الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

بس الشرموطة دي مش مسترجلة واحد كل متعتة في انة يشوف مراتة بتتناك من غيرو.. وصلت

رجب :: اه.. بشوقك يا ليلي

ليلي :: ياريت يارجب متتصلش بيا تاني

وكمان تمسح رقمي من عندك

رجب قفل مع ليلي وقعد يفكر في كلامها

وهو مضايق جدا

امجد.. يا امجد

امجد :: ايوة يا رجب

روح هاتلي كوباية شاي من القهوة

امجد :: حاضر بس ثواني برص البترينة رجب :: ياعم هاتلي كوباية الشاي ورص البترينة براحتك بعد كدة

امجد راح يجيب شاي ورجب بعد ما امجد مشي بصوت واطي

ماشي يابنت المتناكة.. بقيتي دلوقت شايفة كسمك عليا..ماشي

.....

ليلي دخلت المكتب علي عادل وفي ايدها شوية اوراق عايزه امضتة عليهم

عادل اخد منها الورق وحس انها مش علي طبيعتها.. مضاايقة مكشرة حاجة زي كدة

عادل :: مالك يا ليلي ؟

ليلي :: ابدآ مفيش. بس اللي اسمة رجب

اتصل بيا قال ايه جيت علي باله وعايزني افتح معاه صفحة جديدة

عادل :: رجب ؟ هههههههه انا معرفش رجب ده عايز ايه هو مكفي مراتة علشان يدور علي صفحة جديدة معاكي.

ليلي :: مانا ادتهمله علشان ميتصلش تاني

عادل :: تمام.. ادي الورق اهو..

ليلي :: ماشي.. اخدت الورق ومشيت ورجعت تاني قبل ما توصل للباب

ليلي :: ايه رئيك نتغدي بره بعد الشغل انا عزماك

عادل :: لا عندي مشوار ضروري بعد ما اخلص وكمان بنت المتناكة امل هدت حيلي امبارح.. هخلص المشوار واروح اريح جسمي

ليلي :: مشوار ايه ؟

عادل :: الفيلا بتاعتي اللي في التجمع المفروض اروح اقابل المهندس هنااك محتاج مني فلوس

قصة بقلم عادل المتميز

ليلي :: طب ما تبعتلة الفلوس علي حسابه

عادل :: لا مانا عايز اشوف عمل فيها ايه

وكمان فيه شوية تعديلات في دماغي هنتاقش فيها انا وهو. لازم اروحله النهارده علشان الايام اللي جاية مش هكون فاضي

ليلي :: ماشي نخليها لما تكون فاضي بس العزومة عليا ماشي

عادل :: هههههههه ماشي ياستي

.........

بعد مرور يومين عادل اتصل ب رجب وقاله انه خلاص مض عقد المحل والمهندس صاحبة هيبتدي الشغل في المحل بعد يومين

رجب كان هيطير من الفرحة واتفق مع عادل يروح يقابلة بكره علشان يشوف المحل

رجب قفل مع عادل واتصل ب امل يفرحها

امل :: مض العقد امتي ؟ ازاي ده كان بيقول لسة اسبوع علي ماصاحب المحل هيجي من البلد

رجب :: هو قال ان الراجل لما عرف انه جاهز باالمبلغ كاش خاف يطير منة وركب اول قطر واتصل عليه بالليل والصبح مضو العقد وراح سجل العقد في الشهر العقاري

امل :: طب حاول بالطريقة تطلب من عادل تشوف العقد. ولا اقولك بلاش ليقول انك مش مطمن له

رجب :: انا نفسي رايحة للحمام ولحاجة حلوة اعملي بسبوسة نفسي رايحة ليها..ايه رئيك اجبلك كام جوز حمام وابعتيلي عالواتس طلبات البسوسة وانا هجبهالك واجي..

قصة بقلم عادل المتميز

امل :: ماشي بس متجيش انت.. ابعتلي امجد بيهم..

رجب :: امجد ؟

امل :: ايوة يا راجل امجد.نفسي هفاني عليه هههههههه

رجب :: طب ابعتيلي الطلبات عالواتس دلوقت

امل :: حاضر

امل كتبت لرجب الطلبات علي الواتس

ورجب كتبهم في ورقة وبعت امجد يشتريهم ويطلعهم ل امل مراتة

......

مياده :: ايوه يا وسام

وسام :: لحظة.. معلش كنت في المحل وخرجت بره علشان اعرف اكلمك

مياده :: ولا يهمك.. بقولك ينفع تزوغ سااعة ؟

وسام :: اه ينفع.. بس شوية كدة

مياده :: طيب هستنا منك تليفون تقولي

انك في الشقة ماشي

وسام :: وهسيب الباب مفتوح زي المرة اللي فاتت مش كدة

مياده :: هههههه اه بالظبط كدة

...

بعد ساعة الا ربع وسام كان مزوغ من المحل واتصل بمياده قالها انه طالع خلاص دقيقة وهيبقي في الشقة وراح فعلا البيت بسرعة.. في الوقت اللي كان فيه امجد هو كمان شايل الشنطة اللي فيها الطلبات اللي هيطلعها ل امل

وهو داخل البيت لمح وسام طالع عالسلم بخطوات سريعة

امجد استغرب طلوع وسام الشقة في الوقت ده وليه بيمشي بسرعة. معقول وسام تعبان مثلا ؟. ملهاش حل تاني

فكر يطلع وراه لكن قال في باله اودي الشنط دي ل امل وبعدين اطلع اشوفة

طلع وضرب جرس بتاع امل

امل فتحت الباب بقميص النوم

اهلا اهلا.. اتفضل ياخويا

امجد :: الحاجات دي رجب بعتهملك

امل :: عارفة.. دخلهم جوه وتعالا عيزاك

امجد هز راسه وبثقة ايه وحشتك اخيرآ

امل :: اه يا خفيف.. ادخل يلا حط الشنطه اللي في ايدك في المطبخ وتعالا ورايا

امجد دخل المطبخ حط الشنطة وراح ورا امل اللي كانت مستنياه في اوضة النوم

علي السرير.. دخل وقفل االباب ورا

........

مياده بعد ما طلعت شقة وسام دخلت الشقة وسام كانت مستنيها ورا الباب

مياده اتفاجئت بوسام ورا الباب وهي بتقفلة وكانت فكره مستنيها في اوضة النوم.. تفت في عبها.. اخص عليك يا وسام خضتني

وسام :: حقك عليا مقصدش

قصة بقلم عادل المتميز

مياده قفلت الباب بأيد والأيد التانيه بتشد وسام من القميص بتاعة وتشده عليها

الباب بيتقفل ووسام بيقرب منها

وشفايفة مسكت في شفايفها.. وهي راحت بضهرها تسند عالباب اللي اتقفل

قصة بقلم عادل المتميز

ووسام لذق فيها.. وايدها علي خدوده وشفايفها بتمص في شفايفة

زبه انتصب وخبط في كسها وايدها نزلت

وراحتله.. مسكتة من زبه اوووي وشفايفها بقت بتعض في شفايفة

هاجت جدا عليه ولفت بيه وبقي ضهر وسام هو اللي مسنود عالباب ونزلت علي ركبها وايدها الأتنين علي فخاده تحسس عليهم بهيجان

ايدها بتحسس وتتحرك بولع وعيونها مركزه علي زبه وصوابعها راحت لسوستة بنطلونة.. نزلت بيها ببطئ وبتعض علي شفايفها. وبدأت تنزل بالسوستة

وايدها دخلت جوه ومسكت زبه والأيد التانيه نزلت لكسها تفرك فيه

وسام سند راسه عالباب وايده اتحطت علي وشه من شده الأثاره وخرجت منه ااهات مكتومة لما مياده اخدت زبه بين شفايفها تمصها وترضعها

بعد وصلة من المص ورضاعة زبه وبيضانة

قصة بقلم عادل المتميز

مياده ووسام دخلو اوضة النوم

..........

امل نايمة علي بطنها علي فخاد امجد اللي

كان عريان ملط وماسكة زبه تمص وترضع فيه

امل :: يخرب بيت زبك كان ووحشني اوي

امممم امممممم

امجد :: وانتي وحشاني. وشقاوتك دي كمان وحشاني اوي

امل :: اممم اممممم. زبك سخن اوي كده ليه

امجد :: علشان تعبان اوي وكان محتاجك

امل بتكلم زب امجد بمحن وشرمطة وصوت كله هيجان :: تعبان ؟ انت بجد تعبان. لا ميرضنيش تعبك.. امممم اممممم..

امجد :: اووووف.. شفايفك احلي من اجدعها كسك

امل :: انت اللي زبرك حلو اوي.. اممممم

مش شبعانة من مصه

ونزلت بلسانها علي بيضانه. براحة لسانها بيتحرك علي بيضانه وايدها ماسكة زبه منيماه وبتدعكة

قصة بقلم عادل المتميز

بعد شويه راحت قايمة وطلعت فوق امجد. ونزلت براحة علي زبه اللي كان منتصب ومستني كسها ينزل عليه

نزلت لغاية ما بقي كسها فوق راس زبه

وايدها من تحت ماسكاه.. ونزلت

زبه بدأ يدخل جواها. واهات ممحونة مليانة شبق وولع وميااصة

لغاية ما بقي زبه كله جوه كسها

قعدت عليه وايدها راحت تحسس علي صدره وشفايفها راحت تلحس تصدر امجد

ووسطها بدأ يطلع وينزل براحة اوي

اااااه.. ااااااااه.. اووووووف.. اووووووف.. وحشني. وحشني اوي. اااااه

اااااااااه.

امجد حاضن امل وهي بتطلع براحة وتنزل علي زبه وراسها علي صدره وشفايفها ماسكة حلمة صدره بتمصها وتتأوه

........

ميااده نايمة علي ضهرها وفوق منها وسام

مدخل زبه بالكامل في كسها وحضناه بأيدهاا وشفايفها بتمص وترضع في شفايفة وزبه داخل خارج ببطئ في كسها

ااااحححح اححححححح. اوووي اوووووي... زبك حلو يا وسام.. زبك حلو.. ايووووه.. نكني.. نكني يا وسام. نكني كمان. نكني في كسي اوووي

وسام :: بنيكك اهو

مياده :: احلي نيك ده.. واحلي زب.. اوووووف.. اووووووف.. ياخرابي. ياخرررررابي.. كسي.. كسي

وسام :: مالو كسك

مياده :: متناك.. كسي متنااك اووي.. اووووف.. زبرك جوايا مولع كسي اوووي

اييي اييييي.. كمان.. دخله اوووي.

وسام ثبت زبه جوه كس مياده لحظات بدون حركة. وبعدين بدأ يسحبه براحة اوي. وسطة بيترفع وزبه بيخرج من كسها بشويش.. ورجع راح مدخله للمخاصي.. ويعاود الخروج ببطئ واالدخول مره تانيه في كسها

مياده حضنتة بكل قوته وهي بتأوه وتنفخ من شده المتعة والأثاره اللي كانت حاسة بيها

احووووو احوووووو. ايه ده.. زبك تخين اووووي في كسي.. اوووووف اوووووف

كمان. كمان. كمان.. ايووووه. ايوه كدة

اوووووف.. نكني. نكني.. اوووووووف

......

بعد نص ساعة باب الأوضة فتح تاني

وخرج منها امجد وهو بيظبط هدومة.. كان ناك امل

قصة بقلم عادل المتميز

نزل كام سلمة وافتكر وسام يروح يبص عليه ويشوفة مالة

طلع تاني... حط مفتاحه في كالون الشقة وفتح الباب ودخل.ورجليه اخدتة مباشر علي اوضة النوم بتاعتهم

وكانت المفاجئة

مياده مفلئسة ووسام بينكها من الوضع الخلفي.. لحظات من الصدمة او المفاجئة

اللي اترسمت علي وش الجميع

عيون مياده وهي مفلئسة جت في عيون امجد.. و وسام ماسك مياده من وسطها

وعنيه علي امجد وامجد االلي كانت المفاجئة اكبر من تفكيره

كل ده في لحظات متتعداش الخمس ثواني... امجد من غير ما يتكلم رجع ومسك اكره الباب وخرج.. ووسام شال زبه من كس مياده اللي قامت بسرعة تدوؤ علي هدومها وتلبسها قبل ما امجد يعملهاا فضيحة

في ثواني كان وسام لبس البوكسر بتاعة وعلي ما خرج علشان يلحق امجد. كان امجد خرج من باب الشقة وقفلة وراه ونزل

قصة بقلم عادل المتميز

وسام رجع يلبس هدومة ومياده كانت لبست واترجت وسام يلحقة قبل ما يعمل ليهم اي فضيحة. وسام طمنها ولبس باقي هدومة ونزل بسرعة ورا امجد يلحقة

.......

فيروز :: الو ايوه يا سحر

سحر :: اه يا حبيبتي. ايه

فيروز :: بكره بقي تعملي حسابك هتروحي لشوكت في نفس الفيلا الساعة

12 بس تعملي حسابك تكوني هناك في الميعاد بالظبط لحسن هو عنده مواعيده ومبيحبش حد يتأخر عليه

سحر :: طلبني تاني.. انا كنت خايفة لكون معجبتوش.

فيروز :: لا عجبتيه طبعا والا مكنش طلبك تاني

سحر :: اصله من ساعتها متصلش بيكي ولا انتي كلمتيني

فيروز :: هههههههههه مش هيطلبك كل يوم يعني يا سحر.. ثم هو مبقالوش فترة

دول كلهم يومين بس واهو طلبك تروحي له بكره

سحر :: اه صحيح. معلش اصل الحالة المادية عندي يعني. وانا كنت خايفة معجبوش وكدة وانا مصدقت

فيروز :: لا اطمني طالما طلبك تاني انتي كدة بقيتي من الفريق الاساسي ومين عارف يمكن تبقي من اهم اعضاء الفريق عنده

فيروز ::ههههههه ياريت ياختي الا صحيح انا مشفتش مراتة في الفيلا يعني

فيروز :: يابت انتي هبلة ؟ انتي متخيلة انه هيقابل الحريم بتوعة في المكان اللي عايش فيه ؟.. دي حي**** فيلا كدة عاملها لمذاجة. لكن مش دي اللي عايش فيها.. التانية اللي عايش فيها هو ومراتة في مدينة الرحاب مش دي خالص

سحر :: اها.. انا بسأل بس علي اساس انك قولتي ان مراتة عارفة وكده

فيروز :: اه هي عارفة ومطنشة ده احساسي لكن بردو مش هيكون بالبجاحة يعني اللي تخليه يجيب نسوان الفيلا بتاعتهم... ده هو عايش علي خيرها

ولو قلبت عليه مش هيلاقي ياكل.. خصوصا ان كل الخير اللي هو عايش فيه

قصة بقلم عادل المتميز

والعز والاملاك والشركات دي كلها بأسمها هي.. مفيش حاجة بأسمة

قصة بقلم عادل المتميز

سحر :: وانتي عرفتي كل ده منين ياختي

فيروز :: عيب عليكي. بطريقتي.. المهم اوعي تنسي بكره 12 بالظبط تكوني هناك

سحر :: لا طبعا مش هنسي

.......

وسام :: السلام عليكم

رجب :: وعليكم السلام.. تعالا يا وسام

وسام :: هجيلك بس عايز امجد لحظة بس

امجد :: حاضر.. هجيلك

رجب :: في حاجة ولا ايه ؟

وسام :: لا ياعم مفيش

رجب :: ماشي.. متتأخرش علشان تخلص الكام حتة اللي فاضلين اللي لسة مترصوش دول

امجد :: لا مش هتأخر هشوف بس وسام عايزني في ايه

امجد راح ورا وسام اللي كانت مستنيه بعيد

وسام :: اوعي تكون اتكلمت في حاجة مع رجب

امجد :: ياعم انت اهبل.. هقول لرجب ليه اصلا

وسام :: اوووف. طمنتني

امجد :: بس علي فكرة انا زعلان منك وزعلان اوي كمان

وسام :: و**** االموضوع جه كدة

امجد :: ياراجل دانا عمري ما كنت ااتخيل في حياتي انك ممكن تعمل كدة مع اي واحدة وكمان القيك مع مين مياده

وسام :: وطي كسم صوتك احنا في الشارع.. امجد اللي شفتة ده مينفعش حد يعرفة

امجد :: ياعم انت عبيط ؟ هقول ايه ولمين.. بس احا انا هموت واعرف جبتها ازاي ؟.. الوليه جامدة نيك ياجدع. واحا جسمها ملبن بنت المتناكة وابيض عسل نحل

وسام :: نبقي نتكلم بالليل احسن انت كسم صوتك فضحي.. اهي بترن اهي

امجد :: رد عليها ياسطي وطمنها

وسام :: ايوه يا مياده.. لا لا. متقلقيش خالص... لا و**** ما اتكلم مع حد.. لا انا وامجد مع بعض يعني.. لا لا متقلقيش

اطمني.. ياستي متقلقيش امجد رجولة ومش هيتكلم.. ماشي سلام

امجد :: طب هروح انا لرجب يفكر فيه حاجة

وسام :: قوله اني جايبلك عروسة من البلد

امجد :: ماشي مع انه هيصدعني.. ويقولي اتجوز واتزفت

وسام :: امجد مش هوصيك!

امجد :: توصيني علي ايه انا مشفتش حاجة اصلا.. يلا سلام

........

مياده لما خلصت مع وسام المكالمة

قصة بقلم عادل المتميز

مكنتش قلقانة زي ما قالت لوسام بالعكس دي يمكن حست ان الموضوع جه في صالحها.. اولا هي ماسكة امجد من رقبته بسبب علاقتة بأمل اللي هي مرات صاحبة برغم انه ميعرفش انها عارفة

يعني لو فكر انه يهددها بالفضيحة هي كمان هتصدمة باللي عرفاه

مياده بدأت تفكر انها ازاي تستغل اللي شافة امجد وتخليه هو كمان من ضمن اللي يمتعوها ويمتعو كسها

لكن سرحانها انقطع برنه تليفونها

مياده :: الو يا قلبي. وحشتني

عادل :: وانتي كمان ياروح الروح.. بقولك فاضية الليلة

مياده ؛: افضالك ياقلبي. ايه وحشتك

عادل :: انتي علي طول وحشاني.. انا عازمك في سهره حلوه.. ايه رئيك نتعشي الليلة.. مظبط الشقة شموع بقي

قصة بقلم عادل المتميز

وجو رومانسي وموسيقي وتباتي الليلة في حضني

مياده :: ماشي يا قلبي.. وانا اقدر اقولك لا

....... الأيام بتمر وعلاقة عادل ومياده بتاخد جانب تاني خالص. علاقة حب ورومانسية علاقة فيها كل حاجة مشاعر

وجنس..

وعلاقة عادل ب امل اصبحت علاقة شبه ساديه

امل اصبحت بتعشق عنف عادل ليها وكانت بتطلب منة يعاملها علي انها خادمة له ولرغباتة. كانت بتعشق منه الأهانة والشتيمة بس كان شرطها الوحيد انها متتعاملش كدة قدام مياده كانت مشكلة امل الوحيده هي ميااده. مش حابة تبان قدامها ضعيفة او مذلولة رغم انها سلمت بحب عادل ليها

من الناحية التانية سحر راحت لشوكت في الاسبوع الاول بس اربع مرات وفي اخر مرتين بدا يديها الف جنيه مقفوله

غير الهدوم والقمصان والملابس الداخليه

اللي كانت بتاخدها وهي مروحة

سحر عشق الموضوع خصوصا لما بقي في ايدها علي طول فلوس ومبقتش محتاجة لجوزها ولا بقت بتتخانق معاه

ده غير انه كان ممتعها جنسيآ

وطبعا بدأت تقول لجوزها انها بتاخد من الزباين تبس اكتر علشان يوافق دايمآ بأستمرار علي شغلها

قصة بقلم عادل المتميز

وفي كل مرة كانت سحر كل ما تحب تروح ل شوكت تروح لمياده او تروح ل امل لغاية ما مياده حست ان فيه حاجة مش طبيعية واتكلمت مع امل وكان رد امل ان سحر عمرها ما كانت بتسيب عيالها عندها وان الموضوع كدة بقي فيه انه

.............

مياده عدت علي سحر كانت راجعة من بره بتشتري شوية طلبات ليهم قعدت معاها شوية ومياده ماصدقت سحر طلبت منها بكره تسيب عيالها عندها

مياده :: هو انتي بتروحي فين.. ومتقوليش انك بتروحي لحد قريبك

علشان عرفت من امل ان ملكيش حد هنا

سحر :: الحقيقة ومش هكدب عليكي انا نزلت شغل علشان اساعد جوزي في حمل البيت. علي يدك المشاكل اللي كانت بينا وجوزي ظروفة زي الزفت والمصاريف كتير

مياده :: طب وايه المشكلة. الشغل مش عيب علشان تخبي

سحر :: لكن جوزي ياختي شايف ان عيب حد من اهلة يعرف ااني بشتغل وكدة

مياده :: انا مش شايفة خالص انة عيب بصراحة.. لكن معلش في السؤال. شغل ايه اللي مش كل يوم ده ؟ وكام سااعة وبترجعي

سحر :: بشتغل مع واحدة صاحبتي عرفتها عن طريق النت. بتفصل للمحلات بتاعة الملابس قمصان وبناطيل وكدة

قصة بقلم عادل المتميز

بروح اساعدها وبننزل نشتري القماش مع بعض وكمان لما بتروح تسلم الطلبيات بتحتاجني معااه.. واهو بطلع منها ب100 اهي نواية ياختي تسند الزير

مياده مقتنعتش خالص بكلام سحر وحست انها بتكدب وبتحور عليها لكن عملت نفسها مصدقة كلامها العبيط ده

مياده :: ومالو ياختي الشغل مش عيب ربنا يعينك

مياده اخدت قعدتها مع سحر وبعدين راحت علي شقتها وحكت لمحمد جوزها علي الكلام اللي دار بينها وبين سحر

حتي محمد جوزها قالها سحر بتكدب وان الكلام اللي بتحكيه ده ميدخلش علي عيل صغير

مياده بعد تفكير اتفقت مع محمد لما سحر تطلع العيال وتنزل يكون لابس وجاهز ويمشي وراها ويشوفها رايحة فين ويجي يقولها

وفعلا تاني يوم بعد ما سحر طلعت عيالها عن مياده ونزلت كان محمد وراها

راحت علي اول الشارع وطلبت اوبر ومشيت ومحمد وقف تاكس ومشي وراها

وبعد ساعة ونص تقريبا محمد اتصل بمياده وقالها عالعنوان اللي راحتة سحر.. فيلا كبيرة وفخمة في التجمع الخامس

مياده :: اانت هناك ولا رجعت

محمد :: لا هناك لسة.. ارجع ولا استني

مياده :: لا مشي التاكس وخليك في مكان تكون قريب من الفيلا وعنيك علي باب الفيلا واول ما تخرج منها صورها وهي خارجة.. بس خد بالك عايزه وشها يكون باين

محمد :: تمام

وفعلا فضل محمد مستني خروج سحر ساعتين ولما خرجت صورها وهي خارجة من الفيلا وصورها وهي واقفة مستنيه اوبر علشان يرجعها وصورها وهي بتركب العربية.. وبعد ما مشيت صور الفيلا من بره

وبعت الصور لمياده علي الواتس.. وطلب اوبر هو كمان ورجع

لما سحر رجعت البيت عدت علي مياده قبل ما تدخل شقتها

مياده :: بابهم جه ياقلبي اخدهم.. استني اعملك شاي

سحر :: لا معلش زمان شريف قاعد مستنيني اروح

ميااده :: ياستي لو اتصل قولي انك رجعتي واهو الباب في وش الباب.. ها اعملك شاي ولا قهوة

قصة بقلم عادل المتميز

سحر :: مش هقدر فعلا معلش.. انا همشي بقي.. سلام

مياده :: لا انا عيزاكي.. علشان عندي حاجة مهمة لازم تشوفيهاا

سحر قعدت وهي مش فاهمة ومياده راحت عملت كوبايتين شاي ورجعت

مياده :: ها.. اخبار شغلك مع صحبتك ايه

سحر :: اهو ماشي الحال

مياده :: بس 100 جنيه قليلة اوي علي فكرة.. ابقي قولي ليها تزودك خصوصا ان صاحبتك دي عايشة في مستوي راقي

سحر مستغربة كلام مياده وخصوصا كلمة مستوي راقي

مياده :: مالك مستغربة ليه.. انتي مش كنتي في التجمع الخامس في الفيلا رقم22 وعليها يفطة مكتوب عليها فيلا شوكت الصرفي..

سحر كان هيجي ليها جلطة من كلام مياده.. وقامت علي حيلها وهي متنرفزه

ايه ده.. انتي بترقبيني ؟

مياده :: اقعدي يا سحر ومتتنرفزيش اقعدي يا قلبي

سحر :: علي فكره بلاش الاسلوب ده معايا

وياريت تجيبي من الأخر وتقوليلي انتي عايزة مني ايه ؟

مياده قامت من عالكرسي بتاعتها وراحت قعدت جنب سحر علي مسند الكرسي :: عيزاكي انتي

سحر :: نعم ؟ ده اللي هو ازاي

مياده وطت علي ودن سحر وايدها راحت لبزازها. واول ما ايد مياده لمست بزازها اتنفضت

مياده :: عيزاكي.. ايه مش فاهمة

سحر :: لااااااا ده انتي مجنونة

مياده :: علي فكره هبقي ابعتلك حاجة هتعجبك

سحر مشيت وهي بتضرب كف علي كف ومياده مبتسمة. علشان عارفة ان سحر خلاص هتيجي هتيجي ولو مش بمذاجها هيبقي غصب عنها

تليفون مياده رن

مياده :: الو ايوه يا محمد انت جيت؟

محمد :: اه يا حبيبتي انا جيت من شوية

مياده :: بتتصل ليه انت مش طالع

محمد :: لا هطلع بس البسي حاجة وهرن عليكي علشان هيطلع معايا واحد

مياده :: مش فاهمة؟

محمد :: انتي مش فاكرة من فترة طلبتي مني ايه

مياده :: اممم ؟ لا مش فاكرة

محمد :: مش طلبتي مني نركب كاميرات في الشقة

مياده :: يالهوي عليك يا محمد دانا نسيت معقوله لسة فاكر طب اعمل حسابك انا كدة كدة همشي شوية كدة علشان الليلة هبات مع عادل

محمد :: هتباتي عند عادل.. ماشي وبعدين اه ياقلبي لسة فاكر وروحت اشتريت كامرتين والجهاز كمان.. بس

اللي هيجي معايا علشان يركبهم مستني

اللي معاه بعتة يشتري شوية حاجات للمحل.. واول ما هيجي هجيبه واجي

مياده :: طب ليه كامرتين ؟ هي كاميره واحدة بس محتاجينها تبقي في اخر الصاله وجايبة زاوية باب الشقة

محمد :: لا مانا هخليه يركب كاميره واتعلم منة ازاي بيوصل وهركب انا التانية في اوضة نومنا

مياده :: طب والبرمجة ؟ اكيد الكاميره بتتبرمج عالجهاز

محمد :: تصدقي جايز بردو

مياده :: انا مش عارفة بس اكيد يعني.. طب عندي فكرة انت تخليه يركب الأتنين

وليكن تكون واحده بره الشقة والتانية في الصالة. وهو هيبرمجهم ويظبط الدنيا واانت بعد ماهو يمشي تغير مكانها بس انت فاهم ؟.

محمد :: صح ياقلبي انتي صح.. تمام

مياده :: طيب ياقلبي لو جيت وملقتنيش

اعرف اني عند عادل

محمد :: صحيح ياريت تبقي تجيبي منة كل الفيديوهات بتاعتكم مش هو بيصور كل اللي مقابلاتة في الشقة

مياده :: اه طبعا.. وانا قولت له وهو قالي هيبعتهملي.. شكله نسي

محمد :: لا هاتيهم.. عايز اشوفك وانتي.. ها

مياده :: هههههه ايه مش عارف تتكلم

محمد :: انا في الشارع يا وليه

مياده مشيت وراحت لعادل في شقتة

ومحمد طلع هو والراجل اللي بيركب الكاميرات وبعد ما الكاميرات اتركبت

والراجل نزل محمد فك الكاميره وركبها في اوضة النوم ووصلها بالسلك اللي جاي من الجهاز واشتغلت زي الفل

..........

مياده اول ما دخلت الشقة وشافت الأضواء المتركبة في الشقة والشموع

وطرابيزه مفيش اجمل من كدة م

عليها كاسات النبيذ والأكل اللي محطوط بشياكة.. والورد المنثور علي الارض علشان تمشي عليه

قصة بقلم عادل المتميز

مياده :: يالهوووي يا عادل. ايه الجمال ده كله

عادل :: ايه رئيك بقي

ميااده :: حلو اوووووي.. معقول كل ده علشاني انا ؟

عادل :: هو انتي ليه مش مصدقة اني بعشقك عشق

مياده :: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دوله..

عادل :: ولا يحرمني منك يا احلي مياده في الدنيا كلها

مياده دخلت الشقة وقلعت هدومها وقعدت مع عادل براحتها في الشقة

عادل :: تعالي بقي اوريكي جايبلك ايه

مياده :: ايه ده لسة فيه مفاجئات تاني؟

عادل ::: تعالي بس.. اخدها من ايدها ودخل بيها اوضة النوم وقعدها عالسرير

عادل :: غمضي عينك

مياده غمضت عنيها

عادل :: فتحي عينك بقي

مياده :: اوووووووووف.. يالهوي يا عادل

جميلة اووووي

سلسلة دهب مفيش اجمل من كدة عادل جابها ل مياده

عادل :: عجبتك بجد

مياده :: اوووووووي

عادل :: طب وايه رائيك بقي في الخاتم ده.. طلعة من جيبة.

مياده قامت وحضنت عادل اوي وهي طايره من الفرحة وبتبوسه

مياده مش فرحانة بالخاتم والسلسلة علشان دهب.. لكن فرحانة ان عادل مقدرها وبيحبها بجد

مياده :: عادل انا بحبك اوي

عادل :: وانا بموت فيكي يا قلبي.. يلا بقي لحسن هموت من الجوع ومرضتش اكل غير لما تيجي

مياده :: ماشي يا قلبي انا بس عايزه اعرف ليه كل ده ؟ اشمعني النهارده

عادل :: معرفش انا حبيت افرحك وكمان لو طولت اجبلك نجمة من السما هجبلك

مياده :: وانا كمان نفسي اسعدك يا عادل زي مانت علي طول كدة بتسعدني

عادل :: ياقلبي وجودك لوحده بس معايا قمة السعادي بالنسبة ليا.. يلا بقي كدة هموت من الجوع

مياده :: يلا يا عمري

مياده قضت ليلة من ليالي العمر مع عادل

وفي نص الليل كدة بعد ما اتناكت من عادل وعادل غلبة النوم في حضنها

سرحت في مشاعرها اللي اتحركت بجد ناحية عادل وبقت بتشعر بمشاعر الحب الحقيقي ناحيتة وكانت خايفة

اوي من مشاعرها دي لتوصل لمرحلة متتمناش توصل ليها انها تكره جوزها

وفجاءة افتكرت سحر

كانت الساعة تقريبا اتنين بالليل

فتحت الواتس وبعتت رساله ليها

معلش يا قلبي نسيت ابعتلك الحاجة اللي قولتلك عليها النهارده.. وبعتت الصور اللي محمد صورهم ليها

دقايق وسحر شافت الرساله وشافت الصور وهي خارجة من فيلا شوكت.. وهي واقفة قدام الفيلا.. وهي بتركب اوبر.. والفيلا من بره وعليها يفطة رخام برقم الفيلا واسم صاحبها

1...7891011...14