Ahbabato Ebnat Zawgat Aby

PUBLIC BETA

Note: You can change font size, font face, and turn on dark mode by clicking the "A" icon tab in the Story Info Box.

You can temporarily switch back to a Classic Literotica® experience during our ongoing public Beta testing. Please consider leaving feedback on issues you experience or suggest improvements.

Click here

علي: عرفت اني انا الي مغتصبتعاش وطلبت اني اسامحها وانا سامحتها لاني بحبها وبعدين قعدنا نهزر ونضحك بس

كريمه: عرفت ان خطوبتها اتفسخت

رندة: اه يا ماما اسكتي انا لو حصل لي كدا قبل جوازي بشهر كنت موت بجد

كريمه: يعني هما اتخطبوا كتير دول هما خمس شهور

مصطفى: بفكر اعمل كدا والـلـه (بص على رندة)

رندة حدفته بالمعلقه؛ طب ابقى اعملها يا مصطفى

علي: اهدوا يا جماعه في اي انا طالع انام يلا تصبحوا على خير

مصطفى: تصبح على خير

..........

في مكتب سعيد

سعيد قاعد بيفكر في الي حصل وهيعمل اي طب ممكن يكون ميعرفش انها اخته او يعرف ومش عاوز يقول لها طب امها وجوز امها حسن مش عارف حجات كتير بيفكر فيها رن التلفون

سعيد: الو

رجالته: ايوه يا باشا المتهم بقا ف ايدينا السفاره بعتتهولنا

سعيد: حلو اوي تعالولي بيه بكره الصبح اوعوا يهرب منكوا تشكروا يا رجاله

الراجل: دا واجبنا يا باشا سلام

تاني يوم الصبح رجالة سعيد كانوا عندوا ف المكتب

عيسى: اي ياباشا انا عملت اي يستاهل انكوا تجيبوني من بلد لبلد

سعيد: طبعا يستاهل ويستاهل اوي كمان تعرف اي عن حازم مختار سيف الدين محمود

عيسى اتوتر جدا ومعرفش يرد

سعيد ادالوا بالبونيه ف وشه: انطططق

عيسى: حح... حاضر يا باشا هو يا باشا المعلم بتاعي

سعيد: المعلم بتاعك ازاي

عيسى: انا يعتبر ايده اليمين يا باشا واي امر بيقولي عليه بنفذوا لانه جمايلوا عليا كتير

سعيد: يعني مش صحاب

عيسى: لا ياباشا مش صحا..... دقيقه هو قالك كدا

سعيد: ايوه وقالي كمان انك الي اغـتصبت نورا وهتتحبس يا عيسى

عيسى ف سره: يابن الكلب يا حازم بقا تبيعني عشان اتمسكت ماشي انا عامل حساب دا كويس اوي لو هتحبس نتحبس سوا يا حلو

عيسى: يا باشا انا عندي الدليل انه كان امرني اني اغـتصبها يا باشا

سعيد: واي الدليل على انه امرك

عيسى: موجود يا باشا وطلع موبايله ووراله تسجيل اخر مكالمتين ف يوم الاتنين

عيسى: اهو يا باشا

سعيد: طب حلو اوي هاتولي حازم ولو من تحت طقاطيق الارض

عيسى: يا باشا انا بقولك على الحقيقه وبعدين اي الدليل اني انا الي اغـتصبتها يا باشا

سعيد طلع القناع: مش دا الي لبستوا اما اغـتصبتها ولا اي طب بلاش دا بصماتك الي ف كل حته ف الاوضه تسميها اي

عيسى في سره: لا دا انت عايز تلبسني بقا......

سعيد: خدوه علي السجن لحد اما البيه التاني يشرف هو كمان

.......

سعيد جيه لبيت نورا

ضحى: ازيك يا ابني خير

سعيد: خير ان شاء الـلـه استاذ حسن موجود

ضحى: ايوا يا ابني بيستحمى جوا

سعيد: طيب هستناه

ضحى: اتفضل يا حبيبي

......

سعيد: نعيما يا عمي

حسن: الـلـه ينعم عليك يا ابني ان شاء الـلـه خير

سعيد: تسمح لي اتكلم كلمتين معاك على جنب

حسن: ماشي يلا

سعيد: هو صاحب مختار جوز مدام ضحى الـلـه يرحمه مخلفش تاني

حسن: لا ماكانش عنده غير نورا اللي زي بنتي

سعيد: انت متأكد يا عمي مهو مش معقول يبقى تشابه اسامي

حسن: قصدك اي انا مش فاهم

سعيد:واحد في جريمة بنتك ومتهم فيها هو كمان اسمه حازم مختار سيف الدين محمود

حسن وشه اصفر من الصدمه: هو لسه عايش

سعيد: افندم

حسن: ونوال بردك لسه عايشه انا مش فاهم حاجه

سعيد: انا جاي هنا عشان تفهمني

حسن معرفش يتكلم: هقولك كل حاجه يا ابني بس بالليل لاني عندي مشوار مهم

سعيد: يعني انا جايلك مخصوص وتقولي مشوار مهم يا عمي قول لي الـلـه يخليك خليني امشي

حسن: عادي يا ابني دا الليل فاضل له كام ساعه

سعيد قام بنرفزه: تمام يا عمي

وطلع سعيد من البيت

جيه يفتح الاسانسير لقى آيه ف وشه نسي كل الي حصل وتنح فيها

آيه بابتسامه: اهلا حضرة الباشا

سعيد: انا قولت تقولي لي سعيد بلاش القاب

سعيد: ازيك يا سعيد

سعيد: تمام اوي (كان حاطط ايده على باب الاسانسير)

آيه: طب ممكن تعديني

سعيد: لا

آؤه بأستغراب : لا

سعيد: انت عامله اي يا آيه واي اخبار عيلتك وباباكي

آيه بضحك: كلهم كويسين وانا زي الفل عديني بقا عاوزه اشوف صاحبتي

سعيد: اااا طيب ماشي اتفضلي

آيه عدت

سعيد: آيه

ايه: نعم

سعيد: قولتي لي العياده بتاعتك فين

آيه: قالت له العنوان: تنور العياده

سعيد: دا نورك يا قمر

آيه اتكسفت ورنة الجرس وسعيد ضحك ضحكه زي العسل وركب الاسانسير ونزل

سعيد في العربيه: هو الحب بينسي ولا اي اما اشوف الباشمهندسين الي ف القسم

سعيد: ازيك يا استاذ

حازم: جايبني هنا ليه يا باشا يعني انا اقولك على الحقيقه تقوم تصدقه هو دا يرضي ربـنا

عيسى: يا كداب هيه دي الحقيقه برضو

سعيد: بس انتو الاتنين انتو وقعتوا خلاص الاستاذ الي بيقول الحقيقه تقدر تقولي اي الي متسجل دا

وسمع سعيد التسجيل لحازم وحازم مذهول مكانش عامل حسابه على دا

عيسى: مكنتش عامل حسابك اني اطلع ذكي مش كده وانا برضو مكنتش عامل حسابي انك هتغدر بيا وكمان متنضفش الاوضه عشان البس فيها انا لوحدي لا يا حبيبي هنلبس سوا

سعيد: حطوهم لي ف السجن اربع ايام على ذمة التحقيق

رجالته:تمام يا فندم

سعيد: كلم نورا ولقاها مع علي قالها تعالى على مكان يشبه الصحرا وقال لحسن انه يجي زي ما اتفق معاه وماحبش انه يجيب ضحى معاه المكان برضو

سعيد: طبعا انتو مستغربين انا ليه جمعتكوا بالشكل دا واكيد حازم مستغرب انا ليه طلعتوا من السجن بكلبشاته دي انت عملت كدا ليه يا حازم

حازم:والـلـه لانتقم من صاحبك مختار فيك يا حسن

سعيد:وياترى ليه يا حازم

حازم:الي انا عملته مايجيش نص الي مختار وانت عملتوه في امي نوال

حسن:نوال

حازم:ايوا نوال يا صاحب ابويا المحترم

سعيد:انا مش فاهم حاجه

حسن:انا هفهمك يا باشا انا ونوال....

نورا:يعني انت الي عملت فيا كده

حازم بضحك:ايوه يا نورا انا بنتقم من ابوكي وصاحبه حسن جوز امك ورديتلوا الي عملوا فيا

علي:يا حيوان مهما كان الي عملوا بابا تقوم تردهالوا بالشكل دا

حازم: ابو نورا وابوك الاتنين اغـتصبوا امي وانا وكلت حد انه يغتصبك .. واحده بواحده يا حسن انت ومختار ولا اي

حسن:انا لما اغـتصبت نوال مكنتش بعقلي وصححت غلطتي واتجوزتها

حازم:اتجوزتها في السر

سعيد بزعيق :ممكن توضحوا عشان انا مش فاهم حاجه وانت يا علي ارجع مكانك عشان الحكايه تبان

حسن:يا باشا بابايا كان شريك في شركه مع ابو ضحى ونوال وف مره كانت نوال في الشركه لوحدها بتخلص ورق لباباها وانا الصراحه كنت واخد حبايه انا وصاحبي مختار جوز ضحى الاولاني الـلـه يرحمه قبل ما يموت واتجوزها واما شوفناها ماقدرناش نسيطر على نفسنا احنا الاتنين واغـتصبناها واتفاجأت تاني يوم اني عملت دا انا ومختار وطبعا جوز اختها مختار مينفعش يتجوزها مع اختها عشان كدا قولتلها نتجوز على سنة الـلـه ورسوله وانا هتجوزها قدام الناس وانا ندمت على الي عملتوا دا ومختار ندم كمان وهيه وافقت لحد ما اتجوزها -- وكنت مطلق كريمة ام علي من فترة بسيطة - وادخل البيت من بابه قولت لبابا وكان رده عليه انه هزقني وقالي لازم اسيبها فروحت البيت لقيت نوال بتعيط وبتقولي انا حامل وكان حملها من ليلة اغـتصابنا ليها انا ومختار ومش عارفة مين ابو الجنين اللي في بطنها انا ولا مختار ذهلت من الي قالته واما قولتلها قالتلي هتسيبني في المصيبه دي لوحدي مقدرتش يا فندم اطلقها بس كنت قايل لبابا اني طلقتها وابو نوال كان قلقان عليها وهيه كانت مفهماه انها مسافره بخصوص شغل .. ونوال خلفت حازم ومختار وانا عملنا تحليل فصيلة دم وطلعت فصيلة دم حازم تثبت انه ابن مختار مش ممكن يكون ابني واتكتب باسم مختار .. ومختار اتوفى فجاة وساب ضحى ارملة وابويا طلب منه اني اتجوز ضحى عشان انا اولى بارملة صاحبي مختار وكنت بعتبر بنتها نورا من مختار زي بنتي تمام وهو معترضش وانا مقدرتش اقول لبابا لا واتجوزت ضحى مع اختها رغم ان ده حرام وعدت سنه واتنين وخمسه كانت ضحى بقى عندها مشكله في الخلفه وكان حازم عنده خمس سنين سافرت لنوال وقولتلها اننا لازم نتطلق بابا شك فيا وكنت هديلها مصاريف حازم اول بأول وطلبت منها نخرج يوميها اغير معاها جو لاني كنت مأكد عليها متختلطتش بالناس كتير بس الي كنت مش عامل حسابه ان بابا كان ملاحقني واما خرجنا مسكنا ودانا مكان مشابه لجزيره فيها جبال وتحت الجبال دي بحر سألني مين حازم؟... نوال ردت عليه انه ابنها وابن مختار صاحبي وجوز اختها ضحى المتوفي وبابا ساعتها ضاربني بالقلم حاولت افهمه لكن مرضاش اتعصبت عليه وقولتله مش هطلقها ونوال استغربت لاني كنت لسه متفق معاها اننا نطلق رد بابا وقالي لو مطلقتهاش لا هو ابويا ولا انا ابنه كابرت معاه وقولتله مش هطلقها دي مراتي وحلالي وانا بحبها

حازم صرخ:انت تحب انت

سعيد:بااااس يا حازم اخرس

حازم:مش هيطلع نفسه غلطان يا باشا

حسن:لا انا غلطت انا ومختار ابو حازم يا باشا بس صلحت غلطتي في ساعتها واتجوزتها على سنة الـلـه ورسوله وهيه معترضتش

سعيد:كمل يا استاذ حسن

حسن:بابا بدون تردد امر بالرجاله الي كانوا ماسكين نوال انهم يرموها في البحر هيه وابنها وانا مصدقتش نفسي ولقيت بابا بيقول لي يلا عشان ترجع معانا ولحد هنا وانا معرفتش حاجه عن نوال ولا ابنها من ساعتها

سعيد:تقدر تكمل بقا يا حازم

حازم:كنا مرميين انا وماما في البحر.. ماما كانت بتقاوم اني انا اللي اعيش لحد ما صيادين لقوني وماما كانت فقدت الوعي تماما وطلعونا المركب وحاولوا يفوقوا ماما وفاقت وطلبت منهم المساعده انها ترجع بيتها بس في صياد كان قلقان عليها وكان بيطمن علينا لحد ما عرض على ماما الجواز... هو كان متجوز ومراته ماتت يعني ارمل وماما قبلت لانها مش عارفه تصرف عليا منين وكان بيحبها ويراضيها ويعاملها كملكة والهة وربة وسلطانة وملاك وبروفتس وبنت ومرات بروفت وجوز امي مات وامي بعديه على طول

سعيد:وانت عرفت كل دا منين

حازم:كل الي حصل قبل ما نقع في الميه لا يمكن انساه ابدا انما كل الي بحكيهولك دا كان موجود في مذكرات امي الي قبل ما تموت قالتلي عنها وقالتلي اني اقراها واني اروح لبابايا مختار او بابايا حسن لاني مليش حد غيره بعديها.. اما قريت المذكرات انفجرت وترجمت نظرات ماما ليا اني لازم اخد حقها وفعلا جهزت بإني اخد حقي من ابويا الي دمرني ودمر حياة امي بغلطة صغيره عملها وبصراحه مدورتش كتير سمعت عن نورا ف كل حته لانها كانت دكتوره قد الدنيا وبسهوله قدرت اوصل لعيسى لانه بيتعمي بالفلوس

سعيد: انت شغال اي يا حازم

حازم: تاجر سفن

سعيد: وانت بتحلل الي عملتوا ف نورا الي ملهاش دعوه بحكايتك انت وابوك وصاحبه حسن وتخليها تخسر شرفها بالطريقه دي

حازم: ايوا انا كنت عاوز اشوفه متحسر على بنته وكما تدين تدان

علي مستناش وجري وفضل يضرب فيه

على: اه يا كلب يا حيوان

سعيد: علي علي متجبش لنفسك مشاكل هو كدا كدا مقبوض عليه

حازم: وهو انا هدخل السجن عشان بس بلغت حد انه يغتصب واحده

سعيد: لا يا حبيبي دا انت ليك بلاوي سوده ف حياتك مع شغلك انت نصاب يلا واقل حاجه تاخدها 10 سنين سجن

حازم: وليه ماتخليها اعدام احسن

ومره واحده شد المسدس من جيب واحد من رجالة سعيد وضرب نار على حسن

(الي هيسألني ضربه ازاي هو كان واقف وف ايديه الكلبشات وكان فيه راجلين واقفين وراه عشان ميهربش وهو شد المسدس من جيب راجل منهم ب ايديه عادي بتحصل كتير في افلام الاكشن)

نورا بصويت: باباااااااااااااااااا

علي جري على حسن بسرعه: بابا بابا

حسن: انا ا.. اسف يابنتي على كل الي حصلك كلوا بسببي وبسبب ابوكي مختار سامحيني

نورا: مسامحاك يا بابا بس متسبنيش

سعيد: اقبضوا عليه بسرعه

حازم ركب البوكس وهو على وشه ابتسامة نصر

علي طلب الاسعاف وحسن راح المستشفى

الدكتور: الحاله خطيره جدا و كلوا بإيد ربـنا احنا عملنا الي علينا عن اذنكوا

الممرضه: تقدروا تدخلوا تشوفوه

علي: بابا بابا

نورا: بابا

حسن بصوت واطي ومهزوز: نورا يا بنتي انا عاوز اموت مرتاح

كانت ضحى دخلت عليهم لما نورا قالتلها ان جوزها في المستشفى

ضحى: حسن

حسن: ضحى خدي بالك من نفسك وانت يا علي شيلها في عنيك

نورا: متقلش كدا يا بابا هتعيش ماتقلقش

حسن: اانا معادش فيا نفس يا بنتي عاوز اموت وانا مرتاح اتجوزي علي يابنتي هو بيحبك وهيحميكي من قسوة الدنيا

علي: يا عمي انت هتخف و هتبقى كويس ان شاء الـلـه

حسن: يا علي يا ابني نورا بنت مرات باباك امانة ف رقبتك تشيلها جوه عنيك خد بالك منها وكان اخر نفس لحسن وجهاز نبضات القلب وقف

ضحى سكتت ومتكلمتش وكانت بترجع لورا من الصدمه

نورا بعياط وصويت: باباااااا متسبنيش

علي اخد نورا ف حضنه وهيه فضلت تصوت وتعيط

نورا:لا يا علي بابا لا بابا بااااااااا

علي عنيه دمعت على ابوه وجوز ام حبيبته نورا:اهدي يا نورا البقية في حياتك

الممرضه سمعت الصريخ ونادت على الدكتور وحاول يعمله تنشيط للقلب عن طريق جهاز صدمات القلب حاول مره واتنين والتالته:البقية في حياتكم.. ورفع الغطا على وش حسن

نورا جريت شالت الغطا:لاااا هو مامتش بابا لا انت هتصحى مش دايما كنت تقول لي هيجي اليوم واخد عيالك منك وانا الي اربيهم عشان ميتهبلوش زيي اصحى يلا مش دايما كنت بتقول..............

علي مسك نورا من دراعها

نورا:لا يا علي لا

علي:خلاص يا نورا (اخدها ف حضنه)

ضحى مبتتكلمش

والدكتور اثبت انها اتصدمت والصدمة اثرت عليها جدا

#####

*حكمت المحكمه حضوريا على المتهم عيسى محمود عبد الرحمن بالسجن عشرة سنوات والمتهم حازم مختار سيف الدين بالاعدام شنقا رفعت الجلسه *

نورا وقفت وحضنت كريمه وآيه ورندة وعلي حضن سعيد

وهما طالعين من المحكمه

سعيد في سره:الواحد خلص شغله يشوف حياته بقا: دكتوره آيه

آيه: نعم

سعيد:هيه مواعيد العياده اي لو سمحت عشان احجز

آ يه بإبتسامه: سبت وحد واربع

سعيد: شكرا مش محتاجه اوصلك ولا حاجه

آيه:لا بابا هيوصلن......

محمد (ابو آيه):آيه

آيه:عن اذنك

محمد:مين دا يا آيه

سعيد: انا المحقق سعيد نصار كنت مسؤول عن قضية الدكتوره نورا

محمد بإبتسامه: اهلا بالباشا واشطر محقق فيكي يا مصر اتفضل معانا نشرب كوبايتين شاي ف اي كافيه

سعيد: لا يا عمي شكرا بس انا واثق اننا هنتقابل تاني (ووجه نظراته لآيه وآيه ابتسمت خجلا) سلام

محمد: مع الف سلامه يا باشا

محمد: اما ذوق بصحيح يلا يا بنتي عشان نروح

نورا: ممكن اروح اطمن على ماما يا علي

علي: تعالي اوصلك يا نورا

مصطفى ورندة: احنا جايين معاكوا

نورا: هيه اخبارها ايه يا دكتوره

الدكتورة: بتتحسن والعلاج هيكمل خمس شهور

علي: حلو اوي تكون دي فترة الخطوبه

نورا: انت بتقول اي

علي بضحكه: اي بنفذ وصية عمي قبل ما يموت

مصطفى:اي رأيكم نعمله معاكم

رندة: يعني اخويا الي هيقف جمبي هيبقا العريس

علي: وماله

مصطفى: خلاص بقا

نورا: ابتسمت وبصت ف الارض وافتكرت ابوها او اللي زي ابوها وابو علي

علي حط ايده على كتفها: هو في مكان احسن دلوقتي

نورا: اكيد يا علي

وهيه طالعه من المصحه قابلت فريد ف وشها كان مصطفى ورندة ركبوا عربيتهم

فريد:نورا انا بعتذر عن كل الي شوفتيه مني وانا مش طالب ارجع. انتي مع بني ادم احسن مني بكتير. بني ادم وثق فيكي ووقف جمبك في اهم صعوبات حياتك بس انا طالب انك تسامحيني ومتشيليش عني فكره وحشه

نورا: انت زعلتني اوي يا فريد ونظرة الناس ليا ف ان واحد ساب خطيبته قبل جوازهم ب شهر وجعتني اوي يا فريد

فريد بحزن: انا عارف يا نورا ومش هقدر اقولك اني مش غلطان لا انا غلطان وبطلب سماحك ليا عشان يبقى ضميري مرتاح وجاي اعزيكي ف عمي وابو علي الـلـه يرحمه

علي: الـلـه يرحمه يا فريد

فريد: انا بعتذر ليك انت كمان يا علي انتو الاتنين تستاهلوا بعض وقدركم انكم تبقوا لبعض سامحيني يا نورا انتي وعلي

نورا: مسامحاك يا فريد طالما حسيت بالندم وعرفت غلطتك

علي: احنا اخوات يا فريد والاخوات مش بيزعلوا من بعض

فريد حضن على وسلم على نورا ومشي

علي في العربيه:ما تحني عليا وتيجي تعيشي معانا بدل ما انتي قاعده في الشقه لوحدك

نورا: علي الناس تقول عليا ايه عايشه مع خطيبي ف شقه واحده

علي بضحك: يا ستي دانا اللي فتحتك اول مرة وقضينا ليالي وايام عسل كتيررررر مع بعض وكنتي اول ست في حياتي وكنت خجول بتول منطوي وانتي اللي جراتيني وكنتي اجرا مني وشجعتيني افتحك ونتمتع سوا باجمل جنس وحب حلو سوا .. وعلى كلام الناس خلينا انتي ف اوضه وانا ف اوضه

نورا:والـلـه دا ايه السكر دا امشي يلا يلا

علي ضحك وكمل سواقه

سعيد جيه عيادت آيه

آيه: اهلا ازاي حضرتك يا باشا عامل اي نورت العياده والـلـه

سعيد بإبتسامه: بنورك يا قمر

آيه بخجل: اتفضل اقعد عشان اشوفك

آيه وهي بتشوف ضرس سعيد: اي الي واجعك ضرسك

سعيد: واجعني اوي يا دكتوره وبقالي كذا يوم بحضر اني اجيلوا العياده عشان اصارحوا وما صدقت خلصت من القضيه عشان افضالوا واعالجه اااه

آيه بضحكه:اي الاعراض دي لا حول الـلـه يا رب

سعيد: والـلـه يا دكتوره بس لو يقبل بس وانا هبطل اتوجع تاني عشان بحبه اوي والـلـه

آيه بإستعباط: اي الي بتقوله دا انا مش فاهمه

سعيد وهو نايم على الكرسي: تقبلي تكوني الجيرلفريند بتاعتي

آيه: ايه

اتعدل سعيد ونزل على رجله؛تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي يا آيه

آيه مش عارفة ترد تقول اي

سعيد:اتكسفتي هعيدوا تاني تقبلي اكون البويفريند بتاعك وتكوني الجيرلفريند بتاعتي انا بحبك يا آيه

آيه هزت راسها بأه وسعيد لبسها الخاتم خاتم الوعد: حيث كدا انا عازمك الليلة على اول راندفو و ديت ما بيننا نحتفل فيه ببداية علاقتنا كبويفريند وجيرلفريند

آيه ضحكت بخجل

راح سعيد على بليل وبعد كذا راندفو مارسوا الحب الحلو سوا وكانوا الاتنين بتولين برضه زي اول مرة بين نورا وعلي وفض سعيد بكارة آية وبدات لقاءاتهم الرومانسية الجنسية والرومانسية تتكرر في بيته او بيتها وفي المتنزهات والجناين والمتاحف والاثار والكورنيش وابوها ومامتها كانوا فرحانين بيها واوبن مايندد وتفكيرهم امريكاني جدا واوروبي واسيوي واختها برضو وبعد كام سنة اتخطبت آيه لسعيد

اما علي فكان بيطمن على نورا اول بأول لانها لوحدها ف الشقه وعدى خمس شهور وضحى طلعت من المصحه وبقت كويسه وجيه يوم فرح علي ونورا ومصطفى ورندة ايوا الاتنين هيتجوزوا مع بعض

####

كريمه:لولولولولولولولولولي الف مبروك يا حبيبة قلبي ايه القمر دا

نورا خجلت وابتسمت وحضنت كريمه

ضحى:مبروك يا بنتي

نورا: الـلـه يبارك فيكي يا ماما (حضنتها)

نورا كانت جميله بفستانها المنفوش وشعرها الطويل الي نازل على الفستان كانت مزه الصراحه

ومصطفى طلع عشان ياخد رندة وكانت قمرين لابسه فسان كب من فوق ونازل علي واسع من تحت وكانت لامه شعرها بشكل جميل وكانت قمرايه بجد

مصطفى:اومال فين المخفيه

رندة من ورا الباب:انا مخفيه ماشي يا مصطفى اما اطلعلك

مصطفى ضحك:ماشي يا ستي يلا بينا يا عروسه

نورا:يلا

اه نسيت اقول لكم علي وسعيد بقوا صحاب اوي اوي وهما صحاب من الاول لدرجة ان سعيد طلب من علي انه يشيل الالقاب نهائي) وسعيد واية البويفريند والجيرلفريند حضروا فرح مصطفى ورندة وعلي ونورا

سعيد حط ايده على عنيه:اي الي انا شايفه دا حقيقي

علي:بضحك ايوه حقيقي

سعيد:اقرصني يا على اقرصني

آيه وقفت قداموا وهيه الي قرصتوا

آيه:حقيقي يا حبيبي

سعيد:حبيبي( وفتح عينه الي مابين صوابع ايديه الي على وشه)

آيه:ايوه حبيبي وسويتهارتي ودارلينجي وبويفريندي

سعيد: سويتهارتك حيث كدا حضن بقا

سعيد حضن آيه وشالها ولف بيها اما نورا ورندة ف نزلوا مع مصطفى وعلي بصلها وفضل متنح في ملامحها الجميله

نورا:علي علي

علي:بحبك

نورا اتكسفت وعلي اخدها بالحضن

علي:اي القمر دا يا عيوني

رندة حضنت اخوها:حبيبي يا علي الف مبروك يا عريس يا قمر

علي:يلا بينا

مصطفى:يخراااابي

رندة اتكسفت وضحكت

مصطفى:شايف يا علي المزه الي هناك دي

رندة بصت وراها وهي متعصبه قام مصطفى باسها من خدها

مصطفى:قموره اوي صح

رندة خبطته ببوكيه الورد:والـلـه

مصطفى:انتي القمر كله

وجيه وقت الرقص وهما بيرقصوا

مصطفى:انا عاوز من دا

رندة خبطته ف رجله:انت عارف ممكن يحصلك اي صح

مصطفى:خلاص عاوز منك يا قمر انت

يسرا مديرة مصطفى في الشغل: الف مبروك يا ابني

مصطفى:الـلـه يبارك فيكي يا مدام يسرا

عادل جوز يسرا: الف مبروك يا مصطفى مبروك يا حبيبتي

نورا وعلي:الـلـه يبارك فيكي يا عمو

رندة: حلو الفستان يا ماما ؟ (قلنا بتعتبرها امها)

كريمه: عسل زيك يا قلبي ربـنا يحميكي

اصحاب سعيد سلموا على آيه وقالوا انها قمر وكدا

علي: انا مش مصدق نفسي

نورا: ليه يا علي

علي:انتي تعرفي ان انا كنت فقدت الامل خلاص اني اكون معاكي

نورا: وكنت عاوز تمشي وتسيبيني

علي:عشان مقدرتش اشوفك مع حد تاني اكتر من كده لا وكنتي كمان عاوزاني احضر فرحكم

نورا: انا ازاي محستش بيك دا صحابي مره قالولي انك معجب بيا وبتموت في دباديبي ودايب صبابة بس انا قولت لهم لا يا جماعه دا اخويا وابن جوز ماما

علي بضحك: اه اخوكي اخوكي

نورا: لا حبيبي

علي: بحبك يا نورا

نورا ابتسمت وسكتت

غلي: قوليها بقا نفسي اسمعها منك

نورا: وانا كمان بحبك يا علي

علي طار من الفرحه وشالها لف بيها

وخلص اليوم الجميل وكل واحد راح بيته

تمت

Please rate this story
The author would appreciate your feedback.
  • COMMENTS
Anonymous
Our Comments Policy is available in the Lit FAQ
Post as:
Anonymous
Share this Story