الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 4

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

امل :: مش القصد بس هيبقي صعب علينا وخصوصآ انة جوزك

ميادة :: لا ياستي ملكيش دعوة انا راضية وعايزة كدة.. بت ولا انتي بقي اللي مش عايز رجب ينام معاكي

امل :: انا ؟ لا عادي.. يمكن الاول كنت بغير عليه.. لكن دلوقت لا

مياده :: طيب امال ايه بقي.. نخلص البسبوسة ونروح الأوضة.. دانا هاكل كسك اللي مروي لبن ده

بعد ما امل خلصت البسبوسة مياده وامل راحو علي اوضة النوم

مياده :: محمد انا هدخل انا وامل الأوضة نرغي مع بعض شوية وانت بعد ما البسبوسة تبرد خد منها وادي للبنات

مياده دخلت هي وامل وقفلت الباب وراهم لكن من غير مفتاح

وامل كانت محرجة لانها كانت حاسة ان محمد ممكن يدخل عليهم في اي وقت

مياده :: مالك يابت مكسوفة ووشك محمر كدة كدة.. تعالي قربي انا هايجة هيجان السنين

امل راحت خطوتين لمياده ومياده قربت منها اوي وحطت ايدها تحت دقنها ورفعت وشها لفوق

يخرب بيت شفايفك وراحت واخده شفايف امل بين شفايفها

بوس ومص في شفايف لبعض لغاية ما الاتنين غابو عن الدنيا

ايد مياده بدأت تتحرك ببط علي بزاز امل وتحسس عليهم براحة وامل واخدة لسان ميادة بين شفايفها مص واخر هيجان

مياده بعدت خطوة وقعلت الترنج اللي لابساه وامل هي كمان بدأت تقلع هدومها

الأتنين بقوا قدام بعض عراية

ميادة شدت امل من ايدها وقربتها ليها

وايدها الأتنين بتتلمس بزازهها

تعرفي بعد اللي سمعتة منك امبارح نفسي في ايه

امل :: بصوت واطي ممحون.. نفسك في ايه

نفسي اكون معاكي ووسام بينيكك واشوف محنتك وانتي بتتلوي تحت منة

ايد مياده وطراطيف صوابعها بتمشي براحة علي جسم امل من بزازها لغاية بطنها

وانا نايمة تحت منة وهو مدخل زبه في كسك وكل شوية اشيل زبه منك وامص فيه.. اوووووووف.. ارضع راس زبه بشفايفي وامص اوووي وبعدين احطة في كسك تاني

امل :: اااااااااخ. اااااااااااخ

وبعدين انام جنيك عاالسرير وارفع رجليا له وشفايفي ترووح لشفاايفك امصهم

امل :: ااااااااه.. اااااااااه. كلامك سيبلي اعصابي

مياده :: ووسام يشيل زبه من كسك ويحطة في كسي انا.. واتمنيك تحت منه اااااااي براحة ااااااااه

امل نامت علي طرف السرير ومياده نزلت علي ركبها قدام فخاد امل.. فتحتلها رجلها وراحت لكسها الوردي بلسانها

مياده :: يالهوووووي.. كسك منفوووخ اوووي.. ياتري من زب وسام ولا زب امجد

امل ::: مش قاااادرة يا ميااادة.. كلامك تعبني اووي

مياده :: عارفة بقي انا نفسي في ايه دلوقت

امل :: ايه اااااااه

ميادة :: نفسي محمد يدخل علينا.. ويشوفني وانا بين فخادك.. وبلحس كسك

امل :: انتي مجنوونة اوووي

مياده :: طب انا مجنونة بقي استني

ميادة قامت فتحت الباب سيكة صغيرة

ورجعت

امل :: انتي عملتي ايه يا مجنونة.. مش خايفة بناتك يدخلو علينا

ميادة :: لا بناتي مش هيدخلو انا متأكدة ان محمد فضولة هيخليه يبص علينا

مياده فتحت رجل امل تاني ودخلت بينهم ووفتحت كسها بصوابعها ونزلت بلسانها تلحسه براااااحة

امل بتتلوي تحت منها وايدها راحت تفرك في بزازها

واهاتهاا المكتومة بدأت تخرج من بين ضلوعها

ااااااي ااااااي كمان كمان اوووووف اوووووف

لسان مياده مش راحم كس امل اللي بدأت تلف رجليها حوالين مياده من المتعة

وعيونها مغمضمة

لحظات وكانت مياده قايمة من من عليها

وامل بتعض في شفايفها وصوابعها بتفرك في حلمات بزاززها

ثواني وكانت حاسة بلسان مياده رجع يتحرك اكتر واكتر علي كسها وسمعت صوت الباب بتفتح

عرفت ان محمد جوزها دخل عليهم لكن متعتها وهيجانها خلاها متقومش من مكانها وفضلت انها تستمتع بأهم لحظة

وهي ممارسة الجنس الثلاثي بينها وبين ميااده وجوزها

مياده بصت لمحمد وهي مبتسمة ونزلت مره تانية تلحس كس امل

محمد واقف يتفرج عليهم وبيدعك في زبه من فوق البنطلون

مياده :: مش قولتلك المعرص بتاعي هيدخل علينا

محمد بدأ يقلع هدومة واهات امل بتذيد مع كل حركة من حركات لسان مياده علي كسها

مياده قامت وراحت نايمة جنب امل وهي تانية رجل ومنيمة التانية واخدت بزاز امل بين شفايفها.. ومحمد نزل علي ركبة مكان ميادة ( بين فخاد امل )

وبدأ يلحس في كس امل ومن فوق مياده بتمص في حلمات بزازها

وامل تحت منهم بتتلوي من المتعة والأثارة

مياده بدأت تهيج امل اكتر بكلام عارفة انة هيخلي كسها يولع من محنتها

بصوت ممحون مليان شرمطة.امل ياشرموطة.. يالبوه ردي عليا

امل :: ايوه.. اااااه ااااااه

مياده :: مبسوطة.. مبسووطة يالبوه.

امل :: اااااااااه ااااااااااه

مياده :: وانت يا كسمك الحس كس اللبوه امل كويس.. عايزه كسها يولع تحت لسانك

امل :: اااااخ ااااااخ.. مش قاااادرة.

مياده :: مالك يا متناكة.. مش قادرة ايه

امل :: بتعض في كف ايدها وشفايفها وعيونها مشعلقة في السقف من محنتها.. تعبت.. ااااااخ ااااااخ

مياده :: سمعت يا كسمك.. قوم يا معرص.. قوم ريح كس االشرموطة

محمد قام وشد امل من وسطها لطرف السرير.. وقلع بنطلون والبوكسر وحط زبه علي كس امل

واامل بتتأوه وقامت نص قومة عايزه تشوف زب محمد عامل ازاي علي كسها

محمد بدأ يمشي زبه علي كس امل ويخبطة علي كسها اوووي ومياده راحت طالعة فوق امل ونزلت علي شفايفها بكسها

الحسي كس ستك يالبوووه.. الحسي يامتناكة

امل مسكت زنبور ميادة بين شفايفها واهات نار طالعت لما حست بزب محمد بيغوص في كسها

ااااااااه اااااااه. اووووووف اوووووووف

فضل محمد ينيك في امل ومياده من فوقها تحك كسها في لسان امل

مياده :: قومي يالبوه ففلئسي وانتي بتلحسي كسي

مياده نامت علي ضهرها وامل فلئست ووشها مدفون بين فخادها ومحمد من وراها واقف علي ركبة وبيحط زبه فيها

دخل بزبه بشويش وبطئ امل نزلت علي كس مياده تلحسه

والهبد والرزع والأهات كانو هم سيد الموقف لمدة عشر دقايق

بعدها مياده حبت توري امل هي ازاي مسيطرة علي جوزها

وبدأ الجزء الثاني من الحفلة

مياده :: قوم يا كسمك يا اخو اللبوه انزل تحت رجل ستك

محمد بدون اي تفكير او تردد شال زبه من كس امل اللي استغربت رده فعل

محمد راح تحت رجلين امل زي الكل وفضل يبوس فيهم وهي بتشتمة بأمة واختة بأوسخ شتايم

وبصت ل امل وهي مبتسمة.. تحبي انيكة قدامك واكسرلك عينة الخول

قامت وطلبت منة يفلئس ليها وهي واقفة عالسرير جنبة

ورفعت رجليها وبصباع رجليها الكبير بقت عمالة تبعبصة في طيزو ومحمد بيحرك طيزو زي المرة الشرموطة وبيتأوه ولا المتناكة

مياده شدت امل من اايدها علشان تبعبص محمد..

في الاول امل مكنش عندها الجراءة تعمل كدة.. لكن مياده بنظراتها كانت مسيطرة علي امل

امل قعدت جنب محمد وحطت صباعها علي خرم طيزة.. وبدأت تحرك بطن صباعها براحة علي خرم طيزو ومحمد بيتأوه وبيهز ليها طيزو

شوية شويه صباعها بدأ يدخل جواه وايدها التانية ممسكت زبه من تحت

امل ومحمد كانو في قمة الهيجان ومياده

يمكن هيجانها كان اكتر من محمد وامل لانها شافت جوزها وهو بيتبعبص قدام عنيها

محمد مقدرش يستحمل من شدة الهيجان وجاب لبنة في ايد امل

وامل ومياده كملو سحاق لوحدهم

امل نزلت من عندهم وهي مش مصدقة اللي شافته بعنيها وشخصية ميادة اللي كانت هي المسيطرة علي محمد.. وازاي محمد كان خاضع ليها بالشكل ده ومش بس كدة..ده زي ما يكون جواه واحدة شرموطة

الجزء الخامس

.......

امل نزلت شقتها وهي حاسة بأثارة رهيبة واستغراب اكتر من اللي من اللي حصل بينها وبين ميادة وجوزها محمد.. ومن اللي شافتة من ميادة

خدت دوش وروقت علي نفسها وفتحت التليفزيون تشوف اخر الأخبار ايه

وطبعا مكنش فيه سيرة في التليفزيون غير فيرس كورونا وانتشارة الرهيب في العالم وتحذيرات وزارة الصحة بشأن طرق الوقاية من الفيرس

قعدت شوية تتفرج علي التليفزيون وبعدين قامت علشان تنام شوية

يدوب دخلت عالسرير وحطت راسها ودماغها مفصلتش ومنظر محمد قصاد عنيها وهو نازل علي رجل ميادة يبوسها

ده احساسها وهي حاطة صباعها في طيز محمد لما ميادة شدتها من ايدها علشان تخليها تبعبص جوزها

امل سخنت وهاجت تاني من التفكير في الموضوع ده

. كل شوية تتقلب شمال ويمين مش عارفة تنام نهائي

قامت واتصلت برجب

امل :: ايوة يارجب انت فين

رجب :: انا في المحل

امل :: طب تعالا عيزاك

رجب :: ليه في ايه

امل :: عارفة هتسأل كتير.. انا عايزة اتناك

رجب :: لا مش هينفع خالص دلوقت

انا وامجد جاتلنا عربية بضاعة وبنزلها في المحل

امل :: مليش فيه.. سيب ام المحل وتعالا..

رجب :: احا.. انتي عمرك ماطلبتي مني اجي من المحل علشان كدة.. في ايه

امل :: طيب اقولك علي اللي يخليك تيجي جري..انا اتنكت من محمد جوز ميادة

رجب :: ايه ده بتتكلمي بجد ولا بتهزري

امل ::: معقول ههزر في حاجة زي كدة.. يلا بقي مستنياك

رجب :: ماشي جايلك

رجب قفل التليفون مع امل وقال ل امجد هوصل لغاية البيت رص انت البضاعة وانا ساعة كدة وهرجعلك

رجب روح البيت. لقي امل قاعدة في الصالة بقميص نوم وردي شفاف ومظبطة نفسها عالأخر وقاعدة علي كنبه الأنتريه حاطة رجل علي رجل

رجب :: انتي كنتي بتتكلمي بجد علي موضوع محمد ؟

امل :: لا طبعا انا لسة نازلة مليش ساعة من فوق وبتكلم بجد

رجب :: بالسرعة دي ؟ طب حصل ازاي

امل :: محمود يا حبيبي ادخل اوضتك والعب علي الكمبيوتر بتاعك

محمود دخل الأوضة

امل :: هحكيلك بس مش وقتة يامعرص

انا عايزة منك حاجة تعملها لو بتحبني

رجب :: اممممم.. حاجة ايه

امل فردت رجليها قصاد رجب

انزل بوس رجلي

رجب استغرب ومبقاش فاهم في ايه

رجب :: في ايه يا وليه

امل :: مفيش.. مش انا بعملك كل اللي بتطلبة مني ؟ انا بطلب منك تنزل تبوس رجلي.. ايه مستهلش

رجب :: لا تستاهلي طبعا بس انا مش فاهم ايه الطلب الغريب ده

امل :: غريب ليه.. انا ليا مذاج ابقي ستك النهاردة.. ها هتنزل ؟

رجب :: انزل منزلش ليه.. دانا ابوس رجلك وايدك كمان.. هو انا ليا غيرك

امل :: انزل علي ايدك وركبك وبوس رجليا واتزل ليا

رجب نزل علي رجليه وايده زي ما امل طلبت وبقي عمال يبوس في رجليها

وامل بتلمس علي شعره بصوابعها

امل :: شاطر يا كلبوبي.. تعالي بقي ورايا الأوضة

امل قامت ودخلت الأوضي ورجب دخل وراها

امل :: اقلع يا كسمك كل هدومك وتعالا تحت رجلين ستك ياخول

رجب اتصدم من كلام امل. لكنة معلقش

وبدا فعلا يقلع هدومة وامل قاعدت علي طرف السرير حاطة رجل علي رجل

انزل يا متناك علي رجل ستك.. عايزه صوابع رجلي تنضفها بلسانك..

رجب راح علي رجل امل وبقي فعلا بيلحس رجليها وصوابعها بلسانة وامل هاجت فشخ وكسها بيشرشر عسل من الهيجان. وحست قد ايه هي مستمتعة بخضوع جوزها ليها

بعد ما رجب لحس ونضف رجول امل قامت وحطت رجليها علي راسه وداست عليها جامد لدرجة ان رجب رنام علي اللارض وامل داسة برجليها علي راسة

رجب : في ايه يا امل

امل :: فيه انك بقيت الكلب بتاعي.. والنهاردة اكتشفت متعة عمري ما كنت اتخيلها

رجب :: رقبتي طيب.. اامل. رقبتي هتتكسر بجد

امل :: ايه رائيك انا ليا مذاج ابعبصك في طيزك النهارد

رجب :: خخخخخخخ احا.. تبعبصي مين

امل :: هبعبصك انت يا متناك. ايه مش عاجبك

رجب برغم استغراابة للي بتعملة امل لكن كلامها هيجة وحس بنوع جديد من المتعة

رجب :: طيب ماشي بس رجلك بجد وجعتلي رقبتي

امل شالت رجلها من علي رقبة رجب

شاطر يا كلبوبي.. وعلشان انت بتسمع الكلام هخليك تلحس كسي

امل نامت علي ضهرها وفتحت رجليها لجوزها المعرص ورجب طلع علي ايده بيت فخاد امل وراح لكسها

في نفس اللحظة كانت ميادة فوق هي ومحمد قاعدين بيتكلمو مع بعض ازاي ميادة هتتناك من رجب

محمد :: امل دي طلعت جامدة نيك

ميادة :: اي خدمة يابن الشرموطة. خليتك اهو تنكها ومعايا

محمد :: باس ايدها ياقلبي هو انا ليا غيرك

ميادة :: المهم انا كمان هموت واجرب العرص التاني واخليه كلب تحت رجلي

محمد :: كدة هزعل منك

ميادة :: ليه ي كسمك

محمد :: انا بس اللي كلبك

مياده :: انت جوزي ومعرصي وكلبي.. لكن هو هيبقي كلبي بس

محمد :: تعرفي انا بيجي عليا وقت بخاف ان حد يعجبك وتحبيه

مياده :: هههههههههه ايه ياببيي انت بتغير ولا ايه

محمد :: بصي هو احساس ممزوج ما بين المتعة والغيرة

ميادة :: طيب.. المهم دلوقت انا عايزة اتناك من العرص التاني.. وانت قاعد ليل نهار...

محمد :: ما طبيعي هروح فين يعني

ميادة :: فاهمة بس لازم نفكر في حل

محمد ::: انا مش شايف فيه مشكلة.. رجب معرص ومراتة لسة متناكة مني.. احنا عايزين وهو عايز لزمتها ايه نلف وندور علي بعض

ميادة :: ماهو امل مش عايزة كدة.. امل كان شرطها الاساسي انها تتناك بعيد عن جوزها.. وهو كمان لو هينكني ينكني بعيد عنها

محمد:: اه بس مفيش مشكلة من نزولك عندها مانتي كدة كدة صحاب

ميادة :: انت غبي ؟ بقولك مش عايزة علاقتي معاه قدامها

محمد :: ممممممم اه صحيح.. ايه الغباء اللي انا فيه ده

مياده انت من بكره تتعود تنزل تقعد عالقهوة بحجة انك زهقت من قعدة علشان بعد كدة يبقي طبيعي انك تنزل

ويبقي طبعا في ميعاد محدد

محمد :: ماشي بكره عالساعة اتنين هنزل وهعدي علي رجب في المحل وارغي معاه شوية وبعدين اروح القهوة

ميادة :: شاطر.. المهم متطلعش قبل ساعتين

محمد :: ماشي.. بقولك فيه موضوع كدة كنت عايز اكلمك فيه

ميادة :: موضوع ايه

محمد :: هو بصراحة موضوع بخصوصك انتي واختك

ميادة :: مش فاهمة ؟

محمد :: مياده هو انتي ليه خبيتي عليا انك انتي واختك بتمارسو مع بعض السحاق

ميادة اتفاجئت من كلام جوزها. سكتت شوية وبعدين سألتة. انت عرفت منين؟

محمد :: مش مهم عرفت ازاي.. بس حابب اعرف ليه خبيتي عليا ؟ هو من امتي بنخبي علي بعض حاجة زي كدة

ميادة :: لا انا يهمني اعرف عرفت ازاي ؟

محمد :: من ساعة اخر مرة اختك كانت عندنا قبل ما نيجي هنا شفتكم بتمارسو مع بعض

مياده : ااااااه يبقي انت اللي كنت في الشقة يومها.. وانا اقول الباب بتاع الشقة كان مفتوح ازاي

محمد :: انتي ليه خبيتي عليا حااجة زي كدة.. انا كنت فاكر ان اي حاجة بتحصل في حياتنا بنقول لبعض عليها

ميادة :: علشان دي اختي ي محمد.. ومينفعش افضحها قدامك

محمد :: بس انتي عارفة اني نفسي فيها

ميادة :: بص يا محمد. اختي برغم اللي شفتة بينا لكنها مش شرموطة وهي مش بتحب الرجالة. واللي بيحصل بينا ده مش بيحصل مع ستات تانية.. يعني متفكرش انك تعرفها انك عارف.. ولا حتي تفكر تستغل ده

...........

رجب نزل بين وراك امل وبلسانة بقي بيلحس كسها ويمص زنبورها

امل :: اوووووف الحس يا خووول. الحس لبن محمد من علي كسي

رجب :: احا.. هو انتي مغسلتيش كسك

امل :: واغسلة ليه يا معرص وكلبي موجود.. مش انت كلبي.. الحس كسي ونضفة من لبن المعرص اللي شبهك

كلام امل هيج رجب وبقي عمال يلحس في كسها ويمص فيه

امل :: قوم يا متنااك اطلع فوقي واديني طيزك وانت بتلحس كسي.. عايزه ابعبصك في طيزك المتناكة دي

رجب قام وطلع فوق امل في وضع 69

وهو بيلحس كسها امل كانت بدخل صباعها في طيزه وبتقوله كلام ابن متناكة علي طيزو ورجب بدأ يحس الأثاره وهو بياخد فيها من مراتة

امل :: ايه الطيز دي ؟. دي طلعت متناكة اووي يا معرص

امل مسكت زب جوزها واخدته في بوقها تمص وترضع

ورجب فوق منها هيموت من الاثارة الجديده عليه

اول مره يتمصوله زبه ويتبعبص في طيزه

لدرجة انه مستحملش الاثاره وجاب لبنة في بوقها علي وش امل

.......

تاني يوم الصبح بعد ما رجب فطر ولبس هدومة علشان ينزل المحل

رجب :: النهارده هتقابلي عادل مش كدة.

امل :: ايوه علي الساعة واحدة كدة هطلع ابنك عند مياده واروح اقابلة

رجب :: ليه الساعة واحدة مش متفقين عالساعة اتنين هتتقاابلو

امل :: مانا علي ما البس واطلع ابنك واروح تكون جت الساعة اتنين

رجب :: تحبي اروح معاكي واستناكي في مكان قريب من الكافيه اللي هتتقابلو فيه؟

امل :: انت مش بتقول انك متأكد انه هياخدني شقتة اللي في فيصل ؟ وانة هينكني النهاردة

رجب :: ده اكيد انا شاكك في كدة

امل :: خلاص لازمة روحتك معايا ايه

رجب :: عموما اول ما تكوني ققربتي توصلي الكافيه تتصلي وتعرفيني. ولما تمشي من عنده بردو تتصلي وتطمنيني

امل :: حاضر

رجب نزل المحل وامل دخلت الحمام وعملت سويت لكل جسمها وعلي الساعة واحدة طلعت محمود ابنها عند مياده

محمد :: هو جوزك في المحل

امل :: اه نزل من الصبح

مياده :: اصل محمد ذهقاان من قعدة البيت وبيقول هينزل يقعد معاه شوية

محمد :: اه القعدة في البيت ملل

مياده :: طيب ايه رئيك.. ولا صحيح انتي رايحة مشوار

امل :: ههههههههه بت اتلمي يلا اسيبكم انا

وانت يا محمود انا هوصل مشوار اقعد مؤدب

امل نزلت واخدت تاكسي وراحت للكافيه اللي متفقة مع عادل تقابلة فيه هناك وقبل ما تدخل الكافيه اتصلت برجب جوزها وعرفتة انها خلاص وصلت للكافيه

وكان عادل فعلا مستنيها عالطربيزه اللي حجزها

عادل :: اهلا اهلا يا مدام امل

امل :: ازيك يا استاذ عادل

عادل :: تصدقي كنت خايف متجيش

امل ابتسمت وقالت.. لا طاالما وعدتك هنتقابل فاكيد مش هخلف وعدي

عادل :: طيب نتغدا ولا نشرب حاجة الاول؟

امل :: لا انا مش جعانة لكن ممكن اشرب عصير برتقال

عادل نده عالجرسون وطلب له قهوة وطلب ليها عصير البرتقال

انا مش مصدق اننا اخيرا اتقابلنا وانك قاعدة معايا علي طرابيزه واحدة

امل :: هههههه ليه بقي مانت كنت متأكد اني مش هقدر اقولك لا خصوصا بعد االلي قولتة ليا

عادل :: كدة بدايه مش حلوة علي فكرة

انا قولت ليكي اني معجب بيكي وان الكلام اللي قولتة لو انتي مش عايزة تقابليني تنسيه وكأني معرفش حاجة خالص

امل :: طيب وانا كمان بصراحة كدة معجبة بيك يعني راجل شيك وناجح وليك كدة نظره عجبتني

عادل :: بجد ؟ تعرفي كلامك ده فرحني اوي

الجرسون جاب القهوة وعصير البرتقال ومشي

امل :: هههههههه ليه بقي

عادل :: لاني مكنتش متخيل اني عاجبك

امل :: لا بصراحة انت تعجب اي واحدة تشوفك

عادل :: طب بقولك ايه ما تيجي نكمل كلامنا في مكان تاني غير هنا

امل :: ممممممم.. زي فين كدة

عادل :: اي مكان مش عام يعني.. علشان نتكلم براحتنا

امل:: مش عارفة.. طب بقولك ايه. ما تيجي نتكلم مع بعض بصراحة

انا عارفة انت عيزنا نروح فين وعلي فكرة مجهزة نفسي

عادل سكت شويه وهو مبهور بذكاء امل

وبعدين قالها.. وانا موافق نتكلم بصرراحة مع اني كنت صريح معاكي من الأول.

امل :: ماده اللي خلاني اجي بصراحة لانك جيت معايا سكة.. بس بردو مقولتش انت وصلت لتليفوني ازاي ؟

عادل :: طيب هقولك بس بشرط توعديني انك لما تعرفي ميحصلش منك رده فعل تزعلني لادلوقت ولا بعدين

امل :: يا عادل.. اسمحلي اتكلم من غير تكليف

عادل :: ياخبر ابيض.. ياريت طبعا

امل :: ياعادل انا مش غبية وعارفة ان فيه بينك وبين ليلي علاقة وهي اكيد اللي ساعدتك تعرف عني كل اللي عرفتة لكن ازاي هي ووصلت لتليفوني ده اللي هتجنن واعرفة.. وبعدين انا وجوزي اللي تحت رحمتكم يعني اكيد مش هعمل حاجة..ولا انت شايف ايه

عادل :: شاايف انك ذكيه جدا وفوق ما كنت متوقع وده اللي هيخليني احكيلك

بكل صراحة واكشفلك

بصي يا ستي اولا كل اللي عرفناه ده عرفناه عن طريق تليفون جوزك مش عن طريق تليفونك

رجب في ليلة كانت بايت عند ليلي وطبعا جوزك كان بيهددها بكشف علاقتنا وانة هيفضحها ويقول لجوزها لو مانمتش معاه

وليلي وافقت تحت تهديد رجب وبقت بتنام معاه فعلا. لغاية ما في يوم استغل سفر جوزها وراح ليها شقتها وبات معاها ليلة ومن سوء حظة ان الفون بتاعة فصل شحن وحطة عالشاحن قبل ما ينام

والصبح نزل من عندها ونسي الفون بتاعة عندها وليلي فتحت الفون وشافت اللي شافتة وطبعا كانت فرصة ليها علشان تخلص من تهديد جوزك ليها وصورت طبعا كل االمحادثات اللي بينك وبين رجب ده غير الفيديوهات اللي انتي تعرفيها والصور

امل :: ااممممم.. كدة فهمت

عادل :: طيب نمشي بقي

امل :: اها نمشي.. هنروح فين ؟

عال :: شقتي.. هي قريبة من هنا... هو اانتي ممكن تتأخري لغاية امتي كدة

امل :: لا عادي انا قولت لجوزي اني رايحة عند عمتي

عادل :: يعني رجب ميعرفش انك معايا

امل :: لا طبعا مقوولتش له ولا حكيتلة اصلا علي اللي دار بينا

عادل :: مع اني كنت متوقع غير كدة بس كدة ااحسن بردو.. ها ايه رئيك نمشي

امل :: زي ما انت عايز

عادل عرف من ردود امل انها فعلا مجهزة نفسها تتناك منة وانها حسباها صح

اخدها بعربيتة وطلع بيها علي شقتة اللي مكنتش بعيده عن الكافيه

في نفس الوقت اللي امل كانت قاعدة في الكافيه مع عادل كان محمد جوز ميادة نزل قعد مع رجب في المحل بتاعة

رجب :: لحقت تذهق من قعدة البيت

محمد :: مانت عارف احنا الرجالة مش بنحب قعدة البيوت

رجب :: عندك حق.. وربنا يستر في الايام اللي جاية

محمد :: تقصد علي فيروس كورونا

رجب :: ايوة بيقولو ان دول كتير انتشر فيها الفيرس ده

محمد :: اه حتي الكويت قفلت المطارات بتاعتها ومش عارف لو جه ميعاد سفري والمطار فضل مقفول هرجع ازاي

رجب :: يمكن ربك يعدلها ما اكيد العالم هيلاقي علاج

محمد :: ياريت لحسن كدة بيوت ناس كتير هتتخرب... انا مش هعطلك هروح اقعد عالقهوة شوية

رجب : تعطل مين ياعم.. تصدق كدة عيب

محمد :: ياعم انا مذاجي اقعد عالقهوة.. متعود كل ما انزل مصر اجازة كل يوم عالساعة اتنين انزل القهوة اخبطلي ساعتين تلاتة وبعدين اروح

رجب ؛: اها تعود بقي

محمد : انا شفت وانا جايلك المحل قهوه جنبك علي طول هروح اقعد عليها

رجب :: طيب طالما متعود مش هقولك لا بس هقعد معاك شوي

رجب قام هو ومحمد وراحو قعدو عالقهوة.. وهما قاعدين وسام كان معدي

وشاف رجب راح سلم عليه ورجب عرفة علي محمد وقاله دول جيرانا في نفس البيت

وسام ومحمد اتعرفو علي بعض ووسام قعد معاهم شوية شرب شاي وبعدين قام علشان محل الموبايلة االلي شغال فيه

.....

امل وعادل كانو وصلو الشقة وعادل فرجها عالشقة وقعد يتكلمو شويه وكان مجهز قعده حلوة وطبعا شربها خمرا

في الأول امل كانت رافضة نهائي تشرب لكن عادل قدر يقنعها انه مش هيسكرها وانها تشرب بس لتعدل مزاجها

وفعلا امل شربت في الاخر والمزاج بقي عنب لدرجة انها قامت ورقصت لعادل

شوية شوية امل وعادل انسجمو مع بعض وراح قايم رقص معاها والحكاية سخنت ما بينهم وراح حضنها وقفش في شفايفها بشفايفة وهز الجسم توقف نهائي والكلام بقي بين شفايفهم واحضان ساخنة وتلامس وتحسيس هخلي امل في قمة هيجانها

وبدأ عادل يقلع امل هدومها حتة حتة لغاية ما بقت قدامه بقميص نوم قصير فوق الركبة

قميص احمر شفاف.. بسبعة عن الصدر شفاف عند الحلمات والبطن نازل بسبعة شبيكة بين الفخاد

القميص علي جسم امل الملبن وطيازها وسوتها ولون بشرتها وفخاده البيضة اللي زي القشطة خلت زب عادل انتصب علي اخره

امل حست بزب عادل وهو واقف علي كسها وكان باين انة كبير وصلب هاجت

واايدها نزلت لا اردي عليه ومسكتة

امل :: ياالهوووي علي بتاعك.. ايه ده

عادل :: عجبك

امل :: اوووي... ونزلت علي ركبها وفتحت سوستة بنطلونة ودخلت ايدها جوه وعيونها في عيون عادل.. عيون مليانة بالهيجان والاثاره

دخلت ايدها تحت البوكسر واول ما لمست زبه وحست بسخونيه ونار طالعة من زبه علي ايدها جسمها اتكهرب وحست بهيجان اتملك منها

طلعت زبه وعيونها مش مصدقة اللي شافتة.. زبه يشبه زب وسام لكن الراس

مرسومة اكتر والبيضان سايحة ومدلدلة لتحت وناعمة اووي.. والعروق بتاعتة بارزه وزبه بيلمع كأنة مدهون فزلين

جسمها اتنفض وشايفها سالت منها العاب

ومحستش بنفسها غير وهي واخده زبه به بين شفايفها تمص وترضع وتتاوه وبتمتم بكلام واطي

اوووف.. زبك حلوو اوووي.. امممم اممممم.. جميل.. جميل.. امممممم امممم

عادل حط ايده علي راس امل وبقي عمال يدخل زبه في بوقها وامل مش شبعانة مض ورضاعة في زبه

وبعدين نزلت بشفايفها علي بيضانة تمص وتشفط فيها

عادل في اللحظة دي بدا يفك زراير القميص بتاعة وبعد ما قلع القميص فك حزام البنطلون كمان وقلعة

وشد امل وخلاها وقفت علي رجليها وراح شايلها ودخل بيها اوضة النوم وقفل باب اللاوضة برجلة.. ونيمها بشويش عالسرير

123456...8