الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

عادل نزل بأيده وقومها وراح شايلها ودخل بيها اوضة النوم

حطها عالسرير وقلع كل هدومة وطلع جنب مياده وفتح بين فخاد مياده وايده راحت للأندر الفتله وقلعهولها

ودخل علي كسها

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

قرب من كسها وانفاسه وشفايفه لمسو كسها..ارتجفت سخنت.. ولعت نار

شفايفة بتبوس كل حتة في كسها ومناخيره بتشم ريحة هيجانها اللي فاحت من كسها.. ولسانه بدأ يعبر عن هيجانه وخرج من بين شفايفة وبدأ يلامس رطوبه كسها.. يتحرك حركات لولبيه صعود وهبوط بين شفراتها.. يلامها بظرها المنتصب

اهات ونبضات تتسارع

ااااه ااااه.. جميل. لسانك حلووو.. ااه ااااه ياعادل.. بررراحة. براحة يا عادل.كسي اااااااه كسي مولع ياحبيبي

لسان عادل بيتحرك علي كس مياده اللي بيشر لبن من اثارتها

وصباعه راح لخرم طيزها. وبقي بطرف صباعة بيداعب بحنيه خرم طيزها ولسانه بيلاعب زنبوها

مياده هاجت وقامت ومسكت عادل من شعره وبقت بتحك كسها اووي في لسانه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل قام ونزل من عالسرير ورجع في ايده المشابك طلع عالسرير وقلعها القميص والسنتيان ومسك بزازها بأيده تفعيص وتقفيش وشفايفة بتعض في شفايفها

اي اي.. سنانك بتوجعني يا دوله

شفايف عادل نزلت علي بزازها.. واخد حلمة علشان يمصها ومياده هاجت اكتر من شفايفه اللي بترضع وتمص في حلماتها وايدها بتتسحب لغاية ما وصلت لكسها.. وصوابعه دخلت جوها

ااااااااااه. يالهووووووي. ايه الجمال ده.. اووووووووف اوووووووووف.. مص يا دوله اووووي.. مص اوووووي.اوووووووف اووووووف. احححححح اححححححح.. كسي بياكلني اوووي.. ايي ايييي. نكني يا دوله. قوم نكني في كسي المتناك ده

عادل مسك المشابك وحطهم في حلمات بزاز مياده.. اي اي اي بيوجعوني

عادل :: هتتعودي وهتحسي بالمتعة

مياده :: كسي بياكلني.. يلا بقي حط زبرك في كسي يا دوله

عادل رفع رجل مياده لفوق وحط زبه علي كسها. وبدأ يدخله فيها واحده واحده وبشويش

ااايوووه. ايوووه.. دخله اوي يا دولتي.. دخله كله في كسي.. اوووووف.. اه اه. حلو. حلو.. كمان.كمان ياقلبي.. اااااااحححححححح احححححححح

زب عادل بقي كله في كس مياده وهي راحت بأيدها حضناه اوي ونزلته ليها علشان تمص شفايفة.. ورجليها لفت حولين وسطه وهو نايم فوق منها

نكني يا دوله. نكني اووي.. كسم كسي.. عايزك تنيكة اوووي..ايوه. ايوه كده. دخلة. دخله كمان. اه اه. اوي ياعادل. اوي.. اوي. اوووووف

زب عادل بيدخل ويخرج في كسها وهي لافة رجليها حوالين وسطه وشفايفة نزلت علي بزها المحطوط فيها المشابك. وعمال يمصهم ويعضهم

والمتعة بتذيد كل ما عادل يمص حلماتها ويعضهم

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل قام من فوقها وخلاها تنام علي بطنها وطلع بزبه ورشقة بين فلقة طيزها ونام بكامل جسمة فوق منها وشفايفة بتبوس في عنقها.. ووسطة رايح جاي وزبه بيحك في خرم طيزها

احاااااااا.. احاااااااا.. زبرك مولع خرم طيزي... اوووووف اووووف. دخله يا عادل.. دخله في طيزي.. علشان خاطري دخله.. اووووووف

عادل قام من فوقها ورفع وسطها وهي ونامت علي وشها وواقفة علي ركبها ورافعة له طيزها وبأيدها فشخت طيزها له علشان يحط زبه فيها

عادل واقف وراها علي ركبه.. تف علي خرم طيزها وعلي راس زبه.. دعكه وبعدين راح حاطه علي خرم طيزها

مياده بتعض بسنانها في شفايفها وعادل بيحاول براحة يدخل زبه.. واول ما حست ان زب عادل بدأ يدخل في طيزها بالعافية

مياده بتتألم وتصرخ وتترجاه يشيل زبه بعد ما كانت بتتلبون علشان يدخله

لكن عادل كان واخد قراره وهيدخله مهما صرخت او اتألمت

فجاءة تليفون مياده رن بصت علي الفون لقت المتصل سام عادل وقف نيك في طيز مياده اللي ردت علي وسام وقالت له مش هتعرف تشوفة النهارده وخليها بكره

بعد ما مياده قفلت مع وسام محاولات عادل فضلت مستمره في انة يدخل زبه في طيز مياده

عادل بيحاول وكل شوية يغرق طيز مياده وزبه من ريقه.. ومياده بتترجاه

لكن مع المحاولات.. فجاءة مياده

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

صرخت بعلو صوتها... في اللحظة دي كانت راس زب عادل كله في طيزها

بتعض في ايدها من الوجع ودموعها نزلت من عنيها وعادل مدخل زبه بالكامل في طيزها ونام فوق منها وهي نامت بجسمها كله عالسرير

وبدأ عادل واحده واحده يسحب زبه من طيزها وهي بتصرج

لا يا عادل.لا ياعادل. بيوجع بيوعني اووي. ابوس ايدك.. مش قادره. هموت.. اييييي ايييييي.

مياده بتعيط بجد من الوجع وعادل مش فارق معاه وجعها ولا عياطها وبقي عمال ينيك فيها وهو شالل حركات جسمها بجسمة

فين لما عادل قرر يشيل زبه من طيزها خلاها ترجع تفلئس تاني ووعدها المره ده هينكها خلاص في كسها

حط زبه في كسها من ورا ومسكها من وسطها وبقي بينكها بكل عزمة.. خبط ورزع زهبد وبزازها بتروح وتيجي من شده ما كان بيرزعة بكل قوتة ومياده

ل اول مره في حياتها تتناك بالقوه والوجع والمتعة في نفس الوقت وكل ما عادل يذيد في سرعتة كانت مفكره انه خلاص هيجبهم لكن كان من الواضح ان النيكة لسة مخلصتش وانها لسة هتتفشخ منه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

شال زله وراح نايم علي ضهره وطلب منها تقعد علي زبه

مياده :: ايه يا عادل.انا كده هموت.. كسي ورم مش قادره

عادل :: يلا يا لبوه تعالي اقعدي علي زب سيدك.. ولا نسيتي وعدك

مياده :: حاضر. حاضر

مياده راحت قاعده علي زب عادل وحطتة علي خرم كسها ونزلت عليه.

اووووووووف. اوووووووف.. كسي ورم.ورم.. يالهوووووي.... ااوووووف

عادل :: يلا يا متناكة.. اتحركي بوسطك وكسك علي زبي اوووي

مياده :: اهووو. اهوووو.. حلو كده.. اييييي.. كسي وجعني يا عادل.. كسي وجعني بجد

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل.. طب يلا.. كمان.. كمان.. ايووووه كده..

مياده بدأت تطلع وتنزل علي زب عادل

اللي اخيرآ راح شادد مياده عليه وحضنها اووووي بكل قوه وبقي هو بيطلع بوسطه وزبه وفجاءه اتخشب

وجاب نافوره لبن في كس مياده

اللي اول ما حست بلبن عادل بينزل في كسها. شمت نفسها اخيرآ وراحت نايمة علي صدر عادل.. وكسها بينقط في اللبن

..........

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

الساعة خمسه اخر النهار مياده نزلت من عربية عادل علي اول المنطقة اللي عايشة فيها واخدت شارع طويل مشي وروحت البيت

وهي مروحة شافت سحر خارجة من البيت

مياده :: ايه رايحة فين ؟

سحر :: رايحة اعمل وشي وحواجبي عن البت فيروز

مياده :: طيب وانتي راجعة ابقي عدي عليا علشان تاخدي منابك من التورتة

سحر :: والنبي انا قولت مجتش في بالك

مياده :: لا متقوليش كدة عيب عليكي دانتي اختي

سحر :: امال انتي جاية منين كدة

مياده :: اه اه انا انا كنت بلف علي كام محل كدة يعني بشوف لبس وكدة يعني

سحر :: امال يعني مشترتيش حاجة

مياده :: اه مانا نزلت بس اشوف الدنيا وهبقي ارجع اشتري

سحر :: ااااااه. ماشي يا حبيبتي. بأذن انا

مياده :: ماشي ياقلبي

مياده طلعت شقتها بسرعة وكان جوزها محمد قاعد مستنيها علي نار

وسألها عن المقابلة ومياده حكت له علي اللي عمله عادل فيها

محمد :: علي فكره امل طلعت وسألت عليكي وانا قولت ليها انك نايمة

مياده :: كويس انك قولتلها كدة

محمد :: تعرفي هموت واشم ريحة لبن عادل في كسك

مياده :: كسمك.. ابعد عن كسمي انا مفشوخة نيك وكسي مهري لوحده

محمد :: اه صحيح عرفتي اخر الأخبار

مياده :: اخبار ايه

محمد :: خلاص من بعد بكره بقي فيه حظر تجوال من الساعة ستة

مياده :: مين قالك

محمد :: االتليفزيون ورئيس الوزراء اعلن خلاص حظر تجوال يوميآ لمده اسبوعين من ستة لغاية ستة الفجر حظر تجوال

ومفيش محلات هتفتح طول فترة حظر التجوال غير محالات الاكل اللي بتوصل ديلفري والصيدليات وحتي القهاوي هتقفل خالص مش هتفتح

مياده :: يالهوي.. كده فيه ناس كتير هيتخرب بيتها

محمد :: ويوم الجمعة والسبت كل المحالات هتقفل معاده السوبر ماركت والمطاعم ووالصيدليات

........

في كوافير فيروز كانت هناك ليلي بتعمل شعرها ووشها وبتظبط حواجبها

دخلت سحر

سحر : مساء الخير

فيروز / فوفا / ليلي :: مساء الخير

فيروز:: اهلا بالزفتة.. فينك يابنتي

سحر :: فيني ايه ؟

فيروز :: بقالك كتير مش بتيجي يعني.. ولا علشان خلاص مش هنفتح تاني جيتي

سحر :: لا كنت جاايه وبعدين هو انتي هتقفلي ؟

ليلي ::اه صحيح انا سمعت ان محلات الكوافير والقهاوي هتقفل ظ،ظ¥يوم

فيرووز :: خراب بيوت.. مش عارفة ليه هي كورونا يعني مش هتيجي غير لبتوع الكوافيرات

ليلي :: وهتعملي ايه هتقعدي في البيت

فيروز:: واالنبي مانا عارفه هعمل ايه

سحر :: بصي انتي ليكي زبااينك وبالتليفون روحي اعملي لزباينك في بيوتهم

فوفا :: لينا ربنا.. يعني الغلابه تموت من الجوع

فيروز :: يابت ولا يهمك.. انا زي ما سحر قالت هنشتغل بالتليفون والرزق اللي يجي هيبقي بالنص بينا

ليلي :: هتتعدل كلها ظ،ظ¥ يوم

فيروز :: ياريت يكونو ظ،ظ¥ يوم بس انا خايفة الموضوع يطول

فوفا :: ربنا يستر.. هتعملي وشك يا سحر بس

سحر :: ياختي وشي وحواجبي وشعري كمان عايزه اكويه

ليلي :: ايه هتلعبي شلح ولا ايه الليلة

فيروز :: ههههه سحر.. سحر شكلها بتلعب مع جوزها شلح كل يوم

سحر :: ههههههههه ايوه انا بحب الشلح واتشلح علي طول

الجزء السادس

...............

فيروز :: طب هتخلي فوفا تعملك ولا هتستنيني زي كل مره

سحر :: ههههه لا هستناكي.. معلش يا فوفا يا حبيبتي مش تقليل من شغلك بس انا متعوده علي روزا حبيبتي

فوفا :: ولا يهمك... طب يا روزا انا همشي زي ما قولتلك علشان هروح مع ماما عند الدكتور

فيروز :: ماشي.. خدي حسابك بالمرة

سحر :: خير يابنتي مالها مامتك

فوفا :: مفيش حكم السن بقي وعضمها ورجليها

سحر :: ربنا يشفيها يارب

فوفا :: تسلميلي

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

فيروز :: حسابك اهو واوعي تنسي تيجي بكره بدري علشان زي مانتي عارفة بكره اخر يوم واكيد ستات كتير جاية قبل ما نقفل المحل ونقعد في بيوتنا

فوفا :: حاضر بكره من تمانية الصبح هتلاقيني فاتحة الكوافير

فوفا مشيت وسحر فضلت مستنيه لغاية ما ليلي خلصت ومشيت هي كمان وطلعت قعدت عالكرسي مكان ليلي

فيروز :: بت اهدي شوية من روحانك عند الواد اسماعيل شكلك بقي مفضوح اوي

فيروز :: ليه في ايه ؟

فيروز :: البت فوفا من يومين شافتك واقفة مع المنيل ده علي مدخل البيت اللي ساكن فيه وبتقولي مش اول مره مره من شهر شافتك خارجة من البيت

سحر :: احا.. طب وانتي قولتليها ايه ؟

فيروز :: انا عملت نفسي معرفش حاجة وبعدين قولتلها اكيد يعني مفيش بينهم حاجة ودي ست متجوزه وكدة ومستحيل يكون بينها وبين الواد اسماعيل حاجة

سحر :: امممم.. هي البت دي متأكدة يعني ان فيه حاجة بيني وبين اسماعيل ولا شاكة ؟

فيروز :: لا شاكة ياختي بس خدي بالك انتي بعد كدة

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر :: اعمل ايه ما المنيل علي عينة علي رئيك كذا مره اقوله نتقابل في اي مصيبة غير المكان بتاعة يقولي هنتقابل فين يعني.. اقوله نأجر مكان يعني شقة صغير كل ما الشوق يجبنا نتقابل فيها يقولي وانا هجيب ايجار منين

فيروز :: انا معرفش اني اصلا ايه اللي رماكي عالمعفن ده.. بس لو تسمعي كلامي

سحر :: اسمع كلامك في ايه.. يابنتي افهمي انا مش علشان بقابل اسماعيل يعني وبيحصل بينا اللي بيحصل اكون ست شمال.. انا بحب الواد ده يا روزا..وكمان معوضني عن الحرمان اللي انا فيه

فيروز :: يابنتي هو انا بقولك هشغلك في الشمال ده.. ولا دي هتبقي مهنتك

انا بس عايزكي تطوعيني في المصلحة اللي جبتهالك وهتبقي مره كل اسبوع

والمكان مش بعيد عن هنا

سحر :: واللي بتطلبية مني ده يمين يعني ؟ ماهو شمال

.قصة بقلم (( عادل المتميز ))

فيروز :: ده علي اساس اللي بتعمليه انتي وسي سمعة بتاعك ده يمين

سحر :: اعمليلي وشي بس خليني امشي هو انا كل ما هجيلك ما هتصدقي تكلميني في نفس الحوار

فيروز :: تصدقي انا غلطانة اصلك مش وش نعمة

سحر :: وش نعمة ؟ الا يابت طب ماتروحيش انتي ليه طالما المصلحة حلوة اوي كدة وفيها قرشين حلوين

فيروز :: ههههههههه ومين قالك اني مش بروح. كل الحكاية ان الراجل عايز حتة جديده.. زهق مني ياستي

وانا قولت انتي فرسة وجامده وانا عارفة انك هتعجبية والاهم من ده كله

الراجل مش هيهرب مني وهفضل محافظة علي المصلحة اللي بتطلعلي من وراه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر :: طيب ومراتة فين.. انتي حكتيلي انها ست كبيرة باين صح؟

فيروز :: ايوه ست كبيرة بس عقربة وتقريبا عارفة ومطنشة علشان عارفة انها كبيرة وهو اصغر منها بحوالي 15 عشرين سنة علي الأقل وسيباله الحبل علشان ميهربش منها

سحر :: اه مشترياه فلوسها.. صح انا كنت نسيت.. طب هو مز كده

فيروز :: شكلك بدأتي تدوريها في دماغك

سحر :: لا ياستي انا بدردش بس معاكي

فيروز ::من ناحيه مز فهو مز اوي وبصي يقدر هو يجيب بدل الواحده عشره بس انا قولت احنا اولي بفلوسة وبصراحة لو انتي رفضتي المرة دي انا هجيب واحدة من طرفي له

سحر :: ماتجيبي ياختي يكش تجيبي عشر بنات له

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

فيروز :: خلاص بشوقك بس نصيحتي فكري وردي عليا ورقمي معاكي.. يابت

صدقيني لو قولتي اه مش هتندمي

فيش دقايق واحدة دخلت والكلام بين فيروز وسحر وقف وسحر بعد ما عملت وشها وحواجبها حاسبت فيروز ومشيت وكلام فيروز بدأ فعلا يلعب في دماغ سحر. خصوصآ ان سحر من النوعية اللي بتحب الفلوس وظروفها المادية مش اوي

مشيت روحت البيت وهي طالعة افتكرت تعدي علي مياده تقعد معاها شوية وتاخد منها التورتة اللي شيالها ليها... وفعلا عدت عليها ودخلت قعدت معاها شوية

مياده :: تشربي ايه

سحر :: لا متتعبيش نفسك يا قلبي..

مياده :: ياستي تعب ايه بس.. ها تشربي ايه

سحر :: اي حاجة اللي موجود

مياده :: ماشي هقوم اعمل سحلب ايه رئيك ؟

سحر :: ماشي اشرب سحلب

مياده قامت عملت السحلب ورجعت

قعدت مع سحر اللي عنيها كان عالروب اللي لابساه مياده ومفتوح وتحت منة القميص الأبيض والسنتيان والكلوت الأسود باينين من تحتة

سحر :: حلو الروب اللي انتي لابساه ده وكمان القميص جميل.. واضح ان زوقك يجنن

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: دول عيونك اللي حلوين

سحر :: دول من الكويت ولا جبتيهم من مصر

مياده :: لا يا حبيبتي دول جبتهم من الأسكندرية

سحر :: الا صحيح انتي ملكيش حد في القاهرة هنا يعني اخ ابن عم ابن خال

مياده :: لا خالص

سحر :: غريبة

مياده :: هو ايه اللي غريب

سحر :: اصلي امبارح.. ولا يمكن كان بيتهيئلي

مياده :: بيتهيئلك ؟ ايه يا سحر في ايه

سحر :: امبارح كنت واقفة في البلكونة بجيب هدوم من البلكونة ولمحت جوزك ورجب طالعين ومعاهم اتنين اول مره اشوفهم فقولت دول اكيد حد من اهلك وجايين يزروكم بس اللي استغربتة رجب

مياده سكتت شوية وبعدين قالت اه اه.. ده ابن عم محمد جوزي كان نازل القاهرة بيخلص شوية شغل وبعدين اتصل علي محمد جوزي علشان عايز يعدي يعني يسلم علينا وكان معاه زميلة في الشغل ومحمد معرفش يوصف له وكان رجب بالصدفة قاعد مع محمد طلع يقول لملوكة كل سنة وهي طيبة فرجب وصف له المكان ولما جه رجب نزل استقبلهم مع جوزي

ماهو مكنش ينفع محمد ينزل ورجب يفضل قاعد

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر :: اه.. رجب طول عمره جدع وصاحب واجب وبيفهم في الأصول طبعا

مياده :: اه فعلا.... الا صحيح اخبار الافلام اللي بعتهالك امبارح ايه

سحر :: اتفرجت علي اتنين ولسة هتفرج بالليل عالباقي

مياده :: هههههههه لا دول اكتر من عشرين فيلم مش هتلحقي.. لما يخلصو قوليلي وانا هبعتلك غيرهم

سحر :: الا صحيح يا مياده عايزك اسألك علي حاجة بس محرجة

مياده :: اسألي احنا نسواين زي بعض متتكسفيش

سحر :: هو اللي في الأفلام ده حقيقي؟

مياده :: الا هو ايه ؟.

سحر :: طول البتاع.. هو فيه فعلا رجاله كدة

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده فطست علي نفسها من الضحك بسبب سؤال سحر.. ضحكت ضحك هستيري

سحر :: ههههههههه مالك بتضحكي ليه

مياده :: لا مفيش بس معلش هو سؤال هو جوزك بتاعة ايه صغير اوي يعني

معلش انا اسفة علي سؤالي بس سؤالك هو اللي خلاني اسأل

سحر :: شريف جوزي يعني بس مش اوي كدة زي الأفلام

مياده :: لا طبعا فيه رجالة كتير بتاعها زي الافلام بس بتوع الافلام عموما بيكونوا منقينهم

سحر :: بأستغراب معقوله فعلا فيه رجاله كدة؟

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: اه يا حبيبتي فيه

سحر :: دانا بيتهيئلي لو واحدة فينا اتجوزت واحد من دول هتموت تحت منة

مياده بضحك ومش عارفة تفصل ليه بقي مانا عايشة اهو

سحر :: ايه ده هو محمد زي بتوع الأفلام

مياده :: ههههههههههه اه يعني قريب منهم

سحر سكتت شوية ومعرفتش تقول ايه

مياده :: الا انتي عمرك ما نزلتي بعيالك ولا نزلتيهم عندي ليه

سحر :: اميرة وصفوان. بباهم بيخاف عليهم وبعدين طول اليوم علي مذاكرتهم وانا معوداهم علي كدة

مياده :: ربنا يخلهملك

سحر :: تعيشي ياوحبيبتي وتفرحي ببناتك.. طيب هقوم انا وتسلمي عالسحلب الجميل ده

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: يا ولية تقومي تروحي فين.. قعدتك ميتشبعش منها وجوزي كمان تحت.. ولا ذهقتي مني

سحر :: لا خالص وانتي كمان ميتزهقش منك.. عايزه اطلع اشوف ابو صفوان واشوف العيال من بدري تحت

مياده :: طب خليكي شوية ياستي هما هيطيرو يعني.. ولا انتي موضبة نفسك وعايزه تجري لسي شريف يا وليه

سحر :: هههههههه الحاجات دي بتبقي بالليل متأخر بعد ما العيال تنام

مياده :: وهتتفرجو مع بعض بقي علي فيلم علشان يثيركم

سحر :: يا مصيبتي.. انتي عايزه شريف يدبحني. ده لو عرف بس اني بشوف حاجة زي كدة ممكن يقتلني فيها

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: يالهوووي ليه بقي..

سحر :: ايه هو اللي ليه.. هو انتي ومحمد بتتفرجوا مع بعض علي الحاجات دي

مياده :: اه.. وفيها ايه.. دي افلام هو انا بجيب واحد ينام معايا

سحر :: يا مصيبتي ؟ وبيقبل عليكي تشوفي بتاع غيره عادي كدة

مياده :: يابنتي افهمي.. دول ممثلين ودي افلام.. وعلي فكرة خليتة كمان يقرا معايا قصة من الجروب اللي قولتي عليه.. وعملنا يومها احلي واحد.. واشترك معايا كمان في الجروب

سحر :: غريبة دي. اول مره اشوف في حياتي راجل كدة

مياده :: ياحبيبتي انتي بس اللي جوزك لسة متمسك بعادات وتقاليد قديمة

فيها ايه لما اي اتنين متجوزين يعيشو حياتهم زي اصحاب.. احنا مش بنعمل حاجة غلط ولا بيجبلي رجالة

كل الحكاية اننا بنتمتع مع بعض عالسرير وبنتفرج علي افلام بتذيد اثارتنا وكمان بتعلمنا حاجات واوضاع جديدة وديما فيه جديد

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر :: بس المفروض الراجل يكون فيه غيره علي مراتة.. والا معلش يعني يبقي ديوث

مياده :: ده بس في فكرك انتي.. هو معلش الراجل ده هيطلع من الشاشة ينام معايا.. لا طبعا..

سحر :: لا بس علي الاقل بتشوفي عورته

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: وهو بتاعة ده هيختلف عن بتاع جوزي.. ما اللي عند الراجل عند جوزي.. الفكره كلها في التغير والأثارة

يعني هسألك سؤال لما انتي اتفرجتي علي الفيلم وشوفتي بتاع.. بتاع ايه بقي انا هتكلم عادي.. زبه لما شفتي زب غير زب جوزك وهو داخل في واحدة تانيه بذمتك مش ده هيجك ؟

سحر وشها احمر من كلام مياده

مياده :: اهو كسوفك ده اكبر دليل علي ان كلامي صح وعملتي الواحد وانتي متخيلة ان الراجل اللي شفتيه هو اللي نايم معاكي مش شريف جوزك.. صح ولا انا غلطانة

سحر :: حتي لو كلامك صح ده مش معناه ان جوزي يقبل علي نفسك ان مراتك تتفرج علي غيرو

مياده :: انا مش بقولك تقولي لجوزك لاني عارفة الدماغ المقفلة.. انا بشرحلك وضعي انا

سحر :: فاهمة قصدك.. وياريت جوزي زي جوزك بجد

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: هههههههههههه اشمعني دلوقت مالسة بتقولي المفروض انة ميقبلش

سحر :: ههههههه هو انا اكره يعني كل الحكاية اني اول مره اعرف ان فيه رجالة كدة زي جوزك يعني

مياده :: لا ياختي كتير..

سحر :: طيب انا هقوم بقي لحسن جوزي كدة هيستعوقني

مياده :: ماشي يا حبيبتي

سحر قامت ومياده راحت فتحتلها الباب كان محمد قدام الباب لسه هيفتحة

محمد :: ازيك يا سحر عاملة ايه

سحر :: تمام تعيش يا ملك.. يلا عن اذنكم

محمد دخل ومياده قفلت الباب

محمد :: ايه ؟

مياده :: اديني بخدها عالهادي..

محمد :: ماشي ياقلبي.. يلا حضريلي لقمة لحسن واقع من الجوع

مياده :: حاضر..

..........

امل بعد ماخلصت اكل وترويق في الشقة دخلت اخدت حمام وبعدين عملت كوباية شاي وقعدت عالفيس

فضلت تتفرج عالبوستات والفيديوهات

وحاسة بذهق وملل ومش عارفة تعمل ايه وبعدين جه في دماغها تتسلي شوية

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

فتحت حساب فيك عاملاه وقالت تتسلي شوية مع اي واحد من الحيحانين عالفيس وفعلا فتحت الحساب ودخلت عالجروبات المشتركة فيها وفضلت تقلب في البوستات وتعلق تعليقات واحدة ممحونة وبدأت الرسايل تجيلها من الشباب الهايجة

والحريم بحسابات مضروبة وكل عايز يمارس معاها الجنس

فضلت تقلب في الرسايل تشوفها ومتردش وفيه اللي كان بيتصل فيديو

مكنتش بتفتح

لغاية ما فيه رساله جات ليها من شاب

باين من صورتة انه وسيم ورياضي

كان حاطط صوره له وهو لابس فنله كت وعروق ايده بارزه وعضلاتة ضخمة

بعتلها :: هاي ممكن اتعرف بيكي

انا احمد عمري 27 سنة سنجل

امل عجبها شكل الواد وعضلاتة

امل :: هاي احمد.. دي صورتك ؟

احمد :: اه صورتي.. وحشة

امل :: بالعكس بس اضمن منين انها صورتك مش ممكن تكون من النت

احمد :: لا وربنا صورتي

امل :: طب ممكن تبعتلي صوره تانية ليك ؟

احمد :: بس كدة.. حاضر.. بس ممكن اسمع صوتك علشان اتأكد انك بنت فعلا

امل :: اه بس انا مش بنت

احمد :: مش بنت ؟ اه عيل خول يعني وعامل حساب بأسم بنت طيب بلوك يا كسمك

امل :: استني بس بلوك ايه يخرب بيتك انا مش بنت فعلا انا ست مش بنت

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

احمد :: اه.. فكرتك عيل من اللي بيعملو حسابات بأسامي بنات

امل :: انا هسمعك صوتي بس بشرط هتصل تسمع صوتي وهقفل ولما تتأكد اني ست فعلا هتبعتلي صورتك ماشي

احمد :: موافق

امل اتصلت بيه وكلمتة دقيقة وطبعا بصوت كله مياصة وممحونة

الواد سمع صوتها ريل

احمد :: صوتك بيقول انك جميلة اوي

امل :: ها هتبعت ولا ايه

احمد :: هبعت طبعا

بعت ل امل كام صوره له وهو في الچيم

امل :: جسمك حلو اوي انت بتلعب حديد

احمد :: اه..مش هتعرفيني بيكي

امل :: عايز تعرف عني ايه..

احمد:: يعني اللي عايزه تقوليه

امل :: اسمي امل بس مش هقولك علي عمري

احمد :: طيب وجسمك؟

امل :: تقدر تقول عليا جامده

احمد :: جامده كدة بالبوق ؟ مش هشوفه؟

امل :: لا طبعا تشوف ايه.. مش دلوقت

مش يمكن تطلع زي جوزي ومبتعرفش

احمد :: ليه هو جوزك مبيعرفش

امل :: اه. شفت بقي.. وبتاعة صغير

احمد :: لا متخفيش انا بتاعي لو دخل فيكي هيطلع من زورك

امل :: يا واد يا جامد.. طب انا عايزه اشوفه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

احمد :: ابعتهولك.. بس لو عجبك ؟

امل :: هخليك تنكني صوت.. ايه رئيك؟

احمد :: لا فيديو

امل :: لا هو ده اللي عندي.. موافق ولا ؟

احمد :: موافق

........

مياده طول اليوم من ساعة ما رجعت مفيش علي لسانها غير عادل

عادل عمل. عادل قال. عادل عادل

محمد :: في ايه يا مياده ؟ من ساعة ما جيتي وانتي بتتكلمي علي عادل!؟ ونزلت ورجعت بردو مفيش علي لسانك غير عادل.... انتي عمرك ما كنتي كدة.. مياده :: علشان بجد عادل عجبني اوي

محمد :: فيه ايه مختلف يعني بتاعة كبير شوية وايه يعني

مياده اتنهدت وريحت راسها علي شباك السرير.. الفكره يا محمد مش ان بتاعة كبير.. الفكرة ان عادل وانا معاه بحس اوي انني ضعيفة.. بحس انه فعلا قادر يوصلني للأحساس ده اني ست وهو راجل مكتمل الفحوله.. شخصيتة فيها حاجة غريبة شدتني

محمد :: انا اللي اعرفة من ساعة ما اتجوزتك وانتي بتحبي تكوني الملكة

مياده :: مع عادل حسيت بلذه ضعفي.. حسيت بطعم اني اكون انا اللي خاضعة له مش هو.. وبعدين عادل عرف يتعامل معايا بجد.. عرف امتي يعاملني علي اني ملكة.. وامتي يعاملني علي اني شرموطة تحت منة

1...34567...14