الصدفة غيرت حياتى

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

أنا بضحك:ايه يا ست الحبايب ما أنا قولتلك أني هاتجوزها وبعدين أنا معملتش حاجه هي اللي ضحكت عليا

دعاء وهي بتبرقلي:انا أنا عملت كده

امي:بقولكوا ايه انت هي انا مليش دعوه المهم انا عايزه افرح بيكوا انتوا الاتنين النهاردة قبل بكره

أنا:انتي واخدها حجه بقا

امي:اه ياسيدي تقدر تقول كده

أنا :موافق وكتب الكتاب يبقي النهاردة ها اي رائيك يادودو

دعاء:موافقة طبعا ياقلب دودو

امي:بدأئنها محن بقا

أعدنا نضحك علي كلام امي

امي:طب يلا روح قول لجدك وابوك فرحهم

أنا:افهم من كده اني بتوزع صح

امي:ينعل ابو رخامتك امشي يلا من هنا

أنا مشيت ورايح علي جدي

امي: قوليلي بقا ومتتكسفيش مني خالص محتاجه اي حاجه

دعاء:لا يا امي انا هروح اجيب اوراقي والبطاقة عشان الفرح بس محتاره شويه اروح كوافير اي ولا البس ايه

امي:احه انتي فستانك وكوافيرك هنا احنا عندنا في المعبد كل حاجه نحتاجها ويعني عندنا أحسن كوافير واتيليه في الوطن العربي

دعاء:يبقي تمام هروح اجيب ورقي واجي

امي:تمام مع السلامه

دعاء:سلام

دعاء مشيت وطلعت من المعبد واتمشيت شويه عشان توصل للطريق العمومي عشان تركب تاكسي وتروح البيت

دعاء ركبت التاكسي أنا في الوقت ده وصلت عند جدي اللي كان اعد مع ابويا

أنا:بقا كده متجمعين من غيري ولافي حتي الف سلامه

جدي:انت هتمثل يابن الكلب مااحنا عارفين أن ايلوهيم كان بيدربك

أنا:هو الواحد مبيعرفش يهزر معاكوا كده خالص

ابويا:قولي بقا جي ليه

أنا:جي اقولكوا أن كتب كتابي علي دعاء النهارده

جدي:أنت متأكد يابني بلاش الحماس ياخدك

أنا:اه متأكد وده قراري النهائي

ابويا:تمام يبقي علي بركه الله امونرع جوبيتر زيوس واولاده وابنه ايلوهيم

جدي :تعالي معايا بقا عشان اليوم ده كنت مستنيه طول عمري

أنا:علي فين طيب

جدي:تعالي وانت تعرف

جدي خدنا ووادني علي الاوضة اللي عملنا حولنا فيها دعاء من ملاك انثى للانسانه وفى نفس الملاك الانثى الامونرعية غير الساقطة وراح واقف قدام صف كده في كتب كتير وراح محرك كتاب احمر من مكانه وبدأت الاض تتهز جامد وبقينا واقفين في وسط دايره ومره واحده الدايره ديه نزلت لتحت وبقينا في مكان مليان بدل اخر شياكه أنا مالاجا من المكان

أنا:احااا ده اظاهر أن الاوضة ديه فيها حوارات كتير

جدي:يعني ركزت في الاوضة ومركزتش في البدل

أنا:البدل اخر شياكه أنا عن نفسي عايز البسهم كلهم

جدي: لا انت بدلتك متحضره قبل ما تتولد اصلا

أنا:بجد طب هي فين

جدي مشي خطوتين وداس علي زارار الحمره ظهر باب حديد وبدأ يتفتح والبدله بدأت تبان وكسم الفخامه يا اخي البدله معموله من حرير ومطرزه بالدهب ومن تحت مطرزه بالفضه والكرفته كانت من الأحجار الكريمة وبتور نور اخضر أما البنطلون معمول مطرز رجل من الماس ورجل من الأحجار الكريمه

جدي:هاقولي بقا اي رايك

أنا:رائي ايه بس ياجدي ده الناس اللي بتقرا القصه هتشخرلي

جدي:ايه بتقول ايه

أنا:لا بقول ياجدي جامده فشخ

جدي: طب روح خد دش والبس البدله وتعالي

أنا :حاضر

روحت خدت دش ولبست البدله اللي كانت مريحه اوي في لبسها وطلعت لجدي ودخلني اوضه كانت فيها كل مستلزمات الكوافير

أنا:ايه ياجدي هو انت هتحلقلي ولا ايه

جدي:اه عندك مانع ولاايه

أنا:ايه ده هوانت بتعرف تحلق

جدي:أنا كنت فاتح احسن كوافير رجالي في العالم قبل ما اكتشف قوتي ويلا اعد بقا ولا هنتكلم كتير

أنا:حاضر

جدي عملي بروتين واستشوار وحلاقه وفوطه سخنه وكل اللازم حسيت فعلا اني بقيت انسان جديد خلصنا وطلعنا وكان ابويا كان مستنيني واول ماشفني عيط وخدني في حضنه

أنا:نكد ليه بقي في ليله زي ديه هوفرح عياط و زعل عياط

ابويا:كبرت يابن الكلب عشت وشوفتك عريس

جدي: طب يلا بينا عشان هتلاقيهم مستنينا

طلعنا أنا وجدي وأبويا وماشي في وسطهم ولاقيت الفرح شغال و العيلة كلها موجوده فيه وبتحتفل واعدت أدور علي دعاء حبيبتي واخيرا لقيتها دعاء كانت لابسه فستان من دهب وخط في النص جي بميل كده من الفضه واول ما عيني جت في عينيها جرينا علي بعض وحضنا بعض جامد وشيلتها واقعدت الف بيها وهي فرحانه ولا اكنها طايره في السماء وأحمد ظهر اخيرا واعدنا نرقص مع بعض وارقص شويه مع امي وجدي ومع مريم ومرات خالي و ابويا وجدي وقف في نص الفرح وقال النهاردة احنا بنحتفل لسببين السبب الأول فرح حفيدي علي دعاء والسبب الثاني تحول دعاء من ملاك انثى ساقطة لإنسانه ولملاك انثى امونرعية اوروبية غير ساقطة وكلهم هيصوا ورجعنا نحتفل

في مملكة الجحيم الشرقاوسطية الشمالافريقية

ملك الملايكة الساقطة أعد علي الكرسي بتاعه وبيضحك بهستريه وعينيه بتطلع نار وغاضب جدا في نفس الوقت

ملك الملايكة الساقطة:أنا لازم ادمر الحيوان ده ده خد بنتي مني روح بلغ فريق الحلقات العشر أنهم يجهزوا عشان الحرب بدأت من دلوقتي

شخص:حاضر مولاي

نرجع تاني ليا

كلهم هيصوا ورجعنا نحتفل تأني وانا مقضيها رقص مع ده ومع ديه وكان حرفيا احلي يوم في حياتي والفرح خلص علي الساعة اتنين بليل وأحمد جالي بعد ماخلص وقال

احمد:ياأخي كسم روقانك عامل فرحك وتاني يوم صابح عليك امتحان احاااا

أنا:احااا بكره الامتحان هو أنا كنت نايم اسبوع بحاله

احمد:اه ياسيدي ممكن اعرف هتمتحن ازاي

أنا:خليها على الله

احمد:علي الله يلا تصبح علي خير ومتنساش تنزل بدري

أنا :حاضر وانت من اهله

طلعت علي البيت جري ودخلت البيت

امي:اهدا يا واد في ايه

أنا:مفيش ياامي اومال فين دعاء

امي:راحت بيتها وانا أعدت اتحايل عليها عشان تبان معاها بس رفضت

أنا:تمام عايزه حاجه بقي عشان طالع أنام عندي امتحان الصبح

امي: امتحان ايه ده انت مذاكرتش ولاكنت بتحضر دروس حتي

أنا:متقلقيش عليا أنا محضر من بدري

امي:ماشي ربنا معاك تصبح علي خير

أنا :وانتي من اهله

وطلعت علي الأوضه بتاعتي ومسكت التليفون لاقيت مريم وسماح و شيماء بعتلني بتاع فوق ألف رسالة روحت فتحت الشات بتاع شيماء عشان اشوف الامتحان اللي المفروض شيماء هتبعتهولي وفعلا بعتت ليا امتحان العربي واعدت احفظ اجابات المقالي وكتبت علي دراعي الاختيارات عشان اغش منها في الامتحان وحفظت وكله تمام ولاقيت شيماء بعتالي تتطمن عليا عشان مش بروح المدرسه ولا الدروس عندها وكانت متصلة بالنت طمنتها عليا وقالتلي المعاد هيكون الساعه6 بليل في البيت عندها قولتله تمام ونمت

وامي صحتني الصبح وقومت وغيرت هدومي بس عشان كنت كده كده تمام من فرح امبارح وكنت شيك فشخ ولا احلي جنتل مان ونزلت وقابلت احمد وروحنا المدرسة وطلعت اللجنة وكنت متوتر فشخ من يكون الامتحان اتغير ولا الامتحان يكون غلط والوقت بدأ ولقيت فعلا الامتحان هو هو وكنت فرحان وانا بحل وغشيت الاختيارات من علي دراعي وكله تمام وقابلت (شيماء) مدرسه الفلسفة

شيماء:اوباااا ايه الحلاوه ديه عريس ولا ايه أنا شكلي هغير رائي ودوري يبقي النهاردة

أنا:هههه لو عايزه دورك أنا ممكن ابقي مع اتنين عادي

شيماء:بلاش احسن عشان الزبونه لو متبسطتطش باقي البضاعه مش هتتبعت

أنا:اشطا ياقمر سلام

شيماء:سلام

قابلت احمد عشان اروح معاه البيت

احمد: الامتحان كان سهل اوي النهاردة أنت عملت ايه

أنا:هبدت طبعا سيبها علي الله

احمد:طب يلا بينا

انا:يلا

ووصلت البيت وطمنت امي وابويا علي الامتحان وريحت جسمي ونمت وصحيت علي الساعه 5بليل وخدت دش وغيرت هدومي ونزلت ووصلت بيت شيماء اللي استقبلتني ودخلتني الاوضه عشان المدرسة بتاعت العربي لما تيجي تستقبلها وتقولها أني في الاوضه و ودخلت اوضه النوم وفعلا مفيش أقل من خمس دقايق وسمعت الجرس

وقعدت شوية وسمعت صوت الباب بيتفتح وقبل مابص اشوف مين لاقيته اتقفل في ثانية أنا استغربت من الحركه ديه بس مركزتش فيها اوي

الحوار مع شيماء وميس العربي

شيماء:في ايه رجعتي ليه

ميس العربي:انتي مجنونة انتي عارفة مين اللي جوه

شيماء:اه اللي هيفشخك ويريحك

ميس العربي:لا يا هبلة ده ابن اخويا

شيماء:احه يادي المصيبة طب اهربي بسرعه قبل ما ياخد باله

ميس العربي(عمتي):لا احا أنا مصدقت اتناك منه هي يعني جت عليا بس عاوزه طريقه من غير مايعرف أنا مين

شيماء:بس كده بسيطه ياستي

عمتي:بسيطه ازاي يعني مش فاهمه

شيماء:هقولك بصي أنا هخشله وهقوله أنها طالبه أنها تتناك منك من غير ما تشوف وشها عن طريق ربط وشه بطرحه زي الاستغماية كده لان الفكره ديه انفرجت عليها في فيلم سكس وهيجتها فشخ ونفسها تجربها

عمتي:كسم دماغك ديه دماغ سم

شيماء:اهي نافعتك يلا أنا داخلة اقلعي عقبال ما اخرجلك

شيماء دخلتلي واعدت جنبي

انا:ايه غيرت رايها ولا ايه

شيماء:لاياسيدي هي بس اتفرجت علي فيلم سكس واحد بينيك واحده وهو ميعرفش هي مين والفكره هيجتها فشخ وعاوزه تتطابقها عليك ها موافق؟

أنا:مع انها فكرة غريبة شوية بس موافق

شيماء :يبقي تمام

قامت راحت تجيب طرحتها من الدولاب بتاعها وربطت دماغي وفعلا مبقتش شايف اي حاجه شيماء راحت وفتحت الباب وخرجت وحسيت بخطوات حد بيقرب عليا

ونزلت علي شافيفي بوس ورحت مسكت رأسها قربتها مني واعدت أهري شفيفها لحس وطلعت لسانها وشفطه وهي متجاوبه معايا وقربت عليا ومسكت بزازها وحطة الحلمه علي اول بوقي وانا فتحت بوقي واعدت أمص في بزاها الشمال واعضض في الحلمه وروحت بدلته بزها اليمين واعدت أمص فيه والف لساني حوالين الحلمه وهي بعدت عني وحطت ايديها ع زوبري فووق البنطلون وبدأت تدعك فيه وهي بتقلعني البنطلون واول ما قلعتني البنطلون قعدت تبوس في زبي من فوق البوكسر وتلحس بلسانها راحت قلعتني البوكسر وبقيت تدعك في زبي وتخلي فيه وتلعب ف بيوضي وتشد فيهم بشويش ونزلت ببوقها ع زوبري تمشي لسانها عليه بحركات فعلا سكسي اوي زوبري بقي واقف اكتر وبدأت تلعب ف راسه بلسانها وتفرك ف بيوضي وهي بتلحس زوبري وانا كان زوبري خلاص كبر عن الطبيعي من هيجانه وبينبض من حركتها عليه راحت قامت وطلعت فوق السرير ونيمتني ونزلت بكسها علي وشها أنا عرفت ان ده كسها من عسلها اللي كان مغرق كسها واعدت الحس فيه واخبط لساني في حيطان كسها لحد ما جابت عسلها هي قامت وبدأت تعد علي زبي لمسها براحه وكسها كان ديق فشخ وبتنزل واحده واحده لغاية ماعدت عليا وبلعت زوبري كله في كسها وكسها كان دايق جدا علي زبي اللي كان هينفجر من ضغط كسها عليه وهي قامت واعدت تتنطت جامد وانا اقابلها وارفعها بجسمي لغاية ماعده تلت ساعه تقريبا وهي علي نفس الوضعية وكنت هجيب فاقولتلها اني لبني هي راحت سرعة سرعتها فشخ فاعرفت أنها عايزاني اجيب في كسها لغاية ما اتشنجت جامد وكان جسمي بيتنفض فشخ وانا بجيب لبني في كسها هي هنا اخيرا اتكلمت وقالت

مدرسة العربي:اههه احححح لبنك نار في كسي انت فشختني

انا:ايه ده الصوت ده مش غريب عليا

هنا شلت الطرحة واتفأجت

أنا:احااااا عمتتتتي

_________________________________________

الجزء الثالث

_______________

مدرسة العربي:اههه احححح لبنك نار في كسي انت فشختني

انا:ايه ده الصوت ده مش غريب عليا

هنا شلت الطرحة واتفأجت

أنا:احااااا عمتتتتي

عمتي:عمتك ايه بقي بعد ما فشخت كسي وعشرته

أنا:ازاي وانتي جيتي هنا ليه

عمتي:اهدا وانا هكحيلك كل حاجه أنا كنت محتاجه النيك اوي ومحرومه منه اول ما شيماء كلمتني علي موضوع قولتلها موافقة بس بشرط اني هتناك وهي وافقت

أنا:بس محرومه ازاي وعمي بيعمل ايه

عمتي :الف رحمه ونور عليه عمك ميت بقاله 5سنين ما انت متعرفش حاجه عن العيله اصلا لانك مبتعدش مع حد هناك وتلاقيك كمان متعرفش اسمي

أنا:حصل بس انا عارفكوا كاشكل

عمتي:أنا اسمي رضا

أنا:هعمل ايه باسمك وانتي ازاي توافقي انك تتناكي مني

رضا(عمتي):أنا كنت مستنيه اللحظه ديه علي نار بعد ما قالي اخويا علي الي عملته في ابوك وانا كل يوم بحلم اني اتناك منك واعد أتخيلك بتنيكني وانا بجيب عسلي

أنا زبي بدا يوقف من كلامها وهي كانت لسه أعده علي زبي من ساعة ماجبت في كسها وهي حسيت بده وبدأت تتحرك عليه براحه عشان يوقف اكترر

رضا:اهدا وخليني بقا استمتع بيك شوية

أنا عرفت هي عايزة اعمل ايه وزقيتها من عليا وقومت ويلبس هدومي وقولتلها

أنا بزعيق:اياكي اشوفك قدامي تاني والاهفضحك وهموتك

وخرجت وانا مدايق فشخ وشيماء عماله تجري ورايا وتنادي وانا مش معبرها ونزلت تحت في الشارع واعدت اتمشي شوية وانا عمال افكر هو أنا ليه اديقت المفروض أن أنا افرح عشان هحافظ عليها واحميها من أنها تنام مع الغريب ومحدش عارف ممكن يفضحها وفي نفس الوقت قولت أنا لازم ادايق عشان خونت أمانة جدي وهي ديه عيلتي اللي المفروض احافظ عليها واحميها مش انيكها وتخليها شرموطه قطع تفكيري صوت رنت التليفون لاقيت دعاء هي اللي بترن

دعاء:هي ياعم انت ولاسالت ولاحاجه انت ماصدقت تخلص مني ولاايه

أنا:ايه يادعاء انت فين

دعاء حسيت أن في حاجه من طريقة كلامي

دعاء:أنا في البيت ممكن تيجي تعد معايا شوية

أنا:ماشي أنا في الطريق

قفلت معاها وواتمشيت شوية لحد ما وصلت بيتها وطلعت ورنيت الجرس والباب اتفتح في ثانية اكنها كانت واقفه مستنياني ورا الباب اول ما دخلت راحت رازعه الباب ونطيت في حضني وانا حضنتها وفعلا كنت محتاج الحضن ده اللي كان كله حب وحنان اللي خرجني من كل همومي

كنت محتاجه فعلا وشلتها ووديتها علي الكنبه واعدت وهي في حضني واعده علي رجلي

أنا:ياسلام احلي استقبال وحضن في الدنيا

دعاء:هو أنا ليا غيرك ياحبيبي

أنا: ربنا يخليكي ليا وبعدين أنا زعلان منك

دعاء:ليه بس كده

أنا:بقا امي تعد تتحايل عليكي عشان تقعدي معايا مش راضيه وبعدين طول ما انتي بعيده عني ببقي مش مركز وعمال افكر فيكي واقول ياترا عامله ايه النهارده وانتي طول مابعيده عليا ببقي خايف عليكي انتي هتيجي النهارده تقعدي معايا اشطا

دعاء اول ما سمعت كده حضنتني جامد وكانت فرحانه فشخ

دعاء:بجد انت بتخاف عليا وكمان أنا مردتش علشان نعمل الحاجه اللي اتفقنا عليها نعملها اول ما اتحول لانسانه

أنا: طبعا بخاف عليكي اكتر من نفسي وهي ايه الحاجه ديه

دعاء بقت تحرك وسطها علي زبي ومسكت راسي وادتني بوسه كلها رومانسيه وانا اندمجت معاها ونزلت ايدي وحطيطها علي كسها وهي فتحت رجليها وخدت شافيفها بوس وأيدي التانيه علي كسها هي هنا قامت وقلعت هدومها وانا قلعت ومسكت بزازها تقفيش ومص وقعدت الف لساني حوالين الحلمه هي تاهت وغمضت عينيها روحت نزل بايد علي كسها وبدات العب في البظر بشويش ونازل مص في بزازها روحت مدخل صباعي الوسط في كسها وسببت بزازها وكملت بالايد التانيه أعدت العب في البظر واحركه فوق وتحت ودوائر وفجه روحت مطلع صباعي من كسها هي هنا اتنفضت أكني سحبت جزء من روحها كسها بدأ يوسع روحت مدخل صباع تاني وكررت نفس الحركه روحت نزلت براسي وبقيت قدام كسها بالبظبط وسحبت صوابعي الاتنين أنا اتكلمت هنا وقولت كسك ده جنتي ياروحي وكل يوم لما مبشفهوف بيطلعلي في الحلم وحشني اوي وبدأت ابوس في كسها بحنيه عاليه وملمستش شفايف كسها ونزلت بوس في فخادها وروحت نازل بلساني حولين البظر وخدت البظر بين شفيفي هي هنا اتنفضت ونزلت عسلها روحت نازل بسرعه علي كسها واعدت الحس عسل كسها ودخلت لساني في كسها وبدات انيكها بلساني هي بدأت تحك طيزها في الكنبه وعماله تطلع اهات وبتفرق وعايزه تمسك اي حاجه تقفش فيها لغاية ماجبت عسلها للمره التانيه قومت وروحت راشق زبي في كسها واعدت ارزع فيها وانيكها شويه برومانسية وبدأت انوع بينكها وعدا ربع ساعه جبت في كسها وهي جابت في نفس الوقت وكنت عايز انيكها تاني بس قولت بلاش عشان متقولش اني همي علي زبي وقولتلها تاخد دش وتجهز نفسها عشان هتروح تعد معايا في المعبد وهي قالت تمام وجهزت نفسها وخدت هدومها وحطيتهم في الشنطه ونزلنا أنا وهي وركبنا تاكسي ووصلنا المعبد وخبطت علي الباب وامي فتحت واستقبلتنا

امي:بقا كده يادعاء هو لازم يعني مروان هو اللي يجيبك

دعاء:لا ياامي لولا أنه حلفني بغلوته مكنتش جيت

أنا:ياكدابه ديه هي اللي اتصلت عليا وقالت تعالي خدني عشان مش عاوزه تبعد عن لحظه تاني

وقعدنا نضحك ونرغي شويه لغاية ما لاقيت شيماء بترن

أنا قومت واستاذنت منهم والتليفون عمال يرن واعدت افكر ارد ولا لا واعدت افكر أن هي ملهاش زنب ومكنتش تعرف أنها عمتي وهي كمان بتساعدني ومكنش قصدها وقررت اني ارد

شيماء:مروان انا اسفه أنا..ه

أنا :بس بس اقفلي علي الموضوع ده وياريت منتكلمش فيه

شيماء:حاضر أنا كنت بتصل عليك عشان مدرسة الانجليزي بعتت الامتحان

أنا: خلاص معادنا بكره الساعه ٢عندك

شيماء: تمام وياريت متكونش لسه زعلان مني

أنا:لاخلاص مفيش حاجه يلا سلام

شيماء:سلام

روحت البيت لكن ملقتش دعاء ولقيت امي

أنا:هي فين دعاء

امي:طلعت تحط هدومها في اوضك وهتبات فيها

أنا:تمام وانا طالع أنام

ولسه ماشي لقيت امي بتقول

امي:ايه حيلك حيلك رايح فين بقولك نايمه في اوضك الكلام ده بعد الجواز يبقي نام معاها براحتك

أنا:يوووه بقا امال أنام في الشارع يعني

امي:نام ياسيدي علي الكنبه اللي في الصاله وافتحها سرير

أنا:خلاص ماشي

روحت فتحت التليفون ولقيت شيماء فعلا باعته الامتحان واعدت احفظ فيه لغاية ما بقيت تمام وقفلت التليفون ونمت و صحيت الصبح علي واحد عمال يلحس بلسانه في عيني ونايم عليا روحت زقيته ولقيتها دعاء

أنا:ايه ياهبلة مش خايفه حد يشوفك

دعاء:يشوفوني ايه يعني ماانا أعده مع جوزي المستقبلي وبعدين أنا بصحيك عشان تشوف تليفونك اللي مبطلش رن ده

أنا:ماشي ياستي شكرا روحي بقا كملي نومك

دعاء:بقا كده

أنا:اه كده وبعدين أنا خايف اعمل حاجه كده ولا كده

دعاء ضحكت ضحكه هههيهيي (ضحكه الشرمطه ديه اكيد انتوا عرفينها)ومشيت ودخلت اوضتها أنا روحت علي التليفون وفعلا لاقيت احمد بيرن عشان الامتحان رديت عليه

أنا:ايه يازفت ما لسه بدري

احمد:أنا قولت ابضن عليك شوية وبعدين ولابدري ولا حاجه ده ناقص نص ساعه والامتحان يبدأ ولاانت عايز تكدرني زي كل يوم

أنا:خلاص ربع ساعه وانزل

احمد:تمام

قومت وخدت دش ولبست هدومي وجهزت وروحت نازل

ووقفت شوية في الشارع لحد ما احمد ينزل ونزل وروحنا المدرسه وكل واحد دخل لجنته وانا خلصت الامتحان في خمس دقايق ورحت قفلت الامتحان والمدرسه اللي بتراقب عليا في اللجنة شكت فيا

المدرسه:ممكن تقف

أنا:حاضر

وقفت واعدت تدور في الديسك وفتشتني بس ملقتش حاجه

المدرسه:خلاص اعد

أنا في سري ينعل كسم البضان علي الصبح

المدرسه:نعم بتقول حاجه

أنا:لا العفو

وفضلت اعد عقبال ما الوقت يخلص وحاوليا عياط وزن ومش عارفين يحلوا حاجه لغاية ماالوقت خلص وخرجت من الفصل لقيت احمد واقف قدام اللجنة مستنيني

احمد:ايه ياعم كل ده بتخترع الذرة ولا ايه

أنا:يسطا الامتحان صعب فشخ واعدت اهبد

احمد:متقلقش خليها علي الله

ومشيت أنا وأحمد ووصلنا المعبد

احمد:اسيبك أنا هنا عشان عندي مشوار

أنا: تمام سلام

وروحت ووصلت البيت واول ما وصلت دعاء جريت عليا وخدتني بالحضن

ولسه نكمل الحضن ببوسه لمحت ابويا واقف من بعيد

أنا: ايه يازفته اللي بتعمليه ده انتي في بيت محترم

ابويا هنا ظهر وجيه وقال

ابويا:معلش بقا يبني فكها شوية ومجتش من حضن

دعاء اول ما سمعت صوت ابويا اترعشت جامد أكن كهربه مسكتها وجريت علي أوضتها

أنا وابويا متنا من الضحك عليها

ابويا:قولي بقا عامل ايه في تدريبك

أنا:كله تمام علي الاخر متقلقش خالص

ابويا:تمام عشان جدك لاحظ تحركات غريبة اخر كام يوم

أنا:خليه بس يعمل استعداداته

ابويا: تمام

ابويا خرج ومشي من البيت أنا أول مافردت راسي ظهرلي ايلوهيم في منطقة الا وعي

ايلوهيم:عامل ايه يا مروان ودعاء عامله ايه معاك

أنا:كله تمام علي الاخر قولي بقا ايه حكاية التحركات اللي لاحظتها جدي ديه

ايلوهيم:فعلا اظاهر ملك الملايكة الساقطة الاخوانوسلفية بدأ اللعب

أنا:ياريت علي الاقل اقتله ونخلص

ايلوهيم:ههههه تقتل مين بس افتكر انك لسه مبقتش في قوته وياريت تتجنب مواجهته واه صح فكرتني دعاء اكتشفت قوتها ولا لسه

أنا:قوة دعاء ازاي هي مش اتحولت لانسانه واتحرمت من قوتها

ايلوهيم:لا باين عليك نسيت خالص بص دعاء لسه عندها قوتها ومتنساش أنها كانت ومازالت اقوي الملايكة كانت ساقطة اخوانوسلفية وبقت امونرعية وهتفيدك جدا

بس هي قوتها مدفونه جواها ولازم هي تكتشفها من جديد

أنا:بس ده هيحصل ازاي

ايلوهيم:بص هي بتحبك اوي فهنستغل ده بأنك هتعمل معركه مع احمد وهتسيبه يبهدلك بمعني الكلمه وهي ساعتها هتكتشف قوتها عشان تنقذك

أنا:احا يا اخي كسم دماغك ديه الماظ

ايلوهيم بغضب شديد :بتقوووول حاااااجه

أنا:لا بقول تمام

ايلوهيم:اه دماغي الماظ فعلا هههههههه

ومشي ورجعت للواقع تاني ورحت خبطت علي دعاء

دعاء:ايوه حاضر دقيقه واحده

وقامت وفتحت الباب

أنا:ايه ياقمر عطلتك عن حاجه ولا ايه

دعاء:لا هو في حاجه ولا ايه

أنا:اه كنت عايزك تيجي تحضري المعركه بتاعتي أنا وأحمد

دعاء:عيوني ده ياقلبي

جت وخرجت معاها وروحت علي الحلبة لاقيت احمد واقف ومستني

احمد:ايه يابيه جايبه تدافع عنك ولا ايه

أنا:لا جايبها عشان تتفرج عليا وانا بفشخك

احمد مستننيش حتي ادخل الحلبه وراح ضرب رجله في الأرض والأرض اعدت تعمل زلزال وفجاه طلع جبل من تحت رجلي ونطرني من جمب دعاء وطيرت في الهواء واترفعت جامد راح احمد وانا في الهو عمل كورة نار كبيرة وضربها فيا وقعت في الأرض وعملت حفره كبيره فشخ وانا جسمي ادشدش فعلا ولسه هانوله واحده افتكرت كلام ايلوهيم وأحمد عمل نار علي شكل افعي ووجها عليا مع اني ممكن اصدها بسهولة بس خليتها الدغمي وروحت مرزوع في جدار الحلبة جامد ودماغي تحت رجل دعاء

دعاء: حبيبي انت كويس

لسه هرد عليها لقيت احمد عمل كوره كبيره من الأرض وحولينها نار واترزعت فيا واتنطرت في نص الحلبة تاني روحت قايم ورزعت احمد بطوب وققي بينزل فوقيه زي المطر احمد عمل درع من الأرض عشان يحميه

احمد:هو ده اخرك

راح رزعني بكورة نار كبيرة أنا اتدفديتها لقيت احمد نط في الهوا ونزل برجله فوق دماغي

أنا لسه هقوم لقيت كورة نار جايه ناحية ولبست فيها أنا جسمي خلاص مبقتش قادر

دعاء: خلاص يا احمد كفاية

احمد مردش عليها واعدت يرزع فيا نار وارض وبحاول اصد ومش عارف لغاية ما احمد اتغابه جامد وعمل ديناصور من الأرض وجري عليا وفتح بوقه وطلع نار أنا اتفاديتها راح الديناصور لف وادني بزيله علي وشي واترزعت في الحيطه

هنا بقا دعاء اتعصبت جامد وظهر نار كبيرة جدا في كل جسمها واترفعت في الهو وقالت بغضب أنا مش قولت كفاية وراحت عاملة سهم كبير من النار ورشق في احمد وأحمد اترزع في الأرض عمق كبير جدا ودعاء كانت هتكمل عليه هنا أنا قمت وروحت لدعاء وقولتلها

أنا:اهدي يادعاء أنا كنت متفق مع احمد عشان تكتشفي قوتك

دعاء اول ماسمعت كده اترمت في حضني واغمي عليها

احمد : شكرا يا اخويا ده كانت هتقتلني

أنا:اهدا ياض وغور من وشي لديها أغمي عليها بسببك

احمد:اهدي وهي هتفوق دلوقتي متقلقش

فعلا احمد يادوب خلص كلامه ودعاء فاقت

أنا:اهدي ياقلبي أنا جمبك اهو

دعاء:هو ايه اللي حصل

واول ما عين دعاء جت علي احمد بصتله بصه حلها غضب وتهديد احمد فعلا اترعب

احمد:لا أنا هطير أنا وياريت تبقي تفهمها عشان متقتلنيش

احمد مشي ودعاء اتعدلت ومسكت شفايفي بوسه رومانسيه وانا وهي اندمجنا فيها اوي لغاية ما التلفون رن وكنت عايز اكمل بس دعاء رفضت وقالت يمكن تكون مكالمه مهمه ولاحاجه

أنا مسكت التليفون وكانت شيماء بتتصل عليا وفتحت عليها

أنا:الو اوي حضرتك يا ميس

شيماء حست أن حد اعد جنبي فاكملت تمثيل

شيماء:أنت فين ياباشا الدرس هيبدا كمان خمس دقايق

أنا بصيت في ساعة التليفون ولاقيتني متاخر عن المعاد ساعه الاربع

أنا:حاضر ياميس ربع ساعه وهبقي عند حضرتك

شيماء:تمام مع السلامه

وقفلت التليفون وبصيت لدعاء وقولتلها

أنا:أنا اسف جدا يا روحي بس ده مراجعة عشان امتحان بكره ولازم أحضرها

دعاء:تمام ولا يهمك ياقلبي روح انت أنا كويسه وهروح البيت دلوقتي

أنا:ماشي

وروحت مع دعاء ووصلتها لبيتها وركبت العربية بتاعتي وسوقت بسرعة عشان كنت متاخر فشخ ووصلت البيت وركنا العربية تحت البيت وطلعت في ثانية وخبطت علي الباب و شيماء فتحت