داخل نطاق العائلة - حتى الجزء 8

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

كانت الشهوة سيطرت عليا ، روحت قاعد على ركبي قدامه وقربت شفايفي من زبه وقعدت أبوسه ، وهو مستسلم روحت فاكك الحزام وفاتح السوستة ومنزل البنطلون والبوكسر وطلعت زبه الجميل هو مش كبير في الحجم لكنه عريض وجميل أوي ، قعدت أمصه وألعب له في بيضانه وهو بيإن من المتعة بعد شوية لقيته قعد وساب نفسه للمتعة ، روحت مقلعه البنطلون والبوكسر ، وقلعت أنا كمان كل هدومي لقيته شدني عليه وبيبوسني وحاضني بايد وبإيده التانية بيلعب لي في خرمي وبيحك زبه في زبي ، بعد شوية فك إيده فأنا ببص على صدره لقيت حلماته واقفه بشكل مثير فنزلت عليهم لحس وقرص وهو بيتلوى من المتعة بعد شوية نزلت على زبه أمصه لقيته رفع رجله وقالي : إلحس لي خرمي

نزلت بلساني ألحس خرمه وأنا ماسك زبه وبدلك له فيه لحد ما قالي : كفاية كدة عشان ما نزلهمش ، اطلع لي انت وهات خرمك عشان ألحسه وأجهزه

طلعت عند رأسه وهو بلسانه وصوابعه قعد يلعب لي في خرمي لحد ما حس بيه بيفتح ويقفل لوحده طلب مني أقعد على زبه ، ويا خرابي على المتعة

فضلت أطلع وانزل وأنا حاسس بقمة المتعة ، فضلت على الوضع ده شوية لحد ما تعبت بعدها نمت على ضهري وهو رفع لي رجلي ودخل زبه وفضل ينيكني لحد ما جابهم

نهاد : واضح فعلا إنه خبرة

أمير : ده خبرة لا تعوض ، طبعا السهرة كانت صباحي ونام معايا مرتين تاني

على ما خلصنا كلام كانت ماما هي وعمرو وصلوا ، ولما سألناهم عن سبب بياتهم برة ، كان الرد إنه مش وقته الكلام ده لما تبقى لوحدنا

اسيبكم أنا دلوقت ورجعالكم تاني احكي لكم بقية حكايتي

الجزء الثامن

النهاردة نويت اكملكم فضفضة واحكي لكم حكايتي اللي كل أحداثها حصلت بين أفراد عيلتي ، وكنت قلت لكم أنه حصل علاقة بيني وبين خالو رأفت زوج ماما ، وأن أمير قدر يوصل لعمو مسعود ويعمل معاه علاقة ، كل ده وماما ما كنتش موجودة لا هي ولا عمرو ، ولما وصلوا سألتهم عن سبب بياتهم برة هما الاتنين كان رد ماما أنها هتحكي لنا في الوقت المناسب

ماما : أومال رأفت فين ؟

أمير : فطر ودخل نام

ماما : ماشي أنا داخلة له

قبل ما ماما تدخل كانت بقميص النوم اللي لاحظت أن عليه بقعة لبن فندهت لها وقلت لها : يا شوشو

بصت لي بنظرة استفسار فقلت لها : في بقعة لبن على اللانجيري

شوحت بإيدها اللي معناه إنه مش مهم

بعدها دخلت وقفلت الباب لقيت عمرو دخل الحمام عشان ياخد دش، وشوية سمعت ماما بتتكلم مع خالو رأفت فقربت من الباب وسمعتها بتقول : روفي حبيبي إنت نايم

سمعت صوت خالو رأفت بيرد بصوت نايم : آه يا حبيبتي مريح شوية

شوية وسمعته بيقول : إيه الملبن ده

شادية : طب خد بالك إن كسي على مزاجك

رأفت : إزاي يعني ؟

شادية : مليان لبن من زبرين

استغربت جدا من كلام ماما مع جوزها وأنها بتعرفه انها كانت بتتناك ، بعد شوية سمعت صوت معركة جنسية بين ماما وجوزها لكن ما شوفتش حاجة

وأنا واقفة سرحانة في اللي بيحصل لقيت أمير بيقولي إنه رايح النادي يعوم في حمام السباحة شوية ، وبعدها عمرو خرج ولبس هدومه ونزل من غير ما يقولي رايح فين

بعد شوية سمعت ماما بتناديني ، فقربت من الباب ولقيته موارب قربت وقلت : نعم يا ماما

ماما : هو أخواتك نزلوا

نهاد : اه يا حبيبتي

ماما : طب ادخلي عشان أنا عايزاكي

فتحت الباب ودخلت لقيت ماما وخالو رأفت عريانين ملط ، استغربت ومابقيتش فاهمة حاجة لقيت ماما بتقولي : على فكرة خالك رأفت زوج متحرر واتجوزنا بعد ما عرف سري ، وكل واحد بينام معايا بحكي له عنه

رأفت : وأنا بالتالي حكيت لها عن اللي حصل بينا النهاردة ، وطلبت منها إنك تشاركينا العلاقة

نهاد : أنا مصدومة ومش عارفة أقول إيه ؟

لقيت خالو رأفت شدني وهو بيقول : مفيش قول في فعل اقلعي عشان تتمتعي

وفعلا وقفت وبقيت اقلع هدومي وخالو رأفت وقف يساعدني وماما واقفة وراه حضناه وزنقة كسها في طيزه وعماله تحسس على بطنه وصدره ومسكت زبه تدلكه بعد ما وقف وشد على آخره بعد ما أنا قلعت نزلت على ركبي وقعدت أمص في زبه وبيضانه وأنا في قمة هيجاني لأني هشارك ماما العلاقة الجنسية ومش مع أي حد ده مع جوزها

مسك راسي وقعد يضغط بزبه لحد ما دخل زوري وأنا مستمتعة ماما وقفت جنبه يبوسوا بعض ويقفش في بزازها وأصوات المتعة طالعة منهم بصوت يهيج

بعد شوية طلب مني أنام على السرير على ضهري ونزل بين رجليا يلحس لي كسي وماما طلعت عند راسي ونزلت بكسها على بوقي وبقيت ألحس لها وهي بتتحرك بوسطها لورا وقدام وشكلها هاجت على الآخر ومرة واحدة شدت جسمها ومسكت شعري وشدته وقفشت رجليها جامد على راسي ونزلت شهوتها وحسيت بيها على شفايفي

نزلت من فوقي ونزلت على بزازي ترضع فيهم مع حركة لسان خالو رأفت على كسي ولعب ماما في بزازي جبت شهوتي

بعدها ماما نامت في وضع الدوجي وخالو رأفت وقف وراها وبدأ يدخل زبه في كسها وينيكها وهي مغمضة ومستمتعة وبصراحة معاها حق لأن زبه عارف ازاي يوصل الواحدة لقمة المتعة بعد شوية طلع زبه ووقف بين رجلي ومسكهم ورفعهم وراح مدخل زبه مرة واحدة خلاني صرخت وبدأ ينيكني وماما قامت وقعدت على الأرض ونزلت على بيضانه تمصهم وهو ميل عليا عشان يديها فرصة وبدأت ماما تلعب لي بلسانه في كسي وفي زب خالو رأفت شوية وخالو شد ماما ونيمها فوقي وبدأ يدخل زبه مرة في كسها ومرة في كسي واحنا ماسكين شفايف بعض مقطعينها من البوس فجأة خالو دخل زبه في كسي ونزل لبنه كله

بعد ما هدينا نمنا جنب بعض ، وأنا سرحت في اللي حصل فافتكرت كلمة ماما وهي بتقول إن كسها فيه لبن من زبرين فقلت لها : بقولك ايه يا ماما ؟

شادية : نعم يا روح ماما!

نهاد : مين الزوبرين دول اللي ملوا مسك لبن ؟

رأفت : إنتي كنتي واقفة تتصنتي ؟

ضحكت وسكت ، فماما قالت : على إيه أنا مش مركزة ؟

رأفت وهو بيقوم : على الاتنين اللي ناكوكي امبارح ، أنا رايح آخد دش

شادية : بصي يا حبيبتي امبارح الواد صفوت ابن خالتك اتصل بيا وقالي أن أمه وصلت ، فقلت أنزل أسلم عليها ، أتاري أخوكي عمرو الوسخ كان مرتب مصيدة ليا عشان ينيكوني هما الاتنين ، وفعلا اتسلوا عليا في كسي وطيزي لما ورمت ، وبعد ما خلصت معاهم نمت وما دريش بنفسي إلا الصبح لما اتصلت بيكي ولما كلمت رأفت قلت له إني كنت بتمتع ولما آجي هاحكيله لقيت صفوت صحي وما رضيش يسبني إلا لما ناكني في طيزي وعباها لبن اللي كان نازل على اللانجيري

نهاد : ممكن يا ماما أطلب منك طلب

شادية : خير يا حبيبة قلبي

نهاد : أنا خايفة عليكي من كتر اللبن اللي بينزل فيكي حاولي تشوفي حاجة تنضف جوفك من اللبن اللي كذا واحد نزله فيكي ده

شادية : انتي هتقلقيني ليه بس!!

نهاد : ماما أنا حاسة بوجع ونغزة رخمة أوي في ضهري

شادية : تلاقي زبر رأفت هو اللي عمل فيكي كدة

نهاد : أنا بتكلم جد يا ماما

ماما قربت مني وخدتني في حضنها وبعد شوية الألم هدي ودخلنا بعدها أخدنا دش وخالو رأفت نام وبعد شوية اخواتي رجعوا ودخلت أنا وماما نجهز الغدا وبعد ما اتغدينا نزل خالو رأفت عشان يزور مامته وباباه وقال إنه احتمال يتأخر أو يبات

وبعد ما نزل قلت لماما : ممكن بقا تكملي لينا حكايتك

شادية : ماشي ، هاشرب قهوة واكملكم

اتلمينا حوالين ماما وبدأت كلامها وقالت :

كنت حكيت لكم عن ممدوح وازاي حصلت بينا علاقة كان في الوقت ده أمير عنده سنتين وكان فتحي عندي وبعد ما خلصنا جه خارج لقى ممدوح طالع على السلم واتقابلوا هما الاتنين وقعدوا يبصوا لبعض حاول فتحي يداري الموقف وقال : طب يا شادية لو عوزتي أي حاجة ابقي كلميني

ممدوح لما بص في عيني فهم أنه فتحي كان بينيكني راح مقرب مني وماسك بزتي وقال بصوت واطي : آه منك يا شرموطة

فتحي فهم إن في علاقة بيني وبين ممدوح وعليها اتفقنا على ميعاد نتقابل فيه إحنا الثلاثة ونتمتع

عمرو : اتفقتم بالسهولة دي

شادية : على حسب ما أنا فاكرة إن إحنا دخلنا الشقة وبعدها ممدوح قالي : ويا ترى بقا دكر زي أخوه

فتحي : جرى إيه يا خول تحب تجرب

شادية : جرى إيه انت وهو ، الحكاية مش مستاهلة

فتحي : ازاي يعني مش مستاهلة

شادية : تعالولي في يوم مع بعض ونشوف ساعتها مين اللي هيمتعني أكتر

ممدوح : وأنا موافق ، رغم إني مش بعرف أشارك حد وقت النيك

وفعلا اتفقنا على اليوم وجم هما الاتنين ، كنت ساعتها لابسة بيبي دول بنفسجي غامق مفيش تحته أي حاجة وأول ما شافوني صفروا وقربوا مني وبقيت واقفة في النص ممدوح ورايا وفتحي قدامي وفي ثواني كانوا قلعوا هدومهم ، قعدت على الأرض ونزلت مص في ازبارهم هما الاتنين لحد ما فتحي حس أنه هيجيب راح ساحب زبه وقعد عشان يهدأ شوية ، سيبت أنا زب ممدوح ونمت على ضهري ورفعت رجلي وجه ممدوح دخل زبه وبدأ ينيكني وأنا بصوت تحت منه لقيت فتحي قام وحط زبه في بوقي وبدأ ينيك زوري لحد ما نزل لبنه وقام قعد على الكنبة يتفرج على ممدوح وهو بينكني وعمال يلعب في زبه لحد ما زبه قام تاني كان ممدوح جابهم في كسي وبيلفني عشان ينيك طيزي راح فتحي قاله لا دي تيجي تقعد على زبي وننيكها مع بعض

وفعلا قعدت على زب فتحي وممدوح دخله في طيزي وبدأوا هما الاتنين يقطعوا في كسي وطيزي لما ملوني لبن بعدها سابوني ونزلوا وأنا نمت في مكاني

وبقت مقابلاتنا تتكرر لحد ما في يوم كان ميعاد الدورة ولقيتها ما نزلتش ورغم اني كنت مركبة لولب الا اني خفت انه يكون حصل حمل ، نزلت كشفت وفعلا طلعت حامل وعلى اللولب ، والدكتورة كانت متخلفة فكرت انها لازم تشيل اللولب عشان البيبي ما يتأذيش ولما حاولت تشيله لقت نفسها حركت الجنين فخافت وسابتني ، ولما روحت كنت مش عارفة اعمل ايه فاتصل على فتحي وعرفته اني حامل منه وأنا بكلمه حسيت بدوخة فقلت له يجيني بسرعة

أتاري الدكتورة اتسببت لي في إجهاض من غير ما تقصد ، وطبعا أنا فرحت جدا ، وعملت عملية تنضيف ، وعدى الموضوع من غير ما حد يدرى ألا أنا وعمكم فتحي

قعدت فترة تعبانة ، وبعد مدة لقيت ابوكم استقر في القاهرة لمدة سنة تقريبا الفترة اللي خلفت فيها نهاد وكان صعب جدا إن ممدوح ولا فتحي يلمسوني وفعلا خلال السنة دي ما حصلش حاجة ببني وبين الاتنين

وفي يوم كنت رايحة لعم إبراهيم أزوره واطمن عليه وكنت رايحة معايا نهاد وأمير ، أمير أكلته ونام ونهاد رضعت ونامت ، وبعد ما عملت الغدا ، وحطاه على الصينية وداخلة لعمي لقيته نايم وكان لابس الشورت الابيض والفانلة الحمالات ، معرفش ليه حسيت بهيجان وكسي المحروم بقاله فترة اشتاق لزبر يمتعه ، مديت ايدي ولمست زبر عم إبراهيم وأنا بقوله بصوت واطي : إنت صاحي يا عمي

لقيته ما ردش روحت مادة إيدي ومنزلة الشورت وشوفت زبه الجميل اللي كان نايم ما دريتش بنفسي إلا وعم إبراهيم بيضغط على راسي عشان زبه يدخل في زوري

عدلت نفسي وقلت له : أنا آسفة يا عمي

راح شدني وهجم عليا ومفيش ثواني وكان زبه الجميل داخل طالع في كسي وشفايفه مقطعة شفايفي وأيده نازلة دعك في بزازي ، ولما حسيت إنه قرب ينزل طلبت منه ينزل لبنه في بوقي لأني مش مركبة وسيلة وخايفة يحصل حمل ، وقدرت اعوض عمي حرمانه من الستات وهو عوضني هياجي الجنسي

في وسط ما ماما بتحكي حسيت فجأة بوجع رهيب زي اللي حسيت بيه الصبح ماما قلقت وقالت لي إننا لازم نكشف وفعلا لبستني وهي لبست عباية وكان أمير طلب عربية من أوبر وخدوني للدكتور وبعد الكشف الدكتور قال لماما : للاسف يا مدام الاعراض اللي عندها مخلياني شاكك في حاجة لازم أتأكد منها الاول

شادية : خير يا دكتور في إيه ؟

الدكتور : في أشعة وتحاليل هاكتبها لبنت حضرتك وبعدها نقدر نطمن

كتب لي الدكتور على أدوية ونزلنا روحنا وتاني يوم ماما اخدتني عملت لي التحاليل والأشعة ولما طلعت خدناها للدكتور ولما شافها قال : بنت حضرتك لازم تتعرض على دكتور أمراض نسا

شادية : ليه يا دكتور ، خير في إيه ؟!

الدكتور : بصراحة بنتك عندها ورم حميد في الرحم ، ولازم دكتور أمراض نسا يشوفها ويحدد الإجراء المناسب

نهاد : يعني ايه الإجراء المناسب يا دكتور ، ايه أسوأ حاجة ممكن تحصل

الدكتور سكت شوية ، وبعدين قال : أسوأ حاجة أنه يتم استئصال الرحم

كانت صدمة رهيبة بصراحة ، وفعلا بعد المتابعات الطبية كانت النتيجة أنه فعلا تم استئصال الرحم لأنه الأورام منتشرة على جدار الرحم وكان الأسهل إنه يتم استئصاله

وقعدت بعدها فترة قاعدة حزينة لوحدي في أوضتي

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story