الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 4

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

ايوووووه ايووووووه.. كمان.. كمان يادوله.. كمان.. اييييي اييييييي..

عادل عمال ينيك في ليلي اللي مش ساكتة وبتتموحن وكسها كل مادا نارو تذيد

ااااايييي. اييييييي.. حلو. حلو اوي.. زبك جميل ياعادل.. زبك جميل. ااااااااووووووف اوووووووف

عادل :: مسك في طياز ليلي وهو مدخل زبه كله للأخر ووقف لحظة وبعدين سحب زبه بره ورجع راح دفسه مره واحدة بكل قوة جوه كسها

ليلي :: ااااااااااه.. يالهوووووووي عالجمال ووالحلاوووة. ايووووه كدة حلوو. نكني كدة يا عادل.. ارزع زبه في كسي اووووي

فضل عادل علي الوضع ده شويه.. يسحب زبه وبعدين يرزعة في كسها مرة واحده وليلي تتشرمط وتتموحن

عادل طلع زبه من كسها وراح حاطة علي خرم طيزها وبدأ يدخله شوية شويه لغايه ما كله بقي جوه طيزها.. وبدأ ينيكها بدون رحمة وزي ما فشخ امل فشخ ليلي

ليلي :: اه ياعادل. اه يا حبيبي. نكني في طيزي..خلي زبرك يفشخني... اااه

اه اه اه.اوي اوي كمان.. اي اي.. كمان.. اوووف اوف.. زبرك بيوجعني.. ااااي اييي.. طيزي ياعادل.. طيزي

عادل :: مالها يا متناكة..

ليلي :: زبرك فشخها.. اوووووف.. جامد جامد.. اديني في طيزي اووووي.. اححح اححححح.. اوووووووف

طول اكتر من ساعة متواصلة من النيك في طيز وكس ليلي والتلطيش واللسوعة

جاب لبنة في طيزها.. وبعدها اكلو لقمة

ورجع عادل فشخها بعد ساعتين الزبر التاني

..........

رجب بعد ما كلمة امل كان قاعد في المحل علي عينة وكان نفسة يروح البيت طيران علشان يسأل امل عادل عمل معاها ايه وناكها ازاي.. لكن مكنش قادر يسيب المحل علشان كان فيه بضاعة جاتلة من بورسعيد وعلي ما استلمها ورصها

كانت الساعة جت عشرة بالليل

رجب :: بقولك ايه يا امجد انا هروح البيت وانت ابقي اقفل المحل علي 12

امجد :: حاضر يا ريس

رجب اشتري شوية طلبات لزوم البيت وفاكهة وروح البيت

رجب :: مساء الخير يا قلبي

امل :: مساء النور.. اتأخرت يعني دانا قولت هتيجي من ساعتين

رجب :: كان فيه طلبية جاتلي مكنش ينفع اسيب المحل.. امال محمود فين

امل :: بيلعب عالكمبيوتر

رجب :: ايه ده ؟ ايه اللي في رقبتك ده

امل :: ههههه دي وشاورت علي رقبتها

رجب :: اه.. دي عضة ؟

امل :: امل امال تقول علي دول ايه.. ورااحت مطلعة بزازها من قميص النوم اللي لبساه

رجب :: بذهول ومش فاهم حاجة.. هو ضربك ولا ايه

امل :: ضربني ههههههه لا ده فشخني. ومتعتني متعة عمري في حياتي ماجربتها

رجب :: عمل فيكي كدة وتقولي متعك ؟

امل :: احكيلك ايه يا رجب.. الراجل ده مفيش زيه اتنين.. اللي عمله النهاردة مفيش حد يعملة

رجب :: كلامك هيجني اوي.. احكيلي

امل :: تؤ مش هحكي... انا هخليك تشوف.. اصله صور كل اللي عمله معايا فيديو

رجب:: نعم ياختي.. صورك.. وانتي عادي كدة

امل :: والنبي تسكت وتتنيل ومتفتحش بوقك.. اولا هو صورني من غير ما اعرف اني بتصور.. تاني حاجة انت خايف من الفيديو ده ؟ ماكل مصايبنا عنده.. والبركة فيك وفي الشرموطة اللي روحت نمت عندها ونسيت تليفونك وهي

خدت كل اللي علي تليفونك وادتهولة

رجب :: اوووووف.. يابنت المتناكة.. كدة انا فهمت

امل :: هقوم انا ي سبعي احضرلك لقمة

علي ما تتفرج علي الدكر اللي فشخ مراتك

وتتعلم منة ازاي تنيك.. وراحت ضاحكة ضحكة كلها شرمطة وسخرية في نفس الوقت

امل عملت الأكل وطلعت حطتة عالسفرة وندهت لرجب علشان ياكل

رجب مكنش هامة اكل خالص رجب كان بيتفرج علي اجمل فيديو شافة في حياتة

صراخ امل وعياطها وتألمها من زب رجب

وانة كان كاسرها تحت منة كان مخليه في حالة عمره ماكان وصل ليها قبل كدة

لدرجة ان زبه جاب لبن وهو بيتفرج من الهيجان...

رجب دخل الحمام وقلع هدومة والبوكسر

واخد دوش وخرج شغل الفيديوهات تاني

وهاج وكان هيموت وينيك امل

لكن امل.. سبني في حالي انا كسي ورم

خش الحمام اضرب عشره

.........

في نفس الليلة كانت مياده بتفرج العرص بتاعها علي فيديو امل وقاالت له انها هتموت وتتناك منة

محمد :: انا تخيلتة بينيكك وانا قاعد جنبك بتفرج عليكي وهو فاشخك تحت زبه

مياده :: دانا ههخليه ينيكك انت كمان قدامي ياخول

محمد :: احا.. لا طبعا انا مقبلش علي نفسي كدة

مياده :: كسمك يا متناك تلاقي طيزك بتااكلك اصلا دلوقت

محمد :: هي بتاكلني اه بس اتناك منك انتي

مياده :: طب قوومي يا متناكة هاتي خياره من التلاجة علشان ليا مذاج افشخلك طيظك دي

محمد :: احلي خياره هتكون معاكي

مياده :: اه بس تاخد دش الاول وكمان تلبس كلوت فتلة من بتوعي وقميص حلو.. البس القميص الأصفر اللي بتحبني البسهولك

محمد :: دي هتبقي ليلة ولا الف ليلة وليلة

مياده :: يلا يا شرموطة اخلصي

محمد اخد القميص بتاع مراتة والكلوت الفتلة وراح اخد دوش وبعد تلت ساعة خرج ودخل اوضة النوم كانت مياده مستنيها بتليفونها واول ما دخل من باب الاوضة كانت بتسجل فيديو

محمد :: ايه ده يا ميااده اانتي بتصوريني

مياده :: اه يا متناكة بصورك.. تعالي يا وسخة قربي ولفي عايزه اشوف الكلوت وهو داخل بين طياززك

محمد :: وبعدين بقي.. افصلي الفيديو ده

مياده :: ايه يا متناكة.. لفي عايزه اشوف طيزك

محمد :: انا مش بهزر انا بتكلم بجد

مياده :: لو قفلت الفيديو هتخرج تنام مع بناتك ماشي

محمد سكت شوية وبعدين ملقاش قدامة غير ينفذ كلام مياده

وفعلا لف بطيزو ومياده بتصوره

مياده :: قربي يا متناكة.. قربي كمان.. ايوه وراحت ظرفاه بعبوص في طيزه

يخرب بيت طيزك يا لبوه.. طريه وعايزه زبر ينكها

محمد:: طب مش كفاية تصوير بقي

مياده :: كفايه ايه..؟ انزلي يا متناكة بوسي رجل ستك مياده... جبتي الخياره؟

محمد :: اه الخياره حطتها عالتسريحة

مياده :: روحي يا وسخة هاتيها وهاتي معاكي زيت الشعر وتعالي بوسي رجلي

محمد جاب الخياره وزيت الشعر واداهم لمياده ونزل علي رجليها باسها

بوسي يا لبوه.. نضفي رجل ستك حلو علشان ارضي عليكي واحط الخياره دي في طيزك

محمد كلام مياده وبسبب عشقة لبوس رجول مياده زبه وقف وهاج عالأخر وبقي عمال يبوس ويمص صوابع رجلين مياده

مياده :: شطوره يا متناكة... يلا بقي علشان نشوف االخياره دي رايحة فين

نامي علي ضهرك وارفعي رجلك

محمد نام علي ضهره وميااده رفعت رجليه وغرقت زبه وغرم طيزه بالزيت

وحطت الخياره علي خرم طيزه

كل ده ومياده بتصوره

محمد بيتأوه زي الشراميط وبيتمنيك

وهو واخد الخياره في طيزه

ومياده عمالة تدعك في زبه

غمضي عيونك يا لبوه واتخيلي عادل وهو بينيكك وانا قاعده بكسي علي شفايفك

محمد :: هتخليني الحس كسك ياقلبي

مياده :: طبعا يا متناكة علشان تنضفة لزب عادل.. انت عايزه ينكني وكسي مش متجهزه له

محمد :: اووووووف. اوووووف.. براحة طيب.. الخيارة تخينة اووووي

مياده :: وانتي خرمك واسع اوي يا لبوه

فضلت مياده تنيك في محمد وهتهيجة عليها وتخليه يتخيل ان عادل بينيكة وبينكها لغاية ما محمد جاب لبنة علي ايدها

الجزء السابع

..........

فات يومين ومياده قررت انها لازم تتناك من رجب واتفقت مع محمد جوزها انها هتنقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم

محمد :: اشمعني

مياده :: هفهمك.. احنا هننقل التليفزيون والرسيفر اوضة النوم بكره قبل ما تنزل القهوة ومش هنوصل سلك الدش في الرسيفر فمش هيكون فيه اشارة وانت لما تنزل القهوة في الميعاد هتصل برجب واكلمة في التليفون انه يجي ليا بحجة ان الرسيفر مش جايب اشارة واني مش عارفة اوصلة واني ممحتاجاه يطلع يظبطة وطبعا هفهمة اني عملت كدة بعد ما انت نزلت القهوة واتصلت بيك وانت قولتلي انك مش بتفهم فيهم اصلا

ولما رجب يطلع ليا هرن عليك علشان انت كمان تطلع تنيك امل في نفس الوقت اللي رجب هينكني فيه وطبعا انا هتصل بامل وافهمها

محمد :: يخرب بيت دماغك.. موافق طبعا

وفعلا مياده تاني يوم اتصلت ب امل وفهمتها علي الاتفاق اللي حصل بينها وبين محمد جوزها وامل الفكرة عجبتها اوي ووافقت عليها

وفعلا الساعة واحدة الضهر محمد نزل

ومياده اتصلت برجب

مياده :: الو ايوه يارجب انا مياده

رجب :: ايوه يا مياده خير في حاجة ؟

مياده :: كنت محتاجاك تطلعي دلوقت معلش علشان انا اتنيلت من شوية ونقلت التليفزيون والرسيفر اوضة النوم وطبعا الرسيفر علشان انا خايبة مش جايب اشارة ومحمد نزل القهوة وقدامة ساعتين علي ما يطلع واانا قاعده ذهقانة واتصلت بمحمد قالي انه مش بيعرف فيهم

رجب :: حاضر عنيا هطلعلك حالا

رجب قفل مع مياده وراحلها البيت علي طول.. ماصدق اصلا

وراح بسرعة علي شقة مياده وميااده اول ما الجرس بتاع الشقة ضرب رنت علي جوزها علشان يطلع هو كمان ل امل

مياده كانت لابسة قميص نوم ابيض ستان يدوب نازل لتحت كسها بشوية

ولابسة اندر وسنتيان نفس اللون

فتحت لرجب بالقميص بس فوق منة روب ومفتوح وباين القميص وفخادها الملبن منة وكانت طبعاا عاملة حسابها ومدخلة بناتها في الاوضة بتاعتهم ومشغلة ليهم الكمبيوتر وقافلة عليهم من بره وقالت انهم هتدخل تنام شوية

رجب شاف مياده فاتحة له بقميص النوم والروب مش مخبي حاجة اتجنن وهاج

وعرف ان الموضوع مش موضوع رسيفر وانها عايزة تتناك

مياده :: اتفضل يا رجب.. رجب دخل مياده قفلت وراه باب الشقة

مياده :: انا اسفة خليتك تسيب شغلك

رجب :: لا مفيش اسف وبعدين المحل فيه امجد اللي شغال معايا يعني المحل مش سايبة لوحده

مياده :: اتفضل تعالا

مياده دخلت رجب اوضة النوم ودخلت وراه وكانت تاني حركة تعملها تأكد له انها جيباه علشان ينكها اول ما رجب دخل الأوضة مياده قفلت باب الاوضة بعد مادخلت وراه

مياده :: التليفزيون اهو

رجب بص علي السلوك وعرف ان السلك بتاع الدش مش متوصل ومياده واقفة وراه ولذقة فيه

رجب وصل السلك ومياده راحت حضناه

ايه معقولة كل ده ومش فاهم انا بعتالك ليه

رجب اتلجلج ومبقاش عارف يقول ايه

مياده :: تؤتؤ.. محبش انا كدة.. ماكلنا عارفين اللي فيها.. وانت عارف اني عايزة اتناك منك يلا اقلع هدومك

وراحت قااعدة علي السرير وحطت رجل علي رجل وهي مبتسمة ابتسامة واحدة قوية وعارفة هي بتعمل ايه

رجب ما صدق ان مياده جابتهاله صريحة

وراح قلع هدومة وفضل بالبوكسر والفنله قدامها.. لكن مياده شاورت له بصباعها علي البوكسر والفنلة علشان يقلعهم

رجب حس قد ايه شخصية مياده فعلا قوية زي ما امل حكت له وان ليها هيبة عليه وفعلا قلع البوكسر والفنلة وراح علشان يبوسها

مياده :: تؤتؤ.. معقول امل معرفتكش نظامي.. وشاورت علي رجليها

رجب فهم ونزل زي الكلب علي رجل مياده يبوسها

مياده :: ايوة كدة شاطر.. انا بحب الرجالة اللي تسمع الكلام كدة.. بوس رجل ستك ومص صوابع رجلي علشان اخلليك توصل لده وفتحت رجليها وشاورت بصباعها علي كسها

رجب سخن من كلام مياده وشخصيتها القوية وعرف قد ايه امل كان عندها حق في كل اللي قالتة عليها وعلي اللي بتعمله في محمد جوزها

واخد صوابع رجليها صباع صباع يمص فيهم ويلحسهم

شوية ومياده راحت قالعة الأندر بتاعها ومسكتة في ايدها وشاورت ل رجب علشان يطلع زي الكلب يشمة

رجب طلع علي ايده علي طرف السرير واخد الكلوت يشم فيه ويدعك بيه وشه

ومياده اخير فتحت له بين فخادها له

وملست بأيدها علي شعره وبأيد التانيه مشاوره له علي كسها

رجب طلع علي كسها اللي كان زي حتة القشطة وناعم اوي ولبنها مغرق كسها

بلسانة بدأ ييلحس اللبن ومياده بدات تشعر بالأثاره وهي حاسة بلسانة بيتحرك علي كسها

الحس كسي اووووي. ايووه كدة. كمان.. طلع لسانك فوق ونزله.. كمان.. كمان يا معرص..

رجب بيلحس كس مياده بطرف لسانة ومياده عمالة تذوق كسها عليها وهيحاطة ايده الأتنين علي راسه

احححححح.. اححححححح. لسانك حلو اوي علي كسي..

رجب :: يخرب بيته.. هو كمان حلو اووووي

مياده :: طب يلا يا متناك انزل بلسانك علي خرم طيزي... عايزه لسانك يشبع منه هو كمان

وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق اوي علشان خرم طيزها يبقي قدام رجب

رجب رفع طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه علي خرمها وبقي شغال يلحسه

احححححح احححححححح.. لسانك متناك زيك. دخل لسانك ياخول.. دخله في طيزي...

رجب فشخ طيز مياده بأيده ودخل طرف لسانه جوه طيزها

اووووووف.. شطور.. شطور اوي يا متنااك.. اوووووو اووووو.. قوم يا كسمك.. قوم نكني يلا

رجب قام ودخل بين وراك مياده وفتح رجليها بأيده وحط زبه علي كسها

وبدأ يدخله في كسها. واول ما زبه بقي كله في كس مياده

زبرك صغير اووووي.. احا مش حاسة بيه في كسي نكني جامد بقي

رجب مسك رجول مياده وبقي بينيك مياده اوي علشان تحس بزبه في كسهات

مياده ::.. ايوووه كدة.. ارزعة في كسي اووووي.. نيك يا خووول.. نكنني يا معرص... زمان محمد فاشخ امل تحت

رجب زبه وقف مضاعف لما عررف ان محمد تحت بينيك امل مراتة

رجب :: انتي بتقولي ايه ؟.

مياده :: ايوووه يا متناك. محمد جوزي عند مراتك تحت.. اوووووف يخرب بيت زبرك وقف اووووي في كسي.. ايه كان لازم اقولك كدة من بدري علشان احس بزبرك في كسي. اووووووف.. ايوووه ارزعة ااووووووي

رجب :: نفسي اشوفها وهي بتتاك من جوزك..

مياده.. اه يابن المتناكة.. ايوووه كدة.. ارزع كمان.. احححححح اححححح

..........

في نفس الوقت اللي مياده بتتناك فيه من رجب امل تحت مفشوخة نيك من محمد

ومحمد مستناش امل لما تطلب منة يبوس رجليها.. اول ما دخلو الأوضة نزل تحت رجليها يبوسها وويبوس جزمتها

وده كان احساس مثير فشخ بالنسبة ل امل لان اول مرة تجرب الاحساس ده مع راجل تاني ويعاملها علي انها ملكة مش شرموطة

وبعد وصلة بوس في رجل امل وفي شبشبها شالها وحطها عالسرير وطلع فوق منها 69 ونزل علي كسها يلحس فيه

وامل ماسكة زبه من تحت عمالة ترضع في راس زبه وتلحس بيضانة

محمد :: دخلي صباعك في طيزي

امل :: انا اووووووف.. بقيت بعشق طيزك.. احااا هو مال خرمك بيعمل كدة ليه

محمد :: عايز صباعك جوايا.. يلا بقي.. بعبصيني اووووي وانتي بتمصي زبي

وامل بتبعبص محمد في طيزه تليفونها رن وكان جنب دماغها

مسكتة وبصت مين بيتصل كانت مياده

هي اللي بتتصل

فتحت وهي بتتأوه ااااه اااااااااه. ايوه يا مياده

مياده :: ايوه يا قلبي انا.. ااااااي. براحة يا رجب.. اوووووف.. جوزك المعرص عايز يسمع ويتأكد ان محمد معاكي.. انا فاتحة الأسبيكر. اوووووف. براحة يا خول..

امل :: اااااااه.. ايوووه يا متناكي.. ايوه انا معاياا محمد جوزها اهووو.. بيلحس كسي اووووووف.. بيحرك لسانة علي كسي.

مياده :: صدقت يا معرص.. اهي مراتك بتتناك من جوزي.. يلا بقي نكني انت كمان نكني اووووي

فضلت مياده فاتحة الاسبيكر وامل فاتحة الاسبيكر بتاعها وكل واحدة فيهم بتتناك من جوز التانية لغاية ما رجب ومحمد جابو لبنهم في كس امل وكس ومياده

رجب نزل علي المحل بعد ما ناك احلي نيكة في حياتة وبأحساس جديد اول مرة يحسة.. ومحمد بعد ما خلص طلع لمراتة وهو حاسس ان كدة اهم حاجز كان بينة وبين رجب اتشال وان االاتنين خلاص بقوا في عيون بعض معرصين رسمي وان مبقاش فيه عائق انهم يتعاملو مع بعض بصراحة

....

حسين :: شفت اللي حصل ؟

عادل :: ايه ؟

ظهور اول حالات كورنا في اسوان علي مرركب كلها سياح

عادل :: احا.. انت بتتكلم بجد

ايوة :: ياعم بتكلم بجد.. انت ايه مش بتدخل فيس ولا بتابع تليفزيون

عادل :: يعني بقالي يومين مفتحتش فيس

حسين :: يابني دي الدنيا مقلوبة ده غير سمعت النهارده ان في حالة ظهرت في مدرسة.. بس مش متأكد ده حقيقي ولا لا

عادل :: استر يارب

حسين :: والامهات والفيس مقلوب بيطالبو بقفل المداارس

عادل :: بصراحة لازم

وهما بيتكلمو ليلي خبطت بتاع المكتب ودخلت

حسين :: ازيك يا ليلي

ليلي ازيك يا حسين.. الورق ده يا عادل مستعجل ومحتاجين امضتك

عادل اخد منها الورق وحسين بعبص ليلي في طيزها

ايه يا جميل يعني منفضالي بقالك كام يوم

ليلي :: هنفضلك ليه.. انت اللي مبقتش بتسأل

عادل :: ما تحترم نفسك يا علق انت في مكتب محترم.. بتبعبص الموظفة بتاعتي في شرركتي

امل :: هههههه مش مستعبرك

حسين :: انتو الاتنين بتطبللو لبعض بقي

طب بقوولك ايه عايز اشوفك الليل

ليلي :: لا مش هينفع خالص.. جوزي لسة جاي من البلد امبارح

حسين :: ماشي بس عالاقل عايز اشوفك لما ينفع

عادل :: انت ايه حريمك خلصو ولا ايه

ليلي خدت الورق بعد ما عادل مضاه ومشيت

حسين :: لا مش حكاية خلصو بس البت ليلي ليها متعة خاص

عادل :: بصراحة ايوة في دي عندك حق

حسين :: بس علي فكرة انا زعلان منك

عادل :: ليه بقي

حسين :: يعني ياسطي متقوليش علي حوار مرات المعرص اللي اسمة رجب غير بعد ما تجبها الشقة و تنكها.. هو انا مش من ضمن الخطة

عادل :: ههههههه بص هو الموضوع جه مرة واحدة وبسرعة وكمان كان لازم اكسر عنيها الاول.. لكن ملحوقة يا صاحبي

حسين :: ماشي.. بس ملحوقة ازاي وامتي

عادل :: خليها شوية.. هرتبها في دماغي واكلمك.. خصوصا ان ليلي هي كمان طلبت مني لما اجبها الشقة تاني عايزه تكون موجوده معانا

حسين :: عايزه تعمل معاها سحاق

عادل :: لا عايزة تتشفي فيها وتشوفها بعنيها وهي بتتناك مني.. علشان اللي عملة فيها رجب

حسين :: اه.. طيب ظبطها بدماغك ولغيني

عادل :: سهلة يا صاحبي

...........

مياده :: ايه امل عجبتك؟

محمد :: بصراحة اوووي.. وانتي استمتعتي برجب

ميادة :: بصراحة محستش بفرق كبير معاه عنك.. يمكن المثير في الموضوع انة

شخص مختلف يعني اول مرة ينكني

محمد :: يعني مستمتعتيش

ميادة :: لا استمتعت وكل حاجة بس انا هموت علي اتنين ونفسي اتناك منهم اوي

محمد :: ايوة عارفهم وسام وعادل

مياده :: شطور يا معرصي.. بحبك وانت فاهمني

محمد :: بس امل جسمها جامد بجد

مياده :: ايوه جسم بلدي علي ابوه. المهم عملتو ايه

محمد:: هههههههه عارف انا سؤالك ده.. حصل

مياده :: يعني طيزك اتكيفت

محمد ::: اه يا متناكة ههههههه

ميادة :: محمد انا فيه حاجة شفتها عالنت ونفسي نعملها

محمد :: حاجة ايه

مياده :: شفت ف جروب جنسي من اللي مشتركة فيهم.. فيديو ل زوجين حاطين كاميره فيديو قدام باب الشقة الست بتفتح البااب بقميص النوم لكذا حد

مره عامل صيانة ومرة لبتاع دليفرلي

محمد :: اه انا شفت كذا مرة فيديوهات من الوعية دي وكنت بهيج عالاخر لما ااتخيلك انتي اللي بتفتحي البااب بس فيه حاجة يا حبيبتي

مياده :: حاجة ايه

محمد :: دول اجانب وعندهم ينفع ده يحصل.. لكن عندنا هنا مينفعش

ميادة :: وايه اللي مش هيخليه ينفع

محمد ::: مش عارف بس احنا في مجتمع شرقي

مياده :: علي فكرة انا شايفة انة عادي

طب فاكر في بداية تحررنا ولما كنا بنتخيل زمان ان فيه واحد تاني معانا عالسرير.. شوفت كنت بتهيج عليا ازاي

محمد :: ودي حاجة تتنسي

مياده :: ومع انك كنت هتموت وتشوفني بتناك من غيرك وياما اتخيلتني بنزل الشارع بعباية من غير كلوت تحت منها

فاكر اول مرة نزلت فيها من غير كلوت وروحت للسوبر ماركت والراجل بعبصني

يومها.. فاكر لما قولتلك عملت فيا ايه

وزعلت ازاي

محمد :: زعلت جدا فعلا برغم انك وانتي بتحكيلي كنت هايج اوي

ميادة :: هو ده قصدي انك كنت هتموت وتشوفي بتناك من غيرك وغيرك يستمتع بلحمي ومع ذلك اضايق لما عملت كدة لانك كنت حاطط قدام عينك الناس وكلامهم والمجتمع الشرقي اللي عايشين

فيه.. شوف دلوقت احنا مستمتعين ازاي بحياتناا وفكرنا المتحرر

محمد:: عندك حق وغلبتيني

مياده :: انا نفسي اعمل كل حاجة كان نفسي اعملها.. كل حاجة مجنونة ممكن تخليني احس بشرمطتي عايزه اعملها

عايزة اشوف نظرات الناس لجسمي واحس بلامساتهم وهيجانهم عليا

عارف انا نفسي في ايه اوي وكنت قولتلك ده لما كنا في الكويت

محمد :: في ايه ي قلبي

نفسي اكون في مكان زحمة ويجي شاب من ورايا يشوف طيزي ويهيج عليها. ويستغل الزحمة ويلذق فيا. نفسي احس بزبه وهو داخل بين فلقات طيزي.. ويجيب لبنه علي طيزي وهدومي ومش بس كدة ده كمان امشي بلبنة في الشارع

وكل اللي يشوف اللبن يعرف اني شرموطة وحد كان ذنقني

محمد :: يخرب بيتك.. انتي اتجننتي خالص

مياده :: وحيات كسمك لعمل كل اللي بحلم بيه. وهتفق في يوم مع امل نروح اي حتة ونركب الأتوبيس ونمتع طيازنا في الزحمة

محمد :: عارفك طالما الفكرة مشعشعة في دماغك هتعمليها

الجزء الثامن

..............

عادل :: الو ايوة يا امل

امل :: بصراحة وحشتني وقولت لازم اكلمك

عادل :: تصدقي عمرك اطول من عمري كنت ناوي اكلمك النهاردة بعد ما اخلص شغلي

امل :: انت شكلك بكاش علي فكرة

عادل :: ليه بقي؟

امل :: علشان لو كنت وحشتك بجد كنت اتصلت بيا او حتي رسالة عالواتس

عادل :: طب احلفلك بأيه وحشتيني... المهم فرجتي رجب جوزك عالفيديو ؟

امل :: ههههههه انت ليه متأكد اوي كدة اني هفرج جوزي علي الفيديوهاات

عادل :: علشان انا عارف انك جيتي وانتي معرفاه انك معايا.. ولو مكنش عارف

كنتي هتخافي تروحي بسبب اثار العض اللي فرقبتك وكل جسمك.. ها الفيديوهات عجبتة

امل :: انت شكلك ذكي اوي هههههه

عادل :: يبقي كدة الفيديوهات عجبتة

امل :: طيب انا عايزه اشوفك الاسبوع ده

عادل :: ايه رئيك تجيلي بكره نفس المكان اللي اتقابلنا فيه ؟

امل :: لا بكره لا نخليها كمان يومين بكره عندي غسيل وبعده هطبخ نخليها بعد بعد بكره

عادل :: ماشي متفقين. بس تعملي حسابك هتقضي اليوم كله معايا

امل :: ماشي.. وانا ان كان عليا عايزه اقضي العمر كله تحت رجليك

عادل :: يا سيدي ي سيدي ايه الرضا ده كله

امل :: متكسفنيش بقي انت اي واحدة تجربك تتمناك علي طول ههههه

عادل :: وانتي كمان علي فكرة جامدة اوي

امل :: اه نسيت اقولك علي حاجة

عادل :: حاجة ايه

امل :: فاكر وانت مروحني بالعربية سألتني عن مين؟

عادل :: مممممممم.. فكريني طيب.. اه اه افتكرت خلاص.. سألتك عن صاحبتك الفرسة بتاعة الكويت

امل :: ايوة ميادة.. انت سألتني هي بتنزل اجازة ولا لا مش كدة

عادل :: اه.. هي نازلة خلاص قريب

امل :: لا هي نزلت اصلا بس انا خوفت اقولك

عادل :: اوووووف بقي.. طب ايه ؟

امل :: هههههه هعرفك بيها قريب اوي

عادل :: هو ده الكلام

امل طيب انا هقفل دلوقت

عادل :: ماشي ي قلبي

امل قفلت مع عادل... ايه رائيك

ميااده :: هموووت وابقي تحت منة يابت

امل :: استني بس عليا وحياتك ل اخلي رجب يعمل عزومة له ولصاحبة التاني حسين واخليكي تتعرفي عليهم.. حاجة كدة مستوي تاني خالص

مياده :: انا هتجنن علي عادل

امل :: بصراحة هو يستحق

مياده :: طب بقولك صحيح انا فيه حاجة عايزة اعملها ومحتاجكك معاايا فيها

امل :: حاجة ايه ؟

مياده :: عايزة اركب اتوبيس زحمة

امل :: ده من ايه لمؤخذه

ميادة :: نفسي يستي اركب اتوبيس واحس بحد يتحرش بيا... ايه عمرك ما حسيتي بحد يتحرش بيكي قبل كدة

امل :: لا بصراحة عمري ما فكرت اعمل كدة ولا خطرت علي بالي اصلا

ميادة :: طب ياستي انا اهو بقولك.. ايه معايا ولا اعملها لوحدي

امل :: معاكي طبعا بس تفتكري وكدة كدة محطة الاتوبيس مش بعيدة عننا

ميادة :: طيب ايه رائيك ننزل بكره

امل :: بكره ؟ بكره هغسل.. عندي غسيل متلت

مياده :: بقولك ايه بلا غسيل بلا بتاع

احنا بكره ننزل الصبح ببدري في ميعاد الموظفين اللي بترووح شغلها الوقت ده اكيد بيكون زحمة هنركب الأتوبيس

ونروح مطرح ماهو راح وبعدها ننزل منة ونركب اللي راجع.. وياستي لو عالغسيل لما نرجع نغسلة انا وانتي.. ها قولتي ايه

امل :: ماشي.. هقول ايه يعني

ميادة :: طيب يبقي تعملي حساب في عبايه بلدي محزقة ومتلبسيش كلوت

علشان لو حصل اللي بنتمناه. نحس ونستمتع وهو كمان يحس بطيازنا الطريه ويهيج علي كسمنا

امل :: تصدقي يا وسخة كلامك خلاني اهيج من دلوقت

مياده.. ومالو ياختي ما تهيجي هو الهيجان حرام هههههه

امل ::: هههههههههه لبوة كبيرة

مياده :: مش اكتر منك يا متناكة ههههه

امل :: خلاص بالليل هقول لرجب اننا رايحين نشتري شوية حاجات ليكي

وانتي تقولي لجوزك العكس والصبح علي الساعة تسعة ننزل

مياده :: ماشي

..............

1...345678