Ahbabato Ebnat Zawgat Aby

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

علي راح هو وعيلته وف الطريق رندة مش بتتكلم نهائي مع مصطفى وكل ما يفتح كلام معاها تقفلوا

نورا:اهلا اهلا يا ماما نورتوا

كريمه:دا نورك يا عمري

رندة:نوناا وحشاني جدا ومبروك على معاد جوازك يا ستي

نورا:الـلـه يبارك فيكي

ضحى:كريمه وحشتيني جدا يا بنتي اي دا ولا بنشوفك انت اتبريتي مننا ولا اي

كريمه:اا والـلـه بس اتشغلت شويه يا حببتي ومش هقطع تاني انا اسفه

ضحى:طب يلا تعالي انا حضرت السفره

مصطفى جالوا تلفون ورندة لاحظت وراقبته

مصطفى:ايوا يا آيه بتصل بيكي من بدري

ايه:اسفه يا حبيبي بس كنت نايمه مسمعتش الموبايل

مصطفى:انت اتكلمتي مع رندة امبارح

ايه بقلق:ايوا ليه

مصطفى:امبارح سألتني اذا كنت بحبك ولا لا.فقولتلها اه فضلت تعيط وراحت على اوضتها ومن ساعتها وهيه مش بتكلمني

ايه:مش عارفه بقا يا مصطفى انا ايش عرفني هيه كانت بتعيط ليه انت عارف ان رندة اوفر حبتين ممكن تكون اتفرجتلها على مسلسل والبطل مات مثلا

مصطفى بضحك:تصدقي ممكن

ايه:ماما بتناديني عشان اتغدا يلا باي يا حبيبي بحبك

مصطفى:وانا كمان بحبك وقفل معاها ورندة عينيها رغرغت من الدموع

كريمه:رندة مصطفى تعالوا يلا عشان الاكل

رندة مسحت دموعها وراحت على السفره ومصطفى زعلان انها زعلانه هو لحد دلوقتي مش عارف هيه زعلانه منه ليه

(ما تفهم بقا يلا خلاص بقيت اهبل مبتفهمش)

اتجمعوا كلهم على السفره

علي:تسلم ايدك يا احلى ماما ضحى ف الدنيا

ضحى:بالهنا والشفا يا حبيبي انت مبتاكلش ليه

علي:والـلـه باكل بسك على صاصا مش راضي ياكل

ضحى:ولا يا مصطفى مبتاكلش لي الاكل مش عاجبك

مصطفى:لا والـلـه تحفه هاكل بس ف دماغي حاجه شغلاني مش عارف ليه ووجه كلامه لرندة وهو ينظر لها

رندة حاطه وشها ف الاكل ونورا لاحظت دا

حسن طول عمره فخور بابنه علي وكان نفسه بنت مراته ضحى تتجوزه لكن النصيب اهو فريد بردك شاب كويس

حسن:قولي بقا يا علي رجعت المفعوصه دي لفريد ازاي

علي:يا بابا كل الحكايه انها كانت شايفه الموضوع من ناحيه تانيه مش اكتر هيه شافت انه زعقلها وبس انما زعقلها ليه انا عرفتهولها

حسن:طول عمرك عاقل يابني وشوفوا كنت دايما اقول علي دا لنورا ونورا لعلي بس القدر بقا

نورا بتوتر:ازاي بقا يا بابا دا علي دا زي اخويا

كريمه انفعلت:لا مش اخوكي يا نورا انت اسمك نورا مختار وهو اسمه علي حسن

نورا اتكسفت

علي اتكلم:هيه تقصد يا ماما اني زي اخوها لاني بقف جمبها كتير

وخلصوا الغدا ف صمت وبعد الغدا نورا اخدت رندة اوضتها تتكلم معاها تفهم هيا ليه كانت زعلانه

رندة:اي يا نورا

نورا:مالك مبووذه ليه طول اليوم

رندة ما صدقت حد قالها انت مالك واترمت ف حضن نورا

رندة بعياط:صاحبتي آيه عرفتها على مصطفى وقولتلها لمحيله اني بحبه لدرجة اني ادتها رقمه وخليتها تكلمه وانا كنت واثقه فيها لانها صاحبتي من الدرجه الاولى اجي اكلمها امبارح بخصوص مصطفى تقولي بكل بجاحه معلش يا رندة انا حاولت الفت نظره عنك بس هو التفت ليا انا قولتلها قصدك اي يا آيه مش فاهمه ردت وقالتلي رندة مصطفى حبني وقالي هيجي يطلب ايدي وانا معرفتش اقوله لا عشان حبيته انا كمان سامحيني انا معرفتش اقولها اي وقعدت اعيط ف الجنينه وجيه مصطفى بيقولي مالك قولتله هو انت بتحب آيه رد وقالي اه وانا سمعته النهارده وهو بيكلمها وبيقولها بحبك حاسه اني عاوزه اموت يا نورا مش قادره اتنفس نفس تاني بعد الي سمعته

نورا بزعل مزيف:طب اهدي بس كل حاجه هتتصلح

وخرجت رندة من اوضتها بعد ما هديت ونورا كلمت آيه

نورا:كدا تمام جات وعيطت كمان

آيه بسعاده:الخطه كده ماشيه تمام

مصطفى دخل على نورا:كله تمام كده

نورا:عيب عليك.

الفصل الخامس

نورا:ايوا يامصطفى انا اتفقت مع فريد اننا نتقابل عند الصايغ كأنه بيجبلي هديه وانت تعالى على المحل بسرعه وأه هات علي معاك انت وآيه

صاصا:ماشي يلا باي

نورا:باي

نورا قفلت مع صاصا وفريد اتصل بيها

فريد:اديني خلصت شغل اهو قوليلي بقا ليه هنروح محل الدهب النهارده

نورا:هنروحه كأنك بتجبلي هديه وهنقابل صاصا وآيه صاحبته كأنهم بيشتروا دبل الحطوبه وطبعا رندة هتبقى معانا

فريد:دقيقه دقيقه كأنهم بيشتروا دبل الخطوبه

نورا:ايوا مااحنا عاملين خطه عشان رندة بتحب مصطفى وكمان مصطفى بيحبها ف حبيت اعمل لهم خطه انه يعمل نفسه بيحب آيه وياخدها للصايغ فهمت

فريد:اهاااطيب ماشي نتقابل على بالليل باي يا قلبي

نورا :باي يا حبيبي

//*/*/*///*/*/*/***/*/*/*/

علي :تاخدني معاك ليه وانت رايح تنقي دبل خطوبتك

صاصا:بص يا علي انا وآيه مش بنحب بعض ولا هنخطب

علي:امال

صاصا حكالوا على اللي هيحصل بالظبط

علي: ريحتني يا شيخ طب طالما انت بتحبها وهي بتحبك ليه مقولتلهاش وخلاص بدل اللفه دي كلها

صاصا: عشان من وانا صغير وانا بحب ارخم واغتت عليها دايما وخصوصا ف حوار الحب دا

علي:طب امشي يا اخويا قدامي

جيه الليل واتجمعوا كلهم عند الصايغ زي ما اتفقوا

نورا:اي علي وصاصا عاملين اي اي الصدفه دي

علي:ازيك يا نورا ازيك يا فريد

فريد:اهلا

صاصا:يا سبحان الـلـه بقا انا اجي عشان انقي دبل الخطوبه بتاعتي انا وآيه اقوم اشوفكوا لا ومعاكوا رندة بنت جوز ماما كمان

(دا انت كياد يا اخي)

رندة بنت جوز مامة مصطفى خالتي اتفاجئت بوجود مصطفى وآيه وزعلت اوي وفريد مخنوق بوجود علي ليه الـلـه اعلم

صاصا بصوت عالي:حلو اوي دا يا آيه يا حبيبتي مش مهم عندي السعر المهم انه عجبك يا روحي

~رندة مستحملتش وخرجت برا المحل

مصطفى لحقها ومسكها من ايديها:استني رايحه فين

رندة مادتلوش وشها ودموعها خانتها ونزلت

صاصا:بحبك

رندة بنت جوز مامة صاصا مش عارفه تتكلم

صاصا:من واحنا صغيرين يا بنت جوز امي وانا بحبك وهفضل طول عمري احبك

رندة: انت بتقول ايه

صاصا بصلها بكل حب :بقولك بحبك مسمعتنيش

رندة كانت هتجري تحضنه

صاصا بيغيظها:مسمعتنيش ولا اي يا آيه يا حبيبتي

رندة بغيره: والـلـه(واخدت بعضها وكانت هتمشي بس صاصا لحقها وشدها اخدها ف حضنه )

رندة بمعاتبه: يعني ماحدش اخدك مني ولا حاجه

آيه:شوفتي يا ستي انك كنتي ظلماني وشتمتيني ع الفاضي

رندة بأستغراب وبتوجه كلامها لنورا:شتمتك

نورا:ايوا انا كنت من ضمن الخطه وانا الي عملاها اصلا

رندة:وجعتولي قلبي والـلـه

مصطفى :سلامة قلبك يا روحي رندة تتجوزيني (ونزل على ركبه ولبسها الخاتم)

علي بفرحه وحضن اخته رندة -- زي اخته قلنا-:اخيرا هشوفك عروسه يا حبيبتي (وحضنها)

رندة:اوعا تكون انت كمان كنت معاهم

علي:والـلـه لا دا صاصا لسه قايلي

رندة ضحكت :بقا هيه دي خططك يا ست آيه عشان تحسسيه اني بحبه

آيه:هو انا لحقت احسسه حضرتك دا ف اول يوم جيه وقالي انا بحب رندة بنت جوز ماما اللي متربي معاها سوا ممكن تحسسيها اني بحبها وتقربيها مني (رندة ضحكت وراحت حضنت آيه)

علي:نورا ممكن نتكلم برا شويه عاوزك

فريد:عاوزها ف اي يا علي

نورا:في اي يا فريد عادي ممكن تكون مشاكل عائليه

(وعلي ونورا طلعوا برا)

علي:نورا

نورا:خير

علي:انا هسافر ومش هرجع تاني

نورا دموعها نزلت وقالتله:

الفصل السادس

نورا بعياط:يعني هتبعد عني

علي:غصبن عني يا نورا والـلـه

نورا :هو اي الي غصبن عنك

علي:طب وطي صوتك طيب

نورا:انت عارف انك ابن جوز ماما ومتربيين سوا واول راجل في حياتي وقضينا ليالي عسل سوا وزي اخويا واكتر هتسيبني يوم فرحي

علي:جالي شغل كويس هناك يا نورا ومش هعرف اسيبه دي فرصه(في نفسه:المشكله الوحيده اني زي اخوكي وشايفاني مجرد شهوة وليالي عسل مش ليالي حب مع الجنس يا نورا)

نورا؛ومش هتيجي تاني

علي شاور براسه اه

نورا بعياط:ماشي يا علي

علي:نورا

نورا سابته ودخلت المحل

فريد:مالك يا نورا

نورا وهيه بتمسح دموعها وبتلقي النظر على علي:مفيش يا فريد

فريد اخد علي برا المحل:انت عملتلها اي

علي:مفيش يا فريد كل الي قولته لنورا اني هسافر ومش هعرف ارجع تاني

فريد بفرحه:بجد والـلـه فين بقا

علي باستغراب من فرحته:المانيا

فريد انتبه لأستغرابه:اااا يعني مش هتعرف تيجي فرحي انا ونورا

علي:للأسف معلش والـلـه غصبن عني

فريد: امتى هتسافر

علي:يوم الاربع الجاي ان شاء الـلـه

فريد:طب ماشي هتوحشنا واما ترجع بقا تشوف عيالي انا ونورا

علي بوجع:ان شاء الـلـه

مصطفى:مش يلا بقا

آيه:ايوه يا جماعه يلا نروح

علي:تمام يلا بينا

علي ومصطفى ورندة روحوا البيت وكريمه فرحت لانها كانت بتتمنا ان صاصا يبقى جوز رندة اللي زي بنتها دي مربياه على ايديها اما بقا نورا فروحت وهيه متخانقه مع فريد

فلاش باااااك

فريد:قالبه وشك كدا ليه

نورا:مش قالبه ولا حاجه

فريد:كل دا عشان علي هيسافر

نورا:انت مش متخيل انا زعلانه منه قد اي

فريد:وقف العربيه:زعلانه اوي عشان بتحبيه ومش عاوزاه يبعد عنك مش كده

نورا:اي الكلام الي بتقوله دا علي اخويا وكل الناس عارفه كدا كويس لانه كان سندي لما بابا كان مسافر علطول ويجي يسافر بعد ما جوازي قرب

فريد بضحك:طب مش يمكن يكون هو الي بيحبك

نورا:اي الكلام الي بتقوله دا

فريد:مش ممكن بيحبك وانت مش حاسه

نورا:انت جرالك حاجه ف عقلك لا يمكن طبعا ولو بيحبني زي ما بتقول كان قالي من زمان احنا اتربينا مع بعض وهو ابن جوز ماما

فريد:خلاص خلاص انهي الموضوع يلا انزلي

نورا بغضب:سلام

فريد:خلاص يا نورا انا كنت عاوز اتأكد من حاجه واتأكدت

نورا:تتأكد من اي

فريد:انك بتحبيه ولا لا

نورا نزلت من العربيه وهيه غضبانه

علي دخل اوضته بوجع وفرد جسمه على السرير وقعد يعيط

~عدى ايام ونورا وعلي اتصالحوا وكريمه فهمتها وجيه يوم الاتنين

ف اوضة علي:ززززززز

علي:الو

مجهول:باشمهندس علي معايا

علي:ايوا اتفضل

مجهول:كنت عاوزك تشوفلي ديكور شقتي تقدر تيجي النهارده

علي:اكيد طبعا العنوان اي

مجهول:*

علي:تمام هقابلك علساعه 6

مجهول:خليها 9 تيجي وتشوف الشقه عشان عندي مشوار والـلـه

علي:خلاص ماشي

ف شركة ابو فريد

فريد:ازيك يا بابا عامل اي

سامح:ازيك يابني النهارده الشركه عامله زي بارتي كدا بسبب نجاح الشركه في الاوديت كلم نورا اعزمها

فريد:اكيد يا بابا

سامح:يلا هسيبك بقا ورايا شغل

فريد اتصل بنورا واتفق معاها يجي ياخدها على الساعه 6

وبعد كام ساعه اتجمعت نورا وفريد ف البارتي(حفله)

^^^:ازي حضرتك استاذ فريد

فريد:اهلا يا عيسى ازيك

عيسى:الحمد لـلـه مش تعرفني

فريد:اه نورا اعرفك عيسى احسن مساعد ليا ف الشغل وصاحبي كمان عيسى نورا خطيبتي ومراتي بعد كام اسبوع

عيسى:اتشرفت بمعرفت حضرتك ثانيه واحده

نورا:ليا الشرف طبعا

عيسى:هو مش حضرتك نورا مختار

نورا:ايوا انا

عيسى:انا بشكر حضرتك جدا انك انقذتي اخويا شكرا شكرا

نورا:أياً كان مين اخوك بس العفو دا واجبي

عيسى:استأذن بقا

فريد:اتفضل اتفضل

عيسى طلع برا الشركه وعمل مكالمة تليفون

عيسى:الو

مجهول:عرفتها بنفسك

عيسى:ايوا وقولتها زي ما قولتلي ان هيه انقذت اخويا وكدا

مجهول:عجبتك

عيسى:هيه الصراحه جامده بعينيها الخضره دي

مجهول:حلو اوي اي رأيك تاخدها الشقه تعمل الي انت عاوزه

عيسى بعدم فهم :انت بتقول اي

مجهول: الي سمعته يا عيسى تاخدها من الشركة توديها الشقه وتعمل الي تعمله وانت فاهم كويس

عيسى:بس جريمة زي دي مش سهله وفيها حبس لا يمكن اعمل كدا

مجهول:لا انا مدبر كل حاجه متقلقش انت هتاخد نورا من الشركة بأي طريقه وتخطفها تعمل اي حاجه المهم تكون صاحيه تغطي وشك بأي حاجه مش عاوزها تشوفك يإما هتروح ف داهيه ولازم تكون ماشي من الشقه قبل الساعه 9 انت فاهم لو مشيت بعدها ممكن بقا تتحبس ومش هيسيبوك

عيسى:بس حرام البت جوازها باقي عليه شهر

مجهول:مش حرام الي ابوها عمله فينا وانا كمان هديك مكافأه

عيسى:حلو اوي الكلام دا يا معلم بس ابوها عملك اي

مجهول:مالكش دعوه نفذ الي قولتهولك وبس

عيسى:تمام

الفصل السابع

~عيسى قفل مع المجهول واتفق معاه على كل حاجه وازاي يخرج نورا برا الشركه~

عيسى:دكتوره نورا

نورا:ايوه

عيسى:بستأذن حضرتك بس تيجي معايا برا الشركه اخويا لما عرف انك هنا قال انه لازم يجي يشوفك لان يوميها معرفش يشكرك على الي انت عملتيه

نورا:طب ما تخليه يدخل الشركه ليه برا

عيسى:ااا اصل أستاذ سامح محذر محدش يدخل الشركه غير العاملين فقط

نورا:طيب ماشي

فريد:نوراا تعالي اعرفك على عمي

عيسى ف سره:يا ربي عليك يا فريد انا خلاص كنت هطلعها ومتبقاش من الوقت كتير

~نورا سلمت على عم فريد وجات تروح مع عيسى

فريد:ماله عيسى عاوزك ف اي

نورا:اخوه جيه وعاوز يشوفني باباك مانع حد يدخل الشركه غير العاملين

فريد:طيب ماشي متتأخريش

عيسى:استاذ فريد وافق

نورا :اه يلا

~وطلعت نورا برا وهيه مش عارفه ان في أذى مستنيها طلعت وهيه مبتسمه متعرفش ان فيه ناس عاوزه تبوظ مستقبلها ~

نورا:فينه

عيسى~اااا هنا هنا تعالي ورا هتشوفيه

نورا قلقت شويه وقالت:احنا في منطقه حره وكمان بالليل وانت شايف شكلها عامل ازاي ويرعب قد اي خليه يجي عاوزه ادخل الشركة تاني لو سمحت

عيسى:اطمني يا دكتوره مفيش حاجه بس انا لو رحت ناديته حضرتك هتقفي لوحدك وانا مرضهاش لأختي

نورا:طب خلاص انا جايه معاك

نورا راحت معاه للمكان الي مفيهوش حد كانت حته كده ورا الشركه

عيسى:معتز معتز طب ثانيه واحده بس يا دكتورة اشوفه فين

كل حاجه ماشيه زي ما عيسى مخططلها بظبط راح عيسى بعد شويه وطلع منديل حط فيه دوا المخدر عشان يقدر ياخدها الشقه ومحدش يحس عليه ولا الامن يسمعوا صويتها وللأسف جيه عيسى من ورا ضهرها وشممها من المخدر ونورا غابت عن الوعي اخدها العربيه وطلع بيها على الشقه الي متفق عليها هو والمجهول

\في شركة سامح

فريد:نورا اتأخرت كده ليه

سامح:يا ابني متخفش اكيد هتيجي تعالى عشان ناكل

في الشقه الي فيها عيسى ونورا

عيسى:يلا فتحي يا حلوه (كان ماسك برفان بيشممهولها وبيرش عليها ميه)

نورا صحيت وكانت مربوطه من ايديها ورجليها:انا فين وانت مين

عيسى كان حاطط حاجه على وشه زي ما قاله المجهول وحاول يتكلم بصوت واطي ميتعرفش

نورا:ابعد عني ارجوك فكني انت عاوز مني اي

عيسى بصوت واطي وميتعرفش:عاوزك انتي يا قمر

نورا سمعت الجمله وابتدت تصوت

عيسى بنفس الصوت الواطي:مفيش حد هنا خالص ومش هيسمعوكي لو صوتي من هنا للصبح

نورا ابتدت دموعها تنزل :ارجوك فكني وانا هعملك الي انت عاوزه ارجوك سبني

عيسى:بس بقا خليني اخلص شغلي مش هخليكي تتجوزي فريد لاني بحبك احنا اتربينا سوا يا نورا وهنعيش سوا وريني هتتجوزي حد غيري ازاي بعد الي هعمله يا قطه

نورا بتصوت وحصل.......

في بيت علي

كريمه:سلام يا ابني خد بالك من نفسك

علي:سلام يا ماما

~اتجه علي للشقه اليي هيقابل فيها المجهول واما راح هناك اتفاجئ بأنها عماره مفيهاش حد حتى الشارع شبه مقطوع

في الشقه قبل ما علي يجي ب شويه كان عيسى خلص الي متفق عليه هو والمجهول وللأسف تم اغـتصاب نورا وهيه اغمى عليها

نزل عيسى من الشقه واتصل بالمجهول :خلصت ونازل اهو

المجهول :حلو اوي يا عيسى المهم قولت الجمله الي اتفقنا عليها

عيسى:ايوا قلتها

المجهول:طب سلام دلوقتي عشان معايا تلفون

كان علي

المجهول:ايوه يا باشمهندش وصلت

علي:ايوه بس الدنيا هوس هوس كدا ليه انا قلقت

مجهول:لا عادي اصلهم بيناموا بدري هههههه انا مستنيك ف الشقه فوق اتفضل اطلع العماره الي على ايدك اليمين الدور التالت شقه رقم 5

علي :تمام

~وصل علي الشقه ولقى قناع مرمي على الارض مسكه بأيده وهو بيدور علي المجهول وف اللحظه الي دخل فيها علي الشقه كانت نورا بدأت تفتح عينيها وهيه بتعيط وبتقول اااااااه علي سمع الصوت وراح الاوضه الي فيها نورا بسرعه وكانت صدمته لما شافها غرقانه في دمها

علي جري عليها:نورا نورا اي الي حصلك

نورا وهيه بتبصله وهو ماسك القناع :ابعد عني اياك تلمسني(وبتصوت وتصرخ)

علي:اهدي يا نورا اهدي

نورا:حرام عليك ليه تعمل فيا كده يا علي.

الفصل الثامن

المجهول:الو مش دا رقم بيت استاذة ضحى صبري اسماعيل

ضحى:ايوه يا ابني

المجهول :تسمحيلي اكلمها

ضحى : انا هي...انت مين

المجهول:مش لازم انا هقولك خبر

ضحى: خبر ايه

المجهول ضحك ضحكة سخريه:هههههههه جيه اليوم يا ضحى الي هندمك فيه انتي ومختار على كل الي عملتوه

ضحى:انت مين واي الكلام الي بتقوله دا

المجهول:مش مهم تعرفي انا مين المهم اني اخدت حقي منك ومن مختار وحق نوال

ضحى بتوتر:نوال نوال مين

المجهول:تؤ تؤ بقا مش عارفة نوال مين ولا يهمك يا حبيبتي هتعرفي نوال مين بس بعد شويه

ضحى قعدت على الكنبه وهي حاطة ايدها على راسها

المجهول:يووووو زمان على دلوقتي بيتصل بيكي وانا ضيعت وقتك انا اسف يا استاذة ضحى يلا سلام وياريت تبقي تطمنيني على الدكتوره نورا (وقفل السكه وكانت المكالمة مفتوحة على الاسبيكر وسمعها حسن اللي كان بيحب نورا بنت مراته ضحى زي بنته تمام)

حسن وهو بيزعق:نوراااااا انت عملت ايه يا حيوان ومين انت ضحى اتصليلي بنورا شوفيهالي فين وليه لحد دلوقتي مرجعتش بسرررعه

ضحى بخوف :حاضر حاضر

تليفون حسن رن

حسن:الو

علي بخوف: بابا ن..ن.نورا

حسن اتوتر وخاف :ما تتكلم يا على مالها نورا

علي:تعالى على مستشفى ****مش هعرف اقولك على التلفون

حسن قفل السكه مع علي ونادى ضحى بسرعه وراحوا على المستشفى

في المستشفى

علي:ان شاء الـلـه هتقومي بالسلامه انت قويه يا نورا (وابتدت دموعه تنزل)

مصطفى رن عليه:ايوه يابني ماما قلقانه عليك انت فين

-زي ما قلنا كريمة خالة مصطفى وبيعتبرها ماماته وبيناديها ماما وهي اللي مربياه-

علي بعياط:نورا يا مصطفى

مصطفى :مالها نورا

علي:لقتها ف موقف بشع ف الشقه الي كنت رايحلها وهيه دلوقتي ف المستشفى

مصطفى بصدمه:انت بتقول اي

كريمه:في اي يا مصطفى قلقتنا

مصطفى :طب سلام يا علي احنا جايين

رندة:في اي يا مصطفى

مصطفى:نورا ف المستشفى

كريمه:ليه يا حول الـلـه يارب

مصطفى :مفيش وقت يلا بينا

فريد اتصل بنورا ملقهاش بترد وسأل الامن عليها قالوله اخر مره شافوها كانت مع عيسى وفريد اتصل بحسن

فريد:ااايوا يا عمي نورا عندك

حسن وعينيه مغرغره دموع:في المستشفى يابني ربـنا يستر احنا رايحينلها اهو

فريد بصدمه:اييي مستشفى انهي مستشفى

حسن :****

فريد:انا جاي

سميه:في اي يابني

فريد:نورا ف المستشفى يا ماما

سامح:ومستني اي يلا بينا

حسن وضحى وصلوا المستشفى وسألوا على نورا والممرضه قالتلهم عن اوضتها

حسن:علي ن..نورا كويسه صح

علي بيحط ايده علي بوقه وهو بيعيط:لسه الدكتور مطلعش ان شاء الـلـه خير

وبعد مرور من الوقت

الدكتور طلع:للأسف تم اغـتصاب المريضه واضربت ف حتت كتيره عملت كدمات ف جسمها جامد ودا أدى لصدمه نفسيه

ف اللحظه دي كان فريد واهله وصلوا فريد سمع كلمة اغـتصاب وجري عليه:انت بتقول اي يا دكتور اغـتصاب اي

سامح حاشه عن الدكتور :اهدي يابني

كريمه:حطت ايديها على دماغها وضحى فضلت تصوت وتلطم اما بقى حسن فهم دلوقتي مين نوال والمتصل كان قصده اي بلي بيقوله عينيه دمعت وعيط على بنت مراته الي كانت رهينه لماضي ابوها مختار المؤسف

على بدموع نازله زي النار:اي الي بتقوله دا يا دكتور

دكتور:حضرتك اكتر واحد تقدر تفهمهم لانك كنت اول واحد شاف المريضه ف حالتها عن اذنكوا

فريد مسك علي من هدومه: شوفتها امتى وفين

علي :اهدى يا فريد وانا هقولك انا كنت رايح اشوف شقه وكنت على اتفاق بشخص اني هقابله ف الشقه واما دخلت سمعت صوت نورا وهيه بتعيط جريت على الأوضه لقيتها بمنظر بشع وكانت بتصوت وتعيط نقلتها ع المستشفى بسرعه

فريد:مين الشخص دا مييين

علي:مهو انا فكرت زيك بالظبط واتصلت بيه تاني لكن كان الرقم مش موجود (بمعنى انه متشال مفيش حد معاه الرقم دا فهمتوا)

الممرضه:المريضه ابتدت تصحى وبتنادي على باباها

حسن:بنتي نورا يا حبيبتي

نورا بتعيط:ااااااااااه يا بابا

حسن:اهدي يا عمري مفيش حاجه

ضحى :نورا اهدي يا قلب امك متقطعيش قلبي عليكي

نورا ما زالت تبكي فريد دخل عليها فجأه وهو بيزعق:مين الي عمل كدا انطقي (وكان ماسكها من دراعتها)

نورا صوتت اكتر

فريد بزعيق جامد:مين انطقييي

الممرضه ندهت للدكتور بسرعه

الدكتور جيه:يا استاذ المريضه ف حاله صدمه دلوقتي مش هينفع الي بتعمله دا

فريد:انت لو مكاني وفاضل على جوازك انت وخطيبتك شهر كنت هتعمل ايييي مش هسيبك يا نورا الا لما تتكلمي

الممرضه:اتفضل اطلع برا يا استاذ يا أما هنادي الأمن

سامح وسنية شدوه:يلا يا ابني

ضحى حاولت تهدي نورا وعلي كان بيخلص اجراءات المستشفى وجري عليها بسرعه

علي:نورا انت كويسه اهدي انا جمبك

نورا شافته وقعدت تصوت وتصرخ:ابعد عنييييي متلمسنيش كلوا بسببك ربـنا ينتقم منك

علي مندهش من كلام نورا وكريمه اتصدمت.............

//////////

عيسى:تشكر يا ذوق كده انت كمان ف الامان اديك كسرت الخط الي كنت بتكلم بيه الراجل دا بس مقولتليش ليه كل دا وخلتني اقولها الجمله دي و..

المجهول :ما قولتلك يا عيسى دا موضوع ميخصكش يلا خد فلوسك وباسبورك وامشي مش عاوز اشوف وشك ف المدينه تاني

عيسى:ماشي يا سيدي ....طب ثانيه اخر سؤال والنبي

المجهول: قول

عيسى:يعني انت مش متجوز ولا مخطوب ولا اي حاجه من دي معملتش انت المهمه دي ليه

المجهول :انت اتجننت عاوزني اغـتصب اختي..

الفصل التاسع

علي :انا يا نورا

نورا بصويت:ايوه انت

كريمه بصدمه:اي الكلام الي بتقوليه دا يا نورا

حسن:حبيبتي انت شكلك تعبانه اهدي ونبقى نتفاهم بعدين

نورا:يا بابا لو سمحت طلعوه برا

علي:نورا فوقي لكلامك انا علي وزي مانتي بتقولي انا اخوكي عمري ما اعمل حاجه تأذيكي

نورا بزعيق:كنت فاكراك كدا لحد ما بانت حقيقتك يا علي اطلع برا طلعوه بر......(فقدت الوعي)

الممرضه جات بسرعه

الممرضه:العصبيه غلط عليها لو سمحتوا اطلعوا بره سيبوا المريضه ترتاح

كلهم طلعوا برا وعلي مذهول ازاي نورا تفكر فيه كده وليه اصلا

حسن:علي يا ابني انت اكيد معملتش كدا صح

علي:والـلـه يا بابا مقربتلهاش انا دخلت الشقه لقتها كده صدقني

كريمه:طب ليه هيه بتقول عليك كده

علي:مش عارف مش عارف

في مكان اخر داخل المستشفى

سنيه:انت لازم تفسخ الخطوبه

فريد:ايه الكلام الي بتقوليه دا يا ماما

سامح:زي ما قالت امك تنفذه بالحرف

فريد:لا يا بابا انا بحب نورا ومن زمان كمان

سامح:من زمان نورا دلوقتي مش زي زمان حط عقلك ف راسك وركز يابني

سميه:سيبها يا فريد وانا الاقيلك الي احسن منها

فريد سابهم وطلع يطمن على نورا

مصطفى :يعني نورا فاكره انك الي اغـتصبتها

علي:ايوا ومش عارف ل....

فريد:انت يا حيوان انا كنت شاكك فيك من الأول

ضحى :لا يا فريد يا ابني علي ابن جوزي حسن لا يمكن يعمل كده انا مربياه علي ايدي ومتربي مع نورا بنتي وبيعتبرها اخته

فريد :ملهاش علاقه يا طنط انا عارف انك بتحب نورا ومقدرتش تستحمل انها تبقى لحد غيرك عشان كده عملت الي عملت....(قبل ما يكمل الجمله كان علي ضارب فريد بالقلم

علي:لا انت اكيد اتجننت (واخد بعضه ومشي)

فريد مسكه من تيشيرته:اتجننت عشان بقول الحقيقه ولسه كان هيضربه مصطفى مسكه

مصطفى:فريد اي الي بتعملوا دا احنا ف مستشفى وبعدين مفيش حاجه تثبت ان علي اغـتصب نورا ف أهدى ونبقى نتفاهم الصباح رباح

سامح:يلا يا فريد نروح ونبقى نيجي بكره الصبح نطمن على نورا

== هتقولي عزيزي القارئ ازاي نورا متضايقة ومصدومة رغم ان علي فض بكارتها الاولانية الاصلية وقضوا سوا ليالي وايام عسل كتير مع بعض.. اقولك ان علاقتهم الجنسية انقطعت بعد فترة وانها رقعت بكارتها ومش حاسة بحبه لها وبطبيعتها ميالة للشهوانية اكتر من الحب ولما حبت وبقت رومانسية حبت فريد .. وفكرة الاغـتصاب حتى لو حصل من الزوج مش من حبيب سابق او عشيق سابق وضد ارادة المراة فهي صدمة لها طبعا وماكانتش تتوقعها من اللي متربية معاه ولما حبوا يتسلوا ويتمتعوا شهوانيا كان بالتراضي والرضا والقبول مش بالتكتيف والاغـتصاب==