الحب قبل الجنس

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

اسلام: لا يسلمي شكرا سلام

سلمي: سلام

وبعد ما محممد طلع. لقي مراته بتستحمي دخل عليها وسالها

محمد: اسلام كان بيعمل ايه هنا

ساميه: وانت مالك انت يا عرص حد يسال ملكته علي حاجه

محمد: انا اسف يا ملكه

ساميه خلاص امشي يا معرص من هنا عقبال ما اعمل حمام واخليك تيجي تلحس خرم طيزي من القرف يا كلب....

المهم ساميه خلصت حمام وبعدين خرجت من غير ما تتشطف علشان محمد يجي يلحس كسها وطيزها من القرف الي فيهم اول ما خرجت وشاوزت ليه باديها جه ليها علي ايده ورجله زي الكلب وبعدين قعد يلحس كسها وطيزها من القرف ومن الخمام وبعدين دخلت نشفت جسمها وشعرهاولبسه وخرجت

وقالتله يلا تعال نيك كس ملكتك ومتعها واملا كسها بلبنك النجس يا محمد يا نجس

وفعلا محمد ناك ساميه لما شبعها وملا كسها بلبنه

بيييتي تاني يوم

صحيت تاني يوم وكتفي بيوجعني فكرت شويه في الي حصل لقيت سلمي دي من اجدع البنات الي قبلتهم في حياتي وشكلها حلو وكده بس المشكله اني مش شايفها غير اختي المهم اتصلت علي اسلام وقولت له اني مش هقدر احي الجامعه النهارده واني تعبان

اسلام: اه مهو انا عارف سلمي قالت ليا يا احمد امبارح

انا : بجد امبارح سلمي دي جدعه وجمايلها فوق راسي

المهم احمد اتصل علي سلمي والساعه كانت 11

سلمي: الو ايوه يا احمد ازيك كويس دلوقتي

انا: اه كويس الحمد لله احسن بكتير مش عارف اقولك ايه علي خضتك عليا امبارح ولا اني خليتك تروحيني ولا انك وديتيني المستشفي

سلمي: تشكرني!!! احمد انت امبارح انقذتني من متحرشين متخيل كده انا الي ظش عارفه اشكرك ازاي

انا: سلمي ده واجبي انتي غاليه عليا وزي اختي انتي في الجامعه

سلمي: لا في البيت اصلي مش هروح الجامعه من غيرك الصراحه

انا: ليه السواق بتاع ابوكي انا

سلمي: اه عندك مانع

انا: لا يا ستي معنديش بس انتي لما اشوفك وامسح بشعرك الارض يبقي عندك موانع

سلمي: لاخلاص يسطا احماه خلاص

انا: خلاص سامحتك يا بت

سلمي: تمام انا وامي جاينلك علي الساعة 4 كده جهز نفسك

انا: ايه جاين تتقدمو لا انا محتاج وقت افكر وكده علشان انتي خضتيني

سلمي: والنبي للتوكس

انا: خلاص علي 4 اشطا

سلمي :سلام

انا: سلام اقفلي يلا

سلمي: لا اقفل انت الاول

انا ماشي حاضر ورحت قافل السكه في وشها

سلمي: يا ابن الوسخه حاضر عينا

انا جهزت البيت وروقته ونزلت جبت حاجات كتير بقي لزوم البيت وحبت حلويات علشانهم

وعلي الساعه 4:30 جهزت البيت الجرس رن لقيت الهام وسلمي ومعاهم حلتين

دخلت الهام وسلمي ورا الباب ورحت زاقه عليها وهي برا فا اتقفل وهي لسه علي السلم وانا والهام في الشقه جوه

سلمي: افتح يا واطي انتي بتقفل في وشي حاضر وقامت ضربه الباب برجليها وانا بموت من الضحك وهي شغاله ضرب في الاب لحد ما فتحت لها الباب

سلمي: ماشي حاضر لولا انك مريض واننا في بيتكم كان زماني مزعلاك جامد يا احمد تمام!؟

انا: ههههههه خلاص اهدي انا اسف

سلمي: محطوط في حزامي الناسف!

انا: من يومي مجتون وبجاذاف

سلمي: علي لحم الموت انا عازف اغنيه

انا: لحم الموت اسمه لحن الموت يا هطلع

سلمي: بطل تحبطني يعني بدل م اتقولي عندك موهبه وكده تياسني وتبطني كده يا وتظي حاضر انا هوريك

سلمي دخلت المطبخ ومسكت سكينه وجايه عليا وكانها هتقتلني والهام اتئخلت في الحته دي بقي

الهام: اهدو بقي كده بطلو شغل العيال ده ايه كتكو القرف

سلمي: خلاص يا سيد المعلمين

وقعدنا والهام هتتلكم معايا وانا باكل خوخ

تلهام :م ش عغرف اقولك ايه يا احمد و**** لاو لاك كان زمانها جرالها حاجه

انا: هاني كده يا سلمي خوخه كمان من رواكي وخدس ارني البذه دي في الزباله

الهام: حاضر يا سافل حاضر

انا: اصل كلامك ده ميتعقلش سلمي دي صاحبتي واختي ومتربين مع بعد من واحنا في للفه ايه بقي مكبره الظوضوع ليه بقي

الهام: انا غلطانه يا احمد واستاهل ضرب الشباشب تمام

انا: لا انتي تستهلي بوسه عايزاها دلوقتي ولا امشي سلمي الاول

الهام: انت سافل يلا وراحت مسكه الطفايه رميته عليا جت في رجلي ووجعتني قامت مخضوضه

الهام: حبيبي حبيبي انا اسفه متفدتش الضربه ليه وكانت بتدمع

انا: بتصلها: مقولتش بعني عايره البوسه دلوقتي ولا وامشي سلمي

الهام: تصدق انك حيوان وسافل وعمرك ما ههتربي انا ماشيه

انا: يلا يا،سلمي قدامي

ومشيو فعلا واليوم عدي عادي ونزلت الجامعه تاني يوم وعئي شهر عادي بس عدي عادي بالنسبه لاحمد بس بالنسبه لسلمي لا كل يوم بيزيد حبها ليه عن اليوم الي قبله. وبتحبه اكتر كمان اما بقي بالنسبه لاسلام فا هو بينيك ساميه اكتر وبيزيد في نظرها ويقل جوزها

اما محمد فا هو بينيكها ويكيفها وفى نفس الوقت معرص وبيزيد تعريص كمان وعدي شهر شهرين سنه ونفس الاحوال وكونا صداقات في الجامعه بقينا زي شله كده كبيره

هبقي احكيها في الجزء الجاي تحياتي

الجزء الرابع

وقفنا المره الي فاتت علي انه بقينا في سنه تانيه وبقينا شله كبيره برضو

اهم الشخصيات:

رغد: قصيره شويه 160 سنتي وبزازها وسط وقمحويه وطيزها عاديه يعني مناسبه لجسمها ومبتلبسش غير جيب بس جدعه جدا ودمها خفيف

محمود: اسمر وطوله180 سنتي وزبه طوله 22 سنتي وجدع جدا جدا فوق الوصف وهو بيحب وشخصيته انه جدع وميبصش لحريم غيره بس ميقولش للجنس لا

كنزي: دي بقي بطل الشله بجداره كنزي شعرها احمر وناعم وقصير يعني علي كتفها بالظبط وبزازها كبار ووسطها رفيع وطيزها زي سما المصري

كده وبشرتها بيضا ومغروره جدا بسبب جمالها بس قلبها طيب اوي وملهاش في الوساخه

مصطفي: ابو اسلام وده شغال كتير اوي مبيفضاش غالبا وزبه طوله 17 سنتي ومش مهتم بالبيت ولا مراته

نخش بقي في القصه

انا: ايه فاضل محاضرات ايه انا تعبت جدا و****

كنزي :مش فاضل كتير يا احمد هي محاضره واحده ونروح

انا: كويس و**** اصلي تعبت جدا من كده 3 محاضرات كتير

سلمي: يلا يا جماعه علشان نلحق المحاضره قبل ما الدكترو البضان ميرضاش يدخلنا برضو

انا ومحمود وكنزي واسلام وسلمي ورغد دخلنا المحاضره وفي نص الوقت وروحت باصص لسلمي وهي قاعده جمبي وراحت هي بصالي في نفس الوقت

الدكتور: الاستاذ الي قاعد علي الكورنيش بيبص لزميلته ده هيقلنا كنت بقول ايه

اناقومت وقفت ومكنتش عارف اقول ايه لقيت محمود قاعد ورايا بالظبط وبيمليني

محمود: ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه

انا : ان الخدع البصريه ما هي الا وهم من صنع مخنا والقشره البصريه

الدكتور: اه وبعد كده كنت هكمل اقول ايه

انا استغربت جدا من السؤال فا كملت الباقي من عندي اصلي قراءت في الموضوع ده. قبل كده (:

انا: تعمل العين على رؤية الأشياء المحيطة بنا بآلية يعرفها العلماء منذ قرون، فالضوء يدخل عبر العدسة مصطدمًا بالشبكية الواقعة في الجزء الخلفي من العين، والتي تنقله بدورها عبر العصب البصري إلى القشرة الدماغية البصرية، وهو الجزء المسؤول عن تفسير المرئيات في الدماغ. ويبدأ الإدراك البصري بامتصاص الضوء -أو بشكل أكثر دقة بامتصاص مجموعات صغيرة منفصلة من الطاقة تسمى الفوتونات أو وحدات الكم الضوئي- بواسطة ما يُعرَف بالمخاريط والنبابيت الواقعة في الشبكية. تُستخدم المخاريط للرؤية النهارية، أما النبابيت فهي مسؤولة عن الرؤية الليلية. ويستجيب مخروط المستقبل الضوئي بحسب عدد وحدات الطاقة الضوئية التي يأسرها، وتنتقل استجابته إلى نوعين مختلفين من العصبونات مسؤولين عن بدء الاستثارة العصبية ووقفها. وبدورها تزود هذه العصبونات نوعًا آخر من الخلايا مزودة بحقل استقبال، بحيث تعطي استجابات متفاوتة عندما يقع النظر على جسم ما، اعتمادًا على كمية الضوء النسبي في مركز الحقل وفي المنطقة المحيطة بالجسم.

الدكتور بصلي كده وفتح بوقه وقعد يسقف ولقيت العيال كلها بتسقف وبصين ليا باعجاب فشيخ وانا واقف و كسم العظمه بقي وروحت قاعد وخلصت المحاضره وبعدين لقيت رغد بتقول لسلمي تعالي معايا دقيقه

رغد اخدت سلمي وراحت بيها علي كافيه

رغد.: انا عرفت كده من نظراتك لاحمد وافعالك معاه انك بتموتي فيه!؟

سلمي: هو انا مفضوحه اوي كده،

رغد: الصراحه اه يا سلمي

سلمي: وهو مش بيحس بيا خالص يا،رغد ومش عارفه اعمل ايه خالص

رغد: ربنا يكتبلك الي فيه الخير بس بصي هو عينه زايغه ميهموش غير الي بتقلع وكده عايزك تهيجيه عليكي بس متوقيهوش

سلمي: مدوقهوش ازاي

رغد: يعني بينيله حته من الصدر حته من الطيز بس يبقي باين قدامه انه من غير قصدك ولو تمادي وقفيه

سلمي: هههه شكلك بتحلمي

رغد: خلاص خلي بقي اي واحده تشقطه وتخلع

واسلام بعد الجامعه راح عند ساميه ومحمد وخبط علي الباب

اسلام: افتحي يا ساميه انا اسلام

ساميه :جايه حالا وفتحت الباب ودخلته واول ما دخلو مسك شفايفها ببوسه طويله رقيقه جدا فيها وراح ماسك شفيتها الي فوق وبعدين راح مدخل لسانه في بوقها وهي هايجانه جدا وراح مقلها البلوزه الي هي لابساها وراح مقلها السنتيان وراح ماسك بزها اليمين وقعد يمص في حلمتها ويعض فيهم وايده التانيه بتبعبص في كسها وارح ماسك بزها الشمال وبقي عمال يرضع ويمص فيه وهي هايجانه جدا وهو نازل لكسها بقي عمال ييبوس جسمها وراح بايس سورتها ومدخل لسانه فيها وهي هيجانها بيزيد جدا وبعدين نزل لكسها وقعد يمشي لسانه عليه براحه من فوق ومن تحت ومدخل صباعه في كسها ومدخل صباعه التاني في طيزها وبقي عمال يدخل ويخرج صوابعه ويلحس زنبورها وشفايف كسها وهي بتجيب قامت قفله علي راسه جامد وراحت ماسكه راسه باديها بتقربها لكسها وهي لسه هيجانه وراح مدخل زبه في كسها وبقي عمال يدخل فيها بحنيه ويخرج وهي عماله تصوت من المتعه وتشخر وتصوت

ساميه: نيك نيك كمان اه زبك جميل اوي. زبك جميل اوي اه حلو خخخخخخ دخله كله متخرجوش خد يا عرص هنا تعال الحس خرم طيزي وسيدك اسلام بينيكني تعال

محمد جاه علي ايده ورجله وراح يحلس خرم طيزها وهي بقت تجيب وزبه فرد قدامه وبقي في حاله غير طبيعيه من الهيجان قام محمد وقعد تحتها وحط زبه في طيزها وبقي عمال يزع جامد بشكل غبي

ساميه: نيك يا متناك نيك يا خول اه طيزي يا ابن المتناكه طيزي بمووت اه يلهوي دخل زبك في كسي يا اسلام وارزع زي المعرص ده

واسلام دخل زبه في كسها وبقي عمال يرزع فيها جامد

ساميه: بجيب بجيب اااااه

وساميه وهي بتنزل بقي كسها عمال يقفل ويفتح وطيزها برضو واسلام نزل هو ومحمد في نفس الوقت

ساميه قامت وراحت تستحمي واسلام ضحك علي منظر اللبن وهو بينزل من كسها وطيزها وبعدين،قام استحمي ومشي

حوار بين ساميه ومحمد

محمد: انا عايز اتناك اوي

ساميه: لما يجي تاني اسلام هبقي اخليه ينيكك

محمد: مهو قال انه ملوش في الخشن

ساميه: خلاص ابقي اشتري زبر صناعي وانا انيكك بيه وخلاص

محمد: ماشي خلاص هبقي ادور عليه تسلميلي يا ملكتي

وروحت انا وسلمي التمرين وبعد ما خلص روحت استحمي لقيت الباب حمام بتاع سلمي مفتوح اصل فيه حمامين للحموم وانا وهي بنتدرب خاص فا مفيش غيري انا وهي بس الي في المركز بصيت من الفتحه البسيطه لقيت الي غير حياتي لقيت جسم بشكل تاني بزازها. حلمتها بامبي بسيطه ولقيت جسمها كله ابيض بشكل جميل جدا وكسها بقي شفايفه لونها بامبي فاتح كده ومفيش حوليه اي سواد او غمقان وكل ده كان في اقل من ثواني واول ما شوفت كده انا اتصدمت ونظرتي ليها اتغيرت خالص من سلمي صاحبتي الرخمه لبنت وتكه خالص وبعد ماشوفت كده روحت قافل الباب جامد وماسكه وقولت لها لما تخلصي ابقي قوليلي علشان افتحلك وبعد دقيقتين خبطت عليا لقيتها خلصت ولبست ودخلت انا حمامي علشان استحمي وقفلت عليا وخلصت ولبست وخرجت علشان اوصلها وحاولت جدا اني ابقي طبيعي محصلش اي حاجه

وبعدين روحتها وروحت انا وكل تفكيري في سلمي وجسمها الفشيخ ده بس مكنتش عايز انيكها واخليها،شرموطه كنت عايزها ليا لوحدي ليا بس شكلي هبحها ولا ايه فوق كده،يا احمد فوووق

حوار بين سلمي ورغد

رغد: وانتي في التمرين سبتي الباب عليكي مفتوح شويه في الحمام وبعدين

سلمي: اول ما سمعت صوت رجليه عملت مش واخده بالي لقيته باص في ثانيه وراح باصص بعيد وراح قافل الباب عليا وقالي لما تخلصي ابقي قولي وانا افتحلك

رغد: لا راجل راجل جدا وجنتل مان بس معرص انه مبصش عليكي حد يبقي قدامه سلمي الوتكه دي وميبصش عليها احا

سلمي بعصبيه : احترمي نفسك ولو شتمتيه تاني انا هخلع دماغك عن جسمك فاهمه

رغد ضحكت: فاهمه فاهمه

سلمي: طب اعمل ايه بقي دلوقتي

رغد هو مبيجيش بالاغراء الواد ده يبقي نزود وقتكو مع بعض سلمي خرجتو مع بعض لوحدكو كام مره؟؟

سلمي: بتاع خمس ست مرات

رغد: انا عايزاهم الضعف بقي اخرجي معاه لوحدك بس كتير عايزه يبقي كل اهتمامه بيكي بس

سلمي: ماشي هشوف يا رغد سلام

رغد: سلام

" قراءه ممتعه واشوفكم في الجزء الخامس

الجزء الخامس

وقفنا الجزء الي فات ان رغد بقت تنصح سلمي ازاي توصل لاحمد وانه ازاي يحبها زي ما هي بتحبه

فيروز: دي في نفس الجامعه مع احمد وسلمي وباقي الشله بس دي مش معاهم في الشله بزازها وسط وقمحاويه وشعرها بني وعنيها خضرا وطيزها متوسطه

في الجامعه

واقفين الشله كلها مشي من قدامنا فيروز

انا: مش عارف مبحبش فيروز دي ابدا ليه بحسها شايفه نفسها علي الفاضي

سلمي: اه شايفه نفسها جدا علي الفاضي

انا: اه و**** سلمي احلي منها اصلا

سلمي حست بفرحه جوه نفسها كده كبيره اوي وظهر في عنيها لمعه من الفرحه وبصت لرغد ورغد غمزت لها

كنزي: بس انا حاسه ان فيروز دي طيبه شويه

انا: لا دي وسخه مش طيبه دي مش اشكال طيبه

كنزي: ياض انت هتشكك فيا ولا ايه

انا: لا يا معلم اسفين معرفش انها تبعك

كنزي: ايوه كده اتعدل بس هي مش لدرجه تبعي يعني

محمود باصص لرغد: رغد هو محاضرت امبارح الدكتور قال ان الميدتيرم جاي لحد فين

رغد: مش عارفه يا محمود و**** بس غالبا جاي لحد تشابتر 7

محمود: شكرا يا رغد جدا

المهم عدي اليوم في الجامعه واحنا مروحين سلمي طلبت مني اننا نخرج مع بعض

سلمي: تعال يا احمد نخرج مع بعض

انا: طب تعال نقول لباقي العيال

سلمي: لا تعال انا وانت بس

انا: يا بنتي قولي لو عايزاني اختلي بيكي متتكسفيش

سلمي اتكسفت جدا وكانت هتمشي فا انا مسكت فيها وقولت لها تعال نخرج يلا تعالي

المهم خرجنا وروحنا مول العرب واحنا ماشين قالت ليا تعال نخش نشوف حاجه في المحل ده كان محل هدوم حريمي مسكت فستان واصل لحد الرقبه وضهره عريان خالص لحد فوق الطيز بشويه المهم دخلت قاسته وخرجت ندهت عليا اول ما شوفته عجبني جدا وقولت لها لفي كده اول نا لفت شوفت ضهرها عريان خالص روحت قولت لها امشي غيريه مش هتلبسي الفستان ده ده ضهره عريان خالص وفعلا راحت غيرته وكنت بفكر انا ليه قولت لها تغيره مع اني مش حاسس من ناحيتها بحاجه او بمثل بكده هل يا ترا ممكن احبها او حاجه مش عارف انا ايه انا مش فاهم نفسي المهم سلمي رجعت وبعدين قالت ليا دورلي علي اي فستان حلو اجيبه ليا وفعلادورت لهاعلي فستان اسود برقبه ولحد الركبه

سلمي: اسود!

انا: ايوه اسود! انتي في الاسود بتبقي زي القمر

سلمي اتبستط جدا من كلامي ولقيت في عنيها لمعه كده غريبه بس انا كنت قاصد كده اصلها بجد في الحقيقه بتقي زي القمر في الاسود

ودورت علي مقاسها من غير ما تقيس وبعدين عملت فيها جينتل مان بقي الي مجاش في زمانه واصريت جدا اني انا الي ادفع،الفلوس بقي و ونافخ صدري ودخلت علي الكاشير ماسك،الفستان وسلمي بتكتم ضحكتها بالعافيه،

الكاشير: حضرتك محظوظ جدا. انت العميل،رقم 600 الاسبوع ده وجالك خصم 50% والفستان بقي سعره 15الف جنيه بس يا فندم

انا: احا 15 كام

الكاشير: لامؤخذه يا فندم انا اسف بس مينفعش تقول الالفاظ دي هنا الحساب 15 الف

انا: خخخخخخخخخخ 15 الف عفريت يركبوك يا بعيد كسم الي يجي عندكم تاني واحا مين ولاد الاحبه ال 599 الي جم عندم في اسبوع كسم الفساتين يا جدع

ورميت،الفستان في وشه وسحبت سلمي من ايدها وخرجت وهي بتموت من الضحك

انا: 15 الف جنيه ليه بشخ فلوس انا

سلمي: هموت مش قادره اتنفس من الضحك

انا: موتي يا بعيده موتي ده انتي جبله

سلمي: خلاص خلاص تعال نخش سينما يلا

انا: لا نفسي اتسدت

سلمي: يلا،بقي بلاش رخامه وراحت ماسكه في ايدي وراحت باصه في عيني وشبت ووقفت علي طرطيف صوابعها وبصت بعنين كلها براءه: والنبي بقي نخش فيلم

انا: ماشي يلا اختاري فيلم

طبعا سلمي اختارت فيلم رومانسي

سلمي: يلا انا اختارت الفيلم ده حلو اوي

انا: يلا نخش

ودخلنا الفيلم وطبعا مع اي مشهد رومانسي او بوسه او كلمه رومانسيه بتتقال سلمي بتبصلي في عيني وانا مركز مع الفيلم بس في مره لما جه مشهد رومانسي معرفش ايه،الي خلاني ابص علي سلمي ولقيتها بصالي اوي في عيني اول ما بصيت لها راحت لفت وشها وكملت الفيلم

بعد ما خرجنا روحنا اكلنا في الفوت كورت وروحنا ولما وصلتها تحت البيت الهام بصتلي من البلكونه

الهام: اطلع يا احمد بعمل كنافه تعالي

انابصيت،لسلمي: هتيجي ولا هتتكسفي تعالي تعالي متتكسفيش ده بيتك برضو وروحت طالع

سلمي ضحكت وراحت ندهت عليا: احممممممد بص روح هات لنا بيبسي بقي هات 2 كنر بقي تمام

انا: تمام

ورحت فعلا جبت لتر مش كانز ورحت طالع علي السلم ولسه بخش علي الشقه بتاعتهم لقيت الباب موراب والدنيا ضلمه جوه بزق الباب لقيت الدنيا ضلمه برضو بروح ناحيه الصاله علشان اشغل النور لقيت سلمي قاعده وماسكه في ايدها شمعه وبصالي وببص جمبها لقيت الهام قاعده جمبها ومسكه شمعه وبصالي برضو

انا: عفريت وكده فا انا مبخفش تمام الشغل ده مش معايا

ورحت فاتح النور فاجئه واحده لقيت كميه كبيره اوي من البلالين علي الارض وكلمه happy birthday to you متعلقه علي الحيطه وقدامهم تورته بالتوت وراحت الهام قايمه وسلمي برضو وقعدو يعنو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تو يو هابي بيرث داي تووووووووو يووووو..... الخ المهم كانت مفاجئه حلوه جدا،وانا اتبسط،جدا،جدا وبعدين قامت سلمي ووقفت جمبي وبصت ليا

سلمي: كل سنه وانت معايا قصدي وانت طيب يا بقف

انا: وانتي طيبه يا جذمه

واديتني هديه وكانت عباره عن بوكس فيه كل صورنا انا وهي كلها صور لوحدنا صور مع الشله و صور انا وهي واسلام وكل دول

واتبسط جدا من هديتها وشرحتلي انها كانت عايزه تاخرني باي شكل علشان كده دخلنا محل الفساتين ده الغالي جدا وبعدين دخلنا سينما بس علشان امها تقولها انها جاهزه واتبسط جدا معاهم وفضلنا قاعدين احنا التلاته لحد الساعه 1 وبعدين،الهام دخلت تنام

واول ما دخلت الاوضه انا بصيت لسلمي جامد وقولت لها انا همشي بقي علشان لازم انام علشان بكرا الجامعه عايزه حاجه تانيه يا سلمي

سلمي: اقعد يا ابني معانا تاني طب بات طب

انا: هتبيتيني في حضنك؟

سلمي: في احلامك الكلام ده

انا: خلاص همشي مهو يا اما حضنك يا اما بلاش

ومشيت فعلا واليوم خلص علي كده

بس فكرت وانا بنام اني بقيت،منجذب لسلمي اخر فتره واني بقيت بفكر فيها في وقت اكتر

في نفس اليوم في مكان اخر

كنزي: ازيك يا فيروز عامله ايه

فيروز: انا كويسه يا،كنزي الحمد لله

وبعد كلام كتير بينهم فيروز قررت انها تمشي بقي

كنزي: تعالي اوصلك البيت بعربيتي

فيروز شكر يا كنزي مس عايزه اتعبك هروح بتاكسي وخلاص

كنزي: تعب ايه يا هبله انتي

فيروز: شكرا يا،كنزي

وفعلا وصلت كنزي فيروز وبعدين فيروز مسكت فيها تطلع تقعد معاها بس ام فيروز واخوها واختها وابوها كانو مسافرين وسايبن فيروز لوحدها في البيت

فيروز.: دخلت عملت عصير لكنزي وحطت لها فيها قطره بتهيج البنت حطت

وحطت لنفسها بردو منها وخرجت اديتها العصير

كنزي شربت العصير وحست بسخونيه غريبه ضربت في جسمها حست انها عايزه تستحمي او انها حرانه اوي عايزه تدعك في كسها

وفعلا بقت حطت ايدها علي كسها وقفلت ايدها، وفيروز هاجت برضو وقامت تبوس كنزي من بوقها وبقو بياكلو شفايف بعض كنزي مسكت شفايف فيروز الي فوق وبقيت تشدها بسنانها وفيروز برضو. عملت نفس الحركه وفيروز قلعت كنزي الهدوم كلها وبقت عماله تفرك في بزازها وبقت عماله تدعك لها في كسها وتحط صباعها جوه طيزها تمص في بزاها الكبار الملبن دول وكنزي بقي كسها بيجيب زي الفيضان وفيروز تاخد عسلها وتلحسه لكنزي ونزلت علي كسها تلحسه وتشفط زنبورها في جوه بوقها وتعض فيه براحه وتلحس شفايفها وتتدخل صباع في طيز وكنزي فعليا في عالم تاني وكل الي هي عملاه بقت تعيط من كتر المتعه الي هي حساها وبقت عماله تفرك في بزازها وتنزل في بق فيروز بس وبعدين قامت فيروز وقلعت هدومها وخلت كنزي تلحس كسها بس كنزي مكنتش محترفه ابدا اصلها عمرها ما جربت كده ولا شافت افلام سكس المهم بقت عماله بس تلحس من فوق كده المهم قامت فيروز ونيمت كنزي علي ضهرها وفتحت رجلها وبقت عماله تتمشي كسها عليها من فوق كده وشفارات كنزي تلمس شفرات فيروز والاتنين بقو في عالم من المتعه وكنزي بقت تصوت وبتنزل للمره الخامسه وجسمعا ساب ومبقتش قادره تتحرك خالص اما فيروز نزلت للمره التانيه ونامو جمب بعض والاتنين بقو ينهجو زي الي خارجين من سباق وعسلم مغرق السرير وبصت فيروز لكنزي وخدت من عسلها وحطته في بوقها وقالت لها

فيروز: انا بحبك اوي يا كنزي

كنزي: انا اتبسط جدا

قامت كنزي استحمت ومشيت ووفيروز قامت استحمت وبقت عماله تفكر في كنزي وكسها

قراءه ممتعه :g058:

الجزء السادس

وقفنا الجزء الي فات ان فيروز اتساحقت مع كنزي او اتبسطتت علي الاخر

محمد بيخبط علي باب البيت ويفتح ويخش

محمد: ساميه يا ساميه ساااميه

ساميه: ايه يا محمد انت لسه جاي

محمد: اه وجبت مفاجئه جميله جدا

وبيطلع من الشنطه زبر صناعي لونه اسود

ساميه: احا يا متناك كنت فاكراك بتهزر يا خول طلعت بجد

محمد: اه بجد مش بهزر انا حلقت شعري كله وجهزت نفسي وكمان هخش البس عقبال ما تخشي انتي تستحمي

وفعلا دخلت ساميه استحمت وبقت تفكر وتسال نفسها

ساميه: هو ازاي الراجل ده بقي كده....... ازاي بقي يسلم نفسه لوحده ست تنيكه وتذله وتخليه قدامها زي الكلب

وخلصت حموم وخرجت دخلت اوضه النوم واتصدمت من الي هي شايفاه........ شايفه محمد نايم علي بطنه ولابس بيبي دول لونه احمر واصل لحد فالقه البزاز وولحد تحت الكس بشويه ويدوب مغطي الطيز ( وصف الطقم علي الستات) وبعدين بقي عمال يهز في رجله وكان حاطط في صوابع رجله منوكير احمر وحاطط روج وميكاب كامل وشكله كان شبه الشراميط خالص......

دخلت ساميه وقلعت الفوطه ولبسه الزب الصناعي حولين وسطها ولبست سونتيان ودخلت علي محمد

ساميه: تعال الحسي زبي يا لبوه انتي

محمد: حاضر جايه اهه

وقام محمد ومسك الزبر الصناعي وبقي عمال يتفنن في لحس الزبر بشكل احترافي بجد زي اجدع شرموطه وبقي ماسك الزبر عمال يحاول يدخله لحد زوره وشرق تلت مرات وبعدين ساميه قومته وخلته يفلقس وجابت زيت زايتون وحطط منه علي خرم طيزه وبقت عماله تدخل صوباع في طيزه وبعدين صباعين وبقت تدخل وتخرج فيهم جامد

محمد: ايوه ايوه نيكيني بصوابعك اه يلا افتحي طيزي طيزي ملكك اه يلاهوي هموت يلاهوي

وساميه دخلت تلت صوابع وبقت تدخل وتخرج بسرعه اكبر وبقت عماله تنيكه بصوابعها وتدخل وتخرج لحد ما قامت وقفت وحطط الزبر علي خرم طيزه وبقت تمشي راس الزبر علي خرم طيزه وهو بقي ممحون علي الاخر عمال يصوت زي الشراميط

محمد: ايوه حطي الزبر الجامد ده في طيزي شبعيني اروي عطشي نيكني ( بصوت عالي)

ساميه: عايز تتناك يا معرص حاضر عينيا

وراحت زاقه راس الزبر جوه طيزه وبقت عماله تدخل براحه لحد ما دخل كله جوه طيزه وبقت عماله تدخل وتخرج براحه ومحمد ممحون علي الاخر وبقي عمال ينزل في لبنه ويصوت

وساميه بقت عماله تسرع اكتر في دخول والخروج وهو بقي ممحون علي الاخر ويصوت من المتعه والم. في نفس الوقت وهي بقت عماله ترزع بغل اكتر واكتر وهو صوته بقي عالي جدا لحد ما ساميه تعبت من الوضع ده ونامت علي ضهرها وقالت له تعالي يا شرموطه علي زبري يلا وطلع محمد علي الزبر الصناعي وبقي عمال يطلع وينزل يطلع وينزل

محمد: اه اه اه نيكيني كفيني بحبك بعشقك

ساميه: اكتمي يا شرموطه وانتي بتتناكي

محمد: لا لا مش هقدر زبرك ده يجنن هموت

وجاب لبنه للمره التانيه ووقع جمبها وقلعت ساميه الزبر وقالت له. تعال يا معرص الحس كسي وريحنب زي ما ريحتك

123456...8