الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

Story Info
الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5
51.3k words
0
5
00
Story does not have any tags

Part 5 of the 5 part series

Updated 11/25/2023
Created 11/21/2023
Share this Story

Font Size

Default Font Size

Font Spacing

Default Font Spacing

Font Face

Default Font Face

Reading Theme

Default Theme (White)
You need to Log In or Sign Up to have your customization saved in your Literotica profile.
PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

مسااء الخير.. صباح لخير.. علي حسب التوقيت المحلي لقارئ لسلسلة الخامسة من قصة

الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

في البداية علشان تفهم السلسلة دي لازم تكون قريت الأجزاء السابقة من نفس القصة

لقراء السلسلة الأولي من قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

ضغط هنا

لقراءة السلسلة الثانية من قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

اضغط هنا

لقراء السلسلة الثالثة من قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

اضغط هنا

لقراءة السلسلة الرابعة من قصة الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

اضغط هنا

السلسلة الخامسة من قصة

الإلهة أمل كوكب الكواكب وشمس الشموس وسماء السماوات

الجزء الأول

.......

الصبح قبل ما رجب ينزل الشغل قال ل امل اعملي حسابك بقي بفكر اخلي عزومة عادل وصاحبة امجد كمان يومين ايه رئيك

امل :: حلو اوي ياريت تنجز بقي

رجب :: مش لما اكلم مياده طيب واشوف دنيتهم ايه

امل :: مياده مش هتقول حاجة دي ما هتصدق.. ثم انت مش كنت عندها امبارح وكنت بتنكها ؟ مقولتش ليها ليه ؟

رجب اتصدم من كلام امل

رجب :: ايه ده طب وانتي عرفتي منين

امل :: كنت واقفة في البلكونة وشفتك وانت داخل البيت وفكرت جاي هنا ولما مجتش عرفت انك عندها وانت نازل حسيت بخطوات رجل عالسلم بصيت من العين السحرية شفتك وانت نازل تتسحب زي الحرمية

هو انت ياراجل بتخبي عليا ؟

رجب :: هو انا مش قصدي اخبي عليكي بس خوفت اقولك تزعلي

امل ضحكت ضحكة سخرية.. ازعل

تصدق ضحكتني لا ياحبيبي اعمل اللي انت عايزه بس ابقي احكيلي مش تخبي عليا.. وكدة كدة هعرف يبقي ليه تخبي

القصة بقلم ( عادل المتميز )

رجب :: حاضر

امل :: بقولك ايه اني هموت واتناك من وسام والواد بقالي كام يوم مش بشوفة لا وهو طالع ولا وهو نازل

رجب :: هو بقاله يومين في البلد غالبا هيجي النهاردة واليوم اللي مش بيجي فيه مش بينزل المحل.. ابقي اطلعيلة

امل سرحت... وماله اطلع لكسمة بس يجي

رجب :: خدي رقمة كلميه واسألي عنة

امل :: اكلمة ؟ اه تصدق احسن بردو

واقولة اخدت رقمة من تليفونك وانت نايم

رجب :: شطاره ياحبيبتي

امل :: هات الرقم وانا هكلمة كمان شوية

امل اخدت الرقم وحفظتة عندها

رجب :: يلا كلميه

امل :: لا مش عالصبح كدة.. انا مضمنش نايم ولا صاحي وممكن تليفونة يكون جنب مراتة

رجب :: طيب انا هنزل وابقي عرفيني لما تكلميه حصل ايه بينكم

امل :: وانت كنت عرفتني امبارح وانت كنت طالع تنيك مياده

رجب :: تصدقي بقي لازم احكيلك علشان مش هتصدقي

امل :: انت لسة هتحكيلي.. انزل يا راجل علي شغلك

رجب :: مانتي مش هتصدقي اللي هحكهولك مش انا نكت مياده قدام محمد جوزها.. وناكها معايا

امل :: لا كسم شغلك دلوقت.. احكيلي بالتفصيل

رجب حكي ل امل اليوم كلة بالتفصيل

لدرجة امل هاجت جدا وكان نفسها تكون موجوده معاهم وكسها اتغرق من كلام رجب علي محمد وهو شايف مراتة بتتناك من رجب ومبسوط بيها

امل :: رجب هو انت نفسك اتناك كدة زي مياده قدامك

رجب :: احااااا دانت كنت بحسد محمد

امبارح واتمنيت جدا تكوني معانا

امل :: يعني مش هتضايق وانا بتناك قدامك

رجب :: طب ايه رئيك النهارده تفكك من وسام ده ونطلع انا وانتي عند محمد وتتناكي منة قدامي علشان تصدقي اني مش هضايق

امل :: لا انا عايزه اتناك من عادل قدامك او من وسام بس وسام مش هينفع يبقي خلينا في عادل

رجب :: اشمعني. ما محمد موجود ومراتة وهو زينا

امل :: لكن انا نفسي اخليك تشوفني وانا قاعده علي زب واحد مكيفني بجد

ومحمد ده يعني ميتخيرش عنك.. بقرون يا روحي

رجب :: طيب انا هنزل علشان لسانك هيبتدي يغلط

امل :: ماشي.. اوعي تنسي تكلم عادل وتتفق معاه

رجب :: لا مش هنسا

امل بعد ما رجب نزل بصوت واطي بينها وبين نفسها.. عايز تشوفني وانا بتناك وماله بس تشوفني وانا بتناك من راجل بجد مش معرص زيك وخول

امل بعد ساعة اتصلت علي مياده

امل :: صباح الخير يا حبيبتي

مياده :: صباح النور يا امل

امل :: ايه انا صحيتك ولا ايه ؟

مياده :: لا خالص داحنا صاحيين من ساعة كدة

امل :: طيب اعملي حسابك العزومة هتكون كمان يومين وهأكد عليكي لما رجب يعزم عادل وحسين صاحبة

مياده :: ماشي خلاص

امل :: المهم بقي انا زعلانة منك

مياده :: انا عارفة من غير ما تقولي وكنت هقولك النهارده علي فكرة

امل :: اه يعني عارفة انا زعلانة ليه

مياده :: اه ومكنتش قاصدة علي فكرة

ولا كان في دماغي بس هي جت في دماغي انا ومحمد امبارح وانا مردتش اتصل بيكي علشان انتي بنفسك قولتي عايزه تبقي بعيده وميحصلش بينك وبين محمدحاجة قدام رجب

امل :: في دي عندك حق. بس عالاقل كنت عرفت

مياده :: مانا قولتلك حقيقي مكناش مرتبين والموضوع طق في دماغنا كدة واحنا قاعدين

امل :: طيب يا حبيبتي

مياده :: ما تطلعي تقعدي معايا شوية

امل :: لا انا هقفل معاكي وهتصل علي وسام اللي حكتلك عنة علشان بقاله يومين جاي في بالي وهموت عليه

مياده :: اووووف.. ياما نفسي اجربه من حكاويكي عنة

امل :: هشوفة فين رجب قالي انة في البلد بقاله يومين واحتمال يجي النهارده واذا جه اكيد هينزل بكره.. فرصة اطلعلة واشبع منة

مياده :: هههههههه يابختك

امل :: لا متنبريش فيها ليطلع مش جاي وحيات امك

مياده :: ههههههههه لا هيطلع جاي

امل :: طب يلا سلام انا

امل قفلت مع مياده واتصلت بوسام

وعرفت منه انة راكب المكروباص وجاي علي القاهرة واتفقت معاه انها هتطلعلة اخر النهار الساعة سبعة كدة

المغرب

القصة بقلم ( عادل المتميز )

امل وهي بتروق الشقة جه في دماغها كلام مياده وجتلها فكرة شيطانية

يعملو هي ومياده تمثلية علي وسام ومياده تدخل عليهم متلبسين وتعمل انها كانت خارجة تنزل تقعد مع امل وشافت امل طالعة بتتسحب عالسلم

وشكت فيها طلعت وراها شافتها وهي بتفتح الشقة وبتدخل شقة وسام

وطبعا امل هتفتح الشقة بالمفتاح اللي معاها وتدخل وتسيب الباب موارب علشان مياده تدخل وراها بس بعد شوية.. وبكدة تعرف تبتز وسام وتتناك منة

امل اتصلت ب مياده وحكت ليها علي فكرتها اللي مياده اتبسطت فشخ بيها

لكن مياده قالت لا مش هدخل عليكم

الأحسن استناكي بعد ما تتناكي وانتي

خارجة هدومك متكنش متظبطة وتتعمدي وانتي بتفتحي باب الشقة علشان تخرجي تبوسي وسام في شفايفة واكون انا بره شايفة المنظر وانتي هتتصدمي اول ما تشوفيني شفتك وتدخليني جوه الشقة قبل ما افتح بوقي علشان مفضحكيش

امل :: فكره جميلة بردو

امل ومياده خلاص حطو خطتهم كان بس فاضل التنفيذ

...............

كلام مياده مع سحر لما كانت عندها امبارح وهي بتستلف منها ازازة الزيت

بقي بيرن في ودانها وخلاها تفكر

في شخصية ميادة وازاي بتتكلم معاها كدة بسهولة عن حاجات كتير حصلت معاها برغم ان مفيش بينهم معرفة جامدة وانهم يدوب جيران

بس شخصية مياده عجبت سحر اللي مكنتش حاطة في دماغها ان مياده عايزة منها حاجة

سحر نزلت علي الساعة 12 الضهر جابت شوية طلبات ناقصينها وجابت ازازة زيت بدل اللي استلفتها وهي طالعة شقتها عدت علي مياده الأول علشان تديها ازازة الزيت

ضربت الجرس ومياده فتحتلها

مياده :: سحر.. تعالي يا حبيبتي اتفضلي

القصة بقلم ( عادل المتميز )

سحر :: لا معلش انا بس خطبت عليكي علشان اديكي ازازة الزيت اللي استلفتها منك امبارح وطالعة علي طول.. لسة هعمل اكل

مياده :: طب تعالي بس خدي نفسك وارتاحي واطلعي

سحر :: ياحبيبتي معلش لسة و**** عندي شغل لفوق راسي فعلا ولسة حتي معملتش اكل خالص خدي بس ازازه الزيت

مياده :: اخد ايه و**** ماخد حاجة انتي بتتكلمي ازاي

سحر :: بتحلفي ليه.. ولو مخدتيهاش انا مش هطلب منك حاجة بعد كدة

مياده :: طيب معلش المرة دي بس مش هاخد حاجة وبعد كدة ياستي اي حاجة تاخديها هخدها منك

سحر :: انتي كدة بتحرجيني

مياده :: ولا بحرجك ولا حاجة.. خلصي اللي وراكي وانزلي اقعدي معايا شوية

سحر :: طب ما تيجي انتي تطلعي تشربي معايا الشاي وكدة كدة جوزي قدامة بتاع اربع ساعات علي ماينزل

مياده سرحت شوية وبعدين.. ميجراش حاجة اطلعلك حاضر.. البس هدومي وهجيلك

سحر طلعت شقتها ومياده دخلت لمحمد جوزها وفهمتة انها هتطلع تقعد مع سحر شوية ولبست عباية من بتوعها وراحت لشقة سحر

سحر اتفضلي يا حبيتي

مياده :: يذيد فضلك

مياده دخلت شقة سحر وعجبتها خصوصا انها مروقها وباين اوي انها نضيفة اوي في شقتها

مياده :: شقتك جميلة اوي ساحر

سحر :: ياحبيبتي عيونك هما اللي حلوين.. اتفضلي هنا..

ها تشربي ايه.. انا بعمل شاي اعملك معايا

مياده :: ماشي..

سحر :: سكرك ايه يا حبيبتي

مياده :: سكر زياده

سحر دخلت المطبخ عملت الشاي ورجعت قعدت مع مياده... اتفضلي شايك يا مياده.. دوقيه كدة لو محتاج سكر

مياده.. جميل تسلم ايدك..

مياده قعدت تحاول تجر في سحر في الكلام وتدخل من موضوع لموضوع

لغاية ما فتحت معاها ايام زمان قبل ما تتجوز محمد وانها كانت بتضطر تروح الكلية بتاعتها بالأتوبيس وانها كانت بتتعرض لمضايقات وتحرشات كتيره وهي رايحة وهي راجعة خصوصا انها كانت طيزها مثيرة

الكلام خلي سحر تاخد علي مياده وتحس انها طيبة وبتتكلم علي سجيتها ومكنتش عارفة ان كل ده مترتب من مياده

مياده :: في مره وانا راكبة الأتوبيس حسيت بأيد واحد ورايا يابت ياسحر

عمالة تحسس عليا من ورا وانا كنت مضايقة اوي ونفسي الف واشتمة لكن

كنت خايفة منة خصوصا انة كان طول بعرض وشكله يخوف

القصة بقلم عادل المتميز

............

سحر :: يالهووي وعملتي ايه

مياده :: هههههههه هكون عملت ايه سبتة وقولت مرة تفوت ولا حد يموت

سحر :: عندك حق.. انا كمان المرة اللي كنا فيها مع بعض كنت خايفة من اللي ورايا ومكنتش عارفة اعمل ايه

مياده :: بس عارفة يابت ياسحر برغم اني ببقي مضايقة وحد بيتحرش بيا

الا بيكون احساس ممتع وانتي حاسة ان فيه حد هايج عليكي

سحر :: هههههههه يخرب بيتك انتي ازاي بتقولي كدة

مياده :: ههههههههه انا محبش اكدب وانتي يعني مكنتيش حاسة بالمتعة

سحر :: لا طبعا انا كنت مضايقة جدا

مياده :: هههههههههه يابت. طب عيني في عينك كدة

سحر :: بطلي بقي ههههههههه

مياده :: يعني بذمتك انتي عمرك ما كان ليكي علاقة قبل الجواز ؟

سحر سكتت واضيقت من سؤال مياده او قلب عليها مواجع قديمة

مياده :: مالك ؟ انا مش قصدي اضايقك.. انا بس قولت اننا صحاب وبندردش مع بعض

سحر :: لا مضايقتش بس مفيش حاجة فعلا احكيها.. انا اتجوزت ومكنش ليا اي علاقة قبل الجواز احنا مكنش ينفع اصلا البت تخرج من بيت ابوها

ميادة :: يابت هو فيه حد معانا هنا ؟

سحر :: لا مفيش و**** ليه بتسالي

مياده :: امال مالك خايفة تتكلمي ليه. ياختي احنا نسوان زي بعض.. اتكلمي اتكلمي متتكسفيش..

سحر :: ماهو فعلا و**** مافيش حاجة اتكلم عنها

مياده :: ماشي يا حبيبتي بشوقك.. الا صحيح انتي الفيس بتاعك اسمة ايه

سحر :: سحر عبده

مياده :: طيب استني اعمل بحث عنك واعملك طلب صداقة.. انتي حاطة صوره ايه

سحر :: صوره بنت قاعده عالبحر

مياده :: لا دانتي رومانسية بقي.. استني كدة.. كتبت اهو..

سحر :: اقلبي كمان.. ايوووه هو ده حسابي

مياده :: بعتلك اد اهو.. يلا بقي اقبليه

سحر :: اه جالي.. قلبتة.. خلاص

مياده :: هبعتلك بقي شويه حاجات انما ايه هيعجبوكي

سحر :: حاجات ايه

مياده :: افلام..

سحر :: افلام قديمة.. ااوعي تبعتيلي افلام اجنبي ورعب وكدة

مياده ضحكت ضحكة رقيعة وبصوت عالي

يخيبك بقي معقوله انا هبعت افلام رعب وقديمة.. ما التليفزيون مليان

سحر :: امال افلام ايه ؟

مياده :: احيه ؟ اوعي تقوليلي انك كمان عمرك ما اتفرجتي علي افلام سيكو سيكو

سحر :: سيكو سيكو يعني ايه.. يالهووي انتي تقصدي افلام من اللي بسمع عنها دي

مياده :: يالهوووي عليا انا.. انتي ايه مش بتتفرجي علي الأفلام دي ؟

سحر اتكسفت شوية وبعدين قالت بكسوف. الصراحة الصراحة مره كنت عالنت وشفت مقطع كدة هي كانت المرة دي بس

مياده :: يعني الفيلم معجبكيش وعمرك ما حاولتي حتي تشوفي مرة تانية

سحر :: بصراحة اتكسفت جدا وانا بتفرج

مياده :: بس اكيد حسيتي بالأثارة

سحر :: اه منكرش اني حسيت بالأثارة... يالهوووي نسيت الأكل عالنار. ثواني اقلبة

واجيلك

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر راحت بصت عالأكل ورجعت

مياده :: بصي انا بقي هبعتلك شوية حاجات هتخليكي فنانة مع جوزك

سحر :: هههههههههههه مش عارفة حاسة اني هتكسف اتفرج عالحاجات دي اوي

وكمان جوزي اوقات بيمسك تليفوني

يا مصيبتي لو شاف حاجة زي كدة عندي هيدبحني

مياده :: بصي انا مش هبعتلك غير لما اتأكد انك لوحدك ماشي

سحر :: هههههههههه ماشي.. شكلك هتبوظي اخلاقي

مياده :: بالعكس دانا هخليكي استاذه مع جوزك.. يابت الراجل محتاج الست بتاعتة تكون خبرة عالسرير

سحر ::: ومين قالك اني مش ممتعة جوزي

مياده :: بأماره ايه يابنتي.. بصي الأفلام دي هتفرق اوي معاكي

سحر :: ماهو انا بصراحة بحب القصص وبتخيلها وبتخليني يعني.هههههه والنبي مكسوفة ااقول

مياده ايوووووه بقي.. ايوة كدة فكي معايا... طب تصدقي انا نفسي اقرا قصة حلوة من القصص دي

سحر :: خلاص هبعتلك اضافة في جروب انا فيه بينشر قصص حلوة

مياده :: اشطا نتكلم بقي باالليل

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده بعد ما اخدت قعدتها مع سحر وقدرت تقرب منها اكتر وتخليها تفتح قلبها شوية وتقول شئ ولو بسيط من اسرراها ليها طلعت وهي حاسة بالأنتصار

وان تخطيطها بيجيب متيجة

.......

رجب :: الو ايوه يا عادل

عادل :: ياراجل لسة فاكر تكلمني.. ايه ياعم هو احنا مش صحاب ولا ايه

رجب :: لا ازاي طبعآ صحاب وبعدين انا متصلتش انت متتصلش ؟

عادل :: مشاغل يارجب والشركة فيها شوية لخبطة كدة واخده كل وقتي

رجب :: رجب ربنا يكون بعونك.. طيب انا عامل عزومة كدة بمناسبة عيد ميلاد محمود ابني وانا بتصل بيك علشان تجيب حسين معاك يوم الخميس الجاي

عادل :: ياباشا كل سنة وهو طيب طبعا

اجيلك هو فيه اعز عندي من محمود وام محمود

رجب اتحرج من كلمة ام محمود وحس ان عادل قاصد يقوله انة نياك مراتة امل

رجب :: ده العشم بردو هنستناك وعلي فكرة هيكون موجود في العزومة صديق كان مسافر الكويت ورجع من كام يوم وحابب اعرفك بيه

عادل فهم علي طول ان صاحبة ده المعرص التاني

عادل :: ياباشاا يذدني شرف اتعرف عليه طبعا

رجب :: خلاص هستناك يوم الخميس وطبعا انا هتصل بحسين بنفسي اعزمه

رجب قفل مع عادل واتصل علي حسين عزمة هو كمان وبعدها اتصل علي مياده عرفها علشان تعمل حسابها هي ومحمد

علي العزومة ومياده فرحت جدآ لانها خلاص علي بعد خطوه من انها تنول شرف التعارف علي عادل

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

............

في الميعاد امل اتصلت علي وسام اللي كان مستني امل في شقتة فوق

امل ::الو يا وسام

وسام :: ايوه يا امولة

امل :: ايه ده انت كنت نايم انا طالعة

وسام :: لا كنت مريح بس وانا اصلا قاعد مستنيكي

امل :: ماشي خليك زي ما انت انا هفتح الباب بالمفتاح اللي معايا

امل كانت واخده دوش وحاطة ميكب ومروقة نفسها كأنها رايحة لعريسها

ولبست عبايتها واطمنت ان محمود ابنها نايم وراحت متصلة علي مياده علشان تقولها انها طالعة

امل طلعت بسرعة وفتحت الباب بسرعة ودخلت شقة وسام وقفلت الباب وراها وراحت علي اوضة وسام

اللي كان متغطي بملاية وهو تحت منها عريان خالص

امل :: يخرب بيت امك وحشتني اوووي وراحت قالعة شبشبها وطلعت علي السرير وحضناه وشفايفها سبقتها علي شفايفة

بوس واحضان ومشاعر كلها اشتياق

امل كان وحشها فعلا وسام

لحظات واخدت بالها ان وسام عريان ملط تحت الملاية

رفعت الملاية وبصت تحتها وشافت زب وسام واقف نيك تحت الملايه

امل :: اووووووووف ايه ده.. ياخرابي عليه وعلي جمالة وهو واقف كدة وراحت بأيدها مسكاه اوي وبقت بتدعك فيه وشفايفها راحت تاني لشفايف وسام

ايه يا ولاا انت.. زبك واقف اوي كدة ليه.. وحشتة ولا ايه

وسام :: وحشاه اوي طبعا

امل :: ابن الوسخة ده وحشني اوي انا كمان.. وراحت نازله علي زبه واخدتة بين شفايفها.. وهات يا مص ورضاعة في زبه

يالهوووووي.. جميل اوي وهو واقف كدة.. اممممم امممممم.. بموت في زبك يا ولاا انت.. امممممم.. اووووف اوووووووف.. راسه وحشاني اوي اوي. اممممممممم

بأيدها راحت شايلة الملايه خالص وهي بتكلم الملاية

اوعي يابنت المتناكة مش عارفة امص زب حبيبي

ونزلت بلسانها علي بيضانة وتلحس فيهم وتقلبهم وتنزل تحت منهم بلسنها

وسام رفع العباية من ورا وايده دخلت تحسس علي طيزها وصباعة بيلعب في كسها وهي مفلئسة تمص زبه

بعد ما امل ما شبعت من مص زب وسام ولحس بيضانة

قامت وقلعت العباية اللي كانت لابسها عالسنتيان والكلوت بس

وقلعت الكلوت والسنتيان وطلعت فوق وسام وهي ماسكة زبه بأيدها وحطتة علي كسها ونزلت واحده واحدة لغايه ما زب وسام بقي كله جوه كسها

قعدت عليه وايدها بتعدل شعرها اللي نازل علي وشها ووسام ايده بتفعص في بزازها واهاتها ناااااااار خارجة من صدرها

يالهووووووووي علي جمال زبك وهو جوايا يا وساام. اوووووووووف.. احاااا زبك وحشني بغباء

وبدأت تتحرك علي زبه حركات بطيئة من الخلف للأمام وكانت حاسة بزبه

زي ما يكون وتد حديد واصل لبطنها

ومتعة بنت متناكة

ايد وسام شغالة تفعيص وتقفيش في بزازها واهات امل مش بتنتهي

اااااااه اااااااه اوووووووف. نااااار ناااااار مولعة في كسي.. اووووووووف.. عايزه اتناك منك ساعتين. اوووووف اوووووووف

امل عمالة تروح وتيجي وهي علي زب وسام وبتحك كسها اللي كان قايد فعلا نار ومفيش حاجة مهدياه

ووسام ايده راحت ماسكة امل من وسطها وقام بيها وراح منيمها علي ضهرها وبقي هو اللي فوق منها

امل :: خخخخخخخخخخخخ.. احااااااا.. انا عايزك تفعصني تحت منك.. عايزه اتهرس هرس يا وسام

نكني اووووووي.. ايوووووه.. جميل كدة اوووووي.. اححححححح احححححح. ياخرابي. ياخرابي.. كمان.. كمان.. نكني اووووي.. زبرك مولعني.. اااييييييي. ايييييييي. اوووووووف

وسام شغال يدك في كس امل الممحونة تحت منة. وبيهبد بجسمة وزبه في كسها

امل :: وسام.. نام فوقي بجسمك كله يا حبيبي.. عايزك اتفعص تحت منك

فضل وسام ينيك في امل وهو فوق منها لغايه ما طلبت منه

قصة بقلم (( عادل المتميز )))

امل :: حبيبي قوم نكني في طيزي

وسام :: تصدقي كنت لسة هقولك.. طيزك وحشاني بجد

وسام قام وامل عملت له وضع الكلبة

وسام راح ماسكها من ورا من وسطها وحط زبه علي خرم طيزها

امل :: كدة هتوجعني. بل زبك الأول قبل ما تحطة

وسام راح تف علي خرم طيز امل وعلي راش زبه وحطه علي خرمها وبدأ يحاول يدخله بشويش

ايييي. ايييي براحة. ببراحة علشان خاطري.. اي اي. بيوجع بيوجع اوي

وسام قام وجاب زيت من المطبخ وحط علي زبه وحط شوية علي خرم طيز امل

ومسكها من جنابها وحط راس زبه علي خرم طيزها وبدا يحاول من تاني يدخلة

مع الزيت بقي فيه زفلطة وراس زب وساام بقت بتدخل في طيز امل اللي بتتموحن وهي حاسة براس زبه بيفوت في طيزه

اااااحححححححح احححححححححح

حلووووو اووووووي.. دخله براحة. دخله كله في طيزي.. اوووووف..اووووووف.. يالهوي يالهوي

حلو اووووي..

زب وسام بقي كلة في طيز امل

اححححححححح احححححححح

كله ي وسام. كله يا حبيبي. اووووو اووووو. نكني.. نكني في طيزي اووي

اي ااي اي.. اوووو اوووو. يالهوووي يالهوي علي زبك. نيك. نيك اوووي.

انا شرموطتك. انا لبوتك

وسام ماسك امل من لحم طيزها وشغال ينيك فيها براحة كأنة بيعزف مش بينيك

وسام شغال ينيك في امل وهي بتتلوي وتتشرمط وتتأوه

حطه في كسي يا وساااام.. حط زبك في كسي بقي اوووووووف..

وساام شال زبه من طيزها ورشقة في كسها من الوضع الخلفي

احووووووو.. احووووووو. ياخرابي. يالهووووي.. ايه ده.. ايه المتعة دي.. نكني.. ارزعة فيا اوي...

وسام عمال يرزع زبه بكل قوه وهي بتتلبون نيك

اححححح. اححححح. كمان.. نيك لبوتك.. نيك الشرموطة بتاعتك اووووي

زبك نياكي.. بعشقه بعشقة اوووووي

وسام عمال يطلع ويرزع زبه وبدأت سرعتة تذيد وصراخ امل يذيد مع كل رزعة من زبه في كسها لغايه ما شرشر لبنة فيها ودخل زبه للمخاصي في كسها وهو حاضنها اوووووي

بعد ما اتناكت وشبعت نيك لبست هدومها

وخاررجت من الاووضة علشان تمشي

ووسام مخرجش وراها

كانت مش عارفة تعمل ايه علشان تخليه يخرج وراها علشان الخطة تمشي مظبوط.. وجت في دماغها فكرة انها تعمل ان رجليها اتنت تحت منها

وفعلا راحت عند باب الشقة وصرخت ومسكت رجليها من تحت

وسام خرج جري علي صوتها عريان ملط

وسام :: فيه ايه

امل :: الحقني ي وسام رجلي اتنت تحت مني.. بتوجعني اوي

وسام راح بسررعة ليها ونزل يبص علي رجليها وامل اسندت عليه قال يعني مش قادره تقف وراحت حضناه اوي

امل ::: بصوت كله وجع انا هتسند عالسلم وهنزل.. وراحت فاتحة الباب

وسام عريان وماسك امل ساندها الباب اتفتح وكانت مياده قدام السلم

عينها جت في عين وسام وامل راحت بتلف بوشها قال يعني فوجئت بمياده وراحت لطمة علي وشها مياده

صمت وذهول علي وش وسام اللي واقف عريان وامل فاتحة بوقها وايدها علي وشها وعنيها علي عيون مياده وعيون

وسام

ثواني علي وسام تدارك خطوره الموقف وامل بسرعة راحت شاده مياده لداخل شقة وسام وهي بتترجاه متقولش لحد

وسام بسرعة دخل الأوضة لبس شورت وتيشرت وخرج لقي مياده بتعنف امل وانتي ازاي تعملي كدة

وسام مكنش عارف يقول ايه غير انة بيترجا مياده وهو بيوعدها انه هيسيب

الشقة ويمشي بس متقولش ل جوزها

مياده سابتهم ومشيت وهي بتضحك علشان التمثلية دخلت علي وسام

وامل وراها بسرعة

امل نزلت شقتها ومياده بعد خمس دقايق

كانت نزلت ليها

امل ومياده اول ما شافو بعض ضحكو اوي علي منظر وسام وهو مرعوب من الخوف

مياده :: ابس احااااااا ايه ده.. ده زبره ابن متناكة كبير اووووي

امل :: كبير وبس.. ده كبير وجميل وتقدري تقوولي راجل بجد

مياده :: المهم بقي بالليل تتصلي بيه وتعرفيه ميسبش الشقة واني خلاص مش هتكلم وانك اترجتيني متكلمش

امل :: ماشي.. وبعدين

مياده :: انتي بس قوليلو كدة وبكره ولا بعده هخليكي تكلميه وهقولك تقولي ايه

الجزء الثاني

............

بعد ما امل نزلت واتفقت مع مياده علي اللي هتقوله ل وسام مفيش ساعة وسام رن علي امل علشان يطمن منها لانة كان قلقان لتقول لجوزها وجوزها يقول لرجب وتبقي فضيحة وكان مجهز نفسة فعلا انة يسيب البيت

لكن امل طمنته انها قعدت مع مياده وهي خلاص مش هتقول لجوزها حاجة

وسام اطمن نسبيآ لكنة كان من جوه فيه قلق وخوف من مياده

.........

قصة بقلم عادل المتميز

محمد جوز مياده نزل علي اخر النهار قعد مع رجب شوية علشان يشوفو مع بعض هيعملو ايه في الحفلة ويرتبو مع بعض

ومحمد كان مصمم انة يتحمل مع رجب كل مصاريف الحفلة

ورجب بعد الحاح محمد وافق واتفقو مع بعض علي كل واحد هيجيب ايه

من الناحية التانية كان حسين وعادل قاعدين مع بعض في اجأنص العربيات بتاع حسين

عادل :: بقولك في حوار في دماغي داير وعايز اخد رئيك فيه

حسين :: خير

عادل :: انا بدأت افكر فعلا اعمل شغل مع العرص رجب جوز امل

حسين :: هتستورد له جزم وكدة

عادل :: بص هو فيه حوار قدامي وممكن اخلص فيه الأسبوع اللي بعد اللي جاي

صفقة كبيرة في مخازن تبع مستور صاحبي وبسبب حوار الكورنا ده حالة واقف وعملة كتير مأخدتش طلبياتها

وبفكر اخدها

قصة بقلم عادل المتميز

حسين :: صفقة كبيرة ؟ انت متخيل محل صغير بحجم محل رجب ينفع معاه صفقة كبيرة زي ما بتقول

عادل :: انا فاهم انا لو اخدت الصفقة دي

اكيد مش هكتفي بمحل رجب وهاخد محل كبير في شارع فيصل او الهرم

ويبقي محل كبير وانت عارف المستويات

اللي هتيجي تشتري

حسين :: طب ما تعمل الحوار ده لوحدك

عادل :: واعمله لوحدي ليه ورجب هحاسبه علي البضاعة بسعر غير اللي جاي بيه وكمان هخليه هو براس المال وانا هشارك بجزء بسيط