الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

مش لانها بس اتناكت من اخوه. لا ده لانة شافها وهي بتتناك.. شاف استمتاعها واستمتاع اخوه بلحمها وكسها.وشاف سيطرتها علي اخوه

والأهم شاف اهم لحظة بيتمي يشوفها

اللحظة اللي اخوه جاب لبنة عليها

بس انتي ليه مقولتليش انك رايحة تقابلية وظلطتي ده امتي وازاي؟

مياده :: علشان كنت عارفة خوفك وعارفة ومتأكدة انك كنت هتبوظ كل ده بسبب خوفك ومش بعيد كنت هترفض.. ايه رائيك مش كدة احسن

محمد :: طب ازاي قدرتي تعرفي عصام انك انتي مش حد تاني

مياده :: هحكيلك

وبدأت ميادة تحكي لمحمد جوزها كل اللي حصل بينها وبين عصام من اول ما قررت انها تقابل عصام لغاية ما اتناكت منة

.............

رجب :: اديني ياستي جيت المكان اللي انتي حددتيه واتعشينا زي ماطلبتي. ممكن بقي توافقي علي طلبي زي ماوافقت علي طلبك

ليلي :: انت ليه مصر تعكنن عليا في لحظة زي دي

انا مصدقت اني بدأت احس بأنجذاب ليك

يالهوووووي يامصيبتي

رجب :: مالك في ايه.

ليلي :: مديري في الشغل هو وصاحبة حسين جم المطعم هنا

رجب :: فين دول

ليلي :: علي الطرابيزه اللي هناك دي.. قوم نمشي بسرعة لحسن الأستاذ عادل عارف جوزي كويس

رجب :: ومالك خايفة كدة ليه منة هو مش بينام معاكي!؟

ليلي :: مش لازم يشوفك معايا.. يالهوي ده شافني شافني

رجب :: خلاص لو سألك قولي اني قريبك او اي حاجة اتصرفي

ليلي :: لا انا هقوله انك صديق جوزي واني متخانقة مع جوزي وانك قاعد معايا علشان تصالحني علي جوزي.. اهو جاي علينا.. اوعي تتلخبط انت صاحب جوزي

رجب ماشي

عادل :: مساء الخير. ايه الصدفة دي يا ليلي انا مصدقتش عنيا لما شفتك بتتعشي هنا. بس افتكرتك قاعدة مع محمود جوزك

ليلي :: ازيك يا استاذ عادل. اه لا ده الأستاذ رجب صاحب جوزي وبصراحة انا وجوزي علي خلاف والأستاذ رجي مشكور عزمني عالعشا علشان يصلح بيني وبين جوزي

عادل :: اهلا وسهلا استاذ رجب

ليلي :: الأستاذ عادل مديري في الشغل

رجب اه اهلا وسهلا

ليلي :: حضرتك اتفضل معانا

عادل :: لا معلش مش حابب اضايقكم بس انا في عشاء مع صديقي الأستاذ حسين مانتي تعرفية مستورد الجزم جه كذا مره عندنا الشركة

ليلي :: اه اه اعرفة

رجب :: لا و**** مايحصل لازم انت وصاحبك تيجوا تتعشو معايا..

عادل :: مش هينفع بجد

رجب :: طيب زي ما تحب

عادل مشي وراح لصاحية حسين

رجب :: تعرفي دي صدفة فعلا.. بس صدفة حلوة

ليلي :: حلوة ؟ ده ربنا يستر ويكون صدق الكدبة الخايبة اللي كدبتها عليه

رجب :: بقولك ايه انا عايز اتعرف علي صاحبة ده

ليلي :: اشمعني

رجب :: انتي ناسية انا فاتح ايه. انا فاتح محل جزم.. وصاحبة ده مستورد جزم. افهمي

ليلي :: ايوة ايوة فهمت بس انا علاقتي مع عادل مش مع حسين..

رجب :: بسيطة نتعرف علي عادل.. قومي لحي عليه يجي هو وصاحبة يقعدو معانا

ليلي :: مش هينفع

رجب :: الكلام اللي اقولة يتسمع وبعدين هيطلعلك مصلحة حلوة لو حصل بينا شغل

ليلي قاما وراحت اتكلمت مع عادل وقالت له صاحبك اكل الطعم وعايزكم تقعدو معاه

عادل وصاحبة حسين قامو وراحو قعدو كلهم علي طرابيزه واحدة

وفعلا حصل تعارف بين عادل وحسين ورجب ومش بس كدة. ده رجب اخد رقم عادل وحسين علشان يكون فيه بينهم تعامل

وحسين قال لرجي انة موافق علي التعامل طالما من طرف موظفة شغالة مع عادل

الجزء الثاني عشر

......................

مر اسبوع وفي خلال الأسبوع ده كانت مياده لفت كل شباكها حوالين عصام اخو ومحمد واتقابلت معاه تلات مرات في شقتة وكانت في كل مرة تروحلة الشقة كانت تصوره من غير ماياخد باله وهو بينكها وطبعا كان بيكون لابس قميص نوم من قمصان مراتة وكانت لازم تبعبصة. وتخليه يبوس رجليها قبل ما ينام معاه

وكل ما كانت تروح البيت تفرج العرص بتاعها علي الفيديوهات

وبعد ما مرات عصام جت من عند امها مكنش ينفع

انهم يتقابلو تاني في شقتة وده مكنش فارق كتير

مع مياده. لانها خلاص اخدت اللي عيزاه قبل سفرها للقاهرة اللي خلاص مفضلش غير يومين

وينزلو القاهرة قبل رجوعهم للكويت وطبعا فترة قعادهم في القاهرة هتكون شهر كامل وبعدين هيسافر

من ناحية تانية. علاقة عادل برجب مشيت زي ما عادل كان رسمها بالظبط ويمكن احسن

بقي فيه بين عادل ورجب اتصالات وصداقة لدرجة ان رجب نفسة مكنش مصدق ان شخصية عادل لذيذه بالشكل ده وان الصداقة بينهم بعد اسبوع واحد من التعارف بقت قوية بالشكل ده

لدرجة ان عادل عمل عزومة عشاء في محل فخم جدا وعزم عادل ومراتة وطبعا ليلي وصاحبة حسين بحجة عيد ميلاده

ورجب مقدرش طبعا يرفض العزومة لسببين

السبب الأول والأهم ان عادل دخل دماغة وقرون التعريص اللي عنده اشتغلت واتمني طبعا ان امل مراتة تدوق زبه وزب صاحبة حسين اللي بينهم مصلحة هو بيرسم عليها وتقوي العلاقة بينهم

وده سهل جدا علي عادل الخطة اللي راسمها

قبل العزومة بيوم عادل اتصل برجب

عادل :: مساء الخير

رجب :: يامساء الفل عادل باشا

عادل :: اخبارك ياحاج رجب

رجب :: تمام انت اخبارك ايه ياريس

عادل :: فل و****.. انا بتصل بيك علشان بكره

عيد ميلاد اخوك وعامل حفلة كدة صغيرة. هي مش حفلة بالمعني الحرفي لكن تقدر تقول كدة سهرة حلوة. وطبعا انت من اول المعزومين

رجب :: ياسلام ياباشا. ده شرف ليا انك تعزمني. انا اجيلك علي ايدي قبل رجلي

عادل :: لا الشرف ليا. انا قولت طبعا ل ليلي تقول وتعزمك انت والمدام لكن بصراحة قولت اقولك بنفسي احسن

رجب :: ياباشا هنكون اول الناس عندك. ده كفاية اتصالك

عادل :: ماشي ياعم رجب.. اوعي تنسي انت والمدام هتشرفوني

رجب :: علي عيني طبعا

عادل :: طيب انا هكون في انتظاركم بكره في المحل...... اللي في نص شارع الهرم الساعة 7 بالليل

رجب حاضر ياريس

رجب قفل مع عادل واتصل بمراتة علي طول

رجب :: ايوة يا امل بقولك البسي بسرعة وعدي عليا في المحل

امل :: ليه خير في حاجة.

رجب :: البسي بس وعدي عليا ولما تيجي هقولك

امل :: طيب اخلص بس الواجب مع محمود واجيلك. بس لو تقولي فيه ايه

رجب :: لا البسي وهاتي كمان محمود معاكي متسبهوش في الشقة لوحده. بسرعة متتأخريش

نص ساعة وكانت امل لابسة هي وابنها محمود وعند رجب في المحل

امل :: فيه ايه راجل قلقتني

رجب :: مفيش هنروح نشتريلك فستان حلو كدة يليق بملكة وبدلة ليا

امل :: فستان وبدلة ؟ ليه انت ناوي تتجوزني من اول وجديد

رجب :: هههههههه حلوة.. لا فستان سهرة قصدي مش فستان فرح

امل :: فستان سهرة ؟ لا بقي افهم فيه ايه

رجب :: واحنا ماشيين هفهمك.. امجد انا هوصل مشوار انا وام محمود عايز حاجة

امجد :: لا تسلم.. بس هتيجي تاني

رجب :: لو مجتش ابقي اقفل المحل انت

رجب اخد امل ومشيوا

امل : الموضوع شامة فيه ريحة قرون

رجب :: هههههههه لا لماحة يابت

امل :: اللي ربي خير من اللي اشتري.. عادل مش كدة؟

رجب :: ايه ده.. دماغك دي الماظ

امل :: هههههه لا مش دماغي اللي الماظ.. بس الأريل بقي ستالايت خالص وانا فهماك.. خير بقي فهمني الجديد

رجب :: عادل عيد ميلاده بكره

امل :: واحنا مالنا ؟

رجب :: ههههه لا ماهو هو بنفسة اللي عزمني علي عيد ميلاده.. ومش بس كدة ده عزمني وعزمك

امل سرحت شوية ودعكت بصباعها علي دقنها وقالت. اقطع دراعي ان عادل ده دماغة فيها حاجة ايه هي معرفش

رجب :: اشمعني بقي

امل :: انت شايف انة من الطبيعي انة يعزمك علي عيد ميلاده وانتوا ملكمش غير اسبوع بس متعرفين علي بعض

رجب :: وايه الغريب في كدة.. جوزك دماغة هي اللي خلت بيني وبين عادل وبين صاحبة حسين الصحوبية دي. انتي ناسية اني قولتلك ان حسين مستورد جزم وعايز اعمل معاه شغل

امل :: ايوة عارفة بس بردو الفار بيلعب في عبي ومش مقتنعة خالص ان صحوبية اسبوع تخليكم كدة واتصالات بينكم وكمان يعزمك علي عيد ميلاده

رجب :: لا انتي بس اللي فارك بيحب عبك ههههههه

امل :: ماشي.. بس بكره تشوف

رجب راح هو وامل اشترو ليها فستان سهره شبه موديل.. لكنة محترم علشان مينفعش مراتة تخرج من البيت بفستان فاضح واشتري له بدله ول ابنة محمود كمان طقم بالمرة وعدو علي محل ساعات اشترو ساعة فخمة هدية واشتري زجاجة برفان تمنها الف جنيه هدية بردو لعادل

امل :: ليه هديتين

رجب :: انتي هتقدمي البرفان وانا هقدملة الساعة ماهو مينفعش نروح احنا الأتنين ونجبلة هدية واحدة

امل :: بس كتير اوي

رجب :: معلش لازم في الأول نبين له اننا ناس ميهمهاش الفلوس واننا بنفهم في الذوق

بعد ما اشترو الهداية اخدها كافتريا اتعشو فيها وبعدها روحوا البيت

تاني يوم الساعة خمسة كان عادل وحسين صاحبه في المكتب بتاعة وليلي كانت طبعا لسة في الشغل وكانت عاملة حسابها في لبس السهرة وقالت لجوزها انها هتبات في الشغل

ليلي لبست في المكتب بتاعها ومكنش فيه موظفين في الشركة كان كلهم مشيو ومفضلش غير عادل وحسين

اول ما دخلت المكتب عليهم حسين شافها انبهر من الفستان اللي كانت لابساه

حسين :: اش اش. ايه يابت الجمال ده

عادل :: ايه ياعم انت.. هو انت هتعاكس المزة بتاعتي قدامي

ليلي :: هههههه لا ياشيخ يكونش بتغير عليا

عادل :: ههههههه اغير ايه.. اذا كان بينام معاكي

حسين :: لا بس انتي فرسة في الفستان ده

ليلي :: طول عمري فرسة

عادل :: طبعا هو يقدر يقول في دي تلت التلاتة كام

حسين :: بصراحة لا مقدرش اقول حاجة

عادل :: طيب اقعدي يا ليلي علشان هتكلم في اللي هنعمله في الحفلة

ليلي قعدت قدام حسين وعادل كان علي كرسي المكتب بتاعة

عادل :: بصو بقي انا عايز استفرد ب امل لوحدنا واحنا في الحفلة

حسين :: مممممم تقصد ان رجب يقوم من عالطربيزه وانا وليلي كمان نسيكم لوحدكم.. انا وليلي سهل نعمل كدة لكن رجب هيقوم ازاي

عادل :: هههههههه انت ناسي اني قولتلك ان رجب معرص

حسين :: لا مش ناسي بس ده ايه علاقتة باللي بنقولو

عادل :: افهمك.. بص ياسيدي انا هتعمد اني ابص علي مراتة بنظرات كلها اعجاب بيها وهتعمد اخليه ياخد باله

ليلي قاطعت عادل وقالت.. ماهو ده ممكن يخليه يضايق خصوصا اننا هنكون قاعدين وهو هيحاول يحافظ علي شكلة قدامنا

عادل :: مانتوا بقي هتقومو اول ما اندي عالجرسون واطلب منة ازازة فودكا

وهو اكيد هيحاول يفضيلي الجو مع مراتة علشان هو عايز ومن مصلحتة انة يكسبني او حتي علي الأقل يكسب حسين

حسين :: طب افرض انة مقامش

عادل ::ممكن بردو.. طيب اقولك علي حاجة احسن

احنا في نص الحفلة واحنا قاعدين تتكلم في الشغل. وتحاول تفتح كلام مع رجب علي صفقة مثلا جاية وانك عايز تشاركة وانا هقولكم ان النهاردة عيد ميلادي ومش حابب كلام في شغل

حسين :: اها وانا بقي اقول كلامنا مش هياخد اكتر من عشر دقايق واطلب من رجب. نخرج نتكلم بره عشر دقايق

عادل :: ايووووه هو ده.. فهمتني

ليلي :: مانا ممكن اخده نرقص

عادل :: لا مش هينفع علشان امل ممكن بردو تضايق

وانا عايزها صافية في الليلة دي بالذات

.........

الساعة خمسة ونص رجب روح البيت علشان يلبس هو ومراتة وطلع محمود ابنة عند مرات اخوه

علي الساعة ستة ونص امل ورجب اخدو تاكس ومشيو وهما في الطريق

رجب :: اوعي تنسي عايزك تحاولي تكسبي رجب وحسين

امل :: خلاص ياعم من امبارح وانت شغال تحفظني

رجب :: اعمل ايه انتي مش عارفة مكسب عادل وحسين بالنسبة ليا ايه. ده لو اللي في دماغي حصل هنكسب من وراهم مكاسب جامدة

امل :: بس اهم حاجة الخير يعم عليا انا كمان

رجب :: هو انا بعمل ده لمين اصلا ياهبلة

امل :: عارفة بس بردو ده ملوش دعوة بده.. هعملك اللي انت عايزه وحقي هاخدة ناشف

رجب :: بس كدة.. اعملي انتي بس اللي اتفقت عليه معاكي وهتشوفي انا هعمل معاكي ايه

الساعة سبعة عادل وليلي وحسين في الكازينو قاعدين منتظرين رجب ومراتة

ليلي :: الحق المعرص وصل في الميعاد بالظبط

عادل :: فين دول؟

ليلي :: هناك اهم ياعم

عادل :: اه.. بس امل جامدة نيك يخرب بيت كدة

حسين :: دي كرباج ياعم

عادل :: اسكت بقي لحسن داخلين علينا

رجب :: كل سنة وانت طيب يا عادل باشا

عادل :: وانت طيب ياعم رجب.. ليه ياعم بس كدة

رجب :: دي هدية مش من مقامك اصلا

امل :: كل سنة وانت طيب يا استاذ عادل

عادل :: وانتي طيبه.. وانتي كمان. ليه كدة بس يارجب ماكان كفاية هدية واحدة

امل :: ودي تيجي بردك ؟. دي حتي حاجة مش قد المقام... ازيك ياليلي

ليلي :: الحمد لله ياحبيبتي.. اتفضلي ياحبيبتي

رجب :: بس المكان هنا شكلة نضيف اوي

امل بصت لرجب وعادل وحسين وليلي بصو لبعض

امل اتكسفت من طريقة رجب وضحكت وحاولت تغلوش وقالت بتمني هديتي تعجبك لحسن منقياها بنفسي وعلي ذوقي

عادل :: بص ل امل بصة كلها اعجاب. اكيد هتعجبني طالما منك

حسين :: ازيك يارجب عامل ايه

رجب :: تمام يا استاذ حسين

عادل :: ها تشربو ايه علي ما التورتة تيجي

رجب :: اي حاجة علي زوقك

عادل :: وانتي يامدام امل

امل :: اللي هتطلبو اكيد هيبقي حلو

حسين :: انا عن نفسي هشرب وسكي

عادل :: انت جاي بخسارة بقي هههههه

حسين :: ايه ياعم مش لسة جايبلك هدية.. اشرب بتمنها بقي

عادل :: هههههههههه شوفتي ياليلي انا قولتلك بلاش الواد ده يجي

فضل حسين وليلي وعادل يظهرو ورجب وامل اندمجو معاهم لغاية ما المحل اعلن عن دخول التورتة والكل احتفلو بعيد ميلاد عادل

طبعا طول الحفلة عادل وحسين بياكلو في لحم امل اللي مكنش اصلا جديد عليهم بالعكس دول شفوه عريان ملط بالصور اللي مع عادل

لكن الحقيقة ديمآ بتكون غير الصوره ده غير الفستان اللي كانت لابساه كان هياكل من جسمها

وطبعا رجب كان واخد باله جدآ من نظرات رجب ونظرات حسين لجسم مراتة وده كان مخليه مبسوط جدآ لسببين

السبب الأول. ميوله للتعريص والسبب التاني رسمة كان ماشي زي ماهو عايز

بدأ حسين في تنفيذ اللي طلبه منة عادل واتكلم عن الشغل

ليلي :: طيب ياجماعة انا هقوم ادخل الحمام

ليلي قامت وحسين ورجب بيتكلمو في الشغل

عادل :: تصدق انك بارد.. هو ده وقتة كلام في شغل.. وانت كمان ياعم رجب.. يرضيكي كدة يا مدام امل

امل :: الصراحة عندك حق.. مش وقت شغل يارجب

حسين :: بقولك ايه ياعادل ده شغل وفيه مصلحة انا هاخد رجب شوية بعيد عنكم ياعم نتكلم براحتنا.. قوم بينا ياعم الشغل اهم دلوقت

عادل :: و**** احسن. يلا قومو

حسين قام وشد رجب. وامل بذكاها فهمت ان عادل وحسين متفقين يوزعو رجب.. بصت لعادل وهي مبتسمة وبصراحه دخل دماغها الفيلم اللي عملة عادل

رجب قام مع حسين وبقت امل وعادل لوحدهم عالطربيزه

امل بصت لعادل وهي مبتسمة

عادل :: بصلها وهو مستغرب من الأبتسامة اللي علي وشها لدرجة انه شك ان في حاجة غلط علي هدومة او علي وشه

عادل :: تعرفي انك جميلة اوي.. انا اسف اني بتجاوز حدودي لكن جمالك بصراحة ابهرني وخلاني مش قادر اشيل عيني من عليكي

امل :: ميرسي.. وعلي فكرة عجبتني التمثلية اللي عملتوها

عادل اتفاجئ بذكاء امل وانها خدت بالها وعرف سر ابتسامتها

واضح انك كمان مش جميلة بس. ذكيه كمان

امل :: حطت رجل علي رجل وهي بتشرب الكاس بتاعها وعنيها في عيون عادل وكلها اغراء وسكس

هو رجب هيتأخر

عادل :: يعني علي ما اوصفلك قد ايه انا معجب بيكي

امل :: بالسرعة دي ؟

عادل :: مش يمكن انا اعرفك من قبل الليلة دي

امل :: مش فاهمة.. اه تقصد ليلي حكتلك عني ؟

عادل :: اممممم مش بالظبط كدة.. ممكن فونك

امل :: فوني ؟..

عادل :: اقصد رقمك

امل :: ياااااه كمان.. دانت جريئ اوي بقي

عادل :: لما نتكلم هتعرفي تحكمي جرأتي دي سرها ايه وهتعزوريني

امل بدأت تخاف من لهجة عادل اللي كلها ثقة

عادل :: ايه مش هتقولي رقمك؟

امل :: رقمي ماهو مش هينفع.. طب اقولك اديني انت رقمك وانا هكلمك

عادل طلع كرت من جيبة فيه واداه ل امل

امل اخدت الكرت وحطتة في الشنطة وعادل عينة مش نازلة من عليها

شوية رجب وحسين جم من بره وبعدهم ليلي هي كمان جت

بعد ما السهرة خلصت عادل اخد ليلي وراح بيها علي شقة فيصل

ورجب وامل روحو بيتهم

في البيت وهما داخلين ينامو امل عالسرير بصت لجوزها

اقطع ايدي ان مكنش ورا عادل ده قصة وقصة كبيرة

رجب :: مش فاهم

امل :: هنفهم بعدين.. المهم عملت ايه لما خرجت بره انت وحسين

رجب :: اتفقنا علي شحنة هتكون بيني وبينة وبين شركاء تاني ومكسبها عشرة في المية ليا بس ادعيلي توصل بسرعة

امل :: شحنة ؟ وانت معاك فلوس للشحنة دي

رجب :: المبلغ اللي هشارك بيه مش كبير يعني علي قدي كابداية والبضاعة اللي هخدها تقريبا بنص التمن اللي بشتري بيه

امل :: ودي هتوصل امتي.. بص متدفعش غير لما تكون واثق من صدق كلامة

رجب :: قالي مش قبل شهرين تلاتة يعني علي ما توصل وتتسلك من الجمارك وكدة. ومش هدفع غير لما البضاعة تدخل مصر واشوفها بعيني

امل :: طب كويس.. انت بقي مخدتش بالك انك اتزحلقت بس بالطريقة؟

رجب :: مش فاهم

امل ': يعني ليلي تقوم تروح الحمام.. وحسين ياخدك ويمشي. وعادل طول السهرة عينة عليا

رجب :: ياستي ياريت مع اني مش شايف انهم كانوا مظبطين ده خالص.. طب ازاي اذا كان ميعرفكيش اصلا

امل :: هههههههههه طيب ايه رئيك اني متأكدة انك اتزحلقت وانهم كانو مرتبين لكدة والدليل اهو خد

رجب :: ايه ده كرت فيه ارقام عادل

امل :: ايوه عايزني اكلمة علشان معجب بيا

رجب :: نعم ؟ بالسرعة دي

امل :: انا بقول اكيد ليلي حكتلة عني

رجب :: ياريت.. ده تبقي ليلة القدر اتفتحتلنا.. انتي مش عارفة ان عادل ده ممكن يفتحلنا الأبواب المتقفلة ازاي

امل :: بس عارف. انا اتكيفت منة.. بالذات لما خلاك تخرج بره زي الخروف وانت ولا حاسس

رجب :: تصدقي زعلت

امل :: ههههههههه مانت مش متخيل شكلك وانت خارج وانا كنت متأكدة انه فيلم واتعمل عليك

رجب :: طيب هتكلميه بكره

امل :: تؤتؤ.. لما يجيلي مذاجي

رجب :: طب ما تيجي نعمل واحد بقي

امل :: ايه قرونك اشتغلت ولا ايه ههههههه

رجب راح هاجم علي امل ونام فوق منها من شدة هيجانة

عدي يوم والتاني والتالت وامل متصلتش ب عادل. وكان اليوم الرابع ميعاد وصول مياده وجوزها محمد من الأسكندرية

الساعة 9 الصبح محمد اتصل برجب وقاله انهم نازلين القاهرة النهاردة بعد الضهر

ورجب نبه علي امل تعمل ليهم لقمة وتجهز نفسها

علشان هيبتدو في الجد مع ميادة وجوزها

امل من الصبح بدري. بتعمل ليهم الغدا علشان اول ما يجو يكون الأكل جاهز

الي اللقاء في السلسلة الرابعة وقبل الأخيرة من قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

1...456789
Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous