الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

تمص الراس وترضع وتتأوه وايدها راحت تدعكة كأنها عايزه زبه يجيب لبنه في بوقها

عادل بأيده قوم مياده واخدها علي الكرسي اللي جنبه

قعدت وفتحت رجليها وهو نزل علي ركبه بين واركها وقرب من كسها

باعد الكلوت وكشف عن هيجانها ومياه كسها السايله علي فخادها

قرب اكتر وشفايفة تلامست مع شفرات كسها المولع

خرجت اهات مياده وهي بتشاور للعرص جوزها يقرب منهم ويشوف عادل وهو بيحرك لسانه علي كسها

وفعلا عادل قرب اكتر وبقي جنب مراتة وعيونه بقت بين فخادها ولسان عادل وايده بتدعك زبه

نظراتها حايره بين جوزها اللي كان خلاص علي اخره وبين عادل اللي اشعل نار كسها بلسانه

عادل فاتح كسها بصوابعة ولسانه بيتحرك ولا اجدعها فنان علي كسها

وايدها بتفعص في بزازها وتفرك في حلماتها

عادل قام وشد مياده علي طرف الكرسي. وقلعها الأندر ونزل بوسطة وحط زبه علي خرم كسها وبقي بيدخله جواها

مياده شدت محمد بأيدها وهي حاسة بزب عادل بيغوص في كسها وعيونها علي جوزها اللي زبه بقي مشدود علي اخره

واهاتها بتخرج من صدرها نار نار كل ما بتطلع بتهيج جوزها اكتر

اااااه ااااه يا عادل. زبك مولعني.. اااااه.. نكنييي.. نكني اووووي.. اووووف.. اوووووف

عادل شغال ينيك مياده براحة وايدها متبتة في محمد.. ومحمد هموت من الدياثة والتعريص اللي في دمة وشايف زب عادل بيفشخ شرف مراتة قدامة

ااااحححححح اححححححح. يخرابي. يخرابي.. مش قادره. زبك حلو اوووي.

ايد مياده مسكت زب محمد وشدته علشان تمصة

وايد محمد راحت لبزازها الملبن وبقي عمال يفعصهم بقوه وعنيه علي مراتة

اللي هتموت من الشرمطة بسبب زب عادل اللي بقي بينكها بقوه وسرعة

فضل عادل ينيك في مياده لغاية ما جرس الباب ضرب

الكرسي اللي مياده بتتناك فيه كان قصاد الباب

محمد :: ادخلو جوه

مياده :: لا لا دي تلقيها الشرموطة امل.. افتحلها خليها تيجي وتتناك معانا

عادل :: امل ؟

مياده :: نكني يا عادل.. نكني اووووي

اوووووف

محمد راح فتح الباب حتي من غير ما يبص في العين السحرية ومجاش في دماغة ان اللي عالباب ممكن يكون حد تاني غير امل

وكانت المفاجئة.. اول ما فتح الباب سحر شافت محمد عريان وزبه منتصب قدامه وعيونها بصت جوه

شافت مياده عالكرسي فاتحة فخادها لعادل اللي بينيكها في حضور جوزها

عادل اتمسمر مش عارف مين دي

وسحر :: انا اسفة وراحت جارية علي شقتها

محمد متمسمر مكانة وباصص لمياده اللي ولا شغلها وبتترجي عادل يكمل نيك في كسها

عادل :: مين دي ؟

مياده :: دي بنت عم رجب اللي كلمتك عليها

عادل :: دي شافتنا.. ؟

محمد قفل الباب ودخل ومياده قالت

لا عادي واحسن انها شافت

سحر دخلت شقتها وهي مش مصدقة اللي شافتة

معقول فيه ناس كدة ؟. معقول فيه راجل يقبل علي نفسة الوضع ده

مراتة بتتناك من واحد تاني قدامة

شريف :: عزيتي امل

سحر انا نزلت عزتها من عالباب وبعدين عديت علي مياده

شريف :: متأخرتيش يعني

سحر :: ايه ؟ اه اصلي ضربت الجرس عليهم ومحدش رد

شريف :: غريبة هيكونو فين والحظر بدأ

قصة بقلم عادل المتميز

سحر :: تلاقيهم مشغولين

شريف :: شريف فهم اه حظر بقي

طب ما تيجي احنا كمان اوضتنا يا وليه بقالنا كتير معملناش حاجة

سحر :: ياراجل انا مهدود حيلي من الشغل عالغسيل.. خليها بكره

......

عادل ومياده ومحمد كانو دخلو اوضة النوم

محمد نايم علي طرف السرير ورافع رجليه ومياده واقفة علي الأرض مفلئسة وماسكة الخياره ومدخلها في طيز جوزها محمد وعادل واقف ورا مياده ومدخل زبه في كسها من ورا

زب عادل داخل خارج في كسها هبد ورزع ونيك بقوه واهاتها مسمعة الدنيا

وهي بتنيك محمد بالخياره بأيد وبتدعك زبه بالأيد التانيه

المرهم اللي كان حاطة محمد كان مخلي عنده تأخير رهيب.. لكن كان في حاله هيجان عمره في حياتة ما وصلها بالشكل ده

مراتة بتتناك من عادل وهو بيتناك منها قدامة

عادل شال زبه من كسها وحطة علي خرم طيزها

براحة يا دولا.. براحة علي طيزي.. اي اي.. اووووف.. دخل.. احححححح

احححححخ.. ونزلت بشفايفها علي زب محمد تمص وترضع.. وطيزها واخده زب عادل فيها

نكني.. اممم.. ايووه نكني في طيزي.. نكني اووووي..

عادل ماسك مياده من لحم طيزها وعمال ينكها في طيزها براحة.. شويه

وبدأ ينيك اسرع.. وبزازها بتروح وتيجي صوت ارتطام لحم عادل في طيز مياده ومص زب محمد كمان خلاه مقدرش يقاوم وجاب لبنة في بوقها

ومياده بقت بتمص لبنة وترضعة وايدها مدخله الخياره كلها في طيز جوزها المتناك

بعد ساعة من النيك عادل جاب لبنة علي طيز مياده اللي نامت علي بطنها ومكنتش قادره تتحرك

عادل لبس هدومة وكان هيمشي لكن مياده حلفت ماهو ماشي غير لو اتعشي معاهم وفقعها الزب التاني قدام جوزها مره تانية

......

تاني يوم مياده اتصلت بسحر

مياده :: ايه يابنتي امبارح جيتي ومشيتي من عالباب

سحر :: ايه اللي انا شفتة امبارح ده

مياده :: هههههههههههه ايه ماله اللي شوفتيه امبارح

سحر :: ماله ؟ انتي بتتكلمي بجد.. يعني مش قادره اصدق اللي شفتة بعنيه. لو حد حكالي كنت هقوله انت كداب

مياده :: علشان جوزي يعني ؟

سحر :: هو محمد فعلا جوزك ؟ يعني جوزك بجد

مياده :: اه طبعا جوزي بجد اومال مستلفاه

سحر :: انا كدة شكي اللي كنت شكاه اتأكدت منة.. وطبعا امل ورجب زيكم

مياده :: طيب بقولك ايه كلام التليفونات ده مش هينفع. ماتيجي شوية

سحر :: انا بروق الشقة علشان كمان عندي شغل الساعة سبعة

مياده :: اه شغل من اللي بالي بالك.. ثم سبعة ازاي والحظر خمسة

سحر :: لا مانا اللي شغاله معاهم دلوقت ناس فوق ومفيش مشكلة من حوار الحظر ده

مياده :: طيب ياستي يسهلك.. تعالي انا عيزاكي بجد وكمان لسة الوقت بدري الساعة دلوقت مجتش 12

سحر :: طيب جوزك لو موجود مش جاية.. انا معتش طايقة ابص في وشة بصراحة بعد اللي شفتة امبارح

مياده :: ليه بقي ؟ كدة هزعل

سحر :: مش مصدقة ان فيه راجل ممكن يكون كده بصراحة

مياده :: طب تعالي وانا هخليه يدخل الأوضة بتاعة البنات ونبقي لوحدنا

سحر :: اه ماهو لازم يسمع كلامك طبعا

ماشي هجيلك

.... سحر نزلت وقعدت مع مياده

مياده :: ها مالك بقي ايه اللي مخليكي مش طايقة تبصي لوش جوزي

سحر :: انتي شايفه انه عادي

مياده :: اه عادي طبعا.. انتي عمرك ما دخلتي عالنت وشوفتي كدة

سحر :: اه شوفت وقريت قصص كتير عن كدة بس عمري ما كنت اتخيل انة حقيقي.. مفيش عقل اصلا يقول ان ده ممكن يكون حقيقي. الا هو ازاي راجل يقبل علي نفسة وعلي مراتة الوضع ده

مياده :: علي فكره بقي انا بعشق محمد ومحمد كمان بيحبني جدا بس ده اسمة تحرر فكري وجسدي

سحر :: ده اللي هو ازاي يعني.. ازاي بيحبك وانتي بتحبية وتقبلي ان راجب تاني غير جوزك..... هنا مياده قطعتها في الكلام

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: انتي مش بتحبي جوزك ؟

سحر :: اه بحبه ولولا الظروف مكنتش هعمل اللي بعملة. انا غيركم. انا بعمل كدة علشان مضطره

مياده :: واسماعيل ؟ ده كان بردو بسبب الظروف

سحر سكتت وبعدين قالت. بردو علي الأقل جوزي مستحيل يقبل علي نفسة يشوفني مع راجل تاني.. يالهوي ده كان يموتني

مياده :: بصي يا سحر انا هقولك علي حاجة وده مش معناه اني بطلب منك تبقي زينا..

التحرر ده مش معناه خيانة بالعكس.. ايه المشكلة ان يكون فيه تفاهم بيني وبين جوزي. وان الست مش ملكيه خاصة لجوزها ولا هو ملكيه خاصة له

فيها ايه لما نعيش زي الأجانب.. الست

تمارس الجنس مع اي حد هي عيزاه وبرضي جوزها طالما هي في الاخر له

والعكس.. انا وجوزي بنحب بعض جدا

ومش معني اننا بنمارس الجنس مع غير بعض يبقي هو مش بيحبني ولا انا بحبه

سحر :: بصراحة كلامك ده مش داخل دماغي. والا مكنش يبقي فيه جواز وكانت الناس تعيش مع بعض عادي

مياده :: دماغك وتفكيرك مقدرش اقولك فيهم حاجة.. المهم بقي عادل لما شافك اعجب بيكي جدا

سحر :: عادل ده بتاع امبارح

مياده :: اه هو

سحر :: وهو اعجب بيا ازاي.. ده يدوب شافني من بعيد وانا مشيت علي طول

مياده :: هههههههههه لا شافك كويس

سحر :: بقولك يا مياده اللي في دماغك ده تنسية.. ماشي

مياده :: ماشي.. بس مش هتحكيلي اتعرفتي ازاي علي شوكت

سحر :: اه طب وانتي مش هتحكيلي بقي انتي وامل ازاي اتعرفتو علي عادل ده ؟ واصلا انتوا ازاي صارحتو ازواجكم علي اللي بتعملوه ده

مياده ضحكت وبدات تحكي عن نفسها

وازاي هي وجوزها وصلو للي وصلوه

وعرفت امل ازاي واللي دار بينهم من رسايل عالفيس لغاية ما نزلو مصر

سحر :: يالهوووي.. انا طلعت جنبكم غلبانة اوي

مياده :: ههههههههههههههه انتي غلبانة ؟

بوريه منك انتي بوريه

سحر :: وعادل ده بقي معاه شركة كبيرة علي حسب كلامك صح

مياده :: اه طبعا غني فوق ما تتخيلي

سحر دماغها لفت من كلام مياده وعن عادل وطريقة ممارسة الجنس معاهم

وكمان فرجتها علي الفيديوهات اللي عندها

سحر عجبها جدآ عادل وعجبها اكتر شخصيتة معاهم وبالأخص طريقة تعاملة مع مياده

وبدأت تفكر بينها وبين نفسها انها ازاي تستفاد من عادل خصوصآ انة راجل غني

سحر :: اه صحيح انتي عزيتي امل ؟

مياده :: عزيتها في ايه ؟

سحر :: عمتها ماتت

مياده :: اووف وانا بقول بقالها يومين لا بتتصل ولا بتطلع عندي

سحر :: انا نزلتلها بالليل قبل ما اطلعلك

عزيتها من عالباب مطولتش عندها وبعدين عديت عليكي

مياده :: لا انا هتصل بيها حالا

مياده اتصلت ب امل

امل :: الو ايوة يا مياده

مياده :: البقية في حياتك ياحبيبتي لسه عارفة حالا من سحر

امل :: وحياتك الباقية.. ولا يهمك يا مياده

مياده :: طب ليه متصلتيش بيا وعرفتيني. اخص عليكي بجد

امل :: معلش الخبر جالي ومكنش فيا دماغ افكر وجريت حتي لبست طرحتي في الشارع

مياده :: لا ياحبيبتي **** يجعلها اخر الأحزان.. هي كانت تعبانة ولا حاجة

امل :: اه عرفت انها تعبت عالعصر كدة

وعلي بالليل اتوفت

مياده :: **** يرحمها.. طيب انا هبقي انزلك اقعد معاكي شوية

مياده قفلت مع امل وبصت لسحر وغمزت وهي بتبص علي جسمها

سحر :: هههههههه مالك

مياده :: مالي ايه يا وليه.. ايه تعالي جنبي

سحر :: هههههه لا هقوم علشان عندي ترويق سبتة وجتلك

مياده :: ترويق ايه وراحت قايمة وقافشة في سحر من بزازها وقالت

انا هايجة علي كسمك اصلا

......

مرت الأيام والمحل بتاع عادل محل الجزم كان خلاص المهندس خلص التشطيبات وجاب البضاعة فيه واتصل ب رجب علشان يجي يشرف علي العمال وهي بترص البضاعة بحكم انه اكتر منة خبره

وامل قالت هتروح معاه

تلات ايام متواصلين رجب ينزل هو وامل مراتة وابنهم محمود الصبح ويرجعو الساعة اربعة لغايه ما المحل بقي جاهز علي الأفتتاح

طبعا عادل اتصل بمياده واخدها تشوف المحل بحكم انها شريكة معاهم قبل ما المحل يتفتح.. يعني بيضحك علي عقلها

مياده اخدت محمد وقابلت عادل ورجب ومراتة في المحل وكانت دي المره الأولي اللي تشوف فيها المحل

حاجة خيال.. محل علي اعلي مستوي من الشياكة والفخامة

فيه تلات اقسام.. قسم الأطفال. وقسم الحريمي. وقسم الرجالي

مياده ومحمد مكنوش مصدقين انهم اصحاب المحل ده. او شركاء فيه بمعني اصح

مياده :: ايه رئيكم بكره بعد الأفتتاح وبعدما نقفل المحل نعمل حفله عالضيق عندي في الشقة

عادل :: لا الحفلة انا مظبطها عندي في الشقة.. قريبة من المحل وكمان انا طلبت كل شئ مش هيكون غير وجودكم

امل :: اللي هتقرروه انا معاكم فيه

عادل :: مالك انتي مش عجباني ؟

رجب :: مفيش اصل عمتها اتوفت من عشر ايام وكانت بتحبها جدا

عادل :: بجد ؟

امل :: ايوه

عادل :: الباقية بحياتك.. طب مش عايزك تزعلي كلنا هنموت

امل مكنتش متغيره علشان موت عمتها لكن كان الرعب والخوف من ساعة ما تليفونها ضاع معشش جواها وكل يوم تقول في بالها **** يستر

لكن مع مرور الأسبوع الخوف بدأ يقل

شويه شويه لكنة لسه طبعآ مأثر علي نفسيتها

مياده :: حفلة بكره اكيد هتعدل المود بتاعك يا اموله. وبعدين انتي لازم تفرحي. اهم مشروع في حياتنا خلاص افتتاحة بكره

امل :: اه بس غصب عني معلش

عادل :: لا انتي رخمة اوي النهارده.. وكمان بقالي اسبوع لا سمعت صوتك ولا كلمتك..

امل :: لا انا بقيت كويسة.. وانت كمان وحشني يا عادل

عادل :: طيب يا رجب معلش انا هاخد منك امل الليلة واجبهالك بكره

رجب :: وانا اقدر اقولك لا

امل :: لا معلش يا عادل خليها وقت تاني.. انا كمان عندي الظروف

عادل :: بقي كدة ؟ ماشي يا ستي

عموما بكره انتي ومياده انا محضرلكم هدية حلوة بمناسبة افتتاح المحل

مياده :: عادل تعالا عيزاك لحظة

عادل راح مع مياده علي جنب.. ايه ؟

مياده :: ايه رئيك اعزم سحر بكره علي افتتاح المحل وتتعرف عليها براحتك

عادل :: سحر دي بنت عم رجب

مياده :: اه انت نسيت ولا ايه

قصة بقلم عادل المتميز

عادل :: لا منستش.. بس ماشي مع ان الافتتاح مفهوش اغاني ولا اي حاجة زي ما انتي عارفة ممنوع بسبب كورونا

احنا هنحتفل بيه في شقه فيصل

مياده :: وماله تيجي معانا شقة فيصل

وبالمره تتعرف بيها براحتك.. ويبقي كله متسجل وراحت غامزه وضحكت

عادل :: انتي شيطان

مياده :: تلمذتك يا عدوله...

......

مياده بعد ما روحت اتصلت بسحر وكلمتها وحكت ليها عالمشروع والمحل الجديد اللي هيتفتح بكره وسحر طبعآ اتفاجئت جدآ بكلام مياده ومكنتش تعرف حاجة عن المحل ده

ومياده قالت ان عادل عايزها تيجي الأفتتاح ويتعرف عليها

في الأول سحر رفضتت علشان عندها شغل مينفعش تروح لكن لما مياده الحت عليها وحسبتها في دماغها لقت ان من مصلحتها تروح الأحتفال وتتعرف علي عادل ده اللي عمل مشروع ميزنيتة لوحدها تتخطي ال اربعه مليون جنيه لجوز الشراميط دول

وطبعا لو رفضت هتبقي غبية

وافقت طبعا انها تروح معاهم واتصلت بفيروز بعد ما قفلت مع مياده وقالت انها حاسة بتعب وبرد وخايفة ليكون عندها كورونا

طبعا فيروز قالت لا خليكي وانا هشوف بنت من اللي معايا تطلع بدالك او اطلع انا بدالك

سحر راحت تاني يوم مع مياده وكانت

طبعا مياده شغلها في المحل بدأ من اليوم خلاص هي ورجب

ورجب وامل كانو من الصبح بدري في المحل واول ما امل شافت سحر جايه مع مياده استغربت جدآ.. ايه اللي عرف سحر بالمشروع. واصلا جاية ليه مع مياده.. اسئلة كتير جدآ كانت في دماغ امل.. حتي رجب استغرب وبقي مش عارف فيه ايه وايه اللي جابها وايه علاقتها اصلا بالمحل ؟ ومين اللي عزمها ولو مياده عزمتها عزمتها ليه وخصوصآ ان فيه اتفاق بينهم انهم هيطلعو كلهم بعد ميعاد المحل علي شقة فيصل

امل : قريبتك ايه اللي جابها

رجب :: مش عارف بصراحة.. بس انا هشوف مياده

امل :: لا متتكلمش انت.. انا هاخد مياده علي جنب وافهم منها

سحر دخلت سلمت علي رجب وامل والأبتسامة علي وشها

كل ده مكنش لسة عادل جه كان في شركتة بيباشر بعض الأمور في شغلة

وجه علي الساعة 1 الضهر مع ليلي

امل خدت مياده علي جنب قبل وصول عادل وفهمت من مياده ان الفترة اللي فاتت مارست السحاق معاها وانها عرفت عنهم كل حاجة وعن علاقتهم بعادل

امل لطمت علي وشها من تصرف مياده واتخانقت معاها وازاي تقولي حاجة زي كدة ومش من حقك.. وكان الجو مكهرب جدآ بين امل ومياده.. وامل كانت عايزه تمشي لولا رجب اللي قالها مينفعش وحاول يهديها واخد مياده ومحمد علي جنب واتكلم معاهم ولام جدآ عليها ازاي تحكي حاجة زي كدة لواحده في الأصل قريبتة

ومحمد حكي لرجب ان قريبتة دي في الأصل هي كمان شرموطة وبتتناك وبقي شغلها كله في الدعاره وراح مفرجة علي فيديو علي تليفونة لسحر ومياده وهما بيمارسو السحاق مع بعض

كل ده بعيد عن سحر لكن حاسة من اللي بيحصل حوالين منها ان وجودها كان مزعل امل ورجب. لكن محطتش في دماغها. لسبب واحد.. انها كلها بقت عارفة بعضيها..

جه عادل وليلي وسلم عليهم وطبعا كان موصي علي جاتوهات وساقع

والاغاني اشتغلت جوه المحل

الزباين في المحل وفيه اربع بنات نزلو

المحل واربع شباب من صباحية ****

والزباين يعني مش كتير اوي ومش قليل لكن عادل لما جه اتصل بحد

وكلمة وبعد ساعة جت عربية ربع نقل صغيره عليها يفط مطبوعة بخصومات رهيبة علي بضاعة المحل

وحط سماعات بره بكارت متسجل بالصوت بالتخفيضات بسبب افتتاح المحل

قصة بقلم عادل المتميز

مفيش نص ساعة والمحل كان فيه بشر كتير والكل انشغل بالزباين والناس داخلة خارجة في المحل

المنظر خلي امل ومياده ومحمد ورجب ينسو اي خلاف.. منظر المحل والناس اللي بتشتري كان اهم من اي خلاف جانبي

وسحر من ناحيه مش مصدقة كمية المكاسب اللي هيكسبها رجب ومراتة مياده من الهوا

عادل قبل ما ياخدهم عالشقة اخد امل ومياده علي جنب واستغل زحمة المحل وادي لكل واحد فيهم الهدية بتاعتها

كل واحده فيهم طقم دهب مكون من اربع غوايش دهب وخاتم ومحبس وسلسلة

مياده وامل كانو هيتجننو من كمية الدهب اللي كل شوية عادل يدهولهم هدية وكانو فرحانين جدا

عادل :: انا بديكم الهدية علي جنب وقبل ما نطلع الشقة علشان قريبتك يا امل وبصراحة معملتش حسابها

امل :: **** يخليك لينا يا عادل

مياده :: انت ازاي كدة يا دوله.. بجد **** يخليك لينا بجد

عادل :: طب يلا بقي شوفو الزباين

امل :: طب معلش خلي الهدية في عربيتك وهخدها وانا مروحة

مياده :: وانا كمان علشان متتسرقش في الزحمة

ميعاد الحظر علي وشك والزباين خفت جدآ من المحل. تقريبآ فضي. كله عايز يلحق يروح وليلي اتصلت بجوزها وقالت انها هتتأخر بعد ما كانت عايزه تمشي قبل الحظر لكن عادل صمم تحضر معاهم الأحتفال اللي عاملة

وفعلا اخدهم وراح عالشقة وهناك وصل كمان صاحبة حسين بهدايه حلوه ل امل ومياده.. مش دهب لكنها برفانات وميكب

وعادل في الحفلة اتعرف بسحر وخد رقمها وبقي فيه بينهم تواصل بعد كدة

..... الأيام بتمر والشهور وسحر اندمجت مع مياده وامل.. وبقي فيه بينهم سحاق بجانب شغلها مع فيروز اللي فتح ليها ابواب رزق مكنتش تتخيلها وعملت فلوس كتيره جدآ لدرجة انها اشترت شقة وكتبتها بأسمها من غير ما جوزها يعرف.. وفرشتها احلي فرش

امل مسكت ادارة المحل بتاع جوزها وبقت هي كمان بتاخد مرتب شهري 5000 جنيه والحياه احلوت وبقت عنب معاها ورجب بقي مشغول في المحل بينزل كل يوم الصبح ميرجعش غير الساعة 8 بالليل

ومياده وصل مرتبها الشهري في المحل ل 5000 جنيه هي كمان ومبسوطة

انها بتصرف علي نفسها وعلي بيتها مع جوزها اللي اشتغل في سنتر بيدي دروس من ورا الحكومة

وبكدة انتهت قصتنا وعلي امل اللقاء في قصة جديده

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous