض ولا جوزك يعرف حاجة بس المهم انتي معندكيش مانع تنامي مع محمد وانا انام مع جوزك

امل :: مممممممم.. مش عارفة

مياده :: كدة يبقي انتي عجباكي الفكرة

امل :: و****ي بجد مش عارفة. انا اصلي معملتش حاجة زي كدة.. اما ورجب كبيرنا نتخيل

حد معانا وكدة يعني

مياده :: ههههههههه التخيل هيبقي حقيقة علي يدي ياقلبي

فضلت امل ومياده لغاية الساعة اتنين بالليل يتكلمو مع بعض وبعدين مياده قالت هتقفل علشان هتصحي بدري

وامل كمان قامت وحطت الفون بتاعها عالشاحن جنب التليفزيون ودخلت علشان تنام

دخلت نامت و رجب قلق من نومة وقام علشان يدخل الحمام وكانت الساعة تقريبا خمسه

دخل الحمام وهو خارج لمح فون امل منور

فضوله خلاه يمسك فون امل ويفتحة ويبص عالرسالة اللي بينها وبين مياده

وقري كل الكلام اللي دار بينهم والصور اللي باعتينها لبعض وعرف اللي في دماغ مياده

رجب سرح شوية وفكر انة يفتح الواتس بتاع امل في تليفونة علشان يشوف بعد كدة اي كلام بينها وبين مياده

دخل جاب تليفونة وفتح واتس وايب وفعل واتس امل علي تليفونة.. وبكدة اي مرسالة هتحصل بين امل وبين مياده هيقدر يشوفها

بس بشرط تكون امل عالنت في اللحظة دي

رجب هاج من الفكرة اللي قالتها امل وخصوصا ان مياده داخلة دماغة والموضوع جاله علي طبق من دهب.. لكن اللي كان محيرو ومش عارف ليه امل بتعمل كدة.. انها خبت عليه ومقالتش له علي كلام مياده معاها

.............

في نفس الليلة محمود جوز ليلي صحي من النوم علي تليفون جاله من البلد ( اسوان ) ان عمة تعبان جدا ومحجوز في المستشفي بين الحياه والموت

ليلي قامت من النوم من صوت المكالمة

ليلي في ايه يا محمود

محمود :: عمي ابراهيم تعبان جدا واتحجز في المستشفي بين الحياه والموت

ليلي :: طب واللي كلمك ده مكنش قادر يصبر للصبح ويتصل بيك

محمود :: اللي كلمني عمي صابر. وبيقولي الصبح اركب اول قطر رايح اسوان

ليلي :: يعني انت هتسافر بكره

محمود :: ايوة طبعا لازم اسافر

ليلي :: طيب نام والصباح رباح

محمود :: ماشي.. تصبحي علي خير

.........

تاني يوم الصبح قامت ودت محمود ابنها المدرسة وهي راجعة اشترت الفطار وروحت عملت الفطار ل رجب جوزها وصحتة

بعد ما رجب فطر ولبس هدومة نزل علي المحل وامل حضرت الفطار ل وسام وطلعت علشان تطمن عليه وتوديله الفطار

رجب وهو رايح المحل لمح محمود موقف تاكسي وبيحط شنطة سفر في شنطة العربية

رجب :: صباح الفل يا استاذ محمود

محمود :: صباح الفل يارجب

رجب :: ايه ده انت رايح فين بشنطة السفر دي

محمود :: رايح البلد عمي تعبان جدا رايح اشوفة

رجب :: لا الف سلامة عليه تروح وترجع بالسلامة

محمود :: ربنا يخليك

رجب :: طيب عن اذنك انا هروح المحل

محمود :: لا اتفضل طبعا. محمود ركب التاكسي ورجب راح المحل وهو مبسوط لان محمود هيسافر وكدة فرصتة في مقابلة ليلي اصبحت متاحة ويشوفها مش بترد علي تليفوناتة ليه

امل :: بحمره خجل وعيونها في الأرض صباح الخير يا وسام

وسام :: صباح الفل

امل :: عامل ايه النهاردة

وسام :: الحمد لله احسن بكتير

امل :: حطت الأكل قدامة عالسرير ومشيت وهي محرجة منة لكن وسام قام بسرعة ومسكها من ايدها وهي بتلف علشان تمشي وقالها

رايحة فين ؟

امل :: هنزل علشان سايبة محمود لوحده تحت

وسام :: انا عايزك تفطري معايا

امل :: لفت وشها الناحيه التانية وهي مكسوفة جدا منه

وسام :: بقولك عايزك تفطري معايا.. ايه هتكسفيني

امل :: يووه لا هو انا اقدر بردو.. حاضر

امل قعدت قدام وسام وبدأت تقطع اللقمة وعينها مش قادره تترفع في عنيه

ووسام عينة علي امل وهو بيقطع اللقمة

منظر رومانسي بين الأتنين وصوت الصمت الرهيب بيعم اركان الأوضة

امل اكلت لقمتين. وقامت

هروح اعملك الشاي

راحت تعمل الشاي ووسام عينة عليها وهي ماشية وابتسامة علي وشه

امل بتعمل الشاي وحست بشئ دافي لذق فيها من ورا ومسكها من وسطها التفتت لقت وسام واقف وراها ولذق فيها من ورا وانفاسة الحاره في قفها

امل :: انت لسة تعبان يا وسام

لكن وسام مردش علي امل وشفايفة بتتحرك تحت رقبتها من ورا وايده شغاله تحسي علي جسمها

وزبه انتصب وغرز بين فلقة طيزها

هيجان وسام تلقائي قاد في نار امل وبقت مش قادره تقف علي رجليها وهي حاسة بزب وسام مرشوق في نص طيزها

وسام مد ايده علي مفتاح البوتجاز وطفي عالنار وشد امل لناحيتة وايده راحت لبزازها وبقي عمال يقفش فيهم. وبسنانه بيعض حلمات ودنها عضات خفيفة

امل هاجت اكتر وسخنت عالأخر وراحت لافة بجسمها ناحيتة ووشفايفها راحت لشفايفة

وهات يابوس ومص اكتر دقيقة كاملة

وايد وسام راحت لبين فخادها.. عارفة طريقها كويس.. وصوابعة استقرت علي كس امل

انفاسها بدأت تتسارع وجسمها اعلن النفير العام

مع تحرك صوابع وسام بين شفرات كسها من فوق الهدوم

وسام لف بأمل وخلاها تسند ضهرها عالحيطة وبقي بيمص في شفايفها وايده مكتفة ايدها عالحيطة زبه راشق بين فخادها تحت كسها

اهات امل بدأت في الخروج وشهوتها بدأت تسيل من كسها الممزوج بنار الشهوه

وسام بعد ما اكل شفايفها نزل علي ركبتة ورفع جلبيتها وراح بشغايفة يبوس كسها من فوق الأندر.. وصوابع ايده بتتمشي علي فخاده الناعمة

امل من هيجانها الزياده رفعت رجل وكأنها بتقوله زيح عني غطائي اللي مباعد مابين كسي ولسانك

وسام فهم امل من غير ما تتكلم وصوابعة راحت لكلوتها وفعلا نزله

ولسانة بقي زي التعبان بيتحرك ببطئ حولين كس امل

ااااااه اااااااه.. اااه يا وسااااام ااااااااااه

اهات امل ولعت وسام اكتر وريحة كسها خلاه هايج وزبه بقي في قمة انتصايه وشموخه

فتح كسها بصوابعة ودخل لسانة بين الشفرات

وافرزات كسها بتسيل منة علي شفايفه

قام ونزل الشورت ومسك ايد امل وحطها علي زبه

بصوت مليان غنج ورغبة واهات مبحوحة

يخرب بيتك زبك.. كل ده زب.. نفسي امصه

وسام :: وانا نفسي كمان تمصيه

امل نزلت علي ركبها ونزلت البوكسر بتاعة وقربت علي زبه وهي بتتحسسه بصباعها

ولمست راسه بشفايفها

يالهوووي علي زبك.. انت متعرفش انا كنت هموت عليه من امتي.. وبدأت تبوس الراس بحنيه وشرمطة

امممم امممم.. ياخرابي عليك وعلي زبك.. امووووح اممممم امممممم.. جميل.. جميل اووي

امل عماله تمص في راس زب وسام وصوابع ايدها بتدعك في زبه

شويه راحت نازلة علي بيضانة بلسانه

اوووووف. هما مالهم طوال اووي ونازلين لتحت كدة ليه. امممممم اممممم حلوين اوووي

وبقت عمالة تشفط فيهم وتمصهم ووسام عمال يملس بأيده علي شعرها وحاسس بدوخة خفيفة

امل مش واخدة بالها من وسام اللي بدأ يشعر فعلا بالدوار الا لما رجع بجسمة لورا وكان هيقع

امل :: قامت لما شفتة بيلحق وسند نفسه.. مالك يا وسام. انت دايخ تاني

وسام :: لا انا كويس

امل :: لا انت دايخ وكفاية كدة علشان مش عيزاك تتعب

امل رغم اصرار وسام علي انة كويس لكنها دخلتة الأوضة علشان يرتاح

ووسام بيحاول يقنعها انة كويس

امل :: طب بص نام انت عالسرير مش عيزاك تعمل مجهود.. ماشي وانا بردو عارفة انت عايز ايه

وسام نام علي ضهره وامل طلعت فوق السرير ومسكت زب وسام وفضلت تمص فيه وتمص في بيضانة وهي مفلئسة وطيزها وكسها ناحيه وسام

اللي بقي عمال يحرك صباعة من خرم كسها لغاية كسها

شويه وراحت قايمة وقعدت علي زبه وهي مسكاه

وظبتة علي كسها يأيدها وراحت نازله براحة لغاية ما بلعتة كله في كسها

123456...9