الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3

Story Info
الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 3
32.5k words
0
5
00
Story does not have any tags

Part 3 of the 5 part series

Updated 11/25/2023
Created 11/21/2023
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

الجزء الأول

...........

امل :: اصحي يا رجب الساعة خمسة كدة هنتأخر علي الجماعة في المطار

رجب :: معقول بسرعة كدة الساعة جت خمسة. انا حاسس اني منمتش ساعتين علي بعض

امل :: معلش حظك بقي انك النهاردة بالذات واخد دور برد

رجب :: طيب اعمليلي كوباية شاي علي ما اقوم اغسل وشي

امل :: لا انا عملت لقمة الأول ناكل وبعدين نشرب الشاي قبل ما نطلع علي المطار

رجب :: ماشي كدة كدة طيارتهم هتوصل عشره وعلي ما يخلصوا الأجراءت فيها كمان ساعة

امل :: طيب يلا قوم بطل كسل.. اه صحيح انت اخدت مفتاح الشقة من الراجل ولا لا

رجب :: ايوه يابنتي من اول امبارح والمفتاح عندك في درج التسريحة.. خديه وحطيه في شنطتك علشان منسهوش يمكن يباتوا النهاردة في السقة

امل :: مأظنش امبارح مياده لما كلمتني قالت هتطلع من المطار علي الأسكندريه وبعدين ماهما لو هيباتوا في الشقة ماهما كدة كدة هيجوا معانا وفرصة نرحب بيهم في شقتنا

رجب :: ماشي بس بردو خدي معاكي المفتاح

رجب قام راح الحمام وامل راحت حطت الأكل

بعد ما رجب اكل هو وامل وشربوا الشاي وعلي الساعة 9 قامت لبست ولبست ابنها محمود ونزلو

رجب عدا علي المحل قبل ما ياخد تاكسي

وعيوان امل راحت للمحل بتاع الموبليا اللي فيه وسام وهي داخلة المحل بتاع جوزها وشافت وسام وهو قاعد جوه المحل مع صاحب المحل

رجب :: ايه يا امجد اخبار البيع ايه

امجد :: الحال نايم النهاردة.. ازيك يا ام محمود

امل :: كويسة انت ازيك يا امجد.

امجد :: تمام.. ايه اروح اجبلكم شاي ولا اي حاجة

رجب :: لا احنا مستعجلين رايحين مشوار. بقولك ابقي اقفل انت المحل علشان هنتأخر بره

امجد.:: ماشي وانا مش هتأخر اصلا هقفل علي 12 كدة

رجب :: ماشي.. يلا عايز حاجة

رجب اخد امل ومحمود وركبوا تاكسي وطلعو علي المطار

...............

مياده :: انا مش مصدقة اننا اخيرا راحعين مصر

محمد.:: انا هتجنن واشوف صاحبتك وجوزها

مياده :: ههههههههه وانا كمان هموت واشوفها علي الطبيعة

محمد :: طيب احنا لما ننزل المطار ونسلم عليهم

هناخد عربية علي الأسكندرية علي طول ولا هنبات الليلة في شقتنا اللي اجرها لينا رجب

مياده :: انا هموت واشوف امي واختي وحشوني اوي

محمد.:: وانا كمان حماتي وحشاني

مياده :: حماتك بردو ياكسمك؟

محمد :: هههههههه واختك بصراحة.. بس بقول الليلة نبات في الشقة ونرتاح من سفر الطياره وبكره نسافر الأسكندريه

مياده :: ماشي اللي تشوفه

.........

الساعة عشره بالدقيقة كانت طياره مياده ومحمد نزلت مطار القاهرة وعلي ما خلصوا اجراءت الخروج كانت الساعة بقت 11

امل ورجب منتظرين خروج محمد ومياده لغاية ما امل لمحت مياده جايه مع جوزها ومعاهم الشنط

طبعا امل تعرف شكل مياده من صورهم اللي كانو بيبعتوها لبعض علي الواتس احيانا

امل ندهت علي مياده اللي جت هي وجوزها محمد سلموا علي بعض

امل :: انتي عسوله اوي في الحقيقية

مياده :: حبيبتي انتي احلي

رجب :: حمدله بالسلامة مدام مياده.. حمدله بالسلامة استاذ محمد

محمد :: يسلمك يا استاذ رجب

مياده.:: يسلمك يا استاذ رجب.. اخيرا شفتك ياحبيبتي

امل :: ههههه انا اللي كنت هتجنن واشوفك

رجب :: طيب ايه رئيكم الليله تباتو في الشقة اللي هنا وبكره تبقوا تسافرو الأسكندرية

ميادة :: اه ماحنا هنعمل كدة فعلا

امل :: العسلات دول بناتك.. ياخرابي علي العسل

مياده :: ههههههه سلموا علي طنط امل يابنات

امل :: ربنا يخلهملك يارب

مياده :: ويخليك محمود اللي زي العسل

امل :: تسلميلي

رجب خرج وقف عربية من قدام المطار ميكروباص مخصوص واخد مياده وجوزها محمد ومراتة والعيال وروحوا البيت

طلعوا الشنط في شقة محمد وبعدين رجب مسك في محمد ومياده والبنات علشان ينزلوا ياكلوا لقمة مع بعض في شقتة

محمد ومياده والبنات فعلا نزلو مع رجب شقتة ورجب دخلهم اوضة الضيوف وامل راحت عملت ليهم العشا

رجب :: نورتوا مصر والدنيا

محمد :: مصر منوره بيكم يا استاذ رجب

مياده :: خلاص بقي يا محمد انسي بقي الرسميات دي.

رجب :: فعلا عندك حق يا مدام ميادة

ميادة :: ههههههه لا انا اسمي مياده وجوزي محمد من غير مدام ولا استاذ

رجب :: هههههه ماشي.. عن اذنكم بس دقيقة وراجعلكم

رجب خرج ومحمد ميل علي مياده

صاحبتك دي جامدة اوي..

مياده :: اها. هموت واكل شفايفها وكمان رجب شكله وسيم اوي

محمد :: ايوه شفتي نظراتة لجسمك عاملة ازاي

مياده :: اها اخدت بالي هههههه

........

رجب :: يلا ياحبيبتي مش عايزين نتأخر عليهم بالأكل

امل :: مانا بعمل الأكل اهو

رجب :: بس ايه محمد ده حاسس ان ملوش شخصية مع مراتة خالص وهي اللي بتتكلم علي طول

امل :: ايوه بس عارف عجبني اوي

رجب :: دي حاجة تبسطني ياروحي

امل :: طيب خد بالك من الأكل علي ما اروح اغير لبس الخروج ده

رجب :: هتلبسي ايه

امل :: هلبس ترنج الأحمر ايه رئيك

رجب :: لا البسي الترنج الفيزون عليكي احلي

امل :: مش من اول مقابلة كدة

رجب :: وفيها ايه ؟.. يلا بقي

امل :: ماشي

امل راحت لبست الترنج الفيزون بتاعها ورجعت

خلصت الأكل ورجب جوزها راح قعد مع محمد وميادة ولما امل خلصت الأكل ندهت عليه علشان يجي يساعدها في حط الأكل علي السفره

رجب راح ساعد مراتة وبعدين راح ل محمد ولجوزها وخرجوا لأوضة السفره

واول ما عين امل ومحمد لمحوا كس امل المنفوخ في الفيزون وحلمات بزازها المرسومين في الترنج بصوا لبعض ومياده هاجت لدرجة انها عضت علي شفايفها.. ورجب اخد باله لكن امل كانت مشغوله في رص الأطباق

وامل رايحة تجيب مايه بانت اوي نظرات محمد لطيزها المقنبره ومياده لما شافته مركز راحت خبطاه بأيده علي رجليه

امل جابت الميا وجت قعدت جنب جوزها رجب

وقعدو يتعشوا كلهم مع بعض

امل :: يا اهلا وسهلا. واللله ياجماعة انتوا النهاردة مش عارفين فرحتي بيكم قد ايه

مياده :: حبيبتي احنا اللي فرحتنا متتوصفش

انتي متعرفيش من يوم ما اتعرفت عليكي وانا هموت واشوفك واقعد معاكي قد ايه

رجب :: كلو ياحبيبي انتوا مكسوفين ولا ايه.. قولي لبناتك يا مياده ياكلوا

محمد.:: كلو يا حبايبي

مياده :: ياااااه النفس المصري في الأكل بردو لا يعلي عليه... تسلم ايدك يا امل

امل :: يسلم قلبك ياحبيبتي

رجب :: مراتي شاطره في الأكل فعلا يا مياده..

محمد.:: بصراحة الأكل يجنن تسلم ايدك

بعد العشا مياده قامت تساعد امل في دخول الأطباق واول ما مياده بقت في المطبخ هي وامل راحت ذانقة امل في الحيطة وشفايفها راحت لشفايف امل وفضلت تبوس فيها

امل اول مره في حياتها شفايفها تلمس شفايف واحدة ست.. بس مياده كان من الواضح انها فعلا كانت هتتجن علي امل. وبقت بتاكل شفايفها وايدها نزلت علي كسها المنفوخ جدا ومرسوم في البنطلون وبدات تحرك صوابعها بين شفرات كس امل وذنقتها في الحيطه اكتر.. وامل بدأت ضربات قلبها تذيد وحاسة بأحساس اول مره تحسه

لحظات معدوده من المتعة والأستمتاع بشفايف امل.. مياده خافت رجب جوز امل يجي. راحت باعده عن امل وراحت بصت بره المطبخ ورجعت كانت امل لسة سانده علي الحيطة بضهرها

مياده فضلت تبوس فيها وتمص شفايفها وبعدين راحت ماشية عند جوزها

رجب راح المطبخ لقي امل واقفة وسرحانة

رجب :: مالك.. في ايه ؟

امل بصوت واطي جدا.. مش قادره اتلم علي اعصابي.. مياده بوظتلي اعصابي

رجب :: ليه ؟

امل :: باستني في بوقي وراحت باصه في الأرض وهي مكسوفه

رجب :: اووووف بقي.

امل :: روح انت علشان محدش يشك وانا هعمل الشاي وجيالكم

امل تمالكت اعصابها وعلقت عالشاي وشويه لقت مياده جتلها المطبخ تاني وحضنتها من را وايدها حولين وسطها

بصوت واطي في ودان امل.. نفسي اكل جسمك ده اكل

امل :: ههههههه طيب كدة ممكن حد يدخل علينا

مياده لفت امل وخدتها علي الحيطة وراحت زانقة فيها تاني وبقوا الأتنين شغالين بوس في شفايف بعض ومص واخر هيجان

مياده دخلت ايدها من جوا بنطلون امل ووصلت بصوابعها لكسها لقتة غرقان

مياده :: بصوت هامس.. كس هايج اوووي.. نفسي انزل الحسه

امل :: ااااااااه.. ااااااااه.. وانا كمان نفسي اووووي

فيه صوت رجلين جاي

مياده بعدت بسرعة عن امل وراحت ناحية البوتجاز وكأنها بتعمل الشاي

رجب :: ياخبر بقي واقفة بنفسك تعملي الشاي

ينفع كدة يا امل

امل :: خلاص بقي يا مياده.. انا قولتلها وهي مصممة تيجي تساعدني

مياده :: وفيها ايه بس.. هو انا بعمل ايه يعني.. دي شاي مش حاجة كبيرة

رجب :: طيب كلمي محمد عايزك

مياده :: حاضر

مياده راحت قعدت مع جوزها ورجب سأل امل حصل بينكم حاجة وامل حكتلة

شوية امل ورجب راحو ليهم بالشاي

بعد ما مياده ومحمد اخدو قعدتهم طلعوا شقتهم علشان يلحقوا ينامو كام ساعة علشان بكره هيسافر بلدهم الأسكندرية

وطبعا مياده لما نزلت حكت لجوزها اللي حصل

مع امل في المطبخ

تاني يوم الصبح بدري رجب صحي من النوم لبس هدومة وكانت امل محضره له الفطار

وراح اتفق مع سواق عربية ملاكي يعرفة علي توصيل مياده وجوزها محمد للأسكندرية. وقاله هتصل بيك لما هما يجهزو

امل الساعة عشره الصبح عملت فطار وطلعتة لمياده ومحمد اللي فوجئت انهم لبسوا كانوا خلاص هيمشوا لكن امل اصرت انهم لازم يفطرو قبل ما يمشو

امل اتصلت برجب علشان تقولوا ان الجماعة خلاص ماشيين ورجب قالها ثواني وهتكون عربية تحت البيت توصلهم لغاية بيتهم هناك

وفعلا رجب اتصل بالسواق وقاله يجيلة عند البيت

ورجب اتمشي علي رجليه سلم عليهم ومفيش عشر دقايق كان السواق فعلا تحت بيت رجب واخد مياده وجوزها وبناتها وركبوا العربية ومشيو

..............

طول الفتره اللي فاتت دي مجتش فرصة ل امل انها تستفرد بوسام خصوصا انه بينزل كل يوم في الوقت اللي بتكون بتحضر فيه الفطار لجوزها

وطبعا مش ليرجع غير بالليل يكون بردو جوزها جه من الشغل

حتي وسام كمان بدأ يشيل من دماغة او بمعني اصح الشغل لاهيه ونسي خالص رغبتة في انة عايز ينيك امل

لكن امل رغبتها في انها تيجي تحت زب وسام كانت كل يوم بتذيد ومش قادرة تنسي اليوم اللي مسكت فيه زبه ومصتة ولا اليوم اللي كان بيستحمي وزبه غرقان بالصابون وكانت كل يوم بتتخيل نفسها نايمة تحت وسام وزبه داخل في كسها وعمال ينيك فيها

وكانت مستنيه بس الفرصة اللي تجمعها بوسام لوحدهم وساعتها يكش تروضة عن نفسها. المهم انها تتناك منه وتدوق طعم زبه الضخم ولبنة اللي اكيد هيكون كتير وبغزاره

رجب قاعد في المحل الساعة تلاتة العصر وشاف ليلي نازله من التاكسي

طلع بسرعة البرق وقف قدام المحل وليلي وهي بتنزل من التاكس عنيها جت في عينة

رجب طلع تليفونة ورن عليها وهي مروحة

ليلي بصت علي التليفون وجئت بأن رجب هو اللي بيتصل بيها وكانت فاكره انه خلاص نسيها او طنشها

ليلي :: الو ايوة يارجب

رجب :: ازيك يا ليلي

ليلي :: الحمد لله.. خير

رجب :: اكيد انتي كنتي بتسألي نفسك الايام اللي فاتت دي ليه متصلتش بيكي

ليلي :: اه وافتكرت انك خلاص يعني نسيت

رجب :: هههههه انسي.. طب انا راضي ذمتك انتي ينفع تتنسي

ليلي مردتش ووقفت علي جنب وهي بتكلم رجب

رجب :: شوفتي بقي مردتيش ازاي. يعني انا صح

بقولك ايه جوزك بيرجع من الشغل امتي

ليلي :: زمانة جاي ليه

رجب :: علشان ليا مذاج ليكي دلوقت

ليلي :: دلوقت ؟ لا طبعا مش هينفع انا اصلا مطبقة في الشغل من امبارح وجاية تعبانة

رجب :: مليش فيه.. انا عارف الشغل بتاعك كان فين وكنتي مطبقة مع مين بقولك ايه انا عايزك تستنيني دلوقت في مدخل بيتنا

ليلي :: انت بتقول ايه ؟ لا طبعا مينفعش.. بيتكم ازاي يعني

رجب :: خلاص يبقي في شقتك ولا علي سريرك

ليلي :: انت اكيد بتخرف.. شقتي لا طبعا مينفعش

رجب :: خلاص انا ماشي اهو ورايح علي البيت

هطلع قدامك وهستناكي في الدور الرابع هتلاقي الشقة مفتوحة تدخلي بسرعة وتقفلي الباب وراكي

ليلي :: يارجب مش هينفع

رجب :: خلص الكلام انا جاي قدامك اهو وانتي اخري نفسك دقيقتين وتعالي ورايا

ليلي قفلت مع رجب وهي مش عارفة تعمل ايه وحست نفسها وقعت في مصيبة كبيرة

وكمان خايفة تدخل بيت رجب حد يشوفها وتبقي مصيبة

رجب مشي من قدامها وشاورلها بطرف عينة. وراح طلع الشقة بتاعة وسام وامجد وساب الباب مفتوح ومفيش خمس دقايق كانت ليلي دخلت ورجب قفل وراها الباب بسرعة

ليلي باين علي وشها الخوف والرهبة

رجب :: مالك واقفة ومتخشبة كدة ليه.. هي اول مره ليكي ولا ايه

وراح مقرب منها وحط ايده علي كتفها وقالها تعالي ندخل الاوضة احسن

رجب دخل بليلي الأوضي وقفل الباب

وقرب من ليلي وحط ايده علي وسطها وقال

تعرفي انا من امتي نفسي فيكي

ايه مش بتردي ليه ؟ انتي بجد مكسوفة ؟

ليلي حاطة وشها في الأرض ورجب حط ايده تحت دقنها ورفع وشها لفوق

انا من زمان بحلم باللحظة دي اللحظة اللي يتقفل عليا وعليكي باب واحد.. من زمان براقبك في الرايحة وفي الجايه وعنيا بتاكل في جسمك

وكنت متأكد ان وراكي سر لكني كنت برجع اكدب نفسي. لغاية ما تأكدت من شكوكي

ليلي :: طيب ممكن تعمل اللي عايز تعمله علشان الحق انزل قبل ما جوزي يحس بتأخيري

رجب :: هو من امتي محمود اصلا بيهمة تأخيرك.. انتي بتباتي في الشغل وفيه ايام بترجعي 11 و 12 بالليل اشمعني النهاردة

ليلي :: علشان كلمني من ساعة وقولت له اني خلاص ماشيه

رجب :: طيب مالي متخشبة كدة ليه.. لا انا عايزك تاخدي وتدي معايا... علشان ابسطك وتبسطيني

رجب بعد عنها وراح قعد علي السرير وشاور ليها بصباعة. يلا يا جميل اقلعي. عايز اشوف جسمك وامتع عيوني منه

ليلي لفت بوشها ناحيه الحيطة وبدأت تقلع في هدومها

قلعت البلوزه وبعدين الجيبة. وكانت لابسة من تحت كلوت ازرق فتلة داخل مابين فلقة طيازها وسنتيان ازرق

اول ما رجب شاف طيز ليلي المقلبظة والمربره والمليان لحم اتجنن وقام علي حيلة. وقرب منها وهو مبرق

يخرب بيتك لحم طيازك.. ايه ده وراح ما سكها من طيزها وبقي بقفش فيهم. وخلاها لفت

وشاف كمان القنابل اللي هتنفجر

بزازها كبيرة نيك وهتنفجر من السنتيان.. لكن لاحظ في علامات عض علي صدرها

رجب :: اوووبا.. ده باين عادل ده مبيرحمش ومفتري اوي.. ايه ده

لكن ليلي ماسكة صباعها بين صوابع ايدها وووشها في الأرض

تعرفي انك هيجتيني اوووي.. جسمك يجنن يخرب عقلك وراح مدخل ايده تحت السنتيان ومسكها من حلمة بزازها ومن غير ما يقصد انه يهيج ليلي. فرك لحماتها وهو بيطلعهم من السنتيان

في الحظة دي ليلي طلعت اهه جامدة وجسمها اتكهرب

رجب حس بهيجان ليلي من حلمات بزازها وفهم ان حلماتها هما مصدر متعتها وتهيجها

لذق فيها واخد شفتها السفلي بين شفايفة وايده التانيه راحت لبزتها الشمال وبقي ماسك حلمات بزازها الأتنين بين صوابعة وبقي عمال يفرك فيهم

بدأت ليلي تتلوي من هيجانها وكل ما رجل يذيد في فرك حلمات بزازها.. ليلي تهيج اكتر.. وبقي كسها من تحت بيحرقها وبينفض

من اثار العض اللي علي بزاز ليلي وهيجانها من فرك وتقريص حلمات بزازها عرف انها بتهيج من القسوة او العنف

رجب من هيجان ليلي بين ايده بقي بيعض ليلي في شفايفها لدرجة انها اتعورت لكن متعتها كانت اقوي من الوجع اللي في شفتها ويمكن ده كمان هيجها اكتر وراحت ايدها نازله علي زب رجب ومسكتة اووووي وهي بتتأوه

نزلت علي ركبها بعد ما رجب سابلها الفرصة تتعامل ومسكت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها وراحت مطلعة زبه بره البنطلون

واخدتة بين شفايفها وبقت بتمص زب رجب ولا كانها محرومة من سنين

مص ليلي لزب رجب كان مص احترافي وفي نفس الوقت مص واحدة عارفة تتعامل مع الزب زي ما بيقول الكتاب

ليلي فضلت ترضع في زب رجب وهو منسجم علي الأخر وحاطط ايده علي راسها وسايبها ترضع وتمص زي ما هي عايزه

نزلت بعدها علي بيضانة بلسانها وبقت عمالة تحرك لسانها علي كل بيضانة وتنزل من تحت البيضان لغاية ما توصل لراس زبه

رجب بعد ما ليلي اخدت مذاجها من زبه راح مطلعها علي السرير ونيمها علي ضهرها قلع هدومه وراح نايم فوق منها عريان وحط زبه تحت كسها وراح يمص في حبيان الكريز ( حلمات بزازها ). بيرضعهم براحة. وواحدة واحدة وليلي طلبت منه يعض ويرضع فيهم بكل قسوة

وبأيده من تحت مسكت زبه وحطتة علي فتحتة وبقت عمالة تدعك في زبه والراس علي خرم كسها

ورجب راح مطلع وسطه لفوق وراح منزله مره واحده.. زبه بدأ ينزلق في كسها

ايدها راحت حاضنة رجب من طيزه وهي بتتأوه وبتترجاه يدخل كل زبه فيها

دخل زبه بالكامل وفي نفس الوقت بيرضع في كل حلمة شويه ويعضهم اووووي وليلي تحت منة ممحونة وهايجة علي اخرها

بدأ رجب يذيد من سرعة نيكة في كس ليلي اللي صوتها بدأ هي كمان يذيد وانفاسها بتتسارع كل ما رجب يدك زبه فيها

وبدأت رغبتها في انها تسمع الشتايم من رجب وهو بينكها تخرج وطلبت منه انه يشتمها

اشتمني يا رجب.. اشتمني وانا بتنكني

رجب :: حاضر يا كسمك.. عايز تتشتمي

ليلي :: ااااااه.. اااااايووووه.. انا خدامه زبرك يا حبيبي.. ااااااخ اااااااخ.. نكني اووووي.. ااااااوووف اووووووووف

رجب :: علشان انتي متناكة.. مش انتي متناكة بردو

ليلي :: اه يارجب.. ااااااه.. انا متناكة.. وشرموووطة.. اااااااه نكني اووووي. دخل زبرك فيا جامد

رجب متمتع جدا وهو سامع ليلي بتترجاه ينكها ويشتمها وتأكد انها فعلا شرموطة كبيرة ومتتخيرش عن مراتة اللبوه

رجب :: قومي عايز انيكك في طيزك

رجب قام من عليها وهي راحت نايمة علي بطنها ورجب طلع فوق منها وشد وسطها لفوق.. وخلاها فلئست وحط زبه علي خرم طيزها

ليلي عمال تشد في حلمات بزازها اوي ورجب بيدخل راس زبه في طيزها

اااااححححححححححح.. طيزي بتاكلني اوووووي

اوووووف اووووووووف.. ايووووه كدة.. دخله كله في طيزي.. يالهووووووي

رجب زبه بالكامل في طيز ليلي وبقي عمال يدخله ويسحبه وهي تحت منه ممحونة مش قادره

وفي عز النيك والدك في طيزها تليفونها رن

ليلي :: ده اكيد محمود جوزي.. ناولني التليفون من جنبك

رجب ناول ليلي التليفون وامل ردت

ايوه يا محمود.. معلش اتأخرت علشان الأستاذ عادل طلب مني شغل.. لا انا قدامي نص ساعة وامشي

ليلي بتتكلم بالعافيه لان رجب شغال ينيك فيها وهي بتتكلم وكاتمة اهاتها بالعافية.. واول ما قفلت مع جوزها خرجت الاهات منها غصب عنها

مطولش رجب في النيك وكان جايب لبنة في طيز ليلي... وبعدها راح نايم جنب منها من غير ما يتكلم ولا هي حتي اتكلمت

قامت مسحت طيزها الغرقانة بلبن رجب بمنديل

وبعدين لبست هدومها وقعدت شويه كان رجب كمان لبس هدومة ونزل قدام ليلي راح المحل

ومن هناك اتصل ب مراتة امل وعرفها انة ناك ليلي في شقة وسام

الحزء الثاني

.................

مياده ومحمد وصلو بيت العيلة اللي في الأسكندريه وطبعا كان في استقابلهم مامتها فريده وباباها الاستاذ شريف واختها المتزوجة سهام وجوزها سيد

مياده مصدقت شافت امها وابوها وااختها وراحت اترمت في حضنهم وهما كمان اخدو بناتها بالأحضان والبوس

وطبعا سلامات حاره وعاملة ايه وبعد شويه سهام راحت تجهز ليهم الغدا

وهما بيتغدوا جرس الباب ضرب

سهام قامت فتحت الباب. واللي كان بره عصام اخو محمد ومراتة وعياله جايين علشان يسلموا علي محمد وعلي مراتة

فريدة :: اهلا اهلا. انتوا حماتكم بتحبكم.. يلا الأكل جاهز

عصام :: ازيك ياطنط ازيك ياعمي.. حمدله بالسلامة يامحمد

الأستاذ شريف او الحاج شريف :: مفيش سلام علي طعام.. اقعدوا يلا وخلوا السلامات دي بعد الأكل

محمد :: عامل ايه يا عصام وانتي ياجنات عامله ايه

جنات :: كلنا بخير يا محمد.. ازيك يا مياده اخبارك ايه ياحبيبتي

مياده :: بخير.. طب وربنا وحشاني اوي وكمان عيالك دول وحشني خالص

جنات :: وانتوا كمان ياحبيبتي وحشني اوي

فريدة :: اكلي عيالك يا جنات.. وانتي كمان يا مياده بطلي رغي بعد الأكل هنتكلم هنروح من بعض فين

محمد :: ههههههه معلش بقي يا ماما احنا بقالنا كتير مشفناش بعض

سيد :: واخبار شغلك هناك ايه يا محمد

محمد.:: هناك التعليم غير هنا وكمان فيه احترام للمدرس

سيد :: اكيد طبعا المهم انك مبسوط هناك ومرتاح

محمد :: اه طبعآ هناك العيشة والمرتب والاهم من ده كله ان فيه تقدير لقيمة المدرس

شويه وجرس الباب ضرب تاني. وسهام قامت فتحت الباب

سهام :: اهلا اهلا عمو سعيد.. ازيك يا طنط رضوي

سعيد :: محمد جه هو ومراتة

سهام :: ايوه ياعمو اتفضل

محمد اول ما شافهم قام من علي الأكل بسرعة وراح حضن بباه ومامتة وباس علي ايدهم

رضوي :: وحشتني اوي يا محمد

محمد :: وانتي كمان ياماما وحشتيني اوي انتي وبابا

سعيد :: معلش سامحني انا ومامتك كنا عند عمتك تعبانة من امبارح وفي المستشفي. ومن الصبح بدري واحنا عندها

محمد :: ايوة عرفت انا اصلا اول ما جيت طلعت الشقة فوق ومياده لما عرفت من مامتها انكم مش في الشقة ندهتلي

الحاج شريف :: ماتقعد ياراجل ياعجوز الأكل هيبرد

سعيد :: هههههههه.مع اننا سبقناكم لكن هناكل تاني

اصل الواد محمد ومياده فتحوا نفسي لما شفتهم

سعيد ورضوي راحوا سلموا علي البنات وباسوهم

وبعدين قعدوا يتغدوا معاهم

بعد ما الغدا خلص كلهم راحو قعدو في الأوضة الكبيرة وفضلوا طول اليوم قاعدين مع بعض مش شباعنين من بعض

لغاية الساعة اتنين عصام اخد مراتة جنات وطلع شقتة والحاج سعيد هو كمان اخد مراتة الحاجة رضوي وطلع شقتة ومياده وسهام اخدو بعض ودخلو الأوضة بتاعتهم... برغم ان كل واحدة فيهم اتجوزت بس فضلت الأوضة بتاعتهم زي ماهي

وسيد استأذن علشان وراه مشوار

مياده :: بس ايه ده يابت ياسهام يخرب بيتك انتي قلبظتي واحلويتي اوي كدة ليه

سهام :: بس انتي لسة فراشة زي مانتي وعسل اوي

ميادة :: بس تعرفي انتي كدة يقيتي موزه اكتر من الأول بكتير.. وطيزك ايه تجنن

سهام :: ههههه هو انتي لسة زي مانتي متغيرتيش

ميادة :: فاكرة يابت لما كنا بنام مع بعض.. فاكره كنت هرياكي تحسيس

سهام :: ههههههه.. هو كان تحسيس وبس

مياده :: لا انا اقصد قبل ما نجرب مع بعض السحاق وكدة.. طيب فاكره لما كنا قالعين ملط ومتغطيين ومامتك دخلت علينا

سهام :: اسكتي ده انا حمدت ربنا يومها اننا كنا اتغطينا

سهام :: تصدقي انا علي طول بفتكر الأيام دي وبهيج نيك

مياده :: ومين سمعك.. بس قوليلي هو انتي مره قولتيلي علي الواتس انك هتموتي وتجيلي الكويت

سهام :: ههههههه ايوه بصراحة كنت نفسي نرجع ايام زمان

مياده :: هو انتي صحيح مش بتتمتعي مع جوزك

سهام :: لا طبعا بتمتع وكل حاجة. بس تقدري تقولي السحاق له طعم تاني

فريد مامتهم دخلت عليهم الأوضة وفي ايدها صنيه فيها كيك وشاي

فريدة :: الكيك والشاي يابنات

مياده :: تسلم ايدك يا احن ام في الدنيا

فريده :: بت يا سهام انتي هتباتي الليلة معانا ؟

سهام :: مش عارفة ياماما لسة لما سيد يخلص مشواره هتصل بيه واشوفة

مياده :: هو محمد طلع شقتنا ياماما ولا لسة قاعد

فريد :: اه ياحبيبتي محمد طلع علشان قال محتاج ينام

مياده :: ماشي. انا قاعدة معاكم لغاية بالليل وبعدين اطلع... انتوا وحشني اوي

فريد :: وانتوا كمان وحشني اوي متتخيليش البنات كانوا وحشني قد ايه

سهام :: اه صحيح البنات فين

فريد :: مع جدهم بره مش شبعان منهم

يلا اسيبكم انا

فريده خرجت ومياده غمزت لسهام وشاورت علي الباب

سهام ابتسمت وبرقت لمياده قال يعني مش هينفع ممكن حد يدخل عليهم

لكن مياده راحت قايمة وقفلت باب الأوضة بالمفتاح ورجعت قعدت قدام سهام علي السرير

نظرات مليانه بالترقب بين الأتنين وعيون عطشانة لممارسة السحاق وكل واحدة فيهم حاسة بالعطش الجنسي اتجاه الأخري

الترقب مدمش كتير وبدأت المسافات بينهم تقل

والشفايف اتقابلت

ارتجف جسم سهام وشفايفها بين شفايف مياده

وراحو في قبلات عميقة لمده دقائق وكل واحده فيهم بتاخد لعاب التانيه

الاعصاب سابت والنشوه والشهوه تمالكت في اجسدهم والأهات مكتومة وتلامس الأجسام اصبح هو اللغة المتاحة بينهم

ايد مياده راحت لبزاز سهام اللي حلماتها كانوا اعلنو النفير العام وتم انتصابهم عن اخرهم

وبدأت تحسس عليهم بطرف صباعها وهي واخده لسانها بين شفايفها وشغاله مص ورضاعة فيه

123456...9