الإلهة أمل سماء السماوات السلسلة 5

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

محمد :: تمام

رجب :: المهم مياده تلبس حاجة حلو بكره

محمد :: اكيد طبعا

امجد جاب الشاي

رجب :: عدي علي الجزار يا محمد وقولك فين االلحمة اللي طلبها منك رجب

خدهم منة وعدي علي فتحي بتاع الفراج هيديك ديك رومي... خدوهم وطلعهم ل ام محمود. وتيجي بسرعة متتأخرش علشان عندي مشوار عايز اعمله

امجد ::: ماشي خلاص

امجد مشي ومحمد سأل رجب. ايه مشوار ايه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

رجب :: هاخدك ونروح نجيب شوية طلبات كدة لزوم بكره ل امل ومياده

محمد :: طلبات ايه يارجب ؟

رجب :: ياعم لازم ندلعهم يعني برفان جديد. ميكب.. الستات بتحب الهداية

محمد :: هي مياده ناقصة عندها كتير

رجب :: يعني امل اللي مش عندها. بس لازم مراتك تجس ديما انك مدلعها

محمد: تمام مع اني شايف ان ملوش لازمة

وكفاية مصاريف

رجب :: خلاص خليك انت لو مش عايز

محمد :: لا خلاص ليه.. هروح معاك بس انا شفت من كام يوم طقم داخلي في محل قريب من هنا عجبني هروح اشتريه ليها

.........

امجد راح جاب اللي رجب قاله عليه وطلع علي شقة امل ضرب الجرس وامل فتحت له الباب

امجد بص علي امل اللي كانت فاتحه له الباب بقميص نوم خفيف قصير لفوق الركبة

امجد :: اوووووف..

امل :: مالك يا واد ؟

امجد :: ماليش بس جامدة اوي.. اه صحيح الحاجات دي بعتهالك رجب

امل :: طب دخلهم جوه

امل دخلت تهز في طيزها وامجد ماشي وراها وعنيه بتاكل في طيزها

حط الشنط علي طرابيزه السفره وفضل واقف في مكانة

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل :: مالك يا واد متنحلي ليه؟

امجد :: ايه انتي... مش واحشك انا يعني

امل :: محمود ابني صاحي بيلعب عالكمبيوتر في الأوضة

امجد :: طب ماهو يلعب في اوضته واحنا نلعب في اوضتك

امل :: هههههههههه يخرب عقلك.. لا مش هينفع اصلا انا عندي الظروف

امجد :: بقي كدة ؟ عموما ماشي.. يلا سلام

امل ضحكت ضحكة مرقعة وامجد مشي وهو مخنوق

امل بصوت واطي بينها وبين نفسها كان علي عيني بس مش فضيالك

........

عادل ::الو ايوة يا ليلي تعالي المكتب عايزك

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

ليلي :: حاضر بخلص بس شوية ورق وجيالك

عادل :: لا سيبي اللي في ايدك وتعالي عايزك

ليلي سابت اللي بتعملة وراحت ل عادل ايوه

عادل :: تعالي اقعدي عايز اخد رئيك في حاجة

ليلي:: خير ؟

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل :: زي مانتي عارفة انا بكره معزوم انا وحسين عند رجب وهتكون هناك صاحبتهم مياده

ليلي :: اه الشرموطة االتانية مرات المعرص التاني

عادل :: ايوه. دلوقت انا عايز ادخل بهدية ل امل وليها وعايز حاجة تفرح الستات

تفتكري انتي كاست اجيب ليهم ايه

ليلي سكتت شوية

بص هو في الوضع الطبيعي اي ست بتفرح بأي هدية خصوصا الدهب بس في حالة الشراميط دول هقولك تجيب ايه

عادل :: ايه

ليلي :: قميص نوم وطقم داخلي لكل واحدة فيهم

عادل :: ههههههههههه انتي بتهزري

ليلي :: لا مش بهزر بتكلم بجد. وكمان تديهم الهددية قدام المعرصين بتوعهم

عادل :: مجنونة انتي هههههه بس تصدقي الفكرة عجبتني فشخ.. طب بقولك ايه

ليلي :: ايه ؟ ماتيجي معايا دلوقت تختاري علي مذاجكك وبالمرة اجبلك طقم علي مذاجي

ليلي :: طب والشغل اللي ورايا

عادل :: يامتناكة انا صاحب الشغل وبقولك تعالي معايا

ليلي :: ماشي

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل اخد مياده ونزل وركبو العرربية بتاعتة وراحو اشترو قمصان وملابس داخلية وعجبة كام طقم داخلي بتاع خدامين اشتراهم واخدها وطلع بيها علي شقة فيصل رزعها الزب التمام وناكها

وبعدين وصلها ل اقرب مكان لبيتها وهو راح فيلته اللي في التجمع الخامس لسة تحت التشطيب وبيجهزها علشان يسكن فيها

..........

الساعة سته المغرب امل اتصلت بمياده علشان تلبس وتنزل

امل :: يلا يامياده البسي علشان نروح للكوافير

مياده :: حاضر هلبس ونازلة اهو

نص ساعة ومياده كانت لبست ونزلت ل امل وراحو الكوافير عند فيروز

امل :: ازيك يا حبيبتي عاملة

فيروز:: تمام ياقلبي.. عاملة ايه

امل :: تمام.. اعرفك بصاحبتي وجارتي معايا في نفس البيت.. مدام مياده

فيروز:: اهلا وسهلا بيكي. انا اول مرة اشوفها هنا

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: اهلا بيكي يا حبيبتي

امل :: اه كانت مسافرة الكويت مع جوزها

فيروز :: اه. نورتي مصر.. ايه هتعملي وشك زي كل مره ؟

مياده :: مصر منوره بيكي يا قلبي

امل :: لا المرة دي هنعمل شعرنا ووشنا

عندنا مناسبة بكره فرح بنت عم مياده وعايزينك بقي تدلعينا

فيروز:: عنيا والف مبروك مقدمآ.. طيب هتصبغو شعركم ولا تصفيف بس؟

امل بصت لمياده ايه رئيك نصبغ

مياده :: لا انا حابة لون شعري زي ماهو كدة

امل :: طب انا هصبغ الفكرة عجبتني اهو تغير. وعايزه ارسم حواجبي

فيروز من عنيا... تحبي انا اللي اعملكم ولا اخلي فوفا تشتغل معايا ل مياده

امل :: علي فكره يا مياده فيروز وفوفا ايديهم تتلف في حرير الأتنين

مياده :: انا مش عارف اللي انتو شايفينة

امل :: خلاص اعملي انتي وش امل وخلي فوفا تعملي وشي انا والصبغة تعملهالي لما

تخلصي مع مياده

فيروز :: ماشي

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

فيروز عملت وش مياده وظبتلها شعرها وحواجبها وفوفا عملت وش امل وحواجبها وبعدين مياده قامت وقعده في

علي الكنبة بتاعة الأنتظار ولعت سيجارة

امل :: عملتي ايه صحيح في موضوع مع جوزك

فيروز :: ما خلاص يابنتي اطلقت منة

امل :: ايه ده بتتكلمي بجد

فيروز:: دانا بقالي اسبوعين مطلقة

امل :: ليه يابنتي كدة ؟

فيروز :: انا تعبت منة ومن المشاكل اللي مش بتخلص مانا حكيتلك

امل :: ايوه بس كان ممكن تحلو مشاكلكم دي بعيد عن الطلاق

فيروز :: يوه حاولت يابنتي لكن ده مفيش منة فايده.. قاعد في البيت ليل ونهار ومش بيشتغل غير مره ولا اتنين كل شهر ومعتمد عليا وانا خلاص بقي فاض بيا

امل :: ربنا يوعدك بالأحسن منة

فيروز :: تسلميلي. انا كدة حلوة قطيعة تقطع صنف الرجالة كلهم

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

بعد ما امل خلصت اخدت مياده ومشيو

امل :: انا مليش مذاج اروح علي طول ايه رئيك نروح مشرب عصير

مياده :: ماشي.. بس فيروز صاحبتك دي جامدة اوي وجسمها ولعة. انا مش عارفة جوزها الخايب ده ازاي يطلقها

امل :: جوزها من النوعية اللي طول ما فيه فلوس مش عايز ينزل يشتغل ولا يتعب

مياده :: اه مانا عرفت من كلامكم بس البت جامدة متتسابش بصراحة

امل :: تصدقي وحشني السحاق بينا

مياده :: وانا ياختي ههههههه

امل :: طيب ايه رئيك نطلع عندنا ونلعب عريس وعروسة مع بعض قبل ما المنيل جوزي ما يجي من المحل

مياده :: ههههههههههه العب يا كس نلعب منلعبش ليه

امل :: يابت احنا في الشارع يخرب بيتك ههههههههه

مياده :: ايه ده يابت بصي كدة شوفي مين اللي اللي واقف عند محل العصير هناك كدة

امل :: ده وسام

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: طب بقولك ايه. روحي انتي بسرعة وانا هروح اكلمة

امل :: اروح.. بتبعيني في اول محطة يعني

مياده :: ياستي هبقي اشربك عصي مرتين بعد كدة علي حسابي ههههه

امل :: ماشي ههههه

امل مشيت ومياده راحت للمحل وعملت نفسها مش واخدة بالها من وسام

طلبت كوباية عصير وهي داخلة المحل

ايه ده وسام.. ازيك

وسام شاف مياده ارتبك... ازيك يا مدام...

مياده :: مياده. اسمي مياده

وسام :: ازيك ي مدام مياده

مياده :: كويسة وانت عامل ايه

وسام :: بخير.. مياده دخلت اخدت كوباية العصير وخرجت وقفت مع وسام وسألتة انت خلصت شغلك ولا ايه

وسام :: لا لسة انا بس كنت رايح اجيب فلوس مع عند زبون واديلة وصل

مياده :: وصل ايه ؟

وسام :: وصل امانة. اصل الحاج عندنا بيطلع للمعارف اوقات اوض نوم او انتريهات بالقسط وكدة وكل اول شهر بلف عالزباين الم منهم الفلوس واديهم الوصل بتاعهم

مياده :: اه بس النهارده مش اول الشهر

وسام :: مبتسم.. لا كل اول شهر من تاريخ شراء الزبون للحاجة.. اول الشهر بتاع ميعاد الفاتوره

مياده :: اه اه فهمت تقصد يعني لو زبون اخد اوضة مثلا يوم عشرين.. كل يوم عشرين تروح تاخد منة القسط

وسام:: بالظبط كدة

مياده :: يعني انت رايح فين كدة ؟

وسام :: هلف علي كام زبون

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده :: طيب انا عايزه اتكلم معاك. بخصوص الموضوع اللي انت عارفة

وسام وشة جاب الوان وارتبك

مياده :: مالك اتخضيت ليه ؟ علي فكرة انا لو كنت عايزه اقول كنت قولت.. انا بس عايزة اتكلم معاك عادي يعني

وسام :: المشكلة اني بنزل كل يوم الصبح بدري ومش برجع غير علي 12بالليل

مياده ::.. انت معندكش اجازة خالص من المحل ؟

وسام :: للأسف لا

مياده :: امممممممم.. طب حاول يعني تخلع من المحل ساعة كدة بس مش دلوقت يعني.. نخليها مثلا بعد بكره عالعصر.. اكيد يعني هتلاقي اي حجة تخلع بيها ساعة

وسام :: بسيطة طبعا.. بس...

مياده :: بس ايه ؟

وسام :: خلاص خلاص هتصرف

مياده :: انا همشي بقي علشان وقفتنا كدة في الشارع مش حلوة.. بعد بكره هستناك بعد العصر علي طول... اديني رقمك

وسام :: حاضر.. رقمي 010...........

مياده :: تمام.. سجلتك عندي خلاص

مياده مشيت وروحت البيت ورنت الجرس علي امل

امل :: ايه يابنتي عملتي ايه اتكلمتي معاه في حاجة ؟

مياده :: يعني اتكلمت معاه عادي وكمان هشوفة بعد بكره

امل :: هتشوفيه فين وليه ؟

مياده :: انا قولت له عايزه اشوفة بعد بكره علشان عايزة اتكلم معاه في الحوار اياه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل :: ايوة بس انتي هتقولي له ايه ؟

هتهدديه يعني

ميادة :: بصي هو انا مش هقوله ايه لما اشوفة بس الاكيد انا هموت واتناك منة

الا بالحق احمد السباك ده عليك حتة ديك زب.. اوووووف اوي

امل :: ايه ده.. هو فيه حاجة حصلت معرفهاش

مياده حكت ل امل اللي حصل بالتفصيل

امل :: ايوووووه بقي.. وجوزك فضل محبوس في الأوضة

مياده :: هههههههه لا بيقولي انة طلع اتسحب وسمعني وانا بتأوه

امل :: انا سخنت من كلامك يخرب بيتك

مع اني اتناكت من احمد كتير جدآ بس ك حاسة من كلامك عليه دلوقت اني عايزه اتناك منة تاني دلوقت

ميااده :: طب ما تيجي نعمل احيه

امل :: احيه واحلي احيه كمان.. يلا بينا

محمود اطلع يا حبيبي اقعد مع بنات طنط مياده فوق

محمود :: حاضر يا ماما

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل اخدت مياده ودخلت بيها اوضة النوم

بعد ما اتأكدت ان ابنها طلع شقة ميادة

مياده :: يخرب بيت امك جسمك وحشني نيك... وراحت قربت منها واخدت شفايف امل بين شفايفها وايدها راحت علي بزازها تقفش وتفعص فيهم

امل :: اي اييييي.. واانتي وحشاني اوي

وشفايفك ليهاا طعم مختلف

بوس وهيجان وايدهم بتفعص في بزاز بعض ومص وفرك وانفاس ملتهبة

امل ومياده قلعو هدومهم وطلعو عالسرير

ونامو فوق بعض (( 69 ))

امل تحت وفوق منها مياده ونازله علي كس امل لحس وصباعها رايح جاي دعك في زنبوها وامل من تحت بتتأوه وتمص في زنبور مياده

مياده :: اححححححح احححححححح الحسي كسي الحسي يا متناكة.ايييي اييييي.. اوووي اووووي..

امل :: كسم ده زنبور. بينزل عسل اوووووف اممممم اامممممممم امممممم

امل بتمص زنبور مياده وراحت مدخلة صباعين في كسها

مياده :: احححححححح اححححح.. اوووووف اوووووف. يالهووووي.. صوابعك في كسي موتتتني.. مصي يا متناكة ونيكي كسي اووووي..

امل :: كسك حلو اوي يا مياده.. شامة فيه ريحة زب احمد

مياده :: ايوه يا متناكة وعقبال ما يستقبل زب وسام كمان.. صباع مياده راح لخرم طيز امل ودخلتة بشوييش

امل :: اي اي. براحة علي طيزي

مياده :: خرم طيزك ماله ممحون اوي كدة ليه

قصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل :: بعشق نيك الطيز اوووي

امل قامت من فوق مياده وفتحت دورج الكومدينو وطلعت المقوار بتاعها ورتحت

رفعت رجل مياده لفوق ودخلت بيهم

وحطت طيز المقوار في كس مياده

مياده :: نكيني اوي يا لبوه.. نكيني في كسي اوووي

امل :: كسك متناك زي كسي يا شرمووطة

مياده :: طب نيكي يا كسمك.. نيكي كس ستك يا لبوه.. ايييييي

فضلت مياده وامل ينيكو بعض ويتشرمطو لغاية ما حسو انهم خلاص شبعو من بعض

امل ومياده لبسو هدومهم وخرجو قعدو مع بعض شوية وبعدين مياده طلعت شقتها ونزلت محمود لمامته

..

الجزء الرابع

.......

امل :: اصحي يارجب انا جهزت الفطار علشان تنزل شغلك وعايزه اطلع بقي لمياده علشان نشوف اللي ورانا

رجب :: لا انا مش هنزل المحل النهارده

امل :: ليه بقي ؟

رجب :: ايه ياستي عايزه اجز يوم مليش نفس انزل الشغل

امل :: امممم.. ماشي واحسن بردو علشان محمد يبقي ينزل يقعد معاك. علشان نشوف اللي ورانا من غير ووجع دماغ وطلبات

رجب :: ماشي بس ده ميمنعش اني اقوم افطر.. اصلي جعان جدآ

امل :: طيب يلا قوم الأكل محطوط.. وطالما انت هتقعد مش هتنزل الشغل هخلي محمود نايم مش هصحيه

رجب قام غسل وشه وخرج قعد مع امل يفطر معاها

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

وهما بيفطرو

امل :: بقولك ايه عادل بيحب يشرب يعني تنزل تجيب له ازازه خمره من المحل اللي جبت منه يوم مياده

رجب :: اه حاطط في دمااغي. الا بالحق هو انتي ناوية علي حاجة النهارده تحصل

امل :: حاجة ايه

رجب :: يعني يحصل جنس ؟

امل :: اه طبعا

رجب :: طب ازاي ؟ مش هينفع

امل ::هو ايه اللي ازاي.. انت ي راجل عايز تجنني.. هو مش انت االلي هتموت وتشوفني زي ما مياده عملت معاك قدام جوزها

رجب :: اه بس كنت عايز ده مع محمد.. علشان هو زيي وانتي عارفة ده كويس

اه انا عجبني عادل بس مش عارف حاسس اني هكون محرج خصوصآ انه محصلش بينكم حاجة قدامي والمفرووض اني معرفش

امل :: انا بقي مش عايزه كده غير مع اتنين يا مع عادل يا مع وسام.. ثم انت بتستعبط صح ؟ انا مش قولتلك انه عارف انك اتفرجت علي الفيديو اللي سجله وادهولي علشان تشوفني وانا بتناك منة

رجب :: طيب اعملي اللي انتي عيزاه

امل :: اه ماهو ده اللي انا عيزاه. هتناك الليلة من عادل ومن صاحبة وانت والعرص االتاني ههتتفرجو علينا بس ومش هتلمسونا علشان تبقي فاهم

رجب :: انا شبعت

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل :: طيب دخل الأطباق في المطبخ وانا هطلع لمياده وهنزلك محمد يقعد معاك

رجب :: لا انا هبلس ونازل.. وخدي ابنك معاكي

امل :: ماشي.. وهخلي محمد ينزل بردو يقعد معاك في المحل

........

الساعة اتنين الضهر عادل مشي من الشركة بتاعتة وراح علي اجناص عربيات حسين وهو ماشي عدي علي محل لعب اطفال اشتري هدية حلوة لمحمود اابن رجب لان الحفلة معمولة علي انها عيد ميلاده وحطها في العربية وراح لحسين

قعد معاه واتكلمو شوية وبعدين جت سيرة الحفلة وحسين كان مشتري طبعا الهدية وعامل حسابة

حسين :: بقولك ياعادل تفتكر الليلة ممكن

يعني يبقي فيه جنس بينا

عادل :: مأظنش الليلة بس هشوف هما راسمين الليلة تمشي ازاي اذا مشيت عادي كان بها كدة كده امل بقت تحت طوعي في اي لحظة عايزها هتيجي

حسين :: انا فاهم بس مش عارف ليه مسترخم اننا ننام معاهم في وجود جوز المعرصين بتوعهم

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل :: تعرف انا بفكر اقول ل ليلي تيجي

الحفلة دي ولو حصل جنس تصور اللي هيحصل

حسين :: نعم ؟ وانت متخيل انهم هيوافقو.. رجب ولا التاني يوفقوا انهم يتصورو

عادل :: بص انا عامل حسابي اني هظبط دماغهم بالكيف... وانت عارف الكيف بيخلي الدنيا حلوة وسهلة

حسين :: بص انا معاك في اي حاجة هتعملها.. بصراحة امل تستاهل وبطل في نفسها بنت المتناكة

عادل :: ومياده كرباج ياجدع.. انت مشفتش صورها

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

حسين :: شفت بس امل افرس من مياده

عادل :: علي فكره جسم مياده احلي كمان من امل وارهانك الليلة الأتنين هتلقيهم لابسين احلي لبس

حسين :: خلاص كلم ليلي تعمل حسابها

عادل اتصل بليلي وقالها تعمل حسابها هتروح معاهم الحفلة وفهمها ليه

لكن ليلي اعتذرت ل عادل علشان جوزها اتصل بيها وقالها انه تعبان ونبه عليها متتأخرش حتي في الشغل

عادل قفل مع ليلي وقال لحسين انها مش هتيجي

حسين :: ياعم كدة كدة الصور اللي معاك والفيديوهات كفايه تجبهم في اي وقت

عادل :: لا بس كان نفسي اصور محمد ورجب وهما قاعدين ونسوانهم بيتنناكو مننا.. ده لو حصل حاجة النهارده

حسين :: خد بالك ممكن وجود ليلي اصلا يخليهم حتي لو كانو ناويين يحصل حاجة الليلة ميحصلش

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

عادل :: تصدق في دي عندك حق فعلا

حسين ::عمومآ طالما هما معرصين فسهل جدآ نصورهم بعدين

عادل :: طيب هقوم انا ونتقابل علي سبعة بالليل..

حسين خلاص نتقابل هناك عندهم علي سبعة

........

الساعة اتنين الضهر امل ومياده في الشقة امل بتعمل اكل ومياده في الصاله وبتروقها

جرس الباب ضرب وكان محمد جايب تورتة كبيرة وحلويات دخلهم المطبخ ل امل

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

محمد :: ما تعمليلي كوباية شاي

امل :: بقولك ايه ياحبيبي احنا مش فاضيين.. خد بعضك كدة واتفضل انزل تاني اقعد مع رجب

محمد :: طيب.. عايزه حاجة تاني من تحت

اامل :: لا حط بس الحاجات اللي جبتها في التلاجة وبالسلامة انت

محمد نزل وعالساعة تلاتة العصر جرس الباب ضرب

ومياده راحت فتحت وكانت المفاجئة اللي مكنتش عاملة حسابها

سحر بنت عم امل جاية تقعد معاها شوية

مياده كانت علقت بلالين في الصالة وزينة

وسحر شافت الشقة بالمنظر ده

سحر :: ايه ده هو انتوا عندكم حفلة النهارده

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

مياده مكنتش عارفة تقول ايه ولسة هتتكلم امل خرجت من المطبخ وسحر شافتها

سحر :: ايه ده امل هنا.. طب تصدقي زعلت منك.. هو احنا مش صحاب.. كنتي عرفييني وكنت هاجي اساعدك انا كمان ولا امل بس هي اللي صاحبة واجب

مياده ببصت ل امل وامل بصت ل مياده

مياده :: متقوليش كدة يا حبيبتي وامل مكنتش تعرف وطلعت بالصدفة.. اصل عيد ميلاد بنتي النهارده

امل :: انتو هتفضلو عالباب كتير

مياده :: اسفه ياحبيبتي. اتفضلي

سحر دخلت ومياده قفلت وراها الباب

ودخلت الصاله وعيونها علي كل حاجة معمولة في الصاله

قوليلي بقي اساعدكم في ايه

مياده :: ياحبيبتي احنا كدة كدة خلصنا متتعبيش نفسك

سحر :: لا متقوليش كدة مفيش تعب وبعدين ايد علي ايد تساعد..

امل بصت ل مياده وعايزه تقوم تدي سحر قلمين علي تناحتها

امل :: طيب بصي ي سحوره اووضة البنات مياده كانت بتقول عايزه تدخل تروقها بعد ما تخلص اللي في ايدها

مياده :: لا طبعا يا امل.. متتعبيش نفسك يا سحر

سحر :: متقوليش كدة.. فين الأوضة.

امل :: اللي هناك دي

سحر قامت وراحت الاوضة

مياده ::: ليه كدة يا امل

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

امل :: مش هتسكت وهتقرفنا اسئلة

شوية مياده خافت ل سحر تقلب الأوضة ومكنتش مستريحة وقالت تدخل تشوفها بتعمل ايه.. وفعلا دخلتلها الأوضة لقت سحر بتروق السراير وغيرت الملايات

مياده :: تسلم ايدك بجد

سحر :: تسلمي انتي

مياده :: معلش تعبتك معايا

سحر :: لا مفيش تعب ولا حاجة

مياده :: طيب اعملك شاي

سحر :: ماشي... بقولك انا كنت نازله علشان عايزه منك كام فيلم من اللي ببعتهملي.. بعتلك عالماسنجر وانتي مردتيش

مياده :: معلش و**** ما اخدت بالي ولا فتحت الفيس خالص النهارده

عموما نشرب الشاب وهبعتللك شويه حلوين واحنا قاعدين

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

سحر :: بصراحة شوية الافلام بتوعك خلوني ايه ههههههه والنبي مكسوفة اقول

مياده :: ههههههه ايه.. بقي مولع باين

سحر :: هههههه ايوه الصراحة

مياده :: خلاص هروح اعملك الشاي واجيب التليفون وابعتلك اللي انتي عيزاه

مياده راحت المطبخ عملت الشاي

اسكتي قريبتك كانت نازله علشان تاخد مني افلام سكس

امل :: احا ههههه بتتكلمي بجد

مياده : اه ووربنا.. هبقي افهمك بعدين.. انا هروح اودي الشاي وابعتلها كام فيلم

علشان تغور تمشي

......

رجب راح جاب ازازتين خمره من اغلي وافخر انواع الخمور وعدي علي محل تسالي اشتري فسدق وعين جمل ولب وسوداني واخدهم وروح البيت وقبل ما يطلع فوق اتصل بامل اللي نبهتة ان سحر فوق عندهم وقالت له يحط الحاجة اللي معاه في شقتهم ولما سحر تمشي هتنزل هي تاخدهم من الشقة

القصة بقلم (( عادل المتميز ))

وفعلا رجب روح البيت حط الخمره في التلاجة وحط التسالي علي السفره ونزل

ولما سحر مشيت من عند مياده امل نزلت

اخدت الخمره والتسالي وطلعتهم شقة مياده

وعلي ستة المغرب امل نزلت شقتها اتشيكت وبقت علي سنجة عشره ومياده

هي كمان لبست احلي فستان من الفساتين بتووعها ورجب ومحمد طلعو شقة مياده وكانت ضربات قلب محمد ورجب علي اخرها وكاانهم داخلين امتحان ثانوي عام اخر السنة

فاضل ساعة علي وصول عادل وحسين

والساعة بتمشي كأنها سنين

رجب خد يا محمد

محمد :: ايه دول ؟.

رجب ده دهان هتدخل دلوقت تدهن بيه بتاعك ودي برشامة تأخير

محمد :: اشمعني؟

رجب :: علشان اللي هيحصل الليلة لا انا ولا انت هنستحملة.. ولازم منجبش قبلهم والا هنفقد متعتنا

محمد فهم قصد رجب واخد منة البرشامة وعلبة الدهان ودخل الحمام دهن زبه واخد البرشامة ورجب هو كمان بعد منة دخل دهن زبه

وامل ومياده اتفقوا مع بعض انهم هيتناكو الليلة من عادل وحسين قدام محمد ورجب.. والليلة لازم تكون بدايه التحرر الحقيقي وكسر الخوف والوصول لقمة المتعة

الساعة سبعة وخمسة كان عادل واقف بعربيته في اقرب جراج عربيات جنب بيت امل واتصل بصاحبة حسين اللي قاله انة داخل عليه

عادل وصفلة الجراج اللي ركن فيه وحسين مفيش دقايق كان عنده في الچراج ركن عربيتة وطلع الهدايه اللي جايبها من العربية وعادل اتصل برجب وقاله انه في الشارع الرئيسي اللي فيه المحل

رجب ومحمد نزلو استقبلوهم وطلعو بيهم علي شقة محمد

وكانت في اللحظة دي امل ومياده في الصاله في انتظار الأبطال

عادل وحسين دخلو من باب الشقة عالصاله وعادل عنيه كانت بدور علي مياده عايز يشوفها عاملة ازاي

وكانت المفاجئة اللي عمره ما كان يتخيلها

مياده قنبلة شكل وجسم ولبس

عيونه كانت مبهوره بيها لدرجة ان محمد اخد باله وامل كمان حست بنظرات عادل لمياده

محمد :: اتفضل يا استاذ عادل.. اتفضل يا استاذ حسين

عادل وحسين سلمو علي مياده وامل وقعدو ورجب ومحمد ومياده قعدو

عين عادل مش متشاله من علي مياده اللي خدت بالها اوي من نظراتة ليها

امل :: دي مياده يا عادل

عادل :: اه مانا عارف.. ازيك ي مياده

مياده :: بصوت حنين.. كويسه ياعادل

امل :: طب انا هقوم اجيب حاجة نشربها

رجب :: بقولك ياعادل انا عرفت انك ليك في المايه

عادل :: اه يارجب بس مش ديمآ يعني

رجب :: ما تجيبي يا امل الأزازتين من التلاجة وظبطي القعده كدة

امل شغلت موسيقي هادية ورتاحت جابت الخمره والتلج والمزه وحطتهم قدام عادل وحسين ورجب

عادل :: ممكن طيب طبق فاضي

مياده :: انا هقوم اجبلك

عادل :: بنظرات كلها اعجاب مش عايزين نتعبك

مياده ميلت علي عادل وبزازها كلها بانت لعادل وهي مووطيه عليه وبصوت مسهوك.. تعبك راحة

مياده راحت وطيازها بترج وهي ماشيه

دخلت المطبخ جابت طبق فاضي

وحطتة قدام عادل اللي طلع حشيش من جيبة وعلبة السجاير

عادل :: ده محمود ابنك اللي قاعد هناك

امل :: ايوه

عادل :: اماال مين البنات الحلوين اللي معاه دول

مياده :: دول بناتي

محمد :: تعالو يابنات سلمو وتعاالي يا محمود

عادل وحسين سلمو علي محمود والبنات

وعادل طلع من جيبة لكل بنت ادها ظ¥ظ*ظ* جنيه وادي لمحمود هديتة وحسين نفس الموضوع والبنات فرحو بالفلوس وجريو

ومحمود راح معاهم وكاان فرحان بالهدايه اللي جاتلة وهو اصلا ميعرفش ليه

عادل :: اه علي فكره انتو كمان جايبلكم هدية بسيطة واتمني تعجبكم

رجب استغرب هو ومحمد وعادل جاب الشنط من جنبه وادي امل وادي لمياده كل واحده فيهم شنطتها

امل ومياده فتحو الشنط وطلعو اللي فيها

وكانت المفاجئة اللي خلت الكل متنح ومستغرب

اامل ومياده ومحمد ورجب كلهم بصو لبعض من الهدية الجريئة جدآ