الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

قصة بقلم عادل المتميز

سحر :: حرام عليكي انا عملتلك ايه علشان تعملي معايا كدة

مياده :: علشان انتي داخلة دماغي ومش هسيبك.. ياهتعملي اللي هطلبه منك.. يا رساله من رقم غريب او من حساب عالفيس لجوزك وهحكي له علي كل حاجة

قدامك يومين بس تفكري فيهم.. يا مترديش عليا.. يا تجيلي شقتي وصدقيني مش هتندمي

سحر :: طب افهم يعني ايه عيزاني

مياده :: ايه مش عارفة ؟ عايزه جسمك

بصي هبعتلك فيديو يفهمك اكتر

وبعتت ليها مقاطع سحاق رومانسي.. وقفلت النت عن الفون ونامت تاني في حضن عادل

.........

امل في نفس الليلة سهرانة عالفيس مع احمد اللي اتعرفت عليه. بس المره دي بيتكلمو صوت.. وحاطة سماعة في ودانها والسماعة التانية في ودن رجب اللي نايم جنبها وبيلعب في زبه

بيدعك فيه وهو سامع المكالمة الجنسية اللي بين مراتة وبين احمد

امل :: يعني لو انا جنبك هتعمل فيا ايه

احمد :: هعمل معاكي اللي جوزك نفسة ميعرفش يعمله

امل :: ااااه.. شوقتني.. قولي بقي

نفسك تعمل فيا ايه

احمد :: نفسي تكوني معايا دلوقت واشبع من جسمك كله بوس واحضان

امل :: وايه كمان

احمد :: وامص حلمات بزازك وارضعهم

امل :: براحة طيب

احمد :: ليه انتي خايفة اوجعك

امل :: اه.. انا عايزك تمص بزازي براحة

احمد :: همصهم براحة اوي.. بعد ما اشبع منهم هنزل بلساني علي بطنك

امل :: ااااااااه يا احمد.. انزل اوي بلسانك.. عايزه لسانك ينزل لكسي

احمد :: هلحسه براحة وادلعة بلساني

امل :: احمد يلا بقي.. انا فاتحة رجليا

كسي غرقان

احمد :: بجد غرقان ؟

امل :: اه يا حبيبي.. يلا بقي حرك لسانك علي كسي.. اييييي.. اووووف

احمد :: هفتحة بصوابعي وادخل لساني جوه واحركة براحة

امل :: احححححح. اححححححح.. كسي بينفض يا احمد الحسه يا قلبي

كسي عايزك وعايز زبرك جوه

الكلام هيج رجب المعرص ونزل علي كس مراتة كأنة احمد.. وبقي عمال يلحس فيه وامل بتتأوه من الهيجان

امل :: احمد.. قوم نكني في كسي مش قادره.. قوم دخل زبرك في كسي يا احمد

احمد :: طب وقفيه الأول

امل :: هو زبرك مش واقف ؟

احمد :: واقف اوي بس عايزك تمصيه

امل :: امصة.. دانا هرضعة وامصه اوي

والحس راس زبك بلساني امممم امممم.. حلو كدة يا احمد

احمد :: مصي كمان..

امل :: اهوو. زبك في بوقي برضعة اممممم اممممم.. وهنزل عليه بلساني الحسه كله.. اممممم جميل.. زبرك جميل يا ميدوو..

رجب ساب كس امل وطلع علشان يسمع مع امل الهايجة

امل :: يلا بقي.. نكني تعبانة مش قادره

احمد :: انيكك فين ياقلبي

امل :: في كسي المتناك. ده

احمد :: طب يلا افتحي رجليكي

امل :: اهوو

احمد :: هحط زبي في كسك وادخله

امل :: اححححح.. زبرك تخين اووي. دخلة براحة

احمد :: بدخله براحة اهو.. زبي كله بقي في كسك

امل :: احمد.. اشتمني وانت بتنكني. قولي يا متناكة. انا شرموطة تحت زبك

احمد :: اشتمك بجد ؟

امل :: اه.. يلا بقي.. عايزه اتفشخ الليلة من زبرك

احمد :: ماشي يا متناكة.. انا هفشخك. كسك المتناك هيستحمل زبي ؟

امل :: هيستحمله.. يلا بقي دخله اوووي.. وارزعة في كسي.. مترحمنيش.. نكني افشخني. عايزه اموت تحت زبرك

احمد :: زبي في كسك وبنيكك بقوه يا لبوه..

امل :: انا لبوتك.. وشرموطة لزبرك.. نكني مترحمنيش.. اي اي.. اوووي اوي يا احمد.. اوووووف..

رجب قام وفتح رجل امل ودخل زبه في كس امل..

اووووووف... اوووووووف مش قاااااادره.. نكني.. نكني اووووووي

رجب مكملش دقيقة من هيجانة وجاب لبنة في كس امل

امل اتجننت لما لقت العرص بتاعها مكملش الدقيقة يدوب دخل زبه في كسها وجابهم زي الخول ونام جنبها

امل ضربت جوزها علي صدره بغل وقفلت المايك وقالت لرجب. قوم يا خول من جنبي.. يلعن ميتين امك

وجابت المقوار الخشب من الكومدينو

وحطتة في كسها وكملت المكالمة مع احمد

امل :: احمد عايزه اشوف زبك هو واقف عليا

احمد :: اتصل فيديو

امل :: ياريت بس انا هقفل الصوره من عندي

احمد :: مع اني حابب اشوف كسك وبزازك بس ماشي

امل :: طب يلا بقي هموت واشوف زبك وهو هايج وواقف عليا

احمد اتصل ب امل فيديو كان نايم في الأوضة بتاعتة وبتاعة واقف جدا وهو بيدعك فيه

امل :: اوووووف.. معقول يااحمد زبرك واقف للدرجة دي عليا

احمد :: نفسة اوي يدخل جواكي

امل :: وحياتك عندي ل اخليه يدخل في كسي وينكني ويفشخني نيك

احمد :: بتتكلمي بجد ؟ ولابتاخديني علي قد عقلي

امل :: جد الجد كمان.. انت دخلت دماغي واللي يدخل دماغي زبره يدخل في كسي

احمد :: ياربت يا امل.. هموت وانيكك

امل :: وحيات زبك لهتنكني.... انا هايجة اووووي علي زبك اصلا

فضلت امل تتناك صوت وفيديو من احمد وقبل ما تقفل معاه قالت له هتفتحلة الكاميره توريه كسها وهو غرقان من شهوتها

وفعلا فتحت له الكاميره وفرجتة علي كسها وعلي بزازها وبعدين قفلتهم تاني

ولما احمد جاب لبنة ومنظر لبنة وهو بينزل من راس زبه هيجها اكتر

وبعد ما قفلت معاه كانت بتتلوي عالسرير من هيجانها وقالت لرجب

انزل الحس كسي مش قادره خلاص

فضلت تدعك في كسها بصوابعها ورجب بيلحس في كسها لغاية ما جابت شهوتها وحست ان جسمها كله همد

..........

تاني يوم مياده صحيت الصبح كان عادل بيلبس في هدومة

مياده :: صباح الخير

عادل :: ياصباح الجمال علي احلي ملكة في الكون

مياده :: مقدرش عالدلع ده كلة

عادل :: ان مكنتيش انتي اللي تدلع مين اللي يدلع.. يلا قومي وفوقي كدة علشان انا مجهز الفطار

مياده :: كمان عامل الفطار بنفسك.. لا بقي بعد كدة طول مانا معاك محدش هيعمل حاجة غيري ماشي

عادل :: ماشي ياقلبي..

مياده :: انت فطرت ؟ اوعا هزعل

عادل :: وده معقول هفطر من غيرك

مياده :: اه صحيح انا عايزه كل الأفلام اللي متصوره لينا هنا

عادل :: ياروحي كله موجود علي كارت ميموري علي تليفوني.. نفطر بس وهديكي الموموري

مياده قامت غسلت وشها ولبست هدومها هي كمان وقعدت تفطر مع عادل

بعد ما فطرت نزلت مع عادل اللي وصلها لغاية اقرب مكان لبيتها وهو طلع علي شغلة

مياده وهي طالعة عالسلم كان امجد نازل علشان يفتح المحل

نزل ومياده طالعة وعنيهم جت في عيون بعض لكن امجد نزل عينة في الأرض ورمي السلام علي مياده ومياده ردت عليه السلام.. وهو نازل من غير حتي ماةيقف

الموقف ده عجب مياده وعرفت انه بيكتم الاسرار يمكن لو حد غيرو كان حاول يستغل اللي شافة

دخلت شقتها ومكنش لسة حد من عيالها ولا جوزها صحيو

قعدت علي كنبه الأنتريه شوية وبعدين قامت تعمل الفطار لجوزها ولبناتها

خلصت الفطار وغسلت كام طبق في المطبخ وطلعت صحت جوزها والبنات من النوم

بعد ما فطرو محمد سألها شوفتي الكاميرات ؟

مياده :: ياه تصدق نسيت خالص مياده بصت فوق شمال ويمين وفي المكان المحدد ماشفتش حاجة غير لمبه عادية مش شغالة لمبة اول مره تشوفها

مياده :: ايه ده معقول اللمبة دي هي الكاميره

محمد :: ايوه هي. واخده بس شكل اللمبه لكن هي كاميره وكمان جوده نقاء الفيديو بتاعها جامد جدآ

مياده :: جميل اوي الكلام ده

محمد :: وكمان ركبت بتاعة اوضة النوم

مياده :: والجهاز فين

محمد الجهاز متوصل ومحطوط في درج الشوفنيره

مياده :: تمام.. هقوم اغير هدومي وابص عليه وتعلمني ازاي اجيب المتصور عليه

محمد :: ايه ده اللي في رقبتك

مياده :: اه.. ايه رئيك في السلسلة دي

محمد :: حلوة بس منين دي ؟ دي دهب صح

مياده :: اه يا حبيبي.. طب وايه رئيك في الخاتم ده كمان

محمد :: ايه ده كمان دول شكلهم غاليين جدا

مياده :: اه طبعا.. عادل جابهملي هدية

محمد :: ده شكله اتعلق بيكي اوي

مياده :: اوي اوي

..........

امل في المطبخ بتجهز الفطار لجوزها وبتفكر في الليلة بتاعة امبارح

والواد احمد داخل دماغها خصوصا ان جسمة وعضلاتة وشكلة الوسيم يخلي اجدعها ست تتمناه وبتفكر ازاي تقابلة

وفي نفس الوقت عندها خوف من انها تقابلة لانها متعرفش عنة اي حاجة

مجرد معرفة نت

تليفونها رن

امل :: الو ايوه يابابا صباح الفل ياحبيبي

ابوها :: ايه يابنتي عاملة ايه وجوزك عامل ايه

امل :: كلنا تمام.. انت عامل ايه ياحبببي

ابوها :: انا كويس يابت الكلب

امل :: هههههه ليه طيب الشتيمة عالصبح كدة

ابوها :: يابت الكلب انتي وحشاني ومحمود ابنك كمان وحشني عايز اشوفكم

امل :: عارفة اني مقصرة في حقك وكمان بقالي شوية مش باجي اشوف طلباتك ولا الشقة معلش حقك عليا

ابوها :: اه مش هتكلم في الحتة دي المهم انتو كويسين

امل :: وحياتي عندك ما تزعل انا كنت هجيلك النهارده اروق الشقة واغسلك هدومك.. انت في البيت ؟

ابوها :: ايوه في البيت من ساعة موضوع كورونا ده وانا قاعد في البيت لا بخرج ولا بروح ولا باجي

امل :: طب علشان خاطري خد بالك من نفسك انت يابابا مش حمل كورونا

ابوها :: يابت الكلب انا راجل عجوز اه لكن اصبي منك

امل :: ربنا يديك الصحة ويطولي بعمرك.. انا هفطر رجب وهلبس محمود واجيلك

ابوها :: ماشي هستناكي.. وكمان تتغدي معايا

امل :: حاضر يا حبيبي

رجب :: صباح الخير يا امل

امل :: صباح الخير.. صحي ابنك علي ما احطلكم الفطار

رجب :: حاضر.. هغسل وشي واروح اصحيه

امل حضرت الفطار ورجب وابنها قعدو فطرو

امل :: انا هروح لبابا بعد ما نفطر بقالي كتير مروحتش وهو عايز يشوف محمود وزعلان مني علشان بقالي كتير مش بروحله

رجب :: ماشي

رجب بعد ما خلص فطار قام ونزل علي شغلة وامل روقت الشقة وعلي الضهر لبست هدومها ولبست محمود وراحت علي بيت ابوها

شافها احمد السباك وهي ماشية في الشارع فأتصل بيها

احمد :: ايه ياستي معديه من جنب المحل ولا سلام ولا كلام

امل :: احمد. عامل ايه. معلش اصلي رايحة عند بابا ومستعجلة علشان اتأخرت عليه

احمد :: يعني انتي هتبقي في شقة باباكي

امل :: اه بس بابا في البيت اوعي تيجي ورايا

احمد :: اممممم.. طب وبعدين ؟ انا بقالي كتير اوي مش بشوفك ولا بقابلك

امل :: طيب بص انا هخلص عند بابا ترويق وطبيخ وهتصل بيك بعد ما اخلص ماشي ؟

احمد :: نتقابل في المحل ؟

امل :: اه زي قبل كدة.. ايه عندك مانع

احمد :: لا بس ابنك ؟

امل :: لا مانا هسيبة عند بابا هقوله رايحة الكوافير وهرجع بعد ما اخلص معاك علشان اخده

احمد :: طب تمام.. يعني هتيجي عالمغرب كدة ؟

امل :: اه ممكن عالمغرب

احمد :: خلاص هستناكي اوعي متجيش

امل :: لا هجيلك

وفعلا امل بعد ما راحت لباباها وروقت الشقة وعملت اكل واكلت معاه

قالت لباباها انها هتروح الكوافير تعمل شعرها وهتسيب محمود معاه

وراحت قابلت احمد في المحل بتاعة واتناكت وشبعت نيك

طبعا في الأوضة اللي جوه المحل

وبعد ما خلصت رجعت اخدت ابنها من عند باباه

وروحت

الجزء التاسع

..............

فيروز راحت ل سحر في بيتها علشان تتكلم معاها شوية وتحاول تشوف مايتها ايه وهل عندها استعداد تكمل معاها وتروح لزباين تانين ولا لا

في اليوم ده كانت سحر في بيتها مارحتش لشوكت الفيلا وفيروز مكنش عندها شغل.. اتصلت بسحر الصبح واطمنت منها ان شريف جوزها في شغلة ولسة قدامة مش اقل من تلات ساعات

وفعلا راحت ليها

فيروز :: ايه يابت عاملة ايه ؟

سحر :: ياه بجد حياتي اتغيرت والبركة فيكي يا روزا

فيروز :: المهم انا بصراحة كدة جيت مخصوص علشان عايزكي في موضوع كدة

سحر :: ايه ؟ اوعي تقولي شوكت بيه مش عايزني اروحله تاني

فيروز :: ههههه لا يا حبيبتي من الناحية دي اطمني شوكت بيه مبسوط منك والدليل انك بقيتي علي طول عنده

قصة بقلم عادل المتميز

سحر:: اومال في ايه

فيروز :: يابت مفيش هو انا بس عايز الأول اسألك علي دماغك.. ايه الدنيا

سحر :: من ناحية ايه ؟

فيروز:: يعني علاقتك مع شوكت وقبل منها مع الواد بتاع الفرن يعني مبسوطة

سحر :: بصراحة **** جوايا حاجة كدة عماله تأنب فيا بس اعمل ايه بقي ماعلي يدك جوزي اصلا انا مش في دماغة وانتي عارفة يعني الواحدة مننا محتاجة.. هو انا هقولك

فيروز :: عارفة ياحبيبتي انتي هتقوليلي

بالك يابت ياسحر انا لما حكتيلي عن جوزك اول مره حسيت انك بتتكلمي عليا

نفس ظروفك هي ظروفي

سحر :: اه مش قصدك علي انك انتي اللي بتصرفي عالبيت وهو علي طول مبلط في البيت

فيروز :: ياريت كان علي كدة وبس يعني برغم انة كان ديما معايا وقدام عيني وكنت بعملة البدع في نفسي لكني عمري ما سمعت منة كلمة حلوة

عمره ما حسيت انه عايزني.. طب تعرفي

انا اللي كنت علي طول بطلب منة ينام معايا.. عمره ما جه ليلة وقالي عاايزك

مع ان عليه طرف يابت اي واحده تتمناه

سحر :: طرف ؟ يعني ايه

فيروز :: هههههههه ينيلك. بقي مش عارفة طرف يعني ايه.. يعني زب

سحر :: ههههههه يالهوي

فيروز:: اشتكيت له كتير اني محتاجة احس انه بيحبني وانه عايزني وفضلت راضية كتير عليه لحد بقي ما لقيت في يوم حد بيعوضني الأهتمام ده

سحر :: ايه ده ؟ انتي عمرك ما حكيتيلي عن حاجة زي كدة

فيروز :: مكنش ينفع احكيلك.. لكن دلوقت انا وانتي بقينا زي بعض وسري اكيد مش هيخرج

سحر :: اكيد.. احكيلي بقي. مين ده واتعرفتي عليه ازاي

فيروز :: مش هتصدقي لو حكيتلك.. من الفيس

سحر :: طب احكيلي ازاي

فيروز:: بصي انا لما كنت حس بحرمان من جوزي كنت بحاول ادور عالتعويض ده بدخول يعني الصفحات الرومانسية والجروبات يعني كنت بدخل اشوف البوستات والفيديوهات والأغاني وكنت بحس شوية اني بفك عن نفسي

في الأول عمري ماكنت بعمل لايك ولا تعليق ومحدش كان يعرفني

لفت نظري شاب سوري في جروب رومانسي كل بوستاتة رومانسية

سحر :: ها وبعدين

فيروز :: بعد ما كنت بفتح شوية بالليل بعد ما اقفل الكوافير بتاعتي بقيت بفتح حتي وانا في الشغل وادور علي بوستاتة واشوفه نزل حاجة ولا لا

لقيت نفسي مع الوقت بعلق له علي كل بوست ينزله.. ومع الوقت هو كمان بقي عارفني وبقي فيه بينا كلام وهزار علي البوستات.. مفيش اسبوع من بعد ما بقينا بنتكلم مع بعض حسيت هو كمان بقي بيدور عليا لو يوم معلقتش.. وتعمدت اني مدخلش يومين.. لقيتة باعتلي خاص عايز يطمن عليا في ايه وكدة

معرفش ليه اخترعت له حكاية من وحي خيالي اني عملت مشكلة مع جوزي وسبت له البيت وقاعده عند ماما

لقيتة بقي حنين عليا اكتر.. وكل يوم الصبح القيه مصبح عليا بصور ورد وقلوب.. وبالليل نتكلم ماسنجر بالساعات

قصة بقلم عادل المتميز

سحر :: وجوزك كان بيبقي فين ؟

فيروز : بيبقي متنيل قاعد واحنا مكناش بنتكلم صوت.. كل ده كان كتابي

سحر :: اها.. واتعلقتي بيه

فيروز :: اوي اوي.. كان بيعوضني فعلا عن المشاعر اللي كنت بدور عليها مع جوزي ومكنش بيدهاني

واتعلقت بيه ااكتر لما عرفت انه مهاجر من بلده وعايش بمصر وانه فقد مراتة وابنائة في القصف

سحر :: يالهوي.. كلهم ماتو ؟

فيروز :: ايوه نتيجة الحروب والدمار اللي في بلدهم

سحر :: دي حاجة تقطع القلب

فيروز :: اهو هو ده اللي خلاني احبه اكتر. اتعاطفت معاه ومع حكايتة وفضلنا

تلات شهور نتكلم مع بعض كلام عادي مفهوش اي جنس وكان نفسي اوي ارتمي في حضنة واضمة ليا وواقوله اني هعوضك علي كل اللي مريت بيه

سحر :: طب مشفتوش بعض خالص في التلات شهور دول

فيروز :: لا هو كان بيعتلي صوره طبعا

وبصراحة شاب طول بعرض ووسيم جدا

مفهوش غلطة. يعني اي واحدة تتمناه

وطلب مني صوره بعد شهرين تعارف

في الأول رفضت وهو بصراحة احترم ده جدآ ويمكن ده اللي خلاني بعد كدة ابعتله صوره ليا.. صوره عادية. وبعد كدة لقيت نفسي علي طول بتصور وابعتله. بلبس البيت

سحر : ومخوفتيش منة انه ممكن يفضحك

فيروز :: لا خالص ويمكن احتياجي لمشاعره كانت في الوقت ده اقوي مني ومن تفكيري وخوفي

سحر :: طيب وبعد كدة.. حصل ايه

فيروز :: طلب يقابلني ويقعد معايا في مكان عام المكان اللي انا احدده

واتقابلنا وكانت مقابلة في منتهي الجمال

اتغدينا في مطعم وبعدها اتمشينا ولقيتة بيمسك ايدي. في اللحظة دي حسيت جسمي كله بيتنفض وكأنة نايم معايا مش مجرد ايده في ايدي

سحر :: اكيد طبعا..

فيروز :: وبعد ما كل واحد فينا راح علي بيتة سهرنا للصبح نتكلم مااسنجر وكانت المحادثة المرة دي مختلفة

سحر :: ايه ؟ اللي في بالي

فيروز :: ههههههه ايوة يا وسخة اللي في بالك.. وبعتلي صور زبه وانا دخلت الحمام يومها بعتله صور جسمي وانا لابسة الكلوت والسنتيان

ومره علي مره اتشجعت وبقيت ببعتله صور جسمي عريانة

سحر :: طب محصلش بينكم جنس ؟

فيروز :: اومال انا بحكي في ايه ؟ حصل

صوت وفيديو

سحر:: اقصد مقابلات بره

فيروز :: حصل بس مش في وقتها لاني كنت بخاف ومكنش من السهل عليا اروح لواحد غريب بيتة.. بس مع الوقت ولما بقينا مع بعض سنة بقيت حاسة انه مش حد غريب.. بالعكس كنت بحس انه هو اولي من جوزي بجسمي وكنت بحسه اقرب ليا فعلا روحيآ وجسمنيآ وكله

سحر :: ولسة مع بعض

فيروز :: اكيد طبعآ.. ده بالذات اموت لو بعد عني

ماتقومي تعملي لينا شاي

سحر :: حالا.. علشان فيه موضوع كدة عايزه احكيلك عليه واخد رئيك فيه

فيروز ؛: وانا كمان عيزاكي في موضوع لو وافقتي عليه هتلاقي فلوس زي الرز تحت رجليكي

سحر :: ياسلام ؟ موضوع ايه ده

فيروز :: اعملي بس الشاي وتعالي

سحر عملت الشاي ورجعت..

فيروز :: موضوع ايه بقي اللي عيزاني فيه

سحر :: لااااا انتي تحكيلي الأول علي موضوعك.. الفلوس اهم

فيروز :: هههههههههه ماشي.. هقولك يا ستي.. بصي بقي وبصراحة انا لما بعتك لشوكت بيه ده كان مجرد بدايه لشغل كتير بينا.. ايه رائيك معايا ولا هتكتفي بشوكت بس ؟

سحر :: اااااه.. فيه زباين تانية يعني

فيروز :: اه فيه وناس عاليه جدآ وبيدفعو حلو.. اوي والأحلي انك هتشتغلي كل يوم.. يعني هيدخلك يوميآ مش اقل من الف ونص

سحر سكتت شوية بتفكر والفلوس زغلتت عنيها وهزت دماغها وقالت موافقة طبعا

فيروز :: حلو اوي.. معني كدة انك بكره تعملي حسابك هننزل انا وانتي نشتري شوية قمصان علي كلوتات حلوين لزوم الشغل بتاعتنا

سحر :: ماشي انا من ايدك دي ل ايدك دي.. كسم الفقر خلينا نعيش حياتنا زي باقي الخلق بقي

فيروز:: ههههههه فعلا عندك حق.. ها مقولتليش بقي عايزني في ايه

سحر :: بصي انا فيه حد كان مرقابني الفترة اللي فاتت كلها ومتسألنيش مين

بس عايزه نصيحتك وتقوليلي اعمل ايه

خصوصا الحد ده هددني بشكل مباشر لو معملتش اللي عايزه مني هيفضحني

فيرروز :: افهم بس الحد ده مراقبك ازاي ويعرف عنك ايه

سحر طلعت الصور اللي علي موبايلها وورتهم ل فيرروز

فيروز :: احااااااا.. حد مصورك وانتي عند فيلا شوكت

سحر :: ايوه بس ميعرفش مين شوكت ولا يعرف انك انتي للي عرفتينني بيه

فيروز :: مين ده بقي ؟

سحر :: بصي هي واحدة مش واحد عموما وهي كمان شمال وعايزني معاها

فيروز :: مش فاهمة

سحر :: هي قالتلي كدة.. جسمي عاجبها

قصة بقلم عادل المتميز

وعايزه تمارس معايا.. وتعرف كمان حواري مع اسماعيل

فيروز :: دي مرقباكي بقي من فترة.. طب وانتي عرفتي منين انها شمال مش يمكن بتووقعك ؟ لمصيبة في دماغها

سحر :: لا هي شمال وانا شفت فيديو لحد تبعها من النسوان اللي بتنام معاهم

مع راجل غريب

الغريب بقي واللي مش قادره افهمة انها هي وصحبتها دول يعرفو صاحب الفيديو

وجوز الأتنين علي معرفة بيه وغالبا لا مش غالبا ده الأكيد انهم بينامو هما الأتنين مع الشخص ده بعلم ورضا اجوازهم

فيروز::لا فهميني براحة.. انا كدة توهت منك.. جوز مين يعرف مين

سحر بدأت تشرح لفيروز كل حاجة من غير ما تقولها هما مين

فيروز :: اه كدة فهمت.. والنوعية دي قابلتها وانتي كمان هتقابلي علشان من ضمن الشغل اللي هتطلعيه معايا لناس زي كدة.. ده يا حبيببتي اسمة تحرر جنسي.. الست تعمل اللي هي عيزه وبعلم جوزها والراجل كمان ينام مع ستات عادي وممكن كمان في حضورها

سحر :: انا كنت شكة كدة انهم معرصين

فيروز :: لا ده اكيد.. طب ايه المشكلة.. شوفي هي عايزه ايه وواافقي تنامي معاها طالما ماسكة عليكي ذلة

سحر :: يعني اوفق ؟

فيروز ::قدامك حل تاني ؟

سحر :: بقالي يومين دماغي هتقف من التفكير ومش لاقيه حل غير اني اوافق

فيروز :: علشان فعلا مققدمكيش حل غير انك توافقي... بس انا هموت واعرف مين دول

سحر :: هبقي اقولك بس مش دلوقت

فيروز :: ماشي يا حبيبتي. اناا هقوم امشي بقي وانتي اوعي تنسي بكره هننزل بعد الضهر نشتري الحاجات اللي قولتلك عليها

سحر :: ماشي يا قلبي

سحر قامت توصل فيروز وفتحتلها باب الشقة بصت شافت مياده في وشها

مياده :: ازيك يا سحر عاملة ايه.. ايه ده فيروز عندك ؟ ازيك يا فييروز

سحر / فيروز :: ازيك يا مياده / تمام يا مياده

مياده :: ما تيجي يا روزا تقعدي عندي شوية

فيروز :: معلش ياحبيبتي اصلي رايحة شغل.. فيه ستات مستنيني

سحر :: ما تتفضلي عندي يا ميااده

فيروز :: يلا عن اذنكم انا

مياده :: مع السلامة يا حبيبتي.. انا هنزل شوية عند امل وبعدين هطلع شقتي.. هستناكي لو حابه تجيلي يعني

فيروز :: هجيلك ياقلبي.. خلاص لما تطلعي رني عليا

مياده :: كويس شكلك فكرتي في كلامي كويس اوي وعرفتي مصلحتك فين

...........

مياده :: ايه يا امول عاملة ايه

امل :: تمام يا حبيبتي

مياده :: ايه ده انا شامة ريحة محشي انتي بتعملي محشي

امل :: ههههههه اه يا حبيبتي وحماتك بتحبك هتتغدي معايا

مياده :: يالهوي انا كان نفسي فيه من زمان

امل :: طب كويس.. اندهي بقي للبنات علشان يتغدو معانا

مياده :: مااشي لما يخلص بس هبقي انده عليهم

امل :: ماشي.. ايه ده هو محمد جابلك سلسلة جديدة اول مره اشوفها

مياده ارتبكت ووبان عليها الجلجة في الكلام وهي بتقول لا دي كانت عندي بس مكنتش بلبسها

امل :: اه بس جميلة اوي.. ايه ده كمان الخاتم ده اول مره اشوفه

مياده :: ااه اه مانا طلعتهم النهارده قولت البسهم

امل حست ان مياده مخبية عنها حاجة

امل :: حلوين يا حبيبتي.. انا هقوم اعلق عالشاي

مياده ::: اه صحيح وانا نازله شفت البت فيروز كانت خارجة من شقة سحر

امل :: ايه ده.. اه تلقيها بعتتلها تعملها وشها

مياده :: مانا قولت كدة بردو

امل في المطبخ بتعمل الشاي وبتفكر في الدهب اللي في رقبة وصباع مياده باين عليهم انهم جداد مش زي ما بتقول

وبصوت واطي جدآ.. اقطع دراعي دول اكيد عادل بيه هو اللي جاييبهملها.. ماشي يا عادل

مياده قامت ودخلت ورا امل المطبخ وحضنتها من ورا وايدها مسكت في طيزها

امل :: ايه يا وليه مالك

مياده :: هي طيزك كبرت ولا انا بيتهيئلي

امل :: ههههه لا دي الجلبية دي اللي مبيناها

قصة بقلم عادل المتميز

مياده:: اوووووف عليها وعلي لحمها اللي عامل زي الچيلي

امل :: طب ناوليني الكوبيات من المطبقية

مياده :: خدي.. المحشي استوي ؟ انا عايزه ادوقة

امل :: هو فاضله خلاص شوية..

مياده :: نوليني كده صباع.. ريحتة دخلت نخشيشي

امل حطت لمياده كام صباع سخنين

مياده :: اممم.. جميل اوي.. تسلم ايدك

امل :: بقولك ايه اتصلي بمحمد خليه ينزل البنات وانا كدة كدة هكلم رجب ونتغدي كلنا مع بعض

مياده :: حاضر هكلمة

مياده خرجت كلمت محمد وقالت له نزل البنات وانزل معاهم هنتغدي عند رجب

امل بعد ما خلصت الأكل خرجت قعدت مع مياده علي ما الكل يجي

وهي قاعده تليفون مياده رن وامل لمحت اسم عادل في تليفونها لكنها عملت مأخدتش بالها

مياده :: الو.. ايوة يا ماما عاملة ايه

مش وقتة يا ماما.. طيب انا عند جارتي امل اللي حكتلك عليها اول ما هطلع شقتي هكلمك حاضر يا حبيبتي

امل اتغاظت جدا من مياده وسألت نفسها هي ليه بتكدب.. دي شافت بعينها اسم عادل هو اللي متصل

لكن عملت نفسها مش واخده بالها

مياده بعد ما قفلت.. دي ماما هتفضل تحكيلي عن اختي ومشاكلها مع جوزها

امل :: ليه كف**** الشر..

مياده :: عادي ياستي مشاكل عادية. يلا بقي لما اطلع اكلمها انا مش ناقصة وجع راس اصلا

امل :: **** يصلح الحال

الباب خبط وامل راحت فتحت وكان محمد جوز مياده وبناتة

وشوية رجب كمان جه وامل ومياده دخلو المطبخ وحطو الأكل عالسفره

والكل قعد قعده عائلية

1...89101112...14