الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 4

Story Info
الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 4
26.4k words
0
3
00
Story does not have any tags

Part 4 of the 5 part series

Updated 11/25/2023
Created 11/21/2023
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات السلسلة الرابعة

الجزء الأول

رجب دخل المطبخ علي امل وهي بتعمل الأكل

وقف وراها وراح ولذق فيها وايده علي طيزها

نفسي اشوف محمد وهو بينكك بقي

امل بضحكة منا عارفة. انت نفسك تشوفني بتناك من اي حد

رجب :: يارريت ياقلبي يااااريت

امل :: طب ناولني الملح من وراك

رجب :: خدي الملح وانا هروح البس ببقي وانزل المحل ولما محمد وميااه يوصلو هتصل بيكي علشان تحطي الأكل

امل :: متنساش تشتري شوية فاكهة وتبعتلي امجد بيهم

رجب :: حاضر

رجب خرج من المطبخ ثواني ورجع تاني

امجد ؟ ده بقاله فترة مركبش مش كدة

امل :: ههههههه ايوه اانت نفسك يركب ولا ايه

رجب :: ياريت هو انا اكره.. طب بقولك ايه متصوري

امل :: يالهووووي عليك راجل. امشي يارجب.. امشي

رجب :: انا بتكلم بجد.. حطي الفوون علي التسريحة اول مالجرس بتاع الباب يضرب وشغلي كاميرة الفيديو

امل :: ياسلام

رجب :: هديكي الف جنيه

امل :: الف جنيه؟ مممم مع ان مكنش ليا مذاج بس حاضر هعمل كدة.. بس ابعتة بسرعة بقي قبل ما ابنك يصحي

رجب :: ماشي ياقلبي

رجب نزل وامل هدت النار علي الأكل وراحت اوضة النوم طلعت قميص نوم وغيارات داخلية وفوطة ودخلت اخدت دش

بعد ساعة كان جرس الباب بيضرب

امل بسرعةراحت مشغلة الفون علي وضع تسجيل الفيديو وحطتة عالتسريحة وظبطة وخرجت بقميص النوم ومتزوقة علي سنجة عشرة

بصت من العين السحرية وشافت امجد واقف ورا الباب

فتحت الباب

امل :: امجد

امجد :: صباح الفل ياست الستات

امل :: صباح الورد ومدت ايدها علشان تاخد الاكياس من ايد امجد

امجد :: ايه من عالباب كدة. مش هتقوليلي ادخل

دانتي حتي وحشاني اوي

امل :: اه طب ادخل بسرعة

امجد دخل وقفل الباب وراه وادا ل امل الكياس اللي راحت علشان تحطهم في التلاجة وبتوطي علشان تحت الكياس راح امجد لاذق فيها وهي مفلئسة

وايده حضنها

وحشااااني اوووووي

امل :: طب تعالا ندخل الاوضة لحسن محمود يصحي

مينفعش يشوفنا كدة

امل دخلت الاوضة ووراها امجد ووقفت في زوايه تكون فيها قدام الكاميرة

امجد حضنها وايده من ورا بتحسس في طيزها وشفايفة بتاكل في شايفها

امل :: امممم اممممم وحشتني شفايفك اوي

امجد :: وانتي كمان امممم كلك علي بعضك وحشاني

بوس واحضان وتحسيس وامل هاجت لانها عارفة ان كل ده بيتصور وجوزها هيشوفو

ايدها راحت علي زبه للي كان واقف غضنفر تحت البنطلون الچينز.. وبقت شغالة تحسس عليه

نزلت علي ركبها وصوابعها بتنزل السوستة

وهي بتبص عالكاميرة ومبتسمة

طلعت زب امجد بره وبدأت تلحس الراس بأبتسامة كلها شرمطة.. تحرك لسانها برااحة وشويش علي راس زبه وايدها بتدعة وعنيها كل لحظة بتروح للكاميرة

اممممم اممممم يالهوووي علي زبك. يالهوووي عليه وهو واقف كدة امممممم. اممممممم

لسانها بيتحرك حولين راس زب امجد حركات دائرية

وتطلع بلسانها عالراس تلحس الخرم بشرمطة ووغنج

وصوابعها بتدعكلة زبه

امجد واقف ايده علي وسطة وعنيه مغمضة سارح مع المتعة واللذه

اححححححححح كسي بيتنفض اوووووووف

يلا بقي تعالا الحس كسي المولع

قامت وقلعت الكلوت بتاعها وراحت علي طرف السرير نامت علي ضهرها رفعت رجليها وفتحتهم

وامجد نزل علي ركبة بين فخاد الشرموطة امل

قرب من كسها بلسانة وبدأ في العزف

احححححححح. اححححححح. اووووو اوووووو

كماااان. كماااااان. نااااار ناااااار

امجد :: نار فين

امل :: احححححح. في كسي

امجد :: مش سامعك

امل :: بصوت مليان دلع وشرمطة.. بقولك في كسي

اااااااي اييييييي.. لسانك حلوووو اووووي

لسان امجد رايح جاي... طلع نازل علي كس امل

وهي تحت منة هتموووووت من الهيجان

خلاص مش قادرة.. قوم حطة

امجد :: احط ايه

امل :: زبك

امجد :: احطه فين

امل :: اااااااخ اااااااخ في كسي. حط زبك في كسي

امجد قام وزبه مشدود قدامه.. شد امل لطرف السرير وفتح رجليها

حط زبه علي فتحة كسها وبدأ ينزل بجسمة وزبه علي امل

اااااااااااه. ااااااه.. كسم جمال زبك. ااااااااه.. نكني.نكني يا امجد.. حط زبك كله كله.. ايوووووه.. ايووووووه

امجد بيدخل زبه براحة ويسحبة بشويش وامل بتولو تحت زبه من المتعة

جميل. جميل يا امجد.. زبك جميل اوووي

امجد :: زبي بيعمل فيكي ايه

امل :: بينكني.. بينكني اووووي

امجد شغال نيك في امل براحة وامل بدأت تطلب منه ينكها بعنف

وفعلا امجد بدأ مرحلة الرزع والهبد في كس امل اللي مكنش بيشبع خلاص من الأزبار

وفجاءة سمعت جرس باب الشقة بيضرب

امجد اترعب وفكر ان رجب هو اللي علي االباب لانة اتأخر

شال زبه من كسها ورجليه بدأت تخبط في بعض من الرعب

امل مين اللي جاي دلوقت

امجد :: يانهار اسود ليكون رجب

امل قامت بسرعة ولبست الكلوت بتاعها ولبست الروب عالقميص وقالت ل امجد تعالا ادري هنا

ورا عمود بين السرير كان معموله فيه دولاب وقالت ل امجد اياك تخرج من هنا وانا هروح اشوف مين

................

رجب قاعد في المحل ووسام جه قعد معاه شوية

وسام :: شفت ياعم الصين خربانة

رجب :: اه امبارح سمعت ان الحالات هناك بتذيد

وسام :: المشكلة ان في دول كمان بدأت يظهر فيها حالات

رجب :: ايه ده بجد

وسام :: اه للاسف والموضوع خرج عن السيطرة وربنا يستر.. شوف كدة االفيديو ده

شوف الزحمة هناك عالصيدليات عاملة ازاي

رجب :: احاااا. ايه ده دي طوابير

وسام :: تعرف انا خايف علي مصر جدا.. لما دول متقدمة زي الصين نشوف فيها منظر زي ده امال لو جه مصر هيعمل فينا ايه

رجب :: ياعم دول دول كبيرة واكيد هيلقو ليه علاج

مش معقول يعني دولة بالعلم ده كلة هتغلب

وسام :: ربنا يستر

شوية وامجد دخل المحل

رجب :: ايه ويت الحاجة البيت

امجد :: ايوه كلة وديتة

رجب :: ام محمود مقالتش عايزة حاجة تاني

امجد :: لا ياريس

رجب :: تشرب شاي يا وسام

وسام :: اشرب

رجب :: اعملنا دور شاي طيب.. متجبش من القهوة

شايهم ماية

امجد :: حاضر

الساعة 12 الضهر امل اتصلت برجب

رجب :: ايه طمنيني حصل

امل :: اسكت علشان فيه حاجة غريبة حصلت ومش ففهماها

رجب :: حصل ايه

امل :: من شوية لما كان امجد معايا.. وهو فوقي جرس الباب ضرب خبيت امجد ورا الدولاب اللي معمول في العمود اللي في الأوضة وخرجت فتحت الباب وانا خارجة سبت الباب بتاع الأوضة مفتوح علي اساس ان مفيش حد هيدخل الأوضة ولا هيبص

رجب :: ايوة حصل ايه اخلصي قولي وجعتي بطني

امل :: روحت فتحت الباب وكانت سحر بنت عمك هي اللي بره وكانت جاية من الشارع جاايبة طلبات

وطلبت مني الصنيه اللي بعمل بيها البسبوسة

دخلت اجببهالها من المطبخ ولما خرجت لقيتها جوا الشقة واقفة في الصالة

رجب :: ايوه يعني شافت امجد

امل :: ادتلها الصنية وبعد ما مشيت بشوية امجد نزل من عندي

كل ده وانا كنت ناسية خالص ان الفون بيسجل الفيديو... من شوية بس افتتكرت وروحت بسرعة علشان اتفرج عالفيديو

لقيت سحر في الفيديو بتتسحب في الأوضة وزي ماتكون شاكة ان في حد في الأوضة

رجب :: احاااااا يعني شافت امجد

امل :: لا هي مدخلتش لغاية جوه بس بنطلون امجد والبوكسر ببتاعة كانو عالأرض وانا خايفة ومرعوبة لتكون خدت بالها

رجب :: حتي لو مخدتش بالها.. دخولها جوه الأوضة زي ما بتوصفي كدة معناه انها شافت امجد وهي نازلة تشتري طلبات.. يعني شافتةوهو بيدخل الشقة

امل :: يامصيبتي. طب وبعدين

رجب :: وطب وامجد مخدش باله خالص

امل :: امجد كان مستخبي ومرعوب وخايف لتكون انت اللي جيت مش هتجيلة الجراءة يبص مين اللي في الأوضة

رجب :: طب عموما اتصرفي عادي وشوية كدة اطلعي عندها بأي حجة.. خدي منها مثلا ازازة زيت

لغاية ما تشتري وشوفي نظراتها ليكي عاملة ايه

امل : انا مش عارفة اتلم علي اعصابي وانت خوفتني اكتر

رجب :: كبري دماغك واللي له عندنا حاجة يجي ياخدها

امل :: انت بتتكلم ازااي بس يارجب.. انا شكلي هيبقي وحش اوي قدام بنت عمك.. معرفش دلوقت شيفاني ازاي

رجب :: اقفلي طيب دلوقت واعملي اللي قولتلك عليه وطمنيني

امل :: سلام يارجب..

الساعة اتنين الضهر ورجب قاعد في المحل شاف. تاكسي معدي قدام المحل كان جواه ميادة ومحمد جوزها

رجب اتصل ب امل وعرفها ان ميادة ومحمدوصلو

وسألها طلعتي عند سحر

امل :: اه طلعت وحسيت انها بتتعامل عادي بس بردو مقلقة

رجب :: طيب حضري انتي بس الأكل علي ما اروح انا لمحمد وميادة

رجب راح العمارة واستقبل محمد ومياده وطلع معاهم الشنط وبعدين عزمهم في شقتة علشان يتغدو

نزلو معاه شقتة وميادة رحبت بيهم

ومياده ماصدقت شافت امل وبعد الغد امل اخدتها فرجتها علي الشقة. وبعدين قعدو كلهم مع بعض

قعدة تعارف اكتر وعلي الساعة اربعة ميادة وجوزها محمد طلعو شقتهم علشان يرتاحو من المشوار

ورجب بعد ما محمد وميادة مشيو اخد الفيديو من تليفون امل علي تليفونة وقعد يتفرج عليه

امل ::: ايه ريحة السيجارة دي.. ريحتها غريبة

رجب :: دي سجارة حششيش

الجزء الثاني

............

امل :: حشيش؟ وانت من امتي بتشرب حشيش

رجب :: دانا جبت نص صباع النهاردة مخصوص علشان اتتفرج عالفيديو ده بمذاج

امل :: حطت ايدها علي وسطها وعلامات الضيقة علي وشها

لا و**** تصدق انك راجل معندكش دم

رجب :: ليه بس كدة ياقلبي ؟ مانتي عارفة انا من امتي وانا نفسي اشوفك كدة

امل :: وبالنسبة للي حصل الصبح ده ايه؟ هو انت ازاي كدة ؟ انت مش خايف ولا قلقان تكون سحر بنت عمك شافت امجد وهو داخل الشقة

رجب :: طبعآ قلقان وخايف

امل :: ده اللي هو ازاي مش فاهمة؟* مانت قاعد اهو متسلطن وبتتفرج عالفيديو ولا في دماغك.. لا وكمان بتشرب حشيش* علشان تتفرج بمذاج

رجب :: طب تعالي بس اقعدي جنبي ونتكلم بشويش وبهدوء

امل :: هنتكلم في ايه ؟ انت لازم تقولي دلوقت لو سحر كانت فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة المفروض احنا نتصرف ازاي لوقت... يارجب الموضوع مش سهل

لو انت مش واخد بالك

رجب :: لا واخد بالي بس تقدري تقوليلي لو هي فعلا شافت امجد وهو بيدخل الشقة عندنا.وياستي خليها اتأكدت ان فيه حاجة بينك وبين امجد* زعلنا وحرق اعصابنا في التفكير ممكن يغير شئ.. ها

امل :: انا بجد مش قادرة اتخيل بردو* اعصابك ده* ؟ انت ايه خلاص* احساسك بالتعريص خلاك مش قادر تشوف احنا قد ايه في مصيبة*

رجب :: طيب اهدي علشان افهمك... انا اعصابي مش باردة زي ما انتي متخيلة كدة.. لكن الموضوع ده بالذات عايز تفكير بهدوء علشان اعرف ازاي اتصرف

افرض سحر مكنتش متأكدة.. خوفك ده هيخليكي تتكشفي وتخليها تتأكد

امل :: طب* خليها حكت لجوزها

رجب قطعها في الكلام* مستحيل تقول لجوزها

امل ::* ياسلام ؟ ليه مستحيل يعني

رجب سكت شوية* وبعدين قال

علشان بصراحة كدة انا ماسك علي سحر اللي يخليها متقدرش تفتح بوقها

امل :: اتفجئت بكلام رجب** وخصوصا ان رجب عمره ما اتكلم علي سحر معاها

نعم ؟ ماسك ايه ياخويا عليها ؟

رجب :: ده حوار قديم* قبل ما نتجوز

امل :: حوار ايه بقي ده ان شاء ****

رجب :: يعني كان فيه بيني وبينها حركات كدة

امل ::* بصدمة وذهول.. حركات ؟* نمت معاها ؟

رجب :: بصي هو فيه سر مكنش المفروض احكي عنة ل اي حد* حتي انتي

بس انا هحكيلك

امل :: حتي انا ؟ ماشي نبقي نشوف الحوار ه بعدين.. احكي بقي حوار ايه

رجب :: رجب كانت بتحب ابن خالها* **** يرحمة** قبل ما تتجوز وكنت انا في الفترة دي اقرب حد ليها وكنت عارف بالحب ده* وحصل فعلا خطوبة بينها وبين ابن خالها وكانو خلاص فاضل اسبوعين علي جوزاها* ابن خالها عمل حادثة ومات

والبت دخلت في حالة نفسية* وتعبت جدآ

وحاولت تنتحر... وانا في الفترة دي قربت منها جدآ وحاولت اخرجها من الحالة النفسية دي

امل :: حنين ياخويا.. احكي

رجب :: هههههههه.. المهم عرفت منها انة دخل عليها* وانها مش بنت بنوت

امل :: يانهار اسود ؟* طب وجوزها معرفش انها مفتوحة

رجب :: انا حفظت سرها* وقربت منها اكتر* ومع الوقت البت احلوت في عيني

وبدأت ارسم عليها لغاية ما قدرت اخليها تسلملي نفسها ونمت معاها

امل :: نمت مع بنت عمك؟

رجب :: قولت في بالي طالما ابن خالها نام معاها ليه انا كمان مستمتعش بيها. خصوصا البت كانت فرسة

امل :: ومتججوزتهاش ليه.. مانت كدة كدة معرص والجوازة دي كانت هتبقي لايقة عليك اكتر

رجب :: انا في الوقت ده مكنتش كدة* وكمان جالها نصيبها* وطلبت مني فعلا اتجوزها* لكن ابوها **** يرحمة ساعتها مكنش هيرضي بيا خصوصا انة مكنش بيحبني ولا بيطقني.. المهم وقفت معاها واتصرفت في فلوس مني ومنها وعملت ليها عملية ترقيع** واتجوزت

امل :: وبعد جوازها محصلش بينكم حاجة

رجب :: حاولت بصراحة لكنها طلبت مني اعتبرها زي اختي* وانا احترمت ده.. عرفتي بقي انا ليه مش خايف

امل اخيرآ شمت نفسها بعد اللي عرفتة من رجب وعرفت ان سحر فعلا مستحيل تقدر تفتح بوقها لكن معدتش لرجب انة خبي عليها حكااية زي دي

امل :: عرفت بس انت للدرجة دي مش مأمن ليا؟*

رجب :: مكنش ينفع اافضحها

امل :: اه لكن ينفع بس مراتك تتركب من غيرك وتخليها شرموطة لكل راجل شويه

ومع بنت عمك راجل وشهم... اطلع بقي ب1000*جنيه

رجب :: يعني انتي مش حابة كدة ؟ دانتي في الفيديو ولا اجدعها شرموطة

.............

ميادة :: يلا يابنات علي اوضتكم ادخلو نامو

محمد :: وانا كمان و**** تعبان وهموت وانام

البنات دخلو اوضتهم ومحمد سأل مياده

الا بالحق* هي امل مالها ؟

ميادة :: مش عارفة انت لحظت انها متغيرة؟

محمد :: ايوة وشها كان مقلوب معرفش ليه

ميادة :: فعلا زي ماتكون متخانقة مع جوزها..بالليل هعرف منها

محمد :: بس عليها طيز بنت متناكة اووي

ملبن يخرب بيتها

مياده ::* احا* وطيزي مش ملبن يامتناك انت

محمد* :: ملبن الملبن ياقلبي

مياده :: ايوه اتعدل* ياكسمك.. بدل ما انت عارف

محمد :: عارف ايه ياعمري

مياده :: العارف لا يعرف يامعرص

محمد :: طب انا هدخل انام شوية

ميادة :: طيب شوف الرسيفر ده بيشتغل ازاي

محمد :: بذمتك ده وقتة.. ندخل ننام ونرتاح شوية ولما نقوم نشوفة

ميادة :: لا انا هدخل اخد حمام وانت شغل الرسيفر انا* مش عايزة انام

محمد :: حاضر ياستي

مياده اخدت كلوت وسنتيان وترنج ابيض خفيف مرسوم عليه ورد من الشنطة بتاعتها والفوطة ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت

ايه شغلت الرسيفر ؟

محمد :: لا بيقولي لا يوجد اشارة معرفش ليه

ميادة* :: اوووف بقي* طيب خلاصة سيبه وانا هكلم امل يمكن تعرف حد يجي يشغله

محمد :: طيب انا هدخل انام شوية

مياده اتصلت ب امل

مياده :: ايوه ياحبيبتي بقولك متعرفيش حد يجي يشوفلي الرسيفر مش عايز يشتغل ليه

امل :: ليه ماله؟

مياده :: والنبي ما اعرف بس مفيش اشارة

امل :: طيب ثواني كدة خليكي معاي اسأل رجب. كويس لسة منزلش المحل

رجب ميادة الرسيفر بتاعها مش شغال

رجب :: مش جايب اشارة ولا ايه

امل :: اه بتقول مفيش اشارة

رجب :: انا طلع هشوف يمكن السلك مش راكب في الرسيفر كويس

امل :: رجب هيعدي عليكم ياحبيبتي* ويشوف

مياده :: تسلميلي ياقلبي

ميادة قفلت مع امل وبسرعة راحت قالعة الترنج* وقلعت الكلوت والسنتيان ولبست الترنج علي اللحم علشان حلمات بزازها وحجم كسها يكونو مرسومين علي الترنج

وراحت تبص علي جسمها قدام المرايا

ربع ساعة ورجب كن بيضرب جرس باب شقة ميادة

مياده دخلت الترنج بين شفرات كسها وخرجت بسرعة وقفلت باب الأوضة وراها علي محمد اللي كان راح في النوم

وراحت فتحت الباب لرجب

مياده :: معلش تعبينك معانا من اول يوم لينا هنا.. اتفضل

رجب عنيه* اول ما شافت ميااده وحلمات بزازها اللي كان فاضل تكة وتخترق الترنج

ولاا كسها المرسوم ولا كأنها عريانة ملط

رجب بلع ريقه بلعافية..

لا تعب ايه بس دانا اخدمكم برموش عنيا

ميادة :: تسلملي وتسلملي عيونك يارب.. اتفضل البيت بيتك

رجب دخل وميادة قفلت الباب وراه

ميادة :: اتفضل يارجب

رجب :: امال محمد فين

ميادة :: محمد نام و**** من التعب وانا مش متعودة انام دلوقت وقولت اقعد شويه علي التليفزيون ولقيتة زي مانت شايف كدة

رجب :: بسيطة ان شا****.. ابص بس عالسلك ويمكن

مياده وقفت جنبة وهو بيبص عالسلك وحكت بزازها في كوع ايده بالقصد

ايه السلك متركب كويس

رجب :: اديني بتأكد

مياده ::* بصوت ناعم مليان ايحاء طب ركبه جامد كدة يمكن ايدك تكون فيها البركة

اسلوب مياده مع حكة بزازها في ايده خلت زبه يقف عالأخر* ومبقاش* قادر يتحرك* لميادة تاخد بالها

ثواني وكان التليفزيون لقط الأشارة والقناه اشتغلت

ميادة :: تسلم ايدك. والنبي محمد جوزي

قعد يجي ربع ساعة ومعرفش يركبه كويس.. وانت في ثانيه شغلتة

رجب* :: معلش تلقي محمد بس مخدش باله

مياده :: يوه يقطعني نسيت حتي اعلق

عالشاي

رجب :: لا لا انا يدوب انزل المحل شوية

ميادة :: ودي تيجي تنزل من غير متشرب حاجة

رجب :: بالليل بقي هستناكم نشىرب الشاي سوا

ميادة :: ماشي..* وتسلم مرة تانية

رجب نزل ومياده كانت واخدة بالها من زب رجب اللي وقف عليها واول ما قفلت رقصت من الفرحة

..........

الساعة اربعة اخر النهار تليفون امل ضرب

من رقم غريب

امل:: الو.. ايوة انا امل مين معايا.. عادل

عادل :: ايوة انا عادل.. فضلت* مستنيكي تتصلي بيا لكنك متصلتيش

امل :: انت جبت رقمي منين ؟

عادل :: مش مهم.. المهم اني عرفت اوصلك وده اللي عايزك تعرفيه عني.. انا لما احب اوصل لحد بوصل له خصوصا لو الحد ده داخل دماغي* وعايزه

امل :: نعم ؟* ده تهديد يعني

عادل :: بقولك حد عجبني وداخل دماغي وعايزه وانتي تقولي تهديد ده كلام بردو

امل :: طيب انت جبت رقمي منين.. من ليلي مش كدة

عادل :: بصراحة ايوة من ليلي.. بس هي متعرفش اني اخدت رقمك من موبايلها

امل :: ماشي. انت بقي عايز مني ايه

عادل :: انا مبحبش الف وادور كتير.. انا عايزك

امل مدعية الأنفعال* وبصوت عالي.. انت انسان مش محترم

عادل :: لا لا كدة هزعل* وزعلي وحش. وبعدين اللي اعرفة عنك مش كدة خالص بقولك انا عايز اشوفك

امل :: انت بتقول ايه ؟ انا ست متجوزة يا استاذ

عادل :: مانا عارف انك متجوزة.. واعرف حاجات متتخيليش اني اعرفها.. ها. هتجيلي ولا اجيلك انا

امل المرة دي اضيقت بجد من طريقة عادل وراحت قافلة السكة في وشة

مفيش دقايق وكان عادل بعتلها عالواتس رسالة

انا اسف عالطريقة اللي كلمتك بيها* بس ده من شدة اعجابي بيكي.. هستني منك اتصال واوعدك مش هتصل بيكي غير لما انتي تكلميني

امل شافت الرسالة** وبقت محتارة تعمل ايه

تكلمة وتحاول تقرب منة ولا تعمل شريفة وترسم التقل والدلال.. وفي الاخر قررت انها متتصلش بيه

وتسيبة كمان يوم ولا اتنين

..........

ليلي :: متصلتش يعني

عادل :: هتتصل هتتصل.. بس هي لازم تعمل كدة في الأول

ليلي :: طب ما تتصل انت تاني لو ردت يبقي هتيجي

عادل :: غلط. طالما انا قولتلها مش هتصل يبقي لازم متصلش علشان تعرف اني جاد وتطمنلي

ليلي :: المهم انا عيزاك تنيك الولية الشرموطة دي في اسرع وقت علشان اكسر عين ابن الوسخة جوزها

عادل :: واحنا مش كسرين عينة ؟. لو يعرف اننا عارفين كل حاجة عنة وعن مراتة* هيبقي خدام* تحت رجليكي.. بس انا ليا مذاج اجيب امل برضاها

ليلي :: لا فنان وبتاع نسوان هههههههه

..........

مياده قاعدة في الشقة لوحدها* وهتموت وتنزل ل امل علشان تمارس معاها السحاق

فضلت تفكر تتصل بيها وتنزلها ولا لا وفي الأخر اتصلت فعلا

ميادة :: ايوة يا امل بقولك* هو انتي كان مالك النهاردة

امل :: مالي ؟ مفيش حاجة

ميادة :: لا بس كنت حاسة انك مضايقة*

امل :: لا خالص ياحبيبتي

ميادة :: طب الحمد لله يبقي احساسي كان غلط

امل :: بالعكس بقي انا مبسوطة اوي اني شفتك النهاردة

مياده :: طيب بقولك انتي بتعملي ايه

امل :: امل مفيش. هدخل احمي محمود* وبعدين هذاكرله شوية

مياده :: اه. ياخسارة كنت عايزة اقعد معاكي شوية

امل :: طب ماتنزلي

مياده :: مانا عايزة نقعد براحتنا.. انتي فهماني؟

امل :: ااااه. هههههه فهمتك طبعا.. خلاص انا هحمي محمود وبعدين اشغلة التليفزيون يقعد قدامة

مياده :: طيب انا كمان البنات عندي في اوضتهم نايمين وعايزة الحق اقعد معاكي قبل ما يصحو

ماشي ياحبيبتي انزلي* ومحمود هفتحلة التليفزيون وابقي احميه بالليل قبل ما ينام

مياده :: خلاص هنزلك حالا

مياده لبست قلعت الترنج ولبست عباية* واخدت مفتاح* الشقة والموبايل بتاعها* الشقة

وهي عالسلم نازلة قابلتها سحر بنت عم رجب

سحر :: انتي مين

مياده :: انا ساكنة جديدة معاكم هنا. لسة اول يوم ليا

سحر :: اه انتي اجرتي الشقة المفروشة اللي فوق

مياده :: ايوه

سحر :: طيب ياحبيتبي. انا اسمي سحر وجارتك في الشقة اللي قصادك

مياده :: اهلا وسهلا بيكي.. انتي تقربلي لمدام امل

سحر :: ايوه ياحبيبتي انا ابقي بنت عم جوزها.. انتي اتعرفتي علي امل؟

سحر :: ايوة دي صحبتي* وهي اللي كلمت جوزها رجب واجرلنا الشقة

سحر :: معرفة خير ياحبيبتي ولو احتجتي مني اي حاجة خبطي عليا متتكسفيش

مياده :: تسلمي.. عن اذنك

سحر :: اتفضلي ياحبيبتي

مياده نزلت وسحر طلعت وهي طالعة بصت عليها

لغاية مانزلت

مياده ضربت جرس باب امل

امل فتحت الباب.. اتفضلي

مياده :: وحشاني يابت

امل :: وانتي اكتر ياقلبي

مياده دخلت الشقة وامل قفلت الباب وراها

امل :: لا نتعالي ندخل الأوضة احسن علشان نبقي براحتنا

مياده :: يكون احسن

امل :: انا هدخل الاوضة يامحمود علشان انا وطنط مياده عايزين نتكلم مع بعض وانت اتفرج علي التليفزيون ياحبيبي ولو عوزت حاجة خبط عليا

محمود :: حاضر ياماما

امل ومياده دخلو الأوضة وامل قفلت الباب من جوه بالمفتاح

مياده :: الأوضة بتاعتك جميلة اوي واوضة النوم كمان جميلة

امل :: تسلمي ياقلبي كلك زوقك

امل قعدت عالسرير جنب مياده* وكانا مكسوفة* خصوصا ان ملهاش في السحاق. لكنها حبتة* من تجربتها مع مياده قبل ماتسافر الأسكندرية

مياده :: ايه يابت انتي مكسوفة ولا ايه؟* ومدت ايدها تحت دقن امل ولفت وشها ناحيتها

امل :: انا مش عارفة اصلا اللي احنا هنعملة ده يتسمي ايه

مياده :: يتسمي متعة* ولا انتي معجبكيش المرة اللي فاتت

امل ابتسم ابتسامة كلها كسوف

مياده ::* قربت من امل وقالت بصوت واطي كلة اثارة شفايفك وحشاني اووي

اخدت شفايف امل بين شفايفها* وهات يابوس ومص.. لغاية ما جسم امل ساب واعصابها باظت

وبدأ جسمها كله يسيب*

مياده اخدتها ونامت بيها عالسرير وايده راحت تحسس علي بزازها من فوق الجلبية اللي كانت لابساها

لحظات وشفايفهم بتاكل وتمص في شفايف بعض

وحلمات بزاز كل واحدة فيهم اعلنت عن انتصابها

والهيجان بدأ ينهش في اجسامهم* ومياه الشهوه بدأت في السيلان من كس كل واحدة فيهم

بدأت ايد مياده تتحرك براحة من علي بزاز امل نزولأ لبطنها لغاية ما وصلت لبين فخادها

مياده :: كسك منفووخ اوووي وباين عليه مليان اوي

امل حطت ايدها علي وشها وهزت راسها بأه* وسنانها بتعض علي شفايفها

مياده بتحرك طراطيف صوابعها بكل خفيه علي كس امل. وشفايفها مش شبعانة من شفايف امل

مياده :: قومي اقلعي الجلبية دي

امل :: تحبي البس قميص ولا اقلع خالص

مياده :: تؤتؤ.. انا عايزكي عريانة. هموت واتمتع بسخونية جسمك

امل قامت* وراحت ناحيه الدولاب وهي مكسوفة ومياده قعدت علي طرف السرير تراقب امل وهي بتخلع هدومها

بدأت امل في نزع ملابسها عن جسمها*.. قلعت الجلبية والسنتيان. وهي بتقلع الكلوت وبتوطي علشان تشيلة من بين رجليها. كان كس امل المنفوخ باين وظاهر ل مياده من ورا

مياده قامت ووقفت وراها ومديت ايدها وراحت مدخلة صباعها اللي في النص جوه كس امل

امل :: ايييي

مياده :: ايه ده.. انتي فاجرة نيك يخرب بيتك

كل ده كس اووووف بقي

امل :: يعني كسك مش شبه كسي

مياده :: بصوت ممحون وهي مدخله صباعة في كس امل قربت منها وهي بتلحس ودانها

بصوت خافت تقريبا مش طالع من الهيجان.. معرفش انتي اللي هتقوليلي كسي حلو كدة زي كسك ولا لا

123456...8